Personlig assistent till flicka 5 år Sollentuna jobb - lediga jobb

Personlig assistent till flicka 5 år Sollentuna jobb Personlig assistent till flicka 5 år Sollentuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Personlig assistent till flicka 5 år Sollentuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Personlig assistent till flicka 5 år Sollentuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Yrkeslärare - verkstad (o svets)- Stockholm

  2. Projektledare, Energy Transmissions- Upplands Väsby

  3. Kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  4. Socialarbetare vikariat 100%- Stockholm

  5. Erfaren Snickare Sökes Omgående- Stockholm

  6. Serviceinriktad receptionist på heltid sökes!- Stockholm

  7. Chef till enheten för IT-förvaltning- Stockholm

  8. Etableringslots sökes omgående- Sundbyberg

  9. Extrahjälp som digital analytiker- Stockholm

  10. Administrativ teamkoordinator (finsktalande)- Stockholm


Mer beskrivning

Yrkeslärare - verkstad (o svets)
Är du sugen på att vara med och utveckla vår skola tillsammans med oss och våra elever? Vi är en liten skola med enbart 72 elever, med klasser på max 24 elever, ibland tom mindre. Personalgruppen består av rektor, skolchef, administratör, kurator/syv, lärare i eng, svenska, ma, svets/verkstad och el. Gruppen är inte större än ca 10 vilket innebär att vi alla hjälps åt på skolan även med det som kan behöva göras utanför lektion och undervisning. Vi söker snarast en lärare för undervisning i verkstad och även till viss del svets, och självklart viss teori. I din tjänst kommer det att ingå tid för läxhjälp/stöd, och du kommer att ha en uppgift som mentor för ca 6 elever. Som sökande ser vi helst en lärare med behörighet att undervisa i yrkesämnen, men du är välkommen att höra av dig även om du inte är behörig men har erfarenhet av verkstad- och svetsundervisning på gymnasiet. Vi ser gärna att du hör av dig till oss om du har några frågor. Tillträde gäller snarast enligt överenskommelse.
Företag: LUDUS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Yrkeslärare - verkstad (o svets) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Yrkeslärare - verkstad (o svets)

