REKTOR Bollnäs jobb - lediga jobb

REKTOR Bollnäs jobb REKTOR Bollnäs jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: REKTOR Bollnäs. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: REKTOR Bollnäs. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Deltid Ekonomiassistent- Stockholm

  2. Senior jurist - bankrätt betaltjänster- Stockholm

  3. Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport- Sigtuna

  4. Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance- Stockholm

  5. Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor- Stockholm

  6. Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog- Stockholm

  7. Grundskollärare Råbyskolan, 2 tjänster- Upplands-Bro

  8. Lärare i gymnasiet - yrkesämnen fordon- Stockholm

  9. Personliga assistenter till man i Södertälje- Södertälje

  10. Sales Manager - ProFlute AB- Täby


Mer beskrivning

Deltid Ekonomiassistent
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Vi brinner för att matcha duktiga konsulter med nya spännande tjänster. Om vår kund Vår kund är ett spännande bolag som är marknadsledande inom området kommunikation och skydd för utomhusaktiviteter. De är idag 5 st där det idag råder en familjär stämning med lätt till skratt. Deras produkter syns i de flesta sportvaruhus över hela Sverige. Vår kund sitter i Kista med kort promenad avstånd ifrån Kista T-bana eller Helenelund pendelstation. Till vår kund söker vi nu en erfaren ekonomiassistent på deltid. Företaget ligger i framkant inom sitt område med väldigt intressanta produkter. Deras framgång hänger på kvalitétsmedvetenhet och deras anställda är personer med stort kunnande inom sina specifika områden där kunskapen är en tillgång för hela företaget. Dina arbetsuppgifter Idag sköts företagets ekonomi av en ekonomiansvarig på företaget med på grund av större efterfrågan på företagets produkter måste de nu ha assistans. Som ekonomiassistent kommer du att sköta företagets ekonomi, t.ex. leverantörsreskontran, kundreskontran och momsredovisning, osv. Arbete kommer att vara förlagt till två förmiddagar i veckan så kanske har du ett annat deltidsjobb idag eller känner att du vill börja trappa ner. Din profil Du har några års erfarenhet av liknande uppgifter och kan snabbt sätta dig in i rollen. Du älskar verkligen siffror och för dig spelar det ingen roll om det är fel på 10 kr eller 10 000 kr. Noggrann är din melodi. Du är självständig och känner dig trygg i din tidigare erfarenhet och kunskap samtidigt som du är öppen för förändringar och känner samhörighet med en entreprenöriell miljö kommer du att trivas på företaget. Vidare har du en god förmåga till samarbete och har en positiv framåtanda till både uppgifter och arbetskollegor. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning el motsvarande med inriktning mot ekonomi. Relevant eftergymnasial utbildning om minst 2 år. Erfarenhet av liknande uppgifter De är väldigt meriterade om du har erfarenhet av ekonomisystemet ”Fortnox”. Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kommer att vara som konsult hos JCE Human Resource med arbetet förlagt ute hos vår kund. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Deltid Ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Deltid Ekonomiassistent

