Personlig assistent vikariat, jourtjänstgöring ingår lediga jobb

Personlig assistent vikariat, jourtjänstgöring ingår jobb Personlig assistent vikariat, jourtjänstgöring ingår jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Personlig assistent vikariat, jourtjänstgöring ingår. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Personlig assistent vikariat, jourtjänstgöring ingår. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningsassistent till HBO Nordic- Stockholm

  2. Backofficemedarbetare till konsultverksamheten- Stockholm

  3. Barnsjuksköterska- Stockholm

  4. Global Advokatbyrå söker assistent- Stockholm

  5. Lärare med specialpedagogisk kompetens/erfarenhet- Norrtälje

  6. Timvikarie till kund i Sollentuna- Sollentuna

  7. Säljare/försäkringsrådgivare- Stockholm

  8. Citrix Applikationspaketerare (APP-V)- Stockholm

  9. Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm- Stockholm

  10. Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningsassistent till HBO Nordic
Ekonomiavdelningen HBO Nordic söker en redovisningsassistent till FB&A (Financial and Business analysis) till det nordiska huvudkontoret på Kungsträdgårdsgatan i centrala Stockholm. Home Box Office, Inc. is the premium television programming subsidiary of Time Warner Inc. and the world’s most successful pay-TV service, providing television services to approximately 93 million subscribers worldwide as well as the most popular subscription video-on-demand products. HBO Nordic AB, a wholly owned subsidiary of Home Box Office, Inc., offers a linear and on-demand premium pay TV service in Denmark, Finland, Norway and Sweden. HBO Nordic offers subscribers all seasons of current hit series, including Boardwalk Empire, The Newsroom, Game of Thrones, True Blood, Veep and Girls, as well as classics like Sex and the City, The Sopranos and The Wire. HBO Nordic also premieres new series from other content providers including titles such as Magic City, Hit and Miss, Continuum and Borgia and also offers feature films from major Hollywood studios, local distributors and independents. For more information, please visit www.hbonordic.com. Arbetsuppgifter: ·         Fakturering och intäktsbokningar ·         Reserveringar av intäkter inför månads- och årsbokslut ·         Behjälplig vid bokslut ·         Avstämningar av intäktskonton ·         Avstämningar av programbiblioteket Bakgrund och kompetenser: ·         Relevant utbildning eller erfarenhet från redovisning ·         Minst 3-5 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter ·         Hög stresstålighet och vana vid självständigt och proaktivt arbete ·         Gärna tidigare erfarenhet från amerikanska bolag och/eller annan internationell erfarenhet ·         God förmåga att hantera en föränderlig arbetssituation eftersom företaget är ungt och alla rutiner      och processer  ännu inte är  på plats. ·         Tidigare erfarenhet från TV- och underhållningsbranschen är meriterande   Du kommer att assistera två personer i F&BA gruppen. Tillsammans ingår ni i ett team under CFO bestående av en redovisningschef, en redovisningsekonom och en ekonomiassistent (under rekrytering). Om ovanstående stämmer in på dig, och du trivs med att arbeta i ett högt tempo i ett ungt och dynamiskt bolag med trevliga arbetskollegor, kan du vara rätt kandidat för oss.  Sök tjänsten här nedan, hör gärna av dig till Lena Detter om du har några frågor. lena.detter@sifferverket.se alternativt 0707-440079
Företag: Sifferverket i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent till HBO Nordic jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent till HBO Nordic

