Praktiksamordnare Region Gotland Komvux jobb - lediga jobb

Praktiksamordnare Region Gotland Komvux jobb Praktiksamordnare Region Gotland Komvux jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Praktiksamordnare Region Gotland Komvux. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Praktiksamordnare Region Gotland Komvux. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Professor i visualisering- Stockholm

  2. Max söker medarbetare- Stockholm

  3. Key Account Manager, KAM -”Passion for Customers”- Stockholm

  4. Lyhörd och kreativ personlig assistent sökes till kille i Sollentuna- Stockholm

  5. Föredragande- Stockholm

  6. Projektkoordinator/projektledare med kundfokus och IT intresse- Stockholm

  7. En fantastisk lärare i svenska/sva och tyska- Stockholm

  8. Servicedesk medarbetare till Shared Service Center- Stockholm

  9. Lärare i förskola/Förskollärare- Stockholm

  10. Lärare engelska/annat ämne till Lillhagaskolan- Nykvarn


Mer beskrivning

Professor i visualisering
KTH svarar för en tredjedel av Sveriges kapacitet av teknisk forskning och ingenjörsutbildning på högskolenivå. Utbildningen och forskningen täcker ett brett område – från naturvetenskap till alla grenar inom tekniken samt arkitektur, industriell ekonomi och samhällsplanering. Totalt finns vid KTH mer än 12600 studenter på grundnivå och avancerad nivå och över 1800 forskarstuderande. KTH har nästan 4800 anställda. KTH Datavetenskap och kommunikation är en av Sveriges mest framstående forsknings- och undervisningsmiljöer inom informationsteknologi med verksamhet på KTH och delvis även på Stockholms universitet. Vi bedriver utbildning och forskning inom teoretisk datalogi; från teoribildning och analys av matematiska modeller via algoritmutveckling till datorimplementering och simulering. Den tillämpade datalogiska forskningen och utbildningen behandlar datorseende, robotik, maskininlärning, beräkningsbiologi, neuroinformatik och neurala nätverk, även högprestandaberäkningar, visualisering samt tal- och musikkommunikation. Dessutom bedrivs tillämpad forskning och utbildning inom medieteknik, människa-datorinteraktion, interaktionsdesign och hållbar utveckling. Mer information om CSC finns på www.kth.se/csc ARBETSUPPGIFTER KTH Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC) söker en professor i visualisering Avdelningen High Performance Computing and Visualization (HPCViz) fokuserar på att utveckla nya koncept för förbättrat användande av högpresterande datasystem. Där ingår både modellering och simulering samt analys och visualisering av data. Avdelningen kombinerar tre livskraftiga forskningsområden vid CSC: forskningen om högpresterande och distribuerad databehandling vid PDC, Computational Technology Laboratory (CTL) och dess forskning om modellering och simulering, and VIC (Visualization, Interaction and Collaboration) Stockholm, KTH:s visualiseringsstudio. Kompetenserna och resurserna i dessa grupper bidrar gemensamt till ett utmärkt sammanhang för att inrikta sig på grundforskningsfrågorna inom högpreseterande databehandling och visualisering liksom de mångna tillämpningsdomäner som drar nytta av dessa teknologier. Ämnesområde Visualisering. Ämnesbeskrivning Ämnesområdet omfattar principer och tekniker för att representera och presentera data med hjälp av visuella och interaktiva verktyg. Tillämpningar finns i de flesta vetenskaper och sträcker sig från vetenskaplig visualisering för modeller och data till visualisering av information för analys och förståelse av samhällsaktiviteter såsom transport, design och byggande, utbildning, vård, omsorg och ekonomi. KVALIFIKATIONER Behörighet Behörig att anställas som professor är den som visat såväl vetenskaplig som pedagogisk skicklighet inom det aktuella området. Bedömningsgrunder Omfattande kunskap inom ett eller flera relevanta kompetensområden, såsom datalogi, numerisk analys och datorgrafik är ett krav. Den sökande ska visa på förmåga att inom området självständigt leda, genomföra och utveckla utbildning och forskning på hög nivå. Hög prioritet ges forskningskompetens inom visualisering och interaktionsteknologi, särskilt när de kombineras till vetenskaplig visualisering. Det är även synnerligen önskvärt med dokumenterad erfarenhet av praktiskt och vetenskapligt multidisciplinärt arbete. Förmåga att erhålla externa medel, leda forskningsprojekt och program, och att utveckla nationella och internationella samarbeten är av stor betydelse. Förmåga att delta i och utveckla utbildning på alla nivåer och att handleda forskarstuderande är viktig, liksom samarbete med det omgivande samhället och rapportering om forskning och utveckling.
Företag: Kungliga Tekniska Högskolan , KTH Datavetenskap och kommunikation
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Professor i visualisering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Professor i visualisering

