Poolia Bank & Finans jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Poolia Bank & Finans. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Poolia Bank & Finans. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Halmstad
- Sjuksköterskor till långtidsuppdrag på urologen Varberg- Varberg
- Sjuksköterska till strokeavdelning i Varberg- Varberg
- Trafikstrateg- Halmstad
- Husvärd, vikariat- Halmstad
- Truckförare med stort engagemang- Halmstad
- Personlig assistent till pojke i Kungsbacka- Kungsbacka
- Drift och underhållsansvarig elektriker till Falkenberg- Halmstad
- Milly's Candy söker butiksbiträde- Halmstad
- Café-biträde till Golfrestaurang- Varberg
Mer beskrivning
Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Sjuksköterskor till långtidsuppdrag på urologen Varberg
OM UPPDRAGET För en av våra kunders räkning söker vi nu sjuksköterskor till urologavdelning på sjukhuset i Varberg. Behovet gäller året ut med möjlighet till förlängning. DINA ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga uppgifter som sjuksköterska på urologavdelning. Uppdraget gäller dag- och kvällstid eller på natten. DIN PROFIL Vi söker legitmerade sjuksköterskor med minst två års arbetserfarenhet. Meriterande är om du arbetat med urologi tidigare samt erfarenhet av arbete med journalsystemet VAS. OM OSS Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, socionomer, psykologer samt övrig vårdpersonal i både Sverige och Norge. Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag. Centric Care har kontor i Göteborg, Sundbyberg, Malmö och Oslo. Vi bemannar tillfälliga och långvariga bemanningsbehov och har långsiktiga relationer med alla våra uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. Förklaringen till det är enkel. De värdesätter vår närvaro och vårt engagemang i varje enskilt uppdrag. Våra kunder vet att de garanteras motiverade och kunniga konsulter â varje gång. Vi som jobbar på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vården och socialt arbete för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt. Som bemanningsföretag erbjuder vi våra konsulter några av de bästa lönevillkoren i branschen med bl.a. två löneutbetalningar per månad, årsbonus i form av upplevelsehelg, varierande uppdrag, en egen kontaktperson samt mycket uppskattade konsultträffar där vi umgås tillsammans under mer avslappnande former. Lägg sedan till en av branschens förmånligaste friskvårdsbidrag på upp till 4000 kr per kalenderår så börjar du få en bild om hur det är att jobba hos oss. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet vilket innebär en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta oss redan idag. Välkommen! /Elisabeth Jonsson, Konsultchef Mer informasjon
Företag: Centric Care AB - Göteborg
Ort: Varberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor till långtidsuppdrag på urologen Varberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor till långtidsuppdrag på urologen Varberg
Sjuksköterska till strokeavdelning i Varberg
OM UPPDRAGET För en av våra kunders räkning söker vi sjuksköterska till medicinavdelning med inriktning neuro/stroke i Varberg. Uppdraget startar omgående och pågår till september med möjlighet till förlängning. DINA ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga uppgifter för sjuksköterska inom slutenvården på medicinavdelning med inriktning neurologi/stroke. DIN PROFIL Du är grundutbildad sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Gärna erfarenhet av datasystemet VAS/NCS. OM OSS Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, socionomer, psykologer samt övrig vårdpersonal i både Sverige och Norge. Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag. Centric Care har kontor i Göteborg, Sundbyberg, Malmö och Oslo. Vi bemannar tillfälliga och långvariga bemanningsbehov och har långsiktiga relationer med alla våra uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. Förklaringen till det är enkel. De värdesätter vår närvaro och vårt engagemang i varje enskilt uppdrag. Våra kunder vet att de garanteras motiverade och kunniga konsulter â varje gång. Vi som jobbar på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vården och socialt arbete för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt. Som bemanningsföretag erbjuder vi våra konsulter några av de bästa lönevillkoren i branschen med bl.a. två löneutbetalningar per månad, årsbonus i form av upplevelsehelg, varierande uppdrag, en egen kontaktperson samt mycket uppskattade konsultträffar där vi umgås tillsammans under mer avslappnande former. Lägg sedan till en av branschens förmånligaste friskvårdsbidrag på upp till 4000 kr per kalenderår så börjar du få en bild om hur det är att jobba hos oss. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet vilket innebär en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta oss redan idag. Välkommen! /Elisabeth Jonsson, ?Konsultchef Mer informasjon
