Praktikertjänst N.Ä.R.A. AB söker en Verksamhetschef geriatrik
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Praktikertjänst N.Ä.R.A. AB söker en Verksamhetschef geriatrik. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Praktikertjänst N.Ä.R.A. AB söker en Verksamhetschef geriatrik. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Varuhuschef- Norrtälje
- Säljande projektledare inom fastighetsbranschen- Stockholm
- Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik- Huddinge
- Sjuksköterska- Stockholm
- Kontorschef till spännande företag i Sollentuna- Sollentuna
- Fritidspedagog till Neglinge skola- Nacka
- Nannynu! Barnvakt Täby 3em/v- Täby
- Kock/Kokerska- Södertälje
- Business controller till ServiceFinder- Stockholm
- Driven systemintegratör sökes!- Järfälla
Mer beskrivning
VaruhuschefBiltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Rollbeskrivning: En Varuhuschef på Biltema är kundfokuserad och har ett stort engagemang i sin verksamhet. Varuhuschefen ansvarar för hela driften av varuhuset inklusive inköp, försäljning, logistik, ekonomi, personal, marknadsföring och upprätthållande av Biltemas koncept. Som Varuhuschef är du tillika VD för ett dotterbolag.  Kvalifikationer: Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet som butikschef inom detaljhandeln, dessförinnan har du arbetat i flera år i olika ledande befattningar även då inom detaljhandeln. Du är en självgående, prestationsorienterad och tydlig ledare som har förmågan att motivera din personal. Du är affärsorienterad och arbetar strukturerat. Vidare vill du arbeta i kedjekoncept med lokalt entreprenörskap, stora volymer och många människor. Kunskap i butiksdrift, ekonomistyrning, lager, logistik, marknadsföring samt att driva försäljning är ett krav. Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter. Det är viktigt att du delar Biltemas värderingar, enkelhet, sparsamhet, handlingskraft, ordning och reda samt flexibilitet. Eftersom detta rör sig om en nyetablering så får du här även möjlighet att vara med helt från början inklusive rekryteringen av ditt eget Biltema team.  Arbetsplats/placering: Norrtälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi: 010-490 15 35 Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du laddar upp din ansökan omgående. Är du intresserad av att söka någon av våra andra tjänster till Varuhuset? Resterande tjänster till Biltema Norrtälje utannonseras under våren/sommaren. Ladda gärna upp en spontanansökan via vår hemsida så länge och skapa en så kallad "Jobbagent". När väl annonserna läggs ut, kommer du få ett mail om att det nu går bra att söka de tjänster du lagt in önskemål på.
Företag: Biltema Norrtälje AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Varuhuschef jobb, Varuhuschef Norrtälje, Varuhuschef Biltema Norrtälje AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Varuhuschef
Säljande projektledare inom fastighetsbranschen
Vi söker en fastighetskonsult som ska leda och driva renoveringsprojekt i fastigheter som till större del är bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter. Som fastighetskonsult kommer du att bidra till att utvärdera, utveckla och förbättra arbetsmetodiken. Detta kommer att ske genom veckovis rapportering där det framgår vilka som är pågående projekt, antal besök, kundenkäter, bra och mindre bra besök under veckan samt vad som kan förbättras. Du kommer att få medverka på mässor, aktivteter och nätverkande samt medverka vid andra säljaktivteter för nykundsbearbetning För att lyckas i jobbet krävs stor egen drivkraft och personligt ansvar. Du ska kunna organisera och strukturera ditt arbete samt kunna medverka och leda projekt. I rollen som fastighetskonsult kommer det att innebära bygg- och informationsmöten på morgon och på kväll och i enstaka fall även helger. Vi ser gärna att du är hälso- och miljöintresserad samt har lätt för att skapa kontakt med nya människor. Vidare är du målinriktad och tycker om att göra affärer. Du ska kunna ta egna initiativ då rollen kräver att man är självgående samt är flexibel och serviceinriktad. Erfarenhet från fastighetsbranschen sedan tidigare är ett krav och då gärna med erfarenhet som projektledare, fastighetsförvaltare eller hantverkare. Det är meriterande om du har arbetat med stambyten, är entreprenadbesiktningsman, kontrollansvarig enligt PBL eller OVK-behörig. Flytande kunskaper i svenska och engelska, såväl skriftligen som muntligen är ett krav. Du som söker skall även ha b-körkort samt goda kunskaper i Officepaketet. I anställningen ingår bil, mobiltelefon och dator. Vi ser det även som meriterande om du sitter/suttit i styrelsen till en bostadsrättsförening samt tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange då gärna vilken idrott du har utövat. Arbetet är på heltid och kan starta omgående.
