Pizzabagare Lysekil jobb - lediga jobb

Pizzabagare Lysekil jobb Pizzabagare Lysekil jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Pizzabagare Lysekil. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Pizzabagare Lysekil. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Barnskötare till Baldersskolan- Danderyd

  2. Nätverkstekniker infrastruktur- Stockholm

  3. Ett par extra armar och ben- Stockholm

  4. Konsultuppdrag för Sjuksköterska till central akutvårdsavdelning- Stockholm

  5. Forskare / forskningskoordinator i EU-projekt- Stockholm

  6. Solhöjdens förskola, storbarnsavdelning söker barnskötare- Stockholm

  7. SISAB söker redovisningsekonom med ansvar för fastighetsmoms- Stockholm

  8. Kurator - Konsultuppdrag deltid!- Stockholm

  9. Lagermedarbetare till chokladfabrik- Upplands Väsby

  10. Account Manager / B2B / Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group- Stockholm


Mer beskrivning

Barnskötare till Baldersskolan
Välkommen till Danderyds kommun! Här möter vi invånarnas behov genom hela livet. Vi kombinerar den moderna trädgårdsstaden med en hållbar stadsmiljö. Vi är ca 1750 medarbetare som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter. Vi vill att varje medarbetare ska känna arbetsglädje och stolthet samt genom sitt uppdrag bidra till kommunens utveckling. Danderyds kommun ska bli Sveriges bästa kommun att leva, bo och verka i enligt kommunens nya vision. Vill du vara med på vår resa? Kyrkskolans enhet består av två grundskolor, Kyrk- och Baldersskolan. Kyrkskolan är en F-6 skola som är centralt belägen i Danderyd med ca 300 elever. Baldersskolan ligger vackert belägen i ett villaområde i västra Danderyd och omfattar åk F-3 med ca 200 elever. I våra skolor får du arbeta i välfungerande arbetslag tillsammans med engagerade och erfarna kollegor. Hos oss får eleverna en gedigen kunskapsgrund och möjlighet att utveckla sina förmågor. ARBETSUPPGIFTER Vi söker ytterligare en barnskötare till vår fritidsverksamhet på Baldersskolan. Du kommer att arbeta tillsammans med fritidspedagoger, förskollärare och barnskötare på en av våra fyra fritidsavdelningar. Du arbetar även som ett stöd för eleverna i klassrumssituationer och på raster, i nära samarbete med lärare, förskollärare och övrig personal. Du arbetar utifrån läroplansmålen i Lgr11 och planerar, genomför och utvärderar den pedagogiska verksamheten tillsammans med kollegorna i arbetslaget. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som kan ta egna initiativ, är engagerad och intresserad av barns lärande och utveckling. Du har förmåga att skapa goda relationer med elever, kollegor och föräldrar. Som ledare är du trygg i dig själv, utvecklingsinriktad och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö som präglas av samarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn med funktionsvariationer. Vi söker dig som är utbildad barnskötare, men även lång erfarenhet av arbete på fritidshem är meriterande. Mycket stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. ÖVRIGT Danderyds kommun strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med många trevliga och kunniga medarbetare. Mer information om vår verksamhet hittar du på www.danderyd.se. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Danderyds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande önskar vi att du skickar in din ansökan digitalt enligt ovan. Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Danderyds kommun, Kyrk-/Baldersskolan
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare till Baldersskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare till Baldersskolan

