Produktionsmedarbetare till anrikt tillverkningsföretag lediga jobb

Produktionsmedarbetare till anrikt tillverkningsföretag jobb Produktionsmedarbetare till anrikt tillverkningsföretag jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Produktionsmedarbetare till anrikt tillverkningsföretag. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Produktionsmedarbetare till anrikt tillverkningsföretag. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Anläggningstekniker till Crucell i Solna- Solna

  2. Sjuksköterska- Stockholm

  3. Barnskötare- Stockholm

  4. Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!- Stockholm

  5. Marknadskoordinator till Ikano Bostad- Stockholm

  6. Folkia söker ambitiös redovisningsekonom- Stockholm

  7. Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården- Sundbyberg

  8. Controller med ledaransvar- Stockholm

  9. Controllers- Stockholm

  10. Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter- Solna


Mer beskrivning

Anläggningstekniker till Crucell i Solna
Vill du arbeta med underhåll, reparation och installation av fasta och lösa installationer hos ett producerande företag? Söker du ett mångsidigt och varierande jobb där du kan utvecklas inom flera teknikområden tillsammans med erfarna kollegor? Är du dessutom serviceinriktad och trivs med andra människor kan tjänsten som anläggningstekniker på Crucell vara något för dig! Som tekniker ansvarar du och dina kollegor för allt i från t.ex. elinstallationer, VVS och glödlampor till avancerad produktionsutrustning, hissar och utrymningsvägar. Kort och gott ska anläggningens utrustning fungera! I arbetet ingår eget arbete med reparation, underhåll och installation, men också beställning och utvärdering av produkter och tjänster från leverantörer & entreprenörer. Tempot är stundtals högt och ingen dag är den andra lik! Den unika fastigheten är K-märkt och alla större arbeten sker i samråd med fastighetsägaren. Crucell producerar läkemedel, vilket gör att arbetet i produktionsdelen måste dokumenteras noggrant. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med Crucell som arbetsgivare. Startdatum: augusti/september 2013. Jour/beredskap delas med de andra kollegorna enligt ett rullande schema. Kvalifikationer: Du är en händig och mångsidig tekniker eller fastighetsskötare med flerårig arbetslivserfarenhet från underhåll av större fastigheter eller produktionsutrustning. Du har vana av att arbeta med allt ifrån stort till smått, med enklare och mer avancerad teknisk utrustning. Det är meriterande om du har arbetat med givare och kalibrerad utrustning. Erfarenhet från livsmedelsindustri, medicintekniks produktion eller läkemedelsindustri är meriterande. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan läsa engelska instruktioner. Du har kunskap i Microsoft Word och Excel. Körkort är ett krav, truckkörkort är meriterande. Som person tror vi att du är resultatorienterad, flexibel och har en god samarbetsförmåga och framåtanda. Känner du igen dig? Välkommen med din ansökan! Organisations-/företagsbeskrivning: Crucell Sweden AB marknadsför och tillverkar resevaccinet Dukoral samt marknadsför och distribuerar även andra vacciner. Företaget ingår sedan hösten 2006 i Crucell, ett vaccinbolag som sedan mars 2011 ingår i Johnson & Johnson-koncernen. Crucell har sitt huvudkontor i Leiden, Holland. Läs mer om företaget på sblvaccin.se [ http://www.sblvaccin.se/ ] och på www.crucell.com [ http://www.crucell.com/ ]. Uppdragsgivare: Crucell Ort: Solna Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-01
Företag: Proffice Life Science AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Anläggningstekniker till Crucell i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Anläggningstekniker till Crucell i Solna

