Projektledare anläggning till SWECO Stockholm jobb - lediga jobb

Projektledare anläggning till SWECO Stockholm jobb Projektledare anläggning till SWECO Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Projektledare anläggning till SWECO Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Projektledare anläggning till SWECO Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Två biståndshandläggare inom äldreomsorg- Sollentuna

  2. Lönechef- Solna

  3. Lönespecialister- Solna

  4. Konsultuppdrag som koordinator till företag inom bilbranschen- Stockholm

  5. Insplanet söker försäkringsförmedlare med start i mitten av augusti !- Stockholm

  6. Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?- Stockholm

  7. Excelsior Group söker nya säljare med start omgående!- Stockholm

  8. Excelsior Group söker nya stjärnsäljare!- Stockholm

  9. Säljare på deltid till Kjell & Company Solna- Stockholm

  10. Säljare på deltid till Kjell & Company Fältöversten- Stockholm


Mer beskrivning

Två biståndshandläggare inom äldreomsorg
Vård- och omsorgskontoret söker två biståndshandläggare som bland annat kommer att arbeta med biståndsbedömningar enligt socialtjänstlagen främst av äldre personer. Som biståndshandläggare arbetar du med att utreda och fatta beslut enligt socialtjänstlagen. Du kommer du att ingå i avdelningen för äldreomsorg på vård- och omsorgskontoret, som organisatoriskt ligger under förvaltningschef. Inom avdelningen finns idag 10 biståndshandläggare inom SoL, tre vårdplanerare, en samordnare och en boendesamordnare. Avdelningen för äldreomsorg leds av en avdelningschef.   ***** Dina arbetsuppgifter ***** Som biståndshandläggare kommer du att ingå i ett team och bland annat arbeta med: * Utreda, fatta beslut och följa upp beslut enligt SoL * Utreda och fatta beslut om riksfärdtjänst * Formulera uppdrag utifrån besluten till utförarna och följa upp den samma. * Kontinuerlig kontakt med utförarna * Göra vårdtyngdsmätningar inför flytt till särskilt boende * Övriga handläggaruppgifter enligt lagar och föreskrifter * Delta aktivt i utvecklings- och förändringsarbete Som biståndshandläggare ska du kontinuerligt ta del av aktuella domar och delta aktivt på ärendedragningar.    ***** Kvalifikationer ***** Vi söker dig som är socionom med inriktning mot äldre och funktionshinder samt har god erfarenhet av arbete med äldre personer. Du ska ha mångårig erfarenhet av utredning, handläggning och dokumentation enligt Socialtjänstlagen. Du har förmågan att arbeta flexibelt och med mångskiftande uppgifter. Du är van att arbeta självständig och har en god samarbetsförmåga. Du ska vara stresstålig och kunna arbeta effektivt och strukturerat. Du är utåtriktad och har ett positivt synsätt och ett respektfullt bemötande. Du har en god organisatorisk förmåga och uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift. Du ska ha stor vana att arbeta med datorn som arbetsredskap.  Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Denna rekrytering görs i samarbete med personalavdelningen. ***** Anställning ***** Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid. Vi vill att du börjar snarast eller efter överenskommelse. Intervjuer kommer att sker fortlöpande under ansökningstiden. ***** Kontaktpersoner ***** Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta chef för avdelning äldreomsorg Mona Zakeri tfn 08-57921562 eller samordnare Jonas Alvhammar tfn 08-57921153. Välkommen in med din ansökan.
Företag: Sollentuna Kommun Vård- & omsorgskontoret
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Två biståndshandläggare inom äldreomsorg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två biståndshandläggare inom äldreomsorg

