Receptionist Göteborg jobb - lediga jobb

Receptionist Göteborg jobb Receptionist Göteborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Receptionist Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Receptionist Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Traineeprogram Lånerådgivare- Stockholm

  2. Personlig assistent sökes, timvikarie- Huddinge

  3. iOS-developer- Stockholm

  4. Redovisningsekonom till modeföretag- Stockholm

  5. Klasslärare tidigare år 4-5- Stockholm

  6. Operationssjuksköterska- Stockholm

  7. Senior test automation engineer- Stockholm

  8. Marknads- och Kommunikationsansvarig- Stockholm

  9. Enhetschef sökes till Västerorts stödboende- Stockholm

  10. Maskinoperatör- Stockholm


Mer beskrivning

Traineeprogram Lånerådgivare
Traineeprogrammet till att bli diplomerad Lånerådgivare sträcker sig över fyra månader med såväl intern som extern utbildning. Du kommer inleda din traineetjänst med att arbeta som lånehandläggare. Som lånehandläggare assisterar du våra befintliga rådgivare genom att kontakta potentiella kunder och erbjuder dem möjligheten att spara pengar med hjälp av Advisa. Utbildning och möjligheter Du kommer genom interna och externa utbildningar att bli en expert på lån, konsumentkrediter, kreditbedömning, trygghetsförsäkringar och finansiell behovsanalys. Då kommer du att få lära dig hur du genomför behovsanalys, hur du räknar på och utvärderar kundens nuvarande lånesituation och hur du förhandlar fram bästa möjliga låneerbjudande från banker samt säkerställer en optimal lånesituation för våra kunder. Målet är att du efter fyra månader med praktisk erfarenhet och kundkontakt, interna och externa utbildningar och en avlagd tentamen inom ovan nämnda områden kommer att vara färdig diplomerad lånerådgivare och licensierad försäkringsförmedlare ? vilket ger dig en solid grund för att påbörja ditt arbete som lånerådgivare samt karriär inom företaget och finansbranschen. Ersättning Som lånerådgivare erhåller du en mycket attraktiv prestationsbaserad lönemodell med möjligheten att tjäna långt över branschstandard vid goda resultat. Under din traineeperiod får du en garantilön samt generös prestationsbaserad lön baserat på dina resultat som lånehandläggare. Har du följande egenskaper är du förmodligen den vi söker: * Ha en talang för att uttrycka dig i tal och skrift * Ha uppvisat utmärkta resultat på tidigare prestationsbaserat arbete * Ha akademisk examen eller motsvarande kompetens * Vara disciplinerat och fokuserad för att ta till dig kunskap, utmana dig själv och nå strålande resultat * Vara positiv och utåtriktad med ett driv för att hjälpa människor Om företaget Advisa grundades hösten 2011 med ambitionen att alla ska vara säkra på att de fått marknadens bästa ränta på sina lån. Hos Advisa hjälper personliga rådgivare dig att förbättra din lånesituation genom att kostnadsfritt jämföra olika bankers erbjudanden för att du ska spara så mycket som möjligt på dina lån. På mindre än två år har vi hjälpt över 40,000 svenskar att se över sin lånesituation, sparat mer än 100,000,000 kr i uteblivna räntekostnader åt svenska folket och växt till över 80 medarbetare. Vi är ett ungt, drivet team som jobbar hårt mot vår vision som är att alla ska förstå att de kan förbättra sin privatekonomi. Kontaktperson Komplett ansökan innehållande personligt brev och cv skickas via hemsidan: https://advisa.se/karriar/ Gabriel Gjerss, 070-780 55 68, 08-550 040 51
Företag: Advisa AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Traineeprogram Lånerådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Traineeprogram Lånerådgivare