Nätverkstekniker infrastruktur
Skolverket arbetar för att alla barn och elever ska få en utbildning som är av god kvalitet i en trygg miljö. Vi stödjer på olika sätt alla skol- och verksamhetsformer inom skolväsendet i att lyckas med detta uppdrag. Skolverket erbjuder meningsfulla och stimulerande arbetsuppgifter samt ett omväxlande arbete med breda kontaktytor. Avdelningen för verksamhetsutvecklings uppdrag och ansvar är att modernisera och utveckla Skolverket. Genom att bedriva verksamhetsutveckling sammanhållet, effektivt och ändamålsenligt skapas förutsättningar för att bedriva verksamhet optimalt och med hög kvalitet så att verksamheten kan utvecklas i takt med omvärldens krav och förväntningar. På avdelningen ligger även ansvaret för Skolverkets IT-leverans. Enheten för drift och support ansvarar för att ta fram och underhålla Skolverkets tekniska arkitektur och hantering av operativa systemintegrationsfrågor. Enheten ansvarar även för kapacitetplanering, konfiguration och underhåll och utveckling av teknisk infrastruktur, teknisk förvaltning och vidareutveckling av Skolverkets egna applikationer. Releasehantering, systemövervakning och incidenthantering är också en del av enhetens ansvarsområden liksom myndighetens interna servicedesk. Skolverket söker nu en nätverkstekniker till enheten för drift och support. Vi arbetar i en utvecklande miljö präglat av ambition, teknisk kompetens och möjlighet till personlig utveckling. Du kommer i första han att genomföra dagliga driftåtgärder, incidenthantering samt driftsättning av ny nätverksutrustning. Du förväntas även upprätta och vidmakthålla systemdokumentation. Arbetet är omväxlande och utförs i huvudsak i Skolverkets lokaler och anläggningar i Stockholm. Du kommer att arbeta tillsammans i en grupp som sköter nätverket för ett flertal system. Vi arbetar med viljan att ständigt förbättras och få kvittens i form av positiv feedback. Det är högt i tak och alla får en god inblick i arbetet på Skolverket. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker dig som är erfaren och drivs av problemlösning och att leda felsökning. Du kommer i huvudsak att arbeta med nätverksadministration och även vara delaktig i utvecklingen av Skolverkets it-infrastruktur. I dina arbetsuppgifter ingår vidare att: •  ansvara för huvudplattform, HP •  daglig drift av ett komplicerat HP nätverk •  LAN-switch konfiguration •  konfigurering och driftsättning av switchar och routrar •  routing, BGP •  administration av DHCP •  administration av lasbalansering (BIG-IP F5) •  administration och driftsättning av Checkpoint brandvägg (VSX cluster och GW cluster) •  site-to-Site IPSec VPN uppsättning •  administration av DDOS skydd •  shell scripting •  nätverksövervakning, Observium och Cacti •  design av nätverk Kvalifikationer Du har: • examen i datateknik, högskoleingenjör inom nätverksteknik • 10 år sammanhängande erfarenhet inom nätverksadministration inom större organisationer (över 800 medarbetare) • lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska • kunskap i DNS • erfarenhet av konfigurering och driftsättning av switchar och routrar • erfarenhet av routing, BGP • administrerat lasbalansering (BIG-IP F5) • administrerat och driftsatt checkpoint brandvägg (VSX cluster och GW cluster) • erfarenhet av site-to-Site IPSec VPN uppsättning • administrerat och driftsatt trådlöst näverk • erfarenhet av administration av DDOS-skydd • erfarenhet av shell scripting • erfarenhet av ITIL: Change Management, Problem & Incident Management Meritarande: • relevanta certifieringar i nätverksadministration enligt vår bedömning lämpliga för Skolverket • certifierad i Check Point • kännedom om Active Directory • erfarenhet av arbete på myndighet Vi söker dig som är en person som är trygg i dig själv och som uppfattas som en generös kollega som aktivt bidrar till ett tillåtande klimat i arbetsgruppen. Du har en god samarbetsförmåga och ett ödmukt och balanserat förhållningssätt. För att trivas i rollen är det viktigt att du är kommunikativ och kan arbeta självständigt. Du är analytisk, har förmåga att se helheten och löser komplexa system. Du arbetar sturktuerat och har goda ledaregenskaper eftersom du ska kunna leda avancerad felsökning i nätverk tillsammans med olika specialistteam inom infrastruktur. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är den 6 juni 2018. Tjänsten är en tillsvidareanställning, Skolverket tillämpar sex månaders provanställning. Fackliga representanter: Peter Karlberg 08-5273 3167 (OFR/ST), Lisa Tönus 08-5273 3226 (Lärarförbundet), Ulrika Lindmark (Saco) 08-5273 3153 och Claes Prentius (Saco) 08-5273 3447. I denna rekrytering har Skolverket redan tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt från annonsförmedlare eller försäljare.
Företag: Skolverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Nätverkstekniker infrastruktur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nätverkstekniker infrastruktur

