Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor! jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sales assistants/Cashier- Stockholm
- Lärare i Hem- och konsumentkunskap- Danderyd
- HR-konsult med inriktning arbetsmiljö- Stockholm
- Business Analyst Impairment Calculation CFT- Stockholm
- SCRUM MASTER TILL VÅRT TEAM I STOCKHOLM- Stockholm
- Vi söker kundtjänstmedarbetare till miljömedveten kund i Sundbyberg- Sundbyberg
- Arbetscoach till arbetsmarknad/mottagning av nyanlända/träfflokal- Danderyd
- Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Odd Molly- Stockholm
- Slöjdlärare i nya lokaler- Stockholm
- R&D Software Manager Embedded- Stockholm
Mer beskrivning
Sales assistants/CashierZara opened its first store in the coastal town of A Coruña in the northwest of Spain in 1975. Zara has over 2,100 stores strategically located in leading cities across 88 countries. Zara is always striving to meet the needs of its customers at the same time as helping to inform their ideas, trends and tastes. The idea is to share responsible passion for fashion across a broad spectrum of people, cultures and age. For our stores in Stockholm we are looking for Sales assistants/ Cashier - Part time ( 12 - 25 hours per week ) You have the opportunity to be the first to discover the very latest styles, to be surrounded by international collections undergoing constant change. Make your enthusiasm for the world of fashion rub off on our customers. At Zara you will make fashion your way of life. We would like you to have experience, but above all we appreciate your interest in fashion and your enthusiasm to be in direct contact with it. Start a career with us that is full of possibilities, joining a great team of professionals. You will advance by learning and progress as far as you wish. Your main tasks will be to provide good customer service, and together with your colleagues take part in the store's processes such as; - organization of fitting rooms - replenishment - work in the cash desk - maintaining the store's image - stockroom tasks ( receiving and unpacking deliveries, stocking the products in right order in the stockroom, prepare a products for shopfloor, etc..) We are looking for a person that wants to work with fashion and selling. You are flexible, enjoy making customers satisfied and work in a dynamic environment.
Företag: Zara Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sales assistants/Cashier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales assistants/Cashier
Lärare i Hem- och konsumentkunskap
Välkommen till Danderyds kommun! Här möter vi invånarnas behov genom hela livet. Vi kombinerar den moderna trädgårdsstaden med en hållbar stadsmiljö. Vi är ca 1750 medarbetare som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter. Vi vill att varje medarbetare ska känna arbetsglädje och stolthet samt genom sitt uppdrag bidra till kommunens utveckling. Danderyds kommun ska bli Sveriges bästa kommun att leva, bo och verka i enligt kommunens nya vision. Vill du vara med på vår resa? Kevingeskolan är en kommunal grundskola centralt belägen nära Mörby centrum och Kevinge golfbana. Skolan har 350 elever i år F-6. Här finns också en förberedelseklass och grundsärskola med inriktning mot träningsskola. Vi erbjuder skolbarnsomsorg från 6-12 år. Vi bygger tillsammans en god arbetsplats och är stolta över vår verksamhet. Hos oss ska både elever och vuxna trivas och få lust att utvecklas. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en lärare i HKK som kan undervisa en klass ett lektionspass per vecka (120 min) under nästa läsår. Det motsvarar 10 % tjänst. Lektionen kan schemamässigt förläggas till tisdag fm, torsdag fm eller torsdag em. Undervisningen sker i en ny och välutrustad sal, vilken delas med den lärare som har övriga elever i HKK. Ditt uppdrag är att planera, genomföra och utvärdera undervisningen utifrån gällande styrdokument. Det finns möjligheter till samplanering med en legitimerad HKK-lärare. Tjänsten kan eventuellt kombineras ytterligare undervisning i HKK i en annan skola i kommunen. KVALIFIKATIONER Vi söker en legitimerad lärare med behörighet i HKK, eller någon med motsvarande erfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att undervisa i HKK. Du har förmåga att leda en grupp och möta olika elevers behov. Du är strukturerad och tydlig och har förmåga att bygga goda relationer. Du kan samverka med elever, vårdnadshavare och kollegor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Danderyds kommun strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med många trevliga och kunniga medarbetare. Mer information om vår verksamhet hittar du på www.danderyd.se. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Danderyds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande önskar vi att du skickar in din ansökan digitalt enligt ovan. Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Danderyds kommun, Kevingeskolan
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Hem- och konsumentkunskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Hem- och konsumentkunskap
HR-konsult med inriktning arbetsmiljö