Max söker medarbetare
MAX Hamburgerrestauranger Aktiebolag Max Hamburgerrestauranger är Sveriges äldsta hamburgerkedja. Sedan starten 1968 har 100 restauranger öppnats, varav tre i Norge, en i Danmark och tre i Dubai. Max vision är att bli världens bästa hamburgerkedja. Vägen dit är att vara ett företag som gör gott. Det gäller hamburgarna som ständigt vinner smaktester, men lika mycket det samhälle där företaget verkar. Menyn har både nyckelhålsmärkta måltider och GI-burgare. Hela verksamheten, från bondens gård till gästens bord, klimatkompenseras till +100 procent genom plantering av träd i Afrika och all mat är märkt efter hur mycket koldioxid den släpper ut. Hållbarhetsarbetet handlar även om att ta till vara på mänskliga resurser, och Max jobbar aktivt med att öka mångfalden bland sina anställda genom att systematiskt rekrytera personer med olika typer av funktionsnedsättningar. Max Hamburgerrestauranger har cirka 3 300 anställda och en omsättning på 1 631 MKR under 2012. www.max.se I distrikt Stockholm ingår restaurangerna: Länna, Värmdö, Solna, Slagsta, Vårby, City Hamngatan, Hammarby Sjöstad, City Vasagatan, Bromma och Södertälje. Letar du efter en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att Max kan vara en arbetsplats som passar dig.   Som restaurangbiträde serverar du gäster, grillar hamburgare, arbetar i drive-in och kassan. Du lär dig steg för steg våra olika stationer under handledning av restaurangchefen eller en restaurangchefsassistent, kombinerat med vår webbutbildning. Vem trivs hos oss? Du ska vara serviceinriktad och föredra ett högt arbetstempo, fart och fläkt. Du gillar att jobba i team och vara en del av en grupp. Vad erbjuder vi? Ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team. Vi har varierande arbetstider, dagar, kvällar, nätter och helger. Lön och villkor enligt kollektivavtal. Efter 6 månaders anställning får du dessutom ett rabattkort, fullt med bra erbjudanden inom t.ex. träning, resor och hälsa. Dina intressen, ambitioner och dina resultat avgör hur långt du avancerar med oss. Vår medarbetarundersökning visar att vi har ett mycket gott arbetsklimat. Vi erbjuder en tydlig karriärstege med internutbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste hamburgerkedja.
Företag: Distrikt Stockholm , Max på Vasagatan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Max söker medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Max söker medarbetare

Key Account Manager, KAM -”Passion for Customers”
Amendo AB Om företaget Arbetsbeskrivning Sökord rollen: KAM, Area Manager, B2B, Bank, Finans, Försäkring, HR, Personal, Sälj Sökord bakgrund: Bank, Finans Försäkring, Företagsrådgivare Du tillhör Amendos säljavdelning där våra värderingar kännetecknas av passion för kunder initiativkraft och personlig effektivitet. Din portfölj av tjänster består av väl fungerande processer för att effektivt hjälpa dina kunder med dels permanenta kompetens och resursbehov (rekryteringar), dels med tids- och projektbegränsade behov bemannade via våra anställda konsulter. Du ansvarar för ett par eller några av våra mest prioriterade befintliga kunder. Du jobbar därför med Sveriges största banker och finansbolag och eller mot alla de stora försäkringsbolagen. Genom ditt arbete säkerställer du effektiva arbetssätt såväl i dagliga rutiner som mer taktiskt för att uppnå tydligt uppsatta mål. Du är en skicklig relationsbyggare och använder mycket struktur för att agera affärsmässigt, både med kund och i det interna arbetet i att leda andra kundteamsmedlemmar. Kvalifikationer och egenskaper Du har en tydlig bakgrund kopplad från tidigare roller inifrån eller i arbete med flera av våra huvudbranscher; Bank, Försäkring, Finans eller Ekonomi. Du är van att upprätta kund- och aktivitetsplaner och är van att jobba med förberedda kundbesök i alla delar av en säljprocess. Du känner dig trygg att bygga förtroende genom att med kunder diskutera organisations- och personalfrågor. Vi söker dig som brinner för att prestera och därigenom skapa egna möjligheter att utvecklas tillsammans med Amendos vision mot nordisk etablering och i den en tydlig egen utveckling. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Varför Amendo Du hamnar hos en trygg arbetsgivare med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till jobbet varje dag med passion. Vi är tillräckligt små för att du blir sedd och stora nog att med övertygande grund göra verklighet av vår vision. Din start på Amendo kommer att skräddarsys med ett gediget introduktionsprogram från företagets samtliga affärsområden. Med vår coachande ledarkultur ges du både tydlighet och stöd att snabbt lyckas i din roll. Din bearbetning och relation med kunder blir därtill effektiv med din utgångspunkt från vårt huvudkontor vid Östermalmstorg. Frågor och kontakt Ansök gärna redan idag men senast den 5:e augusti. www.amendo.se/ Vid frågor ring oss på nr 08-545 880 55.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager, KAM -”Passion for Customers” jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager, KAM -”Passion for Customers”