Backofficemedarbetare till konsultverksamheten
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Idag är vi ca 150 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.Som konsult på Amendo arbetar du hos någon av våra välrenommerade kunder med uppdrag som varierar i längd men som alltid genomförs i ett professionellt och trevligt gäng. Arbetsbeskrivning Just nu söker vi fler Backofficemedarbetare till vår konsultverksamhet. Du kommer arbeta hos någon hos våra attraktiva uppdragsgivare inom t ex fond- och/eller värdepappersadministration på bank, kapitalförvaltning, fondkommissionär, treasuryavdelning eller motsvarande. Kvalifikationer och egenskaper Du som söker har minst ett års arbetslivserfarenhet från backofficerelaterat arbete inom bank/finans och har kunskaper inom exempelvis svenska/utländska aktier, fonder, derivat, FX/MM eller ränteprodukter. Meriterande kunskaper är erfarenheter från finansiella system såsom VPC, SimCorp Dimension, Abasec, Finance Kit eller motsvarande. För att trivas med- och passa i konsultrollen, är du en flexibel och social person som uppskattar nya miljöer och bekantskaper. Vidare tar du stort ansvar för ditt arbete samt har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och företagskulturer. Arbetet kan vara väldigt intensivt och det är viktigt att du behärskar stressiga situationer på ett konstruktivt sätt och trivs med att arbeta mot deadlines. Sökord: Backoffice, Bank, Finans, Administration, Aktier, Fonder, Frågor och kontakt Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Backofficemedarbetare till konsultverksamheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Backofficemedarbetare till konsultverksamheten

Barnsjuksköterska
Rikscentrum barnobesitas vid Karolinska Huddinge Rikscentrum barnobesitas är en del av DEMO-mottagningen vid Astrid Lindgrens Barnsjukhus, Huddinge. Då en av våra specialistsjuksköterskor skall driva ett projekt på 50%, behöver vi nu ersätta henne. Är du intresserad av att arbeta med barn, övervikt och fetma, har vi ett vikariat för dig. Rikscentrum är idag beläget i fina ljusa ändamålsenliga lokaler i Flemingsberg. Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett team bestående av sjuksköterskor, läkare, sjukgymnaster, psykologer och dietister. Vi arbetar integrerat runt patienten och har gemensamma behandlingskonferenser där vi diskuterar fortsatta behandlingsformer med stöd utifrån evidensbaserade behandlingsmetoder. Provtagning ingår i arbetet liksom telefonrådgivning samt bokning av patienter i Take Care både till egna mottagningar och läkarmottagningar. Du kommer att arbeta självständigt med egna patienter, i samverkan med övriga teammedlemmar och tillsammans med andra vårdinstanser samt skolan. Kvalifikationer: Barnsjuksköterska med erfarenhet av barnsjukvård. Gärna erfarenhet från mottagningsverksamhet samt journalsystemet TC. Personliga egenskaper: Självständig, flexibel, noggrann samt initiativrik är några av de egenskaper som vi värdesätter. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Barnsjuksköterska jobb, Barnsjuksköterska Stockholm, Barnsjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnsjuksköterska

Global Advokatbyrå söker assistent
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Arbetsbeskrivning: Du kommer arbeta med sedvanliga administrativa sysslor såsom rapportering, fakturaspecifikationer, resebokningar. Du kommer assistera advokaterna i tex registrering, avtal, klient och ärenderegistreing, kaontakt mellan jurister och klienter per brev, fax, e-post eller via telefon. Du kommer arbeta främst i word och övriga office-program. Arbetets omfattning: Start i början av september och i två månader. Du kommer att arbeta som konsult via Brainpeople. Det finns möjilghet till förläning och det finns även viss möjlighet till att bli anställd direkt hos företaget vid mycket god prestation. Heltid, dagtid. Din profil Kompetenskrav: Du har mycket god erfarenhet av office-paket och främst word. Du hanterar engelska och svenska flytande i tal och skrift. Du har arbetet med likande uppgifter tidigare och det är starkt meriterande om du arbetet hos någon advokatbyrå tidigare. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget är du företagsam och proakiv. Du motiveras av varierande uppgifter och trivs i ett högt tempo. Det är noggrann och kvalietesmedveten som person och har lätt för att samarbeta. Du hittar lösningar på problem och sprider arbetsglädje omkring dig! Övrigt: Ta möjligheten att komma in på en stor global välkänd advokatbyrå, där du har fina möjligheter att utvecklas! Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Karin Malmqvist hos Brainpeople på tel. 08-501 685 20 alternativt karin.malmqvist@brainpeople.se. Obervera att vi tar ej emot ansökningar via e-post utan samtliga ansökningar skickas via "ansök här", tack! Om företaget Företaget är en stor global advokatfirma som är belägen i centrala Stockholm med mycket fina kontor! Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Global Advokatbyrå söker assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Global Advokatbyrå söker assistent

