Nationalekonomer till enheten för offentliga finanser lediga jobb

Nationalekonomer till enheten för offentliga finanser jobb Nationalekonomer till enheten för offentliga finanser jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nationalekonomer till enheten för offentliga finanser. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Nationalekonomer till enheten för offentliga finanser. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lärare i svenska 75 % - vikariat- Järfälla

  2. Recipharm Söker Kvalitetssäkrare Visstidsanställning 1,5 år- Haninge

  3. Vittra söker Stockholms bästa förskolechef/rektor- Stockholm

  4. Bostadsförvaltare- Järfälla

  5. Lokaluthyrare- Järfälla

  6. Sjuksköterska MiniMaria- Österåker

  7. Business Analyst/Projektledare- Stockholm

  8. Vi söker nu en Serviceagent till en spännande tjänst till HK!(Sthlm)- Stockholm

  9. Projektledare för SharePoint- Stockholm

  10. Driven Verksamhetscontroller till uppdrag i Stockholm!- Stockholm


Mer beskrivning

Lärare i svenska 75 % - vikariat
Vi söker en erfaren lärare i svenska fr o m skolstart den 19 augusti och fram till 29 oktober 2013. Du kommer att arbeta åldersintegrerat med 7/8:or. Vi ser gärna att du är behörig eller har lång erfarenhet att undervisa svenska på högstadienivå.  Du är en trygg och stabil vuxen som kan möta eleverna utifrån deras behov och förutsättningar och som bygger goda relationer med såväl elever som kollegor och föräldrar. Vi söker dig som vill arbeta nära dina kollegor i ett arbetslag och som ser det som en självklarhet att använda relationen med barnen för att kunna möta de i deras kunskapsutveckling. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta tematiskt, ämnesövergripande och erfarenhetsbaserat är det en merit då det är del av Vittras pedagogiska riktning. För att på bästa sätt passa i rollen som lärare i svenska är du flexibel, självgående, trivs med att arbeta i ett högt tempo samt brinner för barn och ungdomars lärande och utveckling!  Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Jakobsberg kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se, eller på www.facebook.se/vittrajakobsberg.  Låter detta intressant? Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Sista ansökningsdag 2013-07-31. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Intervjuer kommer att hållas löpande. Tjänsten är en visstidsanställning på deltid fr o m 130812. Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rektor Gunilla Wardau  på gunilla.wardau@vittra.se   Vittra är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se
Företag: Vittra för- och grundskolor
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i svenska 75 % - vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i svenska 75 % - vikariat