Lyhörd och kreativ personlig assistent sökes till kille i Sollentuna
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. Jag är en nyfiken och aktiv kille boende i Sollentuna på snart 8 år som söker assistenter och vikarier till helger och vardagskvällar (må-to kl. 16-19.30). Det jag vill ha hjälp med är att med dig som stöd gå på upptäcksfärd i världen då jag gillar att vara utomhus. När tillfälle ges så badar jag gärna, rider eller cyklar. Men på vardagskvällarna vill jag ofta ta det lite lugnare efter en lång dag på skolan och fritids. Som min personliga assistent kommer du vara min tolk eftersom jag inte kan prata eller teckna. Du kommer också få hjälpa mig när jag leker med mina kompisar, min 5-åriga lillasyster eller t.ex. lagar mat med familjen. Jag behöver din hjälp med att äta med sked och gaffel, sköta min hygien och att stötta mig i olika vardagssituationer .  Min funktionsnedsättning är ovanlig, Corpus Callosum Agenesi vilket får till följd att det tar lång tid för mig att lära mig saker och jag behöver därför hjälp med att öva praktiska moment i vardagen, träna kommunikation och även viss fysisk träning. Det är det viktigt att vi både trivs och fungerar bra tillsammans så jag lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är därför viktigt att du har ett genuint intresse av människor, att du är lyhörd och har tålamod men också att du tar initiativ och är kreativ så att vi får det roligt tillsammans. Mina föräldrar vill också att du sätter gränser och inte är rädd för att ta en konflikt när det behövs. För närvarande finns i snitt 26 timmar per vecka i tjänst, vänligen ange i ansökan om du är intresserad av rollen som schemalagd assistent eller att arbeta som vikarie. Jag uppskattar en rökfri miljö och vill gärna att du har körkort, om du dessutom har egen bil är det ett plus. Tidigare erfarenhet som personlig assistent eller med att arbeta med barn är meriterande. Timlön, Ob-ersättning samt övriga anställningsvillkor regleras utifrån gällande kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Sänd din Ansökan omgående då rekrytering sker löpande. Önskvärt är att registerutdrag finns för att snabba på eventuell anställning.   Som personlig assistent åt barn med funktionsnedsättning krävs ett särskilt utdrag ur polisens belastningsregister som du kan ansöka om här: http://www.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/Blanketter/Registerutdrag/442.9.pdf
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lyhörd och kreativ personlig assistent sökes till kille i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lyhörd och kreativ personlig assistent sökes till kille i Sollentuna

