Produktions & materialplanerare jobb - lediga jobb

Produktions  & materialplanerare jobb Produktions & materialplanerare jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Produktions & materialplanerare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Produktions & materialplanerare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Innesäljare sökes- Solna

  2. Projektledare Configuration manager- Stockholm

  3. Applikationspaketeringskoordinator- Stockholm

  4. Koordinator- globala nätverk- Stockholm

  5. Biträdande projektledare- Stockholm

  6. Baselinehandläggare- Stockholm

  7. Fastighetsskötare- Upplands Väsby

  8. Solbrännan söker restaurangchef- Österåker

  9. Project Manager for Process and Tools- Stockholm

  10. Cafépersonal till Stationshuset- Nacka


Mer beskrivning

Innesäljare sökes
Zeron AB söker nu drivna och resultatorienterade säljare som vill arbeta inhouse på Elite Vendite. Du kommer att få möjlighet att sälja bland annat fast telefoni i ett bolag som lägger lika stort värde på resultat som välmående personal. Som telefonförsäljare kommer du att ha en viktig roll och vara bolagets nyckel till fortsatt framgång. Vill du lära dig om samt utvecklas inom försäljning eller har du tidigare arbetat med exempelvis telefonförsäljning och eller inom kundtjänst kan det vara just dig vi söker. Tidigare erfarenheter inom service är ett krav. Elite Vendite erbjuder introduktion, säljutbildning och löpande coachning. Om du är driven, engagerad och resultatorienterad tror vi att du kan bli väldigt framgångsrik som medarbetare och därmed nå utveckling i din yrkesroll. Elite Vendite lägger stort värde på att man ska ha roligt på sin arbetsplats och kommer lägga mycket resurser på att du känner dig trygg i din roll som säljare och att du trivs på jobbet. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär försäljning av fast telefoni via telefon mot företag på den svenska marknaden. Du kommer att erbjuda attraktiva tjänster som är beprövade med gott resultat under lång period. Om tjänsten: - Försäljning via telefon mot företag - Administration av order/säljsamtal i säljsystem - Vi erbjuder en bra fast lön, provision samt bonus på din försäljning - Heltid - Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade medarbetare där individen är den viktigaste lagspelaren. Du kommer i samarbete med andra säljare arbeta mot tydligt utsatta mål och i tjänsten ingår en grundlig introduktion och löpande säljutbildning och coachning. Detta för att du ska få en bra plattform för att nå personlig utveckling i din säljarroll.
Företag: Zeron AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare sökes

Projektledare Configuration manager
Till vår kund söker vi en (konsult-) Projektledare Configuration manager. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Syftet med uppdraget är att bistå kunden med att leda och utveckla deras Configuration management verksamhet. Kunden använder idag Serena Business management som ärendehanteringssystem för all kodutveckling inom myndigheten. Projektledaren ska driva ett förändringsprojekt inom kunden för att sätta upp nya rutiner och arbetssätt: - Skapa förvaltningsorganisation inklusive helpdesk och behörighetsadministration - Dokumentera/fastställa kundens agila utvecklings- och ändringsprocess - Analysera/klargöra hur utvecklings- och ändringsprocessen samspelar med Pejl (projektstyrningsmodell) och PM3 (förvaltningsmodell) - Utreda vilka CM-rutiner och ? regler som behövs och fastställa dessa - Se till att CM-åtgärder/-uppgifter finns i checklistor. - Utbilda/informera alla, som har behov av det, inom CM - Fastställa och tillämpa korrekt versionshantering och namnsättning av dokument och system - Bestämma hur kunden håller reda på testkonfigurationer och ansvarsfördelning Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsulten ska ha minst två (2) års erfarenhet av att ta fram processer och implementera sådana. - Konsulten ska ha minst fyra (4) års erfarenhet av arbete med projektmodell, ex Pejl eller PPS. Minst två projekt ska beskrivas. - Konsulten ska ha minst fem (5) års erfarenhet av konfiguration inom projekt. Dessa fem år ska ha utförts under de senaste nio åren. Minst två projekt ska beskrivas. - Konsulten ska ha minst fem (5) års erfarenhet av ändringsledning inom projekt. Dessa fem år ska ha utförts under de senaste nio åren. Minst tre projekt ska beskrivas. - Konsulten ska vara utbildad administratör i verktyget Serena Business Management. - Konsulten ska ha minst fem (5) års erfarenhet av utveckling och förvaltning applikationer av Serena business management. Dessa fem år ska ha utförts under de senaste nio åren. Börkrav (måste styrkas av CV): - Konsulten bör ha erfarenhet av att arbeta inom statliga myndigheter eller annan offentlig verksamhet. - Konsulten bör ha erfarenhet av projektledning med utvecklingsprojekt som använder Unified Process eller liknade. Vilken Typ av Unified Process eller liknande som använts ska anges. - Konsulten bör ha erfarenhet av att arbeta inom bank, finans eller försäkringsverksamhet med projekt relaterade till pensions- eller fondområdet. - Konsulten bör kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Start: 2013-09-01 eller enligt överenskommelse Till: 2013-12-31, option tom 2014-12-31. Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare Configuration manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare Configuration manager

