Nyköping jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nyköping. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Nyköping. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6- Lerum
- Socialsekreterare till Enheten för unga vuxna, Örgryte-Härlanda- Göteborg
- Tre´s (3) kundtjänst 18 juni- Lerum
- Tre´s (3) kundtjänst 18 juni- Alingsås
- Tre´s (3) kundtjänst 18 juni- Härryda
- Bygghemma söker semestervikarie och helgextra- Mölndal
- Upphandlare- Alingsås
- Tre´s (3) kundtjänst 18 juni- Göteborg
- Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag- Göteborg
- Servicemålare- Borås
Mer beskrivning
Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6Dina arbetsuppgifter Vi är glada över att ett nytt projekt startar upp hos vår kund Teleperformance, och kommer välkomna många nya kundtjänstmedarbetare till Telia! Vill du vara med på en fantastisk uppstartsresa med stora möjligheter till vidareutveckling? Detta gör att vi nu söker kundtjänstmedarbetare som tycker det är spännande med ett nytt projekt och vill bidra med gott engagemang och flexibilitet. I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring inom mobiltelefoni, fakturafrågor, tjänster, abonnemang, bredband och TV. Du kommer dessutom att bli duktig på merförsäljning och jobba med nytecknande av avtal, kampanjer och andra erbjudanden till Telias kunder. Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll. Arbetstider är förlagda mellan 8-19:00. Vi tillsätter personal löpande inför starten 15/6, ansök idag! Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Du är en van mobilanvändare och har lätt för att få andra att förstå vad du menar. Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3-årig gymnasiekompetens. Krav på svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver dessutom vara svensk medborgare. Vi tar belastningsutdrag och kreditupplysning i denna rekrytering. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - möjlighet till bonus! - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken nedan. Vi sparar ej ditt CV! Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Lerum
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6
Socialsekreterare till Enheten för unga vuxna, Örgryte-Härlanda
Vill du ha ett jobb där du kan göra skillnad i människors liv - på riktigt? Hos oss i Örgryte-Härlanda spelar du en viktig roll för att ge våra invånare ett gott liv. Med vårt engagemang och kompetens gör vi det bästa för göteborgarna och bidrar till att Örgryte-Härlanda upplevs som ett attraktivt område att leva, bo och arbeta i. Vi har idag 3 500 anställda som alla ger service, stöd och omsorg på olika sätt. Välkommen till en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för. ARBETSUPPGIFTER Enhetens målgrupp har tidigare varit ensamkommande barn och unga vuxna, men har nu ändrat riktning och vänder sig till unga vuxna i åldrarna 18â25 år, med myndighetsansvar enligt SoL, LVU och LVM. Arbetet med förändringen har påbörjats och kommer genomföras i etapper under hösten mot en breddad målgrupp. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad och skapa möjligheter för dem vi är till för â varje dag. Vi söker två vikarierande socialsekreterare under en period på ett år. Som socialsekreterare arbetar du enligt gällande lagstiftning med att informera, utreda, bedöma, fatta beslut och följa upp insatser för de unga vuxna vi möter. Vi arbetar med ett helhetsperspektiv på den unges livssituation. Arbetet innebär myndighetsutövning, vilket kräver både ansvarstagande och en ödmjukhet för att de beslut som vi fattar påverkar människors liv. Stöd ges av enhetens 1:e socialsekreterare genom metodhandledning individuellt och i grupp i det dagliga arbetet. Du får även tillgång till regelbunden extern processhandledning. I ditt arbete har du även hjälp av en socialadministratör vars huvudsakliga uppdrag är att administrativt avlasta enhetens socialsekreterare för att möjliggöra mer tid för kontakt med dem vi är till för. Vad erbjuder vi dig? Hos oss erbjuds du ett stimulerande arbete och delaktighet i en engagerad arbetsgrupp med bred och djup kompetens. Kompetensutveckling och omvärldsbevakning är en viktig del i arbetet och vi arbetar aktivt med att alla som arbetar på enheten skall uppleva att de utvecklas och stärks i sin yrkesroll kontinuerligt över tid. I Örgryte-Härlanda ser vi möjligheter och är i framkant när det gäller utvecklingsarbete! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen. Vi ser det som en stor merit om du har erfarenhet av målgruppen unga vuxna sedan tidigare. Det är även meriterande om du har erfarenhet av dokumentationssystemet Treserva. I din roll som socialsekreterare ser vi att du är strukturerad och har en förmåga att överblicka och prioritera dina arbetsuppgifter. Då arbetet innebär ett tätt samarbete med både interna och externa samarbetspartners har du ett gott bemötande och professionellt förhållningssätt. Du tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter och driver självständigt egna processer. Vidare är du nytänkande och ser möjligheter till förbättringar i verksamheten genom att utmana arbetssätt och metoder. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT I Örgryte-Härlanda arbetar vi för att arbetsmiljön ska vara god och hälsofrämjande. Som anställd erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och cykelförmån. Vårt geografiska läge innebär goda kommunikationer och närhet till både Göteborgs centrum och vackra grönområden. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt rekryteringssystem Visma Recruit. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster då Göteborgs Stad har upphandlade avtal. Vi vill ta tillvara de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning tillför verksamheten.
