Natalis Dans Musikstudio jobb - lediga jobb

Natalis Dans  Musikstudio jobb Natalis Dans Musikstudio jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Natalis Dans Musikstudio. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Natalis Dans Musikstudio. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Citrix Applikationspaketerare (APP-V)- Stockholm

  2. Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm- Stockholm

  3. Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia- Stockholm

  4. Kundtjänstmedarbetare till UPS, Järfälla- Stockholm

  5. Kallskänka på Tele2 Arena- Stockholm

  6. Personlig assistent till 21-årig kille i Sollentuna- Sollentuna

  7. Undersköterska gärna med IT-kompetens- Nacka

  8. Forskningsrådgivare- Huddinge

  9. Nannynu! Barnvakt Älvsjö 2em/v- Stockholm

  10. Extrajobb kvällar och helger!- Stockholm


Mer beskrivning

Citrix Applikationspaketerare (APP-V)
Lexicon IT-konsult Jobbeskrivning Lexicon IT-konsults kultur präglas av entreprenörskap och levererar spetskompetens på bred front. Vi hjälper våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom att tillföra spetskompetens och engagerade konsulter. Vi är idag verksamma i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen och har för närvarande cirka 200 konsulter som arbetar i våra projekt. Vi växer och är lönsamma vilket även bekräftas av att vi är AAA-ratade av Soliditet. Vi erbjuder våra tjänster till medelstora/mindre stora företag i Norden. Under 2013 fortsätter resan genom att bygga slagkraftiga affärsområden med hjälp utav branschens bästa specialister, där vårt erbjudande till kunden är: - Webb & Mobil - Cloud & Infrastruktur - Utveckling & Förvaltning - Drift & Support - Test & QA Vårt erbjudande till dig är att du blir en viktig del i vår organisation och att du tillsammans med oss kommer att utvecklas både i din yrkesroll och som person. Du, liksom vi, vill vara i framkant av den tekniska utvecklingen vilket sker genom spännande uppdrag, mentorskap och utbildning! Utbildning/erfarenhet Vi önskar följande erfarenhet/ er: • Du har några års erfarenhet som konsult inom områdena Citrix Xen server och Applikationspaketering (APP V). • Du kan självständigt paketera, publicera applikationer (XenApp och Microsoft App-V integration) • Du är serviceorienterad, lyhörd, flexibel och gillar att ha kontakt med människor samt lösa problem. Krav på arbetssökande Som person har du arbetat minst tre år med liknande arbetsuppgifter, har lätt att sätta dig in i nya miljöer och rutiner samt att möta nya människor. Du arbetar självständigt. Du kan jobba som driftresurs (långtidsuppdrag) hos våra kunder. Beredskapstjänst kan förekomma. Som IT-konsult bör du även vara ansvarstagande, noggrann samt ha förmågan att prioritera rätt. Du har inga problem med att löpande underhålla befintlig dokumentation av systemen Du behöver prata och skriva flytande svenska och engelska. Meriterande är om du har körkort och tillgång till bil. Vem söker vi? Du är en social person som tycker om att arbeta med människor i små och större grupper. Du är pedagogiskt lagd och har lätt för att hantera stressade personer i nöd. Rollen som IT-konsult kräver ett eget driv och fokus då arbetsbelastningen periodvis varierar. Du är dessutom stresstålig, engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. Vi på Lexicon IT-konsult och våra kunder värdesätter att du som medarbetare brinner för ditt arbete och vill vara med och dela med dig av och sprida dina kunskaper vidare. I gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande jobb där vi satsar på dig och din utveckling! Låter det intressant? Gör din ansökan redan idag!
Företag: Lexicon IT-konsult
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Citrix Applikationspaketerare (APP-V) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Citrix Applikationspaketerare (APP-V)

Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Tjänsten Vi söker dig som redan idag är en driven innesäljare, junior fältsäljare eller kundansvarig med dokumenterat bra säljresultat. Du ska lockas av utmaningen i att sälja tekniska tjänster till våra kunder. Ett krav är att du har tidigare erfarenhet från telefonförsäljning, gärna av tekniska tjänster. Detta är en ypperlig möjlighet då Delta Management skräddarsyr ditt personliga introduktionsprogram utifrån dina erfarenheter och kunskaper med en tydlig karriärsplan för kommande år. Som teknisk säljare på Delta Management ansvarar du för att bearbeta både befintliga och nya kunder, vilket innebär att sälja och marknadsföra Delta Managements tjänster. Ditt distrikt kommer främst vara Stockholm, och det finns möjlighet att även ta ansvar för kunder i Malmö, Helsingborg och Göteborg. Du kommer kontinuerligt bearbeta marknaden via telefon och kommer även tillbringa en stor del av arbetstiden ute hos kund. Du ansvarar för din egen kundstock. Din närmsta chef är ägaren och även grundaren till företaget. Din chef kommer stötta och coacha dig i ditt arbete så att du snabbt kan växa i din roll. För rätt personlighet finns det mycket goda utvecklings- och karriärmöjligheter. På sikt finns det möjlighet att växa in i rollen till att bli försäljningsansvarig. • Försäljningen innebär att man skapar goda och långsiktiga relationer med kunder och bygger förtroende för att sedan kunna göra fler affärer. • Då våra kunder förväntar sig en hög kompetens är kontinuerlig sälj- och produktutbildning en självklarhet. Din Profil Delta Management söker dig som är en driven och energisk person som alltid jobbar mot att uppnå både dina egna och företagets mål. Det är viktigt att du gillar att jobba strukturerat och du kommer dagligen jobba i CRM-systemet. Du känner dig bekväm i att arbeta självständigt och är van vid att planera ditt dagliga arbete. Som person är du driven och bekväm i rollen att ta egna initiativ och har förmågan att själv se utvecklingsmöjligheter. Du är resultatinriktad, flexibel och har ett stort engagemang. Vi söker dig som redan idag är en driven säljare som lockas av utmaningen i att sälja tekniska tjänster till kunder som exempelvis produktionsbolag, reklambyråer, advokatbyråer mfl. Det är meriterande om du har erfarenhet från tidigare fältförsäljning, men är inget krav. Teknisk utbildning är meriterande men inget krav. Du är social, driven och har lätt för att skapa och bibehålla goda kundkontakter. Du har ett stort tekniskt intresse och vill lära dig allt om de tjänster du kommer sälja. Vi vill se dig utvecklas personligen och även vara med i utvecklingen av företaget. Arbetet kräver goda språkkunskaper i svenska och en god datorvana. Stor vikt kommer att läggas vid din inställning och personlighet. Tjänsten passar dig som vill kombinera ett tekniskt intresse med ett socialt och relationsbyggande arbete. Erbjudande Fast månadslön + provision Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Westman, telefon: 0733-203015. Om Oss Delta Management är ett modernt och dynamiskt företag som erbjuder IT-drifttjänster till kunder med särskilt höga krav på kvalitet och flexibilitet. Alla våra tjänster levereras under ett koncept vi kallar Difference as a Service, och med det menar vi att vi inte bara levererar IT-drifttjänster utan en faktisk skillnad till våra kunder. Kunder som väljer Delta Management som leverantör märker en skillnad! Vårt tjänsteutbud består av infrastrukturtjänster samt mjukvarutjänster såsom drift av operativsystem och kundapplikationer mfl.
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia
AGENT - Lodging Support Services – MUST be fluent in Norwegian                                                                                    Team Overview The Lodging Support Services team focuses on providing support for Expedia customers and Expedia hotel partner (supplier) experience including efficient transaction processing and providing mission critical linkages between our customers, Expedia, and our partners. General Responsibilities: • Interact directly with customers and suppliers in escalated scenarios wherein customers are relocated from their originally-booked hotel or destination service, often in a "save the sale" scenario. • Identify, and extensively document, relocation root cause drivers, and support back-office reporting to Market Manager and Sales Account Management teams. • Provide timely, courteous, and