Sjuksköterska
Hjärtkliniken, Coronar/PCI-enheten Hjärtkliniken bedriver högspecialiserad hjärtsjukvård, främst mot kranskärl, arytmiutredningar och behandling, hjärtsvikt, hjärtklaffsjukdom med utredning och behandling av vuxna med medfödda hjärtfel. Coronar/PCI-enheten är en dynamisk sektion inom Hjärtkliniken med verksam-het både i Huddinge och Solna. Vi arbetar med elektiv, subakut och akut vård. I den elektiva verksamheten bedrivs förutom kranskärlsröntgen och PCI, högspecialiserade behandlingar såsom TAVI, Mitraclip, GUCH, alkoholablationer, rotablation och CTO. Den akuta delen består av hjärtinfarkter i akut skede som ofta kommer direkt till oss. Vår verksamhet är spännande och kontinuerlig utveckling av metoder och material sker. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska i teamet kommer du att assistera sterilt vid ingrepp. Du har patientomvårdnadsansvar, vilket innebär kontroll av EKG och MIDA samt hantering av läkemedel. I arbetet kommer du att lära dig mycket om material, teknik och metoder. Du kommer att arbeta både i Huddinge och Solna dagtid. Jouren är förlagd i Solna, där vi har jourrum och befinner oss på sjukhuset hela passet. Man är schemalagd i jouren var fjärde vecka och arbetar då varannan natt och är ledig dagen efter passet. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska med inriktning hjärtsjukvård, helst erfarenhet från HIA-vård. Alternativt är du röntgensjuksköterska, gärna med erfarenhet från coronar/PCI eller annan intervention. Personliga egenskaper: För att lyckas i den här rollen tror vi att det är bra om du trivs med att jobba i team, där man delar med sig av kunskap och erfarenheter. Det är även viktigt att vara nytänkande, flexibel och kunna ställa om till nya förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Barnskötare
Stockholms Stad Östermalms SDF Engelbrekts förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Körsbäret är en liten kreativ förskola med närhet till natur och stadsmiljö. Ute och innemiljö är inspirerande och lockar till lärande. Arbetslaget är öppet för förändringar och nya förslag. 1 plats(er).Du ska arbeta i en 3-5 årsavdelning med 18 barn. Du bör vara väl insatt i Lpfö, kunna pedagogisk dokumentation och arbeta temainriktat. Du ska vara utbildad barnskötare med några års erfarenhet av arbete i förskolan. Arbetskläder, subventionerad lunch, pedagogisk handledning m.m. Löneform: Månadslön. Månadslön Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Vikariat fram till årsskiftet och troligen längre Arbetstid: Dagtid. Fasta tider måndag-torsdag, rullande på fredagar. Öppettider i förskolan är 7-17.30. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Kerstin Ramsgård,08-205237 eller 08-240784 Kommunal, Kommunal, 08-50848810, skarholmen.team.ostermalm.stockholm@kommunal.se (facklig) Tillträde: 2013-08-05. Tillträde 130805
Företag: Stockholms stad; Engelbrekts förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Stockholm, Barnskötare Stockholms stad; Engelbrekts förskolor
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare

Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!
Aoex är ett lösningsorienterat rekryteringsbolag med affärsområdena IT, Closers, Finance och Engineering. Aoex arbetar med att hitta de bästa jobben åt dig som kandidat och de bästa kandidaterna till våra kunder. Vi tror på att service och kommunikation är de viktigaste beståndsdelarna för att lyckas och göra ett bra jobb för både dig som kandidat och dig som kund. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om bolaget, hur vi arbetar och våra tjänster på www.aoex.se Tjänstebeskrivning Vi söker dig som är en serviceinriktad norsk och/eller dansktalande kundtjänstmedarbetare som kommer att sitta hos vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är 100% och dina arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal, mail från kunder och besvara frågor. Lättare ekonomiuppgifter såsom fakturering kan även förekomma men även att kunna besvara frågor kring fakturor. Egenskaper Du bör vara serviceinriktad, duktig på att bygga relationer, ha god telefonvana och arbeta strukturerat och effektivt. Som kundtjänstmedarbetare har du bra social kompetens och har lätt att arbeta i mindre grupper där arbetsuppgifterna kan variera. Kompetens - Officepaketet - Har tidigare erfarenhet från service, gärna telemarketing - Har arbetat i en teamledarposition är meriterade samt kunskap inom telefoni/bredband - Andra språk utöver norska/danska är också HÖGT meriterande! Ansökan Du ansöker genom att klicka på länken nedan och då behovet är högt, kommer vi löpande att träffa kandidater! Tycker du att det här är något som passar dig, sök nu, för vi ser fram emot att träffa dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!

