Nyutexaminierad inom Järnväg jobb - lediga jobb

Nyutexaminierad inom Järnväg jobb Nyutexaminierad inom Järnväg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nyutexaminierad inom Järnväg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Nyutexaminierad inom Järnväg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm- Stockholm

  2. Caféansvarig, Solna- Solna

  3. Barnskötare / verksamhetsstöd- Stockholm

  4. Sjuksköterska till Ersta äldreomsorg, Mariahemmet- Stockholm

  5. Enhetschef till Ekgårdens äldreboende- Ekerö

  6. Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö- Stockholm

  7. Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City- Stockholm

  8. Finsktalande kommunikatör inom sociala medier- Stockholm

  9. Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS- Stockholm

  10. McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid.- Haninge


Mer beskrivning

Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm
Network Services är ett specialistföretag inom data- och telekommunikation. Företaget har drygt 110 anställda på kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö. Våra kunder är företag och organisationer med höga krav på säker kommunikation, som t ex internationella företag, operatörer, stadsförvaltningar, kommuner och landsting. Network Services erbjuder en spännande arbetsplats på ett företag med stark tillväxt. Vårt mål är att alla som arbetar hos oss skall må bra och ha kul tillsammans. Du får dessutom arbeta med branschens mest erfarna konsulter, tekniker och säljare. Som tillväxtbolag expanderar vi ständigt och behöver därför utöka vår organisation med en Key Account Manager (KAM) inom konsultförsäljning till vårt kontor i Stockholm. Din roll Som Key Account Manager kommer du att framföra Network Services erbjudande till den svenska och nordiska marknaden och ansvara för försäljning av Network Services tjänster till dina kunder. Din försäljning kommer främst att rikta sig till stora organisationer och du fokuserar på Network Services erbjudande inom konsulttjänster. Du kommer att ha eget kontoansvar och ditt arbete innefattar både nykundsbearbetning och merförsäljning till befintlig kund. Initialt kommer tyngdpunkten att ligga på nykundsbearbetning där säljarbetet omfattar prospektering, bearbetning, offerering, avtalshantering och kundutveckling. Erbjudandet du säljer är främst Network Services konsulttjänster, d v s från enstaka konsultinsatser till hela projekt, funktionsåtagande eller out-tasking, bemannad av konsulter och konsultteam från Network Services organisation. Underkonsulter förekommer. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 10 års erfarenhet från tjänsteförsäljning, inom data- och telekombranschen. Du förstår dig på den verksamhet som bedrivs hos telekomoperatörer och större IT drift leverantörer och du känner till nätverkstekniska yrkesroller och tillhörande terminologi. Du har i dina tidigare roller sålt konsulter, projekt och/eller outsourcing till nya och befintliga kunder. Vi ser gärna att du har relevanta säljutbildningar Eget budgetansvar och att mätas mot uppsatta mål (omsättning, tb, aktivitetsmål) Att självständigt ansvara för hela säljprocessenAtt representera leverantörer av tjänster riktade till företagAtt arbeta med komplex försäljning – projekt och outsourcingAtt dokumentera och rapportera säljresultatSammanhållande för alla aktiviteter gentemot kund Det är meriterande om du känner till planering, projektering och fältarbeten inom telekomnät. Som person är du bekväm i att föra en dialog med chefer och beslutsfattare hos kund. Du har erfarenhet av självständigt säljarbete där du driver dina processer mot långsiktiga mål. Du har en stark förmåga att prioritera band säljuppgifter, har en entreprenörsanda och är orädd. Du är strukturerad med en administrativ ådra, god säljplanering, lyhördhet och är en god lyssnare. Viktigt är även att du är ambitiös och intresserad av att utvecklas i säljrollen hos oss. Vårt erbjudande Du erbjuds en utmanande tjänst i ett expansivt, stabilt och ekonomiskt välmående företag. Nyckeln till framgång för Network Services ligger i ett fokus på kärnverksamheten i kombination med ett fokus på den enskilde medarbetarens vidareutveckling. Företaget erbjuder stor frihet under ansvar, bra lönevillkor samt förmånsprogram. Konsultsäljteamet består tillsammans med dig av fyra duktiga säljare, vilket gör att det finns ett bra internt stöd för att du snabbt ska kunna axla rollen som Key Account Manager hos oss. Sök tjänsten! Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag genom att klicka på "Sök jobbet" och lägg in dina kontaktuppgifter samt bifoga cv och personligt brev - det tar bara någon minut! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare, Elisabeth Ljungqvist på 0723-73 21 38 alt. elisabeth.ljungqvist@networkservices.se För mer information om Network Services, gå in på: www.networkservices.se. Keywords: KAM, säljare, key account manager, account manager, konsultförsäljning
Företag: Network Services Norden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm

Caféansvarig, Solna
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder € och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Café Entré är beläget på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna. Caféet serverar dagligen kaffe, cappuccino, café latte, mackor, sallader men även varm mat. Våra gäster består av personal, patienter och anhöriga. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: - Sallad- och smörgåsberedning. - Kassahantering. - Portionering av mat Kvalifikationer/Krav: - Du skall ha genomgått grundskola eller motsvarande. - Vana från arbete i restaurang eller café. - Du har goda kunskaper i Svenska i både tal och skrift. - Kassavana. - Datavana, med Excel och Word. - Tidigare arbete eller utbildning som kallskänka är meriterande. Egenskaper: - God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor. - Lyhörd för kundens behov. - Flexibilitet och god samarbetsförmåga. - Självständig och handlingskraftig. - Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag. - Noggrann, strukturerad och systematisk. - Förmåga att ibland kunna klara av att arbeta i ett högt tempo. - Positiv attityd Tjänsten är en tillsvidaretjänst, heltid, dagtid. Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Caféansvarig, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Caféansvarig, Solna

Barnskötare / verksamhetsstöd
Stockholms Stad Älvsjö SDF Fsk Baltazar Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Förskolan Baltazar ligger i Långbro villaområde mellan Långbrodalsskolan och Långbro Park i Älvsjö och ingår i Långbros förskoleenhet. Förskolan består av tre åldersindelade avdelningar, 1-2 år, 2-4 år och 4-5 år. Enheten består av tre förskolor som har ett nära samarbete genom gemensamma utbildningsdagar och nätverksträffar. Alla pedagoger ingår i våra nätverksträffar.Vi har under flera år utbildat våra pedagoger i pedagogisk dokumentation.Inom enheten finns en pedagogisk ledare/specialpedagog som stöd för att utveckla det pedagogiska arbetet. 1 plats(er).Vi söker dig som är nyfiken och arbetar utforskande i projekt med barnen.Vi söker en barnskötare på 35 timmar, till en av förskolans hemvister för de äldre barnen.Vi söker dig som med engagemang och kreativitet vill vara med och utveckla en spännande förskola. Vi arbetar i mindre grupper där vi pedagoger är medforskare med barnen utifrån deras frågeställningar och problemlösningar.Miljön och arbetssättet har utformats så att språket och kommunikationen främjas. Pegagogerna arbetar med TAKK, Tecken som alternativ och Kompletterande Kommunikation och utifrån ett språkstimulerande perspektiv. Tecken och bilder finns uppsatta i miljön. Det finns hjälpmedel i barnens miljö som t.ex. symboler och färger som tydliggör rutiner och sammanhang för att förstärka förståelsen av det som sker. Du har fokus på arbetet och är professionell i mötet med barn, föräldrar och kollegor.Du ska ha förmåga att samarbete, vara ansvarsfull och initiativrik, ha humor och en vilja att se hela förskolan som din arbetsplats. Pedagogernas samarbete med föräldrarna är en viktig del i vårt uppdrag Ha kunskap om pedagogisk dokumentation, arbetat i tema/projekt och utforskande arbetssätt. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Jeanette Nordh,0850821850 Tillträde: 2013-08-12. Enligt överenskommelse. Vikariatet kan eventuellt komma att förlängas.
Företag: Stockholms stad; Fsk Baltazar
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare / verksamhetsstöd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare / verksamhetsstöd