Företag: Staffingpartner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljande projektledare inom fastighetsbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljande projektledare inom fastighetsbranschen
Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik
Karolinska Institutet Avdelning Vid sektionen för klinisk geriatrik bedrivs undervisning och forskning om geriatriska sjukdomar med tonvikt på demenssjukdomar. Verksamheten är knuten till geriatriska kliniken och de patientflöden som finns vid Karolinska Universitetssjukhuset. Sektionens demensforskning är inriktad mot tidig diagnostik av demenssjukdomar med betoning mot imaging. Verksamheten har en starkt internationell anknytning med medverkan i flera stora EU-projekt. Arbetsuppgifter Vi söker en person som ska vara behjälplig i det webbaserade programmet Pingpong med att bland annat: - bygga upp nya kursmiljöer - konstruera webbaserade tentor och utvärderingsenkäter - lägga in studenter - göra kursbudget - hjälpa till med felsökningar - vara delaktig i lärandemiljöerna Arbetsuppgifterna innefattar också att administrera det geriatriska momentet vid läkarutbildningen, sjukgymnastprogrammet samt arbetsterapeutprogrammet. Inom arbetsuppgifterna ryms även registrering i Ladok; såväl moment som kurs som avslutad utbildning. Du kommer också att vara behjälplig i att ta fram statistik från de olika momenten och kurserna samt kunna hantera studenter med Individuellt Studie Program (ISP). Kvalifikationer Vi ser att du har pedagogiska skickligheter då en stor del av arbetet kommer vara att lära ut i Pingpong. Det är en förutsättning att du är påläst i de lagar och författningar som finns inom högskoleområdet och inom ramen för statlig myndighetsutövning. God datorvana och kunskaper i Microsoft Office är meriterande. Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och mycket goda kunskaper i engelska. Meriterande är kunskaper i utbildningsadministrativa program såsom Pingpong och LADOK samt erfarenhet av arbete med webbsidor. Vi sätter stort värde på god social kompetens och tror att du är noggrann, organiserad, serviceinriktad och har en högskoleutbildning i bagaget. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Inst. för neurobiologi, vårdvetenskap och samhälle
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik
Sjuksköterska
avdelning N22, Lung Allergikliniken Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största universitetssjukhus, där vård, forskning och utbildning är viktiga delar i arbetet att förlänga och förbättra människors liv. På Lung Allergikliniken arbetar vi aktivt med att utveckla vår verksamhet. Nu söker vi dig med flera års erfarenhet som sjuksköterska och som vill arbeta med oss i ett projekt för att förbättra vården för patienter med lungcancer. I projektet samarbetar vi på vårdavdelning N22 med vår dagvårdsenhet och medarbetare på onkologiska kliniken. Du behövs som sjuksköterska i våra team med undersköterskor och läkare för att ta hand om patienter med lungcancer i olika stadier. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska på avdelning N 22 är dina arbetsuppgifter varierande. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av omvårdnad av svårt sjuka patienter, utredningar och medicinska behandlingar som du är med och utför, bl a cytostatikahantering. Du förbereder, planerar och informerar patienter om olika behandlingar. Du ges i det dagliga arbetet möjlighet att vara med och utforma den framtida omvårdnaden av lungcancerpatienter i Stockholm. Kvalifikationer: Du som söker är legitimerad sjuksköterska. Med tanke på den vård vi bedriver vill vi att du har flera års erfarenhet som sjuksköterska och är trygg i din yrkesroll. Personliga egenskaper: I ditt arbete kommer du att möta många svårt sjuka patienter och deras anhöriga, vilket kräver att du är trygg i dig själv och din yrkesroll. Arbetet på vårdavdelningen är självständigt samtidigt som det kräver en god samarbetsförmåga med både kollegor och andra yrkesprofessioner. Det är viktigt att kunna ta egna initiativ, prioritera när det behövs samt ha en god kommunikationsförmåga. Vi vill att du ska vara engagerad och gilla utmaningar! Övrig information: Du har möjlighet att arbeta i tabellmodell som bl a innebär individuell schemaplanering med treskifts-tjänstgöring. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska
Kontorschef till spännande företag i Sollentuna