Marknadskoordinator till Ikano Bostad
Nu söker vi en Marknadskoordinator till Ikano Bostad som huvudsakligen kommer att ansvara för att planera och genomföra operativ marknadsföring. Ikano Bostad äger, utvecklar och bygger hyres- och bostadsrätter i Stockholm, Mälardalen och Öresundsområdet. Ikano Bostad är en del av Ikano Fastigheter som är en långsiktig fastighetsägare och projektutvecklare med affärssegmenten Ikano Retail Centres och Ikano Bostad. Ikano Fastigheter ingår i Ikano som ägs av familjen Kamprad. Ikano är en internationell företagsgrupp med verksamheter inom finans, fastighet, försäkring och detaljhandel. Företaget bildades år 2005 och har ca 230 anställda. Huvudkontoret är beläget i ljusa, fina lokaler i Sundbyberg. Huvudsakliga ansvarsområden Som Marknadskoordinator ansvarar du för planering och koordinering av kampanjer och marknadsföringsinsatser samt att ta fram marknadsmaterial för bostadsrättsprojekt och förvaltning. Du sköter planering och genomförande av kundevenemang samt följer upp samtliga marknadsaktiviteter. I din roll som Marknadskoordinator ansvarar du även för beställningar, korrekturläsning och säkerställande av leverans av annonser. Du arbetar som bollplank till försäljning vid olika marknadsföringsaktiviteter och arbetar kontinuerligt med att marknadsföra och stärka Ikano Bostads varumärke. Du har ett nära samarbete med kolleger inom marknad- och säljavdelningen. Kvalifikationer Tjänsten kräver minst tre års erfarenhet från liknande tjänst. Det är viktigt att du har ett affärsnära tänk med fokus på kund samt att du har en god kommunikativ förmåga och goda kunskaper i svenska och engelska språket. Du är noggrann, organiserad och utvecklingsorienterad samt har en god social förmåga med gott om energi, är prestigelös och vill arbeta i ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner. Utbildning Vi ser gärna att du har en högre utbildning inom Kommunikation/Marknadsföring. Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag via Sense Talents om 100% med tillträde 1 september 2013 till 31 maj 2014. Det kan finnas möjligheter till eventuell förlängning och fast anställning på sikt. Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt. Urvalsprocess och intervjuer kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten kontakta Sense Talents, Susanne Waering eller Lotta Köhler via mejl eller telefon.
Företag: Sense Talents AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Marknadskoordinator till Ikano Bostad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marknadskoordinator till Ikano Bostad

Folkia söker ambitiös redovisningsekonom
Folkia AS is a Norwegian private limited liability company operating under a Norwegian license as a credit and finance company. The license was given by the Norwegian Ministry of Finance on 13 September 2007 and Folkia AS is under home state supervision of the Norwegian Financial Supervisory Authority. Folkia´s vision is to be the leading company for non-secured consumer credits and other everyday financial products in all our geographical markets. Folkia has received approval from the Norwegian Financial Supervisory Authority and the local Finance Supervisory Authorities in Sweden, Denmark, Finland and Estonia to operate branches and provide cross border services (Denmark). Folkia´s strategy is to serve common, but unmet needs in new ways through innovation, low costs and high efficiency. Please visit www.folkia.eu for further info. Arbetsbeskrivning Som redovisningsekonom på Folkia ansvarar du tillsammans med dina kollegor för hela flödet inom redovisningen för både Sverige och Norge. Detta innebär allt från kontering och löpande redovisning till avstämningar av balansposter samt ansvar för kund- och leverantörsreskontra. Du är ett administrativt stöd till management och ansvarar även för den externa rapporteringen till SCB m fl samt är delaktig i sammanställningen av månads- och årsbokslut. I tjänsten ingår även uppgifter inom likviditetshantering och planering samt ett ansvar i det övergripande administrativa arbetet på ekonomiavdelningen. Vem är du? Du är gymnasieekonom med någon form av ekonomirelaterad eftergymnasial utbildning och har minst några års praktisk erfarenhet inom redovisning. Du är i början av din karriär och ser nästa tjänst som ett tydligt steg i din karriär och personliga utveckling. Du har goda kunskaper i Excel och förstår innebörden av koncernredovisning samt har god kunskap i engelska, skriftligt som muntligt. Som person är du självgående, initiativtagande, detaljorienterad, ansvarsfull och driven samt är van vid att arbeta mot deadlines. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Sjöberg via telefon: 08-739 29 59.
Företag: Experis Finance
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Folkia söker ambitiös redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Folkia söker ambitiös redovisningsekonom

Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården
Du gillar struktur. Och är full av idéer. Precis som vi. Här på Lötsjögårdens äldreboende är vägledande vårt motto, "Mänskliga möten – vi bryr oss". Lötsjögårdens äldreboende drivs av Sundbybergs kommun. Det har 99 lägenheter, varav 11 är demensboende. Där finns även kommunens korttidsboende med 13 platser. Lötsjögården ligger vid Hallonbergens Centrum. Inom äldreförvaltningens egenregi verksamhet pågår ett spännande utvecklingsarbete och till sommaren 2012 blev vi en kvalitetscertifierad verksamhet enligt ISO 9001. Sundbybergs stad växer så det knakar, men har lyckats bevara fördelarna med att vara en liten kommun. Det innebär att det är nära till beslut och att våra medarbetare har möjlighet att vara med och påverka verksamheten. Det gör arbetet extra roligt. Som sjuksköterska kommer du att arbeta i team med sjukgymnast, arbetsterapeut och omvårdnadspersonal. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat vårdplaneringar, rondarbete, läkemedelshantering, att utföra ordinerade behandlingar. Även att delegera, att dokumentera samt ha kontakt med anhöriga. Vi dokumenterar i Treserva och arbetar med kvalitetsregistret Senior Alert samt Palliativa registret. Vi vill att du är Leg. Sjuksköterska med erfarenhet av att arbeta med äldre. Erfarenhet av demensvård är meriterande. Du är positiv, social, engagerad och samverkar väl i grupp. Teamarbete är en stor del av arbetet och du är pedagogisk i ditt utförande. Vi förutsätter att du har god vana av IT-baserade journalsystem och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi värdesätter egenskaper som samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och kreativitet. Du bör kunna göra självständiga bedömningar av förändringar i hälsotillståndet och fallolyckor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Kunskaper i finska ser vi som en merit då Sundbybergs stad har finska som förvaltningsområde. Befattningen är ett vikariat på heltid. För dig som sjuksköterska kan vi erbjuda heltidsarbete vilket innebär tjänstgöring var tredje helg. Vi har egna sjuksköterskor på plats alla dagar kl 7 – 18. Tillträde 1/9 – 31/12. Möjlighet till förlängning. Ansök senast den 31/ 7, 2013. Välkommen med din ansökan! Sundbybergs stad växer så det knakar. Du som jobbar här befinner dig mitt i händelsernas centrum. Du har all möjlighet att vara med och påverka framtiden, både för staden och den verksamhet du arbetar i. Det fina med Sundbyberg är nämligen att vi har bevarat fördelarna med en liten organisation. Som att det är nära till beslut, lätt att påverka och att alla känner alla. Vi tycker att det är viktigt. Det tycker du också.
Företag: Sundbybergs stad
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården

Controller med ledaransvar
Astrid Lindgrens Barnsjukhus Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och tillsammans med Karolinska Institutet leder vi den medicinska forskningen. Sjukhuset består av sju divisioner som var och en omsluter mellan 2-3 mdkr. Varje division har en egen controllergrupp med 5-11 medarbetare som organisatoriskt ingår i ekonomiavdelningen. Astrid Lindgrens Barnssjukhus är en av divisionerna. Verksamheten bedrivs i huvudsak i Solna och Huddinge. Karolinska är en stor arbetsplats för ekonomipersonal och vi har flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk, vilket erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i en dynamisk miljö. Sjukhuset står inför förändringar i och med planeringen av nya Karolinska, vilket kommer att innebära nya utmaningar för ekonomiavdelningen. Våra värderingar Ansvar, Medmänsklighet och Helhetssyn genomsyrar vårt sätt att arbeta, inte minst i vårt förbättringsarbete, där vårt mål är att förenkla för vårdpersonalen att uppfylla sjukhusets vision - Patienten alltid först. Vi söker nu en controller med ledaransvar. Arbetsuppgifter: I rollen som controller med ledaransvar jobbar du proaktivt och ansvarar för samordning och koordinering av divisionens ekonomiprocesser. I ett nära samarbete med controllerchefen och övriga controllers kommer du att ha en helhetssyn över divisionens ekonomifrågor. Du ingår även i flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk för att utveckla och driva Karolinskas ekonomiprocesser framåt. Utöver samordningsansvaret har du ansvar som controller för en verksamhet, där du har en stödjande och konsultativ roll. Detta sker i nära samarbete med verksamhetschef och övriga chefer inom den aktuella enheten och innebär också att man aktivt deltar i verksamhetens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter är att analysera verksamhetens ekonomi och produktion samt att arbeta med prognoser, uppföljning, budget, avtal och effektiviseringar. I arbetet ingår också att utveckla styrning och kalkylmetoder. Kvalifikationer: Vi söker dig med ekonomisk utbildning på högskolenivå. Du har minst åtta års erfarenhet som controller. Det är en fördel med kännedom/erfarenhet av hälso- och sjukvårdssektorn. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och initiativförmåga. Du är starkt engagerad i dina arbetsuppgifter och tycker om att ha kontakt med många människor. Du är kommunikativ, serviceinriktad, strukturerad och har god analytisk och pedagogisk förmåga. Övrig information: Tjänsten är placerad i Solna. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controller med ledaransvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller med ledaransvar

