Personliga handläggare Karlstad_Arvika_Torsby jobb - lediga jobb

Personliga handläggare Karlstad_Arvika_Torsby jobb Personliga handläggare Karlstad_Arvika_Torsby jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Personliga handläggare Karlstad_Arvika_Torsby. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Personliga handläggare Karlstad_Arvika_Torsby. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Assisterande idrottsledare Österåker HT 13- Österåker

  2. Huvudledare Knatteskutt idrott Österåker HT-13- Österåker

  3. Städning hem (ev. personlig assistans)- Huddinge

  4. Assistent sökes- Stockholm

  5. Är du vår nya Besiktningstekniker?- Stockholm

  6. Instruktörer Barngympa- Stockholm

  7. Biträdande projektledare till Windefalk!- Stockholm

  8. Verksamhetschef sökes- Solna

  9. Receptionist till Peridos huvudkontor- Stockholm

  10. 00076864 Head of Site Portfolio- Stockholm


Mer beskrivning

Assisterande idrottsledare Österåker HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med idrott och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Idrott är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 4-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika idrotter och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för idrott och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Idrott som består av 10 tillfällen med blandade idrottsaktiviteter. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Idrottsledare till Knatteskutt i Österåker inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara idrottsledare på träningarna. Att vara en pedagogisk idrottsledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/idrottssektorn i framtiden och har barn och idrottserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för idrott - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.osteraker@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder idrott.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden. Läs mer om vår verksamhet på www.knatteskutt.net
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Österåker
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande idrottsledare Österåker HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande idrottsledare Österåker HT 13

Huvudledare Knatteskutt idrott Österåker HT-13
Är du vår nya idrottsledare? Vill du arbeta med idrott och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Idrott är en rikstäckande verksamhet för nyfikna barn som vill prova på olika idrotter i åldern 3-9 år som arrangeras av Svenska Idrottsfrämjandet. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika idrotter och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för idrott och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt som består av 10 tillfällen med blandade idrottsaktiviteter/lekar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och/eller på helger. Vi söker nu en ansvarig Huvudledare till Knatteskutt i Österåker inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara ansvarig ledare på träningarna. Att vara en pedagogisk idrottsledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter Knatteskutts färdiga upplägg. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för idrott - är intresserad och har erfarenhet av att leda barn - har en bra organisationsförmåga - är engagerad och ambitiös Alla ledare som jobbar för oss genomgår en utbildning som innehåller både teoretiska och praktiska delar. Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.osteraker@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: 1. Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder idrott). 2. Skriv även en kort text där du visar hur du skulle presentera dig som ledare för verksamheten om du vore det. Berätta i den varför du brinner för att leda barn i idrott samt vilken utbildning och/eller erfarenhet som gör att du är rätt för att leda barnidrottsgrupperna. Då vi rekryterar till den här tjänsten tar vi kontakt med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet. Vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden. Läs gärna mer om vår verksamhet på www.knatteskutt.net
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Österåker
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Huvudledare Knatteskutt idrott Österåker HT-13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Huvudledare Knatteskutt idrott Österåker HT-13

Städning hem (ev. personlig assistans)
Vi är ett assistansbolag som arbetar med personlig assistans, hemtjänst och hushållsnära tjänster. Vi söker ny personal i södra Stockholm som kan hjälpa oss med hushållsnära tjänster i söderort (Södertälje, Huddinge, Haninge och Nynäshamn), men även öppen för assistans och hemtjänst om utbildning/erfarenhet passar in. Arbetsuppgifter innebär främst städning hos privatpersoner d.v.s. tvätta, dammsuga, stryka, torka golv, diska, damm torka mm. Vi litar på att du är serviceinriktad, kvalitetsmedveten, stresstålig och kan arbeta i högt tempo under eget ansvar. Vi vill också att du har god social kompetens, där kommer serviceinriktad in i bilden. Om du skulle passa för personlig assistans och/eller hemtjänst så tillkommer en del andra arbetsuppgifter och ansvarsområden. Tjänsten kan vara både heltid och deltid beroende på om man vill arbeta med en eller många kunder. Personal har även möjlighet att arbeta med både hushållsnära tjänster, personlig assistans och hemtjänst om kunskap/erfarenhet passar för varje enskilt uppdrag. Du måste kunna tala och skriva svenska och/eller engelska men andra språkkunskaper kan också vara en tillgång. Körkort och tillgång till egen bil är inget krav men fördel för vår flexibilitet. Vi tar endast emot ansökningar via e-mail till jobs@nordiskassistans.se. Välkommen med din ansökan!
Företag: Nordisk Hem & LSS Assistans
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Städning hem (ev. personlig assistans) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Städning hem (ev. personlig assistans)