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett expansivt företag i en spännande bransch och söker för direkt rekryteringen en driven och ambitiös kontorschef som vill växa in i en roll som CFO.  Tjänsten På det trevliga kontoret i Sollentuna arbetar idag 8 personer i händelserik miljö där ingen dag är den andra lik. Tjänsten som kontorschef innebär att du har övergripande ansvar för administrationen på företaget. Inom ca. ett år kommer även tjänsten innefatta ansvar för ekonomin (ej det löpande). Tjänsten är på heltid med start i augusti. Arbestuppgifter I tjänsten som kontorschef har du bland annat följande arbetsuppgifter: ⢠Övergripande ansvar för administration ⢠Anbudshantering och förhandling med kunder ⢠Övergripande ansvar att projektbudget följs upp ⢠Löpande ekonomisk uppföljning ⢠Uppdatera likviditetsöversikt samt ta fram balans -och resultaträkning Kvalifikationer För att passa i rollen som kontorschef ser vi följande bakgrund som lämplig: ⢠Ekonomiutbildning ⢠Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ⢠Mycket goda kunskaper i engelska ⢠Mycket goda kunskaper i Excel Som person är du pålitlig, serviceinriktad och trivs med att arbeta på ett mindre företag där det händer mycket. Du är noggrann, ambitiös, kommunikativ och driven. Är du intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan omgående. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kontorschef till spännande företag i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontorschef till spännande företag i Sollentuna
Fritidspedagog till Neglinge skola
Arbetsbeskrivning "En trygg, rolig och utmanande arbetsplats för barn och vuxna varje dag med sikte på framtiden" Vi söker en fritidspedagog till Neglinge skola. Tjänsten innebär arbete i skolan och på fritids i en helintegrerad verksamhet där arbetslaget - lärare och fritidspedagoger - har ett gemensamt ansvar för hela dagen. Barnen ska erbjudas en lustfylld dag med hög kvalitet där trygga, kompetenta och empatiska vuxna finns närvarande. Vi arbetar utifrån ett helhetsperspektiv med fokus på barns lärande och lek. Du tycker om att samarbeta och skapa bra relationer med både barn och vuxna. Vi arbetar med både hjärna och hjärta vilket betyder att varje barn behöver känna trygghet, glädje, stimulans och krav för att utvecklas. Vi söker dig som gillar utmaningar, ser möjligheter och vill ha kul på jobbet. Du är engagerad och ambitiös samt har ett brinnande intresse för pedagogik och värdegrundsfrågor Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter engagemang, pedagogisk kompetens samt förmåga att stödja och stimulera barnets utveckling och lärande såväl under skoldagen som under fritidstid. Arbetsplatsbeskrivning Neglinge skola ligger vackert belägen med närhet till skog och hav. Det är en skola med elever från förskoleklass till årskurs 5. Vi har två fritidsavdelningar, en med barn från förskoleklass och årskurs 1 samt en avdelning med elever från årskurs 2 och 3. Vi har dessutom en fritidsklubb för elever i årskurs 4-5. Vi har ca 330 elever på skolan. Det är lätt att ta sig till Neglinge skola med Saltsjöbanan från Slussen. Kvalifikationer som krävs Fritidspedagog eller lärare 1-7 med inriktning på fritidsverksamhet.  Interaktivt lärande är meriterande. Du bör ha god struktur i ditt arbete, kan arbeta målinriktat, är ansvarstagande och flexibel. Du ska ha förmåga att skapa trygghet och goda realtioner med elever och föräldrar. Vi vill att du har en positiv syn på uppdraget och ser det som en styrka att arbeta i arbetslag. Vi ser gärna att du är kreativ, initiativrik och vill pröva nya metoder. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Lön Månadslön Förmåner Fria måltider. Friskvårdsbidrag 1000kr/år. Egen lånedator. Pedagogsik handledning. Kompetensutvecklingsbidrag. Anställningen omfattning Vikariat 2013-08-12- 2013-12 20, med ev möjlighet till förlängning Tjänsten omfattar 75% Tillträde 12 augusti 2013. Kontaktpersoner Lisa Landström rektor 070-431 79 09                         lisa.landstrom@nacka.se Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 7 aug 2013. Du söker denna tjänst via vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på Sök längst ner i annonsen. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk internt. Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Välkommen med din ansökan. Du söker denna tjänst via vårt rekryteringsverktyg.  I Nacka bor drygt 92 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytandeoch stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog till Neglinge skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog till Neglinge skola
