Nu söker vi Administratörer för kommande uppdrag lediga jobb

Nu söker vi Administratörer för kommande uppdrag jobb Nu söker vi Administratörer för kommande uppdrag jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nu söker vi Administratörer för kommande uppdrag. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Nu söker vi Administratörer för kommande uppdrag. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti!- Stockholm

  2. Lärare bygg och anläggningsprogrammet- Solna

  3. Landskapsarkitekt- Täby

  4. Skarpängsskolan lärare årskurs 6-9 svenska/engelska- Täby

  5. Recipharm söker Senior Labingenjör- Stockholm

  6. Receptionist och kontorsansvarig till vår kund- Stockholm

  7. SEB söker lösningsexpert inom IBM MQ/Broker- Stockholm

  8. Nyexaminerade till Bravura Sales Trainee Programme- Stockholm

  9. Junior controller till SBS Discovery Radio- Stockholm

  10. Personliga assistenter till man med autism i Nacka- Stockholm


Mer beskrivning

Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti!
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Vi söker nu duktiga och service inriktad kundtjänstmedarbetare för teknisk support till ett av världens mest kända varumärken. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för teknik och som kan leverera service i toppklass. Då stora delar av utbildningen samt det dagliga arbetet innefattar engelska är det viktigt att du kan utrycka dig väl på engelska och även svenska. Vi ger dig i utbytte ett socialt och givande arbete som ger dig chansen att ta vara på ditt teknikintresse. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta emot inkommande samtal från privatparsoner där du kommer få hjälpa kunderna med varierande frågor om tekniska produkter, vilket innebär felsökning samt vägleda kunder till en lösning på problemet. De produkter som frågorna kommer kretsa kring är smartphones, mediaspelare, läsplattor eller datorer. Personliga egenskaper Uppdraget kommer att vara på heltid tillsvidare och inleds med utbildning som startar den 12/8. Därefter kommer du att arbeta enligt schema med varierande arbetstider alla dagar i veckan. Vi söker dig som: - Utrycker dig flytande på svenska i tal och skrift - Har mycket goda kunskaper i engelska - Har datavana samt ett gediget intresse av tekniska produkter - Är effektiv och engagerad i ditt arbete - Är serviceinriktad och social - Är en driven problemlösare som inte ger upp i första taget Är du den vi söker? Missa då inte chansen till ett spännande och lärorikt arbete, ansök redan i dag!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti!

Lärare bygg och anläggningsprogrammet
Peab är Nordens Samhällsbyggare med 14.000 anställda och en omsättning uppgående till cirka 45 Mdr. Koncernens dotterföretag har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge och Finland. Huvudkontoret är beläget i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är börsnoterad vid NASDAQ OMX Stockholm. Peabskolan AB är ett helägt dotterföretag till Peab och finns i Ängelholm, Malmö, Solna, Upplands Väsby och Göteborg. Vi utbildar idag drygt 400 ungdomar och erbjuder Bygg- och anläggningsprogrammet för behöriga och Introduktionsprogram för icke behöriga elever. Peabskolans verksamhet bygger på en pedagogisk modell där en utvecklad form av APL, kurs- och ämnesintegrering samt en djupgående modell för individualisering är de tre grundprinciperna. Utvärderingar baserade på både kvalitativa och kvantitativa resultat visar att modellen hittills varit mycket framgångsrik. Peabskolan i Solna i söker nu behörig lärare inom Bygg och anläggningsprogrammet. Tjänsten omfattar 100 % med tillträde i augusti 2013. Vi söker dig som är nytänkande, utvecklingsinriktad och som tycker att det är utmanande att vara delaktig i pedagogiskt utvecklingsarbete. Vi arbetar kurs- och ämnesintegrerat, vilket förutsätter ett stort mått av flexibilitet och uppfinningsrikedom hos alla medarbetare. Eftersom en del av våra elever tas in som obehöriga är det viktigt att du förstår vikten av att arbeta individualiserat, och att varje pedagog verkligen tror på alla elevers möjlighet att, med rätt stöd och rätt pedagogisk metod, lyckas nå målen. Vi söker dig som har ett stort engagemang för eleverna och som dessutom kan vara en god ambassadör för den pedagogik som vår verksamhet bygger på. Vill du veta mer är du välkommen att ta kontakt med Jan Röjestål, rektor, tfn 0733-37 58 71. Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Företag: Peabskolan AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare bygg och anläggningsprogrammet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare bygg och anläggningsprogrammet

