Personlig assistent ca 25%, Skogås jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Personlig assistent ca 25%, Skogås. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Personlig assistent ca 25%, Skogås. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Assisterande idrottsledare Sthlm Älvsjö HT 13- Stockholm
- Assisterande idrottsledare Sundbyberg HT 13- Sundbyberg
- Assisterande idrottsledare Södertälje HT 13- Södertälje
- Country Business Controller- Stockholm
- Kock eller kokerska- Sollentuna
- Sjuksköterska- Stockholm
- Lösningsarkitekt & Utredare- Stockholm
- Chaufför / installatör- Stockholm
- Gymnasielärare i arabiska- Stockholm
- Relationsskapande strateg till finskt IT-bolag- Stockholm
Mer beskrivning
Assisterande idrottsledare Sthlm Älvsjö HT 13Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med idrott och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Idrott är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 4-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika idrotter och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för idrott och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Idrott som består av 10 tillfällen med blandade idrottsaktiviteter. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Idrottsledare till Knatteskutt i Sthlm Älvsjö inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara idrottsledare på träningarna. Att vara en pedagogisk idrottsledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/idrottssektorn i framtiden och har barn och idrottserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för idrott - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.alvsjo@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder idrott.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden. Läs mer om vår verksamhet på www.knatteskutt.net
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande idrottsledare Sthlm Älvsjö HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande idrottsledare Sthlm Älvsjö HT 13
Assisterande idrottsledare Sundbyberg HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med idrott och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Idrott är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 4-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika idrotter och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för idrott och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Idrott som består av 10 tillfällen med blandade idrottsaktiviteter. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Idrottsledare till Knatteskutt i Sundbyberg inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara idrottsledare på träningarna. Att vara en pedagogisk idrottsledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/idrottssektorn i framtiden och har barn och idrottserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för idrott - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.sundbyberg@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder idrott.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden. Läs mer om vår verksamhet på www.knatteskutt.net
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande idrottsledare Sundbyberg HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande idrottsledare Sundbyberg HT 13
Assisterande idrottsledare Södertälje HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med idrott och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Idrott är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 4-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika idrotter och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för idrott och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Idrott som består av 10 tillfällen med blandade idrottsaktiviteter. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Idrottsledare till Knatteskutt i Södertälje inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara idrottsledare på träningarna. Att vara en pedagogisk idrottsledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/idrottssektorn i framtiden och har barn och idrottserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för idrott - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.sodertalje@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder idrott.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden. Läs mer om vår verksamhet på www.knatteskutt.net
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande idrottsledare Södertälje HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande idrottsledare Södertälje HT 13
Country Business Controller
Paulig Group is an international family-owned company in the food industry. The key sectors are Coffee, World Foods & Flavouring and Industrial Flavouring. Our portfolio includes strong brands such as Paulig, Santa Maria and Discovery. The group has almost 2,000 employees in 15 countries and the net sales for 2012 were 858 million euros. www.pauliggroup.com At Santa Maria AB we now have an open and brand new position at our office in Stockholm in Sweden, located in the Kista area. We are looking for a business minded and self-driven Country Business Controller This new controller position will focus on customer and profitability analyses and provide financial support in different ways to the country organization. It will be necessary to helping the organization with return on investment projects in spending?s and in creation of business cases. In this position you will report to our Business controller retail and in matrix to the country manager in Sweden. Responsibilities Reporting and analysis, budget and forecasting, operation improvements and control will be the main areas to focus on. Examples of other tasks are: - Provide financial support and training to the country organization - Product mix analysis , identify potential for assortment improvement, provide and execute a plan with corrective actions - Guide promotional evaluation process with country manager and key account managers. - Establish a monthly KPI cockpit - Challenger to the country organization team Qualifications - University degree in Business Administration or Economics - Minimum five years of experience in a larger international FMCG company - Good knowledge of reporting tools and systems - Excellent interpersonal and communication skills - Spoken and written Swedish and English at a professional level For further questions please contact Business Controller Poia Jabbari, +46 703 332 133. Your application will be welcome before August 11th, 2013 via the link below; https://paulig.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=18&lang=se#login_form
Företag: Santa Maria AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Country Business Controller jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Business Controller
Kock eller kokerska
Mandarin garden är en Kinesiska restaurang som serverar riktiga kinamat och Thaimat samt svensk husmanskost . Nu vill vi ha en kinesisk kock eller kokerska som är duktig på att förbereda och tillaga genuina kinamat och Thaimat till lunchbuffé, catering och avhämtning.