Föredragande
Kammarrätten i Stockholm är den största av Sveriges fyra kammarrätter och är också landets Migrationsöverdomstol. Domstolen har cirka 220 medarbetare, varav ungefär 170 är jurister. Organisationen består av sex dömande avdelningar samt en administrativ enhet. Kammarrätten handlägger ca 20 000 mål om året och har ca 600 olika måltyper, vilket möjliggör en stor variation i det dagliga arbetet. Som föredragande har du stora möjligheter att få en bred och fördjupad kunskap inom exempelvis migrations-, skatte- och socialförsäkringsrätt. Kammarätten utvecklar ständigt arbetsformerna för att uppfylla medborgarnas krav på rättssäkerhet, effektivitet, öppenhet och tillgänglighet. Vi satsar på våra medarbetare genom att bl.a. erbjuda en stor mängd utbildning, generösa friskvårdsförmåner och flexibla arbetstider. Kammarrätten är en trivsam arbetsplats som präglas av en god och öppen stämning. Våra kulturhistoriska lokaler är vackert och centralt belägna på Riddarholmen i Stockholm. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu dig som vill arbeta med kvalificerad juridik på överrättsnivå. Som föredragande består dina arbetsuppgifter i att: * bereda mål, göra rättsutredningar samt sätta upp förslag till domar och beslut * föredra mål för avgörande * i förekommande fall vara protokollförare vid muntliga förhandlingar Dessutom ska en föredragande hålla sig uppdaterad och informerad om frågor som rör aktuella rättsområden samt i övrigt bidra till domstolens verksamhetsutveckling. KVALIFIKATIONER Du ska ha jur.kand. eller motsvarande examen och därefter några års erfarenhet av juridiskt arbete. Särskilt meriterande är arbete på domstol, som notarie eller föredragande. Har du erfarenhet av arbete på förvaltningsmyndighet, såsom Försäkringskassan, Migrationsverket och Skatteverket eller advokat- och revisionsbyrå är detta också meriterande. Du som har goda kunskaper inom rättsområdena skatt, socialförsäkring och migration är särskilt välkommen med en ansökan. Du ska ha goda juridiska kunskaper, god analytisk förmåga och gott omdöme samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska vidare vara noggrann och ha stor arbetskapacitet samt kunna planera, organisera och prioritera olika arbetsuppgifter. En vilja att skaffa sig fördjupade kunskaper inom aktuella rättsområden är en förutsättning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och social kompetens. Av lagen om allmänna förvaltningsdomstolar följer att föredragande i kammarrätt ska vara svensk medborgare. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende ålder, kön, etnisk- och kulturell bakgrund. De flesta av våra medarbetare är kvinnor varför vi gärna ser manliga sökanden.
Företag: Sveriges Domstolar, Kammarrätten i Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Föredragande jobb, Föredragande Stockholm, Föredragande Sveriges Domstolar, Kammarrätten i Stockholm
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Föredragande

Projektkoordinator/projektledare med kundfokus och IT intresse
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Projektledare/projektkoordinator med start i augusti Till vår kund söker vi dig som har minst 3 års erfarenhet av att arbeta med leverans/projektledning inom IT/PBX- området. Du förstår komplexiteten av att leverera i teknisk miljö och sätter kunden i fokus. Du gillar att arbeta i team, tänka utanför ramarna och ta stort eget ansvar. Du vill göra skillnad, ta plats och vara med och bygga något nytt. Du är duktig på att hitta lösningar där andra ser svårigheter. Dina arbetsuppgifter som projektledare/projektkoordinator och profil: Du kommer att arbeta som leveranskoordinator/projektledare för leveranser av vår kunds telefonisystem till nya och befintliga kunder. I rollen ingår bland annat att koordinera våra tekniska resurser, operatörer, konsulter samt hårdvara så att vi levererar våra system inom avtalad tid och med hög kvalitet. Du kommer även att samarbeta med motsvarande roller inom våra andra affärsområden – dokumenthantering, video och IT. Du kommer att ingå i arbetsgrupper där man utvecklar nya funktioner och tjänster till produktportföljen I ditt dagliga arbete kommer du ha direktkontakt med kunder så det är bra om du är kommunikativ och kan förstå och besvara deras behov. Vår kund fokuserar på förebyggande åtgärder och långsiktiga lösningar, varför det är viktigt att du delar dessa värderingar. Du brinner för problemlösning och utveckling och tycker om att vara bäst på det du gör. God analytisk förmåga, samt struktur och noggrannhet i ditt arbete är egenskaper som värdesätts. Serviceinriktad, initiativ- och ansvarstagande, kommunikativ förmåga samt ett konsultmässigt beteende och en hög grad av affärsmässighet är egenskaper som är ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du har kunskaper inom ITIL.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Projektkoordinator/projektledare med kundfokus och IT intresse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektkoordinator/projektledare med kundfokus och IT intresse