Landskapsarkitekt
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor ca 65 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. Täby - att växa med. Täby kommun står inför ett mycket expansivt skede i sin stadsutveckling med det övergripande målet att utveckla kommunen till att bli en stark del av Stockholmsregionen med Täby centrum - Arninge som en ny regional stadskärna. Stadsmässighet samt nyskapande och särskiljande arkitektur är viktiga ledord när bostäder och arbetsplatser skall växa fram. Utvecklingsområdena är många och stora intressanta byggprojekt står på agendan. Stadsbyggnadskontoret har riggat en stark organisation och vill nu utveckla den vidare för att möta utmaningarna. Vi söker nu en erfaren landskapsarkitekt som kan förstärka den befintliga organisationen och som ska arbeta med grönplanering, projektledning och projektering. Du kommer att arbeta med 24 kollegor på Gatu- och parkavdelningen, varav sju är landskapsarkitekter. ARBETSUPPGIFTER Som landskapsarkitekt arbetar du brett i tidiga skeden med förstudier inom stadsmiljöutveckling men även som beställare i genomförandeskedet, där du ansvarar för gestaltning, ekonomi och utbyggnad av allmänna platser som parker och torg. Du leder projekt, projekterar och granskar handlingar i alla olika skeden, samt ansvarar för gestaltningen under utbyggnadsskedet. Arbetet kommer att innebära ett tätt samarbete med kollegor över hela stadsbyggnadskontorets verksamhetsområde. Det innebär även många kontakter med konsulter, entreprenörer, politiker, kommunala verksamheter och kommuninvånare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med gedigen kunskap kring planering, projektering och utbyggnad. Du är en van projektledare med god kunskap om plan- och genomförandeprocessen med djup kunskap om utbyggnadsprocessen och förståelse för konsekvenserna av föreslagen projektering. Du har landskapsarkitektexamen eller motsvarande och minst 10 års relevant arbetslivserfarenhet. Du har arbetat med projektering i komplexa stadsbyggnadsprojekt som ansvarig/uppdragsansvarig landskapsarkitekt och har varit beställare eller arbetat som beställarstöd åt en kommun. Du har upphandlingskompetens och kan LOU. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har kreativ förmåga, ett tekniskt sinnelag, god kunskap om ekonomi och känsla för funktionella lösningar. Som person är du utåtriktad och duktig på att samarbeta med andra. Du trivs med ett arbete i högt tempo med många kontakter och kontinuerlig utveckling, har god kommunikations- och samarbetsförmåga och har lätt för att bygga goda relationer såväl internt som externt.
Företag: Täby Kommun, Park och Naturenheten
Ort: Täby
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Landskapsarkitekt jobb, Landskapsarkitekt Täby, Landskapsarkitekt Täby Kommun, Park och Naturenheten
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Landskapsarkitekt

Skarpängsskolan lärare årskurs 6-9 svenska/engelska
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor ca 63 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. Täby - att växa med. På Skarpängsskolan står kunskaperna i fokus. Genom att erbjuda en skola med trygghet och glädje så skapar vi bästa förutsättningen för god kunskapsutveckling. Vi har ett högt söktryck och både elever och medarbetare trivs på Skarpängsskolan. ARBETSUPPGIFTER Skarpängsskolan söker en lärare för ett föräldravikariat, minst ett läsår, som ska undervisa i ämnena svenska och engelska I tjänsterna ingår att verka för att ämneslag och arbetslag uppnår sina mål. I tjänsten ingår mentorskap för ca 14 elever I tjänsten ingår att undervisa elever med särskilt stöd KVALIFIKATIONER Vi vill att du söker tjänsten om: - Du är behörig lärare och klar med din utbildning - Du är trygg i din ämneskunskap och kan möta såväl studiemotiverade som omotiverade elever på deras nivå - Du har förmåga att planera-genomföra-bedöma-utvärdera din undervisning - Du har god förmåga att hantera den bitvis höga arbetsbelastning som periodvis kännetecknar läraryrket
Företag: Täby Kommun, Skarpängskolan
Ort: Täby
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Skarpängsskolan lärare årskurs 6-9 svenska/engelska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skarpängsskolan lärare årskurs 6-9 svenska/engelska