Personlig assistent sökes, timvikarie
Jag är en kvinna i 60-årsåldern boende i södra delen utav Stockholm som söker en personlig assistent som kan assistera mig i min vardag. Du ska assistera mig med allt det som hör livet till, din arbetsplats är där jag befinner mig. Du som söker skall vara kvinna, gärna i fyrtioårsåldern eller äldre. Du bör vara ansvarstagande och ordningsam. Förmåga till följsamhet likväl som att kunna arbeta självständigt och ta ansvar för de uppgifter du får är viktigt hos mig. Personlig lämplighet är avgörande. Välkommen med din ansökan! Individuell lönesättning. Avtal KFO-Kommunal. Omfattning: Timvikarie, extra vid behov dag/kväll. SÖK TJÄNSTEN HÄR: http://w1.jag.se/36242665
Företag: Brukarkooperativet JAG Serviceaktiebolag
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes, timvikarie jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes, timvikarie

iOS-developer
Job description: To assist in the development of an iPad application which targets the Housing Inspection Industry. The main purpose of the app is to enable housing inspectors to document errors that are found during an inspection of a house. The application then sends the data off to a CRM (Customer Relational Management system) via the CouchDB replicator built into TouchDB). The application also receives data from the CRM, such as future inspections that the inspector is going to carry out. Your job will be to assist me in developing the application. We will start out by going through the code base step by step, and start to work on various features, bugs and issues. Since the CRM is an ongoing parallel project, the functionality of the iPad application will grow over time to keep up with the changes to the CRM, i.e support for new file formats, images, database changes etc.. Some examples of technologies that you will encounter are: Objective-C, Grand Central Dispatch, CouchDB, TouchDB, Parse.com and much more. Because we are an IT-startup, you will be constantly challenged with the newest technologies. As the geeks we are, we only want to work with latest and most exciting tech stacks; old reliable technologies are never going to be as much fun as Node.js, CouchDB, TouchDB, Varnish, Redis etc. Corporations usually won't adopt the newest tech stacks out there, but at SellingSolutions we encourage you to learn all the things that you are introduced at the latest tech talks and various meetups. However, we only use these hip, new tech stacks where there is a legitimate reason; we don't force a sexy, cutting-edge technology into our tech stack if there's no real use for it. If you want to be challenged and constantly learn new skills, always be on your toes and taking the latest courses in i.e. NoSQL databases or complex multithreaded synchronization logic, then you've come to the right place. Desired Skills & Experience: Know Objective-C like the back of your hand Experience with Grand Central Dispatch (GCD) Storyboards and Auto layout SQLite together with GCD Dealing with a lot of data and displaying it in table views without freezing the UI Clean code TDD Familiarity with synchronization and perhaps TouchDB (Couchbase mobile) Company Description Selling Solutions is a brand new Stockholm based IT-startup, founded by Alexander Selling the spring of 2012. Working out of Hornstull, Södermalm, in a big open spaced office. There are currently 6 members in our team, 1 designer and 5 developers. We share a 220 square meter office with a housing inspection company, which makes testing and customer feedback effortless considering
Företag: SELLINGSOLUTIONS SCANDINAVIA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga iOS-developer jobb, iOS-developer Stockholm, iOS-developer SELLINGSOLUTIONS SCANDINAVIA AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: iOS-developer

