Pressbyrån i Kärrtorp letar franchisetagare jobb - lediga jobb

Pressbyrån i Kärrtorp letar franchisetagare jobb Pressbyrån i Kärrtorp letar franchisetagare jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Pressbyrån i Kärrtorp letar franchisetagare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Pressbyrån i Kärrtorp letar franchisetagare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Optikerassistent/säljare - Kista Galleria- Stockholm

  2. Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering- Stockholm

  3. Driven chefsassistent till deltidsuppdrag- Stockholm

  4. Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg- Sundbyberg

  5. IT - Säkerhetsspecialist- Stockholm

  6. Lärare i Ke/Bi- Stockholm

  7. Frisör- Södertälje

  8. Hemhjälp/Barnflicka- Danderyd

  9. Konstruktör- Södertälje

  10. Murare- Stockholm


Mer beskrivning

Optikerassistent/säljare - Kista Galleria
Synoptik Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom optik med 107 butiker från Kiruna i norr till Malmö i söder. Synoptik etablerades i Sverige 1991, har cirka 600 medarbetare och omsätter 850 mkr. Synoptik ägs av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av Grand Vision B.V, en världsledande aktör inom optisk retail, med drygt 4 600 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se Vi söker Dig som vill vara med och stärka oss ytterligare i vår nyöppnade och mycket framgångsrika butik i Kista Galleria. Arbetet innebär till viss del kvälls- och helgarbete, dock inte varje dag/helg.  Anställningen är deltid 90%, med inledande 6 månaders provanställning. Ansvar Som säljare hos Synoptik erbjuder vi dig en spännande arbetsplats med möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Tillsammans med dina kollegor bär du ansvaret för att skapa goda kundrelationer och uppnå butikens försäljningsmål. I första hand arbetar du med försäljning men också med alla övriga förekommande uppgifter i en butik. Du ansvarar t ex för att boka in kunderna på synundersökning, biträda vid utlämning av kontaktlinser samt beställa bågar, glas och linser. Vi erbjuder • Möjligheten till en personlig och yrkesmässig utveckling t ex glasögonstylistutbildning • Ett spännande arbete med trevliga kollegor • Kollektivavtal med tillhörande pensionsavtal • En informell och positiv arbetsmiljö Din kompetens Vi tror att du som söker är en driven säljare som har butikserfarenhet sedan tidigare. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen. Vi vill att du har egenskaper som innebär att du på bästa sätt kan ta hand om kunderna och driva försäljning. Vi tror att du är handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Du har också god datavana. Personliga egenskaper Vi tror att du passar in hos oss om du är serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Som person ser vi att du är positiv, ansvarstagande och engagerad. Som säljare hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner glädje i att skapa lyckosamma kundmöten!
Företag: Synoptik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Optikerassistent/säljare - Kista Galleria jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Optikerassistent/säljare - Kista Galleria

Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi dig med minst 1 års erfarenhet av ekonomiassistentarbete på redovisningsbyrå till en av våra viktigaste kunder i centrala Stockholm. Tjänsten avser en direkt rekrytering till kunden ifråga. Du kommer att ingå i en grupp med flera erfarna redovisningsekonomer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: • Löpande bokföring • Dagliga avstämningar • Kund- och leverantörsreskontra • Betalningar • Scanna fakturor • Övrig vanligt förekommande ekonomiadministration på en redovisningsbyrå Kvalifikationer och egenskaper Vi ser att du minst har gymnasieutbildning med inriktning på ekonomi eller motsvarande eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Det är ett krav att du har minst 1 års erfarenhet från redovisningsbyrå och behärskar ovan specificerade ansvarsområden. Som person är du ansvarsfull, detaljorienterad, noggrann, strukturerad och är van att jobba i ett högt arbetstempo. Vidare är du en social person med en positiv attityd som har lätt att anpassa dig till nya miljöer och bekantskaper. Frågor och kontakt Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering

Driven chefsassistent till deltidsuppdrag
Poolia Kontor Presentation Vår kund är ett innovativt IT-bolag som erbjuder kunder i över 100 länder integrerade och optimerade hård- och mjukvarulösningar. Företaget vars kontor är beläget i Kista har idag behov av en driven chefsassistent som vill arbeta 50% . Uppdraget som är på konsultbasis är med start omgående och tre månader framåt. Det finns goda möjligheter till förlängning. Det här är ett uppdrag för sig som är en självgående och erfaren chef/VD- assistent som trivs i en internationell miljö, som är en problemlösare ut i fingerspetsarna och alltid gör det lilla extra. Låter det intressant? Läs vidare nedan. Arbetsuppgifter I din roll som chefsassistent kommer du agera som en ambassadör för en av företagets chefer, både internt och externt. Som Chefsassistent kommer du att se till att chefen och dennes ledningsgrupp fungerar så effektivt som möjligt. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att säkerställa en smidig och problemfri integration och förvaltning av chefens kontor, vilket kräver tillämpning av proaktivitet och initiativ. Vidare kommer du bland annat att arbeta med: - Diariehantering - hantera inkommande e-post - schemaläggning av konferenssamtal - närvara på möten och föra dagordning - boka resor - underlätta informationsflödet mellan International Management team och andra interna / externa grupper - hantera inköpsorder och önskemål. Utbildning/erfarenhet För rollen som chefsassistent söker vi dig med minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en global miljö. Du har en professionell profil och en god kommunikationsförmåga. Du ska kunna agera självständigt med begränsad handledning och vara en kreativ tänkare som ser möjligheter istället för problem. Vidare ser vi att du har: - utmärkt svenska och engelska i tal och skrift - goda kunskaper i office-paketet - förståelse av chefs-, finansiella och administrativa processer - utmärkt organisationsförmåga - erfarenhet av projektledning - kan arbeta i förtroende med konfidentiella frågor - förmåga att arbeta under pressade deadlines - diplomatisk och taktfull Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Driven chefsassistent till deltidsuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven chefsassistent till deltidsuppdrag

Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg
**** Om Apotek Hjärtat **** Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom personligt bemötande, bredare sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 300 apotek runt om i landet. Omsättningen är drygt 9 miljarder kronor. Vi på Apotek Hjärtat vet precis vart vi vill: till ett Sverige där människor mår ännu bättre. För att komma dit krävs att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi kan arbeta tillsammans för att genomföra nya idéer. Helt enkelt att vi är ett apotek med stort hjärta. Du kommer trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid- och din egen. Vi har en platt organisation och flera möjliga karriärvägar. För på Sveriges största privata apotekskedja är inflytande på riktigt. Huvudsaken är att vi är på väg mot samma mål: att ge varje kund bättre hälsa och större välbefinnande. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!   Flexibel Farmaceut till nyetablering Har du funderat på hur det går till när ett nytt apotek öppnas? Nu finns chansen för dig att uppleva denna spännande resa! Vi söker en driven och engagerad farmaceut till Apotek Hjärtat Signalfabriken i Sundbyberg. Apoteket är en nyetablering som öppnar i september. Våra öppettider kommer vara vardagar 10-19, lördagar 10-17 och söndagar 11-16. Din utmaning Som farmaceut på Apotek Hjärtat arbetar du omväxlande med receptservice, egenvård, professionell rådgivning och försäljning. Du efterlever Apotek Hjärtats värderingar i ditt dagliga arbete och du utför dina uppgifter med kunden i centrum. Med din farmaceutiska kompetens och känsla för kundservice i kombination med samarbetsvilja bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Det här söker vi hos dig Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie, med stort intresse för farmaci och en genuin vilja att hjälpa våra kunder. Du trivs med att arbeta i team och drivs av att leverera service utöver det vanliga- anpassat till varje kunds behov, samt av att tillsammans verka för att nå uppsatta mål. Du är initiativrik och uppskattar möjligheten att få vara delaktig i och påverka Apotek Hjärtats väg mot att bli framtidens apotek. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag som utvecklas och växer. Detta medför många utvecklingsmöjligheter för dig som är flexibel, gillar utmaningar och är driven. Vi erbjuder en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. För att våra medarbetare ska kunna utvecklas tillsammans med oss har vi tydliga karriärvägar, regionala och lokala specialistroller och utbildningsprogram. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde till tjänsten sker i september eller enligt överenskommelse. Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen att söka tjänsten redan idag genom vår "Sök tjänst"-funktion. Vill du ha mer information kontakta gärna: Figen Demirbag Apotekschef, mobil: 0702-22 74 04.    Vi är på väg. Vart är du på väg?
Företag: Apotek Hjärtat
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg

IT - Säkerhetsspecialist
Skandia har gett människor ekonomisk trygghet i mer än 150 år – genom krigstider och kriser, från det lokala bondesamhället in i den globala trådlösa kommunikationskulturen. Det innebär att Skandia har en lång, stolt tradition av pionjäranda, produktutveckling och samhällsengagemang. Idag är vi en ledande nordisk leverantör av lösningar för ekonomisk trygghet och långsiktigt sparande. Vi har 2,2 miljoner kunder i Sverige, Norge och Danmark, ett förvaltat kapital på drygt 440 miljarder kronor och 2 300 anställda. Läs mer på www.skandia.se Arbetsuppgifter och tjänsten Skandia söker nu en IT-Säkerhetsspecialist för att stötta organisationen i hanteringen av IT-säkerhet samt identifiera och kvantifiera IT-relaterade risker. Vi erbjuder dig en mångsidig roll där du får möjlighet att arbeta inom hela IT-området och i nära samverkan med hela Skandias verksamhet. Du kommer att arbeta brett och få möjligheten att sätta dig in i säkerhetsfrågor inom många finansiella områden. Du blir en viktig person i Skandias strategiska arbete med att bibehålla och utveckla verksamhetens säkerhetsmedvetande.   I ditt ansvar ingår att övervaka, följa upp och stödja utvecklingen av applikationer och arkitektur och därigenom bidra till en ökad säkerhet i utvecklingsprojekt inom verksamheten. Du arbetar proaktivt och det kommer att vara viktigt att du har förmågan att bygga goda relationer inom organisationen. I rollen som IT-Säkerhetsspecialist kommer du vidare att delta i olika IT-Säkerhetsprojekt som drivs inom avdelning och mer övergripande tvärfunktionella projekt. Erfarenhet, utbildning och person För att vara framgångsrik i denna roll krävs att du har minst fem till tio års erfarenhet från en liknande roll med arbete inom IT-säkerhet och riskhantering. Du kommer gärna från finans- eller försäkringsbranschen, alternativt från en transaktionsintensiv bransch med hög påfrestning på IT-säkerhet. Har du tidigare operativ teknisk erfarenhet som exempelvis systemadministratör eller IT-arkitekt med inriktning på säkerhet är det meriterande. Du har en akademisk examen inom, för tjänsten, lämpligt område och du kommunicerar flytande i Svenska och engelska. Vi söker dig med ett brinnande intresse för ny teknik och IT-säkerhet. Du arbetar bra med andra människor samtidigt som du är självgående och tar ansvar för din uppgift. Du är en god problemlösare och trivs med att arbeta proaktivt med komplexa frågor. Du är välkommen med din ansökan till vår samarbetspartner i denna rekrytering Mercuri Urval via http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (ref.nr. SE-06947) snarast, dock senast den 16 Augusti. OBS - frågor besvaras t.o.m 15 Juli av Carl Pauly, Mercuri Urval tel. 019-19 68 06, därefter av Erik Paulsson, Mercuri Urval tel. 08 506 450 04. Sökord: Skandia, IT, Säkerhet, Risk, Compliance, IT-säkerhet, Applikation, Finans, Teknik, Utveckling, IT-projektledning, Agila metoder. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Livförsäkringsaktiebolaget Skandia
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga IT - Säkerhetsspecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT - Säkerhetsspecialist

Lärare i Ke/Bi
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Spånga gymnasium Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Spånga gymnasium ligger 15 min med pendel från Sthlms central. Skolan har cirka 600 elever fördelade på NA, Ek, NB & Språkintro. Skolan är nyrenonverad år 2007 och har modernt utrustade undervisningssalar. Spångas vision är kunskap genom uppleveleser i en komminicerade miljö! 1 plats(er).Vik. 50% 2013/14 i Ke/Bi; - Naturkunskap på Språkintro (gr) - Kemi på Språkintro (gr) - Zoologi (naturvetenskapalig spec./gy) Behörig lärare/leg. lärare Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Lärare, LR Kalle Larsen Tillträde: 2013-08-14. Ev. övertalig personal som kan finnas anställd inom förvaltningen har företräde till tjänsten
Företag: Stockholms stad; Spånga gymnasium
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Ke/Bi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Ke/Bi

Frisör
Järna salongen söker en utbildad frisör samt en herrfrisör för omgående anställning Arbetsuppgifter: Herr och damklippning, sling och färg, permanent och andra sedvanliga arbetsuppgifter på en frisörsalong. Utbildning/Erfarenhet: Du behöver vara utbildad frisör med minst 3 års erfarenhet . På grund av kundkontakt behövs goda kunskaper i svenska språket. Välkommen med din ansökan genom att ringa Cemil Gultkein 073-7566738 eller e-posta din ansökan till: Emilio_Cemil@hotmail.com
Företag: Järna Salongen
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Frisör jobb, Frisör Södertälje, Frisör Järna Salongen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Frisör