Controllers
Huvuddivisionen och MK1 divisionen Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och tillsammans med Karolinska Institutet leder vi den medicinska forskningen. Sjukhuset består av sju divisioner som var och en omsluter mellan 2-3 mdkr. Varje division har en egen controllergrupp med 5-11 medarbetare som organisatoriskt ingår i ekonomiavdelningen. Verksamheten bedrivs i huvudsak i Solna och Huddinge. Karolinska är en stor arbetsplats för ekonomipersonal och vi har flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk, vilket erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i en dynamisk miljö. Sjukhuset står inför förändringar i och med planeringen av nya Karolinska, vilket kommer att innebära nya utmaningar för ekonomiavdelningen. Våra värderingar Ansvar, Medmänsklighet och Helhetssyn genomsyrar vårt sätt att arbeta, inte minst i vårt förbättringsarbete, där vårt mål är att förenkla för vårdpersonalen att uppfylla sjukhusets vision - Patienten alltid först. Vi söker nu två controllers, en till Huvuddivisionen och en till MK1 divisionen. Arbetsuppgifter: I rollen som controller har du ansvar för ett par verksamheter, där du har en stödjande och konsultativ roll. Detta sker i nära samarbete med verksamhetschef och övriga chefer inom de aktuella enheterna och innebär också att man aktivt deltar i verksamhetens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter är att analysera verksamhetens ekonomi och produktion samt att arbeta med prognoser, uppföljning, budget, avtal och effektiviseringar. I arbetet ingår också att utveckla styrning och kalkylmetoder. Du kommer att delta i flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk. Kvalifikationer: Vi söker dig med ekonomisk utbildning på högskolenivå. Du har minst tre års erfarenhet som controller. Det är en fördel med kännedom/erfarenhet av hälso- och sjukvårdssektorn. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och initiativförmåga. Du är starkt engagerad i dina arbetsuppgifter och tycker om att ha kontakt med många människor. Du är kommunikativ, serviceinriktad, strukturerad och har god analytisk och pedagogisk förmåga. Övrig information: Controllertjänsten för Huvuddivisionen är placerad i Solna och controllertjänsten för MK1 divisionen är placerad i Huddinge. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controllers jobb, Controllers Stockholm, Controllers Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controllers

Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du några års erfarenhet av liknande controllerifunktion och söker en spännande och social controllertjänst i mediebranschen? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om företaget Egmont Tidskrifter är ett medieföretag med starka varumärken och engagerade medarbetare. De skapar innehållsrika magasin, veckotidningar, sajter och event och kommunicerar med läsare som har brinnande intressen inom olika områden. Till ekonomifunktionen i Solna söker de nu en controller. Arbetsuppgifter Du blir en i ett team av totalt tre controllers och ansvarar för del av verksamheten. I arbetet ingår att göra månadsbokslut, budget och prognos för ditt ansvarsområde. Du har även ett övergripande ansvar för att underhålla och utveckla våra interna rapporter, där Egmont nu arbetar med att införa Targit som Business Intellence system. Du har mycket kontakt med ansvariga för verksamheten och bistår dem med insyn och förklaringar på hur resultatet utvecklar sig och kommer även med förslag på förbättringar och gör diverse kalkyler och utredningar. De arbetar i ekonomisystemet Navision. Kvalifikationer Minst 5 års praktisk erfarenhet från liknande arbete är nödvändig och vi ser gärna att du har relevant högskoleutbildning. Goda kunskaper i Excel är en förutsättning och likaså god erfarenhet från administrativa system för att kunna bidra i utvecklingen av deras interna rapporter. Språkliga kunskaper i engelska är också en förutsättning, då delar av ekonomifunktionen är outsourcad och denna kommunikation sker på engelska. Du är social och tycker om att arbeta med andra, då du som controller har mycket kontakt med andra medarbetare. Övrigt Tjänsten är ett föräldravikariat på cirka ett år, med start 2013-09-02. Vi gör ett löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas Lindqvist eller Ellinor Halling på 08-663 99 00.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter


Sök lediga jobb Produktionsmedarbetare till anrikt tillverkningsföretag

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se