Personlig Assistent Tullinge, Ref 201 jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Personlig Assistent Tullinge, Ref 201. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Personlig Assistent Tullinge, Ref 201. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Verksamhetsledare- Linköping
- Kunnig arkivarie till offentlig verksamhet- Norrköping
- Head of Finance & Accounting till Medius, Linköping- Linköping
- Distributionsområdeschefer, Region Öst- Norrköping
- Distributionsområdeschefer, Region Öst- Linköping
- Lärare i Matte NO i åk 6-9 till Björkö Friskola- Linköping
- Java-utvecklare- Norrköping
- Psykologpartners söker leg. psykolog till Linköping och Norrköping- Linköping
- Studentinformatör Linköping- Linköping
- Extrajobba med läxhjälp, kemi 1, Linköping- Linköping
Mer beskrivning
VerksamhetsledareVi söker nu en Verksamhetsledare till vår brokiga familj! Det här är en fantastisk möjlighet för dig som vill ha stor påverkan på ditt dagliga arbete, möjlighet att vara med att skapa och utveckla och sätta din egen prägel på din arbetsplats. Du bör naturligt vara strukturerad, flexibel och problemlösare i ditt arbetssätt och finnas där verksamheten behöver dig. Vi en skara konstnärer, sportfånar, molnentusiaster, gourmander, prylnördar, bilnördar, dåliga förlorare, hästälskare, filosofer, praktiker och det vi alla har gemensamt är en stor kärlek till naturen. Vi tror på att stor mångfald i ett arbetslag skapar den bästa miljön, starkare relationer, högt flygande idéer och hjälper alla individer att utvecklas mer. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera: Ansvara för den dagliga verksamheten på Arbotekets arbetsställen. Projektledning av större projekt och kunder Planering av jobb och kundbesök Stötta planering och arbetsfördelning i den dagliga verksamheten Personalansvar; Medarbetarsamtal, regler, förmåner, ansvar, utbilda i ledarskap Övergripande ansvar för Arbotekets marknadsföring; Social Media och fysisk marknadsföring Administrativa uppgifter såsom budgetering och bokföring Vid behov hjälpa till där det behövs Du rapporterar direkt till VD:n Vi tror att du är en självgående person med mycket tålamod, empati och känsla för människor. Du har ett stort spann kunskaper och erfarenheter och drivs av att ständigt lära dig. Du är orädd både för nya utmaningar såväl som människor. Det är viktigt att du förstår innebörden av ett barnasinne. En självständig person med mycket tålamod, flexibilitet och människokännande. En person som är trygg i sig själv och tar för sig. Sätta tydliga ramar och samtidigt vara flexibel i sina planer och tankar. Du gillar smarta lösningar och att utforska den digitala världen. Du prioriterar teamet och jobbar med stort hjärta, är optimist och uppfinningsrik. Vi vill att du är ordnad och strukturerad i ditt sätt, samtidigt som det är viktigt att du förstår vikten av flexibilitet och empati. Du ser ett jobb som det här som långsiktigt, en roll du vill växa i, du vill skapa något bra och framförallt vill du bygga struktur i ett drivet företag. Arboteket har sitt högkvarter en kvarts bilfärd (eller snabb halvtimma på cykel) utanför Linköping. Vi har även sedan 1:e Maj börjat i Stockholm med två arborister Arboteket är en komplett arboristfirma. Vi utgår från Linköping och Stockholm och täcker därmed stora delar av mellansverige. Vi hjälper våra kunder med träd oavsett storlek och plats. Vi är i nuläget ca 15 personer på firman. Personalen Är företaget och vi andas familjekänsla och glädje i vårt arbete. Här finns stort utrymme för att realisera idéer, utvecklas och växa i den riktning som varje individ vill, vi tycker helt enkelt det är roligt att göra bra jobb och kunna sätta personlig prägel på arbetet. Vi kan ses som en okonventionell arboristfirma; snygg design, smart teknologi och roliga upptåg ligger oss varmt om hjärtat. De senaste åren har firman växt betydligt och vi har fått fördela om roller och skapa nya möjligheter på företaget.