Hemhjälp/Barnflicka
Vi är en familj med tre barn, två flickor och en pojke, 7, 9 och 11 år som bor i en villa i Danderyd. Beskrivning av arbetsuppgifter: Vi söker en barnflicka/hemhjälp som kan underlätta i vår vardag. I arbetsuppgifterna ingår hämtning från skola, skjutsa barnen till och från aktiviteter, vi önskar även få hjälp med enklare hushållsarbeten som t ex laga middag, tvätt, matinköp samt hålla lite ordning och reda (städning ingår ej). Arbetstid i huvudsak eftermiddagar samt enstaka kvällar. Beskrivning av kvalifikationer: Du är en ansvarsfull, ordningsam, barnkär och positiv person med erfarenhet av barnpassning eller liknande. Barnskötarutbildning är en fördel. Rökfri och körkort är krav. Övriga villkor: Boende kan ordnas. Referenser krävs.
Företag: Familj i Danderyd
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Hemhjälp/Barnflicka jobb, Hemhjälp/Barnflicka Danderyd, Hemhjälp/Barnflicka Familj i Danderyd
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hemhjälp/Barnflicka

Konstruktör
AB Aston Verktyg arbetar med skräddarsydda lösningar till industrin som ofta består av utrustning för lyft, materialhantering, fixering, montering, automation och provning. Genom nära samverkan med kunden funderar de ut vad kärnan i problemet består i och tar fram en lösning som är så kostnadseffektiv som möjligt. Verksamheten är uppbyggd kring en mekanisk verkstad och teknisk konsultation, allt under samma tak. Verkstaden och ingenjörsenheten är tätt sammanvävda vilket resulterar i korta kommunikationsvägar, korta ledtider, minimerat resursslöseri och högre medverkandegrad hos personalen. På AB Aston Verktyg rår man om hela förädlingskedjan, från idé till färdig utrustning. Företaget har mer än 50 års erfarenhet och är väletablerade på marknaden med framför allt Scania som kund. Som konstruktör på AB Aston verktyg är du projektledare och ansvarar för hela projektet från att identifiera problemet, finna en lösning, ta fram en ritning med hjälp av cad-programmet SolidWorks, samarbeta med verktygsmakarna i verkstaden, utvärdera prototypen i samarbete med kund och slutligen leverera slutprodukten. Arbetet passar dig som är tekniskt intresserad, är lösningsorienterad, uppfinningsrik och har förmågan att överblicka och bedöma hela processen från order till idé och tillverkning. Har du fallenhet för beräkningar och erfarenheter av offertering underlättar det ditt arbete. På Aston Verktyg arbetar du alltid nära verkstaden och har direkt närhet mellan idè/skiss och den färdiga produkten. Erfarenheter av verkstadsarbete ses därför som mycket meriterande. Du bör även ha vana av något 3D-cadprogram. Vi tror att du antingen är utbildad ingenjör med inriktningen mekanikkonstruktion eller så har du relevant arbetslivserfarenhet och söker efter ett stimulerande och kreativt arbete. Vi söker dig som är allmänorienterad snarare än specialiserad då arbetet är mycket varierande, varje uppdrag är unikt. Som konstruktör kommer dina främsta uppgifter bestå av konstruktion och därför bör du som söker vara bekant med maskinelement, standardkomponenter och ha kännedom om konstruktionsmaterial för att på mest effektiva sätt lösa kundens problem. Det här jobbet passar dig som är genuint teknikintresserad, uppfinningsrik och trivs i en roll som innebär frihet under ansvar. Du är en problemlösare, initiativtagande och självständig. Vi kan erbjuda dig en utvecklande och spännande tjänst i en kreativ och stimulerande miljö. Välkommen med din ansökan!
Företag: Aston Verktyg AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Konstruktör jobb, Konstruktör Södertälje, Konstruktör Aston Verktyg AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konstruktör

Murare
Byggamera Stockholm bedriver nybyggnation, yttre och inre renoveringsarbete, plattsättning, vvs, elinstallation, import av byggmaterial. Företaget behöver en murare som har mångårig yrkeserfarenhet av arbete med bränt tegel inom det s.k. bysantisk stil och som har erfarenhet av kakel och keramik. Skicka ansökan och cv till: info@byggameramera.se
Företag: BYGGAMERA STOCKHOLM
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Murare jobb, Murare Stockholm, Murare BYGGAMERA STOCKHOLM
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Murare


Sök lediga jobb Pressbyrån i Kärrtorp letar franchisetagare

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se