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Utbildningsförvaltningen i Stockholms stad är Sveriges största förvaltning med cirka 16000 anställda. Förvaltningen ansvarar bland annat drift och utveckling av kommunens drygt 140 grundskolor och omkring 30 gymnasieskolor samt hanterar stadsgemensamma frågor inom förskolan i samverkan med stadsdelnämnderna. Avdelningen för personal- och kompetensförsörjning utgör en tydlig partner till kärnverksamheten och svarar för förvaltningens arbete med arbetsgivarfrågor. Just nu söker vi medarbetare till HR-enheten, en av avdelningens fyra enheter. HR-enheten har i uppdrag att bland annat utgöra ett konsultativt stöd till chefer inom personalfrågor, ansvara för förvaltningens övergripande arbetsmiljöarbete samt genomföra utbildningar inom personalområdet. Välkommen med din ansökan.                                                                    Arbetsbeskrivning Vi söker en HR-konsult med uppgift att arbeta strategiskt och operativt med arbetsmiljöfrågor för hela Utbildningsförvaltningen. Du har, tillsammans med kollegor inom området, en konsultativ och drivande roll i att utveckla och koordinera förvaltningens arbetsmiljöarbete. Du utformar, inom arbetsmiljöområdet, styrdokument och underlag till beslut som du sedan kommunicerar på ändamålsenligt sätt. Du arbetar även med uppföljning av tillämpningen av dessa. I tjänsten ingår att medverka i arbetet med utvecklingen av samverkansfrågor och att ställa samman utbildningar och kurser inom arbetsmiljöområdet samt i vissa fall hålla dessa kurser. Kvalifikationer - Högskoleutbildning inom personalområdet. - Du besitter djupa kunskaper inom arbetsmiljöområdet och arbetsrätt samt har flerårig erfarenhet av kvalificerat personalarbete. - Erfarenhet av facklig samverkan och av att hålla utbildningar är meriterande. - Du har erfarenhet av att framgångsrikt drivit utvecklings- och förändringsarbete inom det systematiska arbetsmiljöarbetet samt strategiskt hälsoarbete. - Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift samt kan på ett pedagogiskt sätt förmedla information till olika målgrupper. Du har en problemlösande analysförmåga, är drivande inom både det operativa och det strategiska arbetet och har förståelse samt kunskap om målgruppens behov. Samarbetsförmåga samt en väl utvecklad kreativ förmåga där du finner nya angreppssätt och idéer är andra viktiga egenskaper för att lyckas med uppdraget. Du är flexibel och kan möta snabba förändringar/förändrade krav och villkor samt kan anpassa verksamheten till dessa. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen, HR-enheten
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga HR-konsult med inriktning arbetsmiljö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-konsult med inriktning arbetsmiljö
Business Analyst Impairment Calculation CFT
Swedbank is the bank for the many people, households and businesses. As an employer we favor inclusion, support workforce diversity and are leading in gender equality. We welcome all applicants regardless of gender, ethnicity, religion or other conviction, age, gender identity or expression, sexual preference, or disability. We are looking for employees who share our values - open, simple and caring - and want to contribute to enabling people, businesses and the society to grow. If you have ambition and share our attitude, you will find many challenges here. At Swedbank you have possibilities to grow. It is your drive and commitment that determine how you develop. About the job The Impairment CFT is responsible for maintenance and development to support Group Risk and Group Finance processes for Impairment Calculation. The team will be responsible for the SAS solution "Impairment Calculation Engine (ICE)" Your duties comprises: Participate and/or lead the work of gathering requirements from business, and interpret and evaluate gathered requirements Participate and/or lead work in information- and solution analysis Help Agile Product Owner to break down investment opportunities into MVP´s and user stories in the backlog Detail and verify backlog items Participate in quality assurance of delivered functionality Create and develop process descriptions and functional documentation in a structured way Lead and/or participate in testing of new functionality to determine if a solution has fulfilled the requirements Proactively seek and give feedback on the delivered functionality What you need to succeed The ideal candidate has : Relevant University degree Experience from the business/functional area Good business understanding of the area Experience from requirement work Ability to be communication bridge between IT and Business stakeholders Strong analytical skills Structured, systematic, interest in details Customer-centric What you may have worked with previously Requirement Analyst System Analyst Business Specialist Potential next steps in your career after this job APO Why work with us? Credit Risk Calculations and Analytics Value Stream is an important function to enable and support Risk and Finance processes. We strive to deliver with high efficiency, quality and value for our stakeholders. Being part of the Value Stream will give opportunity to work with motivated people with high competence and expertise within the Credit Risk area. We believe that everyone in the team contributes and are important to succeed. We may begin the selection under the application period, so we welcome your application as soon as possible. Nothing of interest for you â recommend the job to a friend!