Lönechef
**** Om Apotek Hjärtat **** Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom personligt bemötande, bredare sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 300 apotek runt om i landet. Omsättningen är drygt 9 miljarder kronor. Vi på Apotek Hjärtat vet precis vart vi vill: till ett Sverige där människor mår ännu bättre. För att komma dit krävs att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi kan arbeta tillsammans för att genomföra nya idéer. Helt enkelt att vi är ett apotek med stort hjärta. Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid - och din egen. För på Sveriges största apotekskedja är inflytande på riktigt. Huvudsaken är att vi är på väg mot samma mål: att ge varje kund bättre hälsa och större välbefinnande. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!  Lönechef Apotek Hjärtats lönehantering har fram tills nu varit outsourcad till en extern part. Vi har nu beslutat oss för att starta en egen löneavdelning letar vi efter dig som vill leda vårt nya löneteam. Till Apotek Hjärtats supportkontor i Solna söker vi därför nu en Lönechef. Ansvar och arbetsuppgifter Som lönechef på Apotek Hjärtat kommer du att ansvara för att bygga upp och driva företagets löneavdelning. Tillsammans med dina kollegor på löneavdelningen kommer ni hantera löner och förmåner för samtliga Apotek Hjärtats 2500 medarbetare. Som Lönechef ansvarar för övergripande utvecklingsfrågor inom hela löneprocessen och en viktig uppgift för dig blir att utveckla och förbättra rutiner för att nå en effektiv och kvalitativ lönehantering. Du kommer även att initiera och leda sammarbeten med andra avdelningar, framförallt med ekonomiavdelningen och HR. Avdelningen kommer att bestå av dig, två lönespecialister samt en löneassistent för vilka du ansvarar. Det här söker vi hos dig Du har en eftergymnasial utbildning inom lön och/eller ekonomi. Du har tidigare arbetat som lönechef i minst 3 år och har gedigen erfarenhet av lön- och pensionshantering. Vi ser gärna att du har erfarenhet av HR-plus. För att lyckas i rollen bör du trivas med att arbeta i ett högt tempo i en platt organisation som är under uppbyggnad och förändring. Du drivs av att göra bra resultat och arbetar på ett strukturerat och ordningsamt sätt. Som ledare är du engagerad och driven med starka kommunikativa egenskaper. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag som växer och utvecklas. Detta medför många utmaningar för dig som är flexibel, gillar utmaningar och är nyfiken. Din närmaste chef är HR-Chefen och du är stationerad på Apotek Hjärtats supportkontor i Solna. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, tillträde sker enligt överenskommelse. Rekryteringen görs löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan redan idag! Vid frågor vänligen kontakta HR-Chef Camilla Ås på telefon 070-627 05 93.   Är du på väg mot nya möjligheter?
Företag: Apotek Hjärtat
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lönechef jobb, Lönechef Solna, Lönechef Apotek Hjärtat
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lönechef

Lönespecialister
**** Om Apotek Hjärtat **** Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom personligt bemötande, bredare sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 300 apotek runt om i landet. Omsättningen är drygt 9 miljarder kronor. Vi på Apotek Hjärtat vet precis vart vi vill: till ett Sverige där människor mår ännu bättre. För att komma dit krävs att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi kan arbeta tillsammans för att genomföra nya idéer. Helt enkelt att vi är ett apotek med stort hjärta. Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid - och din egen. För på Sveriges största apotekskedja är inflytande på riktigt. Huvudsaken är att vi är på väg mot samma mål: att ge varje kund bättre hälsa och större välbefinnande. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!    Lönespecialister Apotek Hjärtats lönehantering har fram tills nu varit outsourcad till en extern part. Vi har nu beslutat oss för att starta en egen löneavdelning letar vi efter dig som vill bli en del av vårt nya team. Ansvar och arbetsuppgifter Till vår nya löneavdelning söker vi nu två lönespecialister, en lönespecialist med systemansvar och en med ansvar för pensionsadministration. Som lönespecialist på Apotek Hjärtat jobbar du brett med löne- och pensionsadministration. Tillsammans med dina kollegor på löneavdelningen kommer ni hantera löner och förmåner för samtliga 2500 medarbetare som är anställda i Apotek Hjärtats bolag. Initialt kommer ett stort fokus läggas på att bygga upp avdelningen, både gällande rutiner och arbetssätt. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är löne- och reseräkningsadministration, hantering av ärenden gällande pension och anställningsförmåner samt beredning av rapporter och underlag till myndigheter och för internt bruk. Som lönespecialist på Hjärtat kommer att arbeta nära både ekonomiavdelningen och HR. Inom ditt specialistområde kommer du även fungera som stöd till övriga organisationen. Det här söker vi hos dig För tjänsten som lönespecialist har du en eftergymnasial utbildning inom lön och/eller ekonomi. Du har minst 3 års gedigen erfarenhet av hela lönprocessen. Erfarenhet av HR-plus är meriterande. För tjänsten som lönespecialist med systemansvar har du även en även en eftergymnasial utbildning inom IT/Systemvetenskap eller likvärdiga kunskaper förvärvade på annat sätt. För att lyckas i rollen bör du trivas med att arbeta i ett högt tempo i en platt organisation som är under uppbyggnad och förändring. Som person är du strukturerad och ordningsam. Du har förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter och har goda kommunikativa egenskaper.  Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag som växer och utvecklas. Detta medför många utmaningar för dig som är flexibel, gillar utmaningar och är nyfiken. Din närmaste chef är Lönechefen och du är stationerad på Apotek Hjärtats supportkontor i Solna. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, tillträde sker enligt överenskommelse. Rekryteringen görs löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan redan idag! Vid frågor vänligen kontakta HR-Chef Camilla Ås på telefon 070-627 05 93.    Vart är du på väg?
Företag: Apotek Hjärtat
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lönespecialister jobb, Lönespecialister Solna, Lönespecialister Apotek Hjärtat
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lönespecialister

