Receptionist_Anläggningsansvarig Eskilstuna jobb - lediga jobb

Receptionist_Anläggningsansvarig Eskilstuna jobb Receptionist_Anläggningsansvarig Eskilstuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Receptionist_Anläggningsansvarig Eskilstuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Receptionist_Anläggningsansvarig Eskilstuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Jouransvarig till Adecco Outsourcing- Stockholm

  2. Lärare i praktiska och estetiska ämnen- Solna

  3. Socionom med driv och engagemang sökes!- Upplands-Bro

  4. Gymnasielärare i svenska och tyska- Botkyrka

  5. Vägprojektör Karlstad- Stockholm

  6. Gy-lärare Mediaproduktion Digitalt skapande och- Stockholm

  7. BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption- Stockholm

  8. Bilmekaniker sökes till Stockholm- Stockholm

  9. Sommarjobb som kundvärd- Stockholm

  10. Credit controller till internationellt företag!- Stockholm


Mer beskrivning

Jouransvarig till Adecco Outsourcing
Är du intresserad av personaladministration och bemanning? Är du duktig kommunikatör och problemlösare? Är du morgonpigg? Om du svarar ja på dessa frågor bör den här tjänsten intressera dig!   Hur ser din arbetsdag ut? Adecco Outsourcing ansvarar för funktioner som internservice, växel & reception ute på plats hos våra kunder. För att våra konsulter alltid ska finnas på plats har vi en viktig jour / backup verksamhet. I din roll som Jouransvarig kommer du att planera och administrera Adecco Outsourcings jourverksamhet och fungera som ett stöd och backup till våra konsultchefer. Du säkerställer att konsulter bokas ut på uppdrag och planerar utbildning och upplärningar. Du jobbar måndag till fredag, men din roll som Jouransvarig kräver att du 3 dagar i veckan ska finnas på plats och vara tillgänglig för våra kunder från kl 06.00. Vem trivs här? Du är entusiastisk inför arbete med personaladministration och är noggrann och ordningsam. Gillar du att arbeta i ett högt tempo där teamkänsla, flexibilitet, problemlösning och intitivativförmåga är dina ledord kommer du att trivas här! Du kommer 3 dagar i veckan att börja kl 06.00, vilket innebär att du måste vara morgonpigg. Vana av bemanning och personaladministration är meriterande. Du har goda allmänna systemkunskaper och är duktig i Officepaketet, samt har lätt för att uttrycka dig och kommunicera i både tal och skrift. Det är även meriterande om du tidigare har arbetat som ambulerande konsult. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas i mitten/slutet av augusti. Urvalet kommer att påbörjas under v.32. Vid frågor kring rekryteringsarbetet vänligen kontakta Magnus Wiberg 018-653300 (under vecka 29) eller Pia Antill 08-59898372 (fr.o.m. vecka 30) Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Jouransvarig till Adecco Outsourcing jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jouransvarig till Adecco Outsourcing

Lärare i praktiska och estetiska ämnen
Tallbackaskolan är en kommunal grundskola i Huvudsta i Solna. Skolan har ca 440 elever från förskoleklass till årskurs 9 och även tre särskoleklasser. Skolans mål är goda studieresultat, trygghet, ansvar och respekt. På Tallbackaskolan jobbar vi i ämneslag och arbetslag. Skolan har bra kommunikationer med närhet till såväl tunnelbanan, bussar som Solna Centrum och Pampasområdet. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en lärare i trä- och metallslöjd som har goda ämneskunskaper, känner sig trygg i mentorsrollen och som vill vara med och utveckla vår skola. Till Tallbackaskolans arbetslag söker vi kollegor med goda ledaregenskaper i klassrummet och som värdesätter samarbete. Vi tror att du har såväl engagemang, pedagogisk kompetens som handledarförmåga. På Tallbackaskolan erbjuds du ett spännande och utvecklande arbete tillsammans med kollegorna. Arbetet i skolan präglas av att vi har höga förväntningar på våra elevers studieresultat och på att vi alla vill ha en trygg skola med god arbetsro. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet. KVALIFIKATIONER Lärarexamen.
Företag: Solna Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i praktiska och estetiska ämnen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i praktiska och estetiska ämnen

