Nyexad el konstruktör, inriktning autoCAD jobb - lediga jobb

Nyexad el  konstruktör, inriktning autoCAD jobb Nyexad el konstruktör, inriktning autoCAD jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nyexad el konstruktör, inriktning autoCAD. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Nyexad el konstruktör, inriktning autoCAD. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen- Stockholm

  2. SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem- Stockholm

  3. Resultatenhetschef- Stockholm

  4. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  5. Barnskötare- Huddinge

  6. SJ IT söker Asset Manager- Stockholm

  7. Säljare till köksavdelningen- Nacka

  8. Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?- Stockholm

  9. Vaktmästare sökes till centrala Stockholm- Stockholm

  10. IT-supporttekniker- Stockholm


Mer beskrivning

IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen
Jernhusen Presentation Jernhusens IT-avdelning har som mål att skapa hållbara IT-lösningar som stödjer användarnas behov. Vi är idag sex medarbetare som fokuserar på projektledning, viss systemförvaltning och användarstöd. Vi hanterar den långsiktiga planeringen av IT-leveranserna och leder konsulter som genomför den faktiska utvecklingen. Vi är just nu inne i en fast där vi också ägnar tid åt att forma sättet att driva IT-projekt och hur vi hanterar systemförvaltningen. Då en av medarbetarna nu slutar söker vi en engagerad IT-projektledare/Verksamhetsutvecklare. Tjänsten rapporterar till Chef IT. Arbetsuppgifter I befattningen ingår att fungera som ägare av Jernportalen, Jernhusens kanal för åtkomst av information, byggt i Sharepoint. I detta ingår att ansvara för den långsiktiga utvecklingen och förvaltningen av Jernportalen samt att leda och driva arbetet för att Jernportalen ska bli ett effektivt och kvalitetssäkrat verksamhetsstöd. Arbetet genomförs i nära samarbete med ägare och beställare av ingående delar och funktioner. Rollen är strategisk och tänker på 1-3 års sikt samt kräver förmåga att jobba med verksamhetsutveckling i kombination med att skapa hållbara IT-lösningar. Utöver detta ingår även att kunna fungera som övergripande projektledare för utvecklingsprojekten inom IT i rollen som leveransansvarig. Utbildning/erfarenhet Kompetensmässigt är kravet erfarenhet av att jobba med verksamhetsutveckling och att därmed stödja verksamheter med nya IT-lösningar i kombination med nya arbetssätt. Utbildning på akademisk nivå inom IT, minst 5 års erfarenhet som IT-projektledare, gärna med erfarenhet av att använda Scrum är högt önskvärt. En bakgrund som utvecklare av Sharepointlösningar samt erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är självgående, ödmjuk och trygg som person. Du är resultat- och målinriktad med starkt driv och hög ambitionsnivå. Då arbetet medför många interna och externa kontakter är det viktigt att du är en relationsbyggare, kan kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och kan företräda IT-verksamheten i löpande direktkontakter med övriga Jernhusen och våra leverantörer. Du är jordnära, affärsmässig och serviceminded samt van att driva frågor framåt, prioritera och planera. Företagsbeskrivning Jernhusen äger, utvecklar och förvaltar ett fastighetsbestånd av stationer, stationsområden, underhållsdepåer och gods- och kombiterminaler längs den svenska järnvägen. Vi är ett kommersiellt fastighetsföretag som är helägt av den svenska staten. Vårt uppdrag är att generera vinst som investeras tillbaka i våra fastigheter, däribland stationer och underhållsdepåer. På så vis vill vi bidra till ökad samhällsnytta, bättre miljö och ökat resande med kollektivtrafik. Företagets hemsida www.jernhusen.se Sluttext Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult på Poolia IT, Marie Strömberg på nummer 08-555 651 33. Urval sker löpande men på grund av semestertider kommer intervjuer ske först i slutet av augusti.
Företag: Jernhusen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen

SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande systemområdesansvariga. Rollen som systemområdesansvarig är en av de viktigaste rollerna på SJ IT och innehåller ett brett ansvar med krav på hög kompetens inom systemområdet. Som vår nya Systemområdesansvarig (SOA) för Biljett och bokningssystem har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT på enheten Drift & Förvaltning. Rollen som Systemområdesansvarig för systemen är att ansvara för SJs biljett och bokningssystem, som tillhandahålls av underleverantören Linkon AB, som tillika är ett helägt dotterbolag till SJ AB. Systemområdesansvarig ansvarar för förvaltning och underhåll och vidareutveckling av leveransen alla tjänster. Det innebär att du har ett nära samarbete med SJs verksamhet och även en nära dialog med Linkon och andra leverantörer inom allt mellan kravställning till driftstabilitet för de olika tjänsterna. Ansvarområden •Ta fram korta och långsiktiga strategier •Vara länken mellan IT och verksamheten gällande Linkons system •Medverka vid framtagning och beställning av förbättringar. •I sammarbete med leverantör och arkitekter ta fram och godkänna lösningsförslag. •Etablera förvaltnings och utvecklingsplaner. •Bevaka och genomföra livscykelhantering och TCO. •Förhandla och följa upp avtal, SLA:er mm. med leverantörer. •Eget budgetansvar som inbegriper prognoser, business case mm. Din bakgrund •Vi ser gärna att du har goda kunskaper och mångårig erfarenhet av verksamheten inom resebranschen •Krav och analysarbete •Erfarenhet från systemförvaltning •Mycket god erfarenhet av att arbeta i projekt •Mycket god teknisk förmåga Du är en person som är en tydlig teamspelare med vilja och förmåga att engagera och samarbeta. Du är positiv, målmedveten, drivande och innehar en personlig mognad och integritet. Vi ser gärna att du har erfarenhet och intresse av förändringsarbete samt god erfarenhet samt att du är van att röra dig mellan IT och verksamheten, och brukar ha en drivande roll som även slutför uppgifter i tid med kvalitet. Vi tror att du har ett stort engagemang, entusiasm i att utveckla lösningar och att jobba i projekt samt att du har ett högt driv med energi. Vi vill att du på ett positivt och coachande sätt sporras av att utveckla nya och befintliga relationer. Du har akademisk utbildning gärna Datateknik eller Systemvetenskap eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Vill du anta denna tuffa och roliga utmaningen? Välkommen med din ansökan! Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Susanne Bostam Edin, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 63. Du söker ovan n
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem

Resultatenhetschef
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor 65 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. I Täby erbjuder vi dig stora möjligheter och intressanta utmaningar. Som medarbetare är du viktig och ditt arbete gör Täby ännu mer attraktivt. Täby - att växa med.   Kultur och fritid i Täby  söker  Utvecklingsinriktad resultatenhetschef till Ung Fritid  Vill du vara med att utveckla och göra Täbys fritidsgårdar attraktiva, spännande och intressanta för Täbys ungdomar? Då är det här en unik möjlighet för dig!   Ung Fritid bedriver barn och ungdomsverksamhet för barn och ungdomar som går i årskurs 4 och uppåt. Genom fritidsgårdar, gruppverksamheter och sommarläger erbjuder vi ett stort utbud av aktiviteter och mötesplatser året runt. Fritidsgårdarna finns utspridda över de flesta närområdena i Täby kommun. Utbud och aktiviteter varierar, men en sak finns gemensamt: Alla är välkomna! Din roll Som resultatenhetschef leder och organiserar du Ung Fritids verksamhet och utveckling utifrån vår målbild. Du har ekonomi- och budgetansvar för verksamheten, arbetsmiljöansvar samt personalansvar för 24 medarbetare som arbetar på kommunens sex fritidsgårdar. Du genomför utvecklingssamtal och lönesamtal, skriver Ung Fritids tjänsteutlåtande och är föredragande inför kultur- och fritidsnämnden i Ung Fritids frågor. Vidare marknadsför du Ung Fritids verksamhet och hittar olika former för samverkan med andra aktörer inom kultur- och fritidsområdet, utvecklar webb och sociala medier samt deltar i kultur och fritids ledningsgrupp. Du rapporterar till verksamhetsområdeschefen. Tjänsten är placerad på kultur och fritid i Bibliotekshuset i Täby centrum.  I arbetet som resultatenhetschef kommer du ha en viktig roll i att bedriva utvecklings- och förändringsarbete för hela Ung Fritids verksamhet. Vem trivs här? Vi söker dig som känner ett stort engagemang för barn och ungdomar och har förståelse för vikten av att bedriva utvecklingsarbete i en verksamhet som Ung Fritid. Krav är att du skall ha minst ha tre till fem års erfarenhet av ledarskap och verksamhetsansvar i en liknande organisation. Erfarenhet från arbete med barn och ungdomar inom kultur- och fritidssektorn är ett starkt önskemål. Erfarenhet från arbete i en politisk styrd organisation är en merit. Ett brett kontaktnät i regionen/ landet är också meriterande  Du har goda ekonomiska kunskaper och har ett mål- och resultatinriktat förhållningssätt. Som person är du kommunikativ, har ett tydligt och coachande ledarskap och en förmåga att skapa ett öppet, kreativt arbetsklimat samtidigt som du är strategisk och har lätt till beslut. I ditt arbete är du självständig, strukturerad, bra på att planera och driva arbetsuppgifterna framåt.  Du är högskoleutbildad eller har genomgått annan relevant utbildning med inriktning på ledarskap, barn och ungdomar. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i svenska språket, både i tal och i skrift. Du har goda datakunskaper.  Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.  Vi erbjuder! Du får ett spännande och utvecklande arbete med duktiga kollegor i en framåtblickande organisation och växande Stockholmskommun som har målet att bli Sveriges kvalitetskommun. Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Intervjuerna kommer att ske löpande. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast, dock senast den 27 augusti.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Resultatenhetschef jobb, Resultatenhetschef Stockholm, Resultatenhetschef Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Resultatenhetschef

