Receptionist Sollentuna jobb - lediga jobb

Receptionist Sollentuna jobb Receptionist Sollentuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Receptionist Sollentuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Receptionist Sollentuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Servicedesk- Stockholm

  2. Hårdvarunära mjukvaruutvecklare till Enabling Software- Järfälla

  3. Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå- Stockholm

  4. Underhållstekniker Mekanik- Södertälje

  5. Postdok i Skandinaviska inlandsisens dynamik och stabilitet- Stockholm

  6. Junior Rekryterings- och Employer Branding Specialist- Stockholm

  7. Nationalmuseum söker ateljépedagog, halvtid, visstidsanställning (Dnr 236-2- Stockholm

  8. Skolmåltidsbiträde till Österåkers gymnasiums skolcafé- Österåker

  9. GSAB söker en strategisk Inköpschef- Stockholm

  10. Modersmålslärare i Finska 25%- Nykvarn


Mer beskrivning

Servicedesk
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Tieto är ett av Nordens största IT-tjänsteföretag och erbjuder helhetslösningar för näringsliv och offentlig sektor. Företaget verkar på global nivå inom produktutveckling samt via globala leveranscenter. Bolaget levererar IT-tjänster inom en rad olika branscher, exempelvis telekom och skogsindustrin. Företagets mål är att utveckla företag och samhälle med hjälp av IT samt skapa möjligheter för deras kunder att transformera sina verksamheter.De tror på utveckling och resultat som märks samt ett kundorienterat fokus i sina utvecklingsprocesser och samarbeten Arbetsuppgifter: Som en av Nordens största IT-leverantörer, ställer Tieto höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem. I gengäld får du arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling. Har du goda ideer och synpunker, kommer du att bli lyssnad till. I den här rollen kommer du bland annat att hjälpa slutkunden med lättare IT- relaterade problem samt eskalera ärenden vidare när behovet finns. Profil: • Avslutad gymnasial utbildning • Minst ett års erfarenhet av servicedesk och IT-relaterat arbete • Baskunskaper i ITIL • Kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift Du trivs att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär och kan behålla lugn och fokus i stressiga situationer. Du tycker om att arbeta i team och att nå givna mål tillsammans. Vi tror vidare att du har en förmåga att identifiera kundens problem och sätta det i ett större sammanhang för att hitta bästa lösningen. Du vill ge oöverträffad service för att säkerställa kundnöjdhet i alla leveranser. Övrig information: Start: September Plats: Värtahamnen Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Servicedesk jobb, Servicedesk Stockholm, Servicedesk Bravura
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicedesk

Hårdvarunära mjukvaruutvecklare till Enabling Software
På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning – att göra världen till en säkrare plats. Vad du blir en del av Affärsområde Surveillance erbjuder effektiva lösningar för övervakning och beslutsstöd, och system för att upptäcka och skydda mot olika typer av hot. Produktportföljen omfattar flygburna, landbaserade och marina radarsystem, system för signalspaning och självskydd, ledningssystem samt system för sjöfarts- och flygtrafikledning. Mjukvarusektionen Enabling Software utvecklar testsystem för signalspaning och självskydd till nästa generations Gripen och Globaleye. Nu behöver vi fler kunniga mjukvaruingenjörer som vill arbeta med hårdvarnära programmering till våra utvecklingsteam för att tillmötesgå den kraftigt ökade efterfrågan på våra produkter. Din framtida utmaning Som mjukvaruingenjör ingår du i ett utvecklingsteam med ett stort funktion- och designsansvar. Du bör därför ha förståelse för olika inslag i ett utvecklingsarbete, såsom kravanalys, konstruktion, verifiering och support under en produkts livscykel. Vi uppmuntrar starkt mjukvaruingenjörer som vill bredda sina kunskaper även inom övergripande systemdesign och produktutveckling. Du kommer att omges av kunniga, ambitiösa och hjälpsamma kollegor. Vi strävar mot en agil verksamhet och arbetar nästan uteslutande i team och med distribuerade ansvarsområden. Vår verktygskedja knyter ihop planering, ärendehantering och versionshantering med ett automatiserat testsystem. Grunden till vår framgång och vårt bidrag till Saab ligger dock i alla medarbetares engagemang och vår gemensamma arbetskultur. Under din första tid hos oss så ingår du i ett introduktionsprogram som ger dig möjligheten att snabbt förstå verksamheten och Saab som företag. Din arbetsplats blir i Järfälla men eftersom Saab är ett globalt företag, så kan rollen medföra vissa resor. Den du är idag Vi söker dig som är civil- eller högskoleingenjör inom elektroteknik, mekatronik, datateknik eller motsvarande och som har goda kunskaper i programmering. Vi använder framför allt Java, C++ eller Python. Meriterande är kunskaper inom elektroteknik och RF. Det är också positivt om du kan byggmiljöer med exempelvis Jenkins, Bitbucket och Maven. Det är viktigt att du har ett eget driv och ser förändringar som en naturlig del av vardagen. Det är positivt, men inte ett krav, om du har ett intresse för teamledning eller andra ledande befattningar. Då vi arbetar i en internationell miljö är det viktigt att du kan uttrycka dig väl på engelska, både muntligen och skriftligen. Låter detta som dig? Välkommen in med din ansökan. I denna tjänst tillämpas löpande urval och kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök därför tjänsten redan idag! Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess. Därför krävs att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning gjord av myndighet. Om Saab Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Vi är 15 500 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är vi ledande inom många områden och en femtedel av våra intäkter går till forskning och utveckling. Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag där vi ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.
Företag: Saab AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Hårdvarunära mjukvaruutvecklare till Enabling Software jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hårdvarunära mjukvaruutvecklare till Enabling Software

Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Prime Care söker fler erfarna undersköterskor till vår bemanningspool för uppdrag i Umeå. Du blir timanställd av Prime Care och sedan uthyrd till våra kunder på spännande uppdrag runt om i landet. Ersättning för resor och boende. För att du ska vara aktuell för konsulttjänsten som USK hos oss på Prime förväntar vi oss att du: Färdig utbildad undersköterska. Minst två års erfarenhet inom vården. Tala och skriva svenska flytande. Arbetsuppgifter Som undersköterska kommer du att arbeta ute hos våra kunder. I ditt dagliga arbete ingår att: •Utföra arbetsuppgifter enligt instruktioner från din konsultchef och kunden •Vara god ambassadör för Prime och våra tjänster inom bemanning och rekrytering •Rapportera din tillgänglighet och arbetad tid i konsultportal Uppdrag kan variera såsom bland annat på hemtjänst, äldreboende, sjukhus, vårdcentral, hemsjukvård och andra privata kliniker. Uppdragens längd och tjänstgöringsgrad varierar, varav vi enbart kan erbjuda timanställningar hos oss via Prime Care. Du kommer att få insyn i flertalet verksamheter och du kommer att utvecklas i din yrkesroll. Vem är du? Som undersköterska hos oss på Prime måste du ha minst två års erfarenhet från yrket, ha en bred kompetens och stor social förmåga. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. Du är bekväm och självgående i din roll. Du har möjlighet att hoppa in på uppdrag vid kortare varsel och är flexibel gällande geografisk placering och den fysiska arbetsplatsen. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Som anställd konsult på Prime Care får du ta del av våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner: •Trygg anställning genom kollektivavtal. •Friskvårdsbidrag. •Försäkringar och pension enligt kollektivavtal. •Kontakt med personlig konslutchef. •Du får välja mellan vecko- eller månadslön. •Möjlighet att påverka din arbetstid och schema. •Många varierande uppdrag. •Social samvaro som utbildningar, julfest, biokvällar mm. •Rekryteringsbonus. Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki Måndag-Fredag kl. 08-17 08-470 70 25 Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte, vi har öppet hus varje tisdag kl 15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid.Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Care AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå

Underhållstekniker Mekanik
Till Scania Industrial Maintenance i Södertälje söker vi nu underhållstekniker med inriktning bearbetning och härderi till produktionsunderhåll på Transmissionsbearbetningen. Vi satsar på ständig utveckling och utbildning av våra medarbetare, och erbjuder ett omväxlande arbete i en expansiv organisation. Arbetsuppgifter Som Underhållstekniker utför du förebyggande och avhjälpande underhåll på produktionsmaskiner, härdugnar och transportutrustningar. I arbetet ingår felsökning av hydraulik- och pneumatiksystem, lagerbyten samt mekaniska reparationer, ombyggnationer, konstruktionsändringar samt tillståndskontroller. Som underhållstekniker arbetar du mycket nära kunden och måste därför vara både serviceinriktad och ha en positiv attityd. Din profil Vi söker dig som har en teknisk utbildning samt flerårig erfarenhet av mekaniskt underhållsarbete. Du bidrar med gott humör hög arbetsmoral och du trivs med ett högt tempo. Problemlösning ser du som en utmaning och du brinner för teknik. Samtidigt som du är flexibel har du en god känsla för ordning och reda. Du har inga problem att arbeta både självständigt och i grupp. Du har B-körkort. Skiftformer: 5- och 4-skift samt dagtid. För ytterligare information kontakta Thomas Johnson, Underhållschef, 08-553 804 00 Jonas Widlund, HR Business Partner tfn: 08-553 857 58 Plats: Södertälje Anställningstyp: Heltid (skift) Välkommen att ansöka med bifogat personligt brev och CV senast 24 juni. Inkomna ansökningar behandlas kontinuerligt under ansökningstiden. Scania Industrial Maintenance AB är ett tekniskt produktionsstödjande bolag med ett brett utbud av tjänster inom industriella projekt samt produktions- och fastighetsunderhåll. Vi har specialkompetens inom bland annat automation, styr och regler, el, och VVS. Vi är ett helägt dotterbolag till Scania CV AB och ett av de största tekniskt produktionsstödjande företagen i landet med ca 1000 anställda och med en omsättning på ca 1,6 miljard kronor (2017).
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Underhållstekniker Mekanik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Underhållstekniker Mekanik

Postdok i Skandinaviska inlandsisens dynamik och stabilitet
vid Institutionen för geologiska vetenskaper. Sista ansökningsdag: 2018-06-30. Projektbeskrivning Isavsmältningens hastighet och processer samt hur den rumsliga avsmältningen yttrade sig, förväntas ha varierat i områden med olika miljöer och vattendjup vid iskanten. Detta 1-åriga postdoktorprojekt syftar till att undersöka deglaciationen av den Skandinaviska inlandsisen i sydöstra Sverige (Blekinge, Småland) genom att kombinera glacialmorfologisk kartering och lervarvskronologi. Projektet kommer att fokusera på dynamiken vid iskanten och inlandsisens avsmältningshastighet på land och i södra Östersjön. Arbetsuppgifter En för projektet central uppgift är att följa upp och utvärdera gamla lervarvsdiagram från ett område i sydöstra Sverige och att korrelera dessa med varandra och med den existerande regionala varvkronologin. Inlandsisens avsmältningshistoria i den delen av Sverige är dåligt undersökt. Stabiliteten och avsmältningstakten av den skandinaviska inlandsisen i sydöstra Sverige (Blekinge, Småland) kommer att undersökas genom att kombinera geomorfologisk kartering på land och i kustnära områden i Östersjön, utvärdera och korrelera äldre varvtjockleks diagram, samt fältarbete och analys av nya sedimentborrkärnor. Arbetsuppgifterna omfattar såväl fältarbete på land, marina borrningar, samt laboratorieanalyser. Behörighetskrav Med postdoktor avses en arbetstagare som anställs i huvudsak för forskning och som har avlagt doktorsexamen eller har en utländsk examen som bedöms motsvara doktorsexamen. Bedömningsgrunder Examen ska vara avlagd högst tre år före ansökningstidens utgång. Om det finns särskilda skäl kan doktorsexamen ha avlagts tidigare. Sådana skäl är ledighet på grund av sjukdom, föräldraledighet, klinisk tjänstgöring, förtroendeuppdrag inom fackliga organisationer eller andra liknande omständigheter. Kunskaper i sedimentologi samt med XRF analyser av sedimentkärnor för paleoklimatiska tolkningar är ett krav. Erfarenhet med att analysera spatiala/geofysiska data med GIS och/eller MatLab är en fördel. Vid tillsättningen kommer särskild vikt att fästas vid vetenskaplig skicklighet. Urvalet kommer att baseras på hur väl den sökande antas kunna fullgöra uppgiften. Särskild vikt läggs vid den sökandes kunskaper och skicklighet inom ämnet, möjlighet att uttrycka sitt arbete muntligt och skriftligt, kreativitet, initiativförmåga, självständighet och förmåga att arbeta tillsammans med andra forskare. Utvärderingen kommer att baseras på relevanta publikationer, tidigare utbildning och erfarenhet, kvalitet och ambition, motivationsbrevet och eventuella intervjuer. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och gäller tills vidare, dock längst ett år, med möjlighet till förlängning om det finns särskilda skäl. Tillträde enligt överenskommelse. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Upplysningar om anställningen lämnas av professor Barbara Wohlfarth,barbara.wohlfarth@geo.su.se och fil dr Sarah Greenwood, sarah.greenwood@geo.su.se. Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, saco@saco.su.se, Lisbeth Häggberg (Fackförbundet ST och Lärarförbundet), tfn 08-16 20 00 (vx), samt seko@seko.su.se (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem genom att klicka på knappen ”Ansök”. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: anvisningar – sökande. OBS! Den fullständiga annonsen hittar du på Stockholms universitets webbplats www.su.se/jobb under Lediga jobb. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet – forskning, utbildning och samverkan i den internationella frontlinjen.
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Postdok i Skandinaviska inlandsisens dynamik och stabilitet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Postdok i Skandinaviska inlandsisens dynamik och stabilitet