Lärare med specialpedagogisk kompetens/erfarenhet
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Gottsta skola är en del av Norra bygdeenhetens skolområde. Idag har skolan cirka 170 elever i årskurserna F-6. Skolan är indelad i två arbetslag och eleverna går i åldershomogena grupper. Vår profil är idrott och hälsa, där utemiljön används som klassrum varje vecka. Genom att uppleva tillsammans lär vi oss mer. Målet med profileringen är att eleverna skall få en ökad måluppfyllelse i alla ämnen med självkänslan i behåll. Lust att lära och glädje att lyckas är skolans ledord. Till hösten söker vi en speciallärare till vår F-6 skola med kompetens Sv och Ma samt minst 60 poäng specialpedagogisk kompetens/erfarenhet. ARBETSUPPGIFTER Du ska tillsammans med övrig personal i arbetslaget ansvara för att leda och utveckla det pedagogiska arbetet mot målen i läroplanen. Arbetet kräver stor flexibilitet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. I tjänsten ingår arbetsuppgifter som stöd åt elev med särskilda behov. KVALIFIKATIONER Du är utbildad speciallärare med minst 60 Poäng komptens och erfarenhet av undervisning av elever i skärskilt behov. Du skall ha erfarenhet av arbetet kring elevhälsan och kunna skriva åtgärd program, samt handleda lärarna kring elever med skärskilt behov. Socialt engagerad pedagog, medveten om skolans dubbla uppdrag att förmedla både kunskaper och värden. Erfarenhet av att arbeta med de elever som har det kämpigt i grundskolan. Intresse för att utveckla och aktivt implementera den nya läroplanens intentioner i undervisningen. Förutom behörighet så lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaper och förmågor som vi anser krävs för att man skall fungera bra inom yrket ex. personlig mognad, tydligt ledarskap, samarbetsförmåga respektfullt förhållningssätt mot elever mm. Lärarexamen för aktuell tjänst samt specialpedagogisk kompetens. Det är viktigt att du är väl förtrogen med skolans styrdokument i allmänhet och lagar och förordningar kring barn i behov av särskilt stöd i synnerhet. Du är självgående, strukturerad och ordningssam. Du är trygg i rollen som ledare och känner en stolthet för ditt jobb. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med elever i behov av stöd, eller specialpedagogisk kompetens/utbildning.
Företag: Norrtälje kommun, Norra bygdeenheten, Barn- o utb kontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare med specialpedagogisk kompetens/erfarenhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare med specialpedagogisk kompetens/erfarenhet

Timvikarie till kund i Sollentuna
SOLOM är det kommunala alternativet inom vård och omsorg i Sollentuna kommun. Vi är en flexibel och utvecklingsorienterad organisation som präglas av rätt kompoetens och rätt kvalitet. SOLOMS personliga assistans söker kvinnliga assistenter med undersköterskeutbildning eller stor erfarenhet av vård till kund med trachestomi. Arbetstiderna är varierande då kunden behöver assistans dygnet runt. Specifik utbildning för uppdraget kommer att ges efter anställning. De personer vi söker ska vara positiva och självständiga, och ha kunden i fokus. Du ska också ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, då kommunikation och dokumentation är viktiga. Om du tycker det låter som ett intressant arbete för dig är du välkommen att skicka in din ansökan och berätta mer om dig själv. Kallelse till intervjuer för detta uppdrag kommer att ske i början av augusti.       Facklig företaträdare: Kommunal
Företag: Sollentuna Kommun Personlig assistans SOLOM
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Timvikarie till kund i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Timvikarie till kund i Sollentuna