En fantastisk lärare i svenska/sva och tyska
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Vinstagårdsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Vinstagårdsskolan ligger i Vällingby och har ca 200 elever i årskurs 7-9. Förutom grundskola rymmer även skolan en grundsärskoleverksamhet. Den pedagogiska personalen är organiserad i tre självständiga arbetslag och vid skolan finns även ett elevhälsoteam bestående av specialpedagog, kurator, skolsköterska samt studie- och yrkesvägledare. Skolledningen består av rektor, biträdande rektor samt intendent. Skolan har under sin drygt tioåriga historia aktivt arbetat med att utveckla ett projektinriktat arbetssätt och strävat efter närhet mellan elever och personal. Idag bygger vi vidare på dessa tankar genom att medvetet utveckla entreprenörskapet i lärandet och i hela vår organisation. 1 plats(er).Vinstagårdsskolan söker dig som tillsammans med oss vill vara med och utveckla vår skola till en av de ledande grundskolorna i Stockholm. Vi söker dig som är öppen, positiv och ansvarstagande samt har ett brinnande intresse för ditt yrke. Tidigare erfarenhet av pedagogiskt arbete och undervisning i ämnena är meriterande. Vi ser gärna sökande med god förmåga att driva utvecklingsprocesser såväl enskilt som ihop med andra. Vår drygt tio år gamla skola präglas än idag av en slags nybyggaranda där initiativ och engagemang välkomnas på alla nivåer. Hos oss möter du trevliga och företagsamma ungdomar samt en hög ambitionsnivå hos såväl medarbetare som hos skolledning. Arbetslagen utgör ett stort stöd för den enskilde och skolan har genom åren prioriterat det pedagogiska IT-användandet där du har tillgång till din egen dator samt SmartBoard i samtliga klassrum. Vi erbjuder dagligen även en god pedagogisk lunch i vår skolrestaurang. Du ska som sökande vara behörig lärare i Svenska/sva och tyska för år 7-9. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. http://www.vinstagardsskolan.stockholm.se/ För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Magnus S Johansson,08-508 05 606 Lorenz Johansson, Bitr. rektor, 08-508 05 610, lorenz.johansson@stockholm.se Anneli Vainio, Ombud Lärarnas Riksförbund, 08-508 05 621, anneli.vainio@stockholm.se (facklig) Petra Rosengren Burén, Ombud Lärarförbundet, 08-50841650, petra.buren@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Vinstagårdsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga En fantastisk lärare i svenska/sva och tyska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: En fantastisk lärare i svenska/sva och tyska

Servicedesk medarbetare till Shared Service Center
Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet från en servicedesk funktion, där du har besvarat ekonomiska ärenden, till ett stort Shared Service Center i Stockholm. Alternativt ser vi att du har en högskole-eller universitetsexamen i ekonomi. I rollen som servicedesk medarbetare, tillhör du bolagets avdelning som ger support i ekonomi, inköps- och SAP frågor till anställda inom bolaget samt externa leverantörer. Organisationen bygger på standardiserade globala processer och syftet är att använda samma processer oberoende av kund, företag och land. Du kommer att tillhöra bolagets globala team som strävar efter att förbättra befintliga processer samtidigt som de ger support till bolagets kunder på bästa möjliga sätt. Exempel på arbetsuppgifter: -Ge stöd till anställda i bolagets affärssystem SAP. -Analysera grundorsaker till de inkommande ärendena/förfrågningarna. -Lösa ekonomi, inköps- och SAP relaterade frågor eller skapa ärenden med hög kvalitet och skicka vidare dessa till rätt avdelning och person. -Förbättra nuvarande processer och samarbeta globalt med bolagets anställda och leverantörer. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från en servicedesk funktion där du har besvarat ekonomirelaterade frågor och har hanterat leverantörsfakturor, alternativt att du har en ekonomisk utbildning. Du skriver och pratar svenska och engelska flytande. Kunskaper i finska är meriterande men inget krav. Du har ett stort intresse och engagemang för att ge support till anställda samt externa leverantörer. Färdigheter: -Serviceminded -God kommunikationsförmåga, muntlig som skriftlig -God problemlösningsförmåga, vid samarbete med det lokala teamet och mellan organisationer. Du bör ha ett intresse för att identifiera problemområden inom finans och supportprocesser och komma med förbättringsförslag. -Öppen för förändringar och förbättringar av organisation och process. -Analytisk -En självmotivator med en "can do" attityd -Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt -Resultatorienterad Tjänsten ska tillsättas omgående och är ett längre uppdrag som kommer att löpa på. Du kommer att anställas som konsult hos Dfind Finance och arbeta hos vår kund. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du vill veta mer om tjänsten tveka inte att kontakta Mimma Liwgren Norling på mimma.liwgren-norling@dfindfinance.se Välkommen med din ansökan! Ort: Stockholm Uppdragsgivare: Dfind Finance Organisations-/företagsbeskrivning: Detta är Dfind Finance: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer ooh rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig: Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via PWC. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss: Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Servicedesk medarbetare till Shared Service Center jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicedesk medarbetare till Shared Service Center