Redovisningsekonom till modeföretag
Vi söker nu för kunds räkning en redovisningsekonom till en kund inom mode och klädbranschen. Som redovisningsekonom hos våran kund förväntas du ta ett stort eget ansvar i en roll som är en av företagets viktigaste. Du ingår i ekonomiteamet som idag består av 6 personer och rapporterar till Accounting Manager. Ansvar/arbetsuppgifter Du ansvarar för det dagliga arbetet med kundreskontran. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat bokföring av inbetalningar, kreditkontroll och påminnelsehantering. Du kommer att agera kontaktperson både externt gentemot kunder och internt gentemot primärt säljavdelning, på ett internationellt plan. I arbetet ingår även avstämningar, bokslutsarbete och löpande redovisning. Erfarenhet/kunskap - Gymnasieekonom - Relevant arbetslivserfarenhet inom ekonomi, minst 3 år - Erfarenhet av Microsoft Navision är mycket meriterande - Goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel - Erfarenhet från Retail branschen är meriterande - Flytande svenska och engelska, såväl i tal som skrift - Kunskaper i danska, norska och finska är meriterande Kvalifikationer Vi söker dig som har stark initiativkraft, är självständig och slutför dina uppgifter med stort engagemang. Du tycker om att arbeta administrativt och har sinne för siffror samtidigt som du har god förmåga att prioritera, analysera och skapa ordning. Det är viktigt att du förutom svenska har goda kunskaper i engelska, såväl skriftligt som muntligt, eftersom en stor del av kommunikationen sker på det språket. Du är positiv, flexibel och kontaktskapande och trivs med att jobba såväl högt som lågt. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Så här söker du tjänsten: I den här rekryteringen samarbetar företaget med Academic Search International. Du ansöker genom att klicka på länken nedan som tar dig till ett anmälningsformulär där du fyller i dina kontaktuppgifter samt bifogar brev och CV. Kontaktperson för tjänsten är Andreaz Karlsson på Academic Search International (08-555 15 724). Vi kommer att hantera ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Ansökan: http://bit.ly/1aF6sTX
Företag: Academic Search International AB Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till modeföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till modeföretag

Klasslärare tidigare år 4-5
Kista International School är en icke vinstdrivande fristående skola som ägs av skolans föräldraförening. Hösten 2013 etablerar vi oss i stadsdelen Kista där vi tar över en tidigare kommunal skolbyggnad på ca 10000 kvm Vi är en F-9 skola med profilerna engelska (ca 50% av undervisningen är på engelska), naturvetenskap, sport och kultur. Skolan är en internationell skola med cirka 400 elever som talar 40 olika språk. Kista International School har en policy som innebär ca 20 elever i varje klass tillsammans med två tvåspråkiga pedagoger, vilket ger eleverna en lugn och trygg inlärningsmiljö. Den tvåspråkiga miljön på skolan främjar elevernas språkutveckling i både svenska och engelska Vi söker dig som är behörig lärare i grundskolans tidigare år ARBETSUPPGIFTER Klasslärare i år 4 eller 5 KVALIFIKATIONER Erfarenhet av undervisning i aktuella årskurser. Kunna undervisa på engelska. Utmärkta IKT-färdigheter och erfarenhet av att använda surfplattor och smartboards som pedagogiska verktyg. Förmåga att arbeta under press för att hålla deadlines Kunna sätta upp och nå ambitiösa mål och delmål Kunna följa och utveckla skolans läroplan Dokumenterad erfarenhet av att effektivt övervaka elevernas kunskapsutveckling. Dokumenterad erfarenhet av att fördela resurser. Engagemang för likabehandling- och antimobbningsarbete.
Företag: Kista International School
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare tidigare år 4-5 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare tidigare år 4-5