Projektledare, Energy Transmissions
Ref nr: 144221 Placering: Upplands Väsby, Västerås, Göteborg Organisation: Energy Sector , Power Transmission Hos Siemens 370 000 medarbetare i 190 länder finns kunskapen och kompetensen att utveckla innovativa produkter, lösningar och tjänster inom områdena infrastruktur, industri, energi, hälso- och sjukvård. Med världens största miljöportfölj bidrar vi dessutom till en hållbar framtid. I Sverige har Siemens funnits sedan 1893 och vi firar i år 120-årsjubileum. Vi är nästan 5 000 medarbetare på ett 40-tal orter och söker ständigt efter nyfikna och öppna kollegor. Kanske precis som du? Till Energy Sector, Power Transmission söker vi nu projektledare med möjlig placering i Upplands Väsby, Göteborg eller Västerås. Vilka är mina arbetsuppgifter? - Siemens är idag en ledande leverantör av transformator- och kopplingsstationen 12-420kV. Vi söker nu projektledare med gedigna erfarenheter av att genomföra kompletta totalentreprenader. - Som projektledare kommer du att genomföra kompletta totalentreprenader inom affärsområdet Power Transmission, du driver projekt tillsammans med våra och leder det interna projektteamet. - Du kommer att ingå i ett team av erfarna projektledare, där du får möjlighet att arbeta med många olika typer av projekt både gällande teknisk utformning och storlek. - Som projektledare är du tekniskt och kommersiellt ansvarig mot kund. I arbetet ingår också att aktiv delta i anbudsarbetet. Beroende på din bakgrund, så väljer vi det markandssegment som passar dig bäst. Ditt ansvar kommer att vara: - Medverka i anbudsskedet för att ta fram tekniska delarna i anbudet inklusive kostnader. - Självständigt driva projekt enligt PM@Siemens (Siemens globala projektprocess). - Inköp av materiel och tjänster inom tilldelat projekt. - Planera och styra alla resurser i egna projekt. - Ansvara för ekonomisk uppföljning av egna projekt. - Arbeta för att i projektteamet bidra med erfarenhetsutbyte. Vad krävs av mig? - Vi söker dig med gedigen teknisk bakgrund inom elkraft och flerårig erfarenhet av projektledning. - Du har sannolikt en ingenjörsexamen, med erfarenhet inom elkraft samt god kunskap inom entreprenadsjuridik. - Vi söker dig med stark organisatorisk förmåga som är trygg i att fatta egna beslut, duktig på att skapa goda relationer. Du är duktig på att kommunicera, har en god ledarskapsförmåga och alltid en tydlig kundfokusering. - Som person är du självgående och gillar utmaningar där kreativitet och problemlösning är viktiga ingredienser. - Tjänsten kräver att du kan svenska och engelska flytande i såväl tal som skrift. Vad kan Siemens erbjuda mig? Siemens är en inspirerande arbetsplats som genomsyras av öppenhet, flexibilitet och ansvarstagande. Vi hjälper och stöttar varandra till framgång! Vi erbjuder dig ett spännande, utvecklande och självständigt arbete. Du får arbeta med marknadsledande produkter och system med hög kvalité och anpassad teknik. Vi ansvarar för att du får en grundlig introduktion av företaget, våra produkter och kunder. På Siemens finns en uttalad och väl etablerad policy som stödjer mångfald på arbetsplatsen. Vi erbjuder samma möjligheter till alla och vi ser mångfald som en tillgång, eftersom skiftande bakgrund och livserfarenhet bland medarbetarna höjer dynamiken i gruppen. Mångfald ökar möjligheterna att se saker från olika sidor och hitta nya, innovativa lösningar på problem.
Företag: Siemens AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare, Energy Transmissions jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare, Energy Transmissions

Kundtjänstmedarbetare
4finance är ett dotterbolag i en snabbväxande nordeuropeisk koncern. Koncernen har idag över 1 000 000 kunder och bedriver sin verksamhet i Lettland, Litauen, Finland, Sverige, Danmark, Polen, Storbritannien, Spanien, Ryssland och Nordamerika. Flera nya intressanta marknader kommer att öppnas upp under de kommande åren. I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Vivus.se, Onea.se och 4spar. Koncernen har en historik av snabb tillväxt vilket även är fallet i det svenska bolaget. Koncernen har idag en ledande position inom sitt segment i alla länder vi verkar på och så är även fallet vad gäller den svenska verksamheten. Vårt dagliga arbete speglar konsekvent kundens behov och önskemål. På så sätt lägger vi grunden för en långsiktig relation till var enskild kund. Företagets grundläggande värderingar speglar vår dagliga verksamhet, företagskultur, attityd gentemot kunder, kollegor, chefer samt den övergripande organisationen. Vi tror för att bli framgångsrik måste man ha förmågan att tänka analytiskt, inneha god sammarbetsförmåga och snabbt kunna anpassa sig till nya situationer. En yrkesman/kvinna som är en del av ett resultatinriktat team utmärker sig i sin arbetsinsats. Vi åstadkommer detta genom att arbeta i team och mot gemensamma mål. En roll hos oss kommer att vara fylld av möjligheter då vår starka tillväxt öppnar upp för våra medarbetare att utvecklas snabbt i takt med att organisationen blir större och mer komplex. Tack vare våra framgångar kommer vi under augusti stärka vår kundtjänstavdelning med ytterligare 2 st medarbetare. Vi söker en person som är stresstålig, noggrann, lojal med en god förmåga att uttrycka sig i tal. Vi tror även att du som söker har en stor personlig drivkraft, initiativförmåga och har en gedigen förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder. Vi ser att du som söker har några års erfarenhet inom serviceyrken, tidigare arbete inom kundtjänst är meriterande. Språkkunskaper- mycket goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och i skrift. Du har goda datorkunskaper. Arbetsuppgifter består av: Vara behjälplig mot kunder via telefon, epost och chatt. Hantera inkommande låneansökningar. Hantera in- och utbetalningar. Du behöver inte ha någon tidigare utbildning då vi på plats utbildar dig inom service, finans och våra affärssystem. Ansökan skickas till cv@4finance.se gärna med bild. Markera ansökan med "kundtjänstmedarbetare" som rubrik när du skickar in din ansökan.
Företag: 4Finance AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare jobb, Kundtjänstmedarbetare Stockholm, Kundtjänstmedarbetare 4Finance AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare

Socialarbetare vikariat 100%
UNGA STATION, Stockholm Stadsmissionen söker socialarbetare Ett vikariat på 100% med början i september Unga Station är Stockholms Stadsmissions hus för barn, unga och deras nätverk. Unga Station erbjuder både öppna verksamheter och olika stödverksamheter. I den öppna verksamheten möts man av en hemlik miljö med tid för gemenskap, samtal och reflektion. Som besökare kan man vara med på olika aktiviteter. Exempel på husets stödjande verksamheter är ombudsmannaskap, stödsamtal, nätverksarbete, samtalsgrupper, ekonomisk rådgivning och vår kolloverksamhet. Vi söker nu medledare till den öppna tjejverksamheten och samtalsmottagningen. Unga Stations öppna tjejverksamhet vänder sig till tjejer som är mellan 13 och 20 år och som kämpar med livet på olika sätt. Verksamheten är en plats för vila, samtal och gemenskap och där man är med och påverkar de aktiviteter vi gör. Tre kvällar i veckan lagar vi mat och äter tillsammans. Tätt ihopkopplad med öppna tjejverksamheten är vår Samtalsmottagning som är öppen för tjejer och killar 0-20 år samt deras familjer och nätverk. Vi arbetar här med stödjande samtal, nätverksarbete, ombudsmannaskap m m. Arbetet innefattar schemalagda tider med 1-2 kvällar i veckan. Vid event och utåtriktat arbeta kan även helg förekomma. Vi söker dig som är: Socionom eller beteendevetare Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar Har erfarenhet av systemteoretiskt familjearbete Är minst 25 år Har god samarbetsförmåga Flexibel och kan hantera stress Har god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift Då den öppna tjejverksamheten är separatistisk arbetar bara kvinnor där, varför du ska vara kvinna Meriterande är: Erfarenhet av att arbeta i öppen verksamhet Att ha arbetat vid socialtjänsten Körkort Du kommer även att ingå i Unga Stations personalgrupp på 18 personer och tillsammans med hela personalgruppen utveckla Unga Stations arbeta med barn och unga. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi vill att du identifierar dig med Stockholms Stadsmissions värdegrund och verksamhetsidé. Stor vikt läggs vidpersonlig lämplighet. Unga Station ligger centralt på Fatburs Brunnsgatan 26, vid Södra Station. Närmare upplysningar lämnas på telefonnummer 08-68 42 33 58 Ansökan skickas till vår administratör christel.ternstrom@stadsmissionen.se senast 130805. Välkommen med din ansökan!
Företag: Unga Station
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Socialarbetare vikariat 100% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialarbetare vikariat 100%

Erfaren Snickare Sökes Omgående
Vi söker snickare med många års erfarenhet inom branschen. Kan svenska språket i tal och skrift. Vi ser fram emot att du är självgående och kan jobba i grupp. Tar egna insatser utan att någon säger till vad som ska göras. Tar emot CV via mail RING EJ HAR INTE TID ATT SVARA UNDER DAGARNA!!!
Företag: Palma bygg och måleri
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Snickare Sökes Omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Snickare Sökes Omgående