Konsultuppdrag som koordinator till företag inom bilbranschen
Poolia Kontor Presentation Är du en självgående koordinator? Har du tidigare erfarenhet eller ett intresse för bilbranschen? Vill du arbeta i en internationell arbetsmiljö? Då kan du vara den vi söker. Vi söker för kunds räkning en självgående och utåtriktad koordinator, där du i rollen kommer du att arbeta i ett team om tre personer, med varierande arbetsuppgifter. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå fram till årsskiftet, med kontorstider 08:00 – 17:00. Vår kund är en av Europas ledande biltillverkare och ligger belägen i Kista. Arbetsuppgifter I rollen som koordinator kommer du att ha nära kontakt med återförsäljare i flera länder. Du kommer som koordinator att svara på inkommande frågor och även arbeta med administrativa uppgifter såsom bokningar och beställningar i olika system. Du har ansvar för att följa upp och informera återförsäljare om nyheter och lanseringar. Du följer upp leveranser av fordon och ser det som en möjlighet till merförsäljning för framtida lanseringar. Du ser även till att utbilda återförsäljare i händelse av nya system eller processer kopplade till distributionen. Utbildning/erfarenhet För rollen som koordinator är det önskvärt att du som söker har erfarenhet från bilbranschen alternativt från större bolag med stora flöden. Med ett brinnande intresse för bilbranschen så strävar du alltid efter att hålla dig uppdaterad och ligga steget före. Vi ser att du är självgående och kommunikativ. Det är viktigt att du vågar söka kontakt med nya människor och att du känner dig trygg och säker i rollen som koordinator. Vi tror att du är en pigg person med stark vilja till att nå dina uppsatta mål samtidigt som du är serviceinriktad och positiv. Du kommer att ha ständig kontakt med återförsäljare i flera länder varav goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska ett krav. Kunskap i nordiska språk är meriterande. Eftersom uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag ser vi fram emot din ansökan redan idag! Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Två år i rad har Poolia vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Företagsbeskrivning Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultuppdrag som koordinator till företag inom bilbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultuppdrag som koordinator till företag inom bilbranschen

Insplanet söker försäkringsförmedlare med start i mitten av augusti !
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Caisa Linde på 0729-696 821
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Insplanet söker försäkringsförmedlare med start i mitten av augusti ! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Insplanet söker försäkringsförmedlare med start i mitten av augusti !

Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Caisa Linde 0729-696 821
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redo och ta nästa steg i din säljkarriär? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?

Excelsior Group söker nya säljare med start omgående!
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Boxers främsta uppgift är att sälja digital-TV-abonnemang och inom detta ryms ett flertal uppgifter som alla utgör stommen i vår verksamhet.  Boxer ingår tillsammans med Teracom och PlusTV i Teracom Group, en av Nordens ledande nät- och betal-tv-koncerner. Koncernen omsätter runt fyra miljarder kronor, har 700 anställda och ägs av svenska staten. Koncernen äger och driver digitala marknät med betal-tv-tjänster på tre marknader. Till kärnaffären hör också utsändning av nationell och lokal radio. De viktigaste produktområdena är betal-tv, radio- och tv-utsändningar, förbindelsetjänster samt inplaceringar och service. Excelsior Group är en av Boxers återförsäljare och ligger i Kista, 17 minuter norr om centrala Stockholm. Sedan 2008 har Excelsior Group med stor framgång förmedlat Boxers utbud till befintliga och potentiella kunder. Tack vare bolagets framfart och tillväxt söker vi nu nästa generations toppsäljare som vill ansluta sig till ett framgångsrikt bolag där ingen dag är en annan lik. Vi söker nu dig som vill arbeta och växa inom följande områden: * Försäljning mot befintliga kunder * Försäljning mot potentiella kunder * Winback/Anti churn * Kundtjänst Vi erbjuder dig: * Ett stimulerande och varierande arbete i en dynamisk miljö * En stark produktportfölj med lättsålda produkter * Fast lön + mycket god provision * Tävlingar med fina priser såsom Ipads, resor, presentkort etc. * Goda utvecklingsmöjligheter inom Excelsior Group och AddMan Bemanning * Team känlsa utöver det vanliga med stöttande och motiverade kollegor Du som söker: * Är en driven person som trivs i en fartfylld miljö * Trivs med att arbeta med telefonen som redskap * Älskar utmaningen i att utveckla dig själv och jobba mot uppsatta mål * Har troligen erfarenhet ifrån liknande arbete * Är en glad och social person bidrar till en bra stämning * Har möjlighet och arbeta mellan 11:30-19:30 mån-tors och 10:00-18:00 på fredagar Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan och du kan vara på god väg och förändra din framtid! Bifoga oss ditt CV, foto samt en presentation.
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Excelsior Group söker nya säljare med start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Excelsior Group söker nya säljare med start omgående!