Företag: Arboteket AB
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Verksamhetsledare jobb, Verksamhetsledare Linköping, Verksamhetsledare Arboteket AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Verksamhetsledare
Kunnig arkivarie till offentlig verksamhet
Vi på Perido hjälper en offentlig verksamhet i Norrköping att hitta en ordningsam person till en variationsrik roll som arkivarie. Tjänsten är placerad på ett av deras verksamhetskontor. Vad innebär rollen som arkivarie? Som arkivarie kommer du att stödja arbetet kopplat till Dataskyddsförordningen. Du kommer att säkerställa en korrekt hantering sker utav myndighetens information och att denna hantering uppfyller Dataskyddsförordningen. Detta blir extra viktigt för specifika uppdrag och det pågående arbetet med IT-applikationer samt hanteringen av personuppgifter. Här får du bidra med din arkivariekompetens när du genomföra interna gallringsutredningar, skriver gallringsframställningar samt tillämpningsbeslut. Detta kommer du att göra inom verksamhetsområden där riktlinjer saknas eller är otydliga. I arbetet ingår även: ⢠Ta fram allmänna handlingar utifrån förfrågningar ⢠Framtagning och utlämning av information från fysiska arkiv, historiska samlingar eller databaser ⢠Framställa arkivredovisning ⢠Stödja och utbilda medarbetare i arkiv- och dokumenthanteringsfrågor Vem letar vi efter? För att trivas i rollen som arkivarie vet du verkligen vad ordning och reda innebär och är van vid att planera samt att självständigt driva projekt. Du har goda kunskaper i hur ett arkiv är uppbyggt och hur det ska hanteras för att följa lagar om offentlighet, sekretess och ansvar. Med en fallenhet för administrativt arbete tar du själv initiativ och hugger tag i de arbetsuppgifter som behöver göras. Du tycker att offentlig sektor är ett spännande område och om du är social, öppen och lättsam kommer du att passa väl in på den här arbetsplatsen! En säkerhetsprövning kommer att genomförs för denna tjänst. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Kravprofil ⢠Högskoleutbildning på kandidatnivå eller högre inom arkiv- och informationsvetenskap eller minst 3 års erfarenhet som arkivarie ⢠Erfarenhet av offentlig verksamhet ⢠Goda kunskaper i MS Office, dokument- och ärendesystem ⢠Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift Meriterande ⢠Erfarenhet av Public360, W3D3, Visual Arkiv eller liknande Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2018-12-31 med goda chanser till förlängning. Tillträde 2018-06-25 Ansökan Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Är du slarvig, ostrukturerad, passiv och negativ? Då är det här inte jobbet för dig! Vi letar efter dig som är noggrann, strukturerad, initiativtagande och positiv. Dessutom har du utbildning eller erfarenhet inom yrkesområdet och vill fånga möjligheten att bygga på ditt CV med ett meriterande uppdrag! Låter det som att det är dig vi letar efter? Läs vidare! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter â något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30125 i ämnesraden. Kontakt Frågor: fraga@perido.se Hemsida: www.perido.se
Företag: Perido AB
Ort: Norrköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Kunnig arkivarie till offentlig verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kunnig arkivarie till offentlig verksamhet
Head of Finance & Accounting till Medius, Linköping
Vill du vara en del av ett av Sveriges mest spännande och snabbast växande globala Cloud-bolag? Meritmind har fått förtroende av Medius att rekrytera deras nya globala chef för Finance & Accounting, och vi önskar nu komma i kontakt med dig som vill vara med och utveckla bolaget till nästa nivå i takt med deras tillväxt och globala expansion. Medius ägs sedan 2017 av ett amerikanskt Private Equity bolag med höga ambitioner. Nu börjar nästa steg i utvecklingen â att skala upp och förädla verksamheten för att bli nummer ett! Som Head of Finance & Accounting får du möjlighet att leda ett ambitiöst och professionellt gäng som i team arbetar proaktivt för att utveckla verksamheten, rutiner och processer. Du rapporterar till CFO. Huvudsakliga arbetsuppgifter För att vidareutveckla finansorganisationen och dess medarbetare är en viktig del i arbetet att kontinuerligt arbeta med processer, verktyg och systemstöd. Du behöver gilla att verksamheten inte står stilla och motiveras av att arbeta globalt i ett världsledande bolag med höga ambitioner. Bland dina arbetsuppgifter ingår: - Ett globalt ansvar för all redovisning och rapportering för koncernen - Upprätta månads- och årsbokslut samt årsredovisning - Koncernrapportering - Hantering av all legal rapportering - Kassaflödesanalyser - Ansvar för outsourcade