Assistent sökes
Jag är en tjej på 32 år som bor på Södermalm nära Skanstull. Nu söker jag nya assistenter som vill jobba fast på fyra veckors rullande schema hos mig. Tre till fyra pass i veckan men i perioder kan det bli mer så du behöver kunna hoppa in extra med kort varsel ibland. Assistenterna jobbar dag 10.00 till 19.00 och kväll/natt med jour 19.00 till efterföljande morgon 10.00. Vissa helgpass dag eller kväll/natt ingår. Det förekommer även dubbelpass, både dag och kväll/natt med jour. Du som söker ska vara kvinna/tjej mellan 25 och 40 år och ha erfarenhet av att jobba med människor och service. Du kan inte vara rökare eller ha pälsdjur eftersom jag är allergisk. Det är viktigt att du ser arbetet som personlig assistent som ett stort och viktigt engagemang du vill ta dig an helhjärtat. Jag har haft assistenter som jobbat många år och det är en förutsättning att du ser jobbet på längre sikt. Det är viktigt att du gillar att röra på dig och är intresserad av träning och hälsa. Om du har någon specialkunskap inom området är det ett stort plus eftersom jag behöver mycket stöd när jag tränar. Jag är intresserad av österländsk kultur och har tränat både aikido och yoga i kombination med mer klassisk sjukgympa och på gym. Jag kan gå lite med stöd och tränar för att bli mer stabil. Jag äter bara vegetariskt sen 15 år tillbaka och tycker mycket om att laga mat. Att arbeta som assistent till mig kräver att du har en positiv inställning i allmänhet och ser utmaningar istället för problem. Livet är ett äventyr som ska upplevas och jag vill utvecklas hela tiden. Det är en stor fördel om Du är lång eftersom jag är 1.78 och behöver hjälp med förflyttningar från min rullstol till säng, toa, duschstol och liknade. Jag tycker om att göra utflykter, strosa i stan, gå på muséer och utställningar. Jag är intresserad av, konst, design, inredning och litteratur. Du som söker ska vara praktiskt lagd, stabil till sättet och ha god intuition. Förstå att arbetet som assistent kräver ett speciellt engagemang eftersom du arbetar nära en person i hennes vardag. Jag behöver assistans med praktiska saker som tvätt, städning och diverse annat i hemmet. Du ska ha lätt för att växla mellan att assistera mig aktivt när jag behöver men hålla dig i bakgrunden när jag inte behöver din hjälp. Du är lyhörd och har bra känsla för när det är läge att ta ett steg tillbaka.
Företag: LIV IHOP AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent sökes

Är du vår nya Besiktningstekniker?
Vi söker en tekniker som med stort engagemang och ansvarstagande kan leverera våra tjänster på marknaden. Du kommer att arbeta med besiktningar av hus och bostadsrätter samt med utredningar av fukt- och mögelskadade byggnader. Med andra ord bör du ha sett ett och annat hus för att klara det här jobbet. Vem är du? Vi ser gärna att du har en byggnadsingenjörs examen eller motsvarande praktisk erfarenhet. Vi har önskemål om att du har erfarenhet av minst två av följande områden: besiktning, energi, vvs, ventilation, el eller bygg. Du är bra på att kommunicera med kunder på ett pedagogiskt sätt både i tal och skrift. Givetvis är du serviceinriktad och ansvarskännande till din läggning, van att arbeta i office-paktetet, har körkort och kunskaper i engelska. Vidare är du beredd att periodvis arbeta i ett högt tempo. Som person är du engagerad, noggrann, självgående och flexibel samt är bra på att bygga och bibehålla goda relationer. Vad kan Anticimex erbjuda dig? Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling. Anticimex är en spännande blandning av ett entreprenörsföretag och en internationell koncern med mycket stor marknadspotential såväl inom konsument- som företagssektorn. Inom Anticimex arbetar vi med mångfald - och jämställdhetsfrågor för vi är övertygade om att det leder till en mer trivsam, dynamisk och effektiv verksamhet samt leder till ett bättre resultat. Vårt arbete präglas av detta och är inriktat mot att skapa en arbetsplats där skiftande erfarenheter och bakgrund tas tillvara. Inom Anticimex i Stockholm arbetar idag ett femtiotal personer med vår besiktningsverksamhet, och dessa personer utgår från de tre kontoren som är belägna i Sollentuna, Skarpnäck och Älvsjö. Ansökan Din ansökan vill vi ha senast den 2013-08-05 . Du ansöker via vår hemsida www.anticimex.se - se rubriken "jobba hos oss". Har du frågor, är du välkommen att ringa Jörgen Westman på telefon 0708-19 00 27 eller Martin Englund på telefon 0733-25 08 13.
Företag: Anticimex Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Är du vår nya Besiktningstekniker? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du vår nya Besiktningstekniker?