Ett par extra armar och ben
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Hej! Jag söker ett par extra armar och ben ­- är det kanske dig jag söker? Mina muskler är nämligen stundtals för svaga för att kunna hänga med i min vardag, och då behöver jag en personlig assistent som just kan låna mig sina armar och ben.  Det som jag tycker är absolut viktigast när du arbetar som personlig assistent hos mig är följande: • Att du är lojal; du kommer att bli mina armar och ben och detta betyder att vi kommer att arbeta väldigt nära varandra. Det är viktigt att du alltid är ärlig, står för vad du säger och alltid ställer upp för laget. Detta är ett grundläggande synsätt som inte går att tumma på •  Att du är relativt fysiskt vältränad; så att du orkar konka runt på mig alternativt min tunga handväska inklusive dator •  Att du kan ta direktiv; detta betyder dels att du förstår att det är mitt liv och att saker således görs på mitt sätt, men det betyder också att du har lätt att förstå och komma ihåg instruktioner • Att du är flexibel; när inte du är på arbetet så måste någon av dina kolleger täcka för dig, och det omvända gäller således när någon av dina kolleger är sjuka, då måste du täcka för dem. En viktig del i mitt liv är att resa, och om du som jag har detta intresse vet du att man ibland vill dra iväg på en spontanresa över helgen. Och om gör jag detta så måste så klart mina armar och ben med. Du vet också att alla resor, även de som är planerade ett år i förväg, kommer att innehålla oväntade saker som inte går att förutse utan får lösas på plats • Att du trivs med högt likväl som lågt tempo; jag tycker om när saker och ting går snabbt och effektivt, och här talar vi då effektivitet i klass med Gunde Svan, så varje minut räknas. Men det kommer också dagar när jag vill sova till kl. 12 och sedan bara slagga framför en film. Därför måste du både känna dig bekväm med att köra på i OS-­-tempo likväl som att bara sitta och rulla tummarna i flera timmar Så, då vet du vad jag söker och du vet också lite om mig. Jag misstänker dock att du är så nyfiken att du gärna skulle vilja få ett ansikte på mig? Om så är fallet kan du få en glimt av mig på Instagram, pillowbecker Och eftersom du nu får tjuvkika på mig är det inte mer än rättvist att du i din ansökan skickar med en bild på dig. Eller varför inte namnet på din Instagram. Om du känner att du uppfyller kriterierna ovan och är intresserad av att hänga med mig i min vardag, sök redan idag! Ålder, kön och erfarenhet spelar ingen roll, det viktiga är att du och jag trivs tillsammans. Ansökan skickas in via länken! Min kontaktperson Mia kommer att sålla de ansökningar som kommer in och sedan, om du är den som uppfyller alla krav och kanske dessutom har det där lilla extra, så kommer hon att erbjuda dig att komma och provjobba hemma hos mig. I din ansökan uppskattar således både jag och Mia om du beskriver, med exempel, på vilket sätt du uppfyller ovanstående krav.  Lycka till! Jag hoppas att vi ses. Vänligen Pernilla Arbetstid / Varaktighet:  Vi söker 3 tjänster, se tjänstgöringsgrad nedan. Varierande dag, kväll och natt. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform - så längre uppdraget varar samt timanställning. Tjänst 1: 70 % Tjänst 2: 70 % Tjänst 3: 70-75 % Föräldrarvikariat med chans till förlängning. En av ovanstående tjänster kommer även innebära ett arbetsledaransvar som innefattar bokning av resor, ev bemmaning och adminstrativa uppgifter. Vi söker även timvikarier vid behov.   Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.   Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ett par extra armar och ben jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ett par extra armar och ben