professional customer service to hotel partners, service providers, Market Managers, or Customer Service, often in escalated scenarios. • Work with customers and strive to delight them with the new accommodation or service, despite the situation. • Handle escalated issues and queries initially addressed by frontline agents in hot/warm transfers with customers or hotel partners on the line. • Communicate with Market Managers and hotel partners to determine root cause of relocation requests, identify possible alternative solutions, and explain possible cost ramifications, in attempt to prevent the relocation, encourage hotels to accommodate while maintaining balance of professionalism and customer advocacy. • Contact customers to determine relocation preferences, and research alternate accommodations, using company-provided tools and keeping guest needs and preferences in mind. • Calculate options, advise customers of compensation incentives, weighs options, and determine best the overall resolution that balances costs and customer needs and/or requirements. • Maintains queue of assigned customer cases, and ensure resolution within established timeline. • Create customer cases for each property requiring relocations or guest contacts. • Contact customers on behalf of hotel properties when hotel partners do not have contact information on Expedia or Hotels.com customers. • Issue guest refunds or financial adjustments, as required. • Assist hotel partners with credit card billing issues, and document all inquiries, processed refunds or charges, and final resolution. • Work with hotel properties to complete emergency stop-sells of property inventory, as requested. • Maintain and promote excellent client relations by managing prompt and accurate response to email and phone communications from lodging suppliers. • Responsible for 2 hr resolution response SLA in closing out inventory of destination services. • Contacts properties to verify special needs amenities are available to meet guest needs, including mobility impaired or special accommodations requested by customer at booking. Requirements: • Fluent proficiency and comprehension in Norwegian is required – native speaker is preferred. • Fluent proficiency and comprehension in English is required. • Highly organized and detail oriented with a very strong focus on process, trends, and root cause analysis. • Highly efficient internet and phone skills, MS Office programs and highly proficient / comfortable with computers. • Ability to handle difficult or irate customers effectively, ability to set expectations and deliver information in a positive way. • Strong ability to multi-task while effectively communicating with partners/customers. • Strong time management skills. • Ability to develop effective solutions to difficult problems or situations. • Is confident about his/her ability to contribute effectively. • Independently driven to learn new application, technologies, and skills. • Responds effectively under stressful situations. • With guidance, learns quickly on the job. • Takes responsibility for his/her actions and is receptive to constructive criticism. • Professional customer service skills, solutions mindset, helping nature, passion for the customer and the customer experience About Expedia: Our mission is to revolutionize travel through the power of technology. Collectively, the Expedia brands cover virtually every aspect of researching, planning, and booking travel, from choosing the best airplane seat, to reading personal travel reviews of hotels, to planning what to do in a destination once you arrive. The Expedia portfolio serves both leisure and business travelers with tastes and budgets ranging from modest to luxury. Expedia delivers consumer travel demand from nearly every continent to nearly 149,000 hotels and hundreds of airlines, tour operators, car rental companies and destination services supply partners.   Rollen är en tillsvidaretjänst med placering i Stockholm. Det är ett absolut krav att du kommunicerar flytande på norska både i tal och skrift.   Låter detta intressant? Ansök redan idag via ansökningslänken nedan, genom att fylla i dina uppgifter och bifoga CV samt personligt brev på ENGELSKA. Tjänsterna kan komma att tillsättas omgående så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansvariga rekryteringskonsulter på Adecco är Magnus Wiberg och Tove Östberg.   Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia

Kundtjänstmedarbetare till UPS, Järfälla
UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com Vi söker nu medarbetare till vår kundtjänst i Järfälla. Tjänsten som medarbetare på kundtjänst går ut på att ge högkvalitativ service till våra kunder som ringer in från hela Sverige. Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar, till reklamationer och paketspårning. Bokningar och spårning av paket görs i vårt egna datasystem. Du behöver inte ha några förkunskaper, utförlig träning och utbildning i våra system kommer att ges. Erfarenhet från annan kundtjänst eller annat serviceyrke ses som mycket meriterande. På UPS är kunden alltid i fokus, vi söker därför en person med mycket hög servicekänsla, som tycker om kundkontakt och som kan ge klara besked. Du bör också klara av ett högt tempo utan att tappa kundfokus och servicenivå. Eftersom vårt koncernspråk är engelska bör du ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.   Kollektivavtal finns med Unionen. Öppettiderna är vardagar 07-20 samt lördagar 09-13 med ett rullande schema. 40 timmar per vecka med rullande schema. Vänligen ange löneanspråk i ansökan.
Företag: UPS
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till UPS, Järfälla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till UPS, Järfälla

Kallskänka på Tele2 Arena
Tele2 Arena är en idrotts- och evenemangsarena med 30 000 sittplatser som nu utvecklas i Globenområdet och som öppnar sommaren 2013. www.tele2arena.se Compass Group AB introducerar varumärket Levy Restaurants i Sverige. Levy Restaurants erbjuder mat och dryck inom sport och nöje genom kiosker, restauranger, barer, banketter och konferens. Redan idag levererar Levy Restaurants mat och dryck på stora arenor och vid event över hela världen, bland annat på Staples Center i Los Angeles och O2 i London. Levy Restaurants är cateringleverantör för kända evenemang som Super Bowl, US Open och Grammy Awards. www.levyrestaurants.com www.compass-group.se Till vår nya verksamhet på Tele2 arena i Stockholm söker vi nu kallskänkor som vill arbeta under arenans olika event. Vi söker nu duktiga och inspirerande Kallskänkor som tillsammans med vår kökschef och övriga medarbetare, kulinariskt kan vidareutveckla vår verksamhet med ett stort engagemang. Utbildning eller erfarenhet av arbete som kallskänka samt att du fyllt 18 år är ett krav. Tjänsten innebär oregelbundna arbetstider, då de flesta av årets ca 60 evenemang äger rum under kvällar och helger. Vi vill att du som söker har en betydande yrkeserfarenhet från kallskänk, då arbetet är självständigt och du ansvarar för produktionen. Som person är du kreativ, noggrann, serviceinriktad och en bra lagspelare. Vi kommer att kalla till rekryteringsträffar under juli så skicka in din ansökan snarast. Hjärtligt välkommen in med din ansökan!. Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Företag: Compass Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kallskänka på Tele2 Arena jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kallskänka på Tele2 Arena

Personlig assistent till 21-årig kille i Sollentuna
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vill du jobba som personlig assistent till 21-årig kille i Sollentuna? Jag är social och sportintresserad, mycket aktiv en kille på 21år. Jag skulle själv beskriva mig som en lättsam och social, humoristisk person. Jag föddes med en muskelsjukdom som gör att jag sitter i rullstol/permobil. På fritiden så spelar jag elhockey och går på Djurgårdens hemmamatcher i hockey, samt umgås med mina kompisar. Jag söker främst en manlig assistent, men är inget måste, som kan jobba cirka 30 timmar/vecka. Arbetstiden är schemalagd. Du som söker bör vara mellan 20-30 år, B-körkort är meriterande men inget krav. Jobbet som personlig assistent hos mig innebär att hjälpa mig med de saker jag inte klarar av själv samt att finnas till hands när jag är ute på aktiviteter eller umgås med mina kompisar, dvs alltifrån hygien till förflyttningar. Hemma har jag taklyftar men tunga lyft förekommer utanför hemmet. Körkort: B körkort är meriterande men inget krav Arbetstid / Varaktighet: schemalagd, ca 30 tim/vecka. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Augusti/september eller enligt överenskommelse De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till 21-årig kille i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till 21-årig kille i Sollentuna

Undersköterska gärna med IT-kompetens
Forums vårdcentral Vårdcentralen ligger i Nacka Forum centrum. Bra kommunikationer från Slussen, ca 10 minuter med buss. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta både med IT och undersköterskeuppgifter på vårdcentralen, men i huvudsak sitta i vår reception i kombination med registrering av besök och efterregistreringar mm. Kvalifikationer: Du ska vara utbildad undersköterska. Det är meriterande om du tidigare arbetat på vårdcentral och med receptionsarbete samt har erfarenhet av journalsystemetet Take-Care. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Nacka
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska gärna med IT-kompetens jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska gärna med IT-kompetens