Nannynu! Barnvakt Täby 3em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Enebyberg, Täby söker hjälp med barnpassning 3em/v kl 16-18.30. De har två barn på 2,5 och 4,5 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Täby 3em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Täby 3em/v
Kock/Kokerska
Södertälje kommun har en uttalad vision att verka för ekologisk odling och en hållbar livsmedelskonsumtion. Vår målsättning är att använda så stor andel ekologiska livsmedel som budgeten tillåter och vi fokuser mycket på vegetarisk matlagning. ARBETSUPPGIFTER Badparkens förskolekök är en liten enhet där du förväntas ta ett stort ansvar att tillsammans med övrig personal planera måltiden och matlagning samt praktiskt utföra uppgifter så som matlagning, diskning, egenkontroll samt övriga förekommande arbetsuppgifter. KVALIFIKATIONER Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person, dock krävs att du har gått restaurangprogrammet eller motsvarande på gymnasienivå och/eller har dokumenterade yrkeserfarenheter som motsvarar. Vi söker dig som är engagerad och har en vilja att utveckla måltiden till en av dagens höjdpunkter för våra matgäster. Du strävar alltid efter högsta kvalitet på maten du serverar och drivs av ett genuint intresse för mat och smaker men har även öga för de små detaljerna som förhöjer måltidsupplevelsen till dagens höjdpunkt. Du ser möjligheter snarare än problem i alla lägen och sätter självklart matgästernas bästa i första hand. Då våra matgäster är barn så krävs att du kan och vill interagera med dem men självklart även kan vara tillmötesgående mot pedagoger och föräldrar. Goda datakunskaper är ett krav då alla beställningar sker via datorn. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Kostenhet - Förskolor
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kock/Kokerska jobb, Kock/Kokerska Södertälje, Kock/Kokerska Södertälje kommun, Kostenhet - Förskolor
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock/Kokerska
Business controller till ServiceFinder
ServiceFinder har vuxit konstant sedan 2006 och är idag Sveriges största tjänsteförmedling och har hjälpt över 100 000 konsumenter att välja rätt tjänsteföretag. Med ett starkt tillväxtfokus fortsätter vi att växa kraftigt och är idag ca 50 anställda och räknar med att bli många fler innan året är slut. Vi samarbetar med några av landets största varumärken, bland annat Blocket, Aftonbladet och SvD. Sedan 2011 är ServiceFinder en del av Schibsted Media Group, som är en av Nordens största mediekoncerner. Om tjänsten Som Business Controller på ServiceFinder är du en del av ledningsgruppen och därmed nyckelperson i arbetet att ta bolaget till nästa nivå. Du rapporterar direkt till VD och kommer fungera som ett proaktivt stöd till affärsverksamheten och ledningsgruppen för att uppnå finans- och affärsmål. Genom att hela tiden hitta nya och bättre sätt att optimera kostnader och öka intäkter har du stora möjligheter att påverka hur framtiden ska se ut. Rätt kandidat för denna tjänst motiveras av att bli en del av ett snabbväxande entreprenöriellt företag där du får arbeta direkt med grundarna och strävar efter kontinuerliga förbättringar i allt du gör. Uppgifter â¢Vara rådgivande och stödja ledningsgruppen och resterande organisation med beslutsunderlag â¢Proaktivt arbeta med ledningsgruppen för förbättra prestation och nå finansiella och affärsmässiga mål â¢Ansvara för budget och prognoser för bolaget samt verksamhetens avdelningar och affärsområden, samt uppföljning genom djupgående analyser, operationella KPI'er samt uppföljning av strategiska initiativ. â¢Analysera och följa upp månadsbokslut, produktlönsamhet och kundlönsamhet. â¢Identifiera och utvärdera nya affärsmöjligheter â¢Utveckla processer och systemrutiner för BI rapportering och KPI'er för mätning och uppföljning både finansiell och operationell prestation inom alla delar av verksamheten â¢Driva förbättringsprojekt för intäkts- och kostnadsoptimering, t.ex. kundförlust & churn â¢Arbeta med prisoptimering av produkter/tjänster â¢Löpande övervaka och analysera marknaden t.ex. marknadsstorlek, marknadsandelar och konkurrentanalyser samt mäta resultat av marknadsföringskampanjer Bakgrund â¢Högskoleutbildning med tre till fem års yrkeserfarenhet, gärna som business controller eller management konsult. â¢Tidigare erfarenhet av arbete i snabbväxande entreprenörsföretag. â¢Problemlösare