Konsultuppdrag för Sjuksköterska till central akutvårdsavdelning
Gillar du att utmanas på jobbet? Eller när du får känna adrenalinet pumpa emellanåt? I så fall ska du söka den här tjänsten som bemanningssjuksköterska på en akutvårdsavdelning i centrala Stockholm! Här kommer du få lära dig massor tillsammans med en massa nya, trevliga och hjälpsamma kollegor! Om uppdraget: Detta är ett uppdrag på en slutenvårdsavdelning i centrala Stockholm. Uppdraget är på en akutvårdsavdelning (AVA) och behov finns från omgående och fortsatt över sommaren och hösten. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av att jobba som bemanningssjuksköterska för du kommer att klara det galant, vi önskar bara att du har två års erfarenhet av sjuksköterskeyrket för att du ska känna att du är trygg i din yrkesroll som sjuksköterska. Dina arbetsuppgifter: Att jobba som konsult är väldigt roligt och otroligt lärorikt! Du kan själv bestämma var du vill jobba, när du vill jobba, och det bästa av allt, när du vill vara ledig. Vi på Bemannia önskar att du är flexibel och initiativtagande samt har ett stort fokus på patienter och anhöriga. För att bli framgångsrik i rollen som bemanningssjuksköterska är du dessutom en god lagspelare som motiverar dina medarbetare och ser helheten. Då uppdraget är ett vårdavdelningsuppdrag så är det sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska men där du inte behöver fokusera på något annat än att få göra ett bra jobb och således kan känna dig nöjd över dagens arbete vid arbetspassets slut. Dina kvalifikationer: - Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska. - Goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av att jobba på en medicinavdelning. Vad vi erbjuder dig: Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Vi som arbetar som konsultchefer på Hälso- och sjukvårdssidan på Bemannia Care är alla sjuksköterskor och kommer att kunna ge dig det stöd som du behöver. Som konsultchef finns vi inte på plats där du arbetar men vi finns alltid ett telefonsamtal bort och till oss ska du alltid känna att du kan ringa, oavsett vad det gäller, en reflektion efter arbetspasset, diskutera ett dilemma eller bara prata väder och vind. Vi försöker att åka ut och hälsa på dig ute på arbetsplatsen så ofta vi kan och vi sköter allt administrativt åt dig så att du bara behöver fokusera på det som du har spetskompetens inom! Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Anna Hammarberg på e-postadress: anna.hammarberg@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du mig, under kontorstid, på tfn: 070-874 95 00 Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultuppdrag för Sjuksköterska till central akutvårdsavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultuppdrag för Sjuksköterska till central akutvårdsavdelning