Företag: Centric Care AB - Göteborg
Ort: Varberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till strokeavdelning i Varberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till strokeavdelning i Varberg
Trafikstrateg
Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 100 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 8000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Kommunledningsförvaltningen har fokus på ledning, samordning och uppföljning för att kommunkoncernen ska arbeta effektivt med invånarnas bästa i fokus. Förvaltningen leder och samordnar samhällsbyggandet i Halmstads kommun och ansvarar för styrning och utveckling av kommungemensamma frågor. Rollen som trafikstrateg är placerad på strategi- och utredningsavdelningen, en avdelning med flera olika ansvarsområden, här finns bland annat miljöstrateg, klimatanpassningsstrateg, trafikstrateg, ekologer, projektledare och kommunikatörer för hållbart resande. ARBETSUPPGIFTER Som trafikstrateg hos oss blir du en viktig kugge i arbetet med att utveckla och forma framtida Halmstad. Den här tjänsten kommer innebära en utökning från en till två trafikstrateger. Som trafikstrateg på samhällsbyggnadskontoret är du kommunens och förvaltningens specialist rörande strategiska och övergripande trafikfrågor. I uppdraget ingår framförallt att utveckla trafikfrågorna i ett långsiktigt perspektiv. Rollen innebär också att du är delaktig i det dagliga arbetet, vilket innebär utredningar, stöd till planhandläggarna i trafikfrågor under planprocessen samt beredning av ärenden till kommunstyrelsen och dess utskott. Vidare innebär rollen som trafikstrateg att du är ansvarig för att, i samarbete med Region Halland, Hallandstrafiken och andra berörda förvaltningar, utveckla kommunens kollektivtrafik. En del av din tjänst kommer därför vara projektsamordnare för Halmstads resecentrum, ett av stadens viktigaste omvandlingsprojekt i närtid. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskole- eller universitetsexamen inom relevant område eller motsvarande utbildning och erfarenhet som vi sammantaget bedömer som likvärdig. Eftersom arbetet innebär många kontakter och mycket samarbete med andra förvaltningar, myndigheter, föreningar, organisationer och allmänhet, bör du ha lätt för att knyta nya kontakter. Vidare är du duktig på att kommunicera så väl muntligen som skriftligen. Som person har du ett positivt förhållningssätt och du är initiativrik, strukturerad och drivande. Vi ser gärna att du har erfarenhet från offentlig verksamhet. Erfarenhet av arbete med Trafikverket, region eller länstrafikbolag är meriterande. Även erfarenhet av projektledning gällande större samhällsbyggnadsprojekt är meriterande. Giltigt B-körkort är ett krav. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka i Visma Recruit och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Halmstads kommun, Kommunledningsförvaltningen
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Trafikstrateg jobb, Trafikstrateg Halmstad, Trafikstrateg Halmstads kommun, Kommunledningsförvaltningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trafikstrateg
Husvärd, vikariat
Vill du vara vårt nya ansikte utåt genom att dagligen synas och finnas till hands för våra hyresgäster? Då kan du vara vår nya husvärd! Halmstads fastighetsbolag, ett bolag som arbetar för att på ett affärsmässigt sätt utveckla och erbjuda ett attraktivt boende i hyresrätt. Företaget förvaltar även kommersiella lokaler i såväl centralorten som tätorterna. I ditt arbete som husvärd kommer du att ⢠ha ständig kontakt med hyresgäster, entreprenörer och leverantörer. ⢠arbeta med reparationer av fastigheter samt administrera, samordna och följa upp arbeten som utförs i den dagliga driften. ⢠utifrån gällande hyresavtal, avgöra vilka reparationer som ska utföras i aktuell lokal. Vi söker dig som är en händig problemlösare som brinner för att ge god service. Du tycker om att ha många bollar i luften, du är positiv, flexibel och har en känsla för vad som är viktigt att prioritera. Du har ett intresse och vilja att vara med och utveckla affärsområdets förebyggande arbete med ökad närvaro hos våra lokalhyresgäster, dels genom reparationer i egen regi och dels genom kundbesök mm. Utöver det ser vi att du har: ⢠någon form av fastighetsrelaterad yrkeserfarenhet ⢠B-körkort ⢠datorvana Tjänsten är ett vikariat på sex månader. Tillträde enligt överenskommelse. Halmstads Fastighets AB ägs av Halmstads Kommun. Bostadsbolaget omsätter drygt 750 miljoner kronor och har cirka 100 anställda. Fastigheterna, som består av drygt 10 000 lägenheter och lokaler, värderas till cirka 11 miljarder kronor. Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.