Recipharm söker Senior Labingenjör
Till dotterbolaget Recipharm Stockholm AB söker vi nu en senior laboratorieingenjör, som ska bistå med expertkompetens inom kemiska frågor med ansvarar för metodvård, validering samt stabilitetsstudier. Tjänsten innefattar förutom det dagliga analysarbetet på produkter och råvaror att ansvara för att konstruktivt hjälpa verksamheten vid analysproblem, att medverka vid utredning i tillverkning, kvalitetsavvikelser och reklamationer. Ansvarar i förekommande fall för kemiska uppdrag som gäller produkt-, metod-, rengörings- valideringar samt stabilitetsstudier. I detta omfattas t.ex. att utfärda och granska protokoll och rapporter samt vara delprojektledare inom sitt arbetsområde. Arbete med ständiga förbättringar sker parallellt i verksamheten och hantering av cc- ärenden och revisioner ingår i arbetsuppgifterna. Arbetet sker i nära samarbete med de övriga analysgrupperna inom kvalitetskontroll (QC) och även med övriga i kvalitetsavdelningen och de övriga produktionssiterna inom bolaget.   Senior laboratorieingenjör kemisk analys rapporterar till gruppchefen för QC2.   Krav på kunskaper/utbildning •        Högskolekemist eller likvärdig akademisk utbildning •        Dokumenterade cGMP kunskaper •        Allmänna datorkunskaper i Officepaketet •        Kunna uttrycka sig obehindrat i svenska          och engelska i tal och skrift   Krav på erfarenhet • Minst 5 års arbetslivserfarenhet från kemisk analysverksamhet inom läkemedelsindustrin • Gedigen kunskap och lång erfarenhet laborativt arbete utifrån GMP • Erfarenhet av projektering och genomförande av instrumentvalideringar • Erfarenhet från metodutveckling inom QC verksamhet • Erfarenheter från farmakopéanalyser och HPLC, gaskromatografi, och frisättningsanalys är meriterande          Efterfrågade karaktärsdrag Som person är du intresserad av att dela med dig av dina kunskaper och vägleda i olika uppdrag. Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta, driver förändrings- och förbättringsarbete och ser till att uppdrag blir slutförda enligt tidsplan. Du arbetar strukturerat och analytiskt och planerar ditt uppdrag systematiskt. Du är proaktiv i kvalitetsarbetet och levererar vad du lovat i tid. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast. Vill du veta mer om arbetsuppgifterna kontakta gruppchef Malin Hedman på telefon 0739 622 654. Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av HR- avdelningen, Göran Nylin, telefon 08-602 52 00. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2013-08-07. Recipharm AB är ett ledande CDMO-företag (Contract Development and Manufacturing Organisation) med säte i Sverige och ca 1 600 anställda. Företaget omsätter ca 2,1 miljarder SEK och har utvecklings- och tillverkningsanläggningar i Sverige, Frankrike, Storbritannien, Tyskland och Spanien och har sitt huvudkontor i närheten av Stockholm. Recipharm förser den globala läkemedelsmarknaden med ett hundratals olika produkter i ett flertal beredningsformer, såsom tabletter, granulat och pulver, sterila vätskor och frystorkat pulver, krämer och geler, betalaktamer, hormoner, orala lösningar, sprayer och torrpulverinhalatorer.
Företag: Recipharm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Recipharm söker Senior Labingenjör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Recipharm söker Senior Labingenjör