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Barnskötare
Huddinge har en ung befolkning och växer snabbt - med 100 000 invånare är vi den största kommunen i länet efter Stockholms stad. Huddinge ligger bara 15 minuter från Stockholm C och kännetecknas av stark utveckling, unika naturmiljöer och ett mångsidigt näringsliv. Tillsvidare, heltid från och med 12 augusti 2013. Under förutsättning att erfordeliga beslut tas Enhetsbeskrivning Fullersta förskola är en del i fullersta förskoleområde, tillsammans med Örtagårdens och fölets förskolor. Fullersta förskola ligger inom ett kort promenadavstånd från Huddinge centrum, där det finns goda kommunikationer med både buss och pendeltåg. Den pedagogiska verksamheten pågår ständigt på förskolan. Tillsammans med barnen utforskar vi språket, matematiken, naturen och tekniken. Skapande, Lek och rörelse har stor betydelse i den pedagogiska verksamheten. Pedagogerna är medforskande och aktiva i barnens lärprocess där barnens delaktighet är i fokus. Förskoleområdet har en ateljerista som stöttar i den kreativa processen. För att kunna följa barnets lärprocess använder vi oss av pedagogisk dokumentation i olika former "Förskolan ska lägga grunden för ett livslångt lärande. Verksamheten skall vara rolig, trygg och lärorik för alla barn som deltar. Verksamheten utvärderas kontinuerligt av pedagoger, barn och vårdnadshavare. Förskolan är medlemmar i Grön flagg och har en hög andel ekologisk mat. Om arbetet Vårt gemensamma mål är att lägga grunden för ett livslångt lärande genom att erbjuda en god pedagogisk verksamhet som är rolig, trygg och lärorik där omsorg, fostran och lärande bildar en helhet. Fullersta förskola vill bidra till att barn får en bra start i livet. Det gör vi med rörelse, hälsosam kost och lekfullt lärande där upptäckandet står i centrum. Vår framgång bygger på kompetenta och engagerade medarbetare, en välorganiserad verksamhet och god samverkan med föräldrar. Som barnskötare kommer du att ingå i en av enheternas arbetslag. Du ska bidra till kvalitativ pedagogisk verksamhet, planering, dokumentation och att kontinuerligt utveckla verksamheten. Tjänsten är på 100 % Vi erbjuder: -Handledning och nätverk för arbetslaget -Planering- och reflektions tid -Kompetensutveckling -Fyra planeringsdagar per läsår -Kommunövergripande nätverk för män i förskolan Läs mer på vår hemsida www.huddinge.se Din profil Du är utbildad barnskötare och har några års erfarenhet av förskolearbete i en åldersblandad barngrupp. Du har god kännedom om Läroplanen för förskolan samt förmåga att omsätta den i praktiken. Du är en god pedagog som kan förmedla uppdraget till föräldrar och kollegor. Du har en god teoretisk grund som du kan omsätta i arbetet. Du är handlingskraftig, engagerad och har ett professionellt förhållningssätt. Du har en god svenska så att du kan uttrycka dig i både tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av rörelse eller rytmik.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Huddinge, Barnskötare Huddinge kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare

SJ IT söker Asset Manager
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande medarbetare. Som vår nya Asset Manager har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Om tjänsten Tjänsten syftar till att ansvara för Asset Management processen, vars syfte är att säkerställa att alla IT-tillgångar är under kontroll och finns beskrivna på tillräcklig detaljnivå för att säkra stabil och effektiv leverans med minimala åtgärdstider. I din roll ingår följande: Ansvarområden •Ansvar/utförare av Asset Manager processen •Kontinuerligt arbeta med att förbättra AM processen •Licenshantering/SAM •CMDB •Övriga fysiska och logiska assets •Nulägesarkitektur •Optimering av IT-tillgångar •Eskalering •Rapportera till teamledare IT-Driftstöd Arbetsuppgifter •Ansvarig för AM processen •Kvalitésäkra informationen som är nödvändig för processen •Integrera sourcing partners information till SJ ”domänen” •Driva aktiviteter enligt gällande konsolideringsplan •Föreslå optimerings- och konsolideringsplan •Driva uppdatering av nulägesarkitektur •Ta fram och driva förvaltningsplan för SJ:s tillgångar Din bakgrund •Akademisk utbildning eller motsvarande •Erfarenhet av tidigare arbete med Asset Management •Erfarenhet av drift och förvaltning •Erfarenhet av systemutveckling och/eller projektledning •Goda kunskaper och erfarenhet av ITIL •Erfarenhet av att arbeta i en outsourcad miljö För att lyckas i din roll är du en nätverkande person och har förmågan av att bygga upp effektiva, sociala och professionella nätverk för att nå ut med ditt budskap utanför sin gruppering. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänsten. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker Asset Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker Asset Manager

Säljare till köksavdelningen
Stockholmarnas byggvaruhus sedan 1903 Fredells Trävaru AB är ett komplett byggvaruhus beläget i Sickla och nu även i Knivsta. Vi omsätter cirka 700 Mkr och har drygt 230 anställda. Fredells ingår i den familjeägda koncernen Stockholms Trävaru AB. Fredells är en komplett byggleverantör som arbetar med helhetslösningar för kvalitetsmedvetna företag och privatpersoner i hela Stockholm - Uppsala regionen. Som anställd på Fredells har du bra utvecklingsmöjligheter. Vi arbetar inom många olika verksamhetsområden och tjänster vilket skapar förutsättningar för dig som vill utvecklas. Fredells exklusiva köksavdelning har målet att vara den mest attraktiva köksutställningen i Stockholm. Vi har just byggt om avdelningen för att kunna erbjuda Stockholmarna huvudstadens största och finaste köksutställning. Våra varumärken är Marbodal och Alsikekök. Utöver våra fina köksmärken består köksavdelningen av vitvaror, bänkskivor, diskbänkar, fläktar och diverse kökstillbehör. Om tjänsten Vi jobbar från idé till färdig produkt och vi erbjuder våra kunder en helhetslösning där vi hjälper till med montering, ombyggnader och inredningsförslag. Vi arbetar även i nära samarbete med avdelningen för Inredning- och förvaring.   Tjänsten innebär att du är delaktig i hela försäljningsprocessen, från första kontakten med kund till offertskrivning, tidsbokning och hembesök till att köket är monterat hemma hos kunden. Dina egenskaper och erfarenheter Ett av Fredells kärnvärden är konceptet Hjälper till, vilket innebär att du har en genuin känsla för service. Vi söker nu en driven, noggrann kökssäljare som gillar ett högt tempo. Vi vill att du har mångårig erfarenhet av försäljningsarbete, gärna från byggbranschen. Har du tidigare arbetat med projektförsäljning och/eller montering (montagelösningar) är det meriterande. Självklart har du ett stort intresse för kök, inredning, färg och form. Du bör även ha erfarenhet av något offerthanteringsprogram och det är starkt meriterande om du behärskar något ritprogram, idag arbetar vi med Configura och Winner. Körkort och gymnasiekompetens är ett krav. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiderna varierar och kvälls- och helgarbete ingår. Ansökan Välkommen att anmäla ditt intresse via vår hemsida http://www.fredells.com/om-fredells/lediga-jobb Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande.
Företag: Fredells Byggvaruhus
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till köksavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till köksavdelningen

Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?
GLM Rekrytering är ett unikt rekryteringsföretag för dig som behöver snabb och professionell hjälp med att hitta nya, duktiga medarbetare. Vi skräddarsyr en lösning efter ert rekryteringsbehov. Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre? Då är vi rätt plats för dig.  Moretime arbetar idag med fler än 1 500 kunder över hela landet. Vi är en av Sveriges ledande revisions- och ekonomibyråer med inriktning mot svenska tillväxtföretag. Moretimes affärsidé är att tillhandahålla en helhetslösning inom skatt, ekonomi och juridik till entreprenörer som driver eller etablerar små- och medelstora tillväxtföretag. Vi sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Läs mer om oss på www.moretimeoutsourcing.se Vi söker nu en person som vill utvecklas i sin karriär och växa tillsammans med oss Vi ser att du har en högskoleutbildning med inriktning revision. Förmodligen arbetar du idag på en större revisionsbyrå men känner att du kan och vill något mer. Men har du riktigt höga ambitioner kan du komma direkt från skolan. Hos oss arbetar man hårt och får lika mycket tillbaka. Vi ger dig ett nära arbete med kund och större ansvar. Vi uppskattar och värderar ditt arbete från första stund. Som person är du noggrann, affärsmässig, professionell, driftig och uppskattar att arbeta nära kunden i en konsultativ roll. Dina kollegor är sociala, positiva, stresståliga och trivs med personliga kontakter, vilket vi också tror att du gör. Arbetsuppgifter Arbetet består av att assistera en eller flera revisorer där ni tillsammans kommer att planera, genomföra och rapportera en revision. Vi arbetar nära kunderna och alltid med kundens intresse i fokus. Det innebär att du har ett stort eget ansvar och utrymme för att skapa egna kontakter såväl som din egen utveckling. Vi erbjuder dig En spännande och utvecklande tjänst i ett företag som ständigt växer och utvecklas och där man har kul på arbetet. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter hos oss. Tillträde och omfattning Omgående. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Låter det här intressant? Ta chansen! Välkommen med din ansökan här. Har du frågor går det bra att kontakta rekryteringsansvarig via mail på ida@glmrekrytering.se Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker löpande.
Företag: GLM Rekrytering (Global Labour Market AB)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?

Vaktmästare sökes till centrala Stockholm
Vaktmästeri och kontorsservice: Är Du en serviceinriktad person som söker nya utmaningar? Bemannia söker nu en Vaktmästare för uppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund. Tjänsten är ett längre heltidsuppdrag med start i början av september. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: - Administrativa uppgifter som dokumenthantering och kontanthantering - Reparationer och montering - Ansvara för det löpande underhållet av kopiatorer, skrivare & kortautomater - Lager- och godshantering - Posthantering Dina kvalifikationer: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Du är tekniskt lagd - Grundläggande datorkunskaper - Du kan uttrycka dig på svenska i tal och skrift - B-körkort Dina personliga egenskaper: Som person är Du serviceinriktad, stresstålig, samarbetsinriktad, och noggrann. Vi ser att du är tillmötesgående och kan hantera olika sorters människor och situationer på bästa sätt. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Vaktmästare, Stockholm" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vaktmästare sökes till centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vaktmästare sökes till centrala Stockholm

IT-supporttekniker
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Som IT-supporttekniker / onsitetekniker kommer du i huvudsak att jobba onsite men även via remoteverktyg för att hjälpa företagets användare med IT-relaterade frågor på arbetsplatsen. Kunden är verksam inom energibranschen och har drygt 30 000 anställda världen över. Uppdraget startar i början av augusti och kontoret är beläget i centrala Stockholms norra del. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara: - Installera, leverera och återta hårdvara - Support kring kundens hårdvara och mjukvara utifrån deras standard arbetsplats koncept - Jobba som Servicedeskagent i kundens 1: line vid behov. - Hantera ärenden via kundens ärendesystem - Hantera administrativa bitar i kundens asset system När det gäller mjukvara kommer du främst att jobba med kundens paketerade program, kontorsprogram, verksamhetsprogram och system och på hårdvarusidan kommer du att hantera datorer, skrivare, IT-utrustning i konferensrum (projektorer, videoutrustning) samt mobiltelefoner, olika tillbehör till datorer samt enklare nätverksärenden. Du kommer att bli anställd av Wise IT men jobba ute hos kund. Utbildning/Erfarenhet För att lyckas i denna roll tror vi att du har jobbat praktiskt med uppgifterna ovan på ett medelstort eller större företag och att du har ett par års erfarenhet av användaresupport i PC, Microsoft miljö inkl. Windows Mobile och Android. Som person ser vi gärna en person med social kompetens och glatt humör som har vana av att både jobba i team och mer självständigt. Det är även viktigt att du har förmågan att ta egna initiativ utifrån kundens standardarbetsplatskoncept och har förståelsen att kunden är i fokus. Vi ser även att du har kunskaper inom dessa områden: – Stationära datorer såväl som laptops -Mobiltelefoner/Windows Mobile/ Google Android -Multiskrivare -Windows XP, Windows 7 -MS Office 2002/2003/2007 -Outlook -Active Directory -LAN -Wireless -Ärendehanteringssystem och Asset system Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på ”Sök jobbet”- knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Jon Persson på telefon 08 - 555 350 01. Välkommen med din ansökan! Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga IT-supporttekniker jobb, IT-supporttekniker Stockholm, IT-supporttekniker Wise IT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-supporttekniker


Sök lediga jobb Nyexad el konstruktör, inriktning autoCAD

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se