Säljare/försäkringsrådgivare
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Tjänsten Som säljare hos Compricer hjälper du våra kunder att hitta olika avtal som passar bäst för just dem, både innehållsmässigt och prismässigt. Som rådgivare/säljare kommer att hjälpa kunden att välja bland 250 olika avtalsformer hos över 40 olika bolag, vilket innebär att du inte kommer att ha något problem att hitta avtal som passar just din kunds behov och önskemål. Som försäkringsrådgivare får du en fem dagars utbildning som ger dig ett certifikat, vilket är en bra start i din säljkarriär. - Du arbetar aktivt och självständigt med att per telefon kontakta våra kunder som jämfört avtal på vår hemsida. - Du ger professionella produktråd och säljer in rätt lösning för varje kund. - Du har stor möjlighet att påverka, synas och växa inom företaget. Din Profil - Du har ett driv att alltid uppnå goda resultat och en inställning att lyckas med det du gör. - Du är framåt, tycker om att ta kontakt med människor och att ringa utgående samtal. - Du är en målmedveten tävlingsmänniska som jobbar hårt för att uppnå dina mål. - Du har viljan att kunna påverka din egen lön genom goda prestationer. - Du trivs i en arbetsmiljö som präglas av högt tempo och härlig atmosfär. Erbjudande Vi satsar mycket på våra anställda och du har stor möjlighet att påverka, synas och växa inom företaget. Du får meriterande utbildningar inom våra olika produktområden, fast lön och provisionsstege från första kronan. Här har du möjlighet att påverka din egen lön med en bra provisionsmodell och tjäna mycket pengar. De första två månaderna erbjuder vi dig garantilön. Vi är ett ungt och glatt gäng som tack vare vår extrema tävlingsinstinkt alltid strävar efter att vara bäst på det vi gör. Vi har en skön laganda och den positiva stämningen gör att vi har kul tillsammans på jobbet. Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se sökord: säljare, innesäljare, rådgivare, försäkringsrådgivare, outbound, inne säljare, säljande kundtjänst, försäkringsförmedlare, försäkring rådgivare, telefonsäljare, telefon säljare, telefonförsäljare, TM, telefon försäljare, telemarketing, tele marketing, kundservice, kundtjänst, kund tjänst, försäkrings förmedlare, mötesbokare, kundagent, AM, account manager, telesale, inbound
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare/försäkringsrådgivare jobb, Säljare/försäkringsrådgivare Stockholm, Säljare/försäkringsrådgivare Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare/försäkringsrådgivare

Citrix Applikationspaketerare (APP-V)
Lexicon IT-konsult Jobbeskrivning Lexicon IT-konsults kultur präglas av entreprenörskap och levererar spetskompetens på bred front. Vi hjälper våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom att tillföra spetskompetens och engagerade konsulter. Vi är idag verksamma i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen och har för närvarande cirka 200 konsulter som arbetar i våra projekt. Vi växer och är lönsamma vilket även bekräftas av att vi är AAA-ratade av Soliditet. Vi erbjuder våra tjänster till medelstora/mindre stora företag i Norden. Under 2013 fortsätter resan genom att bygga slagkraftiga affärsområden med hjälp utav branschens bästa specialister, där vårt erbjudande till kunden är: - Webb & Mobil - Cloud & Infrastruktur - Utveckling & Förvaltning - Drift & Support - Test & QA Vårt erbjudande till dig är att du blir en viktig del i vår organisation och att du tillsammans med oss kommer att utvecklas både i din yrkesroll och som person. Du, liksom vi, vill vara i framkant av den tekniska utvecklingen vilket sker genom spännande uppdrag, mentorskap och utbildning! Utbildning/erfarenhet Vi önskar följande erfarenhet/ er: • Du har några års erfarenhet som konsult inom områdena Citrix Xen server och Applikationspaketering (APP V). • Du kan självständigt paketera, publicera applikationer (XenApp och Microsoft App-V integration) • Du är serviceorienterad, lyhörd, flexibel och gillar att ha kontakt med människor samt lösa problem. Krav på arbetssökande Som person har du arbetat minst tre år med liknande arbetsuppgifter, har lätt att sätta dig in i nya miljöer och rutiner samt att möta nya människor. Du arbetar självständigt. Du kan jobba som driftresurs (långtidsuppdrag) hos våra kunder. Beredskapstjänst kan förekomma. Som IT-konsult bör du även vara ansvarstagande, noggrann samt ha förmågan att prioritera rätt. Du har inga problem med att löpande underhålla befintlig dokumentation av systemen Du behöver prata och skriva flytande svenska och engelska. Meriterande är om du har körkort och tillgång till bil. Vem söker vi? Du är en social person som tycker om att arbeta med människor i små och större grupper. Du är pedagogiskt lagd och har lätt för att hantera stressade personer i nöd. Rollen som IT-konsult kräver ett eget driv och fokus då arbetsbelastningen periodvis varierar. Du är dessutom stresstålig, engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. Vi på Lexicon IT-konsult och våra kunder värdesätter att du som medarbetare brinner för ditt arbete och vill vara med och dela med dig av och sprida dina kunskaper vidare. I gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande jobb där vi satsar på dig och din utveckling! Låter det intressant? Gör din ansökan redan idag!
Företag: Lexicon IT-konsult
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Citrix Applikationspaketerare (APP-V) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Citrix Applikationspaketerare (APP-V)

Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Tjänsten Vi söker dig som redan idag är en driven innesäljare, junior fältsäljare eller kundansvarig med dokumenterat bra säljresultat. Du ska lockas av utmaningen i att sälja tekniska tjänster till våra kunder. Ett krav är att du har tidigare erfarenhet från telefonförsäljning, gärna av tekniska tjänster. Detta är en ypperlig möjlighet då Delta Management skräddarsyr ditt personliga introduktionsprogram utifrån dina erfarenheter och kunskaper med en tydlig karriärsplan för kommande år. Som teknisk säljare på Delta Management ansvarar du för att bearbeta både befintliga och nya kunder, vilket innebär att sälja och marknadsföra Delta Managements tjänster. Ditt distrikt kommer främst vara Stockholm, och det finns möjlighet att även ta ansvar för kunder i Malmö, Helsingborg och Göteborg. Du kommer kontinuerligt bearbeta marknaden via telefon och kommer även tillbringa en stor del av arbetstiden ute hos kund. Du ansvarar för din egen kundstock. Din närmsta chef är ägaren och även grundaren till företaget. Din chef kommer stötta och coacha dig i ditt arbete så att du snabbt kan växa i din roll. För rätt personlighet finns det mycket goda utvecklings- och karriärmöjligheter. På sikt finns det möjlighet att växa in i rollen till att bli försäljningsansvarig. • Försäljningen innebär att man skapar goda och långsiktiga relationer med kunder och bygger förtroende för att sedan kunna göra fler affärer. • Då våra kunder förväntar sig en hög kompetens är kontinuerlig sälj- och produktutbildning en självklarhet. Din Profil Delta Management söker dig som är en driven och energisk person som alltid jobbar mot att uppnå både dina egna och företagets mål. Det är viktigt att du gillar att jobba strukturerat och du kommer dagligen jobba i CRM-systemet. Du känner dig bekväm i att arbeta självständigt och är van vid att planera ditt dagliga arbete. Som person är du driven och bekväm i rollen att ta egna initiativ och har förmågan att själv se utvecklingsmöjligheter. Du är resultatinriktad, flexibel och har ett stort engagemang. Vi söker dig som redan idag är en driven säljare som lockas av utmaningen i att sälja tekniska tjänster till kunder som exempelvis produktionsbolag, reklambyråer, advokatbyråer mfl. Det är meriterande om du har erfarenhet från tidigare fältförsäljning, men är inget krav. Teknisk utbildning är meriterande men inget krav. Du är social, driven och har lätt för att skapa och bibehålla goda kundkontakter. Du har ett stort tekniskt intresse och vill lära dig allt om de tjänster du kommer sälja. Vi vill se dig utvecklas personligen och även vara med i utvecklingen av företaget. Arbetet kräver goda språkkunskaper i svenska och en god datorvana. Stor vikt kommer att läggas vid din inställning och personlighet. Tjänsten passar dig som vill kombinera ett tekniskt intresse med ett socialt och relationsbyggande arbete. Erbjudande Fast månadslön + provision Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Westman, telefon: 0733-203015. Om Oss Delta Management är ett modernt och dynamiskt företag som erbjuder IT-drifttjänster till kunder med särskilt höga krav på kvalitet och flexibilitet. Alla våra tjänster levereras under ett koncept vi kallar Difference as a Service, och med det menar vi att vi inte bara levererar IT-drifttjänster utan en faktisk skillnad till våra kunder. Kunder som väljer Delta Management som leverantör märker en skillnad! Vårt tjänsteutbud består av infrastrukturtjänster samt mjukvarutjänster såsom drift av operativsystem och kundapplikationer mfl.
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk säljare med eget kundansvar till region Stockholm