med mycket goda analytiska och logiska färdigheter för att hantera komplexa frågeställningar. â¢Engagerad, prestigelös och flexibel med hands-on approach samt med vilja och förmåga att växa i ett dynamiskt entreprenörsföretag. â¢Excel-guru och mycket goda kunskaper av Powerpoint, och kunna kommunicera och presentera komplexa frågor på ett enkelt och effektivt sätt (både verbalt och i skrift). â¢Meriterande med tidigare erfarenhet av Qlikview. â¢Intresse och gärna tidigare erfarenhet av att arbeta med säljfokuserade internetbolag. Vi erbjuder dig en energisk arbetsplats med stark företagskultur och engagerade kollegor i ett framgångsrikt bolag med högt i tak. Vi värdesätter hög ambitionsnivå och drivkraft, med vilja att kavla upp ärmarna och vara flexibel i arbetet. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas och växa med bolaget. Skicka din ansökan till jeffrey.singh@servicefinder.se eller ansök via länken nedan. Kontaktperson Jeffrey Singh VD jeffrey.singh@servicefinder.se 0737 669 441 Kort om Företaget ServiceFinder hjälper konsumenter att få gratis offerter från erfarna och seriösa företag. Vi är marknadsledande i Sverige inom tjänsteförmedling och har hjälpt över 100 000 konsumenter att välja rätt tjänsteföretag. Vi samarbetar med några av landets största varumärken, bland annat Blocket, Aftonbladet och SvD. Sedan augusti 2011 är ServiceFinder en del av Schibsted Media Group, som är en av Nordens största mediekoncerner.
Företag: ServiceFinder
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Business controller till ServiceFinder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business controller till ServiceFinder
Driven systemintegratör sökes!
Saab erbjuder världsledande lösningar, produkter och tjänster för militärt försvar och säkerhet. Ny teknologi utvecklas, anpassas och förbättras ständigt för att möta kundernas föränderliga behov i fler än 100 länder. De viktigaste marknaderna är Europa, Asien och Nordamerika. Saab har omkring 14 000 medarbetare och försäljningsintäkterna uppgick 2012 till cirka SEK 24 miljarder, varav cirka 25 procent var relaterat till forskning och utveckling. Vad du blir en del av Security and Defence Solutions, ett affärsområde inom Saab, erbjuder produkter och lösningar för militära ledningssystem, luftburna spanings- och övervakningssystem, träning och simulering, flygtrafikledning, sjöfartssäkerhet, säkerhets- och övervakningssystem samt lösningar för säker och robust kommunikation. Security and Defence Solutions har ungefär 3000 medarbetare varav drygt hälften utanför Sverige. Sektionen Naval System Integration inom produktområdet (Product Area) Command and Control Systems behöver förstärkning genom en systemintegratör. Din framtida utmaning Som Systemintegratör sätter du systemet som helhet i första rummet. I dina dagliga sysslor ingår att sätta samman systemets olika mjukvarukomponenter till ett större system. Du kommer att ha ett stort antal gränsytor, däribland mjukvaruutvecklare, hårdvaruutveckling, projektledning, test och verifiering. Det kommer därför att vara en stor del av din uppgift att se till att dessa kontaktytor är välfungerande. Systemintegratören fungerar ofta som limmet mellan hårdvara, mjukvara, systemarkitektur och systemdesign. Du har intresse av och vill jobba med att bygga, konfigurera, integrera och integrationstesta våra marina ledningssystem samt vara delaktig i arkitekturella systemfrågor. Den du är idag Du har en civilingenjörsexamen eller motsvarande kompetens, med minst 3 års erfarenhet av systemutveckling. Gärna med fokus på integration och/eller mjukvaruutveckling. Eftersom våra system utvecklas inom C/C++, Ada och Java är det en stor merit om du har utvecklarkunskaper inom dessa språk. För tjänsten krävs goda kunskaper i Linux och scriptning i Bash, Python och/eller liknande. Det är också meriterande om du har kunskaper och intresse av hårdvara, nätverk och utvecklingsmiljöer. Vi söker dig som är drivande, självgående och har ett brinnande intresse av att hitta och lösa problem. Du har förmågan att tänka i system och se till helheten. Vi arbetar mycket i team vilket förutsätter att du är kommunikativ och har initiativförmåga. Du skall tala och skriva svenska och engelska flytande. Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap.
Företag: Saab
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Driven systemintegratör sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven systemintegratör sökes!
Söka jobb tips