Receptionist och kontorsansvarig till vår kund
Tycker du om att möta nya människor och brinner du för att ge god service till både kollegor och kunder? Trivs du i en internationell miljö? Sök då denna tjänst! Du ska ha möjlighet att tillträda tjänsten 1 september. Arbetsuppgifter Som receptionist/kontorsansvarig hos vår kund kommer du att vara ansiktet utåt i en internationell miljö som ställer höga krav på att kunna hantera många olika kulturer och människor. Du kommer att ha ett brett ansvar för all kontorsservice vilket innebär sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare, svara i telefon, ta hand om post och bud. Kontorsansvaret innebär att ansvara för inköp av kontorsmaterial, kaffe etc. Se till att konferensutrymmen samt kök är ordningsställda och representativa. Kontakt med städbolag och hyresvärd. Rollen innebär även att assistera ledningsgruppen med diverse administrativa uppgifter som bland annat anordning av konferenser samt events, personaladministration, hotell- och resebokning.   Vem är du? Vi söker dig med någon erfarenhet av receptionsarbete samt service. Du har även erfarenhet av och är road av administration. Din svenska och engelska är flytande i tal och skrift och du är en van användare av Office-paketet. Du är serviceinriktad och social samt professionell i din roll som företagets ansikte utåt. Du är ansvarstagande, strukturerad, prestigelös och flexibel. Är van att hantera många olika arbetsuppgifter i en dynamisk miljö. I övrigt är du en positiv och proaktiv problemlösare. Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor kan du kontakta Johanna Östberg på tel. 08-705 80 61 alternativt Viveka Holm på tel. 08-7058064 Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist och kontorsansvarig till vår kund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist och kontorsansvarig till vår kund

SEB söker lösningsexpert inom IBM MQ/Broker
Det här är SEB SEB är en ledande nordisk bank. Vår verksamhet bygger på entreprenörskap, internationell närvaro och långsiktiga relationer. Och så har det varit i mer än 150 år. I Norden och Tyskland har vi en stark inriktning på företagsaffären och investment banking. I Sverige och de baltiska länderna har vi ett brett kontorsnät där vi erbjuder rådgivning, finansiella tjänster och försäkringslösningar till företag och privatpersoner. SEB finns representerat i ett tjugotal länder runt om i världen med cirka 17 000 anställda.  Funktionen Integration Operation Centre (IOC) är en enhet inom IT Operations. IOC arbetar med MQ- och Brokerintegration på uppdrag av utvecklingsprojekt eller förvaltningsansvariga. Enheten består av fyra medarbetare. Vi söker nu en lösningsexpert (Solution Expert) inom MQ/Broker.   Vad du kan förvänta dig Som Solution Expert arbetar du tillsammans med MQ/Broker-teknikerna och har en stödjande roll åt integrationsarkitekten. I din roll som specialist ska du säkerställa daglig drift av en eller flera plattformar inklusive support, KPI-uppföljning och leveranskvalité. Du kommer även ge teknisk expertis till avdelningen Service & Architecture och ansvara för att identifiera och föreslå förbättringar av teknik och nya lösningar till övergripande leveransansvarig samt infrastrukturarkitekter. Ett annat viktigt ansvarsområde är att säkerställa att incidenter på plattformen hanteras snabbt och med hög kvalitét.   Vad vi förväntar oss Du har erfarenhet av och arbetat med IBM MQ and IBM Message Broker eller andra liknande produkterDu har god förmåga att uttrycka dig både i text och verbalt   En grundförutsättning för att nå framgång i rollen är att du har ett djupt intresse av att driva innovation, utveckling och förbättringar. Du har ett innovativt tankesätt och en hög förmåga att förstå nya, framväxande tekniska lösningar. Samtidigt är du en god kommunikatör som kan förenkla komplex, teknisk information för att kunna sätta den i ett tydligt sammanhang så att den blir relevant för många mottagare. Dessutom trivs du med att arbeta i team och samarbeta för att hitta gemensamma lösningar.   Vi erbjuder Hos oss blir du del av en kultur som präglas av företagsamhet, öppenhet och genuint engagemang. Rätt person får stora möjligheter till en spännande karriär, och vi planerar ständigt för framtida kompetensbehov genom att erbjuda värdefulla utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Samtidigt vill vi ge rätt förutsättningar för att kombinera yrkesliv med ett aktivt liv vid sidan av arbetet. Därför erbjuder vi förmåner som exempelvis familjeservice, friskvårdsbidrag och fritidshus. Som anställd iSEBkan du också bidra till samhället genom att till exempel vara aktiv i stiftelsen Mentor Sverige, som arbetar med att förebygga våld och droger bland ungdomar. Vi stöttar även Mentor i Estland, Lettland, Litauen och Tyskland.   Kontakta gärna mig om du har några frågor Du når Lena Wassén, Adecco, på 08-587 512 09.   Så här ansöker du I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco. För att skicka in din ansökan klickar du på nedanstående länk. Skicka med en kort beskrivning av dig själv och vad du kan bidra med påSEBsamt ditt CV. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande får du gärna skicka in din ansökan idag, men senaste datum för ansökan är den 4 juli 2013. Ansök på http://korturl.com/SEB_Jobb
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga SEB söker lösningsexpert inom IBM MQ/Broker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SEB söker lösningsexpert inom IBM MQ/Broker