Företag: Swedbank Swedbank
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Business Analyst Impairment Calculation CFT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Analyst Impairment Calculation CFT
SCRUM MASTER TILL VÅRT TEAM I STOCKHOLM
NU SÖKER ALTEN I STOCKHOLM FLER MEDARBETARE TILL VÅRT TEAM INOM SYSTEM OCH APPLIKATIONSUTVECKLING. VI SÖKER INTE BARA EFTER RÄTT KOMPETENS UTAN ÄVEN RÄTT PERSON SOM DRIVS AV NYA UTMANINGAR OCH VILL VARA MED PÅ EN TILLVÄXT RESA! Personliga egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att agera självständigt och affärsmässigt. Du är positiv, utåtriktad och drivande med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta nya lösningar. Naturligtvis har du ett genuint teknikintresse! Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För att passa in i rollen bör du ha erfarenhet som denna: 1 - 3 års erfarenhet i rollen som scrum master Eftergymnasial utbildning inom IT eller projektledning God teknisk förståelse, där du kan sätta dig in i utvecklarnas problematik samt samarbeta kring estimat och lösning Erfarenhet av att ha drivit utvecklingsprojekt (från kravinsamling till färdig produkt) Arbetslivserfarenhet från webbyrå, e-handelsföretag eller liknande. Stort intresse för produktutveckling online Flytande i det svenska och engelska språket i både tal och skrift OM ALTEN På Alten utvecklar och levererar vi kompetens för världsledande företag genom Sveriges mest engagerade teknik och IT-konsulter. Våra kunder återfinns inom branscher som Energy, Telecom, Automotive, Defence & Aerospace, Life science och Industry och vi är verksamma genom hela produktutvecklingskedjan. Som en del av Alten Group har vi över 27.000 medarbetare och verksamhet i 20 länder. LÄS MER OM ALTEN PÅ WWW.ALTEN.SE Välkommen med din ansökan! Kontaktperson: Sanna Axell Blomberg, Business Manager, IT Sanna.AxellBlomberg@alten.se  Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Företag: Alten Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga SCRUM MASTER TILL VÅRT TEAM I STOCKHOLM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SCRUM MASTER TILL VÅRT TEAM I STOCKHOLM
Vi söker kundtjänstmedarbetare till miljömedveten kund i Sundbyberg
Trivs du i en social roll där du dagligen ställs inför problemlösning och får möjligheten att hjälpa kunder? Vi söker nu två lösningsorienterade kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Om uppdragsgivaren: Vår kund månar om miljön och har därför visionen att det ska vara lätt att göra rätt när det kommer till miljövård. Därför fokuserar de på att förenkla hanteringen av olika avfall. Dina arbetsuppgifter: Som kundtjänstmedarbetare kommer du ha kontakt med abonnenter, företag och byggherrar som köper tjänster av vår kund. Många av de inkommande ärendena handlar om att lösa problem, varför vi gärna ser att du är en person som trivs med problemlösning, samt att du har ett genuint intresse av att lära dig om de verksamheter som ingår i kundtjänsten för att kunna ge bästa möjliga service. Dina kvalifikationer: - Gymnasieutbildning eller motsvarande - Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som kundtjänstmedarbetare - Erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem - Goda kunskaper i MS Office - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Omfattning och tillträde: Tjänsten avser konsultuppdrag på 100% med start under vecka 24 eller 25 (mellan 11/6-22/6) och beräknas pågå under ca ett (1) år. Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00. Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker kundtjänstmedarbetare till miljömedveten kund i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker kundtjänstmedarbetare till miljömedveten kund i Sundbyberg
Arbetscoach till arbetsmarknad/mottagning av nyanlända/träfflokal
