PostNord TPL söker utvecklare till spännande projekt lediga jobb

PostNord TPL söker utvecklare till spännande projekt jobb PostNord TPL söker utvecklare till spännande projekt jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: PostNord TPL söker utvecklare till spännande projekt. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: PostNord TPL söker utvecklare till spännande projekt. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö- Stockholm

  2. Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City- Stockholm

  3. Finsktalande kommunikatör inom sociala medier- Stockholm

  4. Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS- Stockholm

  5. McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid.- Haninge

  6. Erfaren eventkoordinator till Sveriges största vinföretag!- Stockholm

  7. Customer Service Air Export (Flygexport)- Upplands Väsby

  8. McDonalds Haninge McDrive söker deltidspersonal 8-12tim/vecka.- Haninge

  9. Supporttekniker till Lexicon IT-konsult- Stockholm

  10. Bartender- Stockholm


Mer beskrivning

Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. Är du modig och vill anta nya utmaningar? Har du dessutom erfarenhet från arbete med autism och/eller beteendeproblematik är det dig vi söker! Vi söker fyra assistenter som arbetar i ett team om 6 personer till en kvinna med autism. Arbetet innebär att du som personlig assistent arbetar för att ge vår kund ett så normalt liv som möjligt utifrån kundens önskemål och behov. Du sätter kunden i centrum och är lyhörd och anpassningsbar för att fungera ihop med kunden i det dagliga livet. I ditt arbete får du regelbunden handledning tillsammans med dina kollegor. Erfarenhet att arbeta med PBS (Positive Behavior Support) och/eller TBA (tillämpad beteendeanalys) är mycket meriterande men inget krav. Som person är det viktigt att du är engagerad, kan följa instruktioner och har samarbetsförmåga. Att vara lyhörd och flexibel är även det viktiga egenskaper. Vi ser även att du bor i när området. Passar du in i beskrivningen här ovan så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan tillsammans med din meritförteckning. Intervjuer med de sökande som vi finner intressanta kommer att ske löpande Tjänsterna är tillsvidareanställningar och du blir fördelad en schemarad där passen är förlagda på dagtid, kvällstid, natt och helger. Individuell lönesättning och kollektivavtal. Vi begär utdrag från polisens brottsregister. Tillsättning: Omgående För ytterligare information, kontakta verksamhetschef Angela Ostojic. Växel: 08-51494502   Polisregisterutdrag som du kan ansöka om här: http://www.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/Blanketter/Registerutdrag/442.3.pdf
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modig och driven Personlig Assistent sökes till Ekerö

Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City
Dfind Finance söker för kunds räkning en ekonomiassistent/administratör för uppdrag på 1,5 år. Man sitter i ett utav koncernbolagen och arbetar på en affärsstödsfunktion med 7 andra kollegor. Det är en ny roll som till viss del kommer utformas under uppdragets gång. Bland de huvudsakliga arbetsuppgifterna kan idag nämnas: . Ansvar att hantera processer och dokument i nytt system . Avtalshantering . Kundreskontraarbete . Fakturering . Administrativ hantering bolagsverket . Stöd i bokföring . Administrativt stöd i till övrig personal i bolaget . Administrativa Ad Hoc-uppgifter Man söker en strukturerad och noggrann person med driv och gott humör. Då det är en bred roll ska man tycka om varierande arbetsuppgifter och ha en positiv inställning till att ha flera bollar i luften. Vi ser gärna att du har något eller ett par års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du är öppen för förändringar och förbättringar av process. Du ska ha god kommunikationsförmåga. Det är meriterande om man har arbetat i Agresso eller Hogia tidigare. Uppdraget startar i mitten av augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: Dfind Finance & Executive AB Detta är Dfind Finance & Executive Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via PWC. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City