Socionom med driv och engagemang sökes!
Upplands-Bro välkomnar dig till en underbar kommun i frammarsch och där utveckling står i centrum. Vi sitter en stenkast från Kungsängens station och har en underbar utsikt över Mälaren. Våra värdeord är Helhetssyn, Engagemang och Professionalitet Biståndsenheten ingår i Myndighets- och beställaravdelningen inom Socialkontoret. Vi är inne i en spännande utvecklingsfas med brukaren i fokus och söker nu dig som gillar utmaningar. Vi söker dig: - Socionomexamen eller motsvarande utbildning med inriktning mot LSS - Du är intresserad av nya lösningar, nya arbetssätt och en ständig pågående   metodutveckling   - Du har en god empatisk förmåga, professionellt agerande och arbetar strukturerad. - Du har lätt för att samarbeta, vågar ta beslut och är duktig på att kommunicera både   muntligt och  skriftligt - Meriterande är att man har erfarenhet av IT-stödet ProCapita. - Körkort är ett krav Vi erbjuder en arbetsplats med högt tempo, trevliga arbetskamrater där humor är en viktig ingrediens. Vi har extern handledning och friskvårdssubvention. Arbetsplatsen är belägen centralt i Kungsängen, två minuters gångväg från pendeltåg, bussar, bilparkering och allmän service. Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Lön: Månadslön med individuell lönesättning Tillträde: enligt överenskommelse. Du är välkommen att kontakta Isabel von Wachenfeldt, chef för Biståndsenheten. Tel: 08-581 696 16. E-post, isabel.vonwachenfeldt@upplands-bro.se eller Havva Ilhan på Personalavdelningen, Tel: 08- 581 696 66. E-post: havva.ilhan@upplands-bro.se Fackliga företrädare: VISION och Akademikerförbundet SSR kan nås via kommunens växel: 08-581 690 00.  Urval och intervjuer ske löpande, varför vi gärna ser din ansökan snarast, dock senast 2013-08-18 När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Socionom med driv och engagemang sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socionom med driv och engagemang sökes!

Gymnasielärare i svenska och tyska
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 80 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt Sveriges yngsta och mest internationella befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Tullinge gymnasium är en vackert belägen skola i närheten av Södertörns högskola, med 670 elever. Här läser eleverna på Ekonomiprogrammet samt på Naturvetenskapligt och Samhällsvetenskapligt program med olika inriktningar och profiler. Vi erbjuder även Vård- och omsorgsprogrammet. Skolan har ett tydligt kunskapsfokus med elevens lärande i centrum och vi redovisar år efter år goda studieresultat. Trivseln bland elever och lärare är hög. Från hösten 2012, har vi satsat på ”en dator till varje elev” för alla elever från och med åk1. På grund av högt söktryck, föräldra- och tjänstledigheter har vi glädjen att få anställa flera nya medarbetare inför nästa läsår. Vi kräver att du är behörig gymnasielärare, gärna med något eller några års erfarenhet, har dokumenterat goda ämneskunskaper, ett starkt intresse för och kompetens i IKT-baserade arbetssätt, tar ditt mentorskap på allvar och sätter elevens lärande i centrum. I gengäld erbjuder vi en stimulerande lärmiljö, trevliga elever och kompetenta kollegor. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Lärare i svenska och tyska, 100%, vikariat. Arbetsuppgifterna består i att undervisa i svenska, retorik och tyska på ekonomiprogrammet. I tjänsten ingår även mentorskap för en Ek-klass samt arbete i programlag. KVALIFIKATIONER Lärarexamen med ämnesbehörighet.
Företag: Botkyrka kommun, Tullinge gymnasium
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare i svenska och tyska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare i svenska och tyska

