Redovisningsansvarig Botkyrka jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Redovisningsansvarig Botkyrka. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Redovisningsansvarig Botkyrka. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Apotekschef till våra apotek i Ängelholm- Ängelholm
- Redovisningsekonom till Sydvatten i Malmö- Malmö
- Serviceingenjör- Lund
- 10-årigt barn söker personlig assistent i Åhus- Kristianstad
- Package Validation Specialist- Lund
- Automation Engineer Industrial IT- Lund
- Butiksbiträde sökes till Fiskhuset i Höllviken- Vellinge
- QUALITY INSPECTION TEAM LEADER - Temporary Position- Lund
- Örestadskliniken söker distriktssköterska eller erfaren sjuksköterska- Malmö
- KIA Kvalitetsstäd söker sommarjobbare- Malmö
Mer beskrivning
Apotekschef till våra apotek i ÄngelholmÄra alla dina sidor! Kronans Apotek är en apotekskedja som strävar efter 100 procent nöjda kunder varje dag. Vi jobbar över tre områden Recept, Hälsa och Skönhet. Vi har idag en marknadsandel på ca 20 %, över 320 apotek och 2600 anställda i Sverige. Kronans Apotek är en del av läkemedelskoncernen Oriola med säte i Finland och verksamhet i Sverige och Finland. Koncernen hade ett rörelseresultat på 61,1 Miljoner EUR under 2016. Kronans Apotek arbetar för att våra kunder ska känna sig vackrare på utsidan och friskare på insidan. Vill du vara med och arbeta för en bättre hälsa för 65 000 kunder varje dag? Vi söker dig som liksom vi värderar öppenhet, ansvarstagande, initiativrikedom, samarbetsvilja och glädje! Vi söker nu en apotekschef till våra apotek på Storgatan och Laxgatan i Ängelholm Som Apotekschef på Kronans Apotek ansvarar du för att leda, motivera, engagera och coacha dina medarbetare till resultat på apoteket. Arbetet är både strategiskt men framförallt operativt. Vi söker dig som vill skapa arbetsglädje bland medarbetarna och verka för 100 % nöjda kunder. Ansvarsområden ⢠Ekonomiskt ansvar för budget och resultatuppföljning. ⢠Initiera och utveckla lokala samarbeten och relationer på orten. ⢠Arbeta för att positionera apoteket starkt på marknaden. ⢠Totalt personal- arbetsmiljö- och kvalitetsansvar för apoteket. ⢠Ansvara för att apoteket har en optimal bemanning genom schemaläggning. ⢠Attrahera, Rekrytera, behålla och vidareutveckla din personal på apoteket. ⢠Leda och utveckla arbetet och medarbetarna på apoteket mot uppsatta mål. ⢠Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik. ⢠Fördela relevant information inom apoteket och dess medarbetare. ⢠Arbeta för att stötta vår platta organisation med ett operativt och nära ledarskap. ⢠Ansvara för att du och dina medarbetare delar och lever våra värderingar. Personlig profil ⢠Kommunikativ, stöttande, coachande och närvarande. ⢠Positiv, inspirerande och lätt för att samarbeta med andra. ⢠Kundorienterad och affärsnära med förståelse för resultat. ⢠Beslutsam, handlingskraftig, ansvarsfull och strukturerad. Bakgrund ⢠Legitimerad apotekare eller receptarie, alt apotekstekniker eller annan relevant bakgrund. Sista ansökningsdag: 2018-06-30 Anställningsform: heltid 40 h/v Tillträde: 18-06-15 eller enligt överenskommelse Är du den vi söker efter? Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, skicka din ansökan redan idag. Vid frågor om tjänsten kontakta: Diana Larsson 070-0829591 Fackliga representanter: Sveriges Farmaceuter pernilla.hillerborg@kronansapotek.se och Unionen gunilla.andersson@kronansapotek.se Säljsamtal undanbedes! Välkommen med din ansökan! Kronans Apotek kan erbjuda dig ett hållbart, meningsfullt, stimulerande och utmanande arbete där hälsa står i fokus. Varje dag kan du hjälpa och följa våra kunder genom livet i olika viktiga ögonblick. Som medarbetare är du grundstenen i vår verksamhet. Oavsett var du befinner dig i din karriär satsas vi på dig som medarbetare. Det är vårt löfte till dig.