Nyexaminerade till Bravura Sales Trainee Programme
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Bravura är ett rekrytering- och bemanningsföretag som startade 2008. Sedan dess har vi vuxit organiskt och är i dag 60 anställda fördelade på våra kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vi är en snabbfotad, flexibel organisation med korta beslutsvägar. Vi söker dig som delar vårt driv. Hos oss får dina idéer gehör! Bravura befinner sig i en expansiv fas och därför behöver vi förstärka vårt team ytterligare. Vi har tagit fram vårt Sales Trainee Programme för att du som säljtalang ska få möjligheten att kickstarta din karriär, samtidigt som du får den utbildning du behöver för att lyckas. Vi söker dig som vill ingå i Sales Trainee Programme där du under sex månader kommer att genomgå en gedigen säljutbildning, få stöd och coachning samt bli certifierad inom professionell försäljning av Dale Carnegie. Vi stöttar dig i din utveckling och för rätt person finns det goda möjligheter att på sikt avancera inom organisationen. Arbetsuppgifter: Du kommer att få rollen Junior Account Manager och arbeta aktivt med att bygga upp din egen kundportfölj. När din portfölj börjat växa kommer det dagliga arbetet innebära att du förvaltar och utvecklar dina kundrelationer. Du ansvarar själv för att boka och genomföra möten med potentiella kunder. Profil: - Relevant akademisk examen inom exempelvis företagsekonomi - Tidigare arbetslivserfarenhet - Erfarenhet från uppsökande försäljning (meriterande) - Engagemang under studietiden (meriterande) - Utlandsstudier (meriterande) -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper: Vi tror att du är en social och driven person med höga ambitioner. Du har ett genuint intresse för mötet med andra människor. För att passa in i rollen tror vi att du är en utpräglad tävlingsmänniska som vet att det krävs en hård insats för att nå bra resultat. Utöver detta ser vi att du är professionell i ditt beteende och har ett utpräglat affärstänk. Övrig information: Start: 19/8 Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Account manager, trainee, sales, graduate, nyexaminerad, säljare, junior, försäljning, rekrytering, bemanning Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Nyexaminerade till Bravura Sales Trainee Programme jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyexaminerade till Bravura Sales Trainee Programme