Sjuksköterska till Ersta äldreomsorg, Mariahemmet
Ersta diakoni är en ideell förening som bedriver sjukvård, socialt arbete, utbildning och forskning professionellt och non-profit. Ersta diakoni erbjuder Vård- och omsorgsboende och gruppboende för personer med demenssjukdom på Mariahemmet. Vi erbjuder en trygg miljö med kunniga medarbetare, som finns tillgängliga dygnet runt. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en sjuksköterska till Mariahemmet på 75%. Tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Mariahemmet har möjlighet att ta emot 66 boende uppdelat på gruppboende för personer med demenssjukdom samt enheter med somatisk inriktning. Du kommer vara omvårdnadsansvarig sjuksköterska på din enhet och även ha uppdrag att handleda, utbilda och arbetsleda undersköterskor och vårdbiträden kring den specifika omvårdnaden. Arbetsuppgifterna är de sedvanliga inom äldreomsorg såsom direkta omvårdnadsinsatser, kontakt med anhöriga, läkare, samarbeta med övriga kring vården och omsorgen kring den boende. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad leg. sjuksköterska och har minst 2 år erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg. Du behöver ha god datavana och kunna uttrycka dig med god svenska i tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete och i nationella register är meriterande. Du behöver både klara av att självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter såsom samarbeta med andra i grupp.
Företag: Ersta diakoni, Mariahemmet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till Ersta äldreomsorg, Mariahemmet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till Ersta äldreomsorg, Mariahemmet

Enhetschef till Ekgårdens äldreboende
EKERÖ är en växande kommun med 26 000 invånare i en fantastisk naturmiljö i Mälaren 1 mil från Stockholms city. Här bor och hit flyttar människor tack vare lugnet i kombination med närheten till storstaden. Två av Sveriges 15 världsarv finns i Ekerö kommun: Drottningholms slott med dess fantastiska slottspark och vikingastaden Birka-Hovgården. EKGÅRDEN är ett hemtrevligt äldreboende med 60 lägenheter fördelade på sju avdelningar. 16 av dessa lägenheter som ligger fördelade på två avdelningar är avsedda för äldre med demenssjukdomar. Ekgården är beläget i en trivsam miljö i centrala Ekerö, ca 15 minuter från Brommaplan eller med färja från Slagsta. ARBETSUPPGIFTER I Ekerö kommun har all egenregiverksamhet inom omsorgen om äldre och personer med funktionsnedsättning samlats i ett gemensamt produktionsområde. Ekgårdens äldreboende ligger centralt på Ekerö. Boendet har 60 lägenheter, ett eget tillagningskök samt en rehabiliteringspool. Verksamheten har en årsbudget på 48 mkr och 75 medarbetare. Du har ansvar för verksamhetens utveckling, kvalitet, ekonomi och personal. Till din hjälp har du sjuksköterskor med arbetsledande uppdrag. Kommunens äldreomsorg har en erkänt god kvalitet och vi arbetar systematiskt i enlighet med Qualis kvalitetssäkringssystem. Du rapporterar till sektionschefen för äldreomsorg och ingår i produktionsområdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning och dokumenterad ledarerfarenhet från verksamhetsområdet. Meriterande är erfarenhet av arbete som ledare i en politiskt styrd organisation. Du kännetecknas av tydlighet, handlingskraft och resultatorientering. Du har drivkraft och förmåga att fatta beslut samtidigt som du är prestigelös och leder med entusiasm och delaktighet. Vi erbjuder ett utvecklande och kvalificerat chefsuppdrag med goda möjligheter till utveckling! Vi erbjuder subventionerad friskvård och tillämpar nyanställningsundersökning.
Företag: Ekgården - Ekerö kommun
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef till Ekgårdens äldreboende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef till Ekgårdens äldreboende

Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. Är du modig och vill anta nya utmaningar? Har du dessutom erfarenhet från arbete med autism och/eller beteendeproblematik är det dig vi söker! Vi söker fyra assistenter som arbetar i ett team om 6 personer till en kvinna med autism. Arbetet innebär att du som personlig assistent arbetar för att ge vår kund ett så normalt liv som möjligt utifrån kundens önskemål och behov. Du sätter kunden i centrum och är lyhörd och anpassningsbar för att fungera ihop med kunden i det dagliga livet. I ditt arbete får du regelbunden handledning tillsammans med dina kollegor. Erfarenhet att arbeta med PBS (Positive Behavior Support) och/eller TBA (tillämpad beteendeanalys) är mycket meriterande men inget krav. Som person är det viktigt att du är engagerad, kan följa instruktioner och har samarbetsförmåga. Att vara lyhörd och flexibel är även det viktiga egenskaper. Vi ser även att du bor i när området. Passar du in i beskrivningen här ovan så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan tillsammans med din meritförteckning. Intervjuer med de sökande som vi finner intressanta kommer att ske löpande Tjänsterna är tillsvidareanställningar och du blir fördelad en schemarad där passen är förlagda på dagtid, kvällstid, natt och helger. Individuell lönesättning och kollektivavtal. Vi begär utdrag från polisens brottsregister. Tillsättning: Omgående För ytterligare information, kontakta verksamhetschef Angela Ostojic. Växel: 08-51494502   Polisregisterutdrag som du kan ansöka om här: http://www.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/Blanketter/Registerutdrag/442.3.pdf
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö

Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City
Dfind Finance söker för kunds räkning en ekonomiassistent/administratör för uppdrag på 1,5 år. Man sitter i ett utav koncernbolagen och arbetar på en affärsstödsfunktion med 7 andra kollegor. Det är en ny roll som till viss del kommer utformas under uppdragets gång. Bland de huvudsakliga arbetsuppgifterna kan idag nämnas: . Ansvar att hantera processer och dokument i nytt system . Avtalshantering . Kundreskontraarbete . Fakturering . Administrativ hantering bolagsverket . Stöd i bokföring . Administrativt stöd i till övrig personal i bolaget . Administrativa Ad Hoc-uppgifter Man söker en strukturerad och noggrann person med driv och gott humör. Då det är en bred roll ska man tycka om varierande arbetsuppgifter och ha en positiv inställning till att ha flera bollar i luften. Vi ser gärna att du har något eller ett par års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du är öppen för förändringar och förbättringar av process. Du ska ha god kommunikationsförmåga. Det är meriterande om man har arbetat i Agresso eller Hogia tidigare. Uppdraget startar i mitten av augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: Dfind Finance & Executive AB Detta är Dfind Finance & Executive Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via PWC. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City