Operationssjuksköterska
Operationssjuksköterska till Dagoperationsenheten på Capio Artro Clinic Capio Artro Clinic bedriver en högspecialiserad ortopedisk verksamhet inom området artroskopisk kirurgi och rehabilitering. Vår främsta målgrupp är patienter med motions - och idrottsrelaterade skador. Det är allt från elitidrottaren till vardagsmotionären med skador i och intill knä, axel, fotled, höft eller armbågar som behandlas. Tillsammans med Centrum för Idrottsskadeforskning och utbildning har vi skapat en kreativ miljö där det bedrivs klinik, forskning och utbildning under samma tak inom Sophiahemmets område. Våra patienter kommer främst från landstinget i Stockholm men också från andra landsting, försäkringsbolag och idrottsvärlden som är en stor samarbetspartner. Capio Artro Clinic har en egen mottagningsenhet, operationsavdelning och en stor rehab/ gymenhet, vilket gör att vi kan erbjuda våra patienter behandling under samma tak genom hela vårdkedjan. Vi är ca 80 personer som arbetar tillsammans, varav 18 ortopedspecialister och 25 sjukgymnaster. I verksamheten läggs stort fokus på att skapa effektiva och kvalitativa patientflöden, där medarbetaskap och ledarskap är centrala delar. Vi strävar efter att varje enskild patient ska få ett kompetent och professionellt bemötande. Vi söker nu en operationssjuksköterska som vill arbeta i vårt härliga team. Vi har tre elektiva operationssalar där vi bedriver högspecialiserad ortopedisk operationssjukvård inom artroskopisk kirurgi samt 2 operationssalar där vi opererar i lokalanestesi. Endast dagtid. Arbetsuppgifter: Arbeta som operationssjuksköterska inom ortopedi. Kvalifikationer: Vi söker Dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom operationssjukvård. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Vi vill att du är positiv till utveckling och förändringsarbete, har ett nytänkande samt att du är engagerad i klinikens verksamhetsmål. Personliga egenskaper: Du är positiv med en öppen attityd, stresstålig, flexibel, noggrann och har lätt för att samarbeta. Gärna med intresse för kvalitets- och utvecklingsarbete då vi ständigt arbetar för att förbättra vår verksamhet. Du tar initiativ och ansvar för egna arbetsuppgifter men även för helheten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Villkor Tidsbegränsad anställning, 100%, med start 1 september 2013 till 20 december 2013 med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden Hoppas vi lyckats väcka ditt intresse. Frågor om tjänsten besvaras av Catarina Sandberg på tel 08-406 26 44 alt. Mail Din ansökan vill vi ha senast den 2 augusti 2013 i form av ett CV och ett personligt brev. Ansökan kan mailas till catarina.sandberg@capio.se alternativt skickas till Catarina Sandberg, Chefsjuksköterska Dagoperation Capio Artro Clinic Valhallavägen 91 hus O 4tr 114 86 Stockholm Ansökningshandlingar sändes inte i retur. Facklig företrädare; Cecilia Kellberg, Vårdförbundet cecilia.kellberg@capio.se
Företag: CAPIO ARTRO CLINIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Operationssjuksköterska jobb, Operationssjuksköterska Stockholm, Operationssjuksköterska CAPIO ARTRO CLINIC AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operationssjuksköterska

Senior test automation engineer
Have you been working with test automation for a couple of years? Are you ready for an exciting and inviting new challenge? H&M is one of the worlds largest fashion companies and an exciting place to pursue an IT career. With more stores and new markets added every year, the group is constantly growing. Which means we are always looking for new stars to join the team! Find your place in a fast moving environment where you as senior test automation engineer have a key role within our application implementations. We are offering a job where every day is an adventure, where only you set the limits to your career possibilities, and where your personal growth and development is just as important as our business. We are now looking for a senior automation tester who will be responsible for our test automation framework within HM.com. You will be working in a challenging and high performance situation where you will be responsible for future development and continuing maintenance of the test automation framework. Part of the work is to communicate with our different development teams about how to utilize and develop the automation framework. Your responsibilities The job of an H&M senior test automation engineer comes with lots of responsibility and lots of fun. Your to do-list includes: - Together with test lead be responsible for test automation strategy - Ensure automatic tests are written in an effective and maintainable way - Be responsible that test automation framework changes are made in a structured, scalable and maintainable way. Think further than the next automated test case - Make sure the automatic tests are robust and work for different markets and languages - Create guidelines and inform regarding test automation development - Introduce new developers to the test automation framework - Introduce testers to the test automation framework - Show how validation works to give them the opportunity to write good test cases that will lay the ground for good test automation - Ensure that tests can be run in all required ways, acceptance driven, data driven and test case driven - Work together with CM with continuous integration - Execute automated test suites and present reports to stakeholders Your skills Just like everyone at H&M, we believe you are a social, open, communicative sales-minded and ambitious team player full of drive and optimism. And your skills include: - Experience of automated testing, Selenium preferred - Experience of functional testing - Experience and working with JAVA programming - +2 years JAVA experience - +2 years Test experience It is qualifying if you have experience of working in agile projects, working with distributed team members, knowledge in Jira or ALM. Sounds interesting? Here is your chance for a career out of the ordinary! For questions please contact Joakim Bergström at 08 5176 2176. Please apply with CV and personal letter no later than 21 July 2013. We accept applications in both Swedish and English. Visit www.hm.com to apply!
Företag: IT-AVDELNING
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Senior test automation engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior test automation engineer