Junior Rekryterings- och Employer Branding Specialist
Vi söker en framåtriktad Rekryterings- och Employer Branding Specialist som kommer att ansvara för delar av vår rekryteringsprocess, internkommunikation och våra Employer Branding-aktiviteter. I rekryteringsprocessen ingår främst att upprätta kravprofil, skriva annonser, annonsering i olika medier, telefonintervjuer och referenstagning. Du kommer att arbeta tätt ihop med rekryterande chefer. Utöver detta ingår också en del administration vid onboarding. Du kommer vidare att ha en viktig roll i att stärka Epirocs lokala arbetsgivarvarumärke, både strategiskt och praktiskt. Det innebär bland annat att utveckla ett samarbete med relevanta skolor och att genomföra aktiviteter för att marknadsföra Epiroc till blivande medarbetare. En annan viktig del i tjänsten är att ansvara för vår internkommunikation, såsom vårt interna nyhetsbrev och delar av vårt intranät. Du rapporterar till HR-chefen, men har också ett mycket nära samarbete med vår kommunikationsavdelning. Vad vi kan erbjuda dig: Vi är ett globalt företag med stora utvecklingsmöjligheter, både i Sverige och utomlands. Vi erbjuder utbildning via vårt utbildningcenter Nordic ACademy. Vi är en arbetsplats med stort sälj- och servicefokus och vi erbjuder stor flexibilitet i arbetet. Självklart har vi kollektivavtal med bra pensions- och försäkringsvillkor, friskvårdsbidrag och Rikskuponger (Rikskortet). Några av de uppgifter som ingår i rollen: - Ansvara för delar av vår rekryteringsprocess, såsom annonsering internt och externt, telefonintervjuer och referenstagning - Upprätta anställningsavtal och annan administration i samband med rekrytering - Skapa och genomföra aktiviteter för att stärka Epiroc's lokala Employer Brand - Stötta Kommunikation och HR i internkommunikationsfrågor, såsom kommunikation från VD, nyhetsbrev och intranät - Tillsammans med Kommunikationschef skapa en internkommunikationsplan - Eventkoordinering vid interna event Vem är det vi letar efter? Vi letar efter dig som har arbetat några år inom HR eller Kommunikation. Du är bekväm med att ta ett stort eget ansvar och har förmåga att inge förtroende och skapa goda relationer. Du tar egna initiativ, är ansvarsfull och kan prioritera och planera ditt arbete självständigt. Vidare är du van att använda digitala medier, då det är en viktig del i vår rekryteringsstrategi. Du samarbetar här med vår Digital Marketer. Du tycker om att skriva och kan skapa och producera innehåll på egen hand. Det är en fördel om du har erfarenhet av Adobe CS, Sharepoint och APSIS. Du har en relevant eftergymnasial utbildning inom HR, Media- och Kommunikation, Marknadsföring eller Ekonomi. Placering Tjänsten är placerad i Norsborg Rekryterande chef Ann Ekman Övrigt Sista ansökningsdag är den 15 juni, men vi kommer att bearbeta ansökningarna löpande under rekryteringsprocessen, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram mot din ansökan! Att arbeta på Epiroc Hos oss blir du en del av en internationell koncern vilket innebär stora utvecklingsmöjligheter. Som anställd får du ta del av en rad olika förmåner som Rikskortet, friskvårdsbidrag, förstärkt föräldrapenning och möjlighet att teckna förmånliga försäkringar för dig och din familj. Vi har också ett omfattande internt utbildningsprogram. Atlas Copco Gruv- och bergbrytning byter namn till Epiroc! Epiroc Sweden AB ansvarar för försäljning och service av Atlas Copcos gruv- och bergbrytningsutrustningar i Sverige, Danmark och Grönland. Vi ärca 170medarbetare fördelade på åtta olika orter i Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm. Vi blev Epiroc från och med 1 januari 2018, men vårt 140-åriga arv från Atlas Copco kommer att förvaltas med lika delar stolthet och noggrannhet. Kunskapen, innovationskraften och fokuseringen på att lösa våra kunders problem fortsätter att vara hjärtat i vår verksamhet. Vad som däremot kommer att vara annorlunda är hur vi, som ett nytt och ännu mer fokuserat bolag, kan koncentrera oss helhjärtat på att leverera de lösningar du behöver för att lyckas idag och teknologin för att leda utvecklingen imorgon. Vill du veta mer om Epiroc, kan du besöka (http://www.epiroc2018.se/HYPERLINKhttp://www.epiroc2018.se/) www.epiroc2018.se (http://www.epiroc2018.se) eller ringa vår kundtjänst på 020-78 44 55.
Företag: Epiroc Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Rekryterings- och Employer Branding Specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Rekryterings- och Employer Branding Specialist

