Nyköpings kommun Division Barn, Utbildning & Kultur lediga jobb

Nyköpings kommun   Division Barn, Utbildning & Kultur jobb Nyköpings kommun Division Barn, Utbildning & Kultur jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nyköpings kommun Division Barn, Utbildning & Kultur. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Nyköpings kommun Division Barn, Utbildning & Kultur. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Socialsekreterare- Sigtuna

  2. Norweigan Customer Service Representative to Oriflame- Stockholm

  3. Säljare – Databaser och Infrastruktur, offentlig sektor- Stockholm

  4. Junior redovisningsekonom till redovisningsbyrå- Stockholm

  5. Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden- Ekerö

  6. Adminstratör inom kommunikation- Stockholm

  7. Säljare - SQL Server och Business Intelligence- Stockholm

  8. Barnsjuksköterska/distriktssköterska- Stockholm

  9. Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje- Norrtälje

  10. Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Socialsekreterare
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 41 000 invånare. Utbildnings- och arbetsmarknadsförvaltningen ansvarar för följande verksamheter: - Gymnasieskola - Gymnasiesärskola - Grundläggande och gymnasial vuxenutbildning - Kvalificerad Yrkesutbildning -Logistik - Svenskundervisning för invandrare, sfi - Särvux - Uppdragsutbildning - Arbetsmarknadsåtgärder - Bistånd enligt socialtjänstlagen - Integration ARBETSUPPGIFTER Som socialsekreterare i uppföljningsgruppen på Försörjningsstöd kommer du att arbeta med utredningsarbete vid ansökningar om ekonomiskt bistånd. I arbetet ingår också att arbeta fram och överenskomma om den handlingsplan som ska leda mot egen försörjning. Vi har nära samverkan med både externa och interna partners och ser därför att du gärna ser dig som koordinator av lämpliga insatser för kundens bästa. I kommunen finns ett Jobbcenter med arbetslivscoach och ett ungdomsprojekt som är en samlokalisering och samverkan mellan Arbetsförmedlingen och Sigtuna Kommun i syfte att bidra till att människor kommer i arbete. Vid sidan av kraven på kompetens och erfarenhet är det viktigt att du är en positiv person med en egen drivkraft och god förmåga att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och din möjlighet att bidra till verksamhetens utveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen eller annan jämförbar akademisk utbildning och utöver detta får du gärna ha erfarenhet av att arbeta med rehabilterande insatser. Du ska ha kunskap om aktuell sociallagstiftning och erfarenhet av att arbeta med försörjningsstöd och ekonomiska utredningar.
Företag: Sigtuna kommun, Enheten Försörjningsstöd
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Sigtuna, Socialsekreterare Sigtuna kommun, Enheten Försörjningsstöd
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

Norweigan Customer Service Representative to Oriflame
MultiMind Bemanning AB offers staffing and recrutiment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT. Founded in 1967 by two brothers and their friend, Oriflame is now an international beauty company selling direct in more than 60 countries worldwide. Its wide portfolio of Swedish, nature-inspired, innovative beauty products are marketed through a sales force of approximately 3.6 million independent Oriflame Consultants, who together create annual sales of around €1.5 billion. Oriflame offers the leading business opportunity for people who want to start making money on day one and work towards fulfilling their personal dreams and ambitions through its unique business opportunity concept – Make Money Today and Fulfill Your Dreams Tomorrow™. Respect for people and nature underlies the company’s operating principles and is reflected in its social and environmental policies. Oriflame supports numerous charities worldwide and is a Co-founder of the World Childhood Foundation. Oriflame Cosmetics is listed on the Nasdaq OMX Nordic Exchange. Oriflame is now looking for a Norweigan speaking Customer Service Representative to further strengthen our team. Your responsibilities Currently the customer service team consists of five co-workers with the assignment to give support to clients through e-mail and telephone. The team is now looking for reinforcement of one full time co-workers. The work load is depending on marketing activities and can vary from one week to another. As a customer service representative you will focus on service, taking phone calls from resellers and clients. Placing orders, handling claims and common office duties are also part of your tasks. You will also be involved in projects, e.g. development of business systems and financially related matters. To succeed in this position you strive to give great service. We put focus on the ability to communicate and build relationships, which is important as the company has many long term clients. What we are looking for • Experience from customer support and /or sales • Excellent written and verbal communication skills in Swedish and Norwegian • Excellent knowledge in English • Enjoys working in an fast paced environment As a person you enjoy team work and have the ability to contribute to a good atmosphere at work and share energy with your co-workers. You also have integrity and the ability to differentiate between personal and professional aspects. As you will work with service we would like it if you are performance oriented and take initiative. What we offer We are offering you a chance to work in a modern beauty company with an entrepreneurial spirit. You will be offered a job in a fast pace organization with colleagues from all over the world. Oriflame is characterized by a decentralized organization and a down-to-earth management style. We are passionate about our products and business model, and we want our customers and our sales force to feel the same way. Is this the perfect match for you? Please apply as soon as possible via the link below and attach your CV and cover letter in English. We screen the applications continuously.
Företag: MultiMind Bemanning AB Oriflame
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Norweigan Customer Service Representative to Oriflame jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norweigan Customer Service Representative to Oriflame