Applikationspaketeringskoordinator
Till vår kund söker vi en (konsult-) applikationspaketeringskoordinator som även skall hantera kundens testmiljöer och arbeta aktivt med att förbättra deras rutiner och processer för paketering och test. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! De paketerar idag för XP, Win7, Mac samt för Citrix XenApp 6. Samtliga applikationer i kundens befintliga miljö ska migreras till nya plattformer baserad på Citrix XenApp 6,5 och Windows 7 som tillhandahålls av en offshore partner i Indien. Detta kommer innebära att merparten av applikationerna behöver paketeras om, framförallt i APP-V formatet. Tjänsten innebär att driva paketerings- och testprocessen framåt genom att hjälpa applikationsägarna med rutiner för att ta fram ett bra underlag för att paketera deras applikationer och att den testmiljö som finns tillgänglig fyller deras krav. Arbetsuppgifter - Verifiera att inkomna beställningar är kompletta samt utföra testinstallationer efter beställarnas instruktioner innan de skickas vidare för paketering. - Verifiera att paketeringarna håller den standard som är uppsatt gentemot offshore partnern. - Delta i uppföljningsmöten med offshore partnern. - Hålla startmöten med beställare inför nya programvaror som skall paketeras. - Utbilda applikationsägarna i paketeringsprocessen. - Planera utförandet av inkommande paketeringsbeställningar. - Hjälpa beställarna att utreda och säkerställa tekniska förutsättningar för paketering vid behov. - Arbeta aktivt med vår testmiljö så den fyller deras och beställarnas krav inför test. - Koordinera lån av datorer i vår virtuella testmiljö. Specifik kompetens KOMPETENS - Erfarenhet - Prioritet Applikationspaketering 1-3 år Nödvändigt Citrix 1-3 år Nödvändigt Infrastructure 1-3 år Nödvändigt Microsoft Application Virtualization (MS App-V) 1-3 år Nödvändigt MSI packaging (Microsoft Software installer) 1-3 år Nödvändigt Offshoring India 1-3 år Önskvärt Team Leader 1-3 år Önskvärt Krav - Förståelse om vad det innebär att paketera i APP-V och MSI - Erfarenhet av APP-V i Citrixmiljö - Förståelse för hur virtuella miljöer fungerar - God kunskap om både x32 och x64 klient och server operativ - Tala och skriva engelska obehindrat Meriterande - Arbetat med en offshore partner - Arbete med någon form av personlig service eller kundvård - Arbete som arbetsledare/teamledare - Erfarenhet av programdistribution i Citrixmiljö - Arbetat med paketering av MSI och/eller APP-V - Erfarenhet av implementations- och utrullnings-projekt Meriterande - Wise Package Studio - Adminstudio - VMware vSphere client - Citrix XenCenter Start: 2 september-13 Till: 30 juni- 14, med option på förlängning Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationspaketeringskoordinator jobb, Applikationspaketeringskoordinator Stockholm, Applikationspaketeringskoordinator Vasa Consulting AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationspaketeringskoordinator

Koordinator- globala nätverk
Till vår kund söker vi en nätverkskunnig och driven koordinator till kommunikationsteamet inom kundens globala driftsorganisation för infrastruktur (konsulttjänst). - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Kompetens - Du måste ha kunskap om stora globala nät; strukturer, komponenter, kapacitetsplanering mm., gärna med bakgrund som tex. nätverkstekniker el. motsvarande - Du är van vid leverantörskontakter och gärna även av att bistå i avtalsförhandlingar - Du behärskar flytande engelska i tal och skrift. - Du är en van användare av Microsoft Excel - Förhandling och avtal 1-3 år Nödvändigt - Network Technician 1-3 år Nödvändigt - Project Coordinator 1-3 år Nödvändigt Arbetsuppgifter: - Koordinera projekt och leveranser av standardiserade kommunikationslösningar i nära dialog med tekniker, leverantörer, it i övriga länder och andra intressenter - Driva kapacitetsutredningar, trendanalyser och proaktiv kapacitetsplanering - Beställning och uppföljning av förbindelser hos operatörer - Administration och koordinering av beställningar på HW, serviceavtal och licenser. - Underhåll av förbindelsedokumentation, nätverksdiagram och dokumentation av processer och flöden - Delta i avtalsförhandlingar - Hantera kontakter med leverantörer/operatörer World-Wide och delta i regelbundna servicemöten - Proaktivt arbeta med förbättringar av processer, verktyg och rutiner. Du som person: - är mycket serviceinriktad och har stor känsla för kvalité - tycker om att arbeta i högt tempo med många bollar i luften - har stor egen drivkraft och är van att fatta snabba beslut - är strukturerad och noggrann och tycker om att leverera resultat - är social och tycker om att skapa kontaktnät både internt och externt - har förmågan att engagera och motivera dina kollegor Start: 2 September- 13 Till: Augusti- 14, med option på förlängning Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Koordinator- globala nätverk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Koordinator- globala nätverk

Biträdande projektledare
Till vår kund söker vi en biträdande projektledare. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Jobbeskrivning: Del./bitr. projektledare skall stödja exportverksamheten och övrig verksamhet inom projektet Fenix. Projekt FENIX omfattar realisering inklusive införandet av ett nytt informationssystem för uppföljning av underhåll av komplex materiel för Flyg. Systemet skall ersätta systemet DIDAS Flyg och vissa närliggande system exempelvis PRIMUS samt Interimsystem JAS 39. Systemet skall även stödja exportverksamheten avseende bland annat JAS 39 Gripen. Varje delprojektledare ansvarar för bl.a.: - Ansvara och leda genomförandet av delprojektet - Ansvara för att upprätta, underhålla och inte minst hålla tidplaner. De skall bl.a. matcha huvudprojektets. - Att hålla de ekonomiska ramarna inom sitt delprojekt - Driva och planera arbetet inom delprojektet - Genomföra uppföljningar och rapporteringar - Definiera och specificera upphandlingar både avseende resurser och vid behov hårdvara Konsulten skall varje vecka redogöra för utfört arbete, återstående arbete, risker och förslag på åtgärder. Detta sker skriftligt i form av e-mail till huvudprojektledaren samt på projektmöten. Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsult skall vara beredd på att genomföra resor, inrikes och utrikes, även utom Europa. - Konsulten skall ha Civilingenjör eller motsvarande arbetslivserfarenhet eller utbildning. - Konsulten skall kunna använda engelska och svenska som arbetsspråk i tal och skrift. - Konsulten dokumenterad erfarenhet av projektledning, minst ett projekt med minst sex personer som har pågått under minst ett år. Börkrav (måste styrkas av CV): 1. Konsulten bör ha dokumenterad erfarenhet av projektledning omfattande komplexa projekt i formella större organisationer exvis myndigheter eller stora företag. Det är meriterande att ha erfarenhet från projektledning inom flygunderhåll eller militär logistik. 2. Konsulten bör ha visat på goda projektledaregenskaper dvs ledande, drivande, ordningsam, målinriktad, besitta mycket god samarbetsförmåga. Detta kommer att verifieras med hjälp av referenserna samt eventuell intervju. 3. Konsulten bör ha erfarenhet av arbete inom FMV eller Försvarsmakten. Syftet med detta är att det är meriterande att ha erfarenhet från dessa myndigheters arbetssätt och processer, dokumenthantering mm. Minst 3 år. 4. Konsulten bör vara väl förtrogen med Försvarsmaktens underhållsverksamhet avseende flyg, dess stödsystem, instruktioner och manualer exvis RAFT/RAFU. Minst 1 år. 5. Konsulen bör ha erfarenhet från olika typer av migreringsprojekt och verksamhetsförändringsprojekt för standardprodukter (COTS ). Meriterande är arbete med projekt inom flygunderhåll. 6. Konsulten bör ha erfarenhet från Försvarsmaktens processer för exportverksamhet inom Flygunderhåll. Start: tidigast 2013-09-16. Till: 2014-12-31 samt option längst tom 2016-12-31. Arbetsplats: Stockholm Arbetstid: Heltid, 1600 h/år Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande projektledare

