Rekryteringsansvarig Göteborg jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Rekryteringsansvarig Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Rekryteringsansvarig Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Driven konsult till spännande projekt- Stockholm
- Heltids Back-up- Stockholm
- Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef- Stockholm
- Danderyds församling söker Ekonomi-/Kanslichef- Danderyd
- Modersmålslärare i engelska i Nynäshamns kommun- Nynäshamn
- SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till LIDINGÖ!- Lidingö
- SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till Vasastaden!- Stockholm
- Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!- Stockholm
- Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående!- Stockholm
- Storkundssäljare till Upstream- Solna
Mer beskrivning
Driven konsult till spännande projektMultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind söker för kunds räkning konsulter för projekt inom: * Supply Chain * SAP implementation * Analys och förbättring av processer och rutiner Inom dessa områden söker vi projektledare och delprojektledare. Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet inom något av ovanstående områden. Som person är du driven, ambitiös och självgående. Du trivs med att arbeta i team såväl som självständigt. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning men det är inget krav. Du är flytande i svenska och engelska. Du har mycket god förståelse för affärssystem och god analytisk förmåga. Rollen som konsult kräver att du är flexibel, serviceminde och målinriktad. Du trivs att arbeta inom projekt i en internationell miljö och du har lätt för att förstå processer och rutiner samt se förbättringsmöjligheter. Detta är en rekrytering och innebär att du blir anställd direkt av vår kund. Vi rekommenderar dig att söka tjänsten omgående då urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Driven konsult till spännande projekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven konsult till spännande projekt
Heltids Back-up
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning För start omgående söker vi ambulerande receptionister/kundvärdar till våra aktuella kunder i Stockholmsområdet. Som ambulerande receptionist/kundvärd får du möjligheten att arbeta hos en rad olika företag där spännande utmaningar väntar dagligen! Du kommer att till största del arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare och samtal via växelsystem, vara behjälplig med administration och i vissa fall med konferens. Du kommer även att ha uppdrag som kundvärd, då utför du vaktmästaruppgifter så som posthantering, enklare fastighetsskötsel osv. Personliga egenskaper Du lyckas bäst i rollen som ambulerande receptionist/kundvärd om du som person är nyfiken, flexibel, social, stresstålig, har lätt för att lära, har lätt för att lösa problem och att hålla många bollar i luften samtidigt. Vidare söker vi dig som är nyfiken på olika företagskulturer och arbetssätt, som brinner för service och inte minst vill vara god representant för Uniflex. Då vi arbetar med internationella företag är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska samt att du behärskar Officepaketet Vi ser gärna att du tidigare arbetat med service där erfarenhet av just reception, konferens och växel såsom t ex Md110 är meriterande. Stämmer ovan beskrivning in på dig vänligen anmäl ditt intresse på www.uniflex.se
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Heltids Back-up jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Heltids Back-up
Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Bostadsgaranti är AB Bostadsgaranti (moderbolag) och Försäkrings AB Bostadsgaranti. AB Bostadsgaranti ägs med lika delar av staten och Sveriges Byggindustrier. Moderbolaget bedriver utbildnings- och konsultverksamhet i samband med produktion av bostadsrättsprojekt. Försäkringsbolaget tecknar 10-åriga byggfelsförsäkringar för i första hand nybyggda bostadshus, samt fullgörandeförsäkringar under entreprenad- och garantitid för byggentreprenader. Se vidare www.bostadsgaranti.se. Arbetsuppgifter: Vi söker ny skadechef. Vi söker dig som med dina kunskaper och erfarenheter kan bidra till att forma vår framtida skadeorganisation. Som skadechef ansvarar du för skadereglering på byggfelsförsäkringar och entreprenadsäkerheter. Du kommer att arbeta operativt med skadereglering och även ansvara för regresshantering. I skaderegleringen förekommer både byggnadstekniska och