Företag: Kronans Apotek
Ort: Ängelholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Apotekschef till våra apotek i Ängelholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apotekschef till våra apotek i Ängelholm
Redovisningsekonom till Sydvatten i Malmö
Sydvatten AB är ett kommunägt företag som producerar dricksvatten till 900 000 invånare i västra Skåne. Bolaget bildades 1966 och är i dag en av Sveriges största dricksvattenproducenter. Sydvatten äger och driver Bolmentunneln, de två vattenverken Ringsjöverket och Vombverket samt huvudledningssystemet för distributionen av dricksvatten.Genom samarbetet i Sydvatten kan de 16 delägarkommunerna garantera sina invånare, skolor, sjukhus och företag en säker, hållbar och kostnadseffektiv dricksvattenförsörjning. Vill du vara del av en organisation som präglas av långsiktighet, affärsmässighet och samhällsnytta? Är du en person som är ansvarstagande med en härlig framåtanda och som brinner för redovisning? Stämmer detta på dig så kan det vara du som är den nya medarbetaren till ekonomiavdelningen på Sydvatten i Malmö! Ansvarsområden och arbetsuppgifter Din roll spänner över hela ekonomiprocessen från hantering av reskontror till årsredovisning. Du ingår i ett team på ekonomiavdelningen och har en god samarbetsförmåga likväl som du är självgående och trygg i din arbetsroll. Dina arbetsuppgifter innefattar alltifrån reskontrahantering, löpande redovisning, betalningar, moms och skattedeklarationer, månadsavstämningar, tertialbokslut, årsbokslut och årsredovisning. Du är en kompetent och engagerad redovisare som är väl insatt i regelverket kring redovisning och bokföring liksom momsregler och skattehantering. Då Sydvatten står för utveckling ser vi gärna att även du är intresserad av utveckling av såväl processer som ekonomisystem, med effektivitet och kvalitet i fokus. Du erbjuds ett omväxlande och stimulerande arbete i ett kunskapsföretag där beroendet av den enskilda medarbetarens kunskap och erfarenhet är stort. Sydvatten kännetecknas av en öppen och prestigelös atmosfär med hög trivsel. För rätt person erbjuds goda möjligheter att påverka såväl utformningen som utvecklingen av rollen. Din bakgrund och erfarenhet Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom redovisning och har en god erfarenhet och stort intresse för redovisning. Erfarenhet från revisionsbranschen är meriterande. Du har stor vana av att arbeta i affärssystem samt har goda kunskaper i Excel. Det är överlag viktigt att du har en god IT-mognad och ett intresse av frågor relaterade till affärssystem och hur de kan användas på bästa sätt. Personlighet För att lyckas och trivas i rollen behöver du ha en god förmåga att samarbeta, vara självgående och kommunikativ samt ha en positiv framtoning. Som person är du noggrann, strukturerad och trygg i din roll vilket innebär att du har förmåga att stödja såväl som utmana dina kollegor. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Sydvatten med SJR in Scandinavia AB. Är detta din nästa utmaning ser vi gärna att du ansöker snarast då vi arbetar med löpande urval. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotta Jerleke 040 â 665 51 03. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: SJR
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till Sydvatten i Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till Sydvatten i Malmö
Serviceingenjör
Har du en teknisk utbildning och vill ta nästa steg i karriären som Serviceingenjör? Vi söker nu en teknikintresserad och driven serviceingenjör som får chansen att bli del av ett mycket expansivt, dynamiskt och kunnigt team! I denna spännande roll kommer du att arbeta som en del av vårt field operations team i Sverige. Mestadelen av arbetet sker hos kund där du utför service på Tetra Pak-utrustning. För att kunna utföra ditt uppdrag på bästa vis tillhandahåller Tetra Pak servicebil, telefon och dator. Vi söker dig som har rätt inställning och en stark motivation att utvecklas. Arbetet är i hög grad praktiskt och självständigt och detta är något du lockas av. Sannolikt har du alltid haft ett brinnande tekniskt intresse och en drivkraft att lösa problem. Att arbeta som serviceingenjör kräver förutom ett tekniskt kunnande en utpräglad servicekänsla. Du företräder Tetra Pak och ditt agerande och engagemang kommer på ett tydligt sätt påverka kundernas uppfattning om Tetra Pak som företag. Vi söker just nu en person baserad i Skåne. Huvudsakliga ansvarsområden -Utföra förebyggande underhåll och felsökning, installation och uppstart på Tetra Paks utrustning samt driva kontinuerlig förbättring hos kund -Samarbeta med kund för att upprätta och upprätthålla ett kontinuerligt positivt förhållande samt följa upp och agera på frågor och problem hos kund. -Genomföra utbildningar av kundpersonal på förpackningsutrustning Kvalifikationer Som person är du är flexibel, inlyssnande och har kundens behov i fokus samtidigt som du kan prestera i pressade situationer. Du har en teknisk utbildning, men din främsta styrka är din tekniska bredd och förmåga att hantera både teori och praktik. Du lockas av komplexa problem och drivs av att hitta nya lösningar. I vår utrustning samverkar el, pneumatik, PLC-styrningar, servomotorer och hydraulik och vi förutsätter att du strävar efter att utveckla dina kunskaper. Jobbet kräver körkort och goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt. Du behöver kunna tala flytande svenska. Ansök online på www.tetrapak.com senast den 12:e Juni, 2018. Du är välkommen att kontakta rekryterande chef Olof Larsson på 046-36 3694 . För facklig information vänligen kontakta Unionen/Margret Ahlberg på +46 46 36 5168 eller Sveriges Ingenjörer/ Lars Haraldsson på +46 46 36 2533. För information om din ansökan är du välkommen att kontakta rekryterare Maria Glimberg på 046-36 1767.