Baselinehandläggare
Till vår kund söker vi en Baselinehandläggare. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Konsulten skall: - Ansvara för parametersättningen av projektet Fenix avseende grunddata/mtrl konfigurationer mm (baseline). - Ansvara för kontakt med systemleverantör och industrin avseende baselinefrågor. - Ansvara för analyser av nya tillämpningsmetoder för grunddata i Fenix. - Stödja arbetet kring migrering av data till Fenix från befintliga stödsystem. - Stödja verksamhetsanalyser ur ett grunddataperspektiv. Projekt FENIX omfattar realisering inklusive införandet av ett nytt informationssystem för uppföljning av underhåll av komplex materiel för Flyg. Systemet skall ersätta systemet DIDAS Flyg och vissa närliggande system exempelvis PRIMUS samt Interimsystem JAS 39. Systemet skall även stödja exportverksamheten avseende bland annat JAS 39 Gripen. Varje delprojektledare ansvarar för bl.a.: - Ansvara och leda genomförandet av delprojektet - Ansvara för att upprätta, underhålla och inte minst hålla tidplaner. De skall bl.a. matcha huvudprojektets. - Att hålla de ekonomiska ramarna inom sitt delprojekt - Driva och planera arbetet inom delprojektet - Genomföra uppföljningar och rapporteringar - Definiera och specificera upphandlingar både avseende resurser och vid behov hårdvara Konsulten skall varje vecka redogöra för utfört arbete, återstående arbete, risker och förslag på åtgärder. Detta sker skriftligt i form av e-mail till huvudprojektledaren samt på projektmöten. Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsulten skall vara Civilingenjör eller motsvarande arbetslivserfarenhet eller utbildning. - Konsulten skall kunna använda engelska som arbetsspråk i tal och skrift. - Konsulten skall ha minst 5 års dokumenterad erfarenhet av arbeten inom projekt. - Konsulten skall ha erfarenhet av kravställningar och framtagande av kravspecifikationer inom materielunderhåll. Börkrav (måste styrkas av CV): 1. Konsulten bör ha erfarenhet av flygunderhållssystem (uppföljningssystem) av sk komplex materiel. 2. Konsulten bör ha lång och djup praktisk erfarenhet av hantering, skapande av equipment, maintenance baseline för system Maintenix ver 5.2 eller högre. 3. Konsulten bör ha erfarenhet från arbete inom FMV eller Försvarsmakten. Syftet med detta är att det är meriterande att ha erfarenhet från myndigheternas arbetssätt och processer, dokumenthantering mm. 4. Konsulten bör ha erfarenhet från olika typer av migreringsprojekt och/eller verksamhetsförändringsprojekt inom IT. Här värderas flygunderhåll och erfarenhet från införande av standardsystem exvis ERP i en verksamhet högt. 5. Konsulten bör ha erfarenhet av Försvarsmaktens Underhållsplaners koppling till flyget och olika flygplans olika konfigurationer/uh-åtgärder. 6. Konsulten bör vara väl förtrogen med instruktioner och manualer exvis RAFT/RAFU ämnat för underhåll av flyg i Försvarsmakten. 7. Konsulten bör ha erfarenhet eller kunskap om databaser/data-modelleringar inklusive transport av data in, ut och mellan databaser samt erfarenheter av hantering av exvis script . Oracle kunskaper är meriterande. Start: tidigast 2013-09-16 Till: 2014-12-31 samt option längst tom 2016-12-31. Arbetsplats: Stockholm Arbetstid: Heltid, 1600 h/år Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Baselinehandläggare jobb, Baselinehandläggare Stockholm, Baselinehandläggare Vasa Consulting AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Baselinehandläggare

Fastighetsskötare
Sökes 2 stycken fastighetsskötare för fastighetsbestånd i Stockholms län samt jordbruks-/skogsfastighet i Västmanland. Heltidstjänst from 2013.09.01 Lön enligt gällande kollektivavtal. Arabiska språkkunskaper meriterande.
Företag: M.A.J INVEST AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Fastighetsskötare jobb, Fastighetsskötare Upplands Väsby, Fastighetsskötare M.A.J INVEST AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fastighetsskötare