redovisningstjänster i vissa länder, som tillsammans omfattar all redovisning och rapportering för koncernens 18 legala enheter - Kontinuerligt processutvecklingarbete - Tillsammans med FP&A funktionen och business controllers göra analyser och utredningar för legal och operativ uppföljning. Kvalifikationer och erfarenhet: Du är civilekonom med mångårig erfarenhet från redovisning, koncernkonsolidering och rapportering. För att stödja koncernens snabba tillväxttakt är behovet stort av fördjupad analys, rapportering och förståelse av verksamhetens utveckling och potential. Du är med fördel en erfaren ledare samt van att arbeta i en internationell miljö, gärna med erfarenhet från börsnoterade eller Private Equity ägda bolag. Vidare ser vi att du som söker denna tjänst är väl förtrogen med K3 och IFRS samt lagar och regler som gäller på området. Kompetens och erfarenhet av MS Dynamics och programvaror från Cognos är meriterande liksom goda kunskaper i Excel. Du kommunicerar ledigt på, och har goda kunskaper, i engelska då det är Medius koncernspråk. Även svenska talar och skriver du obehindrat. Personliga egenskaper Företagets DNA och kultur är värdefulla för Medius. Vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är driven, gillar högt tempo och tar projekt över mållinjen. Eftersom företaget vill utvecklas i snabb takt ser vi att du är samvetsgrann med ett flexibelt arbetssätt och tar ansvar för att leverera med god kvalité. Medius är ett äkta, multi-tennant Cloud SaaS-bolag (Software-as-a-Service) som utifrån sina svenska rötter verkar på en global marknad. Medius fokus är på att automatisera leverantörsfakturahantering med vision att bli âNumber 1 in Cloud-based AP Invoice Automationâ. Medius har f n verksamhet i sju länder (Sverige, Norge, Danmark, USA, Nederländerna, Polen & Australien) med kunder i över 50 länder. Medius grundades 2001 i Linköping där huvudkontoret fortfarande finns och har ca 220 anställda. Medius omsatte 2017 ca 300 mSEK och växer i storleksordningen 20% årligen. Medius centrala subscription-produkter MediusFlow och Medius Ascendo växer i storleksordningen 30% årligen. Andelen återkommande intäkter är f n ca 70% men under tillväxt. Medius är ett av Sveriges snabbat växande Cloud SaaS-bolag på en global marknad.
Företag: Meritmind AB Linköping
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Head of Finance & Accounting till Medius, Linköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Head of Finance & Accounting till Medius, Linköping
Distributionsområdeschefer, Region Öst
PostNord Sverige - Produktion, befinner sig i en mycket spännande förändringsresa och söker nu 7 Distributionsområdeschefer till Region Mitt. PostNords framgång är helt beroende av skickliga chefer och engagerade medarbetare. Vi söker nu Distributionsområdeschefer som vill vara med och leda våra Distributionsområden för Brev och Logistik. Distributionsområdeschefen har ett övergripande ansvar för all produktionsverksamhet inom sitt område. Som Distributionsområdeschef är du navet i Distributionsområdets arbete för att bli mer kund- och lönsamhetsorienterade, med uppgift att stärka ansvars- och servicekänslan inom ditt distributionsområde. Du kommer att ställas inför utmaningar som är både stimulerande och lärorika. I denna centrala roll har du många kontaktytor internt såväl som externt, inom andra delar av organisationen samt ut mot kund. Du har en mycket god förmåga att agera i relationer med kunder samt har en mycket god samarbetsförmåga. Vi värderar din uthållighet och stabilitet högt. Du är lugn och kontrollerad i stressade situationer samt förblir motiverad och effektiv. Vi söker dig med goda chefs- och ledaregenskaper och som bedriver ett modernt chefs- och ledarskap. Du har erfarenhet av att jobba i komplexa strukturer och av att arbeta i bolag med nordiska och/eller internationella företagskulturer. Erfarenhet av förändringsledning är meriterande. Som person drivs du av samverkan och att aktivt utveckla vårt kund- och lönsamhetsfokus i hela verksamheten. Du har flerårig erfarenhet av liknande arbete, gärna från större produktionsenheter med fullt resultatansvar. Du har erfarenhet av att vara chef för chefer och att leda genom andra. Din personlighet är viktig och vi söker dig som vågar ta initiativ, har starkt kund/resultatfokus och förmåga att motivera och engagera medarbetare. Vidare har du en relevant högskoleutbildning, gärna med inriktning mot logistik, teknik eller ekonomi samt behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna. PostNord har stort fokus på kundupplevelsen för både kunder och mottagare. PostNord arbetar för människors lika värde och människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.