Företag: RESTAURANG HENGYUN ZHANG HANDELSBOLAG
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kock eller kokerska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock eller kokerska
Sjuksköterska
Temabo arbetar för en salutogen äldreomsorg som fokuserar på vad som är meningsfullt för den boende ur ett hälsoperspektiv. Vår ambition är att våra verksamheter ska bli föredömen när det gäller salutogen äldreomsorg och där aktiviteter och rehabilitering ses som en naturlig del i vård- och omsorgsarbetet. Alströmerhemmet drivs från och med 1 februari 2011 av Temabo på uppdrag av Kungsholmens stadsdelsförvaltning. Uppdraget är att skapa ett aktivare boende för äldre med inriktning mot musik och konsthantverk. Alströmerhemmet har 113 lägenheter och erbjuder heldygnsomsorg för individer med diagnostiserad demenssjukdom samt äldre med vårdbehov. Boendet ligger centralt på Kungsholmen, från innergården går hiss direkt ner till Västermalmsgallerian. Som Sjuksköterska har du en viktig roll i Temabos arbete, att uppfylla målet med att skapa ett äldreboende där varje enskild boende ska ha möjlighet att uppleva sin tillvaro som meningsfull, hanterbar och begriplig. Vi värdesätter att du är självständig, lyhörd, har servicekänsla och har goda kunskaper i svenska språket såväl i tal som i skrift. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, företrädelsevis med vidareutbildning inom demens och geriatrik. Du har minst tre års erfarenhet från arbete på äldreboende och är intresserad av att arbeta i en äldreomsorg som utgår från individen i ett helhetsperspektiv. Du skall ha lätt att arbeta såväl självständigt som i team. Du har en positiv inställning och ser som självklar att ta ansvar för att bidra till ett positivt arbetsklimat. Du kommer att vara omvårdnadsansvarig för ca 15 personer. Temabo eftersträvar mångfald på arbetsplatserna varför vi önskar sökande med olika bakgrund, kön och ålder. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 81%, tillträde enligt överenskommelse. Provanställning 6 månader tillämpas. Vi tar enbart emot ansökan skriftligt per mail till: rekrytering.alstromerhemmet@temabo.se Har du frågor om tjänsten, kontakta Verksamhetschef Karin Olson Stameus, tfn 0707-893377
Företag: Temabo AB, Alströmerhemmet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Temabo AB, Alströmerhemmet
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska
Lösningsarkitekt & Utredare
Till vår kund i Stockholm söker vi en (konsult-) Lösningsarkitekt & Utredare. Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! Jobbeskrivning: Personen ska tillsammans med kundens lösningsarkitekt driva arbetet med att ta fram en arkitektur för projektet, dvs. - Förstå verksamhetens krav och vilka krav de i sin tur ställer på den IT-lösning som ska stödja dem. - Bedöma påverkan på existerande IT-applikationer och eventuella behov av nya applikationer. - Värdera olika lösningar och rekommendera lämpliga plattformar att realisera de förändringar som baserat på verksamhetens krav blir nödvändiga. Lösningarna ska vara i linje med kundens målarkitektur. - Beskriva nya/förändrade integrationer mellan olika applikationer i IT-landskapet till följd av de nya kraven. - Estimera kostnad för de förändringar som krävs i IT-landskapet. - Granska systemdesign från leverantörer så att de överensstämmer med tänkt arkitektur. Uppdragets genomförande bedöms ta minst fem månader på heltid men kan komma att förlängas. Kompetenskrav: Vi söker en Lösningsarkitekt med teknisk inriktning och flerårig erfarenhet av komplexa integrerade systemlandskap för att stödja och komplettera kundens interna lösningsarkitekt. Personen bör ha erfarenhet av Java-utveckling och integration mot standardapplikationer som SAP eller liknande. KOMPETENS - Erfarenhet - Prioritet Solution Architect 5-10 år Nödvändigt Systems Integration 3-5 år Nödvändigt Java 3-5 år Önskvärt Det är viktigt att konsulten är en självgående, utåtriktad och drivande person som har lätt för att samarbeta med verksamhetsrepresentanter. Start: 2013-09-01 Till: 2013-12-31 Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lösningsarkitekt & Utredare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lösningsarkitekt & Utredare