Lärare i förskola/Förskollärare
Stockholms Stad Bromma SDF Äppelvikens förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Äppelvikens förskoleenhet ligger i Bromma. Fem förskolor ingår i enheten och alla våra förskolor ligger nära naturen och Mälaren. Vår verksamhet hämtar inspiration från Reggio Emilias syn och förhållningssätt. I enheten ingår pedagogista som driver det pedagogista utvecklingsarbetet. 1 plats(er).Äppelvikens förskoleenhet söker en förskollärare på deltid. Förskolan består av en avdelning med barn i åldern 1-5 år. Som förskollärare ska du tillsammans med personal leda och driva verksamheten utifrån Läroplanen.Du ska också arbeta med uppföljning,utvärdering och utveckling av den pedagogiska verksamheten på förskolan. Examinationsbevis som förskollärare med legitimation för förskolan är ett krav. Du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift och ha god datorvana Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Annika Dahlbäck,08/50806984 Lena Genberg, Lärarförbundet, 08-508 04 490, 076-12 04 490, lena.genberg@stockholm.se (facklig) Carina tengner -Ek, Bitr.förskolechef, 08/50806985, carina.tengner-ek@stockholm.se Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Äppelvikens förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare

Lärare engelska/annat ämne till Lillhagaskolan
(ref.nr 145321/2013) Arbetsuppgifter: Vill du arbeta på en skola där du och eleverna är framgångsrika, trivs och känner glädje och tillförsikt inför sitt arbete och personliga utveckling?   Lillhagaskolan är en väl fungerande skola med goda skolresultat som väl matchar de bästa i länet. Skolan har en tydlig vision om att fortsatt vara framgångsrik och har satt upp tydliga mål fram till 2016. Vi har tagit beslut om ett antal strategiska initiativ för att nå dit. En del i dessa initiativ är att rekrytera skickliga pedagoger som ställer sig bakom grundläggande värderingar och ställningstaganden för hur vi skapar framgång. Kvalifikationer:   Vi söker dig, lärare i Svenska/Engelska som: -  har en uttalad kreativ förmåga, vill testa och utveckla dina idéer, ser lösningar inte hinder, vågar tänka nytt och göra det som ingen tidigare provat. - förstår ditt uppdrag och kan ta ansvar för ditt eget lärande men i synnerhet elevernas. - är en bra ledare och kommunikatör, äger förmågan att skapa och utveckla goda relationer, kan arbeta självständigt och ha mod att ta egna initiativ och beslut. - har inställningen att alla vill och kan, bara förutsättningarna är de rätta. - säger "inget är omöjligt". - ser dig själv som medarbetare till andras lärande i ett team, som både kan ge och ta feedback. - kan undersöka, reflektera och dra slutsatser grundade på kunskaper och etiska överväganden. - har god självkänsla och självförtroende, som känner sina styrkor och utvecklingsområden. - ständigt vill utveckla din inre motivation och drivkraft. Tar egna initiativ för att möta utmaningar och lösa problem. Anställningen: Det är meriterande om du har arbetat med barn i behov av särskilt stöd. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde 12 augusti 2013 alternativt enligt överenskommelse. Tjänstgöringsgrad 100 %. För mer information ring: Karin Maschmann, biträdande rektor tfn 08-555 013 40 Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Nykvarns kommun
Ort: Nykvarn
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare engelska/annat ämne till Lillhagaskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare engelska/annat ämne till Lillhagaskolan


Sök lediga jobb Praktiksamordnare Region Gotland Komvux

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se