Företag: PostNord AB
Ort: Norrköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Distributionsområdeschefer, Region Öst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distributionsområdeschefer, Region Öst
Distributionsområdeschefer, Region Öst
PostNord Sverige - Produktion, befinner sig i en mycket spännande förändringsresa och söker nu 5 Distributionsområdeschefer till Region Öst. PostNords framgång är helt beroende av skickliga chefer och engagerade medarbetare. Vi söker nu Distributionsområdeschefer som vill vara med och leda våra Distributionsområden för Brev och Logistik. Distributionsområdeschefen har ett övergripande ansvar för all produktionsverksamhet inom sitt område. Som Distributionsområdeschef är du navet i Distributionsområdets arbete för att bli mer kund- och lönsamhetsorienterade, med uppgift att stärka ansvars- och servicekänslan inom ditt distributionsområde. Du kommer att ställas inför utmaningar som är både stimulerande och lärorika. I denna centrala roll har du många kontaktytor internt såväl som externt, inom andra delar av organisationen samt ut mot kund. Du har en mycket god förmåga att agera i relationer med kunder samt har en mycket god samarbetsförmåga. Vi värderar din uthållighet och stabilitet högt. Du är lugn och kontrollerad i stressade situationer samt förblir motiverad och effektiv. Vi söker dig med goda chefs- och ledaregenskaper och som bedriver ett modernt chefs- och ledarskap. Du har erfarenhet av att jobba i komplexa strukturer och av att arbeta i bolag med nordiska och eller internationella företagskulturer. Erfarenhet av förändringsledning är meriterande. Som person drivs du av samverkan och att aktivt utveckla vårt kund- och lönsamhetsfokus i hela verksamheten. Du har flerårig erfarenhet av liknande arbete, gärna från större produktionsenheter med fullt resultatansvar. Du har erfarenhet av att vara chef för chefer och att leda genom andra. Din personlighet är viktig och vi söker dig som vågar ta initiativ, har starkt kund/resultatfokus och förmåga att motivera och engagera medarbetare. Vidare har du en relevant högskoleutbildning, gärna med inriktning mot logistik, teknik eller ekonomi samt behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna. PostNord har stort fokus på kundupplevelsen för både kunder och mottagare. PostNord arbetar för människors lika värde och människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.
Företag: PostNord AB
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Distributionsområdeschefer, Region Öst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distributionsområdeschefer, Region Öst
Lärare i Matte NO i åk 6-9 till Björkö Friskola
Vi söker en lärare i Matte och NO till årskurserna 6-9. Tjänstens omfattning är heltid. Du ingår i ett kollegium med fler matte- / no- lärare. Tillträde ht 2018. Då Björkö Friskola är en relativt liten enparallellig grundskola har vi en styrka i att kunna arbeta relationsskapande med alla elever. Vårt läge nära naturen erbjuder också stora möjligheter i undervisningen. Vi söker dig som är behörig lärare att undervisa i Matte och NO på mellan- och högstadiet. Du har ett stort intresse för såväl ämnena som för barn och ungdomar. Du tilltalas av vår Waldorfpedagogiska profil och är öppen för att utvecklas inom Waldorfpedagogiken. Björkö Friskola är Linköpings första Friskola. Sedan starten 1992 har skolan vuxit med en klass per år till att idag omfatta förskoleklass till och med klass nio i Ljungsbro och Björkö Fria Gymnasium med lokaler i centrala Linköping. Vi arbetar Waldorfinriktat och låter lärandet ske genom teoretisk, praktisk och estetisk inlärning. Vi följer LGR11 och har samma kunskapskrav som andra skolor. Förskola, fritidshem och grundskola finns i en fantastisk miljö mitt i naturen strax utanför Ljungsbro. Tack vare stort föräldraengagemang håller vi såväl innemiljö och utemiljö i toppenskick år efter år. Sammanlagt finns idag mer än 450 barn och ca 90 anställda i verksamheten. På grundskolan finns 230 elever från förskoleklass till åk 9. Varje dag serveras vi god och näringsrik mat som vår duktiga kökspersonal lagat.