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia
AGENT - Lodging Support Services – MUST be fluent in Norwegian                                                                                    Team Overview The Lodging Support Services team focuses on providing support for Expedia customers and Expedia hotel partner (supplier) experience including efficient transaction processing and providing mission critical linkages between our customers, Expedia, and our partners. General Responsibilities: • Interact directly with customers and suppliers in escalated scenarios wherein customers are relocated from their originally-booked hotel or destination service, often in a "save the sale" scenario. • Identify, and extensively document, relocation root cause drivers, and support back-office reporting to Market Manager and Sales Account Management teams. • Provide timely, courteous, and professional customer service to hotel partners, service providers, Market Managers, or Customer Service, often in escalated scenarios. • Work with customers and strive to delight them with the new accommodation or service, despite the situation. • Handle escalated issues and queries initially addressed by frontline agents in hot/warm transfers with customers or hotel partners on the line. • Communicate with Market Managers and hotel partners to determine root cause of relocation requests, identify possible alternative solutions, and explain possible cost ramifications, in attempt to prevent the relocation, encourage hotels to accommodate while maintaining balance of professionalism and customer advocacy. • Contact customers to determine relocation preferences, and research alternate accommodations, using company-provided tools and keeping guest needs and preferences in mind. • Calculate options, advise customers of compensation incentives, weighs options, and determine best the overall resolution that balances costs and customer needs and/or requirements. • Maintains queue of assigned customer cases, and ensure resolution within established timeline. • Create customer cases for each property requiring relocations or guest contacts. • Contact customers on behalf of hotel properties when hotel partners do not have contact information on Expedia or Hotels.com customers. • Issue guest refunds or financial adjustments, as required. • Assist hotel partners with credit card billing issues, and document all inquiries, processed refunds or charges, and final resolution. • Work with hotel properties to complete emergency stop-sells of property inventory, as requested. • Maintain and promote excellent client relations by managing prompt and accurate response to email and phone communications from lodging suppliers. • Responsible for 2 hr resolution response SLA in closing out inventory of destination services. • Contacts properties to verify special needs amenities are available to meet guest needs, including mobility impaired or special accommodations requested by customer at booking. Requirements: • Fluent proficiency and comprehension in Norwegian is required – native speaker is preferred. • Fluent proficiency and comprehension in English is required. • Highly organized and detail oriented with a very strong focus on process, trends, and root cause analysis. • Highly efficient internet and phone skills, MS Office programs and highly proficient / comfortable with computers. • Ability to handle difficult or irate customers effectively, ability to set expectations and deliver information in a positive way. • Strong ability to multi-task while effectively communicating with partners/customers. • Strong time management skills. • Ability to develop effective solutions to difficult problems or situations. • Is confident about his/her ability to contribute effectively. • Independently driven to learn new application, technologies, and skills. • Responds effectively under stressful situations. • With guidance, learns quickly on the job. • Takes responsibility for his/her actions and is receptive to constructive criticism. • Professional customer service skills, solutions mindset, helping nature, passion for the customer and the customer experience About Expedia: Our mission is to revolutionize travel through the power of technology. Collectively, the Expedia brands cover virtually every aspect of researching, planning, and booking travel, from choosing the best airplane seat, to reading personal travel reviews of hotels, to planning what to do in a destination once you arrive. The Expedia portfolio serves both leisure and business travelers with tastes and budgets ranging from modest to luxury. Expedia delivers consumer travel demand from nearly every continent to nearly 149,000 hotels and hundreds of airlines, tour operators, car rental companies and destination services supply partners.   Rollen är en tillsvidaretjänst med placering i Stockholm. Det är ett absolut krav att du kommunicerar flytande på norska både i tal och skrift.   Låter detta intressant? Ansök redan idag via ansökningslänken nedan, genom att fylla i dina uppgifter och bifoga CV samt personligt brev på ENGELSKA. Tjänsterna kan komma att tillsättas omgående så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansvariga rekryteringskonsulter på Adecco är Magnus Wiberg och Tove Östberg.   Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia


Sök lediga jobb Personlig assistent vikariat, jourtjänstgöring ingår

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se