Företag: Halmstads Fastighets AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Husvärd, vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Husvärd, vikariat
Truckförare med stort engagemang
Är du en ansvarstagande och driven person som älskar att köra truck? Vill du ingå i ett team med god laganda och stort engagemang? Då är det dig vi söker! Om tjänsten Som truckförare hos vår kund är din huvudsakliga uppgift att hämta och lämna material med hjälp av truck. Då godset är skrymmande krävs det att du har en god körkänsla och förmågan att överblicka svåra situationer. Du kommer arbeta hos en av våra kunder i Halmstad som nu effektiviserar och förbättrar sitt lager. Du blir en viktig del i att arbetet flyter på obehindrat. Om dig Vi söker dig som har lång erfarenhet av att köra truck. Du har använt trucken dagligen i ditt tidigare arbete och vet hur man på bästa sätt manövrerar gods som är otympligt. Det är meriterande om du har erfarenhet av sidlastare (C4) men även motviktstruck (B1)och skjutstativtruck (B3) samt fyrvägstruck (B6). Som person är du social och serviceminded. Vidare är du ansvarstagande och driven samt har fömågan att planera ditt arbete på bästa sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Om anställningen Tjänsten som truckförare är ett konsultuppdrag med tillsättning snarast. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader med chans till förlängning och en tillsvidareanställning. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Åberg 0736-847663 Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Truckförare med stort engagemang jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Truckförare med stort engagemang
Personlig assistent till pojke i Kungsbacka
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder i Kungsbacka. Om tjänsten: Vår kund är en pojke som bor i Kungsbacka och han söker nu efter en personlig assistent som kan vara honom behjälplig med allt som står på livets agenda. Pojken har ett omfattande vårdbehov och har bland annat trach (tracheotomi) samt peg (gastrostomi) och är därför i behov av assistans dygnet runt. Som pojkens assistent kommer du att få hjälpa honom med exempelvis påklädning och personlig omvårdnad. Tjänst på 50-100%, så länge uppdraget varar. Vi söker dig som: ⢠Har erfarenhet från en liknande roll ⢠Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift ⢠Undersköterska är meriterande, men inget krav ⢠B-körkort är metierande, men inget krav Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med barn eller som personlig assistent. Det är viktigt att du som söker är trygg i dig själv, lugn och kan ta egna initiativ. Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre. Arbetstid/Varaktighet: 50-100%, så länge uppdraget varar. Vaken natt, men det förekommer även dagspass. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavta.l Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. Humana har valt att använda personlighetstestet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MiNT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv". Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9)
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Kungsbacka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till pojke i Kungsbacka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till pojke i Kungsbacka
Drift och underhållsansvarig elektriker till Falkenberg
Nu söker vi en drift och underhålls ansvarig elektriker till Essity i Falkenberg. Trivs du med teknisk problemlösning? Har du gymnasiekompetens inom el/ automation och tidigare erfarenhet från processindustrin? Då har vi en spännande tjänst för dig! Om tjänsten I tjänsten som industrielektriker ingår du i ett supportteam där du rapporterar direkt till produktionsavdelningschefen. Du kommer tillsammans med ditt team att leda avdelningens resurser mot satta mål och säkerställa att återkommande el- och automationsproblem åtgärdas genom systematiskt felsökningsarbete. I dina arbetsuppgifter som DUA elektriker kommer du även att kompetensutveckla och coacha produktionsteamen i hanteringen av tekniska problem på avdelningen, säkerställa funktionen på automations- och processövervakningssystem och arbeta med förebyggande el-underhåll. Du följer upp, analyserar stopp- och spillorsaker och reservdelsåtgång på avdelningen. Tillsammans med ditt team utvecklar ni gemensamma standarder och underhållsrutiner. I din roll som drift & underhållsansvarig elektriker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Säkerställa