Marknads- och Kommunikationsansvarig
Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling. Vi är ca 150 medarbetare och driver projekt åt våra kunder med en projektvolym om ca 3,5 mdkr. Våra kunder är fastighetsägare med olika behov. Det kan vara stora statliga fastighetsägare, börsnoterade fastighetsbolag, allmännyttiga bostadsföretag men även kunder som bedriver sin egen verksamhet i sina lokaler t.ex. Octapharma, Stockholms Sjukhem och Alfa Laval. Koncernen består idag av 6 bolag med verksamhet i regionerna Stockholm, Göteborg och Syd. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor vid Stockholm-Globen. Vi söker nu en: Marknads- och Kommunikationsansvarig med engagemang och kreativitet Vi söker dig som vill ha ett utmanade arbete i ett framgångsrikt och stabilt företag med en öppen och inspirerande arbetsmiljö. Som Marknads- och kommunikationsansvarig blir du en nyckelperson med ansvar över koncernens gemensamma marknads- och kommunikationsarbete samtidigt som du stödjer respektive bolags VD i dessa frågor. Du kommer att ha ett brett spektra av arbetsuppgifter med alltifrån utveckling och uppdatering av webb/intranät och sociala medier, samordning av kundevent till arbetsuppgifter som varumärkesvård/utveckling och renodlad marknads- och kommunikationsstrategi. Du rapporterar direkt till VD i moderbolaget och medverkar i verksamhetsutvecklingen. Du själv har troligen en bakgrund som kommunikatör med relevant utbildning inom området. Du har tidigare erfarenhet av att framgångsrikt driva marknadskommunikation på såväl strategisk som operativ nivå. Har du erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen är det en merit, dock inget krav. Du drivs av att utvecklas och har ett starkt driv med förmåga att koppla kommunikation till affärsnytta i praktisk handling. Då detta är en mycket självständig roll inom marknad så krävs det att du är självgående och trivs med att ta initiativ och eget ansvar. För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog, 08-600 82 73. Vill du ansöka direkt skickar du din ansökan tillsammans med CV till veronica.warneskog@ebab.se Välkommen med din ansökan!
Företag: EBAB I STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Marknads- och Kommunikationsansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marknads- och Kommunikationsansvarig

Enhetschef sökes till Västerorts stödboende
Skarpnäck Care söker en enhetschef till Västerorts stödboende, beläget inom gångavstånd från T-banestationen Råcksta. Västerorts stödboende drivs som en entreprenad på uppdrag av Stockholms stad. Verksamheten erbjuder stöd- och referensboende för vuxna män och kvinnor med missbruksproblematik och psykisk ohälsa. För vidare information om verksamheten, besök gärna vår hemsida: www.skarpnackcare.se Som enhetschef ansvarar du för att säkerställa och följa upp uppdraget gentemot uppdragsgivaren, Stockholms stad. Vi söker dig som vill leda och utveckla verksamheten. Vi förutsätter att du är stabil och trygg i dig själv, och har förmåga att få andra människor att växa och ta ansvar. Det är viktigt att du är synlig i verksamheten och har ett nära samarbete med gruppchefer och övriga medarbetarna. Ett krav för tjänsten är att du har högskoleexamen inom området eller annan utbildning som bedöms likvärdig, tre års arbete som chef/ansvarig vid en institution som arbetar med missbrukare och ha arbetat minst ett år vid en lågtröskelinstitution (som arbetar med drogtolerans). Du bör vidare ha förmåga att leda och motivera andra, samarbeta, lösa problem. Du är relationsskapande, flexibel, driven, strukturerad, stresstålig och målmedveten. Tjänsten är tillsvidare på 100 % (6 månaders provanställning). Vi tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Tillträde sker enligt överenskommelse. För frågor angående tjänsten, - kontakta gärna regionchef Malin Fagerström tel 0709-66 00 03, e-post: malin.fagerstrom@skarpnackcare.se Välkommen med din ansökan med CV senast 2013-08-12 till e-post: malin.fagerstrom@skarpnackcare.se Intervjuer sker löpande. Skarpnäck Care har bedrivit vård och omsorg på Skarpnäcksgården sedan 1996. Verksamheten vänder sig till män och kvinnor som på grund av missbruk och/eller psykisk ohälsa har hamnat i hemlöshet. Uppdragsgivare är Stockholm Stad, kranskommuner m fl. Förutom fem stöd- och omvårdnadsboenden i egen regi, driver företaget tre verksamheter på uppdrag av Stockholms Stad. Skarpnäck Care ingår i Carema-koncernen.
Företag: Skarpnäck Care AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef sökes till Västerorts stödboende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef sökes till Västerorts stödboende