Instruktörer Barngympa
Vi på Rundbanan anser att det är viktigt för barn att motionera. Forskning har visat att barn som är fysiskt aktiva har en bättre självuppfattning än inaktiva barn och får större möjlighet att utforska och lära känna sin omgivning. Det är även viktigt att barn får en mångsidig träning, genom till exempel bollsporter, dans och balansträning. Vi vill att barnen ska ha det roligt för att träningen ska ge de bästa resultat. Vi söker nu medarbetare som ska kunna leda, inspirera och motivera barn och föräldrar på ett lekfullt och pedagogiskt sätt i våra barngympapass. Du får gärna vara motions- och idrottsintresserad, ha pedagogisk utbildning och/eller erfarenhet av att arbeta med barn. Känner du att det är något för dig? Tveka inte att kontakta oss omgående, rekryteringen sker löpande!
Företag: Rundbana
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Instruktörer Barngympa jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Instruktörer Barngympa

Biträdande projektledare till Windefalk!
Windefalk Ventilation & Energi AB startades 1994 av Mikael Windefalk och har idag ca 15 anställda. Företaget är en komplett leverantör av luftbehandling- och kylsystem för professionell installation och användning. Företaget beräknas omsätta 40 - 50 Mkr år 2013. Vi söker just nu en Biträdande projektledare Arbetsledaren kommer vara delansvarig för ekonomin i projekten där huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta in offerter, vara delaktig i kontraktsskrivning, produktions- och arbetsplanering samt löpande kontakter med kunder och underleverantörer. Rollen innebär även ett kvalitet- och miljöarbete samt delaktighet i slutbesiktning. Vi söker dig som har minst 4 års erfarenhet inom ventilationsbranschen, gärna med kommersiella fastigheter. Relevant utbildning är meriterande, likaså erfarenhet av att driva egna projekt. Svenska i tal och skrift är ett krav. Välkommen till ett framgångsrikt och prestigelöst företag där rätt person får stora utvecklingsmöjligheter och konkurrenskraftiga förmåner! Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Windefalk Ventilation & Energi AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Sara Nadbornik, tel 08 510 662 01. Skicka din ansökan till sara.nadbornik@jobway.com snarast, urval sker löpande.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande projektledare till Windefalk! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande projektledare till Windefalk!

Verksamhetschef sökes
Orkidén som är en del av Ambea Sverige AB söker en verksamhetschefer till LSS verksamheter som vi driver på entreprenad i Stockholmsområdet. Vi förutsätter att du är en erfaren och trygg ledare med förmåga att få dina medarbetare att växa och ta ansvar i en decentraliserad vårdorganisation. Du kan engagera och inspirera dina medarbetare och ser vikten av att ta tillvara deras kompetens och resurser Du känner en självklar respekt för andra människor, såväl medarbetare som boende och deras anhöriga. Det är viktigt att du är synlig i verksamheten och har ett nära samarbete med medarbetarna. Som verksamhetschef får du intern kompetensutveckling och ingår i regionens ledningsgrupp. Du har lämplig högskoleutbildning, gärna socionom, samt tidigare erfarenhet av ledarskap och har god kännedom om gällande lagstiftning och gärna erfarenhet av arbete med den målgrupp som omfattas av LSS personkrets 1. Som person är du noggrann, självständig och handlingskraftig. Du har viljan och förmågan att styra och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. Du är resultatinriktad och har god kommunikationsförmåga både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är 100%. Vi tillämpar provanställning enligt kollektivavtal. Månadslön, individuell lönesättning
Företag: Carema Care regionledning 3
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Verksamhetschef sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Verksamhetschef sökes