Serviceinriktad receptionist på heltid sökes!
För kunds räkning söker vi en receptionist på heltid till Arriva. Arriva är en del av Europas största koncern för persontrafik och är idag etablerad i tolv länder. Företaget har varit etablerad på den svenska marknaden sedan 1999 med ledning i Köpenhamn. Sedan februari 2011 har Arriva varit ett självständigt svenskt bolag och växer nu rejält. Är du en serviceinriktad, flexibel och självgående person som gillar att vara spindeln i nätet? Trivs du med både kundbemötande, koordinering och administration? Då kanske du är rätt person för Arriva! Just nu söker vi för kunds räkning en receptionist med möjlighet att tillträda en tjänst på heltid med beräknad start i mitten av augusti. Du kommer att arbeta på Arrivas huvudkontor som ligger i Liljeholmen. Arbetsuppgifter - Vara ansiktet utåt och ta emot besökare. - Svara på telefon och mail. - Intern serviefunktion - Förbereda inför möten och konferenser. - Ansvara för köksutrymmen och pentry. - Diarieföring av inkommande post, kopiering, sammanställa material. - Sköta bokningar av beställning av exempelvis: resor, luncher, kontorsmaterial etc. - Andra vanligt förekommande receptionistsysslor. Arbetstid Måndag- Fredag: 07.30-16.00 men kvällstid kan förekomma. Önskade kvalifikationer Du har lägst gymnasiekompetens och har två års erfarenhet av arbete som receptionist. Vidare talar du flytande och skriver obehindrat på både svenska och engelska samt har mycket goda datorkunskaper. Tyska är meriterande. Vi ser gärna att du har vana att sätta igång teknisk utrustning som projektorer och liknande. Personliga egenskaper Som person är du social, serviceinriktad och strukturerad. Du gillar att vara spindeln i nätet och hjälpa till att koordinera och ordna med saker. Du är prestigelös och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs. Du tar egna initiativ och tycker om att samarbeta med olika sorters människor. Vidare är du självgående och har ett professionellt sätt mot så väl interna som externa kunder. Vi erbjuder Kundföretaget erbjuder spännande och omväxlande arbetsuppgifter i fräscha och nyrenoverade lokaler med ett trevligt och glatt gäng kollegor. En provanställning på 6 månader med möjlighet till fast anställning.
Företag: ISS FACILITY SERVICES AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad receptionist på heltid sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad receptionist på heltid sökes!

Chef till enheten för IT-förvaltning
Vi söker en enhetschef till den nyinrättade enheten för IT-förvaltning vid avdelningen för verksamhetsstöd. Enheten kommer att ha ca 8 medarbetare och ansvara för den IT-nära förvaltningen, förvaltning av den tekniska infrastrukturen samt delta i IT-utveckling. Naturvårdsverket har beslutat att outsourca leveransen av all IT förvaltning och drift. Enheten ansvarar för kontakter och beställningar gentemot våra IT-leverantörer liksom kvalitetssäkring av leveranserna. Enheten ansvarar även för IT- och informationssäkerhet. Naturvårdsverket använder idag ett stort antal IT-system. Förvaltningen av dessa bedrivs enligt förvaltningsmodellen pm3. Inom Naturvårdsverket drivs ett förändringsarbete där organisation och arbetssätt ses över löpande. Vi arbetar med att hela tiden värdera vilka tjänster som vi bör utföra själva och vad vi på sikt bör köpa från andra aktörer. Här ligger en utmaning i att driva dessa frågor och att förstärka med den kompetens som behövs i en mer utpräglad och professionell beställarorganisation, samtidigt som gamla arbetssätt finns kvar under en period. En annan utmaning är att utveckla och tydligt kommunicera vilket stöd och vilka servicenivåer enheten ska leverera till organisationen och till vilken kostnad. Naturvårdsverket driver ett värdegrundsarbete som en viktig del i vårt förändringsarbete. Din kompetens För att lyckas i rollen som enhetschef bör du ha minst ett par års chefserfarenhet och erfarenhet av att driva förändringsarbete. Du har även erfarenhet av att driva en beställarorganisation med leverantörsrelationer, servicenivåer och uppföljning. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna, såsom ledaregenskaper, samarbetsförmåga, kommunikationsförmåga, förmåga att skapa trygghet och tillit kring förändringar samt att vara lyhörd för organisationens behov och samtidigt vara offensiv för att få genomslag för den nya enhetens arbetssätt. Du har relevant utbildning med inriktning på IT och mycket goda kunskaper inom IT, förvaltning och drift. Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Erfarenhet av outsourcing, pm3 och ITIL är meriterande. Mer information Anställningen är tills vidare, men förordnandet som enhetschef är tidsbegränsat och treårigt. Förordnandet kan förlängas. Tjänsten är placerad i Stockholm. Eftersom en del av Naturvårdsverkets verksamhet är placerad i Östersund kan resor dit förekomma. Fackliga företrädare: Julia Obrovac, SACO och Annika Karlsson, ST. Båda nås på telefon 010-698 10 00. I denna rekrytering samarbetar vi med IDG Rekrytering. Skicka din ansökan senast 31 augusti 2013 till maria.widegren@idg.se. Märk ansökan med "Naturvårdsverket". Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Widegren på telefon 0734-231550.
Företag: Naturvårdsverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Chef till enheten för IT-förvaltning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef till enheten för IT-förvaltning