Företag: Tetra Pak
Ort: Lund
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceingenjör jobb, Serviceingenjör Lund, Serviceingenjör Tetra Pak
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceingenjör
10-årigt barn söker personlig assistent i Åhus
Assistansverksamhet Arbetsuppgifter Personligassistent till ett 10 årigt barn i Åhus - Kristianstads området. Arbetsuppgifterna kan variera efter vad som behövs. Barnet tycker om simma, rida. Förekommer arbete på nätter och helger då personen kräver dygnet runt assistans. Barnet är i behov av full assistans Utbildning/Erfarenhet: Behövs en person som är glad, positiv, ansvarsfull och självständig. Krav: Personligassistentutbildning, svenska i tal och skrift. Simkunnig. Ansökan med CV och personligt brev lämnas till mail: svensk.assistent@hotmail.com
Företag: Masih Josefsson Assistent
Ort: Kristianstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 10-årigt barn söker personlig assistent i Åhus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 10-årigt barn söker personlig assistent i Åhus
Package Validation Specialist
Would you like to join our team and develop world class packages within Carton Bottle & Gable Top & Tetra Recart? Then this opportunity might be your next step! The Package Development & Food team within Carton Bottle & Gable Top & Tetra Recart is now looking for a Package Design & Validation Specialist with a deep knowledge in virtual engineering. We will focus even more on Virtual engineering methods to increase quality in our solutions and to shorten lead times. Our products are Tetra Evero Aseptic®, Tetra Top®, Tetra Rex® and Tetra Recart®. All of them give brand owners unique possibilities for differentiation. We drive our development and product lifecycle work in cross-functional teams working with an agile approach. We are customer focused and work with enthusiasm to deliver on our commitments. The position is based in Lund, Sweden. Main Responsibilities - Drive creation and use of virtual engineering tools with focus on package. Support projects teams and guide engineers as a specialist. - Support the translation of requirements into package design attributes to develop robust solutions - Lead advanced problem solving - Co-ordinate and perform package verification and validation activities, internally and at suppliers or customers. - Coordinate and execute package activities according to existing procedures, standards and methods. Qualifications Past practical experience in product development within packaging is highly appreciated as well as experience in technical test methodologies in the area of primary and secondary packaging. A deep knowledge and interest in advanced virtual engineering is a must with at least 5 years practical experience. The successful candidate has a good knowledge in finite element tools (FEM) such as Abaqus as well as programming skills in Python and Matlab. The candidate should also be well acquainted and self-sufficient in physical testing and paper/polymer physics. You are a person with strong analytical skills and understands complex technical interactions. You are a strong collaborator, enjoying teamwork across functions and disciplines. At the same time, you are expected to lead and execute engineering tasks. For this position we believe that you have at least a Master's degree in Engineering, preferably in mechanics or physics. You have good communication skills, both verbal and written English, preferably also Swedish. Please submit your application online at www.tetrapak.com no later than June 11, 2018. For further information about the position, please contact Anna Eriksson at +46 733 36 20 67. For trade union information please contact Sveriges Ingenjörer/ Ted Andersson at +46 46 36 46 23 or Unionen/Bo Larsson at +46 46 36 22 27. For information about your application, please contact recruiter Valentina Harabagiu at +46 46 36 23 69.