Recipharm Söker Kvalitetssäkrare Visstidsanställning 1,5 år
Kvalitetssäkrare (visstidsanställning 1,5 år) Kvalitetssäkringsavdelningen (QA) söker en kvalitetssäkrare med inriktning Release. Avdelningen ansvarar för release av packade tabletter. Tjänsten är placerad på Recipharm Stockholm i Jordbro. Arbetsuppgifterna består i: • Release av tabletter (packad färdigvara) • Medverka i projekt som kvalitetssäkrare • Att medverka i och godkänna utredningar av kvalitetsavvikelser och korrigerande åtgärder • Att granska och godkänna styrande och redovisande dokument • Kontakter med kund enligt kvalitetsavtal • Fastställa valideringsdokumentation Vi söker en person med följande kvalifikationer: • Akademisk utbildning med examen motsvarande minst 4 års studier, farmaceutisk eller naturvetenskaplig inriktning • Erfarenhet av kvalitetssäkring inom läkemedelsindustrin • Det är meriterande om du har erfarenhet av release och är QP eller har QP-delegat. • God erfarenhet av att arbeta i Word, Excel och PowerPoint • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och på engelska • Du bör tycka om att arbeta i ett företag med korta beslutsvägar och högt tempo Som person är du ordningsam och arbetar metodiskt och noggrant. Du bör ha en hög grad av servicemedvetenhet och en förmåga till att ta egna initiativ. Vidare kan du planera ditt eget ansvarsområde men vara flexibel om nya behov uppstår. Tjänsterna är visstidsanställning på 1,5 år med tillträde snarast. Vill du veta mer om arbetsuppgifterna kontakta avdelningschef Eva Hanö. Andra frågor rörande tjänsten besvaras av personalchef Göran Nylin. Alla nås på 08-602 52 00. Sista ansökningsdag är 31 juli, 2013. Ansök genom nedanstående länk. Vi tar inte emot ansökningar via post eller e-mail. Recipharm AB är ett ledande CDMO-företag (Contract Development and Manufacturing Organisation) med säte i Sverige och ca 1 600 anställda. Företaget omsätter ca 2,1 miljarder SEK och har utvecklings- och tillverkningsanläggningar i Sverige, Frankrike, Storbritannien, Tyskland och Spanien och har sitt huvudkontor i närheten av Stockholm. Recipharm förser den globala läkemedelsmarknaden med ett hundratals olika produkter i ett flertal beredningsformer, såsom tabletter, granulat och pulver, sterila vätskor och frystorkat pulver, krämer och geler, betalaktamer, hormoner, orala lösningar, sprayer och torrpulverinhalatorer.
Företag: Recipharm
Ort: Haninge
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Recipharm Söker Kvalitetssäkrare Visstidsanställning 1,5 år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Recipharm Söker Kvalitetssäkrare Visstidsanställning 1,5 år

Vittra söker Stockholms bästa förskolechef/rektor
Vittra grundades 1993 och är idag ett av Sveriges ledande friskoleföretag med drygt 30 förskolor, grundskolor och gymnasieskolor runt om i landet. Vittra är ett värderingsstyrt företag med en bärande idé om att bidra till ökade livschanser genom utbildning och lärande. Vår pedagogiska riktning utgår från samspelet mellan individ och gemenskap. Vittra ingår i Academedia. Detta söker vi: Du har en högskolexamen och lång erfarenhet som ledare/chef med lönsamhetsansvar. Erfarenhet från skolledning i för- och grundskola är ett måste. Vi ser även gärna att du har en pågående eller en genomförd statlig rektorsutbildning och erfarenhet från en idéstyrd verksamhet. Som ledare är du trygg i din roll och får medarbetare med dig genom din entusiasm och förmåga att skapa förtroende. Du arbetar för att skapa trivsel och gemenskap. Du är modig, vågar tänka nytt och har den mognad som krävs för att leda verksamheter i utveckling. Du driver pedagogiska frågor som rör bland annat kunskapssyn, individanpassning och lärprocesser. Dessutom kan du motivera och leda engagerade och ambitiösa medarbetare i utveckling. Du ska ha förmågan att utöva både ett strategiskt och pedagogiskt ledarskap samt vara en tydlig, närvarande och kommunikativ ledare. Du har hög arbetskapacitet, är handlingskraftig och lösningsinriktad. Du är bra på att planera ditt arbete och att fatta och följa upp beslut. Dessutom har du förmågan att leverera resultat och uppfylla förväntningar från elever och föräldrar. Vi erbjuder: På vår skola står nyfikenhet, lust och kreativitet i centrum för våra barns lärande och utveckling. Vi vill att alla våra barn och elever ska växa och utvecklas utifrån sina egna förutsättningar och att de ska känna tillit till sig själva och sin egen förmåga i en trygg och stimulerande miljö. Som förskolechef och rektor i Vittra har du alltid barn- och elevperspektivet som din utgångspunkt. Det situationsanpassade och humanistiska ledarskapet är tydliga kännetecken som kombineras med en affärsmässig förståelse som i sin tur bidrar till att skapa en stabil och sund plattform för våra barn och elever. Vittras förskolechefer och rektorer förstår vikten av en god balans mellan verksamhetens olika behov, är utvecklingsdrivna och har en förmåga att ta med sig medarbetarna i skolans utveckling. I uppdraget som förskolechef/rektor ligger verksamhetsansvar och budget- och resultatansvar. Du ska agera enligt gällande nationella skoluppdrag. Du ansvarar för den lokala marknads- och affärsutvecklingen samt för att bygga nätverk och skapa goda relationer med lokala intressenter. Du är en viktig del av och bidrar till utvecklingen av Vittras pedagogiska riktning och har ett övergripande personalansvar. Du ingår även i regionens ledningsgrupp. Vi bjuder in våra nya förskolechefer och rektorer till en mycket spännande resa som handlar om att leda skolutveckling ”på riktigt”. Som rektor kan du räkna med stora utvecklingsmöjligheter i en spännande miljö med massor av positiv energi, engagemang och stolthet inför uppgiften att få vara delaktig i skapandet av våra barns framtid. Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se. Låter detta intressant? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Om du har frågor angående tjänsten finns följande personer tillhands fr.o.m. den 5:e augusti: - Marina Malmqvist, regionchef i Stockholm, 0708-35 27 80, marina.malmqvist@vittra.se - Sanna Klaus, HR-strateg på Vittra, 072-725 98 69, susanna.klaus@academedia.se Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar inte emot ansökningar via post eller mail. Sista ansökningsdag är söndagen den 11:e augusti. Varmt välkommen med din ansökan! Vittra grundades 1993 och är idag ett av Sveriges ledande friskoleföretag med drygt 30 förskolor, grundskolor och gymnasieskolor runt om i landet. Vittra är ett värderingsstyrt företag med en bärande idé om att bidra till ökade livschanser genom utbildning och lärande. Vår pedagogiska riktning utgår från samspelet mellan individ och gemenskap. Vittra ingår i Academedia. Vittra är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se
Företag: Vittra för- och grundskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Vittra söker Stockholms bästa förskolechef/rektor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vittra söker Stockholms bästa förskolechef/rektor