Finsktalande kommunikatör inom sociala medier
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en person till en spännande tjänst som finsktalande Kommunikatör inom sociala medier. Kunden är en PR/marknads byrå som är internationellt verksamma och söker nu en persom som ska arbeta med sociala medier för deras kunds räkning som är ett välkänt elektronikföretag . Du kommer jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag som  startar omgående och pågår t.om årsskiftet med goda chanser till förlängning för rätt person. Tjänsten innebär bland annat ansvar för kundservicefrågor om företagets egna sociala medier.  Du kommer även att ha många externa och interna kontakter. Tjänsten tillhör organisationens kommunikationsavdelning och inkluderar nära samarbete med andra avdelningar såsom produktutveckling, tekniskt support samt PR-avdelningen. Du strävar hela tiden mot att uppnå kundlojalitet och tillfredsställelse genom att hjälpa, stödja och ge kunderna svar med snabbhet och hög professionalism. Du kommer att arbeta med att expandera företagets Customer Service när det gäller de sociala medierna och andra sociala nätverk. Även om ditt huvudfokus berör kommunikation inom sociala medier förväntas du även att vara stöd där det behövs, exempelvis när det gäller översättningar samt övrigt förekommande  arbetsuppgifter inom PR och kommunikation. Vi söker dig som har akademisk utbildning inom media, kommunikation, sociala medier eller liknande. Du har viss erfarenhet av att arbeta med kommunikation eller kundservice online. Du har intresse för, erfarenhet av eller åtminstone en förståelse för elektronik och IT-produkter. Meriterande om du har erfarenhet av kommunikation inom sociala medier, gärna inom detta område. Du känner dig hemma i en mångkulturell miljö och är flytande i engelska och finska såväl muntligt som skriftligt samt svenska. Som person har du hög professionell integritet och en stark energi för att arbeta i en dynamisk miljö med snabbt tempo. Du är angelägen om att uppnå kundnöjdhet genom din kommunikationsförmåga och din förmåga att samla in information från organisationen. Vidare ser du klagomål och svåra frågor som en möjlighet och inte ett problem. Som person är du även social och trivs att kommunicera med andra.  Du är van att vara en i laget, men kan också ta ansvar och få saker gjorda på egen hand. Skicka gärna din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande kommunikatör inom sociala medier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande kommunikatör inom sociala medier

Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS
Har du lång erfarenhet av VVS och nu söker något annat inom branchen? Vill du delge andra dina kunskaper så har du chansen nu. Vi på Personal Direkt söker nu för en kunds räkning utbildare inom VVS. Du behöver förutom nödvändiga hantverkskunskaper också vara social samt vara intressard av människor. Skulle du också kunskaper inom el så är det meriterande. Då tjänsten gäller undervisning är intresse/erfarenhet av pedagogik en nödvändig egenskap. Personal Direkt AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar både med privat samt offentlig sektor. Vi arbetar vi snabbt, noggrant och med stor lyhördhet. Nödvändiga certifikat/erfarenhet för VVS-montörer Intresse för pedagogik Enligt ök.
Företag: Personal Direkt AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personal Direkt AB söker utbildare inom VVS

McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid.
McDonald's är världens största restaurangkedja med fler än 33 000 restauranger i 119 länder. I Sverige finns idag cirka 220 restauranger över hela landet som besöks dagligen av över 430 000 gäster. Vårt mål är att göra våra gäster nöjda genom att servera god mat tillagad av råvaror av högsta kvalitet, med snabb och vänlig service, i rena och trevliga lokaler McDonalds Haninge McDrive söker en ny medarbetare för frukosten på vardagar. Arbetstiderna är förlagda mån-fred kl 07-11. Tjänsten är en halvtidstjänst på 20 tim/vecka. Vi vill att du är en morgonpigg person som vill ge snabb och trevlig service. Som nyanställd på McDonald's får du lära dig alla arbetsuppgifter i både kök, kassa och matsal. Efter genomgången introduktionsutbildning kommer du att rotera mellan olika arbetsområden. Hos oss får du också möjlighet att lära dig ännu mer och komma vidare i din utveckling. Genom att ta del av vårt utbildningsprogram kan du t ex utbilda dig till arbetsledare. Ditt intresse och dina ambitioner avgör hur långt du vill utvecklas inom McDonald's. Vi söker Dig som är serviceinriktad, vill arbeta i team, tycker om att arbeta med människor och vill ta eget ansvar. Varmt välkommen med en ansökan senast den 1 aug 2013! Vi tillämpar provanställning under de första sex månaderna av anställningen.
Företag: Svenska McDonald´s AB
Ort: Haninge
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: McDonalds Haninge McDrive söker medarbetare till frukost på halvtid.