Välkommen till Danderyds kommun! Här möter vi invånarnas behov genom hela livet. Vi kombinerar den moderna trädgårdsstaden med en hållbar stadsmiljö. Vi är ca 1750 medarbetare som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter. Vi vill att varje medarbetare ska känna arbetsglädje och stolthet samt genom sitt uppdrag bidra till kommunens utveckling. Danderyds kommun ska bli Sveriges bästa kommun att leva, bo och verka i enligt kommunens nya vision. Vill du vara med på vår resa? Socialkontoret ansvarar för omsorgen om äldre, personer med psykiska eller fysiska funktionsnedsättningar och individ- och familjeomsorg. Socialkontoret finns i fräscha lokaler i Mörby Centrum med möjligheter till träning, shopping och lunchrestauranger. Mörby Centrum genomgår just nu en stor förvandling som innebär att centrumet ska bli dubbelt så stort. Vi är väldigt stolta över vårt socialkontor och för att du ska förstå varför kan vi berätta att: ⢠Socialkontoret är välfungerande och har ett positivt arbetsklimat ⢠Vi har nöjda medarbetare vilket resultaten från våra medarbetarundersökningar visar ⢠Merparten av alla anställda på socialkontoret sitter i samma lokaler vilket gör att vi har ett gott samarbete mellan alla arbetsgrupper ⢠En majoritet av de anställda har egna arbetsrum ⢠Sommararbetstid, lediga klämdagar samt friskvårdsbidrag Vuxenavdelningens 29 medarbetare arbetar med insatser till vuxna inom missbruk, socialpsykiatri, försörjningsstöd, nyanlända, arbetscoachverksamhet, träfflokal för personer med psykisk funktionsnedsättning, bostadsfrågor samt våld i nära relationer. Det som kännetecknar avdelningen är: ⢠Nära arbetsledning ⢠Sammansvetsad personal i olika åldrar ⢠En organisation med generös inställning till kompetensutveckling ⢠Vi sätter ett stort värde vid en rättssäker handläggning och har dokumenterade och lättillgängliga arbetsrutiner som är väl förankrade i arbetsgrupperna ⢠Vi har möjlighet att erbjuda våra klienter det stöd som de bedöms behöva ⢠Du som medarbetare har stora möjligheter att delta i och påverka verksamhetens utveckling. ARBETSUPPGIFTER Som arbetscoach arbetar du lösningsfokuserat med motivationsarbete och vägledning mot arbetslivet, främst för nyanlända och personer som uppbär försörjningsstöd. Arbetet består bl a av att söka lämpliga praktik- och arbetsplatser, placera och följa upp dem, samt att skapa och behålla goda relationer med arbetsgivare. Det innebär ett nära samarbete med arbetsgivare, arbetsförmedling samt med socialsekreterare. Du kommer också, i nära samarbete med Arbetsförmedlingen, att jobba med anställningar inom Offentligt skyddat arbete (OSA). Du kommer också delvis arbeta på avdelningens Träfflokal för personer med psykisk funktionsnedsättning. Träfflokalen drivs främst av kommunens arbetscoacher som svarar för den löpande planeringen och genomför aktiviteter såsom utflykter och matlagning. KVALIFIKATIONER Kvalifikationer som begärs för tjänsten är socionomexamen, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Personliga egenskaper som efterfrågas förutom ett professionellt bemötande är samarbetsförmåga, god förmåga att ta eget ansvar och driva ärenden till förändring samt flexibilitet. Det är dessutom meriterande om du har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är strukturerad i ditt arbetssätt. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personlig lämplighet. ÖVRIGT Danderyds kommun strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med många trevliga och kunniga medarbetare. Mer information om vår verksamhet hittar du på www.danderyd.se. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Danderyds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande önskar vi att du skickar in din ansökan digitalt enligt ovan. Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Danderyds kommun, Socialkontoret, Individ- och familjeomsorgen, vuxenenheten
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetscoach till arbetsmarknad/mottagning av nyanlända/träfflokal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetscoach till arbetsmarknad/mottagning av nyanlända/träfflokal
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Odd Molly
Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Odd Molly är ett snabbt växande designföretag som nu söker en erfaren och driven ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till bolagets vackra huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. På huvudkontoret arbetar ca. 60 kollegor och här erbjuds du en spännande och utvecklande roll som ekonomiassistent på ett mycket trevligt företag som har bland annat har kollektivavtal, personalrabatt samt friskvårdsbidrag till sina anställda. Om tjänsten Du kommer som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra tillhöra ekonomiavdelningen och kommer att rapportera till redovisningschefen. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt och du blir anställd som konsult via Placera Personal under 6 månader och därefter är tanken att du går över i en anställning direkt till kund om båda parter är nöjda. Arbetsuppgifter I tjänsten som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra kommer du självständigt arbeta med: ⢠Skanna och verifiera inkommande leverantörsfakturor och varufakturor ⢠Matchning av varufakturor och leveranser till lagret ⢠Betalningar ⢠Anläggningstillgångar ⢠Momsrelaterade frågor ⢠Likviditetsplanering ⢠Löpande bokföring ⢠Kontoavstämningar och annat bokslutsarbete Kvalifikationer För att trivas i rollen tror vi att du är: ⢠Gymnasial utbildning inom ekonomi ⢠Har minst ett par års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter inom leverantörsreskontra ⢠Analytiskt lagd med känsla för siffror ⢠Erfarenhet av affärssystem ⢠Har en god kommunikativ förmåga och behärskar svenska i tal och skrift Personligt Som person är du en riktig teamplayer med ett driv och som tycker det är roligt att utveckla nya rutiner och processer inom redovisning. Du får också gärna vara analytisk och trivas med att sätta dina egna mål och självständigt ta eget ansvar för att nå dessa. Vidare är du prestigelös, duktig på att prioritera och får saker och ting gjorda. Arbetstid/ varaktighet Heltid: 40h/v med möjlighet till flex Start: omgående, så snart som möjligt. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök tjänsten omgående - urval sker löpande! Bli en av oss Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning. Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare. Nyckelord: leverantörsreskontra, ekonomiassistent, bokföring, löpande bokföring
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Odd Molly jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Odd Molly
Slöjdlärare i nya lokaler
Om oss Clockwork Skolbemanning & Rekrytering är företaget med bred kompetens och mångårig erfarenhet av skolverksamhet. Vi som arbetar här har själva varit verksamma inom skolan i olika roller och har således en djup förståelse och insikt i uppdraget. Sedan 2015 hjälper vi skolor att bemanna och rekrytera â allt från skolledare till förskollärare, lärare, elevhälsa och övrig skolpersonal. Vi arbetar mot förskola, grundskola, gymnasiet och vuxenutbildning, och kan genom goda samarbeten med olika skolor skapa utrymme för det som vi tycker är viktigt â att du som skolledare och pedagog får vara elevernas främsta resurs för inlärning. Vi är ett auktoriserat och ISO-certifierat bolag med kollektivavtal för lärare och övrig skolpersonal. Vi erbjuder alla våra konsulter löning på fredag, gemensamma aktiviteter och ett generöst friskvårdsbidrag. Vi hjälper nu en av våra samarbetsskolor i Älvsjö att förstärka sin härliga personalstyrka med en slöjdlärare till hösten. Skolan som till terminsstart kommer ha helt nyrenoverade lokaler anpassade efter verksamheten. Tjänsten är på heltid om du kan undervisa i både textil och trä samt tillsvidare med start i augusti. Vill du arbeta med oss eller vår samarbetsskola? Besök vår hemsida www.clockworkpersonal.se för mer information och registrera din ansökan snabbt och enkelt via CV eller en intresseanmälan, då behöver du endast lämna dina kontaktuppgifter! Dina arbetsuppgifter I ditt arbete som grundskollärare inom textil- och träslöjd hos vår samarbetsskola kommer du ansvara för klassrumsundervisningen och för dina lektioner med allt från planering till undervisning samt bedömning. Du kommer att arbeta integrerat med de andra lärarna på skolan. Detta för att eleven ska kunna se sammanhang och nyttan av olika kunskaper och erfarenheter i sin utbildning, därför arbetar skolan med att integrera skolans olika ämnen med varandra, och där kommer du att vara en viktig länk. Hos vår samarbetsskola får lärare vara lärare och göra skillnad varje dag! Din profil Vi söker