Etableringslots sökes omgående
Nu söker vi dig som vill jobba som etableringslots hos oss! San Mark Service Care AB är ett företag som arbetar med hemtjänst, bemanning, rekrytering och jobbcoachning. Vårt främsta uppdrag är att skapa jobb! Vi tar nu nästa kliv i att bli framtidens jobbnätverk och lägger till ytterligare en verksamhet som Etableringslotsar, på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Som en del i vår expansion söker vi medarbetare till oss internt för att arbeta som etableringslotsar. Tjänsten är på deltid eller heltid och förlagd till vardagar under kontorstid. Du kommer i första hand att arbeta på vårt kontor på orten och resor till andra närliggande orter kan även förekomma. Som Etableringslots jobbar du med att: -Planera och genomföra individuella möten (intervjua, handleda och motivera deltagare) -Upprätta individuella handlingsplaner -Gruppseminarier -Tät kontakt med Arbetsförmedlingen, handläggare samt övriga viktiga aktörer i näringslivet -Föreläsa och informera -Administration -Matcha kandidater mot arbetsgivare. Vi söker dig som: -Har kunskap och förståelse om den svenska arbetsmarknaden -Har god kännedom om det svenska samhället och lokal infrastruktur -Har erfarenhet från rekrytering -Har lätt för att kommunicera på såväl svenska som engelska i tal och skrift -Ett krav är att du talar ytterligare ett språk, Somaliska. -Har erfarenhet från integrationsarbete. -Det är meriterande om du har B-körkort. Som person är det viktigt att du har ett genuint intresse för att arbeta med människor och alltid strävar efter att uppnå resultat i det du gör. Du bör vara en god lyssnare och ha en stark tilltro till människors förmåga att prestera och utvecklas. Du är självgående och har en inre trygghet, i kombination med en god social förmåga. Det är också viktigt att du har en förmåga att anpassa dig till de människor du möter, samt att du är utåtriktad och en god kommunikatör. Tillsättning sker efter överenskommelse. Urval och intervjuer kommer börja hållas från aug/sep. Men tveka inte att söka redan idag om du anser att du är rätt för tjänsten. Skriv i ditt personliga brev varför du är rätt person för tjänsten.
Företag: San Mark Service Care AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Etableringslots sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Etableringslots sökes omgående