entreprenadjuridiska frågor. Arbetet innebär många kontakter med näringsidkare, konsumenter och dess företrädare. Du arbetar också övergripande med tillämpningsansvar, skaderapportering samt har en samordnande funktion i teamet som för närvarande består av 1 skadereglerare samt konsultstöd. Som skadechef ingår du i bolagets ledningsgrupp och rapporterar till vd. För rätt person kan vi erbjuda ett intressant arbete i en miljö som präglas av kunskap och erfarenhet och viljan att hela tiden utvecklas. Arbetsplatsen är i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Din bakgrund: Du är jurist med några års erfarenhet av liknande arbete inom fastighets- eller entreprenadförsäkringar. Som person är du affärsmässig och drivande med ett analytiskt och strukturerat arbetssätt. Du är van att förhandla och utveckla goda relationer såväl externt som internt. Vi ser gärna att du kan tillträda tjänsten snarast. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef
Danderyds församling söker Ekonomi-/Kanslichef
Närvaro, öppenhet och hopp är kärnord för Danderyds församling och Svenska kyrkan och det är vad verksamheten ska präglas av. I Danderyds församling arbetar ca 60 personer inom olika arbetsområden. Här finns präster, diakoner, musiker, ekonomer, förskolepersonal, administratörer, fastighet-, service och IT-personal, informatör, kyrkogårdsarbetare med flera. På www.danderydsforsamling.se får du veta mer om församlingens verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Ekonomi-/Kanslichef i Danderyds församling ansvarar du för verksamhetsplanering, budgetering, redovisning, årsredovisning och verksamhetsuppföljning samt övrig administration. Du leder och planerar arbetet för kansliets medarbetare och har det övergripande ansvaret för församlingens personaladministration. Detta innebär även att du ansvarar för kontakten med fackliga representanter och revisorer samt att du är medlem i ledningsgruppen. Vidare ansvarar du för förvaltningen av församlingens fastigheter samt samordning av servicefunktioner såsom lokalbokningar, uthyrningar etc. Vem är du? ⢠Flera års arbetslivserfarenhet från kvalificerat ekonomiarbete ⢠Goda redovisningskunskaper ⢠Grundläggande kunskaper i arbetsrätt ⢠God datavana ⢠Mycket goda kunskaper i svenska språket ⢠Erfarenhet från förtroendemannastyrd organisation är meriterande ⢠Medlem i Svenska kyrkan Tjänsten kräver goda ledaregenskaper och mycket god administrativ förmåga. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt, vilket ställer höga krav på såväl din samarbetsförmåga som din kommunikativa förmåga. För att trivas och passa i vår organisation bör du vara engagerad, prestigelös och serviceinriktad. Vi lägger också stor vikt vid du tilltalas av ständig utveckling och ser denna tjänst som ett tydligt nästa steg i din karriär. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Sjöberg via telefon:08-736 29 59.
Företag: Experis Finance
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Danderyds församling söker Ekonomi-/Kanslichef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Danderyds församling söker Ekonomi-/Kanslichef
Modersmålslärare i engelska i Nynäshamns kommun
NYNÄSHAMNS KOMMUN Nynäshamn, den expansiva skärgårdskommunen endast 30 minuter från Globen. Sedan 2010 är väg 73 fyrfilig motorväg hela vägen från Nynäshamn till Stockholm. Målet är att 2 100 bostäder byggs och att befolkningen ökar från 26 000 invånare till 35 000 innan 2016. ARBETSGIVAREN NYNÄSHAMNS KOMMUN Rätt till heltid, flextid och önskescheman finns i många av kommunens verksamheter. Det ges även möjlighet till friskvård på arbetstid samt att distansarbeta. Kommunen satsar även på kompetensutveckling av personalen. Läs mer om kommunen på www.nynashamn.se Barn- och utbildningsförvaltningen omfattar skola, förskola, bibliotek, fritid och kulturverksamhet samt måltidsverksamhet. Vår verksamhetsidé är att erbjuda alla boende i kommunen goda utbildningsmöjligheter. Genom intellektuell, emotionell och social utveckling når alla elever målen i alla ämnen. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i engelska som modersmål för elever från Nynäshamns kommuns grundskolor. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand dig som är behörig modersmålslärare i engelska.
Företag: Nynäshamns kommun, Viaskolan
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare i engelska i Nynäshamns kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare i engelska i Nynäshamns kommun
SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till LIDINGÖ!