Säljare – Databaser och Infrastruktur, offentlig sektor
Sale Nordic Staffing Service AB Personligheten ligger i fokus och vi letar efter personer som har ett stort teknikintresse, gillar att sälja och har ett stort driv att utvecklas inom ett framgångsrikt företag. Om kunden Vår största tillgång är människorna som arbetar i företaget och de arbetar i en miljö där deras kreativa tänkande och entreprenörsanda främjas. Hos oss ska man känna att man bidrar till att driva den tekniska utvecklingen framåt. Målet är en företagskultur som präglas av möjligheten att nå en personlig utveckling och växa professionellt med en god balans mellan arbete och privatliv. Idag arbetar omkring 450 personer på vårt kontor som ligger i Kista, strax norr om Stockholm. Företaget rankas som den bästa arbetsplatsen 2011 enligt Great place to work® Institute Sverige. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu för kunds räkning en energisk och utåtriktad Säljare med passion för försäljning inom vår kunds Plattform med fokus på Databaser och Infrastruktur mot små och medelstora kunder inom offentlig sektor. I din roll som Säljare / Technical Sales Specialist (TSS) kommer du att arbeta i nära samarbete med lokala Account Managers och Partners Account Manager och ansvara för försäljningen av Database Solutions och Infrastructure. Dina ansvarsområden i rollen är bl.a. att: - Bearbeta leads utifrån vår kunds core technology för Infrastruktur, databaser och virtualisering tillsammans med lokala Account Managers och Solution Partner. - Säkerställa alla steg försäljningsprocessen från leads till avslutad affär tillsammans med Partners och lokala kundansvariga samt driva försäljningen framåt. - Förkorta säljprocesser och säkra erbjudanden tillsammans med Partner Account Managers och Large Account Managers. - Aktivt bidra till att uppnå budgetmålen för produkter inom Infrastruktur och databaslösningar. Din bakgrund - Gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning Data IT, databaser, Infrastruktur, system och dyl. - Gedigen erfarenhet från försäljning av IT-lösningar mjukvara för företag. - Erfarenhet av försäljning av databaslösningar och infrastruktur är en fördel. - Förståelse för lösningsförsäljning till offentlig sektor, speciellt via partners - Goda IT-kunskaper är ett krav. - Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat då det är viktigt i rollen att du är en god kommunikatör. Personliga egenskaper: - Du är resultat- och serviceinriktad, kan fokusera på att nå positiva, konkreta resultat som bidrar till företagets framgång. - Stort intresse och kunskap inom Business Intelligence och databaslösningar. - Du är strukturerad och affärsdriven och gillar att bygga långsiktiga relationer - För att lyckas i denna tjänst krävs även rätt egenskaper såsom; positiv attityd, lyhördhet och att du är en god kommunikatör. - Intresse för teknik och utveckling ses som en självklarhet Övrigt Tycker du ovanstående låter intressant kan vi erbjuda dig en spännande tjänst i en framgångsrik organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Ansök nu via vårt webbformulär eller skicka din ansökan till: jessica.stordal@salenordic.com Urvalsprocessen kommer att påbörjas i vecka 31 och under semesterperioden kan det vara svårt att nå oss via telefon. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig därför att skicka ett mail, så återkommer vi så snart som möjlighet. I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult, vilket innebär att du får en anställning hos oss. Vi tillhandahåller utbildningar inom sälj och marknadsföring samt arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic och vår kund ser detta som en långsiktig lösning och söker en person som vill utvecklas i denna spännande och varierande roll. Sale Nordic Sale Nordic är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder. Sale Nordic är specialiserade på tjänster inom sälj och marknad och tillsätter löpande roller såsom; Säljare, Account Manager, KAM, Marknadskoordinator, Marknadschef, Produktspecialist / Produktchef, m.fl. Som konsult hos Sale Nordic erbjuds du trygga anställningsvillkor, utbildning inom sälj och marknadsföring, utvecklande uppdrag hos spännande kunder och möjlighet till karriär i vårt långa och upparbetade nätverk i branschen. Sale Nordic har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi kallar det, Passion for People! Besök gärna http://www.salenordic.com/sv för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare – Databaser och Infrastruktur, offentlig sektor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare – Databaser och Infrastruktur, offentlig sektor