Bostadsförvaltare
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Bostadsförvaltare med erfarenhet och god servicekänsla sökes! Trivs du med ett arbete där du får ha daglig kontakt med människor, koordinera och strukturera service och lösa problem? Har du några års erfarenhet av rollen? Då är tjänsten som bostadsförvaltare i Järfälla kommun något för dig. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för att utveckla och förvalta kommunens fastigheter, grönytor, gator och VA-försörjning. Förvaltningen planerar och genomför byggnadsprojekt för alla kommunala förvaltningar samt infrastrukturprojekt inom gator, parker och torg. Förvaltningen svarar också för kommunens miljö- och hälsoskydd samt kartframställning och geografiska informationssystem. Fastighetsavdelningen, med ca 46 medarbetare, ansvarar för lokalanskaffning, uthyrning, ny- och ombyggnader samt förvaltning av de kommunala fastigheterna; skolor, förskolor, äldreboenden, sport- och fritidsanläggningar samt kulturfastigheter i Järfälla kommun. Avdelningen tillhandahåller ändamålsenliga lokaler till de kommunala verksamheterna med målet att hyresgästerna ska vara nöjda. Vi arbetar med kunden i fokus och genomför mätningar över nöjda kunder. Kommunens lokalbestånd ska vara miljödeklarerat och tillgängligt för personer med olika funktionshinder samt dimensionerat och utformat efter verksamheternas olika behov. Tjänsten som bostadsförvaltare är placerad på fastighetsavdelningen inom Bygg- och Miljöförvaltningen. ARBETSUPPGIFTER Som bostadsförvaltare kommer du att arbeta med förvaltningen av kommunens fastighetsbestånd. Detta innebär att du prioriterar, fördelar och genomför planerat underhåll för att bibehålla eller utveckla fastigheternas funktion och värde inom ramen för fastställd budget gällande skötsel och underhåll. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: • Beställa enklare avrop från ramavtal gällande entreprenörstjänster (LOU) • Samarbeta med uthyraren gällande skötsel och underhåll • Sammankalla, hålla i möten och föra protokoll gällande fastigheter och förvaltning med; fastighetsägare, förvaltningsbolag, uppdragsgivare samt driftsentreprenörer. • Ansvara för akuta ärenden och daglig hantering och uppföljning av ärenden gällande underhåll, skötsel och drift samt in- och utflyttning i lägenheterna. • Daglig kontakt med kollegor, hyresgäster, myndigheter och entreprenörer KVALIFIKATIONER Vi vill att du har arbetat med fastighetsförvaltning i minst tre till fem år, gärna inom fastighet och bygg. Du har goda kunskaper av fastighetsförvaltning med tillhörande miljö- och energifrågor. Har du fastighetsteknisk kompetens, erfarenhet av fastighetsekonomi och juridik eller en eftergymnasial utbildning med inriktning på förvaltning och ekonomi är det meriterande. Körkort och tillgång till bil är ett krav. Som person är du trygg och stabil och trivs med att i arbetet vara en koordinerande person med många dagliga kontakter. Du är ansvarsfull, strukturerad och bra på att arbeta självständigt och driva arbetsprojekt till avslut. För att uppnå ett gott resultat som bostadsförvaltare är det viktigt att du tycker om att lösa problem och utveckla saker/ processer. Vidare har du en god servicekänsla, är bra på att bemöta människor och kommunicera med andra i både tal och skrift. Du har goda It-kunskaper.
Företag: Järfälla kommun, Fastighetsavdelningen
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Bostadsförvaltare jobb, Bostadsförvaltare Järfälla, Bostadsförvaltare Järfälla kommun, Fastighetsavdelningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bostadsförvaltare