Forskningsrådgivare
Diarienr. 516/1.6.1/2013 Södertörns högskola är ett dynamiskt lärosäte med unik profil. Vi bedriver forskning och utbildning inom humaniora, samhällsvetenskap, naturvetenskap, teknik och utbildningsvetenskap. Sedan starten har vi byggt upp en struktur med hög akademisk kvalitet och stark koppling mellan grundutbildning och forskning. Här finns idag 13 000 studenter och 840 anställda. Högskolan har sitt campus i en kunskapsintensiv och expansiv miljö i Flemingsberg i södra Stockholm. Vi eftersträvar att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. På Södertörns högskola pågår för närvarande ett arbete med att utveckla och förstärka stödet till våra forskningsmiljöer, att öka den kritiska massan och stärka forskningens genomslag nationellt och internationellt. Mot denna bakgrund söker Södertörns högskola en handläggare med särskilt ansvar för forskningsrådgivning till en nyckelposition i arbetet med att utveckla ett forskningsstöd på kvalificerad nivå. Du kommer att tillhöra den forskningsstödjande gruppen inom Utbildnings- och forskningskansliet. Avdelningen har cirka 15 anställda och fungerar som centralt stöd i frågor rörande utbildning och forskning samt samverkan med omgivande samhälle. Dina arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att: • Bevaka, upprätthålla och strategiskt utveckla högskolans kontakter med nationella och internationella forskningsfinansiärer. • Informera om aktuella och kommande utlysningar och stödja forskare i samband med ansökningsprocesser, dvs. vid planering, utformning, koordinering och/eller skrivstöd. • Arbeta proaktivt med forskningsfinansiärers framtida utlysningar och finansieringsmöjligheter för forskningsmiljöer och forskargrupper. • Utveckla interna rutiner för administration av projektansökningar som är mål- och resultatinriktade. Arbetet kommer bedrivas i nära samarbete med kansliets övriga medarbetare, i synnerhet den forskningsstödjande gruppen och samverkansgruppen. Kvalifikationer Du ska ha avlagt doktorsexamen inom ett samhällsvetenskapligt, humanistiskt, naturvetenskapligt eller tekniskt ämne. Vi vill att du har erfarenhet av kvalificerad administration inom högskolesektorn. Du bör ha erfarenhet av forskningens villkor och forskningsmiljöer vid universitet eller högskola, samt god kännedom om nationella och/eller internationella forskningsfinansiärer. Vana och förmåga att ta initiativ, prioritera och arbeta självständigt förutsätts. Du ska ha mycket goda språkkunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska, och fallenhet för att kunna presentera information för både små och stora grupper. Du förväntas ha ett genuint intresse för arbete med externa relationer och samverkan i forskningssammanhang. Erfarenhet av egna forskningsansökningar och av bedömning av ansökningar är särskilt meriterande liksom att ha gedigen kunskap om handläggning av projektansökningar och av forskningsadministration. Stor vikt fästs vid personliga egenskaper som servicekänsla, noggrannhet, initiativrikedom, flexibilitet och samarbetsförmåga. Anställningen Sista ansökningsdag för denna anställning är den 1 september 2013. Anställningen omfattar heltid och gäller tillsvidare med tillträde snarast. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Ytterligare upplysningar Jenny Degerholm Langsmo, Tf. avdelningschef, tel: 08-608 4174 Nina Cajhamre, controller, tel: 08-608 4690 Catarina Lindgren, personalhandläggare, tel: 08-608 4048 v. 30 och 31. Övriga veckor kontakta Personalavdelningen 08-608 4000 Välkommen med din ansökan. För att få mer information om anställningen och för ansökan via högskolans webbplats var vänlig klicka på länken 'ansökan via extern webbplats'
Företag: Södertörns högskola
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Forskningsrådgivare jobb, Forskningsrådgivare Huddinge, Forskningsrådgivare Södertörns högskola
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Forskningsrådgivare

Nannynu! Barnvakt Älvsjö 2em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Älvsjö söker hjälp med barnpassning 2em/v. De är flexibla mån-tors och vill ha hjälp mellan 16-19. De har två barn på 3 och 5 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Älvsjö 2em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Älvsjö 2em/v

Extrajobb kvällar och helger!
StudentWork Sharper AB Om företaget Vi söker studenter och kvällsjobbare för plock- och packuppdrag på södra sidan av Stockholm. Vår kund driver nordens största e-handelsplats för reservdelar till bilar och erbjuder ett sortiment på över 200 000 produkter för alla ledande bilmärken. Dina arbetsuppgifter Som orderplockare hos vår kund kommer du att arbeta på timbasis under höstterminen och avlasta ordinarie personal med plock- och packning av bilreservdelar. Du som söker är studerande eller har annan huvudsaklig sysselsättning som gör att du kan arbeta minst ett par dagar per vecka. Din profil För att trivas hos vår kund är du noggrann, utåtriktad och bidrar till en bra stämning på lagret. Du är lojal, arbetsvillig och kommer alltid i tid! Är du en person som gillar att hugga in så är det här ett jobb för dig! Sök tjänsten redan nu, urval sker löpande! Arbetstider: Måndag-Torsdag kl. 16:00-21:00 samt helger 07:00-16.00 Start: Slutet av augusti Lön: 100,57 kr/tim exkl semesterersättning och OB-tillägg efter 18:00 och på helger. Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb kvällar och helger! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb kvällar och helger!


Sök lediga jobb Natalis Dans Musikstudio

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se