Företag: Tetra Pak
Ort: Lund
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Package Validation Specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Package Validation Specialist
Automation Engineer Industrial IT
Would you like to support Tetra Pak Business Unit Liquid Food in the digital revolution? With our ownership and responsibility of automation of our Branded Processing Units (BPUs) and Key Components we are building the future. Now we need to increase our capacity, with a team player that could help us with the next steps in the digital world. In this position you will work cross product platforms focusing on technology and product development projects, from initial ideas to automation/industrial IT solutions ready for deployment in our BPUs. Focus is to make our product easy to integrate, increase the efficiency in order fulfilment and continue to build our future automation platform enabling the digitalization business of today. This position is based in Lund. Main responsibilities -Align, develop and implement our automation platform for BPUs and Key Components including; ?Automation Strategy -Industrial IT solutions -Next generation of connectivity -Validation and testing ?Set requirements on validation and take ownership Qualifications To be successful in this role you need to be a team player and have the ability to build trust on different levels. Furthermore, you have a strong drive, are result oriented and have a structured way of working. You are used to trouble shoot and to solve problems. Needed skills: -Experience in programming PLC, Siemens and/or Rockwell -Background within automation with focus on industrial IT, Object oriented programming and SQL language -Experience in HMI, preferably InTouch Modern Application Additional skills: -Good knowledge about our Branded Processing Units (BPUs) with focus on automation -Good knowledge using Tetra Pak PlantMaster technology -Knowledge in programming Python, JavaScript, HTML 5 -Cloud based application We believe you have a solid background within automation with focus on industrial IT. You also have a University degree or a Technical diploma within a relevant area for the position as well. Experience from the field, have interest in or knowledge about concepts like "smart factories", Internet of Things" and "Industry 4.0" is a merit. A very good command of English, both written and oral is required. Please submit your application online at www.tetrapak.com no later than 12th of June 2018 For further information about the position, please contact Pontus Luedtke at +46 733 36 5397. For trade union information please contact Unionen/Stefan Andersson at +46 733 36 5028 or Sveriges Ingenjörer/Jaana Mathisson at + 46 733 36 5226. For information about your application, please contact recruiter Helena Erixon at + 46 733 36 1433.
Företag: Tetra Pak
Ort: Lund
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Automation Engineer Industrial IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Automation Engineer Industrial IT
Butiksbiträde sökes till Fiskhuset i Höllviken
Fiskhuset säljer fisk, sillinläggningar, smörgåstårtor, såser och skaldjur. De står inne på ICA toppen i Höllviken, i Deli-torget. De söker nu någon som kan jobba med försäljning och även hjälpa till att förbereda det som säljs. Erfarenhet är inget krav utan vi lär upp. Viktigt att man gillar att träffa människor och att man är serviceminded. Välkommen att besöka oss om du är intresserad av tjänsten!
Företag: Fiskhuset
Ort: Vellinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Butiksbiträde sökes till Fiskhuset i Höllviken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butiksbiträde sökes till Fiskhuset i Höllviken
QUALITY INSPECTION TEAM LEADER - Temporary Position
Are you passionate about quality and continuous improvements? Then the position as Quality Inspection Team Leader might be the next step for you. Our team, Supplier Quality Assurance/Supplier Management & Quality, part of the Supply Chain Capital Equipment, is dedicated to Tetra Pak becoming the indisputable industry leader in quality, by leading systematic activities with suppliers, and driving a quality mindset through the supply chain of Capital Equipment. In this role as Quality Inspection Team Leader you will be responsible for Quality Inspection team in Sweden, with the mission of assuring parts quality, with a proactive and reactive approach. This is a one-year temporary position based in Lund, Sweden. Main responsibilities - Define and drive quality inspection team strategies and actions - Lead quality inspection team daily activities, and able to prioritize quality inspectors' activities and allocate resources - Drive creation and report for relevant quality inspection team statistics and KPIs - Develop and drive continuously improvement activities of the process that are systematically used for quality inspection - Support the development of team competences, and team performance review to ensure the delivery on supplier quality strategy and priorities - Build strong collaboration between Supplier Quality Team and its Stakeholders - Maintain the inspection