Vägprojektör Karlstad
GOveteran är kanske det första bemanningsföretaget i Sverige som uteslutande fokuserar på uthyrning och rekrytering av 40+. GOveteran hyr ut och rekryterar erfaren personal till företag, organisationer och personer som värdesätter kompetent och kunnig personal för längre eller kortare tid. GOveteran vill verka för att tillvarata den erfarenhet och rutin som finns i vuxna generationer. GOveteran vill verka för generationsöverskridande kunskapsöverföring. GOveteran vill motarbeta fördomar och integrera åldrar. Vi visar att den vuxna delen av befolkningen har framtiden för sig. Välj oss som jobbcoach! GOveteran är partner till Arbetsförmedlingen och genomför jobbcoaching för seniorer. Nu söker vi för vår kunds räkning en erfaren och rutinerad Projektör inom väg och gata. Kunden är ett konsultföretag och är ett företag i branschens absoluta framkant med spännande och utvecklande uppdrag. Tjänsten är placerad i Karlstad. Kanske har du bott och arbetat några år utanför länet och har börjat längta ”hem”. Din akademiska utbildningsnivå är Civilingenjör väg och vatten eller motsvarande, med kompletterande yrkeserfarenhet. alternativt är du ingenjör inom byggsektorn. Utöver din grundutbildning så ser vi gärna att du har erfarenhet inom exempelvis något av områdena vattenbyggnad, väg och gata. Vi ser helst att du har 5-10 års erfarenhet från anläggningsbyggande, i en roll som projektledare, platschef/arbetschef, projekteringsledare, eller byggledare i större uppdrag. Alternativt att du har erfarenhet från totalentreprenader, gärna som entreprenör eller beställare. Dina erfarenheter och kvalifikationer Högskoleutbildning och 5-10 års relevant arbetslivserfarenhetGoda kunskaper i projektledning.Tidigare erfarenheter av totalentreprenader inom vattenbyggnad, väg eller gata.God förmåga att uttrycka Dig i tal och skriftVana att självständigt driva arbetsuppgifterFör att lyckas som vägprojektör har du ett strukturerat arbetssätt med fokus på tid, kostnad och kvalitet samt är van att fatta beslut och att prioritera. Du är affärsmässig och handlingskraftig och trivs med att arbeta i team. Sökande med längre senior erfarenhet inom dessa områden men utan formell högre utbildning är också varmt välkomna att ansöka! Frågor besvaras av Thomas Hagberg på telefon 0703-563 924 Urval kommer att ske löpande så registrera din ansökan omgående. Då vi inte tar emot ansökningar via e-mail eller postade ansökningar via ordinär postgång vänligen sök istället via vår hemsida www.GOveteran.se
Företag: GOveteran
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vägprojektör Karlstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vägprojektör Karlstad

Gy-lärare Mediaproduktion Digitalt skapande och
Folkuniversitetet är huvudman för en gymnasieskola i Stockholms innerstad - Kungstensgymnasiet. Vi erbjuder två program, ett samhällsvetenskapligt program och ett estetiskt program med inriktning mot samtida fotografi. Gymnasieskolan har ca 300 elever men i byggnaden finns också en mängd andra utbildningar och kurser. Vi har en internationell profil och vi söker ämnesövergripande kopplingar. Två treveckorsperioder varje läsår arbetar vi i projektform. Vår elevsyn bygger på en tilltro till människans inneboende möjligheter och vi betonar grupprocessen som en gynnsam förutsättning för individens lärande. Vår höga ambitionsnivå gör arbetet utvecklande och stimulerande. Arbetslaget gör den enskilde läraren ännu lite bättre.  Vi söker från och med 2013-08-12 en gymnasielärare på heltid med behörighet att undervisa i  Digitalt skpande och Mediaproduktion på vårt Estetiska program där vi arbetar med samtida fotografi.    Vi tror att du idag arbetar som gymnasielärare och har några års erfarenhet. Du har gedigna ämneskunskaper och brinner för att arbeta med ungdomar och deras utveckling. Har du dessutom branscherfarenhet från det aktuella området är det meriterande. Du är van att arbeta med gymnasieskolans kursplaner och har förmåga att se möjligheter till anpassning av givna kurser till programmets inriktning. Du söker efter beröringspunkter mellan ditt eget och övriga ämnen samt med vår omvärld. Du inser utifrån detta att samarbete med andra lärare är essentiellt för att lyckas med uppdraget eftersom det som händer i det egna klassrummet är en mindre del av en större helhet.  Dessutom värdesätter du möjligheten att arbeta i en stor och mångfacetterad utbildningsorganisation. Endast behöriga sökande är aktuella för oss. Du kan läsa mer om vårt gymnasium på vår hemsida www.kungstensgymnasiet.se   Välkommen med din ansökan här nedan under "sök tjänst"!  Sista dag för ansökan är den 31 juli 2013. Kontakt Per  Persson rektor per.persson@folkuniversitetet.se 070 169 77 50 Karin Lennermark bitr rektor och programansvarig karin.lennermark@folkuniversitetet.se 070 169 77 11
Företag: Folkuniversitetet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Gy-lärare Mediaproduktion Digitalt skapande och jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gy-lärare Mediaproduktion Digitalt skapande och

BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption
BSH Home Appliances AB Presentation Poolia Juridik söker för BSH Home Appliances räkning en kvalificerad Compliance Officer för ett interimsuppdrag med placering i Solna från och med september 2013 till och med januari 2015. Under vikariatet kommer du ansvara för den nordiska Compliance and Internal Audit avdelningen. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta med varierande juridiska ämnesområden inom Norden och Baltikum och ser det som en utmaning. Att du klarar av att hantera många kvalificerade frågor och därtill att följa dem i mål ser du som självklarhet. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med våra externa juridiska ombud i Norden. Vi söker en erfaren och självständig jurist med hög integritet som kan hantera compliancerelaterade frågor inom hela den nordiska verksamheten med tyngdpunkt på konkurrensrätt och antikorruptionsfrågor. Även dataskyddsfrågor kan förekomma. Då BSH är en sälj- och marknadsorienterad organisation bör du därför ha ett affärsmässigt tänk för att kunna hantera de olika frågorna. I dina arbetsuppgifter kommer bland annat ingå: • Aktivt arbete med compliancefrågor som rör BSH: s verksamhet i de nordiska länderna samt Baltikum • Juridisk rådgivning åt ledning och organisation inom bolagets diverse verksamhetsområden i hela Norden med fokus på konkurrensrätt, antikorruptions- och dataskyddsfrågor • Hålla behovsanpassade interna utbildningar för den nordiska organisationen inom complianceområdet. • Bygga ut funktionen internrevision inom den nordiska organisationen, med särskild fokus på att följa de olika kraven ur ett complianceperspektiv • Säkerställa rapporteringen till BSH:s huvudkontor och den centrala complianceavdelningen. I rollen kan det förekomma en del resor inom Norden och Europa, främst till BSH:s huvudkontor i Tyskland. Du kommer att ingår i den nordiska ledningsgruppen och rapportera direkt till CFO. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har: • Mellan 3-6 års erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete på advokatbyrå eller som bolagsjurist med inriktning på konkurrensrätt eller antikorruptionsfrågor • Erfarenhet av att självständigt driva olika compliancerelaterade ärenden, gärna i en internationell miljö • Van att hålla utbildningar anpassade till organisationens behov • Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Meriterande är om du dessutom har erfarenhet av att arbeta med frågor rörande dataskydd och personuppgiftslagen samt förstår andra nordiska språk. Du bör vara: • Van att arbeta i en resultatorienterad organisation • Förtroendeingivande och har lätt för att knyta kontakter och skapa relationer • Uppskattar att ta stort eget ansvar samt har hög integritet. • Positiv och prestigelös i samarbetet med kollegor och kunder • Resultatfokuserad Ansökan kommer att behandlas löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Zarina Virsholm: Telefon: +46 (8) 555 650 57 E-mail: zarina.virsholm@poolia.se Skicka din ansökan snarast via e-post till: zarina.virsholm@poolia.se Företagsbeskrivning Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater! BSH Home Appliances AB ingår i BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH med 40 000 anställda och huvudkontor i München. BSH är en av Europas ledande och världens tredje största aktör inom hushållsapparater, t ex kylskåp, diskmaskiner och dammsugare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på över 9 miljarder euro. Med intelligent teknik, utmärkt design och produkter som är enkla att använda inspirerar vi kunder över hela världen. I Norden och i Baltikum arbetar 500 anställda med försäljning, marknadsföring och service av hushållsapparater av märkena Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff och Constructa. Det nordiska huvudkontoret ligger i Solna. Läs gärna mer om våra produkter på www.bosch-home.se, www.siemens-home.se, www.gaggenau.se. Om själva BSH-koncernen kan du läsa mer på www.bsh-group.com Företagets hemsida www.bsh-group.com Sluttext Ansökan kommer att behandlas löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Zarina Virsholm på: Telefon: +46 (8) 555 650 57 E-mail: zarina.virsholm@poolia.se Skicka din ansökan snarast via e-post till: zarina.virsholm@poolia.se
Företag: BSH Home Appliances AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption

Bilmekaniker sökes till Stockholm
Arena Personal AB Om företaget Vi söker en bilmekaniker för anställning hos Vanadis Gummi AB. Vanadis Gummi startade i Vasastan 1971. Företaget har specialiserat sig på hjulinställningar och jobbar med den senaste utrustningen i branschen. Företaget är auktoriserat av Däckspecialisternas Riksförbund, DRF. Vår idé och vision är att ge våra kunder mer service på samma adress, kundens tid är värdefull. Vi har tre kända varumärken knutna till oss för att alltid vara uppdaterade inom varje område och kunna ge kunden bästa möjliga service och trygghet. Arbetsuppgifter Arbetet består av felsökning, service och reparationer av personbilar. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete med kunder, leverantörer och övriga personal i verkstaden. Du bokar in kunder, lämnar prisofferter, beställer reservdelar och registrerar uppgifter i olika dataprogram. Vi finns centralt i Stockholms innerstad, med bra kommunikationer och parkering. Vi har en stabil kundkrets och satsar på god service. Din profil Vi söker dig som trivs som bilmekaniker och vill utvecklas inom ditt yrke. Du har en positiv inställning till ditt jobb och har lätt att lära. Som person är du flexibel, självgående och stresstålig eftersom tempot stundtals är högt. Du har en fordonsteknisk utbildning och har hunnit skaffa dig minst 3 års erfarenhet i branschen. Du ska ha god erfarenhet av att jobba med hjulinställning eftersom det är en stor del av jobbet. Du förstår vikten utav god service gentemot såväl nya kunder samt gamla. Du ska ha god datavana och kunna arbeta både i Word och Outlook. Du ska ha ett proffsigt kundfokuserat arbetssätt, med inriktning på försäljning. B-körkort är ett krav. Denna rekrytering görs i samarbete med Arena Personal. Vi ser fram emot din ansökan snarast då intervjuer sker löpande. Om du passar in på profilen, välkommen med din ansökan här. Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Bilmekaniker sökes till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bilmekaniker sökes till Stockholm

Sommarjobb som kundvärd
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning Vi söker kundvärdar för uppdrag med varierande längd i sommar ute hos kund. Som kundvärd kommer du att få varierade arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med allt ifrån posthantering, fastighetsskötsel, sortering och godsmottagning. Du är en ”doer” som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du bör vara en person som trivs med många bollar i luften och varierande arbetsuppgifter. Vi erbjuder en utvecklande tjänst där du får chans att knyta nya kontakter och samla på dig nya arbetserfarenheter. Vi söker dig som är strukturerad och servicemedveten. Tjänsten kommer att vara förlagd hos våra kunder i Stockholmsområdet. Arbetstiderna är måndag - fredag 08.00-17.00, men kan variera beroende på uppdrag. För dessa uppdrag bör du vara tillgänglig från juni till augusti. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceminded och ser lösningar istället för problem. Du skall vara praktiskt lagd. Tidigare erfarenhet av vaktmästeri eller kundservice är meriterande, men ej ett krav. Som person bör du vara social, serviceminded och inte rädd för nya utmaningar. Vi söker dig som är: Väldigt flexibel Älskar utmaningar Stresstålig Brinner för att lära sig nya saker Social, positiv och hög serviceanda Känner du att tjänsten passar dig, sök redan idag på www.uniflex.se!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb som kundvärd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb som kundvärd

Credit controller till internationellt företag!
Har du ett intresse för ekonomi, trivs med kundkontakt och vill använda dina engelska kunskaper dagligen? Adecco Finance & Legal har uppdraget för just dig hos vår kund i norra Stockholm! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att ges möjligheten att arbeta i en internationell miljö där du får använda dina kunskaper i en öppen och välkomnande miljö! Som Credit Controller kommer du att jobba mycket med internationella kontakter och ge support till säljenheterna i Europa. Vidare har du även mycket kommunikation internt med medarbetare inom företaget. Främst kommer du att arbeta med att genomföra kreditanalyser, kontrollera kreditvärdighet, se över betalningshistorik etc. Du analyserar kundbeteende för att minska risker och vidtar åtgärder på ett effektivt sätt! Du får här chansen att ta stort eget ansvar och arbeta i en självständig roll! Vem trivs här? Har du en ekonomisk gymnasieutbildning som lägst och är flytande i engelska, både i tal och skrift, kommer du att passa riktigt bra i tjänsten! Du har skaffat dig erfarenhet av liknande uppgifter och känner dig trygg i dina kunskaper kring ekonomi och administration. Dina datakunskaper är goda, du trivs med att ha kontakt över telefon och du har arbetat en del i Excel och SAP tidigare. Om du har en positiv inställning, är framåt och social som person kommer du att trivas riktigt bra i rollen och i organisationen! Vidare kommer din förmåga att arbeta noggrant samt i högt tempo komma väl till pass. Du gillar att arbeta i en händelserik miljö där du får använda din goda förmåga till argumentation, i din kommunikation är du tydlig och kan snabbt fatta beslut vid behov!   Vad erbjuder vi? Vår kund är ett internationellt bolag med medarbetare från olika delar av värden på avdelningen i Stockholm. Teamet präglas av god stämning och gemenskap där samarbete är av stor vikt. Tjänsten är ett längre konsultuppdrag och ska tillsättas i september och pågå till november 2014. Som konsult är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid.  Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas snarast möjligen och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Credit controller till internationellt företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Credit controller till internationellt företag!


Sök lediga jobb Receptionist_Anläggningsansvarig Eskilstuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se