Forskare / forskningskoordinator i EU-projekt
KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, teknisk historia och filosofi. Avdelningsinformation Din tjänst kommer att tillhöra avdelningen för Beräkninsvetenskap och beräkningsteknik, i en forskargrupp som bygger modeller av hjärnan i nära samarbete med forskare inom High Performance Computing. För ytterligare information se, https://www.kth.se/sv/cst Tjänsten är placerad vid Science for Life lab i Solna. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i att koordinera på 50% the Brain Simulation Platform (BSP) inom the Human Brain Project (HBP) som en av två Subproject managers. Övriga 50% av tjänsten består utav forskningsarbete med inriktning mot ökad förståelse av hjärnan och specifikt inom ramen för Human Brain Project (https://www.humanbrainproject.eu). Dina arbetsuppgifter är att bygga, samt simulera, G-protein kopplade receptorinducerade kaskader som är viktiga för förståelsen av synaptisk signalering och inlärning i hjärnan. I arbetsuppgifterna ingår att delta i och anordna möten med forskare, andra Subproject managers, de centrala koordinatorerna med flera, både via videokonferens och fysiska möten. Koordinering och skriva rapporter, deliverables, milestones, etapp ansökningar etc. I tjänsten ingår ett par resor per termin. Denna tjänst är en tidsbegränsad anställning till och med 2019-04-30, med möjlighet till förlängning. Startdatum är öppet för diskussion men vi ser att tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Kvalifikationer Sökande ska ha en doktorsexamen inom relevant ämne för forskningen så som beräknings(neuro)biologi, systembiologi, bioinformation eller neurovetenskap. Även programmeringskunskaper är nödvändiga. Sökande ska ha erfarenhet av att bedriva forskning i internationella forskningsprojekt. Sökande ska kunna bedriva självständig forskning inom ovan beskrivet område och ha goda kunskaper i engelska. Det räknas som meriterande att ha lett forskningsprojekt, varit koordinator för internationella forskningsprojekt och eller att ha lett internationella samarbeten. Meriterande är även erfarenhet av rapporteringssystem som EMDESK och SYGMA. Att vara flexibel, organiserad, stresstålig och att ha en positiv attityd är bra egenskaper hos den sökande för den här tjänsten. Fackliga representanter Du hittar kontaktuppgifter till fackliga representanter på KTH:s webbsida.  Ansökan Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Din kompletta ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista dagen för ansökningsperioden. Ansökan skall innefatta följande handlingar: 1. Curriculum vitae. 2. Betygsavskrift från högskolan/universitet. 3. Kortfattad redogörelse varför du är intresserad av tjänsten. Övrigt Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Företag: Kungliga Tekniska högskolan,
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Forskare / forskningskoordinator i EU-projekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Forskare / forskningskoordinator i EU-projekt

Solhöjdens förskola, storbarnsavdelning söker barnskötare
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Spånga-Tensta stadsdelsområde är beläget i den nordvästra delen av Stockholm. Inom området finns Järvafältet, ett grönområde med unika kultur- och naturvärden. Vår vision är att göra skillnad för människan i vardagen. Arbetsplatsbeskrivning Solhöjdens förskola hör till Växthusens förskoleenhet i Spånga-Tensta, stor lummig gård med närhet till pendeltåg och bussar Arbetsbeskrivning Som barnskötare bidrar du till att vardagen på förskolan fungerar väl och att omsorgen och det dagliga pedagogiska arbetet bygger på barns delaktighet och val. Tillsammans med övriga kollegor på förskolan medverkar du till att en positiv, meningsfull och utvecklande miljö skapas för varje barn och för hela barngruppen. Du deltar i det pedagogiska utvecklingsarbetet och den pedagogiska dokumentationen enligt förskolans läroplan och verksamhetsmål. Du är engagerad och deltar aktivt i planering och utvärdering av arbetet. Du bidrar även vid föräldramöten och utvecklingssamtal. I de dagliga kontakterna med vårdnadshavarna är du engagerad, barnfokuserad och serviceinriktad. Kvalifikationer Du ska ha en gymnasieutbildning inom omvårdnadsprogrammet, barn och ungdom eller annan utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som barnskötare och vana att dokumentera. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Som person är du engagerad, flexibel och ansvarstagande. Ditt barnfokus är tydligt och du har en positiv attityd till ditt arbete och ditt arbetslag såväl som till hela förskolan och enheten. Du samverkar med barn, kollegor och föräldrar på ett lyhört och smidigt sätt och lyssnar, kommunicerar samt hanterar konflikter på ett konstruktivt sätt. Du handlar i enlighet med fattade beslut, läroplanen, mål, policys och riktlinjer. Du är lugn, stabil och har förmågan att fokusera på rätt saker. Övrigt Vi har ramtid 6.30-18.30, vilket innebär att du måste kunna arbeta både öppning och stängning Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Solhöjdens förskola, storbarnsavdelning söker barnskötare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Solhöjdens förskola, storbarnsavdelning söker barnskötare