Företag: Göteborgs stad., SDF Örgryte-Härlanda
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare till Enheten för unga vuxna, Örgryte-Härlanda jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare till Enheten för unga vuxna, Örgryte-Härlanda
Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i centrala Göteborg. Tjänsten startar 18 juni och eds med en utbildning för en trygg start. Vill du jobba med att ge bästa servicen till 3´s privatkunder? Är du en fena på mobiltelefoni? I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Du ska vara analytisk och se till att de har det bästa abonnemanget och tillbehören. En nöjd kund! Tjänsten är på 80%-100%. Du får ett månadsschema med varierande arbetstider mån-fre kl 08-20 samt lör-sön kl 10-19 Det kan vara svårigheter att vara borta en längre period under sommaren. Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3 årig gymnasiekompetens och hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se Vi tar ej emot ansökningar via länken och sparar ej ditt CV för att anpassa till GDPR Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Lerum
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tre´s (3) kundtjänst 18 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i centrala Göteborg. Tjänsten startar 18 juni och eds med en utbildning för en trygg start. Vill du jobba med att ge bästa servicen till 3´s privatkunder? Är du en fena på mobiltelefoni? I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Du ska vara analytisk och se till att de har det bästa abonnemanget och tillbehören. En nöjd kund! Tjänsten är på 80%-100%. Du får ett månadsschema med varierande arbetstider mån-fre kl 08-20 samt lör-sön kl 10-19 Det kan vara svårigheter att vara borta en längre period under sommaren. Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3 årig gymnasiekompetens och hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se Vi tar ej emot ansökningar via länken och sparar ej ditt CV för att anpassa till GDPR Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Alingsås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tre´s (3) kundtjänst 18 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i centrala Göteborg. Tjänsten startar 18 juni och eds med en utbildning för en trygg start. Vill du jobba med att ge bästa servicen till 3´s privatkunder? Är du en fena på mobiltelefoni? I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Du ska vara analytisk och se till att de har det bästa abonnemanget och tillbehören. En nöjd kund! Tjänsten är på 80%-100%. Du får ett månadsschema med varierande arbetstider mån-fre kl 08-20 samt lör-sön kl 10-19 Det kan vara svårigheter att vara borta en längre period under sommaren. Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3 årig gymnasiekompetens och hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se Vi tar ej emot ansökningar via länken och sparar ej ditt CV för att anpassa till GDPR Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Härryda
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tre´s (3) kundtjänst 18 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Bygghemma söker semestervikarie och helgextra
Bygghemma Group är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden. Bolagets kultur kännetecknas av resultatfokus och stark entreprenörsanda och vi växer såväl organiskt som genom en aktiv förvärvsstrategi. Dina framtida arbetsuppgifter Bygghemma.se är inne i en spännande och expansiv period och vi söker nu säljare på semestervikariat och även helgextra till vår visningsbutik i Mölndal, nära Sisjön. Att arbeta i visningsbutik skiljer sig en del från vanliga butiksarbeten då du i den här rollen arbetar i en närma dialog med kunderna för att rådgiva och inspirera kring Bygghemmas produkter.  - Försäljning i butik samt inkommande telefonsamtal och mail. - Kunduppföljning              - Offerthantering. - Enklare fakturafrågor och administration - Ordereditering - Allmän skötsel av butiksytor - Exponering och prismärkning av varor i butik samt i övrigt förekommande säljrelaterade uppgifter - Placering i Mölndal/Sisjön med arbetstider helg och vardagar kvällstid.  