Lokaluthyrare
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. En positiv och driven lokaluthyrare med god servicekänsla sökes! Fastighetsavdelningen, med cirka 46 medarbetare, ansvarar för lokalanskaffning, inhyrning från privata fastighetsägare, uthyrning, ny- och ombyggnader samt förvaltning av de kommunala fastigheterna; skolor, förskolor, äldreboenden, sport- och fritidsanläggningar samt kulturfastigheter i Järfälla kommun. Avdelningen tillhandahåller ändamålsenliga lokaler till de kommunala verksamheterna med målet att hyresgästerna ska vara nöjda. Vi arbetar med kunden i fokus och genomför mätningar över nöjda kunder. Kommunens lokalbestånd ska vara miljödeklarerat och tillgängligt för personer med olika funktionshinder samt dimensionerat och utformat efter verksamheternas olika behov. Tjänsten som lokaluthyrare är placerad på fastighetsavdelningen och ingår i administrations- och uthyrningsenheten. Eftersom in-och uthyrning av lokaler är en viktig del av lokalförsörjningsprocessen krävs också ett nära samarbete med kommunens fastighetsstrateg. Då vår nuvarande uthyrare går vidare till nya utmaningar och nu söker vi hennes ersättare. ARBETSUPPGIFTER Uthyraren ska vara hyresgästernas kontaktperson i frågor om verksamhetslokaler, förändringar av lokalbehov och tillhandahålla de efterfrågade lokalerna till lägsta kostnad. Tjänsten innebär medverkan i allt som möjliggör ett effektivare utnyttjande av de kommunala verksamheternas lokal- och fastighetsanvändningar. Vidare ingår att: • upprätta hyreskostnadsförslag och hyresavtal • hyresförhandla med privata fastighetsägare och externa hyresgäster. • hyresförhandlingar med bl.a. Hyresgästföreningen • representera Järfälla kommun i hyresrättsliga tvister • vara sakkunnig i kontraktsfrågor gentemot den egna förvaltningen och kommunen i stort. Arbete i samråd med kommunens fastighetsstrateg. • bevaka uppsägningstider för inhyrda objekt • bevaka betalning av hyresavier på inhyrda objekt. • sköta kontakter med kollegor, hyresgäster, externa fastighetsägare och bostadsrättsföreningar KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har adekvat akademisk utbildning kombinerat med minst ett par års erfarenhet från området, alternativt en längre yrkeserfarenhet från uthyrning av lokaler. Dina kunskaper i hyreslagstiftningen är goda. Du är affärsmässig och har förhandlingsvana. Du uttrycker dig väl i det svenska språket i såväl tal som skrift. Vi arbetar i hyresdebiteringssystemet Vitec Nova och Raindance ekonomisystem. Till hösten introduceras ett nytt fastighetssystem. Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt och strukturerat och att du är ansvarstagande. Du skall ha lätt för att samarbeta med andra. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bidrar till förvaltningens kultur genom arbetsglädje, kompetens och samarbete.
Företag: Järfälla kommun, Bygg- och miljöförvaltningen
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lokaluthyrare jobb, Lokaluthyrare Järfälla, Lokaluthyrare Järfälla kommun, Bygg- och miljöförvaltningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lokaluthyrare