SISAB söker redovisningsekonom med ansvar för fastighetsmoms
SISAB, Skolfastigheter i Stockholm AB, är ett kommunalt bolag inom koncernen Stockholms stadshus AB. Bolaget omsätter cirka 2 miljarder kronor och äger ca 600 förskolor, grundskolor och gymnasier i Stockholm, från Kista i norr till Farsta i söder. Totalt äger och förvaltar SISAB 1,8 miljoner kvadratmeter, där fler än 100 000 människor vistas dagligen. För att ge barn och ungdomar bästa möjliga start i livet äger, förvaltar och utvecklar vi Stockholms skolor och förskolor. Med hållbarhet och smarta lösningar i trygga och inspirerande utbildningsmiljöer bidrar vi till att forma framtidens Stockholm. Läs mer om oss på www.sisab.se Vi står inför att stärka våra processer avseende vår momshantering och söker dig som vill vara med och bidra i detta viktiga arbete! Rollen är nyinrättad och rätt person kommer att ges stor möjlighet att driva utveckling och verkligen sätta rutiner som gör att vi blir bäst i klassen inom området. Tjänsten tillhör avdelningen ekonomi- och administration och ingår i enheten ekonomi. På enheten jobbar du tillsammans med åtta kollegor med olika inriktningar men där en kollega precis som du är duktig på fastighetsmoms. Tjänsten innebär kontaktytor inom så väl vår fastighets- som vår projektverksamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter * Tillse att fastighetsmomsen hanteras korrekt i alla led och löpande säkerställa att register för fastighetsmoms är uppdaterat och korrekt * Förbättra arbetsprocesser och rutiner och vara delaktig i företagsövergripande projekt * Upprätta momsdeklarationer * Avstämningar vid månads, tertial- och årsbokslut * Delaktig i upprättande av årsredovisning Din bakgrund Vi söker dig med akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande samt minst några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete innefattande redovisning, analys och fastighetsmoms. Självklart är du en van användare av ekonomisystem och har mycket goda kunskaper i Excel. Du har god förmåga att kommunicera på svenska i både tal och skrift. I den här rekryteringen kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är utåtriktad och relationsskapande men som även stimuleras och utmanas av regelverksfrågor och att fördjupa dig i detaljer och bestämmelser. Du har ett effektivt och strukturerat sätt att driva ditt arbete och du är lösningsorienterad och positiv. Tjänsten innebär många kontaktytor, både internt och externt, varför vi sätter stort värde på din förmåga att skapa goda relationer och vara kommunikativ och tydlig. Du är pedagogisk och har förmågan att förklara det komplexa så att det blir begripligt och enkelt för andra. Din framtid hos oss SISAB:s viktigaste tillgång är våra medarbetare. Därför arbetar vi aktivt för att skapa ett balanserat arbetsklimat. Vi har en stark gemenskap med ett nära ledarskap där medarbetarna trivs och får utrymme att växa. Vi sitter i trevliga lokaler med goda kommunikationer vid Liljeholmen och kommer i slutet av året att flytta till nya lokaler vid Globen. Ditt nästa steg I den här rekryteringen samarbetar SISAB med Experis Finance. Tjänsten söker du via "Ansök nu"-knappen. Urvalsprocessen sker löpande och därför är det viktigt att du skickar in din ansökan snarast. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Magnusson, telefon 076-780 68 64.
Företag: Skolfastigheter i Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga SISAB söker redovisningsekonom med ansvar för fastighetsmoms jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SISAB söker redovisningsekonom med ansvar för fastighetsmoms