Maskinoperatör
Sandvik Venture är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen som skapar möjligheter för tillväxt och lönsamhet i attraktiva och snabbväxande verksamheter. Produktområden är Sandvik Hard Materials (SHM), Diamond Innovations, Wolfram och Sandvik Process Systems. SHM Business Unit Stockholm är en verksamhet inom SHM som tillverkar hårdmetallvalsar för varmvalsindustrin. Verksamheten är baserad på självständigt arbete och ansvar, både individuellt och i grupp. Vi söker nu en maskinoperatör till vår verksamhet i Västberga, Stockholm. Arbetsuppgifter Som maskinoperatör arbetar du i en flödesorienterad verkstad med olika arbetsuppgifter inom tillverkningsprocessen, såsom pressning, formgivning, sintring, svarvning, slipning, kontroll, märkning och packning. Du kommer att arbeta utifrån skrivna instruktioner samt själv rapportera produktionsavvikelser skriftligt. Arbetsformen är skiftgång. Din profil Vi söker dig som lägst har en gymnasieutbildning med inriktning mot industri, alternativt har du motsvarande kunskaper. Har du truckkort och certifikat för säkra lyft är det meriterande då det är ett krav för att arbeta på avdelningen. För rätt kandidat kan detta i annat fall tillhandahållas genom internutbildning. Erfarenhet av arbete med pressning, formgivning och sintring är meriterande liksom kunskaper inom CNC. Även erfarenhet från handhavande av mätdon samt ritningsläsning är ett plus. Som person är du kvalitetsmedveten och noggrann med hög arbetsmoral samt förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Då du kommer att arbeta inom flera olika arbetsområden och hjälpa till där det behövs är det viktigt att du är driven, självgående och flexibel. Kontaktinformation För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Christina Strömbäck, rekryterande chef, 073-028 54 86 Cecilia Harder, HR Advisor, 08-726 64 29 Facklig kontaktperson Conny Ingelsson, IF Metall, 08-726 63 86 Välkommen med din ansökan senast 2013-08-18. Läs mer om Sandvik och ansök på www.sandvik.se/karriar, jobb-id: 324033. För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta HRdirect, 026-26 14 40. Ansvarig rekryterare André Söderholm Följ oss också på facebook.se/sandvik.karriar Sandvik är en global industrikoncern med avancerade produkter och en världsledande position inom utvalda områden - verktyg för metallbearbetning, maskiner och verktyg för gruv- och anläggningsindustrin, rostfria material, speciallegeringar, högtemperaturmaterial samt processystem. Koncernen hade 2012 omkring 49 000 medarbetare, representation i 130 länder och en omsättning på cirka 99 000 MSEK.
Företag: Sandvik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Maskinoperatör jobb, Maskinoperatör Stockholm, Maskinoperatör Sandvik AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Maskinoperatör


Sök lediga jobb Receptionist Göteborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se