Sjuksköterska MiniMaria
MiniMaria Täby/Vallentuna/Österåker Maria Ungdom bedriver specialiserad beroendevård för ungdomar upp till 20 år i Stockholms län. Akut- och heldygnsvård såväl som vår specialistöppenvård för ungdomar med samsjuklighet är belägen inom S:t Görans sjukhusområde i centrala Stockholm. Vi har sedan ett par år tillbaka byggt ut vår lokala öppenvård och har idag dryga 20-talet mottagningar, så kallade MiniMarior, där vi med familj och nätverk i fokus erbjuder kvalificerade bedömningar, utredningar och behandling. En MiniMaria är en mottagning där landsting och socialtjänst samverkar i arbetet kring ungdomen och dess familj med syfte att stödja både avseende medicinsk-psykiatrisk och social problematik. Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter består av att utifrån ett strukturerat arbetssätt och i samarbete med läkare och socialtjänst genomföra missbruks- och psykiatriska bedömningar, bedriva motivationsarbete, återfallsprevention samt genomföra provtagning. Utöver detta skall du verka för att vidareutveckla en god samverkan med vårdgrannar och andra lokala instanser som t ex barn- och ungdomspsykiatrin, Ungdomsmottagning, skolor. Du kommer att tillsammans med en kollega driva de tre ovanstående mottagningarna. Eftersom mottagningarna är små hjälper vi varandra vi varandra vid hög arbetslastning och ledigheter. Kvalifikationer: Leg. sjuksköterska, företrädesvis med vidareutbildning i psykatri eller barn och ungdom. Erfarenhet av beroendevård och/eller barn- och ungdomspsykiatri. Har du en steg-1 utbildning i KBT/Familjeterapi är detta meriterande. Eftersom du kommer att arbeta mycket självständigt är det viktigt att du är en erfaren sjuksköterska och trygg i din sjuksköterskeroll. Personliga egenskaper: Du behöver känna dig bekväm med att röra dig mellan olika sammahang och kunna anpassa dig till olika förutsättningar. Ditt arbete är mycket självständigt och ställer krav på egna initiativ och vilja att samarbeta med såväl ungdom och familj som våra samverkanspartners. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Österåker
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska MiniMaria jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska MiniMaria

