Projektledare Taktiska och Tekniska Stödsystem Geodata lediga jobb

Projektledare Taktiska och Tekniska Stödsystem   Geodata jobb Projektledare Taktiska och Tekniska Stödsystem Geodata jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Projektledare Taktiska och Tekniska Stödsystem Geodata. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Projektledare Taktiska och Tekniska Stödsystem Geodata. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Utredare inom mikrobiologisk övervakning- Solna

  2. Administratör sökes till Södertälje- Södertälje

  3. Kock/kokerska Apelsinens förskola- Huddinge

  4. Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun- Norrtälje

  5. Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm- Stockholm

  6. Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank- Stockholm

  7. Mediasäljare - B2B- Stockholm

  8. Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder- Stockholm

  9. Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo- Nynäshamn

  10. Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9- Järfälla


Mer beskrivning

Utredare inom mikrobiologisk övervakning
Folkhälsomyndigheten är en nationell kunskapsmyndighet som arbetar för bättre folkhälsa. Det gör myndigheten genom att utveckla och stödja samhällets arbete med att främja hälsa, förebygga ohälsa och skydda mot hälsohot. Vår vision är en folkhälsa som stärker samhällets utveckling. Vi erbjuder attraktiva villkor och spännande arbetsuppgifter tillsammans med engagerade och kunniga kollegor. Myndigheten har omkring 500 anställda och har sin verksamhet i Solna och Östersund. Vi söker dig som vill arbeta med fokus på mikrobiologisk övervakning av Hepatit A och som drivs av att stödja och motivera andra i sitt arbete. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som huvudsakligen kan arbeta med mikrobiologisk övervakning av Hepatit A, vilket inkluderar metod- och agensansvar. I arbetsuppgifterna ingår även mikrobiologisk typning av virus som orsakar mässling och påssjuka. En annan viktig uppgift är att fungera som stöd för handledare och trainee inom ett pågående ECDC-utbildningsprogram (EUPHEM). Det innebär bland annat att du ska ta fram myndighetsinterna projekt som traineen kan arbeta med. Din bakgrund och kompetens Krav för anställning Du har en doktorsexamen inom mikrobiologi och erfarenhet av att utföra analyser av patientprover i ett ackrediterat mikrobiologiskt laboratorium. Du har även erfarenhet av att utföra sekvensbaserad typningsmetodik och fylogenetisk analys samt molekylära analyser, till exempel PCR och NGS. Vidare har du erfarenhet av att arbeta specifikt med Hepatit A genom till exempel utförande av analyser och kommunikation av resultat samt att du har god förståelse och kunskap om övervakning och utbrottshantering. Du har erfarenhet av program så som CLC, Mega, STATA, FigTree, EndNote och Illustrator. Du har förmåga att uttrycka dig i såväl svenska som engelska, i tal och skrift. Meriterande Det är meriterande om du har mycket god erfarenhet av virologiska metoder, till exempel odling och serologi, samt om du har arbetat med virus som orsakar mässling. Vi ser gärna att du har genomgått en EUPHEM-utbildning eller motsvarande samt har erfarenhet av program så som Sequencher, VectorNTI och PhotoShop. Dina egenskaper Som utredare behöver du vara noggrann, strukturerad och självständig. Att arbeta med ett övervakningsprogram ställer krav på att du har en god förmåga till helhetssyn. Om anställningen Du kommer att anställas som utredare med placering på vårt kontor i Solna. Befattningen är en tidsbegränsad anställning på heltid fr.o.m. 2018-09-01 t.o.m. 2019-08-31. Om enheten Enheten för laborativ virus- och vaccinövervakning är nationellt WHO-laboratorium för influensa, polio, mässling och rubella. Enheten ansvarar även för mikrobiell nationell övervakning av vaccinrelaterade smittämnen, till exempel influensa, polio, mässling och påssjuka. Enheten utför regelbundet immunitetsundersökningar för sjukdomar som ingår i barnvaccinationsprogrammet. Är du intresserad? Vill du veta mer om anställningen är du välkommen att kontakta enhetschef Mia Brytting, 010-205 26 54. Fackliga företrädare är för SACO Jim Werngren, telefon 010-205 24 79, och för ST Anita Ekner, telefon 010-205 24 50. Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering. Ansökan Välkommen med din ansökan till befattningen som utredare hos oss! Ansök senast 2018-06-06 via myndighetens webbplats. Arbetsgivarens diarienummer: 01840-2018-2.1.1
Företag: Folkhälsomyndigheten
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Utredare inom mikrobiologisk övervakning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utredare inom mikrobiologisk övervakning