Senior jurist - bankrätt betaltjänster
Finansinspektionen söker nu dig som vill arbeta med området betaltjänster, elektroniska pengar och penningtvättfrågor. Du kommer att ingå i enheten Betaltjänster som har ansvar för tillstånds- och tillsynsfrågor som rör betaltjänst-, e-penning- och inlåningsföretag samt finansiella institut. För närvarande handlar det om cirka 360 företag och över 1 000 ombudsföretag. En stor del av arbetet handlar om penningtvättrelaterade frågor. Du kommer att arbeta med både tillstånd, tillsyn och regelfrågor. Det innebär många kontakter såväl internt som externt. I arbetsuppgifterna kan ingå att representera Finansinspektionen i olika samarbetsgrupper, både nationellt och internationellt. Enheten ingår i avdelningen Bankrätt som är en juristavdelning. Enheten består i dag av fyra jurister och en assistent. Din bakgrund Vi söker dig som är jur.kand, med några års erfarenhet av juridiskt arbete på till exempel myndighet eller företag med inriktning på bank- och/eller betaltjänstfrågor. Erfarenhet av arbete med penningtvättfrågor eller ekonomisk brottslighet är meriterande. Du ska vara bra på att samarbeta men även ha god förmåga att kunna arbeta självständigt. Du är drivande, kan arbeta under press samtidigt som du är noggrann och kan prioritera i dina arbetsuppgifter. Du har också en god analytisk förmåga och är en trevlig kollega. Du ska kunna uttrycka dig enkelt och begripligt i tal och skrift på svenska och engelska. Information Välkommen med din ansökan i form av cv och personligt brev senast den 16 augusti 2013. För ytterligare information kontakta enhetschef Johan Terfelt, telefon 08-787 81 58. Fackliga företrädare är för Saco, Marianne Bonde 08-586 484 94 och för ST, Johan Edhenholm 08-787 81 90. Om FI FI är en myndighet som övervakar företagen på finansmarknaden. Vi arbetar för att det finansiella systemet ska fungera väl med stabila företag och ett gott konsumentskydd. På FI arbetar drygt 300 personer. Vi håller till i ljusa, moderna lokaler på Brunnsgatan 3 i centrala Stockholm.
Företag: Finansinspektionen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Senior jurist - bankrätt betaltjänster jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior jurist - bankrätt betaltjänster

Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport
Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport På en stor flygplats är det viktigt att resenärerna trivs, då det är den första delen på deras resa. Enheten Terminaloptimering har ett samordningsansvar för hela flygplatsen, så att terminalerna fungerar väl såväl operativt som kommersiellt, både ur ett operativt och ett strategiskt perspektiv.     Dina arbetsuppgifter Som Chef Terminaloptimering ingår du i ledningsgruppen för försäljningsavdelningen på Stockholm Arlanda Airport och har personalansvar för två medarbetare. En stor del av arbetet bedrivs även i projektform, med resurser från olika delar av verksamheten. Du är spindeln i nätet på Arlanda för att optimera användningen av terminalerna så att de fungerar både ur ett operativt perspektiv, där t.ex. resenärernas upplevelse av atmosfären är en viktig parameter, med ett kommersiellt perspektiv så att lokalerna kan ge resenärerna en trevlig shoppingupplevelse. I detta ingår att avväga vad ytor ska användas till på kort och mellanlång sikt avseende butiker, restauranger, hyresgäster och event/reklam samt att sätta ramverk för hur produkter, flöden och tjänster ska samverka i terminalerna. Du tar även, i nära samarbete med Swedavias centrala kommersiella avdelning, fram riktlinjer kring hur Arlanda ska driva utveckling av resenärens upplevelse av terminalerna. Utöver detta ansvarar du även för att ta fram och underhålla Arlandas terminalutvecklingsplan.  Våra förväntningar Vi söker dig som har högskoleutbildning och tidigare erfarenhet av flygplatsverksamhet eller motsvarande. Då arbetet innebär att vara projektägare och hålla samman större projekt är det viktigt att du har erfarenhet av detta. Vi ser dessutom gärna att du har erfarenhet av både operativ och kommersiell verksamhet. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra, du är ödmjuk inför olika synvinklar och olika prioriteringar som behöver göras. Om du dessutom är strukturerad och operativ med ett kommersiellt synsätt kan det vara dig vi söker. Som ledare inom Swedavia skapar du rätt förutsättningar för våra medarbetare att se sin del i helheten och du fattar beslut som gagnar hela organisationen, vi arbetar för Ett Swedavia. Du skapar delaktighet genom dialog. Du är synlig och kommunicerar våra mål för att peka ut riktningen genom att lyssna, återkoppla och följa upp medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du är en god förebild och leder utifrån våra värderingar och riktlinjer, ditt beteende smittar av sig i organisationen. I mötet med dig upplever kunden och medarbetare ett professionellt bemötande, god service och en inbjudande miljö. Att ha roligt och visa glädje är en viktig del i ditt ambassadörskap. Som ledare har du mod att ifrågasätta vår verksamhet i syfte att utveckla den och bidrar till att förbättringar genomförs. Tillsammans firar vi segrar!  Vi erbjuder På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. På www.swedavia.se/jobb kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss. Anställning Tjänsten är en tillsvidareanställning. Placeringsort är Stockholm Arlanda.  Kontakt Om du har frågor är du välkommen att kontakta Maria Öhman på telefon 010-1091197 alternativt i semestertider maila till maria.ohman@swedavia.se. Välkommen med din ansökan senast 9 augusti 2013
Företag: Swedavia
Ort: Sigtuna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport

Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kontor. Som en del av Teleperformancegruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Om Tjänsten I din roll som Anti- Churn agent för Boxer kommer du främst att arbeta med inkommande samtal med fokus på att vända kunder som vill säga upp sina avtal. Detta innebär att du förväntas ge bästa möjliga service, lösa kundens problem, hantera avtalsfrågor och genomföra merförsäljning av avtalsförlängning, nya produkter och kampanjerbjudanden. Du kommer att jobba mot högt uppsatta säljmål och du förväntas dela vår syn på värderingsstyrd och relationsskapande försäljning där förmågan att lyssna och möta kunden på kundens nivå är av stor vikt. Du bör ha datorvana och kunna hantera first line support men även vissa backofficeuppgifter. Du kommer även att genomgå en kortare utbildning för att lära dig allt om din arbetsroll och Boxers produkter. Din Profil Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att prestera toppresultat. Du är serviceminded, framåt och har en professionell attityd. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik samt har en god datorvana. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet, men stor vikt läggs vid din personlighet. Vi tror att du är: • Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egen inkomst. • Du vill arbeta med och utvecklas inom försäljning. • Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. • Kommunikativ och lyhörd. • Serviceminded och har god problemlösningsförmåga. • Initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. • Strukturerad och ordningsam. • Mycket kompetent i att både prata och skriva på svenska och engelska Erbjudande Vi erbjuder en spännande och utmanande tjänst med stora möjligheter till utveckling. På Teleperformance erbjuder vi dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra introduktionsperiod samt stöd från din teamledare och säljcoach som ger dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team på ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter. Teleperformance är ett snabbt växande företag där våra anställda får en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i försäljning och kundvård. Vi letar efter dig som vet att sälj och service är en viktig del av din framtida karriär. Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Wängelin, telefon 0708-65 59 16. E-post: jessica.wangelin@swesale.se eller Viktor Hernborg, telefon: 0703-31 29 00. E-post: viktor.hernborg@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. (Sökord: kundtjänst, kund tjänst, antichurn, anti churn, winback, win back, win-back, innesäljare, inne säljare, säljare, sälj, support, firstline, first-line, säljande kundtjänst, inbound, inkommande, teleperformance, boxer, telefonsäljare, telefon sälj). www.swesale.se
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance

Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor
Propell Propell Ledarna är Sveriges chefsorganisation, chefernas egen yrkesorganisation med drygt 87 000 medlemmar. Våra medlemmar är chefer i alla branscher och på alla nivåer. Hos oss får de dubbelt stöd, både i yrkesrollen som chef och som anställd - och alltid med utgångspunkt i varje chefs individuella behov. Ledarna är fristående från fackliga centralorganisationer och politiskt obundet. För att ge bästa möjliga service till våra medlemmar eftersträvar Ledarna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället. Vi ser gärna sökande som bidrar till detta. Läs mer på www.ledarna.se Rollen som Nationalekonom innebär att Du skapar, samlar in och driver utvecklingen av kunskap och idéer inom området arbetsmarknad och ekonomi. Du kommer bidra till att skapa trovärdighet och tyngd i Ledarnas budskap. I tillägg kommer Du att systematiskt kartlägga, sammanställa och rapportera relevanta trender och forskning inom fältet och på ett mer djupgående sätt bistå och utmana ordförande och förbundsstyrelse med kunskap. Kunskapen kommer senare att användas i opinionsbildning och för att förtydliga och positionera förbundets kärnfrågor. Organisatoriskt kommer du att ingå i den nyinrättade samhällspolitiska avdelningen. Vi söker dig som har en akademisk ekonomisk utbildning på hög nivå, förslagsvis inom nationalekonomi. Du har gärna arbetat som chefsekonom, analyschef eller motsvarande i 5-10 år. Du är samhällspolitiskt intresserad och har stor kunskap inom arbetsmarknadsfrågor. För att trivas hos oss är du en ambitiös, prestigelös och modern samhälls- och utvecklingsorienterad person. Du tycker om att delge kunskap i en värdebaserad organisation som drivs av professionalism och samverkan. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! Söker gör du via www.propell.se. Klicka på "Ansök nu" så guidar vi dig igenom alla stegen. Vi kommer börja hantera ansökningar i mitten av augusti och om du har frågor gällande tjänsten så mejla ebba.levin@propell.se.
Företag: Propell
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor

Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Sköndalsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Sköndalsskolan och Sandåkraskolan bildar tillsammans resultatenheten Sköndals skolor. Båda skolorna ligger i det natursköna området Sköndal med närhet till Drevviken. Sköndalsskolan kommer läsåret 13/14 ha ca 430 elever i årskurserna F-6, fyra fritidshem och en fritidsklubb. Vår vision är "När eleverna slutar i Sköndals skolor efter årskurs 6 ska de lämna oss med gott självförtroende samt ett intresse för fortsatt lärande". 1 plats(er).Arbete på integrerat fritidshem samt fotbollsträning av elever årskurs 4-6. Samarbete inom arbetslag, fritidshem samt med övrig personal och föräldrar. Vi söker dig som är fritidslärare och utbildad fotbollstränare gärna med utbildning i idrottsvetenskap samt med erfarenhet av arbete med barn. Du ska tycka om att arbeta i arbetslag samt ha ett stort intresse för att utveckla fritidshemmens verksamhet. Du är en trygg och stabil person som kan kommunicera väl med barn, föräldrar och medarbetare. Du har förmåga att kunna hantera en större barngrupp. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Erfarenhet av arbete på integrerat fritidshem. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Anette Karlsson,08-508 47 303 Sharon Rubin, Lokalombud, 08-7249708, sharon.rubin@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Sköndalsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog

Grundskollärare Råbyskolan, 2 tjänster
På Råbyskolan går cirka 220 elever och här arbetar cirka 30 personal, från f-klass till år 5 samt fritidshem. Vi söker nu 2 klasslärare för år 1-5.  Tillträde: 13 augusti 2013 under förutsättning att erforderliga beslut fattats. Arbetsuppgifter: Skolan är tvåparallelig och vi arbetar i arbetslag där lärare och fritidspersonal samverkar kring våra elever. Vi söker dig som tar ansvar för att utveckla en trygg miljö som lockar eleverna till lärande. Du har förmåga att skapa förutsättningar för eleverna att nå kunskapskraven och en positiv grundsyn. Kvalifikationer: Lärarbehörighet relevant för vår åldersgrupp. Arbetet förutsätter goda kunskaper inom svenska likväl som förmåga att planera och genomföra undervisning. Utöver detta en god förankring i skolans styrdokument.  Kommunen arbetar aktivt för att öka jämställdhet och etnisk mångfald på arbetsplatserna, varför vi gärna ser sökanden som bidrar till detta. Fackliga företrädare nås via kommunens växel 08-581 69000. Välkommen med din ansökan, dock senast 2013-08-04, intervjuer kan komma att ske fortlöpande. Rekryteringsföretag undanbedes i samband med denna annons. När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskollärare Råbyskolan, 2 tjänster jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskollärare Råbyskolan, 2 tjänster

Lärare i gymnasiet - yrkesämnen fordon
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enskede Gårds gy Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. 1 plats(er). Fordonslärare på yrkesintroduktion 60% Du ska undervisa elever på yrkesintroduktionen med inriktning fordon. I uppdraget ingår även mentorskap för en klass. Det är meriterande om du har; - tidigare erfarenhet av att arbete med ungdomar - lärarutbildning Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 11 dagar - 3 månader. Initialt är tjänstens varaktighet två månader men kommer troligen att fortlöpa hela läsåret. Arbetstid: Dagtid. Tjänsten är ett vikariat för en lärare som kommer ingå i ett av skolans projekt som troligen kommer löpa över hela läsåret. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Jennie Rosengren,0850846706 Ann-Sofie Sandberg Engdahl, Lärare / LR, 0850846706 (vxl), ann-sofie.sandberg.engdahl@stockholm.se (facklig) Ulla Eklund, Lärare / Lärarförbundet, 0850846706 (vxl), ulla.eklund@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Enskede Gårds gy
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i gymnasiet - yrkesämnen fordon jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i gymnasiet - yrkesämnen fordon