Business Analyst/Projektledare
Copyright Enterprise Exellence, CEE Services AB, är ett helägt dotterbolag till Stim som sköter Stims volymhantering, IT drift och utveckling. CEE Services AB ska på ett effektivt sätt bearbeta miljontals musikverk, matchningar och transaktioner som resulterar i avräkningar till Stims medlemmar och systersällskap. CEEs moderbolag, Stim, Svenska Tonsättares Internationella Musikbyrå, är en upphovsrättslig organisation för musikskapare och musikförlag. Stim är också den svenska länken i ett internationellt nätverk av liknande organisationer som representerar kompositörers, textförfattares, bearbetares och musikförläggares rättigheter. Under de kommande åren kommer mängden uppdrag för CEE att öka och vi behöver därför förstärka vår IT-avdelning med en Business Analyst. I din roll som Business Analyst ansvarar du för både kravanalys och projektledning - framförallt för de projekt som rör vår licensieringsprocess. Rollen som Business Analyst är bred och du kommer att vara involverad i alla steg i processen, allt från kravställning och processutveckling av arbetsmetoder till att projektleda nya utvecklingar. Som Business Analyst på CEE kommer du att ansvara för att vi står rustade inför morgondagens utmaningar genom att i samarbete med vår beställare ta fram kravspecifikationer för nya utvecklingsprojekt, leda integrationsprojekt samt jobba med långsiktiga IT- strategier. Just i den här rollen vill vi att du tar ett ansvar för vårt licensieringssystem KLIRR(liknade ett CRM/Order-system med Stimunika delar). KLIRR bygger i grunden på det open source-baserade CRM-systemet SugarCRM.  Du kommer arbeta tätt tillsammans med användarna och utvecklarna och vara spindeln i nätet mellan grupperna. Tillsammans med dem tar du fram lösningsförslag och offerter, prioriterar och leder arbetet. Vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av att leda projekt, arbetat med ett eller två CRM-system, gärna SugarCRM samt att du är strukturerad och en duktig kommunikatör. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljningsprocessen. Du behöver ju inte kunna programmera men behöver förstå skillnaden mellan hur vanliga applikationer och webbapplikationer fungerar. Du ska ha arbetat med SQL och verkligen gilla att ”grotta ner” dig i hur tabellerna är strukturerade. Givetvis är det meriterande om du har kunskap om Stims processer. För att trivas med tjänsten hos oss är det viktigt att du har ett intresse för service och en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vi söker en positiv och utåtriktad medarbetare. Du ska ha god samarbetsförmåga och tycka om att jobba i team. Din förmåga att arbeta självständigt under ansvar värderas högt. Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor var vänlig kontakta Victor Segell, rekryteringsansvarig på 0708750148
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Business Analyst/Projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Analyst/Projektledare

Vi söker nu en Serviceagent till en spännande tjänst till HK!(Sthlm)
OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta lösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2012 på närmare 700 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se Office Management är Europas största SHARP-Center. • Vi är auktoriserade återförsäljare för SHARP, Xerox, Hewlett-Packard och OKI. • Vår service täcker hela Sverige. • Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Du som söker har en positiv attityd och ser möjligheter före ”hinder”. Du har ett tekniskt intresse och brinner för service. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Ansvara för felanmälningar (support) från våra kunder via mail samt inkommande samtal • Att ta ägandeskap för kundens problem och att finna en lösning som återspeglar kvalitet i det arbete som du utför Vem är Du? Du vågar och vill ta egna initiativ, du är effektiv och håller en hög kvalitet.  Du brinner för service och blir först nöjd när våra kunder är det. Du har ett starkt driv och arbetar gärna mot uppsatta mål och att skapa resultat. Du arbetar gärna självständigt men likväl i grupp. Du är ordningsam och har erfarenhet från serviceyrken sedan tidigare. Du är en person som har en stor social förmåga med en mogenhet som gör att du kan hantera olika sorters människor på ett otvunget sätt. Att ta ansvar över ditt arbete är något du ser som en självklarhet och du har struktur för att kunna hantera flera saker samtidigt. Då vi har telefon och dator som arbetsredskap är det ett måste att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vad erbjuds Du? Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom en expansiv och lönsam organisation. Du kommer att bli väl mottagen i gruppen och omfamnas av en organisation kännetecknad av driv och framåtanda!   Då vi arbetar med löpande urval vill vi tipsa Dig om att skicka in Din ansökan redan idag! Vid frågor är Du välkommen att kontakta Johanna Wiberg, chef CCC (Customer Care Center) på johanna.wiberg@officemanagement.se.
Företag: OFFICE Management Sharp Center AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nu en Serviceagent till en spännande tjänst till HK!(Sthlm) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nu en Serviceagent till en spännande tjänst till HK!(Sthlm)