Junior redovisningsekonom till redovisningsbyrå
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Vår kund är en mindre redovisningsbyrå som sitter på söder i Stockholm. Dem söker nu en redovisningsekonom för att utöka sitt team. I dina arbetsuppgifter som redovisningsekonom kommer det att ingå att arbeta med redovisning, periodiseringar, moms, avstämningar och bokslut. Du kommer att ansvara för dina egna kunder. Arbetsuppgifter i punktform: - Ansvara för bokslutsprocessen - Analysera och dokumentera månatliga resultat- och balansräkningar - Skatte- och momsdeklarationer - Löpande bokföring Vem är du? I rollen som junior redovisningsekonom söker vi dig som har tidigare erfarenhet från arbete som redovisningsekonom. Vi tror att du har läst en ekonomiskutbildning på universitetet eller motsvarande och du har 1-3 års yrkeserfarenhet inom området. Du är en person som är nyfiken och intresserad av att lära dig mer. Vidare är du serviceminded som person och du trivs med kundkontakt. Egenskaper: • Självgående med väl utvecklade analytiska kunskaper • Ska trivas att arbeta i högt tempo utan att tappa fokus • Har lätt för att organisera och strukturera samt se sammanhang • Stor arbetskapacitet • Positiv, noggrann med god samarbetsförmåga • Målfokuserad och lösningsorienterad • Intresse för att utvecklas och att driva verksamheten framåt Du erbjuds I rollen som junior redovisningsekonom får du här chansen att arbeta i ett nytänkande och entreprenörsfokuserad byrå. Du har med tiden möjlighet att växa med företaget och åta dig fler och större kunder. Denna tjänst är till en början en inhyrning via Jureks uthyrningsverksamhet och förväntas pågå i 6 månader. Därefter finns det goda möjligheter för rätt person att få en direkt anställning hos kund. Du som junior redovisningsekonom beräknas med förhoppning kunna tillträda denna tjänst i sep 2013. För mer information kring tjänsten eller vår kund är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rakel Jarl på 070-972 13 52 alternativt rakel.jarl@jurekbemanning.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande! Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en hungrig och utåtriktad redovisningsekonom till en redovisningsbyrå söder om Stockholm.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Junior redovisningsekonom till redovisningsbyrå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior redovisningsekonom till redovisningsbyrå

Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden
Pysslingen Förskolor och Skolor AB har mer än 25 års erfarenhet av lärande och erbjuder en mångfald av erkända pedagogiska metoder. Lärandekulturen kännetecknas av att varje individ ska utveckla talanger för livets upptäcktsresa. Pysslingen har ca 2500 medarbetare fördelat på cirka 150 enheter i 30 kommuner som alla fokuserar på att uppfylla löftet om lärande i världsklass – varje dag. www.pysslingen.seDetta söker vi: Vi söker dig som har det genuina intresset och vill vara med och skapa framtidens förskola. Du är en stabil vuxen med sunda värderingar och sätter alltid barnens bästa i främsta rummet. Du är en god kommunikatör och ser mervärdet i att ha nära och utvecklingsbar relation med barnen,medarbetarna samt föräldrarna. Vi erbjuder: Ett arbete i ett arbetslag med engagerade och kompetenta pedagoger Fria Arbetskläder och Friskvårdsbidrag Om verksamheten: Förskolan startades våren 2003 och är belägen i ett lugnt villaområde med naturnära miljö i närhet till skog och vatten. Förskolan består nu av tillfälliga paviljonger med en stor gård. Ny förskola planerad att stå klar vid årskiftet. Vi lägger stor vikt vid att den pedagogiska miljön ute som inne ska vara tilltalande, flexibel och tillgänglig. Detta uppnår vi genom att vara lyhörda för barnens inflytande och genom att se deras kompetenser. Låter detta intressant?: Du söker tjänsten genom att klicka på knappen ansök nedan. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna din ansökan till oss så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 20130731. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Välkommen med din ansökan Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen. Pysslingen är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Vi är verksamma i hela utbildningskedjan; förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning.
Företag: Pysslingen Förskolor och Skolor AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden

Adminstratör inom kommunikation
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Nu söker vi en  administratör till ett uppdrag hos vår kund som är en facklig organisation. Tjänsten kommer att vara på kundens kommunikationsavdelning.  Du arbetar som konsult via Placera Personal för ett uppdrag på fyra månader med start i mitten av september. Tjänsten  I rollen som administratör kommer du att stötta kommunikationsavdelningen med olika administrativa uppgifter samt delta i olika projekt kring tryckt material. Tjänsten innebär även mycket kontakter både internt och externt. Arbetsuppgifter Som administratör på kommunikationsavdelningen kommer du att ha följande arbetsuppgifter: • ansvara för trycksakshantering • fakturahantering • ta fram material till projekt • allmänna kontorsgöromål Kvalifikationer För att passa som tjänsten som administratör på kommunikationsavdelningen ser vi att du har följande bakgrund: • Gymnasieutbildning • Några års erfarenhet som administratör, gärna från en kommunikationsavdelning eller marknadsföringsbyrå • Erfarenhet av att arbeta i projekt • Goda kunskaper i Word och Excel • Erfarenhet av fakturahantering • Mycket god svenska i tal och skrift Vi söker dig som trivs i en bred roll på en avdelning där det är fart och fläkt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, serviceinriktad och trivs i en utåtriktad roll. Är du intresserad av arbetet som administratör, skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Adminstratör inom kommunikation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Adminstratör inom kommunikation