Företag: Björkö Friskola
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Matte NO i åk 6-9 till Björkö Friskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Matte NO i åk 6-9 till Björkö Friskola
Java-utvecklare
Är du en Java-utvecklare som brinner för webbutveckling? Vill du sitta i en miljö där du snabbt utvecklas och utmanas? Kan du jobba i ett stort projekt och tänka långsiktigt likväl som pragmatiskt inför nästa sprint? Bra, då vill vi träffa dig! Vi tar för givet att du vill ha ett kontinuerligt utbyte med dina kollegor och att du tycker om att dela med dig av din kunskap. Du gillar att prata med likasinnade och har inget emot en och annan biljardrunda eller filmkväll på kontoret. Vi letar efter dig som har minst 2 års erfarenhet av systemutveckling inom Java som ska ingå i kunds leveransteam. Leveransteamen arbetar med utveckling och förvaltning av kundens it-tjänster som stödjer interna och externa användare. Huvudsakliga arbetsuppgifter är vanligtvis analys, utveckling och systemtest. Krav: * Erfarenhet av Java EE under minst 2 år * Tala eller åtminstone förstå svenska bra Du får också gärna ha erfarenhet om/inom några av följande: * Jira * Linux * HTML5, jQuery eller CSS * JavaScript * XML * SQL * Bootstrap * Oracle Chas har utsetts till Europas bästa arbetsgivare av European Business Awards som ligger bakom Europas största företagstävling. Några av anledningarna till detta är att vi vuxit organisk tillsammans med våra medarbetare som har stort inflytande och tillsammans har vi ett eget ekosystem med egen skola och förmåner för medarbetarna som sträcker sig utanför kontorets väggar. http://www.di.se/pressreleaser/2017/5/5/svensk-vinnare-i-europas-storsta-foretagstavling/ Som anställd på Chas erbjuder vi dig möjlighet att arbeta med nya och moderna tekniker. Utöver det får du möjlighet att arbeta med marknadsledande företag inom den privata och offentliga sektorn. Hos oss får du möjlighet att delta i konferenser, personlig utveckling/ kompetensutveckling, egen mentor samt ett brett erbjudande av personalförmåner.
Företag: Chas Visual Management AB
Ort: Norrköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Java-utvecklare jobb, Java-utvecklare Norrköping, Java-utvecklare Chas Visual Management AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Java-utvecklare
Psykologpartners söker leg. psykolog till Linköping och Norrköping
Psykologpartners är en medarbetarägd konsultorganisation med ca 100 anställda på 8 orter i Sverige. Genom vår spetskompetens inom psykologi är vi en strategisk partner till våra kunder. Vi levererar beteendeförändring och utveckling till individer, grupper och organisationer. Våra kunder finns inom både privat och offentlig verksamhet. Psykologpartners består av specialiserade affärsområden inom Klinisk & Digital psykologi, Pedagogisk psykologi, samt Organisation & Ledarskap. Nu söker vi psykolog med erfarenhet av arbete inom skola, kriminalvård, SiS, psykiatri eller boendeverksamheter. Vill du jobba med handledning, utbildning och implementeringsinsatser på individ-, grupp- och organisationsnivå? Har du erfarenhet av att arbeta utifrån tillämpad beteendeanalys och är intresserad av positivt beteendestöd och vill ha ett arbete som ger både utmaningar och stor frihet? Vi söker dig som har: - Minst 3 års erfarenhet som leg psykolog med inriktning KBT - Stort intresse av inlärningspsykologi och pedagogisk psykologi - Bred kunskap och erfarenhet av arbete på individ- och gruppnivå - Väl utvecklad förmåga att överblicka, organisera och prioritera sitt arbete Vi kan erbjuda ett givande och varierat arbete i en välfungerande och värderingsstyrd kontext. På företaget finns en omfattande kompetens och ett stort stöd konsulter emellan. Tjänsten startar den 1 oktober 2018 (eller enligt överenskommelse) och är en heltidsanställning (100%). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi ser gärna att du skickar in CV med referenser samt ett personligt brev. Välkommen med din ansökan till malin.angberg@psykologpartners.se senast den 15 juli 2017. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.