Receptionist till Peridos huvudkontor
På vårt kontor i Gamla Stan fortsätter vi att växa och söker en glad, utåtriktad och energirik person för att förstärka vår reception. Vill du jobba i fräscha lokaler, med en fantastisk utsikt över takåsarna och ingå i ett positivt och engagerat team? Är du en person som lyser upp rummet du går in i och älskar att hjälpa andra? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Du kommer att ingå i ett glatt och sammansvetsat team som har hand om ekonomi, administration och reception men även events. Du rapporterar till vår ekonomichef och dagarnas innehåll är varierande och går i ett högt tempo. Utöver sedvanliga receptionistsysslor kommer du att arbeta med bland annat events, resehandläggning, inköp av kontorsmaterial och en hel del annat beroende på fallenhet och intresse. Vi arrangerar återkommande aktiviteter och events, som brukar var mycket uppskattade för såväl kunder, konsulter och medarbetare internt på kontoret. Här får du samarbeta med dina teamkollegor och tillsammans planera och genomföra event så att de blir lika lyckade och välplanerade i fortsättningen. Detta är en bråkdel av vad rollen har att erbjuda och vi hoppas att du vill vara med och förbättra den ytterligare! Kravprofil -Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter -Du är en Doer -Du har jobbat i Officepaketet -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Vi ser att du är en utåtriktad, serviceminded, prestigelös och positiv person med mycket energi! Tycker du att service i världsklass är ett roligt mål så tänker du som vi. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV innehållande foto via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 4545JL i ämnesraden. Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist till Peridos huvudkontor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist till Peridos huvudkontor

00076864 Head of Site Portfolio
Description The Site area is undergoing an exciting transformation. We could play a larger role than today if we better met the customer needs of simplicity, faster time to revenue and a value leveraged portfolio. The ambition is to grow Ericsson share of pocket in customer site spend and grow Total Site business via a comprehensive portfolio augmented by key partnerships and delivered through diverse channels. Therefore, we are looking for a person who likes to drive change. Customer focus is a must and you need to have strong leadership skills. We are looking for a dynamic, result focused manager who can build and empower the team - to achieve the objectives. As Head of Site Portfolio, your job is to secure an attractive and optimized Site Portfolio. The unit's main responsibility is Strategic Product Management. To be successful, you need to keep a close interaction with the market, as well as Services and the Product Development Unit (PDU). Your main responsibilities are: ? Secure a highly relevant Site Portfolio, with strong price/performance - both short-term and long-term ? Drive and execute changes in the SPM-role, where SPM is becoming more market oriented and part of today´s responsibility is delegated to the PDU ? Build a team characterized by a proactive attitude, teamwork focus, strong performance ethics, high professionalism and high energy. ? Actively contribute to the success of new Site, as part of PL Site MT The Head of Site Portfolio reports to the Head of Product Line Site Products. Qualifications Requested competence: We are looking for a result oriented team worker with strong analytical skills and a structured approach. You should have proven leadership skills in a cross-functional and multi-cultural organization. ? Track record in engaging customers within the Site area ? Experience in consultative selling is a merit ? Respect for dead-lines and ability to motivate people under high workload is required ? Good understanding of Operator realities and challenges ? You should have knowledge of the financial-, market- and business principles and being interested in translating the technical benefits into clear commercial strategies ? Good ability to grasp new technical concepts and understand the commercial aspects ? Market experience is a strong merit We find the skills below important for this position: ? Strong track record in people leadership and coaching ? Excellent communication skills ? Quickly establishing trust and gaining credibility ? Encouraging learning and the sharing of best practice University degree in Business, Marketing or Engineering/ICT. Apply via link: http://tas-ericsson.taleo.net/careersection/2/jobdetail.ftl?lang=en&job=00076864
Företag: Ericsson AB, HR Shared Service Center
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga 00076864 Head of Site Portfolio jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 00076864 Head of Site Portfolio


Sök lediga jobb Personliga handläggare Karlstad_Arvika_Torsby

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se