Junior controller till SBS Discovery Radio
PerformIQ Företagspresentation SBS Discovery Radio är den största aktören på den svenska privatradiomarknaden och driver för närvarande 75 radiostationer runtom i Sverige. SBS Discovery Radio når varje vecka 4,9 miljoner lyssnare och 2 miljoner lyssnare per dygn. Vi är cirka 160 personer som arbetar på SBS Discovery Radio varav ungefär 100 i Stockholm. SBS Discovery Radio ingår i SBS Discovery Media som sedan april 2013 ägs av Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) som är världens största mediaföretag inom non fiction och som via 155 tv-kanaler når 1,8 miljarder tittare i drygt 220 länder och territorier. I Norden representerar SBS Discovery 20 tv-kanaler samt 19 radiostationer. SBS Discovery Media omfattar i Sverige tv-kanalerna Kanal 5, Kanal 9, TV 11, Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Discovery World, Discovery HD Showcase och Animal Planet HD, samt onlineplattformarna Kanal 5 Play, Kanal 9 Play, Radioplay och radiostationerna Mix Megapol, Rockklassiker, The Voice, Vinyl 107 och Radio 107.5. Läs mer om SBS Discovery Radio och SBS Discovery Media på www.sbs.se Tjänstebeskrivning Vill du ta steget från revisionsbyrån till en tjänst som controller inom ett spännande företag? Då bör du fortsätta läsa denna annons! Beskrivning av arbetsuppgifter: Som controller på SBS Discovery Radio kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter. Huvudfokus kommer vara på budget, prognos och rapportering till våra ägare. Du kommer att arbeta mot alla delar i bolaget och kommunicera med samtliga chefer hos oss. Du kommer själv inte arbeta med redovisning, men behöver ha god förståelse för detta för att kunna bli framgångsrik i denna roll. Du kommer tillhöra vår ekonomiavdelning som består av personer som arbetar med kund- och leverantörsreskontra och redovisning. Du kommer ha ett nära samarbete med vår ekonomichef och ekonomidirektör. Det är roligt att jobba på SBS Discovery och det tycker vi är viktigt. Glada anställda gör ett bättre jobb, så enkelt är det faktiskt. Därför är vi måna om att göra vår arbetsplats till ett ställe där det är trevligt, utmanande och spännande att jobba. För att trivas hos oss måste du motiveras av att arbeta i en miljö där det händer mycket och där mycket arbete är ad hoc-projekt. Du som söker denna tjänst ser det här som en möjlighet att komma in i ett häftigt företag inom en spännande bransch. Krav på person För att vara rätt person för denna position stämmer du in på följande punkter: • Du är utbildad civilekonom • Du har några års arbetslivserfarenhet, gärna från en revisionsbyrå • Du har goda kunskaper i Excel samt har erfarenheter från att arbeta i ett ekonomisystem, helst Visma då det är detta system vi arbetar i idag. • Du känner dig trygg i dina engelskkunskaper då rapportering och presentationer sker på engelska För att passa in i vårt team vill vi att du även känner igen dig i följande beskrivning: • Du är analytisk och har därmed förmågan att förstå vad som finns bakom siffrorna • Du är öppen och framåt, en glad person • Du är kommunikativ och har en pedagogisk förmåga • Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt • Du är positiv och professionell i dina relationer till kunder och kollegor Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: Kontorstider, 40 h per vecka Plats: Stockholm, Kungsholmen I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Åsa Almgren, Rekryteringskonsult, på 0733-53 75 14 eller asa.almgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Junior controller till SBS Discovery Radio jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior controller till SBS Discovery Radio

Personliga assistenter till man med autism i Nacka
Assistans för Dig söker nu personliga assistenter till ett uppdrag hos en autistisk man i 40-årsåldern bosatt i Älta utanför Stockholm. Mannen har idag dubbelassistans under dygnets alla timmar när han inte är på sin dagliga verksamhet. Det finns ingen väntetid (jour) under natten vilket innebär att man ska vara vaken under natten när man arbetar hos kunden. Dina arbetsuppgifter kommer bland att bestå i att hjälpa mannen med den dagliga livsföringen såsom wc, personlig hygien, aktiv guidning under av- och påklädning, hjälp med handling, tvätt, matlagning, städning samt stöd vid måltider och kommunikation. Mannen tycker mycket om att vistas i skog och mark och tar gärna promenader. Han tycker även om att lyssna på musik och vara ute på sin altan. För att passa som personlig assistent hos mannen är det viktigt att du är samarbetsvillig, social, ödmjuk, flexibel, lyhörd samt att du är trygg i dig själv och orädd. Vi önskar att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat med personer med utåtagerande beteende eftersom detta kan förekomma i arbetet med mannen. Det är även önskvärt om du kan kombinera detta arbete med en annan sysselsättning vid sidan av, som t.ex. annat arbete eller studier. För en jämnare könsfördelning ser vi gärna manliga sökanden. Stämmer beskrivningen in på dig? Då kan det vara dig vi söker! Tjänsternas omfattning: I dagsläget söker vi både timvikarier samt personer som kan gå på ett fast schema. Glöm inte att ange om du är intresserad av timvikariat eller en fast schemarad. När ska tjänsterna tillsättas: Tidigast 1 augusti. Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.  Lön: Assistans för Dig tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Lite om företaget Assistans för Dig är ett assistansföretag som funnits i 3 år och bedriver idag personlig assistans till ca 100 assistansanvändare över hela landet. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Lund. Vårt företag innebär en trygg plattform som möjliggör för våra assistenter att utvecklas i sin yrkesroll. Goda lönevillkor, friskvårdsersättning och kollektivavtal är självklarheter för oss, samt närheten till ansvariga som har den kompetens som krävs för att hantera de frågor som gör sig gällande inom personlig assistans. Välkommen med din ansökan!
Företag: Assistans för Dig i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter till man med autism i Nacka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter till man med autism i Nacka


Sök lediga jobb Nu söker vi Administratörer för kommande uppdrag

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se