Finsktalande kommunikatör inom sociala medier
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en person till en spännande tjänst som finsktalande Kommunikatör inom sociala medier. Kunden är en PR/marknads byrå som är internationellt verksamma och söker nu en persom som ska arbeta med sociala medier för deras kunds räkning som är ett välkänt elektronikföretag . Du kommer jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag som  startar omgående och pågår t.om årsskiftet med goda chanser till förlängning för rätt person. Tjänsten innebär bland annat ansvar för kundservicefrågor om företagets egna sociala medier.  Du kommer även att ha många externa och interna kontakter. Tjänsten tillhör organisationens kommunikationsavdelning och inkluderar nära samarbete med andra avdelningar såsom produktutveckling, tekniskt support samt PR-avdelningen. Du strävar hela tiden mot att uppnå kundlojalitet och tillfredsställelse genom att hjälpa, stödja och ge kunderna svar med snabbhet och hög professionalism. Du kommer att arbeta med att expandera företagets Customer Service när det gäller de sociala medierna och andra sociala nätverk. Även om ditt huvudfokus berör kommunikation inom sociala medier förväntas du även att vara stöd där det behövs, exempelvis när det gäller översättningar samt övrigt förekommande  arbetsuppgifter inom PR och kommunikation. Vi söker dig som har akademisk utbildning inom media, kommunikation, sociala medier eller liknande. Du har viss erfarenhet av att arbeta med kommunikation eller kundservice online. Du har intresse för, erfarenhet av eller åtminstone en förståelse för elektronik och IT-produkter. Meriterande om du har erfarenhet av kommunikation inom sociala medier, gärna inom detta område. Du känner dig hemma i en mångkulturell miljö och är flytande i engelska och finska såväl muntligt som skriftligt samt svenska. Som person har du hög professionell integritet och en stark energi för att arbeta i en dynamisk miljö med snabbt tempo. Du är angelägen om att uppnå kundnöjdhet genom din kommunikationsförmåga och din förmåga att samla in information från organisationen. Vidare ser du klagomål och svåra frågor som en möjlighet och inte ett problem. Som person är du även social och trivs att kommunicera med andra.  Du är van att vara en i laget, men kan också ta ansvar och få saker gjorda på egen hand. Skicka gärna din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande kommunikatör inom sociala medier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande kommunikatör inom sociala medier

Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS
Har du lång erfarenhet av VVS och nu söker något annat inom branchen? Vill du delge andra dina kunskaper så har du chansen nu. Vi på Personal Direkt söker nu för en kunds räkning utbildare inom VVS. Du behöver förutom nödvändiga hantverkskunskaper också vara social samt vara intressard av människor. Skulle du också kunskaper inom el så är det meriterande. Då tjänsten gäller undervisning är intresse/erfarenhet av pedagogik en nödvändig egenskap. Personal Direkt AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar både med privat samt offentlig sektor. Vi arbetar vi snabbt, noggrant och med stor lyhördhet. Nödvändiga certifikat/erfarenhet för VVS-montörer Intresse för pedagogik Enligt ök.
Företag: Personal Direkt AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS

McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid.
McDonald's är världens största restaurangkedja med fler än 33 000 restauranger i 119 länder. I Sverige finns idag cirka 220 restauranger över hela landet som besöks dagligen av över 430 000 gäster. Vårt mål är att göra våra gäster nöjda genom att servera god mat tillagad av råvaror av högsta kvalitet, med snabb och vänlig service, i rena och trevliga lokaler McDonalds Haninge McDrive söker en ny medarbetare för frukosten på vardagar. Arbetstiderna är förlagda mån-fred kl 07-11. Tjänsten är en halvtidstjänst på 20 tim/vecka. Vi vill att du är en morgonpigg person som vill ge snabb och trevlig service. Som nyanställd på McDonald's får du lära dig alla arbetsuppgifter i både kök, kassa och matsal. Efter genomgången introduktionsutbildning kommer du att rotera mellan olika arbetsområden. Hos oss får du också möjlighet att lära dig ännu mer och komma vidare i din utveckling. Genom att ta del av vårt utbildningsprogram kan du t ex utbilda dig till arbetsledare. Ditt intresse och dina ambitioner avgör hur långt du vill utvecklas inom McDonald's. Vi söker Dig som är serviceinriktad, vill arbeta i team, tycker om att arbeta med människor och vill ta eget ansvar. Varmt välkommen med en ansökan senast den 1 aug 2013! Vi tillämpar provanställning under de första sex månaderna av anställningen.
Företag: Svenska McDonald´s AB
Ort: Haninge
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid.


Sök lediga jobb Nyutexaminierad inom Järnväg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se