Nationalmuseum söker ateljépedagog, halvtid, visstidsanställning (Dnr 236-2
Nationalmuseum är en statlig myndighet och Sveriges konst- och designmuseum med ca 130 anställda. Museets samlingar består av äldre måleri, skulptur, teckningar och grafik samt konsthantverk och design från antiken till idag. Nationalmuseum ansvarar även för porträtt­konsten fram till våra dagar genom Statens porträttsamling. Samlingarna visas på Blasieholmen, Stockholm (byggnaden är för närvarande stängd för renovering) och på ytter­ligare ett 20-tal platser, bl. a. Läckö slott, Jamtli samt Gustavsbergs porslins­museum. Nationalmuseum bedriver en framgångsrik utställningsverksamhet och en omfattande program-, forsknings- och publikationsverksamhet samt utlånings­verksamhet. Nationalmuseum söker ateljépedagog, halvtid, visstidsanställning (Dnr 236-2018) Hösten 2018 öppnar Nationalmuseum i den renoverade museibyggnaden på Blasieholmen och vi söker nu en erfaren ateljépedagog för praktiskt arbete i museets utökade ateljéverksamhet. Tillsammans med det pedagogiska teamet ska du genomföra verksamhet i museets två ateljéer. Möte med barn och unga är prioriterat men tjänsten innehåller en variation i arbetsuppgifter och publikmöten. Beställningar av konstnärsmaterial och översyn av verktyg och lokaler ingår och halvtidstjänsten kommer att vara schemalagd med tjänstgöring under såväl vardagar som helger och kvällar. Din profil Du har god kunskap om olika material och konstnärliga tekniker och stort intresse för kreativa skapande processer. Du har en konstnärlig utbildning på högskolenivå eller motsvarande kompetens och gärna pedagogisk utbildning. Du har dokumenterad arbetslivserfarenhet av att leda skapande verkstadspedagogiskt arbete, gärna från konstmuseum eller konsthallsverksamhet, och du är en noggrann, initiativrik person som kan arbeta både självständigt och i samverkan med andra. Du är trygg med att kommunicera muntligt på svenska och engelska. Det är även meriterade med kunskap i ytterligare språk. Stor vikt läggs vid social kompetens och samarbetsförmåga. Tjänsten har placering vid enheten för Pedagogik. Sista ansökningsdag 2018.07.08 och anställningsperiod: oktober 2018 till juni 2019 eller enligt överenskommelse. VIDARE INFORMATION om befattningen lämnas av enhetschef Lena Eriksson, 08-519 555 31. Fackliga företrädare är Linda Hinners, SACO; tfn 08 – 519 544 04, Ingrid Nilsson, ST, tfn 08 – 519 543 67 och Bo Gustavsson, SEKO, tfn 0703-78 44 42.
Företag: Nationalmuseum
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Nationalmuseum söker ateljépedagog, halvtid, visstidsanställning (Dnr 236-2 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nationalmuseum söker ateljépedagog, halvtid, visstidsanställning (Dnr 236-2