Säljare - SQL Server och Business Intelligence
Sale Nordic Staffing Service AB Personligheten ligger i fokus och vi letar efter personer som har ett stort teknikintresse, gillar att sälja och har ett stort driv att utvecklas inom ett framgångsrikt företag. Om kunden Vår största tillgång är människorna som arbetar i företaget och de arbetar i en miljö där deras kreativa tänkande och entreprenörsanda främjas. Hos oss ska man känna att man bidrar till att driva den tekniska utvecklingen framåt. Målet är en företagskultur som präglas av möjligheten att nå en personlig utveckling och växa professionellt med en god balans mellan arbete och privatliv. Idag arbetar omkring 450 personer på vårt kontor som ligger i Kista, strax norr om Stockholm. Företaget rankas som den bästa arbetsplatsen 2011 enligt Great place to work® Institute Sverige. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu för kunds räkning en energisk och utåtriktad Säljare med passion för försäljning inom Application Platform och Business Intelligence mot företagskunder. I din roll som Säljare / Technical Sales Specialist (TSS) kommer du att arbeta i nära samarbete med lokala Account Managers och Partners Account Manager. Du ingår i försäljningsteamet Corporate Accounts och rapporterar till CTM Lead. Dina ansvarsområden i rollen är bl.a. att: - Bearbeta leads inom Application Platform (SQL Server) och Business Intelligence tillsammans med lokala Account Managers och Partner Solution. - Säkerställa alla steg försäljningsprocessen från leads till avslutad affär tillsammans med Partners och lokala kundansvariga samt driva försäljningen framåt. - Förkorta säljprocesser och säkra erbjudanden tillsammans med Partner Account Managers och Large Account Managers. - Aktivt bidra till att uppnå budgetmålen. Din bakgrund - Gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning Data IT, programmering, databaser, BI och dyl. - Gedigen erfarenhet från försäljning av IT-lösningar mjukvara för företag. - Erfarenhet av försäljning av databaslösningar (SQL Server) och Business Intelligence är en fördel. - Förståelse för lösningsförsäljning till företagskunder, speciellt via partners. - Goda IT-kunskaper är ett krav. - Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat då det är viktigt i rollen att du är en god kommunikatör. Personliga egenskaper: - Du är resultat- och serviceinriktad, kan fokusera på att nå positiva, konkreta resultat som bidrar till företagets framgång. - Stort intresse och kunskap inom Business Intelligence och databaslösningar. - Du är strukturerad och affärsdriven och gillar att bygga långsiktiga relationer - För att lyckas i denna tjänst krävs även rätt egenskaper såsom; positiv attityd, lyhördhet och att du är en god kommunikatör. - Intresse för teknik och utveckling ses som en självklarhet Övrigt Tycker du ovanstående låter intressant kan vi erbjuda dig en spännande tjänst i en framgångsrik organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Ansök nu via vårt webbformulär eller skicka din ansökan till: jessica.stordal@salenordic.com Urvalsprocessen kommer att påbörjas i vecka 31 och under semesterperioden kan det vara svårt att nå oss via telefon. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig därför att skicka ett mail, så återkommer vi så snart som möjlighet. I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult, vilket innebär att du får en anställning hos oss. Vi tillhandahåller utbildningar inom sälj och marknadsföring samt arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic och vår kund ser detta som en långsiktig lösning och söker en person som vill utvecklas i denna spännande och varierande roll. Sale Nordic Sale Nordic är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder. Sale Nordic är specialiserade på tjänster inom sälj och marknad och tillsätter löpande roller såsom; Säljare, Account Manager, KAM, Marknadskoordinator, Marknadschef, Produktspecialist / Produktchef, m.fl. Som konsult hos Sale Nordic erbjuds du trygga anställningsvillkor, utbildning inom sälj och marknadsföring, utvecklande uppdrag hos spännande kunder och möjlighet till karriär i vårt långa och upparbetade nätverk i branschen. Sale Nordic har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi kallar det, Passion for People! Besök gärna http://www.salenordic.com/sv för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare - SQL Server och Business Intelligence jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare - SQL Server och Business Intelligence

Barnsjuksköterska/distriktssköterska
Husby Barnavårdscentral På grund av pensionsavgång och att en av våra barnsjuksköterskor går vidare till ett annat spännande uppdrag i vår organisation behöver vi en ny medarbetare på vår BVC. Vill du arbeta tillsammans med oss i ett mångkulturellt område? Vi söker dig som är flexibel och gillar utmaningar. Du har ett stort engagemang när det gäller att ge stöd åt barn och deras familjer. Tillsammans med två kollegor får du ett stimulerande och omväxlande arbete. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på barnavårdscentral. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete på BVC samt EPDS-utbildning. Kvalifikationer: Leg. sjuksköterska med vidareutbildning i barn och ungdom eller öppen hälso- och sjukvård. Personliga egenskaper: Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Barnsjuksköterska/distriktssköterska jobb, Barnsjuksköterska/distriktssköterska Stockholm, Barnsjuksköterska/distriktssköterska Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnsjuksköterska/distriktssköterska

Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje
Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje Folktandvården Stockholm finns till för alla människor i alla åldrar. Vår verksamhet omfattar vuxna och barn, allmäntandvård och specialisttandvård inom samtliga specialistområden, fortbildning och kliniskt utvecklingsarbete. Vi är ett landstingsägt bolag och omsätter drygt 1,4 miljarder kronor per år. Våra kärnvärden är nyfiken, omtänksam och tillgänglig. Kom och arbeta med oss i hjärtat av Roslagen och var med och utveckla framtidens tandvård! Vi erbjuder ett intressant arbete i en stimulerande miljö, där utveckling är en naturlig del av vår verksamhet. Du kommer att ansvara för vårt kirurgiarbete och ingå i ett kirurgi/protetik team bestående av tre tandläkare varav en tandläkare är nischtandläkare i protetik. Arbetsuppgifterna är främst kirurgi men är varierande och innehåller både barn- och vuxentandvård. Vi har ett utvecklat arbete inom implantat, både i kirurgi och protetik.  Vår affärsidé är att med hög kvalitet, kompetens och socialt engagemang ge allt fler kunder en kostnadseffektiv tandvård. Det här förutsätter bland annat ett utvecklat samarbete och kontinuerligt kunskapsbyte. Frisktandvård är en självklarhet i vårt odontologiska arbete vilket du givetvis bidrar i. På Folktandvården i Norrtälje är vi 39 medarbetare, med hög kompetens inom allmäntandvård. Vi har även spetskompetens inom tandvårdsrädsla, protetik, implantat och ortodonti. Kliniken ligger mitt i centrala Norrtälje med goda kommunikationsmöjligheter. Vi har mycket god kundtillströmning. Vi söker en legitimerad tandläkare med erfarenhet av både barn- och vuxentandvård. Du har hög kompetens inom kirurgi. För dig står kunden i fokus, du lägger stor vikt vid kvalitet och har ett ekonomiskt tänk. Du tycker det är viktigt att samarbeta. Du är tydlig och trevlig i din kommunikation och för dig är det en självklarhet att bidra till ett positivt arbetsklimat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du passar in i vår arbetsgrupp. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Är du intresserad? Kontakta gärna klinikchef Maria Kungs tel 08-123 154 73 eller arbetsledare Rose-Marie Odelby tel 08-123 154 44. Kontaktperson för TT är Chaim Zlotnik, tel 08-123 15 234. Välkommen med din ansökan senast den 130812.
Företag: Folktandvården
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje

Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm
Swecos energikonsulter erbjuder tjänster inom alla led av energiförsörjningskedjan. Målet är att hjälpa kunderna att utveckla en kostnadseffektiv och miljömässigt hållbar energiförsörjning. Sweco har idag över 500 konsulter inom energiområdet i Sverige varav drygt 100 medarbetare arbetar med överföring och distribution av el. Tjänsteutbudet omfattar bl.a. rådgivning, utredningar, förstudier, projektering, kontroll och besiktning av elkraftanläggningar och kraftledningar. Verksamhetsområdet har under senaste åren haft en god tillväxt. Huvudparten av vår verksamhet är av lokal eller nationell karaktär. Internationella uppdrag står dock för cirka 20 % av omsättningen och denna andel förväntas växa ytterligare framöver. Sweco ser internationellt, men även nationellt, en ökad efterfrågan på elkraftkonsulter med inriktning kraftsystemanalys av stam- och regionnät och planerar att stärka verksamheten inom affärsområdet Överföring & Distribution. Vi söker därför en medarbetare med analytisk förmåga, några års erfarenhet av elkraftsbranschen och som vill utvecklas inom kraftsystemanalys. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Systemstudier av statiska och dynamiska förlopp i transmissionsnät med hjälp av PSS/E eller motsvarande programvaror • Anslutningsfrågor kopplat till vindkraft • Utbildning inom ödrift och kraftsystemdynamik • Systemstudier avseende implementering av HVDC-förbindelser • Företräda kunden mot systemleverantörer i tekniska frågor • Anbudsarbete Vi vill att alla konsulter på Sweco skall sträva efter att vara väl förankrade i elkraftsmarknaden. Hos oss får du ett stort ansvar att själv påverka dina arbetsuppgifter och din roll i projekten. Samtliga konsulter förväntas vara aktiva inom affärsutveckling och ansvarar även för marknadsföring och försäljning till varierande grad. Önskade kvalifikationer: Vi tror att du har en akademisk examen inom elkraftområdet; civilingenjör eller forskarutbildad. Då flera av våra projekt är i utlandet är goda kunskaper i engelska ett krav. Placeringsorter är främst Göteborg, Stockholm, Västerås, Sundsvall, Umeå eller Luleå. Resor ingår som en naturlig del av tjänsten. Ansök så snart som möjligt då rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med din ansökan! Sweco är ett internationellt konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur. Koncernen omsätter cirka 7,5 Mdr och har 7800 anställda i 12 länder, varav 3400 i Sverige. För närvarande genomför Sweco uppdrag i cirka 80 länder runt om i världen. Sweco är medlem på OMX Nordiska Börs i Stockholm.
Företag: SWECO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm


Sök lediga jobb Nyköpings kommun Division Barn, Utbildning & Kultur

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se