dig som är utbildad grundskollärare med inriktning årskurs F-3 eller 4-6, eller har likvärdig utbildning. I din ämneskombination ser vi gärna att du har både textil och trä, för då finns möjligheten för en heltidstjänst. Då skolan är en mindre fristående skola finns stora utvecklings- och påverkningsmöjligheter och du kommer att ha nära kontakt med både kollegiet och skolledningen. Kanske är du nyexaminerad lärare som längtar efter första anställningen? Kanske är du lärare som tidigare arbetat inom skolan och som nu längtar tillbaka? Kanske är du lärare som helt enkelt är redo för nya utmaningar? Utöver utbildning ser vi gärna att du är strukturerad, välplanerad samt flexibel i ditt arbetssätt. Du har en god pedagogisk förmåga och är trygg i ditt ledarskap. Som lärare tar du ansvar för ditt uppdrag och kan skapa meningsfulla och begripliga sammanhang för dina elever. Du har elevernas lärande i fokus och arbetar för att de ska nå så långt som möjligt i sin kunskapsutveckling. Du har vilja och drivs av att utveckla och förbättra undervisningen. Är du den vi söker, tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen och tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut. Tjänsten söker du via: www.clockworkpersonal.se Titta gärna in på: Facebook.com/skolbemanning Instagram @skolbemanning www.pedagogjobb.nu
Företag: Clockwork Skolbemanning Rekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Slöjdlärare i nya lokaler jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Slöjdlärare i nya lokaler
R&D Software Manager Embedded
Would you like to manage software development as line manager? On behalf of our client, Insert talent is looking for an R&D manager. You are expected to work on-site in Liljeholmen, managing a team of 15 developers and QA engineers. Together with a Product Owner you will be defining scope for releases and prioritizing work for the teams. As a line manager you will be responsible for personal development, salary discussions, work environment, etc. The group is organized in Agile cross functional teams with 5-8 members that are responsible to develop and maintaining software. You will be part of the Embedded Software Management Leadership Team that has teams in both Stockholm and Bangalore, India. You will work tightly with several parts of the organization including different parts within Software but also with Hardware and Product Lifecycle Management. Our clients work includes everything from product concept to finished product - a process that spans over the entire development chain. Your Key Responsibilities Would Include - Being line manager for the group including staff development and salary setting etc. - Responsibility for the whole development chain from requirements analysis, development to quality assurance of team deliveries. - Driving improvements in ways of working. Education & Experience Necessary For Success - Experience from embedded software development and verification (5-10 years). - Solid knowledge and experience from Agile practices. - Experience from product development within telecom and networking. - Proven leadership skills from roles such as Product Owner and Line Manager. - Passion to develop the employees. - As a person positive, flexible and good communication skills. - Proven organizational skills. - Good knowledge in English, written and spoken, Swedish is an advantage. About Insert Talent At Insert Talent, we believe in the power of meaning and putting your talents to the best possible use. We help professionals find the place where they can make a difference, where a clear direction and diversity in perspectives and skills helps the individual contribute to a larger whole. Would you like to see where your wings can take you with the right tasks, colleagues and visions? Would you like to unleash the creativity, professionalism and productivity that you know you harbor? Let us help you take the first step! http://www.inserttalent.com/
Företag: Insert talent
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga R&D Software Manager Embedded jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: R&D Software Manager Embedded
Söka jobb tips