Skolmåltidsbiträde till Österåkers gymnasiums skolcafé
30 minuter utanför Stockholm ligger Österåker med centralorten Åkersberga. I Österåkers kommun arbetar 2000 personer med Sveriges viktigaste jobb. Det gör vi genom högt ställda mål såsom; bästa skolan i länet, högkvalitativ omsorg för äldre och funktionshindrade, professionell kommunal service och gott bemötande, ekonomi i balans, en trygg miljö och ett långsiktigt hållbart samhälle där goda förutsättningar ges för människa, miljö och natur att samverka Vi har samverkansavtal med de fackliga organisationerna. Du som arbetar hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Hos oss är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Österåkers gymnasium är en kommunal gymnasieskola belägen i fräscha renoverade och modernt utrustade lokaler i centrala Åkersberga. Vi har hösten 2018 ca 600 elever fördelade på vår skola. Läs gärna mer på vår hemsida: osterakersgymnasium.se Vi söker fr om läsåret 18/19 en cafévärdinna/måltidsbiträde som ska ansvara för vårt skolcafé.   ARBETSUPPGIFTER I dina arbetsuppgifter ingår även, förutom sedvanlig försäljning av caféprodukter och bakning, att beställa varor till caféet från kommunens upphandlade leverantörer. Du kommer även att få sköta daglig disk, städning och rengöring av caféet och dess kök.  Ansvar och redovisning av kassan ingår.  Vi kommer även behöva din hjälp vid skolavslutningar mm.    KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som har erfarenhet inom skolmåltids- el caféarbete. Det är viktigt att du har goda kunskaper i livsmedelshygien. Vi sätter stort värde på personliga egenskaper som samarbetsförmåga, självständighet och förmågan att inom arbetets ramar ta egna initiativ. Bemötande är viktigt för oss  och vi vill att du är serviceinriktad och kan kommunicera med både våra elever och vår personal. Du behärskar svenska i både tal och skrift och har god datorvana. ÖVRIGT Vi tillämpar provanställning på 6 månader. Vi undanber oss kontakt med media-/annonsförsäljare  och liknande Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Österåker är en skärgårdskommun i stark tillväxt och utveckling, en av landets snabbast växande kommuner. På sommarhalvåret fördubblas befolkningen genom fritidsboende och turister. Nyföretagandet är starkt och arbetslösheten mycket låg. Centralorten Åkersberga utvecklas till en modern stad med vattenkontakt. Flera spännande bostadsområden byggs och permanentboende i skärgården lockar allt fler. Österåker samarbetar med andra kommuner för att möta den ökade tillväxten, genom en gemensam vision att skapa 50 000 nya arbetstillfällen. För mer information se även osteraker.se
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Skolmåltidsbiträde till Österåkers gymnasiums skolcafé jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolmåltidsbiträde till Österåkers gymnasiums skolcafé