Personliga assistenter till man i Södertälje
Rehab Station Assistans är en del av Rehab Station Stockholm. Vi vänder oss till personer med neurologisk sjukdom eller skada. Vår assistans bygger på den kunskap och erfarenhet som Rehab Station utvecklat under de 26 år vi har arbetat med neurologisk rehabilitering. Utgångspunkten för vårt arbete är att alla människor har rätt till ett bra liv. Det är kundens önskemål som styr vårt arbete och arbetet genomsyras av engagemang, kompetens och nytänkande! Jag är en 60-årig man med MS, Multipel Skleros, och behöver hjälp i min vardag med t ex personlig omvårdnad, aktiviteter och arbetsuppgifter som behövs i ett hem. Jag är intresserad av musik, kultur och samhällsfrågor. Jag söker dig som är i åldern 25-45 och som är intresserad av att arbeta som personlig assistent åt mig. Jag vill att du ska vara en positiv, lyhörd och ordningsam person som tycker om att arbeta med människor, behärskar det svenska språket i tal och i skrift och är rökfri under arbetstid. Utbildning och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande. Stor vikt läggs på personlig lämplighet och personkemi. Som assistent hos mig är du anställd av Rehab Station Assistans. Arbetstid: Arbetstiderna är förlagda till dag, mån-fre. Lön: Timlön, individuell lönesättning Kollektivavtal Vårdföretagarna/Kommunal  Anställningsform: Deltid tillsvidare, anställningsformen är på viss tid så länge assistans uppdraget varar. Jag söker även timvikarier som kan arbeta vid behov. Övrigt: Rehab Station Assistans har som policy att begära utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra kunder. Vi vill därför att du ordnar ett utdrag och tar med vid ev intervju ifall anställning blir aktuell. Välkommen med din ansökan. Ansökningarna behandlas löpande.
Företag: Rehab Station Stockholm AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter till man i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter till man i Södertälje

Sales Manager - ProFlute AB
ProFlute is a subsidiary entity within Munters Group. The ProFlute brand is highly respected and well established as a leading supplier of desiccant rotors to the global OEM market. Today ProFlute has an annual turnover of above 100 MSEK and global functions including Sales, Manufacturing and R&D. We are looking for a Sales manager who will be responsible for a part of the global customer base which includes ordinary sales process, development projects together with the responsible customers and technical support. The position requires a strong technical understanding of the products and applications to become successful. You does not need to be an expert in the desiccant rotor technology from day one, comprehensive “on the job training” will be provided if needed. The position also includes responsibility for the product selection tool for the global customer base. In a small company environment it is important that you are a team player and likes a flexible and dynamic work setting. It is also important that you have a strong technical interest and ability to understand basic psychometrics and heating and cooling systems. You will be sales responsible for a selected customer base which includes an overall customer point of contact, order support and sales process, development projects and building relationships to our customers. You will also have the overall responsibility for desiccant rotor selection tool for the global customer base which includes type of media, size, depth etc. As a Sales manager you will support OEM customers with application know-how and desiccant rotor technology and for psychometrics and desiccant dehumidification. To succeed in this role you should have basic understanding of heating and cooling systems, psychometrics (properties and behavior of moist air) and dehumidification methods. You have a strong interest in above and a willingness to build expertise. You also have sales experience from OEM customers. Prior experience in a manufacturing and/or chemical process industry is a plus. It is also important that you are a team player with ability to interact with other areas of the business. Requirements: • technical interest • team player • business minded • high level of integrity • fluent in English • good oral communication skills • relevant degree from a university/college is a plus Selection and interviews are done continuously, so we look forward to your application as soon as possible. Welcome with your application!
Företag: Munters AB
Ort: Täby
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Manager - ProFlute AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Manager - ProFlute AB


Sök lediga jobb REKTOR Bollnäs

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se