Kurator - Konsultuppdrag deltid!
Medrek bemanning söker dig som är kurator och vill arbeta som konsult för ett kortare uppdrag hos vår kund, REMEO Stockholm! I vackra lokaler i Stora Sköndal vid Drevviken söder om Globen bedriver Linde Healthcare/AGA Gas AB sedan snart fem år tillbaka REMEO Stockholm. De erbjuder ett unikt vårdkoncept med en vårdnivå individuellt anpassad till vuxna patienter med behov av avancerad andningsvård och rehabilitering. Patienterna kommer till REMEO från akutsjukvården, de stabiliserar ochrehabiliterartill att slutligen facilitera maximal självständighet och återgång till hemmet. Arbetsbeskrivning Som kurator är du en viktig del av teamet kring patienten och har ett nära samarbete med övriga yrkeskategorier där vi tillsammans arbetar för patientens hälsa och sociala planering under vårdtiden hos oss och efter utskrivning. Arbetsuppgifterna består huvudsakligen avaktiv vårdplanering, kontakter med kommunen, försäkringskassan m.fl. Social utredning, hjälpa patienten att ansöka om insatser och hjälp som de är berättigade till (t.ex. färdtjänst eller ersättningar), stödjande samtal till patienter och anhöriga. På REMEO har vi regelbundna vårdplaneringsmöten där alla i teamet deltar, som kurator är du ansvarig för att dokumentera utskrivningsplaneringen. Kvalifikationer - Socionomutbildning eller motsvarande högskoleutbildning. - Erfarenhet av kommunal biståndshandläggning, vårdplaneringsprocesser och kuratorsarbete inom sjukvården. - Bred praktisk erfarenhet inom vidare planering av patienter och sociala utredningar och hemplanering samt förmåga att se behov av insatser och hjälp. - Vana att arbeta med IT-baserade journalsystem (Take Care) och vårdplaneringsverktyg (Webcare). Din profil Vi ser att du är trygg i din arbetsroll samtidigt som du kan arbeta självständigt. Du har en god förmåga att samarbeta med andra yrkeskategorier. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet med fokus på förståelse för patientens behov av helhet i enrehabiliteringsprocessoch värdig vårdprocess. Omfattning Arbetstiden är förlagd på dagtid, 60 %. Konsultuppdraget är tidsbegränsat tom september. Tillträde: Omgående. Ansökan Din ansökan ska bestå av CVochexaminationsbevis för att vara komplett.Du ansöker genom att trycka på "Skicka ansökan". Urval och intervjuer sker löpande så ta chansen och ansök redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta Felicia Sommensjö Rekryteringsansvarig Medrek felicia.sommensjo@medrek.se 0709 921 029 Skicka din ansökan redan idag!
Företag: Onrec AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kurator - Konsultuppdrag deltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kurator - Konsultuppdrag deltid!

Lagermedarbetare till chokladfabrik
Vi söker en Lagermedarbetare till Chokladfabrik i Upplands Väsby. Vi ser gärna att du har lagererfarenhet och innehar truckbehörigheten B1. Är du en lagspelare och vill arbeta i produktionsmiljö? Då har vi uppdraget för dig som Lagermedarbetare till vår kund i Upplands Väsby! Om tjänsten Som Lagermedarbetare kommer du att ta emot leveranser och avlastning av lastbilar med motviktstruck (B1). I rollen ingår det även manuell packning, truckkörning och sedvanliga lageruppgifter. Arbetspassen är förlagda enligt skiftgång och du kan komma att arbeta allt från 2-skift till 5-skift och skiftgången kan alltid komma att ändras under uppdragets gång. I din roll som Lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Avlastning av lastbilar - Lagerarbete - Truckkörning av motviktstruck (B1) Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av produktionsarbete eller lagerarbete. För att vara aktuell i tjänsten ska du inneha truckkort och ha truckvana. Vi ser gärna att du trivs att arbeta med rutinbaserade arbetsmoment och har ett tekniskt intresse. Du förstår vikten av att varje steg i produktionen fungerar optimalt och ser meningen med alla arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är stresstålig, ansvarstagande och lösningsorienterad. Vi ser att du har en vilja att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och gillar att få testa på nya arbetsmoment. Viktigt för tjänsten är att du: - Erfarenhet av lossning och lastning av lastbilar - Har möjlighet att arbeta skift - Innehar truckkort motviktstruck (B1) Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om Adecco Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Om anställningen Tjänsten som Lagermedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående, därmed ser vi gärna att du kan börja inom två veckor. Till att börja med är uppdraget på sex månader, med god chans till förläning för rätt person. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Athina Bagiopoulou 073-684 70 08 Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Lagerarbete, truckkort, Upplands Väsby.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lagermedarbetare till chokladfabrik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagermedarbetare till chokladfabrik