Extrahjälp som digital analytiker
Anegy är landets ledande konsultbolag inom digital strategi för några av Sveriges och världens mest etablerade varumärken. I takt med ett eskalerande behov från marknaden söker vi en extrahjälpande analytiker som kommer agera som resurs till ledande digitalstrateg för en varierande mängd uppgifter som relaterar till kampanjer och analys. Dina arbetsuppgifter kräver en god analytisk anda samt prestigelös och glad inställning till allt från stort till smått. Du ska helst vara grym på Excel samt vara noggrann. För att lyckas är det ett plus om du förutom nedan nämnda färdigheter gillar snabba puckar. 1. Du är snabb, nyfiken, vaken, inte rädd för att någon gång jobba kvällar. 2. Du är självgående (kommer dock arbeta nära en erfaren coachande kollega), tar egna initiativ och förstår när det är viktigt att saker hellre görs snabbt än bra och vice versa. 3. Du är ordningsam, bra på att strukturera och hålla koll på saker, framför allt siffror. 4. Har goda kunskaper inom Excel (utöver det är färdigheter inom Google Analytics ett plus) Ett extra plus med brinnande intresse för marknadsföring och/eller internet i allmänhet, och digital marknadsföring och sociala medier i synnerhet - det här är ett av få jobb där det är positivt att du bara måste in på FB, favorit-appen lr foki-bloggen 10 ggr/dag. Tjänsten är flexibel så det går bra om du är student eller kan jobba endast halvtid. Tjänsten påbörjas som en projektanställning med möjlighet till förlängning. Du kommer jobba som assistent direkt under en av våra onlinestrateger, på trevligt kontor 50 meter från Stureplan. Ditt svar vill vi ha per mail, med mer formell cv + foto + persondata som bilaga.
Företag: ANEGY ONLINE MARKETING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Extrahjälp som digital analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrahjälp som digital analytiker

Administrativ teamkoordinator (finsktalande)
Arbetsbeskrivning LanguageWire, ett av världens ledande översättningsföretag, upplever en stor tillväxt på den svenska marknaden och därför söker vi nu en driven, flexibel och nydanande översättningskoordinator. Du kommer att jobba i ett team om fem personer som servar en av våra större kunder. Din roll kommer främst att vara att fokusera på administrativa uppgifter samt fungera som koordinator inom teamet. Dina arbetsuppgifter :: Hjälpa de andra i teamet med tidskrävande kommunikation mellan LanguageWire och kunden, både via e-post och telefon. :: Införskaffa information, såsom referensmaterial samt andra texter som kan hjälpa teamet med att jobba mer effektiv. :: Samla in och organisera varumärkesspecifik information från kund så att teamet ständigt håller sig uppdaterat. :: Se till att våra översättningssystem är uppdaterade med den senaste terminologin samt att översättningsminnet är aktuellt. :: Koordinera och kommunicera med externa översättare vid behov. :: Diverse administrativa uppgifter Din profil :: Du är en glad, service-minded och självgående person. :: Du talar flytande svenska och engelska på professionell nivå (finska är ett stort plus). :: Du är en mycket noggrann person som har känsla för detaljer. :: Du är proaktiv, duktig på att kommunicera och är inte rädd för att fråga om hjälp. :: Du behärskar Office-paketet och är van datoranvändare generellt. :: Tidigare erfarenhet av översättningsarbete är ett plus (men inte ett krav). Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande och givande arbete på ett dynamiskt företag med kontor centralt beläget i Stockholm. Då vi finns representerade i ett antal länder kommer du även ha mycket internationell kontakt. Förutom fast lön erbjuder vi också ett bra förmånspaket. Detta är en projektanställning på sex månader med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdatum: 11 augusti 2013. Tillträde snarast möjligt. Besök våra jobbsidor för att söka tjänsten. - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x LanguageWire är ett av Europas ledande översättningsföretag och servar kunder från sina kontor i Köpenhamn, Stockholm, Oslo, Manchester, London, Hamburg, München och Kiev. LanguageWires förmåga att leverera kvalitetsöversättningar snabbt till konkurrenskraftiga priser, allt med hjälp av avancerade tekniska lösningar, har gjort oss till ett av de snabbast växande företagen i översättningsbranschen. Med kontor i sju länder och 95 heltidsanställda erbjuder LanguageWire alla typer av språk-, affärs- och tekniktjänster, från översättning, webbplatslokalisering och flerspråkig sökmotoroptimering till korrekturläsning, voice-over och grafiska tjänster. - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x
Företag: LANGUAGEWIRE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ teamkoordinator (finsktalande) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ teamkoordinator (finsktalande)


Sök lediga jobb Personlig assistent till flicka 5 år Sollentuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se