lab equipments and tools Qualifcations To be successful in this position, we believe you have: - Solid professional skills in quality inspection, able to develop and coach team members. - Strong analytical, reporting, planning and documentation skills. - Strong Customer, Quality and continuous improvement mindset. - Excellent networking and communication skills, and the ability to manage the change in a challenging environment. - University degree in Engineering or relevant. - More than 5 years of work experience leading quality inspection lab /or relevant experiences. - Experience from working with World Class Manufacturing, Lean or other continuous improvement systems will be a plus. - Excellence in spoken and written English and MS Office is a must. Please complete and submit your application in English online at www.tetrapak.com no later than June 3, 2018 We will review applications on an ongoing basis. For further information about the position, please contact Gustavo Marangoni at +46 46 36 5817 For trade union information please contact Unionen/Lisbeth Larsson +46 46 36 2320 or Sveriges Ingenjörer/Lars Haraldsson +46 46 36 2533 For information about your application, please contact Valentina Harabagiu at +46 46 36 2369
Företag: Tetra Pak
Ort: Lund
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga QUALITY INSPECTION TEAM LEADER - Temporary Position jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: QUALITY INSPECTION TEAM LEADER - Temporary Position
Örestadskliniken söker distriktssköterska eller erfaren sjuksköterska
Örestadsklinikens Vårdcentral öppnade 2009 och är en multidisciplinär klinik (vårdcentral, rehab, psykoterapi, BVC, BMM och gym). Kliniken har 65 anställda och 12 500 listade patienter. Vi är en privat vårdcentral som arbetar på uppdrag av Region Skåne och vi följer därmed riktlinjerna i Hälsovalet för primärvård. Fördelen med att arbeta inom en mindre enhet är att vi har en platt organisation med korta beslutsvägar vilket ger dig möjlighet att vara med och påverka klinikens framtida arbetssätt. Örestadskliniken söker dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till distriktssköterska eller som har bred kompetens som sjuksköterska, gärna med erfarenhet från eget mottagningsarbete. Vi söker 1-2 personer beroende på tjänstgöringsgrad, kompetens mm. På mottagningen möter du olika patienter såsom exempelvis dem med cirkulationsbesvär som har behov av utprovning av stödstrumpor och såromläggningar, patienter i behov av utredning och förskrivning på grund av inkontinens, omläggning av katetrar, infarter och portar samt bedömning av olika hudåkommor. Det är en fördel om du har förskrivningsrätt men annars ordnas det i samarbete med läkare. Med många patienter byggs en långvarig relation medan andra endast kommer på enstaka besök. Förutom variation på arbetsuppgifter och patienter har vi på kliniken ett nära samarbete med BVC, BMM, samt psykolog- och rehabenhet där på sistnämnda, både arbetsterapeut, fysioterapeut och kiropraktor ingår. Det gör arbetet mer stimulerande och roligt och vi kan enklare lösa patientens alla problem och arbeta patientcentrerat. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från vårdcentral. Språkkunskaper motsvarande svenska C1 enligt Europarådets nivåskala, är ett krav. Förutom eget mottagningsarbete ingår bedömningar via telefon, provtagning samt att 1-2 gånger/vecka ingå i vår akutmottagning. Sjuksköterskorna tar varje dag emot triagerade patienter för akuta bedömningar och om behov finns för besök hos t ex läkare ordnas det när patienten är på plats. Läkarna har akutmottagning samma tid och arbetet kring patienterna är teambaserat. Vi söker dig som kan arbeta i team såväl som självständigt. Du är trygg i din yrkesroll, positiv till nya utmaningar och engagerad som person. Du är nytänkande, serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Tjänsterna är tillsvidareanställningar, heltid eller deltid, med start enligt överenskommelse. Hör gärna av dig till Åsa Blomberg, vårdcentralchef på 040-16 32 02 för mer information. Vi tillämpar löpande urval så du är välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Örestadsklinikens Vårdcentral
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Örestadskliniken söker distriktssköterska eller erfaren sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Örestadskliniken söker distriktssköterska eller erfaren sjuksköterska
KIA Kvalitetsstäd söker sommarjobbare
KIA Kvalitetsstäd AB har funnits sedan 2004. Företaget är medlem i Almega samt Sveriges Byggindustrier. Företagets personal har många års erfarenhet inom städbraschen och är utbildade i och arbetar enligt ISO 14001 och ISO 9001. Nu söker vi sommarjobbare i Malmöområdet för kontorstädning, trappstädning och hemstädning. Körkort är ett plus men det går bra att promenera eller cykla mellan arbetsställena. Behärska svenska språket i tal och skrift. Välkommen med din ansökan!
Företag: KIA Kvalitetsstäd AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga KIA Kvalitetsstäd söker sommarjobbare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KIA Kvalitetsstäd söker sommarjobbare
Söka jobb tips