Excelsior Group söker nya stjärnsäljare!
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Boxers främsta uppgift är att sälja digital-TV-abonnemang och inom detta ryms ett flertal uppgifter som alla utgör stommen i vår verksamhet.  Boxer ingår tillsammans med Teracom och PlusTV i Teracom Group, en av Nordens ledande nät- och betal-tv-koncerner. Koncernen omsätter runt fyra miljarder kronor, har 700 anställda och ägs av svenska staten. Koncernen äger och driver digitala marknät med betal-tv-tjänster på tre marknader. Till kärnaffären hör också utsändning av nationell och lokal radio. De viktigaste produktområdena är betal-tv, radio- och tv-utsändningar, förbindelsetjänster samt inplaceringar och service. Excelsior Group är en av Boxers återförsäljare och ligger i Kista, 17 minuter norr om centrala Stockholm. Sedan 2008 har Excelsior Group med stor framgång förmedlat Boxers utbud till befintliga och potentiella kunder. Tack vare bolagets framfart och tillväxt söker vi nu nästa generations toppsäljare som vill ansluta sig till ett framgångsrikt bolag där ingen dag är en annan lik. Vi söker nu dig som vill arbeta och växa inom följande områden: * Försäljning mot befintliga kunder * Försäljning mot potentiella kunder * Winback/Anti churn * Kundtjänst Vi erbjuder dig: * Ett stimulerande och varierande arbete i en dynamisk miljö * En stark produktportfölj med lättsålda produkter * Fast lön + mycket god provision * Tävlingar med fina priser såsom Ipads, resor, presentkort etc. * Goda utvecklingsmöjligheter inom Excelsior Group och AddMan Bemanning * Team känlsa utöver det vanliga med stöttande och motiverade kollegor Du som söker: * Är en driven person som trivs i en fartfylld miljö * Trivs med att arbeta med telefonen som redskap * Älskar utmaningen i att utveckla dig själv och jobba mot uppsatta mål * Har troligen erfarenhet ifrån liknande arbete * Är en glad och social person bidrar till en bra stämning * Har möjlighet och arbeta mellan 11:30-19:30 mån-tors och 10:00-18:00 på fredagar Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan och du kan vara på god väg och förändra din framtid! Bifoga oss ditt CV, foto samt en presentation.
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Excelsior Group söker nya stjärnsäljare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Excelsior Group söker nya stjärnsäljare!

Säljare på deltid till Kjell & Company Solna
Deltidsäljare till vår butik i Solna - För att passa och trivas i rollen krävs det att du har en gedigen kunskap och ett mycket stort intresse för produkterna vi säljer. - Du är intresserad av försäljning och kundmötet, och ser det som en spännande utmaning att hjälpa varje kund till rätt beslut, oavsett om det rör sig om en enklare eller mer avancerad lösning. - Tjänstens omfattning är varierande men oftast mellan 15 och 25 timmar per vecka. Under våra högsäsonger (sommar och jul) finns det ofta goda möjligheter till utökat kontrakt - Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. - Tjänsten kommer att tillsättas i augusti/september. - Vi tar emot ansökningar löpande. - I ämnesraden märker du din ansökan med STAD/Tjänst. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Kjell & Co Elektronik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare på deltid till Kjell & Company Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare på deltid till Kjell & Company Solna

Säljare på deltid till Kjell & Company Fältöversten
Deltidsäljare till vår butik på Fältöversten - För att passa och trivas i rollen krävs det att du har en gedigen kunskap och ett mycket stort intresse för produkterna vi säljer. - Du är intresserad av försäljning och kundmötet, och ser det som en spännande utmaning att hjälpa varje kund till rätt beslut, oavsett om det rör sig om en enklare eller mer avancerad lösning. - Tjänstens omfattning är varierande men oftast mellan 15 och 25 timmar per vecka. Under våra högsäsonger (sommar och jul) finns det ofta goda möjligheter till utökat kontrakt - Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. - Tjänsten kommer att tillsättas i augusti/september. - Vi tar emot ansökningar löpande. - I ämnesraden märker du din ansökan med STAD/Tjänst. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Kjell & Co Elektronik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare på deltid till Kjell & Company Fältöversten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare på deltid till Kjell & Company Fältöversten


Sök lediga jobb Projektledare anläggning till SWECO Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se