Företag: PSYKOLOGPARTNERS W & W AB
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Psykologpartners söker leg. psykolog till Linköping och Norrköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Psykologpartners söker leg. psykolog till Linköping och Norrköping
Studentinformatör Linköping
Fackförbundet STs studentverksamhet arbetar med att informera studenter om arbetsmarknaden inom statlig sektor och facklig organisering, samt att värva studentmedlemmar. Vi vill vägleda och inspirera våra studentmedlemmar att hitta deras drömjobb i staten och få en bra start på sitt arbetsliv. Som studentinformatör jobbar du med att arrangera aktiviteter med fokus på att värva studentmedlemmar till Fackförbundet ST. Du synliggör STs verksamhet och fackliga värderingar genom att göra klassrumspresentationer, arrangera föreläsningar och studiebesök, hålla infobord samt delta vid mässor och arbetsmarknadsdagar. Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planera arbetstiden och genomföra aktiviteter. I gruppen har ni stor möjlighet att påverka arbetet samt hur och var ni möter studenter. För att arbeta som studentinformatör måste du vara utåtriktad och trivas i mötet med nya människor. Du är ansvarstagande och har samarbetsförmåga. Tjänsten påbörjas innan höstterminen Vi söker dig som ⢠Är student vid universitet eller högskola ⢠Har arbetat i grupp, antingen som student eller på en arbetsplats. ⢠Har en kommunikativ förmåga ⢠Kan arbeta självgående Det är meriterande om du har ⢠Erfarenhet av ett arbete där du haft i uppgift att jobba med bemötande av andra människor. Exempelvis inom sälj, service, restaurang etc. ⢠Erfarenhet av arbete där du tilldelats arbetsuppgifter som du haft eget ansvar över. ⢠Du som person är strukturerad Vi utgår ifrån att du delar fackföreningsrörelsens värderingar, men du behöver inte ha några förkunskaper om Fackförbundet ST eller facket - det får du av oss ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med över 95000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter och verk, bolag med statligt uppdrag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. ST är Sveriges enda fackförbund som organiserar alla statligt anställda. Det ger oss en unik kunskap om hur det är att arbeta på samhällets och statens uppdrag. Vi är övertygade om att alla anställda tjänar på att vara medlemmar i samma fackförbund istället för att dela upp sig i olika yrkesförbund. ST är medlem i TCO och partipolitiskt obundet. När vi tar ställning i politiska frågor gör vi det utifrån medlemmars intressen och i syfte att förbättra medlemmars villkor â aldrig utifrån partipolitisk grund. Frågor besvaras av våra studerandeombudsmän: Oscar Eriksson, Studerandeombudsman 072-210 97 14 Oscar.Eriksson@st.org Björn Hallberg, Studerandeombudsman 072-204 90 97 Bjorn.Hallberg@st.org
Företag: Fackförbundet ST
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Studentinformatör Linköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentinformatör Linköping
Extrajobba med läxhjälp, kemi 1, Linköping
Eleven du ska hjälpa: Årskurs: Gymnasieår 1 Ämne: Kemi 1 Totalt antal timmar: 10 Önskat startdatum för undervisningen: Omgående OBS. Ange referens: RN31265 Undervisningen sker hemma hos familjen. Jobbar du hos oss har du möjlighet att söka fler uppdrag senare, detta kommer bli din första elev. Om du inte kan hjälpa just denna elev så kan du även söka en generell tjänst på vår hemsida. Ansökningsdag: familjen vill ha hjälp omgående så sök redan idag! ANSÖK NU DIREKT - ANSÖKAN TAR MINDRE ÄN 2 MINUTER OCH DU FÅR SVAR INOM 2 ARBETSDAGAR http://smartstudies.se/extrajobb-student/ Läs mer om oss på: https://smartstudies.se Vi kontaktar dig därefter inom kort och bestämmer en tid som passar dig för din personliga intervju. Krav för att söka på denna annons är att du har ett slutgiltigt/nuvarande gymnasiebetyg på minst 16.0 (utan meritpoäng) samt ska kunna undervisa i ämnena som efterfrågas. Vi söker dig som - Är positiv och engagerande - Har goda ämneskunskaper - Kan arbeta minst 4 timmar i veckan - Går minst i årskurs 3 på gymnasiet - Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift SmartStudies mål är att öka motivationen, stärka studietekniken och att höja betygen â för att skapa glädje, trygghet och valfrihet för våra elever. Vi är ett svenskt företag utan riskkapital, och vi älskar det vi gör.
Företag: SmartStudies
Ort: Linköping
Publicerad : 05-29
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobba med läxhjälp, kemi 1, Linköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobba med läxhjälp, kemi 1, Linköping
Söka jobb tips