Chaufför / installatör
Acc transport är ett företag som levererar och installerar vitvaruprodukter till div kunder runt om i Stockholm. vi söker nya medarbetare till oss omgående, då vi expanderar och får nya uppdrag hela tiden. Du som söker skall ha b- körkort, arbetsvana inom liknande arbete är ett plus, vara serviceinriktad och ha viss vana att arbeta med tyngre lyft.
Företag: ACC TRANSPORT & SERVICEPARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Chaufför / installatör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chaufför / installatör
Gymnasielärare i arabiska
Gymnasielärare i arabiska sökes till Cybergymnasiet Odenplan Cybergymnasiet Odenplan är en fristående skola som startade år 2000. Skolan har ca 800 elever och vi finns på Vanadisvägen i centrala Stockholm. Vårt mål är en skola där eleverna upplever att verksamheten är meningsfull både idag och i framtiden. För att uppnå detta ska verksamheten präglas av struktur, sammanhang, helhetssyn och trygghet. Detta ger eleven möjlighet att skaffa de kompetenser som de behöver när det gäller vidare studier, yrkesliv, ett aktivt deltagande i samhällslivet samt att växa som människor. På Cybergymnasiet arbetar vi ständigt med att utveckla och förbättra vår verksamhet på alla plan och vi har under året arbetat intensivt med implementeringen av Gy11 samt utvecklingen av våra programlag mot större självständighet. Tack vare att vi också har ett starkt och drivande elevhälsoteam som jobbar mycket tätt med våra olika programlag och med coachning åt våra klassmentorer är vi på mycket god väg i utvecklingen av vårt elevhälsoarbete. Vi har ett brett utbud av moderna språk på skolan. Förra läsåret startades koreanska efter önskemål från våra elever. Nu vill vi kunna erbjuda arabiska då det också är ett önskemål från våra elever Vi söker dig som är lärare i arabiska och ser helst att du är behörig lärare. Du är van att arbeta i arbetslag och samarbetar gärna ämnesöverskridande mot examensmålen och i syfte att utveckla utbildningen och skolan. Du är engagerad i din yrkesroll och har förmågan att se eleven både när det går bra och när det är svårt så att eleven ges möjlighet att utvecklas utifrån var den befinner sig. Du har också förmågan att kunna agera självständigt utifrån vad som behöver göras utan detaljstyrning. Villkor Tjänsten är en visstidsanställning på med ca 2-3 timmars undervisning per vecka med möjlighet till förlängning. Undervisningen ligger vid ett tillfälle vecka, Tillträde den 6 augusti. Lön Individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Ansökan Vi tar endast emot ansökan via e-post till: anders.brage@nacka.cybergymnasiet.se. Skriv "Ansökan: Lärare i arabiska" i ämnesraden. Ansökan ska innehålla ett personligt brev, CV samt lönesanspråk. Skicka bifogade dokument i Word- eller pdf-format och gärna som en fil. Ansökan skall vara oss tillhanda senast den 26/7. Vi kommer att påbörja intervjuer på inkomna ansökningar den 1/8. Frågor om tjänsten besvaras av rektor Anders Brage, telefon 08-410 410 05. Välkommen med din ansökan! Cybergymnasiet ingår i en av Sveriges största utbildningskoncerner, PPS AB. Den totala verksamheten innefattar utbildning från grundskola till eftergymnasial nivå på flera orter. Cybergymnasiet® är ett varumärke som innefattar tre gymnasieskolor i Göteborg, Malmö och i Stockholm. Exempel på våra varumärken: Donnergymnasiet Göteborg , KYH, Ekenskolan, Enskede byskola, Vasa byskola, Snitz Grundskoleenhet och Snitz gymnasieenhet. I våra skolor utbildas ca 4000 elever varje år, varav ca 3000 går i Cybergymnasiet.