Dina kvalifikationer Vi söker dig som har hög servicenivå, är driftig och älskar utmaningar, med stort intresse för våra produkter. Du är utåtriktad, lättlärd och har förmågan att skapa en god kontakt med kunder och medarbetare. Krav på sökanden: - Engagerad och driven - Mycket god datorvana - Noggrann och serviceinriktad - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Erfarenhet med försäljning av bygg- och inredningsmaterialförsäljning är extra meriterande  Ansökan Välkommen med din ansökan genom att ladda upp CV + ansökningsbrev på jobb.bygghemmagroup.se  Vi tillämpar löpande urval så därför är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast den 10 juni. Om Bygghemma Group Bygghemma Group är den ledande onlinebaserade leverantören av hemförbättringsprodukter i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett brett produktsortiment till attraktiva priser med bekväm hemleverans. Vi bedriver verksamhet inom två segment, DIY och heminredning, där DIY innefattar försäljning av produkter från välkända varumärken för hem och trädgård och heminredning innefattar försäljning av möbler och dekorationsprodukter, huvudsakligen under egna varumärken. Inom Bygghemma Group ingår många olika online-butiker inklusive Bygghemma, Trademax, Chilli och Furniturebox. Bygghemma Group omsatte ca 4,4 miljarder kronor 2017, har huvudkontor i Malmö och är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap. www.bygghemmagroup.se
Företag: Bygghemma Group
Ort: Mölndal
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bygghemma söker semestervikarie och helgextra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bygghemma söker semestervikarie och helgextra
Upphandlare
Välkommen till kommunen som är tillräckligt stor för att driva utveckling och tillräckligt liten för att du ska kunna påverka mer än den egna arbetsplatsen. Tillsammans skapar vi Alingsås! Och du, Göteborg ligger bara 30 minuter bort med tåg. Alingsås kommun som arbetsgivare erbjuder dig ett meningsfullt arbete med schyssta arbetsvillkor och ledare som ger dig förtroende att utvecklas. Vi är övertygade om att engagerade medarbetare skapar bättre trivsel på arbetsplatsen och ett bättre resultat. Upphandlingsenheten ingår i Enheten för juridik, kansli och upphandling, som ligger organiserad under Kommunledningskontoret. Enheten ansvarar för kommunövergripande upphandlingar och avtalsuppföljning samt utgör ett stöd till kommunen i upphandlingsrelaterade frågor, operativa såväl som strategiska. Alingsås kommun har antagit ett tillväxtprogram med mål om en hållbar utveckling. Ett viktigt verktyg för att nå detta mål är att arbeta strategiskt med upphandling och inköp. Vill du vara med och utveckla Alingsås kommun har du nu möjlighet att söka tjänsten som upphandlare då vi nu behöver förstärka med en upphandlare. Upphandlingsenheten består av ett ungt och kreativt arbetslag. Här får du möjlighet att utvecklas men även att dela med dig av egna kunskaper och erfarenheter. Vi erbjuder dig ett spännande och kreativt arbete i nära samarbete med verksamheterna. ARBETSUPPGIFTER Ditt uppdrag kommer innefatta att genomföra upphandlingar främst enligt LOU. Du kommer att driva dina egna processer â från behovsinventering till upprättande av avtal. Du kommer att vara en del av den rådgivande funktion som upphandlingsenheten har inom kommunkoncernen samt vara delaktig i kommunens interna och externa utbildningar inom upphandling. Alingsås kommun arbetar aktivt för att stärka dialogen med näringslivet, och du kommer i din roll att medverka i den dialogen. KVALIFIKATIONER Tjänsten passar dig som har erfarenhet av offentlig upphandling. Vi strävar efter nytänkande och söker dig som har såväl kunskap som mod att prova nytt. Du har eftergymnasial utbildning inom offentlig upphandling, bygg, teknik, ekonomi eller juridik. Tidigare erfarenhet inom offentlig upphandling kan kompensera eventuell brist på efterfrågad eftergymnasial utbildning. Som person är du driven och resultatinriktad, självständig och har god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift. Du har god analytisk förmåga och är noggrann i dina bedömningar. Du behöver ha social kompetens och lätt för att skapa såväl relationer som förtroende. Tjänsten kräver också att du har stark integritet. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Offentliga jobb.