Erfaren eventkoordinator till Sveriges största vinföretag!
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Här jobbar du på Sveriges största leverantör vad gäller distribution, import och marknadsföring av viner. Företaget har även egenproducerat vin som de levererar till systembolaget och utvalda resturanger. Din arbetsgrupp består av fyra kompetenta medarbetare och tillsammans planerar och genomför ni event och mässor, som eventkoordinator är det du som har det övergripande ansvaret. Företaget är beläget i mycket trivsamma lokaler på Östemalm. Arbetsuppgifter: Som eventkoordinator arbetar du på marknadsavdelningen och har huvudansvaret för planering av event, mässor, administration, budgetplanering och samordning av olika aktiviteter som du projektleder. Det här är en bred tjänst med en rad olika arbetsuppgifter. Exempel på dessa kan vara ansvar för marknadsaktiviteter, skriver nyhetsbrev, medlemsvård, uppdatering och förbättring av hemsidan, kontakt med samarbetspartners. Tjänsten kräver att du idag är en duktig och van eventkoordinator. Arbetstider: Kontorstider, heltid. Kvälls- och helgjobb kan förekomma ibland. Profil: Formella krav -Eftergymnasial utbildning inom event och marknadsföring -Ca 4 års erfarenhet som eventkoordinator, inkl. budgetplanering -Goda kunskaper i Officepaketet -Indesign och Adobe CS suite (meriterande) -Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Den här tjänsten passar dig som är en sann entreprenör! Du bör vara en initiativrik person som gillar att komma med idéer och genomföra effektiviseringar. Din bakgrund bör vara från entreprenörsdrivna företage och har du erfarenhet av, eller ett stort intresse för, vin är detta såklart meriterande. Övrig information: Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren eventkoordinator till Sveriges största vinföretag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren eventkoordinator till Sveriges största vinföretag!

Customer Service Air Export (Flygexport)
Bemanningsstyrkan Om Bemanningsstyrkan Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen. Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi. Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång. Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss. Om uppdragsgivaren Vi söker nu en "Customer Service Air Export" till en av våra spedititörskunder i Upplands-väsby. Arbetsbeskrivning Arbetets huvuduppgift är att samordna frakter över hela världen och vara företagets kontaktpunkt mot kunder och säljare. Planera bokningar av frakter, skapa fraktdokumentationer samt uppdatera kunduppgifter och fördefinierade ledtider. Din profil För att klara av dessa uppgifter behöver du vara en person som är van att ha många bollar i luften och är ordningssam. Du måste ha Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt. Goda kunskaper av att arbeta i datorsystem. Du bör komma från tidigare likande arbeten eller lämplig liknande utbildning. (Flygexport) Vid ansökan, Ange referensnummer: RF139 Alla våra kunder kräver att vi har tagit del av ett aktuellt utdrag ur brottsregistret på våra anställda. Det är därför bra om du som söker anställning hos oss beställer ett utdrag ur brottsregistret hos polisen i samband med att du skickar din ansökan/lägger in ditt cv hos oss. Detta gör du på polisens hemsida www.polisen.se Det tar ca två veckor att få utdraget. Du kommer att få hem ett kuvert från polisen och detta får du inte öppna utan det ska lämnas in oöppnat till oss på Veddesta Bemanning. Vi tar emot ansökan via epost(CV + personligt brev är krav): jobb@bemanningsstyrkan.se eller registrera dig på vår hemsida http://www.Veddestagruppen.se
Företag: Bemanningsstyrkan AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Customer Service Air Export (Flygexport) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Customer Service Air Export (Flygexport)

McDonalds Haninge McDrive söker deltidspersonal 8-12tim/vecka.
McDonald's är världens största restaurangkedja med fler än 33 000 restauranger i 119 länder. I Sverige finns idag cirka 220 restauranger över hela landet som besöks dagligen av över 430 000 gäster. Vårt mål är att göra våra gäster nöjda genom att servera god mat tillagad av råvaror av högsta kvalitet, med snabb och vänlig service, i rena och trevliga lokaler McDonald's Haninge McDrive söker nya deltidsmedarbetare för arbete kvällar och helger. Det här är en tjänst som passar dig som studerar och vill arbeta lite extra vid sidan av studierna. Arbetstiderna är förlagda från kl 16 eller kl 17 på vardagar samt helger både dag och kväll, vi arbetar med fasta scheman. Ange i ansökan hur du är intresserad av att jobba och vilka kvällar du finns tillgänglig. Som nyanställd på McDonald's får du lära dig alla arbetsuppgifter i både kök, kassa och matsal. Efter genomgången introduktionsutbildning kommer du att rotera mellan olika arbetsområden. Hos oss får du också möjlighet att lära dig ännu mer och komma vidare i din utveckling. Genom att ta del av vårt utbildningsprogram kan du t ex utbilda dig till arbetsledare. Ditt intresse och dina ambitioner avgör hur långt du vill utvecklas inom McDonald's. Vi söker Dig som är serviceinriktad, vill arbeta i team, tycker om att arbeta med människor och vill ta eget ansvar. Varmt välkommen med en ansökan senast den 1 aug 2013! Vi tillämpar provanställning under de första sex månaderna av anställningen.
Företag: Svenska McDonald´s AB
Ort: Haninge
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga McDonalds Haninge McDrive söker deltidspersonal 8-12tim/vecka. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: McDonalds Haninge McDrive söker deltidspersonal 8-12tim/vecka.