Företag: Cybergymnasiet Odenplan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare i arabiska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare i arabiska
Relationsskapande strateg till finskt IT-bolag
Academic Work söker för kunds räkning en Account Manager. Vår kund är ett spännande företag grundat i Finland som nu expanderar och ska starta verksamhet i Sverige. Som SAAS-företag säljer och utvecklar vår kund ett moln- och browserbaserat telefonverktyg för säljorganisationer och callcenter där kunders databas, kampanjhantering och CRM-funktioner finns kombinerade. Mjukvaran används idag av ca 500 företag runtom i Europa och nästan en miljon samtal är dagligen gjorda genom den. Vår kund har fått mycket bra kritik i finska medier och spås vara ett företag med en mycket lovande framtid. I och med expansionen och uppstarten av den svenska verksamheten söker nu företaget en hungrig och energifull Account Manager som vill vara med och bygga upp det nya säljkontoret i Stockholm. En introduktionsvecka kommer att hållas i Finland i början på augusti där du får träna och delta i möten samt bli insatt i företagskulturen. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos kund. Vår kunds intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. ARBETSUPPGIFTER Som Account Manager kommer du att vara den första i det svenska säljteamet och dina arbetsuppgifter kommer till en början att gå ut på att göra efterforskning kring marknaden samt hitta och ringa potentiella kunder. På längre sikt kommer du att vara ansvarig för hela säljprocessen där du kommer att arbeta både på kontoret med telefonen som verktyg samt ute på kundmöten. Du kommer även att hantera befintliga kunder och utforska marknaden i syftet att hitta nya produkter. Utvecklingsmöjligheter: Detta är en utmärkt möjlighet för dig som brinner för försäljning och vill spela en viktig roll i företagets framgångssaga samtidigt som du utvecklas i rollen som Account Manager. VI SÖKER DIG SOM Har ett intresse för teknologi och som drivs av att göra nya affärer. Du brinner för att kontakta potentiella kunder och är hungrig på att lära dig nya saker för att växa in i denna viktiga roll. Som person är du mycket energifull och trivs med att arbeta i ett högt tempo där du inte nöjer dig med ett enkelt nej. Vidare ser vi att du har ett stort tålamod och att du inte räds att göra det lilla extra för att ro affärer i hamn. Efterfrågade specifika kompetenser: - Tidigare erfarenhet från B2B-försäljning via telefon - Goda kunskaper i Officepaketet - Goda kunskaper både skriftligt och muntligt i svenska och engelska - Körkort Det är meriterande om du har relevant utbildning men det viktigaste är ditt driv och energin du förmedlar. Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. START: Augusti UPPDRAGETS OMFATTNING: Heltid 4 månader med möjlighet till överrekrytering PLATS: Stockholm KONTAKT: Sara Frykedal, stn01@academicwork.se URVAL: Sker löpande FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN följ länken och ansök via annonsen på vår hemsida: http://www.academicwork.se/jobbannons/relationsskapande-strateg-till-ett-finskt-startup-inom-it-branschen/stockholm/14924992 Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn01@academicwork.se under kontorstid. Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högsko
Företag: Academic Work Sweden AB-Stockholm-N
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Relationsskapande strateg till finskt IT-bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Relationsskapande strateg till finskt IT-bolag
Söka jobb tips