Företag: Alingsås kommun, Kansli, juridik och upphandling
Ort: Alingsås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Upphandlare jobb, Upphandlare Alingsås, Upphandlare Alingsås kommun, Kansli, juridik och upphandling
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upphandlare
Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i centrala Göteborg. Tjänsten startar 18 juni och eds med en utbildning för en trygg start. Vill du jobba med att ge bästa servicen till 3´s privatkunder? Är du en fena på mobiltelefoni? I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Du ska vara analytisk och se till att de har det bästa abonnemanget och tillbehören. En nöjd kund! Tjänsten är på 80%-100%. Du får ett månadsschema med varierande arbetstider mån-fre kl 08-20 samt lör-sön kl 10-19 Det kan vara svårigheter att vara borta en längre period under sommaren. Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3 årig gymnasiekompetens och hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se Vi tar ej emot ansökningar via länken och sparar ej ditt CV för att anpassa till GDPR Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tre´s (3) kundtjänst 18 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag
Vi söker Vårdlänken Bemanning & Rekrytering är sedan februari 2018 upphandlat med samtliga stadsdelsförvaltningar i Göteborg Stad och åtta stycken kranskommuner gällande socionombemanning. Ramavtalet sträcker sig fram till februari 2022. Vi söker därför dig som har intresse av att arbeta som socionomkonsult för uppdrag i Göteborg och i andra kommuner i Västra Götalands län. Krav är att du har en socionomexamen och har flera års erfarenhet av myndighetsutövning. Du ska ha spetskompetens inom ett eller flera av nedanstående områden: * Barn och ungdom * Ensamkommande barn och unga * Försörjningsstöd * Missbruk * Socialpsykiatri * Funktionsnedsättning/LSS * Äldre * Familjerätt Det är viktigt att du är självgående och har förmåga att anpassa dig till nya arbetsmiljöer. Som person vill vi att du har en positiv inställning och en god förmåga att samarbeta både internt och externt med olika aktörer. I arbetet som socionomkonsult förväntar sig våra kunder att du har ett gott handlag med de svenska språket, såväl i tal som i skrift. Erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänsten är ett krav. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för socialsekreterare/biståndshandläggare så som handläggning och myndighetsutövning inom socialtjänstområdet. Utöver arbetet med klienter kan det ingå att ha kontakt med exempelvis anhöriga, vårdinstanser, olika utförare m.m. Du kommer även ha kontakt med andra myndigheter och samverkanspartners som är aktuella inom uppdraget. Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag. Vi erbjuder även: ⢠Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll ⢠Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef ⢠Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål ⢠Inbjudningar till seminarier och konsultträffar ⢠Friskvårdsbidrag Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen âSkicka ansökanâ. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast. Om oss Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 20 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken
Företag: AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag
Servicemålare
För omgående tillsättning söker vi en målare för servicearbeten till vår kund i Borås Om oss OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 42 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se Dina arbetsuppgifter Sedvanligt måleri, men inte i den stora utsträckningen som på stora byggen eller hela entreprenader. Det handlar om servicemålning; mindre arbeten, någon enstaka tapet, men framför allt målning. Stor variation av måleriarbeten ingår i tjänsten och mycket möten med människor. Din profil Du är utbildad målare, men kanske precis i början av din karriär. Du är noggrann och produktiv och har en god servicekänsla. I ditt arbete kommer du att träffa på alla slags människor, i deras hem, varför vi ställer krav på personlig lämplighet. Om vårt företag Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kommer att bli anställd av OnePartnerGroup i Borås och uthyrd till kund, över sommaren och eventuellt längre fram i höst. För rätt person finns alltid stora möjligheter till överanställning av kund!
Företag: OnepartnerGroup Borås AB
Ort: Borås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicemålare jobb, Servicemålare Borås, Servicemålare OnepartnerGroup Borås AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicemålare
Söka jobb tips