Supporttekniker till Lexicon IT-konsult
Lexicon IT-konsult Jobbeskrivning Lexicon IT-konsults kultur präglas av entreprenörskap och levererar spetskompetens på bred front. Vi hjälper våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom att tillföra spetskompetens och engagerade konsulter. Vi är idag verksamma i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen och har för närvarande cirka 200 konsulter som arbetar i våra projekt. Vi växer och är lönsamma vilket även bekräftas av att vi är AAA-ratade av Soliditet. Vi erbjuder våra tjänster till medelstora/mindre stora företag i Norden. Under 2013 fortsätter resan genom att bygga slagkraftiga affärsområden med hjälp utav branschens bästa specialister, där vårt erbjudande till kunden är: - Drift & Support - Cloud & Infrastruktur - Webb & Mobil - Utveckling & Förvaltning - Test & QA Vårt erbjudande till dig är att du blir en viktig del i vår organisation och att du tillsammans med oss kommer att utvecklas både i din yrkesroll och som person. Du, liksom vi, vill vara i framkant av den tekniska utvecklingen vilket sker genom spännande uppdrag, mentorskap och utbildning! I rollen som supporttekniker har du ansvaret för att snabbt och effektivt lösa användarnas IT-problem på plats men även via telefon och mail. Uppdragen som supporttekniker rör allt från de enklaste problemen till mer komplicerade ärenden. Dina arbetsuppgifter som supporttekniker kan komma att bestå av felsökning och problemlösning av mjukvara, hårdvara och nätverk. Hantera användare i Active Directory samt ge hjälp åt användare. Vidare i rollen som supporttekniker kommer du att arbeta med installation, uppgradering och underhåll av datorer. Vi på Lexicon IT-konsult behöver duktiga supporttekniker för uppdrag ute hos våra kunder. Vi vill att du som söker har ett stort intresse för support, inom både hårdvara och mjukvara. Du ska vilja ta tag i ren IT-support och känna det som en utmaning, vilja lära dig nya miljöer, system och applikationer. Som person ser vi gärna att du är driven och social. Utbildning/erfarenhet Du behöver ha goda kunskaper med minst 1 års dokumenterad erfarenhet i Microsofts olika system och applikationer. Det är bra om du som supporttekniker har någon form av teknisk utbildning på gymnasie-, KY- eller högskolenivå och du har arbetat ett tag med teknisk support inom IT. Krav på arbetssökande Det är önskvärt att du har minst 1 års erfarenhet från liknande tjänst/tjänster och att du är van med hela flödet från mjukvara till hårdvara. Som supporttekniker är du ansvarstagande, noggrann och har förmåga att prioritera rätt. Du behöver prata och skriva flytande svenska och engelska. Gällande tekniska kunskaper ser vi gärna att du har erfarenhet av: Windows XP/7 Windows Server (allmän koll) Microsoft Office Active Directory Gärna allmänna kunskaper om Exchange. Bra allmän koll på nätverk, skrivare och övrig hårdvara mm. Meriterande är om du har körkort.
Företag: Lexicon IT-konsult
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker till Lexicon IT-konsult jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker till Lexicon IT-konsult

Bartender
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten Vi söker duktiga, karismatiska bartenders med minst 3 års yrkeserfarenhet från nattklubbsbar, hotellbar eller cocktailbar. Du ska ha god kunskap om spritsorter och din förmåga och erfarenhet sträcker sig en bra bit förbi ölupphällning och G&T. Två veckors "bartenderskola" på Magaluf är INTE tillräckligt med erfarenhet för att söka detta jobb. Att du tycker om att ge service på en nivå utöver det vanliga är en självklar del i din yrkesroll. Som en av våra medarbetare erbjuder vi ett utvecklande och roligt arbete i ett positivt team. Din arbetsplats varierar och det är en fördel om du tycker om nya utmaningar och kontakter. Enligt avtal/efter överenskommelse
Företag: RestaurangAssistans
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Bartender jobb, Bartender Stockholm, Bartender RestaurangAssistans
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bartender


Sök lediga jobb PostNord TPL söker utvecklare till spännande projekt

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se