Solbrännan söker restaurangchef
Restaurang Solbrännan är ett familjeföretag, vackert beläget på stranden vid havsbadet i Österskär (Åkersberga) 900m från Roslagsbanan och 4 mil från Stockholm. Vi har 60-70 sittplatser inomhus och 100 platser på vår fina uteservering med utsikt över Trälhavet. Vi har öppet året runt men vår högsäsong är from april tom september. Vår duktiga restaurangchef ska få andra arbetsuppgifter varför vi nu söker hennes efterträdare. Du bör ha flerårig arbetserfarenhet från både lunch och à la carte servering eller festvåning. Dina ansvarsområden är både lunch med salladsbuffé och à la carte med personalplanering, schemaläggning, delar av inköp samt utbildning av nya medarbetare. Vi bakar allt vårt kaffebröd varför vi hoppas att du har både kunskap och intresse för detta. Arbetstiden förläggs såväl dagtid som kvällstid samt helg. På Solbrännan vill vi ge våra gäster bästa service varför vi ser att du som söker har stort engagemang i ditt arbete, är utåtriktad och positiv samt flexibel. Vi lägger alltså stor vikt på din sociala kompetens och ditt sätt att bemöta kunder. Välkommen med din ansökan via e-post med personligt brev och CV.
Företag: SOLBRÄNNAN SERVERINGS AKTIEBOLAG
Ort: Österåker
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Solbrännan söker restaurangchef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Solbrännan söker restaurangchef

Project Manager for Process and Tools
Would you be interested in a new role that offers an opportunity to be part of leading Sandviks strategic focus on purchasing across the globe and covering all business areas? The job offers the possibility to work with both purchasing and IT solutions within Purchasing. Indirect Purchasing is a group function at Sandvik with clear strategy to deploy the One Sandvik approach at the working level within the processes and systems used for Indirect Purchasing globally. There is, therefore, a need to implement a harmonized One Sandvik P2P process and purchasing system throughout the Sandvik Group with a project management approach. With this position, the Process and Tools organization is setting up project office possibilities to support all peer teams within Indirect Purchasing. Key performance areas This is a global position with responsibilities for project management and co-ordination with Indirect Purchasing Region Directors, HR, Purchasers, Country Managements, and suppliers for systems implementation in selected regions, as per the implementation calendar. Responsibilities include: - Co-ordinating formation of desired organizational structure, with roles and responsibilities in implementation regions - Establishing requisite mandates and change management down the line in a given region of implementation - Ensure sound implementation of agreed global P2P process in region of implementation - Ensure successful Go Live of new purchasing systems in the region of implementation - Working towards user adoption and ensuring that there is a maintenance framework for newly implemented systems with sufficient back office support from Shared Services - Working closely with IT Project Manager and co-ordinating various meetings as per governance structure set up for the project Extensive international traveling will be required. Your profile We are looking for someone with an academic degree, preferably in engineering, IT and/or projects. You have experience from purchasing and purchasing system ERP/Cloud implementation. We also expect you to have experience from purchasing master data management and project/program management. IT basic programming and query writing skills, as well as IT consultancy experience would be an advantage. Excellent communication skills in English, both written and verbal, are prerequisite. As a person you are highly motivated, driven and work independently. You have the ability and openness to work hands on with the processes, systems and project management without losing the global strategic view. The position of Project Manager places strong demands on your leadership qualities: you must be perceptive and able to create trusting cooperation in a natural manner, as well as to inspire and motivate your co-workers to create team spirit and enthusiasm for reaching the business goals. Contact information For further information about this position, please contact: Shreeharsha Karve, recruiting manager, +91 202 710 48 77 Helena Sidenvall, HR Advisor, +46 (0)8 456 14 23 Union contacts Karin Wallblom, Unionen, +46 (0)26 261 012 Patrik Hertel, Sveriges Ingenjörer, +46 (0)26 265 647 Send your application no later than July 28, 2013. Read more about Sandvik and apply at www.sandvik.com/career, Job ID: 324222. For more information about the recruitment process, please contact HRdirect, +46 (0)20 261 444. Recruiter Irene Sveen
Företag: Sandvik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Project Manager for Process and Tools jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Project Manager for Process and Tools

Cafépersonal till Stationshuset
Stationshuset ligger vackert vid bad och båthamn i Saltsjöbaden. Här är vi kända för vår fräscha mat och smarriga bullar. Vi bakar själva de matbröd och bakverk vi serverar i caféet. Nu behöver vi förstärkning i caféet till hösten. Du kommer att jobba heltid på rullande schema. Tidigare erfarenhet från café önskvärt. Barista utbildning ett plus. Intresse och kunskap i bakning är en förutsättning. Du kommer att baka, göra espresso och ta hand om våra kunder i kassan. Att vi jobbar bra tillsammans och har kul är en lika viktig ingrediens som fina råvaror. Du tar ansvar, är engagerad och förstår att ta hand om våra kunder. Du är välkommen så snart som möjligt. Svar/CV till annika.enander@telia.com Stationshuset 08-556 266 00, prata med Emelie eller Annika
Företag: Stationshuset
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Cafépersonal till Stationshuset jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Cafépersonal till Stationshuset


Sök lediga jobb Produktions & materialplanerare

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se