Administratör sökes till Södertälje
Om oss Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Om företaget Vi söker nu kontorsadministratörer till söder om Stockholm. Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag – stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter som kontorsadministratör kommer bl. a. innebära att skapa arbetsorder, boka transporter, sköta inregistreringar samt andra biladministrativa uppgifter. Då du kommer att ha kontakt med både säljare, transportörer och övriga interna och externa personer är det viktigt att du är socialt utåtriktad och vet hur du ska hantera människor. I denna tjänst krävs det att du är en teamplayer samtidigt som du ska klara av att arbeta självständigt och strukturerat. Datorn kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg så erfarenhet inom Office-paketet och lättlärd i nya datasystem är ett plus. Har du tidigare arbetat i Automaster är det meriterande. Detta är en tjänst över sommaren till att börja med på heltid, måndag till fredag, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Autorekrytering och en konsultchef som guidar dig, stöttar dig och pushar dig till en framgångsrik karriär i motorbranschen. Din profil Är du en tekniskt kunnig person med glimten i ögat som har nära till skratt och som trivs med att arbeta i ett högt tempo och i en föränderlig arbetsmiljö? Då är detta tjänsten för dig! Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt så sök tjänsten redan idag.
Företag: Autorekrytering
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör sökes till Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör sökes till Södertälje

Kock/kokerska Apelsinens förskola
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. I alla våra förskolor och skolor pågår ett arbete med en gemensam pedagogisk plattform. Barn och elever ska mötas av samma syn på pedagogiskt ledarskap och lärande, oavsett hur gamla de är eller var i kommunen de bor. Plattformen grundar sig i forskning och beprövad erfarenhet eftersom vi alltid strävar efter att arbeta med det som ger resultat. Vi söker dig som vill vara en förebild och bidra till en hållbar samhällsutveckling. Du är öppen och välkomnande i mötet med andra, har mod att tänka nytt och drivkraft att omsätta tankarna till handling. Läs mer om vår pedagogiska plattform på http://www.pedagoghuddinge.se/projekt-och-utveckling/pedagogisk-plattform/ Enhetsbeskrivning Förskolan Apelsinen ligger i Fullersta med cirka 7 minuters promenad till Huddinge Centrum. Förskolan har två avdelningar, en med barn mellan 1 och 3 år och en med barn mellan 3 och 5 år. - Om arbetet Vi söker en kock/kokerska på deltid, 50%. Du ska laga mat till barn och personal enligt kommunens riktlinjer, ca 45 portioner. Vi ser gärna att du är kreativ i din matlagning. Det är viktigt att barnen får goda smakupplevelser och en måltid som ger dem kraft så att de utvecklas. Din profil Du är utbildad kock och har dokumenterad utbildning i livsmedelshygien. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete i förskolekök Du behöver ha grundläggande kunskaper om specialkost samt datavana så att du kan sköta beställningar i vårt system Proceedo. Du behöver kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Tjänsten är på 50% och sträcker sig till och med 30 juni 2019 med eventuell förlängning ytterligare ett år. Förmåner För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner Facklig kontaktperson För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kock/kokerska Apelsinens förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock/kokerska Apelsinens förskola

Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun
Sedan 1995 har NÄRA arbetat med personlig assistans och vi har alltid arbetat för att ge individen kvalité. Vi tror nämligen att kvalité inte är lika för alla utan vi uppskattar och vi har olika önskningar och drömmar. Självbestämmande är grunden till kvalité för individen och delaktighet i sitt eget liv oavsett hur denne väljer att leva det. . Vi söker nu assistenter till flera av våra kunder i Norrtälje kommun. VI söker 2 deltider om ca 70% samt timvikarier. Kunderna har omfattande hjälpbehov och behöver stöd i sin vardag med hygien, hushållsysslor, följa med på aktiviteter etc. Tiderna är varierande: dagar, kvällar och nätter i vissa av uppdragen ingår jour på natten. Du behöver vara lyhörd och ödmjuk inför arbete och ha intiativförmåga. Det är viktigt att du talar, skriver och förstår bra svenska. Då vissa av våra kunder bor utanför  centrala Norrtälje är det bra om du har bil och körkort. NÄRA AB är ett värdegrundsstyrt företag och det är viktigt att du vill vara en del av vårt arbete. En stark drivkraft för oss är att uppnå något för andra istället för att enbart prestera för egen del. Vi ser fram emot din ansökan
Företag: NÄRA AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun

Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm
Avida Finans söker nu en ekonomiassistent till leverantörsreskontra i Stockholm med start omgående. Sök tjänsten redan idag! Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer att arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra hos vår kund, Avida Finans. Kunden har kontor centralt på Södermalm i Stockholm. Då bolaget och även ekonomiavdelningen är i en fas av utvecklings- och automatiseringsarbete kommer du kunna vara med och bidra med idéer och påverka arbetssätt och processer under uppdraget. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Vi kan erbjuda dig en utvecklande roll på ett företag där det händer mycket och där man har mycket interna kontakter med kollegor. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.   DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER Som ekonomiassistent inom avdelningen leverantörsreskontra kommer du: • ladda ner inkomna filer • skicka ut fakturor för attest • tolka & rimlighetsbedöma attesteringar • kontera och bokföra • hantera och betala ut utlägg • göra avstämningar • kontoavstämningar vid bokslut Du behärskar svenska och engelska flytande både muntligt och skriftligt och det är meriterande om du förstår norska. ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Du kommer vara en del av redovisningsgruppen med placering i fina lokaler på Södermalm i Stockholm. Du kommer främst att ha interna kontakter genom attesteringen och utläggsredovisningen som du ansvarar för. Eftersom avdelningen står inför en utveckling av arbetsprocesser och rutiner är det en fördel om du sporras av att få vara med och driva arbetet framåt. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med reskontra. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba både med manuella rutiner och med ett mer automatiserat arbetssätt. Du bör ha generellt goda systemkunskaper och grundläggande kunskaper i MS Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet från Navision men inget krav.  Avdelningen präglas av ett högt tempo och ställer krav på att du trivs med att ta mycket eget ansvar för att nå deadlines. Som person trivs du med att samarbeta med dina kollegor, lösa problem och har förmågan att arbeta strukturerat även i pressade situationer. Du bör också ha ett noggrant arbetssätt, vara ansvarstagande, drivande och kunna både ifrågasätta och göra rimlighetsbedömningar när det behövs. INTRESSERAD? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm

Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank
Nu söker vi dig som vill jobba extra och gillar att ge kunder bra service inom kundtjänst på en välkänd bank i Stockholm. Trivs du i en roll där man har stort fokus på kundens behov? Vill du jobba med service på en välkänd bank i centrala Stockholm? Perfekt! Nu söker vi dig som under en längre period vill jobba deltid för att kombinera detta deltidsjobb inom kundservice med studier eller annan sysselsättning. Under sommaren finns även möjlighet att jobba heltid. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? I denna kundtjänstroll får du jobba hos en seriös aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter där du får utvecklas inom kundservice mot bank och finans. Du ingår i ett glatt team, men arbetar självständigt enligt uppsatta mål. Detta är en möjlighet att få in foten hos en storbank och knyta nya kontakter i branschen. Du kommer att få en gedigen introduktion i början av din anställning där verksamheten presenteras och arbetsuppgifterna introduceras. DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER • Besvara inkommande samtal från företagets kortkunder • Hjälpa kunderna i varierande frågor rörande kreditkort • Informera och vägleda kunden till rätt produkter och tjänster ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Detta uppdrag är på deltid 11:00-14:00 och du kommer att arbeta cirka två-tre pass i veckan. Under sommaren finns möjlighet att jobba mer. Uppdraget förväntas starta den 11 juni med en obligatorisk 2 veckors introduktionsutbildning och går sedan över till tiderna ovan. Stockholmskontoret ligger i fräscha lokaler i Stockholm mitt i city precis vid Centralen. VEM ÄR DU? För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för att ge god service och arbetar för att överträffa kundens förväntningar. Du har en förmåga att hantera stundvis stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt. Du har minst gymnasiekompetens samt minst ett till två års erfarenhet av servicerelaterade arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då kunderna både är svensk- och engelskspråkiga. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! INTRESSERAD? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank

Mediasäljare - B2B
Blocket startade 1996 i Fjälkinge av Henrik Nordström och var då främst en regional prylmarknad för Skåne. Efter några år expanderade Blocket till att erbjuda köp- och säljannonser över hela landet. Idag är Blocket en marknadsplats där du kan hitta i stort sett allt du behöver - allt från designmöbler och barnvagnar till bilar och jobb. Vill du arbeta på en försäljningsorganisation med vind i seglen? Vi söker drivna och motiverade personer som vill arbeta heltid med att förmedla våra attraktiva lösningar till kunder och bygga långsiktiga relationer. Arbetet innebär försäljning och nykundsbearbetning primärt över telefon. Som säljare hjälper du våra kunder att hitta rätt lösning som möter deras unika behov. Jag heter Blocket Jobb och jag fyllde precis 5 år. Trots att jag är ung kan jag garantera dig att jag är väldigt mogen och erfaren för min ålder. Jag har till och med hunnit bli Sveriges mest välbesökta jobbsida! Många säger att framgången beror på min personlighet - mycket humor, kreativitet och jävlar anamma. Hos mig lovar jag att du kommer att få skratta mycket, utvecklas, utmanas och jag kommer alltid att uppskatta dina framgångar. Min familj består av ett gäng härliga, drivna och engagerade människor. Allt känns egentligen helt perfekt, men det är något som saknas. Är det du? Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en ung dynamisk miljö som präglas av entreprenörsanda och kreativitet. Vi som jobbar här älskar försäljning! En arbetsdag på Blocket Jobb är full av skratt och glädje och vi firar varandras framgångar. Du får jobba med ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter till utveckling och påverkan. På Blocket satsar vi på våra medarbetare och du kommer att få ett bra förmånspaket med bl.a. sjukvårdsförsäkring, SATS-kort och massös samt naprapat. Vi bjuder också våra medarbetare på måndagsfrukost, fredagsfika, after work, färsk frukt varje dag och fri tillgång till läsk och kaffe på kontoret. Vi söker dig som har jobbat med försäljning i 1 år eller mer. Vi ser som en avgörande faktor att du som person har passion för försäljning och dialogen med kunder och att du drivs av att prestera. Du är självgående, resultatinriktad, prestigelös och drivs av att ha stort eget ansvar. Du är snabb på att analysera och förstå kundens behov och kommer väl förberedd till dina samtal och möten. Du älskar att jobba med försäljning i fartfyllda och entreprenöriella miljöer. Intervjuer sker löpande. Skicka in din ansökan idag!
Företag: Box for me HB / Jobbfeed
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Mediasäljare - B2B jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediasäljare - B2B

Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder
Arbetsförmedlingen är Sveriges största förmedlare av arbeten. Att sammanföra arbetsgivare med arbetssökande är vår viktigaste uppgift. Vi har inlett ett omfattande förnyelsearbete som kommer att pågå till och med 2021, där IT och digitalisering är mycket centralt. Genom att förstå verksamheten och kombinera det med vår IT-kompetens kan vi leverera moderna, värdeskapande tjänster. Vårt mål är högt, vi tänker bli Sveriges modernaste myndighet. Du drivs av tekniker inom klientplattformen Sektionen Klient med ca 20 medarbetare har som huvudsakliga ansvarsområden att utveckla och driva Arbetsförmedlingens klientplattform med tillhörande infrastruktur som t.ex. mail, AD och CM. Våra moderna tekniska plattformar används av närmare 15 000 användare på 400 platser. Vi som sektion drivs av tekniska förändringar och precis som Arbetsförmedlingen i stort jobbar vi med förnyelseresan, där vi arbetar dagligen med den kulturella förändringen. Vi söker nu en driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra medarbetare och kunder Till rollen som vi söker får man jobba med utvecklingen och vidareutveckling av vår klientplattform samt komplexa driftsärenden men också stötta den dagliga driften. Vi arbetar i samverkan med andra grupperingar inom och utanför It avdelningen, även utanför Arbetsförmedlingen. För oss är det viktigt att förstå framtiden inom vårt teknikområde och hur vi sen bäst kan använda det för våra kunder. Våra kunder är idag våra medarbetare men också Sveriges medborgare. Våra mål är att ge en stabil, säker och utvecklande klientplattform till vår kundgrupp. Vi arbetar idag med Windows 10, MacOS, Powershell, Windows Server, System Center Configuration Manager, EMM och Active directory, inom kort även Peer to peer tekniker, inom gruppen arbetar vi även med mailinfrastruktur samt testmiljöer inom dessa områden. Vi har idag beredskap inom detta område. Vem är du Du kommer kliva rakt in i en organisation som ställer om till nya sätt att arbeta och tänka. Där det är uttalat att vi ska göra saker på ett nytt sätt, på riktigt! Vi vänder oss till dig som brinner för att arbeta och har stor förståelse för klientplattform. Vi ser gärna att du har arbetat inom detta område från en stor organisation sen tidigare. Du är självgående inom detta teknikområde med förmågan att kunna ta egna initiativ men trivs med att arbeta i grupp samt stimuleras av problemlösning. Väldigt stor vikt läggs i att man trivs med att vara driven till att genomföra förändringar med kunden i fokus och att du kan kommunicera på ett bra sätt. För oss är det viktigt att du har minst 3 års högskoleutbildning med datainriktning alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Men också minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete som tekniker i/för större organisationer inom klientplattform. Du ska ha mycket goda kunskaper om och framför allt arbetat med Windows 10, Active Directory, BlackBerry, Intune och System Center Configuration Manager vi ser gärna kompetens sen tidigare från MacOS och peer to peer. Viktigt är att du drivs av teknikområdet och vill göra skillnad. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Övrigt Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsförmedlingen tillämpar sex månaders provanställning. IT-avdelningen sitter nu på Hälsingegatan 38-40 i Stockholm vilket även blir din placering. Under 2019 kommer vi att flytta till helt nya lokaler i Solna Strand. Arbetsförmedlingen värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi ser även positivt på om du har kunskaper i något av våra minoritetsspråk. Ansökan Välkommen med din ansökan märkt med Af-2018/0026 7867 senast den 9/6. Du ansöker genom att klicka på knappen ”ansök” nedan. Bifoga CV där du beskriver relevant utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet.
Företag: Arbetsförmedlingen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder

Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo
I Attendo Omsorg är vi över 3 000 medarbetare som arbetar inom individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning i Sverige. Vi är en del av Attendo, Nordens ledande privata vård- och omsorgsföretag, som även har verksamhet inom äldreomsorg och sjukvård. Hos oss kommer du arbeta med vår vision Att stärka individen och alltid utgå från den enskildes behov och förutsättningar. Vill du ha ett omväxlande och givande arbete? Vi söker Dig som vill komplettera vårt team på våra verksamheter för barn och ungdomar. Attendo LSS i Ösmo består av fyra boenden och en korttidsverksamhet för barn och ungdomar med olika funktionsnedsättningar inom LSS. Verksamheterna är belägna i Ösmo, Nynäshamns kommun och ligger i närheten av tåg- och busskommunikationer. Som stödassistent arbetar du tillsammans med dina kollegor för att ge stöd för barnen/ungdomarna i deras vardagliga liv. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga, då vår vision är att stärka individen. Vi arbetar alltid utifrån individens behov och önskemål. Vi jobbar med tydliggörande pedagogik, då struktur/rutiner och planering är nyckelord för att få den enskilde att utvecklas efter sin egen förmåga och förutsättningar. Vi söker Dig som vill komplettera vårt team och brinner för att arbeta med barn och ungdomar. Du behöver vara trygg i dig själv och känna dig bekväm med att arbeta med personer som har ett stort behov av trygghet, kontinuitet och struktur. Du är engagerad, ansvarstagande, lösningsfokuserad och har ett tydligt och professionellt förhållningssätt. Personlig lämplighet ligger i fokus! Vi ser gärna att Du har gymnasieutbildning inom omvårdnadsprogrammet, barn och fritid eller likvärdig dokumenterad vård- eller pedagogisk utbildning. Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättningar och utmanande beteenden. Det är en förutsättning att Du behärskar det svenska språket mycket väl i tal och skrift för att kunna kommunicera med brukare, anhöriga och kollegor samt för att kunna dokumentera och utföra andra administrativa uppgifter som ingår i arbetet. Dokumentationen kräver att Du har datavana. Vi tar alltid utdrag ur belastningsregistret innan anställning samt en gång per år under din anställning. Anställningen innebär arbete på dagar, kvällar och helger. Vi söker även dig som vill arbeta vaken natt. Vi söker sommarvikarier men även Dig som vill arbeta på timmar eller schemarad i höst och framåt. Ansökan skickas till Therese Abrahamsson therese.abrahamsson@attendo.se med ditt CV Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Attendo
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo

Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen ”Järfälla för alla framåt”. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/ledigajobb Viksjöskolan är en kommunal 6 – 9 skola med ca 750 elever. På vår skola finns goda resurser som t ex speciallärare, specialpedagog, socialpedagoger, skolpsykolog, kurator, skolsköterska, studie och yrkesvägledare, IT-pedagog och IT-tekniker. Som nyanställd på Viksjöskolan får du en mentor under ditt första läsår. Du får också en rutinerad kollega som är lärare i trä- och metallslöjd, utöver många andra kollegor. Du får dessutom löpande fortbildning under året. Viksjöskolan har ett eget tillagningskök med mat som uppskattas av både elever och personal och vi serverar dagligen tre rätter samt rikligt med grönsaker av olika slag. Vår skola är en kreativ arbetsplats, där våra mycket fina klassrum för praktiskt-estetisk undervisning inbjuder till att låta såväl elever som lärare pröva nytt och upptäcka tillsammans. I slöjden har vi fräscha och välutrustade salar med goda möjligheter att arbeta med alla olika moment inom slöjden. Vi arbetar utifrån vår vision "Vi är framtiden". ARBETSUPPGIFTER Undervisning i textilslöjd i åk 6-9. Samarbete med kolleger i arbetslaget samt ämneskolleger. Du kommer även att delta i skolans utvecklingsarbete då vi gemensamt arbetar mot skolans målbild. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lätt för att samarbeta och tycker att det är viktigt att utvecklas tillsammans med andra utifrån skolans visionsarbete. Du behöver också ha goda kunskaper i svenska. Alla elever har tillgång till varsin iPad, så du bör ha intresse och vana av att arbeta med datorer och/eller iPad. Lärarlegitimation krävs för en tillsvidareanställning. ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Järfälla kommun, Viksjöskolan
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9


Sök lediga jobb Projektledare Taktiska och Tekniska Stödsystem Geodata

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se