Projektledare för SharePoint
Wise IT AB Vill du vara med och skapa en förändring för Kommunals framtida IT-struktur? Du kommer att ingå i ett team och vara specialist inom SharePoint som är en stor del i Kommunals IT-plattform. Du ska skapa ett mervärde i systemet och ta ett helhetsansvar för SharePoint. Arbetsbeskrivning DIN UTMANING: Du ska verka för att SharePoint blir ett lättanvänt och mångsidigt verktyg med många användningsområden för Kommunals verksamhet. Däribland medlemssystemet, intranätet, projekt- och dokumenthantering. DINA HUVUDUPPGIFTER ÄR: • Ansvara för att omforma och projektleda nuvarande SharePoint-plattform • Ansvara för att SharePoint används på bästa sätt i verksamheten • Kravställa mot leverantör – både ur ett ekonomiskt- och tekniskt perspektiv • Säkerställa kvalitén och att uppdatering görs i systemet • Vara delaktiga i övrigt förekommande projekt på IT-enheten • Samarbete med kommunikationsavdelningen Utbildning/Erfarenhet UTBILDNING/ERFARENHET: • Minst 3 års erfarenhet av att driva och utveckla SharePoint-projekt • Erfarenhet av att projektleda ärende- och dokumenthanteringssystem • Du är strukturerad och har förmåga att se möjligheter och fånga upp behov • Du har en god kommunikativ- och organisationsförmåga • Du är utåtriktad, samarbetsvillig och serviceinriktad • Du är trygg i dig själv • Eftergymnasial utbilning inom IT • Meriterande med Microsoft Certifikat • Erfarenhet från fackföreningsrörelsen är meriterande • Du inser värdet av fackligt arbete och delar kommunals värderingar Om kunden KOMMUNAL ERBJUDER: • Att som projektledare få leda utvecklingen och användningen av SharePoint på Kommunal • Möjligheter att vara med och påverka i ett förändringsarbete inom IT på Kommunal • En organisation som vilar på värderingarna; alla människors lika värde, frihet, rättvisa, solidaritet och demokrati Kommunal är Sveriges största fackförbund och har cirka 500 000 medlemmar. Genom en aktiv, strategisk medlemsrekrytering har Kommunals medlemsantal ökat det senaste året. Om oss KONTAKT: •I denna rekrytering samarbetar vi med Wise IT. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ann-Christine Holmer, 0735 21 65 15.
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare för SharePoint jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare för SharePoint

Driven Verksamhetscontroller till uppdrag i Stockholm!
Har du erfarenhet som controller och intresse för utvecklingsverksamhet? Då har vi på Adecco Finance & Legal uppdraget för dig! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att ansvara och tydliggöra för verksamhetsplaneringen mot den ena av två utvecklingsavdelningar på företaget. Till dina uppgifter hör att vara drivande inom företagets utvecklingsprojekt och arbeta brett med bl.a. att sätta ihop dokument angående planeringsprocessen, presentera resultat på ledningsgruppsmöten samt löpande följa upp rapporter.  Vem trivs här? Du som har erfarenhet som controller och har jobbat med att strukturera upp och utveckla arbetet kommer snabbt att komma in i jobbet. Har du högskoleutbildning inom ekonomi, har en god känsla för siffror och är analytisk lagd kommer du att trivas hos vår kund!  Som person är du driven, självgående med lösningsfokus. Teamet du kommer att tillhöra är en positivt grupp, där flexibilitet och prestigelöshet genomsyrar det dagliga samarbetet.  Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett spännande och utvecklande uppdrag på ca 7 månader! Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i augusti. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Stockholm Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Driven Verksamhetscontroller till uppdrag i Stockholm! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven Verksamhetscontroller till uppdrag i Stockholm!


Sök lediga jobb Nationalekonomer till enheten för offentliga finanser

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se