funktionen på automations- och processövervakningssystemet - Arbeta med felsökning samt förebyggande elunderhåll - Hantering av tekniska problem - Analysera stopp- och spillorsaker och reservåtgång - Coacha produktionsteamen i hantering av tekniska problem Om dig Vi söker dig som är resultatdriven och har en god analytisk förmåga. Som person är du självgående och jobbar parallellt med flera olika uppgifter. Samtidigt är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer med personer i din omgivning. Meriterat är om du har erfarenhet av arbete som industrielektriker, samt har kunskap och erfarenhet av PLC-programmering. Du är van vid att arbeta i flexibel miljö där omprioriteringar förekommer. Det är därför viktigt att du har förmågan att göra goda prioriteringar. Viktigt för tjänsten är: - Att du har minst gymnasiekompetens inom el/ automation - Att du är självgående, resultatdriven och har en god analytisk förmåga - God förmåga att prioritera Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om Essity. Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag som utvecklar, tillverkar och säljer produkter och lösningar inom Personal Care, Consumer Tissue och Professional Hygiene. Fabriken i Falkenberg med ca 400 anställda, kännetecknas av en modern organisation och en högteknologisk maskinpark. Teknikutveckling och uppgraderingsprojekt pågår ständigt och större delen av vårt produktsortiment är "fast moving consumer goods". I fabriken tillverkas barnblöjor och inkontinensprodukter, främst för de nordiska marknaderna samt Central- och Östeuropa. Essity erbjuder dig möjligheten att arbeta i världsledande internationellt företag med generösa förmåner och goda utvecklingsmöjligheter. Där arbetar man med både ny och äldre teknik i ett engagerat och glatt team med fokus på goda resultat genom samarbete. Om anställningen Essity har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Lisa Åberg 0736-847663 Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Drift och underhållsansvarig elektriker till Falkenberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drift och underhållsansvarig elektriker till Falkenberg
Milly's Candy söker butiksbiträde
Milly's Candy finns i centrala Halmstad! Vi är en renodlad godisbutik med hög kvalité på hela vårt sortiment. Vi finns där våra kunder finns och sätter därför våra kunder i fokus. Vi söker passionerade medarbetare som vill satsa på Milly's Candy och samtidigt leverera bästa servicen till våra kunder. Vi söker dig som har dessa egenskaper: * Du är en glad och positiv person som smittar av sig till kollegor och gäster * Du är tävlingsinriktad och drivs av försäljning * Du är ansvarsfull och initiativrik * Du har kul på jobbet samtidigt som du skapar lönsamhet * Du är renlig och sköter hygien på ett ypperligt sätt * Du är en effektiv person som trivs i ett högt tempo Passar du in i denna beskrivning tveka inte på att skicka in din ansökan idag! Arbetsuppgifter: * Kassa * Plocka upp varor * Hålla rent och snyggt i hela butiken
Företag: Milly´s Candy
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Milly's Candy söker butiksbiträde jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Milly's Candy söker butiksbiträde
Café-biträde till Golfrestaurang
Varbergs Golfcafé och Varbergs B&B är vackert beläget i hjärtat av det Halländska landskapet. Från hela anläggningen har man en underbar utsikt över golfbanan och omgivningen. Med Varbergs golfklubbs trevliga och uppskattade Östra bana är detta det självklara valet för alla golfare, såväl nybörjare som mer avancerade. Hos oss erbjuder vi ett boende i hemtrevlig miljö, goda middagar, konferansmöjligheter samt spännande golf. Medarbetare sökes till jobb som Café-biträde till golfrestaurang Arbetsuppgifter: Bre smörgåsar, frukostrfrallor Tillaga hamburgare kassaarbete Allmänna kommunikationer fungerar inte till arbetsplatsen varför du som söker bör ha körkort och tillgång till bil. Vi erbjuder tidsbegränsad säsongsanställning 50-75% ( ca 50% som kan utökas till 75% om arbete även på Västra Golfbanan) Säsongsjobb maj - september Intresserad - ansök omgående via länken: https://www.recruto.se/apps/ads/view/id/21098-arbetsformedlingen-varberg-cafe-bitrade-till-golfrestaurang Inkomna ansökningar hanteras löpande så tveka inte att ansöka redan idag.
Företag: Varbergs Golfhotell AB
Ort: Varberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Café-biträde till Golfrestaurang jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Café-biträde till Golfrestaurang
Söka jobb tips