Account Manager / B2B / Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: I en värld med alltmer digital interaktion har det fysiska mötet blivit desto viktigare för att bygga motivation, förståelse och teamkänsla. Med 98100 MSEK i omsättning, en framtidsutsikt att dubbla den samt många framgångsrika samarbeten har Ciceron Group inte bara lagt en stadig grund för sin egen framtid, de har skapat flertalet innovativa lösningar för att hjälpa sina kunder med detta. Ciceron skräddarsyr upplevelser så som resor och event som inspirerar, motiverar och engagerar. Nu har de utvecklat en mjukvaruprodukt som gör precis det, och fortsättningsvis är deras mål att engagera allt fler företag så att de i sin tur kan nå sina mål. Som Account Manager på företaget blir du först ut med att på heltid engagera dig i produkten och inspirera andra företag att göra detsamma. Du kan läsa mer om Ciceron Group här: http://cicerongroup.com/ Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Alla samtal och mail kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Martina Liström på nummer 070 434 17 64 alternativt via mail, martina.listrom@bravura.se. Arbetsuppgifter: I rollen som Account Manager axlar du ett spännande ansvar för att prospektera, ta kontakt med potentiella kunder och driva affärer. Produkten du säljer är en kundanpassad och innovativ mjukvara som på ett roligt och kreativt sätt ökar försäljningen hos dina kunder. Du ansvarar för hela säljprocessen från första kontakt till förhandling samt avtalsskrivning, och självklart får du en gedigen introduktionsperiod för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Vidare utvecklar du dina kunder och skapar långsiktiga relationer med fokus på uppföljning och stöttning. De människor och bolag du kommer i kontakt med befinner sig i flertalet olika branscher, och oavsett bransch blir du deras expert med fokus på effektivisering av deras specifika företag. I samarbetet med dem ser du till att de blir mer lönsamma med hjälp av Cicerons säljverktyg. Profil: • Avslutad gymnasieexamen • Du har minst 1 års erfarenhet av försäljning och nykundsbearbetning, med fördel inom B2B • God vana av att jobba i Excel är meriterande • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas på Ciceron som Account Manager tycker du om förändring, tempo och teamkänsla. Det är förstås ett plus om du är intresserad av IT då du säljer en mjukvarulösning. Om du ännu inte har det intresset lär det växa sig stort i samma stund du börjar i denna roll. Som person är du en utpräglad relationsmänniska som brinner för att skapa och upprätthålla kontakter. Du är målinriktad och trivs i en miljö där dina affärer har framstående påverkan på företaget i stort. Din vilja att uppnå goda resultat och ständigt lära dig nytt märks tydligt i alla delar av ditt arbete. Vidare är du handlingskraftig och initiativtagande, du räds inte att komma med nya idéer och uttrycka dina tankar kring förbättringsmöjligheter. Som Account Manager har du stora utvecklingsmöjligheter och får chansen att driva bolaget med de andra medarbetarna, därför ser vi att du även är affärsorienterad med en långsiktig vilja att bearbeta och stötta nya och befintliga kunder både på telefon och face-to-face. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: säljare, b2b, am, account manager, Ciceron Group, Stockholm, excel, försäljning, kund, telefon, telefonförsäljning, kundmöte, service, IT, mjukvara
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager / B2B / Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager / B2B / Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group


Sök lediga jobb Pizzabagare Lysekil

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se