GSAB söker en strategisk Inköpschef
GSAB söker dig som med stort engagemang och vilja att vara delaktig i att utveckla vår inköpsavdelning i linje med framtida expansionsmöjligheter. Till din hjälp har du en inköpsassistent och personer som ansvarar för leverans och lager. I arbetet gäller det att kombinera strategiskt och operativt inköpsarbete. Som teknisk inköpschef kommer du att arbeta med hela inköpsprocessen fram till produktion. Du kommer att verka för att strukturera och utveckla leverantörerna i ditt nätverk. Du kommer att ha totalansvar för inköp av olika materialområden samt relaterade leverantörer och aktivt söka efter nya potentiella leverantörer. Du har jobbat med tekniskt inköp på strategisk nivå i något år. Kanske har du en utbildning inom inköp och haft en liknande roll på din senaste arbetsplats. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tillverkning/produktion och det är mycket meriterande om du har erfarenhet från verkstadsbranschen. Du är van att förhandla och har god teknisk förståelse. För att Du skall trivas och lyckas väl hos oss så måste Du fungerar väl i grupp och förstå vikten av ett utvecklat samarbete mellan inköp och sälj. I tjänsten innebär ett visst resande i Europa så väl som Asien. Som person är du strukturerad, noggrann, utåtriktad och affärsmannamässig. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift. God teknisk förståelse och god förhandlingsvana. Som person har du lätt för att skapa kontakt och är uppfinningsrik.Ditt ledarskap präglas av hög social kompetens och målfokusering. Vi erbjuderett spännande arbete på ett växande företag inom glas- och byggindustrin. Vi har trevlig gemenskap, en hög professionell nivå, och en miljö där utvecklingsmöjligheterna är många. Ledarskapet präglas av hög social kompetens i kombination med målfokuserad energi. Genomgående för all personal är att det finns en stark egen drivkraft och en delaktighet i att ständigt förbättra företagets position och konkurrenskraft.Vi sitter i ljusa, härliga lokaler i Länna industriområde Ledarskapet präglas av hög social kompetens i kombination med målfokuserad energi. I denna rekryteringsamarbetar GSAB med Rubino Rekrytering, och samtliga frågor angående tjänsten hänvisas till ansvarig kontaktperson Harry Rubino, 073 - 376 39 30. Då urvalsprocessen sker löpande är det bra att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Ansöker gör du via hemsidan www.rubino.se (http://www.rubino.se/), vi tar ej emot ansökningar på annat sätt. GSAB är nordens ledande grossist till glas- och byggindustrin. I närmare 60 år har vi varit leverantör till Sveriges glasmästerier. Vår produktbredd sträcker sig från beslag, profiler och förbrukningsvaror, till kompletta duschväggar, garderobsdörrar, glas- och skjutdörrar, räcken samt uterum; allt med glaset i fokus. Företaget är välkänt för produkter med enastående funktionalitet, hög kvalité och attraktiv design. Vi omsätter idag drygt 65 miljoner. Vi fortsätter att växa och vi ser en fortsatt stark efterfrågan på våra produkter. Läs mer på (http://www.gsab.se/) www.gsab.se (http://www.gsab.se)
Företag: Rubino Rekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga GSAB söker en strategisk Inköpschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: GSAB söker en strategisk Inköpschef

Modersmålslärare i Finska 25%
Nykvarns kommun är en liten och dynamisk kommun med goda kommunikationer både mot Eskilstuna/Strängnäs och Stockholm samt närhet till naturen. Antalet invånare ökar och därmed också kravet på kommunal service. All kommunal verksamhet är samlad i en enda förvaltning med kommunstyrelsen som anställningsmyndighet. Totalt antal anställda uppgår till ca 700 personer. Turingeskolan är en F-6 skola belägen i Nykvarn. Vi har goda förutsättningar och kommunen har högt ställda förväntningar på vår verksamhet. Visionen är att Nykvarns förskolor och skolor ska vara Sveriges bästa 2025. Vi är redan på god väg att lyckas nå det målet. Vår styrka ligger i att ha en kompetent personalgrupp med höga ambitioner. Det handlar framförallt om att stärka det kollegiala lärandet kring handledning och gemensam planering. Nykvarn ligger ca 30 minuter från Stockholm eller Eskilstuna med snabbtåget. Vi söker dig som vill arbeta som modersmålslärare i finska 25% på våra grundskolor i Nykvarn. Uppdraget innebär att du självständigt kan planera, genomföra och utvärdera din undervisning. Vi söker dig som är utbildad modersmålslärare i finska. Du ska ha mycket goda kunskaper i finska och goda kunskaper i svenska språket. Vi lägger stor vikt vid att du kan samarbeta och kommunicera med elever, kollegor och föräldrar. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 25%. Intervjuer sker fortlöpande. Välkommen att höra av dig!
Företag: Nykvarns kommun
Ort: Nykvarn
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare i Finska 25% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare i Finska 25%


Sök lediga jobb Receptionist Sollentuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se