SverigeKids startade 2010, men affärsidén lades redan hösten 2009. SverigeKids erbjuder pedagogisk barnpassning i hemmet med lärandet i fokus för den aktiva familjen. Ambitionen är att vi skall vara stödet för barnfamiljer som vill höja sin livskvalité. Tjänsten som utannonserats är hos en trevlig barnfamilj i LIDINGÖ som har behov av barnpassning 1-3ggr/veckan. SverigeKids är ett pedagogiskt barnpassningsföretag som sätter fokus på att aktivera barnet och skapa förutsättningar för lärandet. Som personal på SverigeKids så skall du i första hand se till att barnet får en trygg och stimulerande stund för lärandet och vara ett aktivt stöd i skolarbetet. EGENSKAPER PÅ DEN SÖKANDE Som personal på SverigeKids är du företagets ansikte utåt. Vårt varumärke kännetecknas av trygghet, glädje och kunskap och det är därför viktigt att du delar våra värderingar. Du är med och påverkar barn och ungdomars liv samt deras utbildningsmöjligheter, vilket gör dig till det mest värdefulla vi har. Under rekryteringsprocessen undersöker SverigeKids ansvarskänsla, kompetens, erfarenhet och bakgrund. VÅRA KRAV PÅ DEN SÖKANDE * Du bör vara 18 år pga att du har ansvar för andras barn * Barnpassningserfarenhet och vara en god pedagog med barn i olika åldrar * Brinnande engagemang att arbeta med barn och ungdomar * Pålitlig, ansvarsfull och flexibel är krav * Ej förekomma i Polisens belastningsregister och ha goda referenser (minst två) SverigeKids ser fram emot just din ansökan!
Företag: SverigeKids AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till LIDINGÖ! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till LIDINGÖ!
SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till Vasastaden!
SverigeKids startade 2010, men affärsidén lades redan hösten 2009. SverigeKids erbjuder pedagogisk barnpassning i hemmet med lärandet i fokus för den aktiva familjen. Ambitionen är att vi skall vara stödet för barnfamiljer som vill höja sin livskvalité. Tjänsten som utannonserats är hos en trevlig barnfamilj i VASASTADEN som har behov av barnpassning till sina barn 2-3 gånger i veckan på vardagar. SverigeKids är ett pedagogiskt barnpassningsföretag som sätter fokus på att aktivera barnet och skapa förutsättningar för lärandet. Som personal på SverigeKids så skall du i första hand se till att barnet får en trygg och stimulerande stund för lärandet och vara ett aktivt stöd i skolarbetet. EGENSKAPER PÅ DEN SÖKANDE Som personal på SverigeKids är du företagets ansikte utåt. Vårt varumärke kännetecknas av trygghet, glädje och kunskap och det är därför viktigt att du delar våra värderingar. Du är med och påverkar barn och ungdomars liv samt deras utbildningsmöjligheter, vilket gör dig till det mest värdefulla vi har. Under rekryteringsprocessen undersöker SverigeKids ansvarskänsla, kompetens, erfarenhet och bakgrund. VÅRA KRAV PÅ DEN SÖKANDE * Du bör vara 18 år pga att du har ansvar för andras barn * Barnpassningserfarenhet och vara en god pedagog med barn i olika åldrar * Brinnande engagemang att arbeta med barn och ungdomar * Pålitlig, ansvarsfull och flexibel är krav * Ej förekomma i Polisens belastningsregister och ha goda referenser (minst två) SverigeKids ser fram emot just din ansökan!
Företag: SverigeKids AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till Vasastaden! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SverigeKids, Barnvakt/Barnflicka till Vasastaden!
Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!
GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se Vi söker nya medarbetare till SL:s kundtjänst med start redan den 5:e augusti. Du som vill ge god service, har lätt för att se lösningar som hjälper våra resenärer i storstockholm, kommer att trivas hos oss. Vi som jobbar här besvarar olika frågeställningar via telefon, mail och Facebook. Även andra administrativa arbetsuppgifter som våra resenärer behöver hjälp med ingår i de dagliga arbetsuppgifterna. Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och har har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. På GoExcellent har du goda utvecklingsmöjligheter då vi är en lärande organisation och regelbundet har olika typer av utbildningsinsatser för våra medarbetare. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat! Du har: ⢠Gymnasiebetyg i svenska A och engelska A - du ska ta med betygen till intervjun ⢠God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office ⢠Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftliga Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med start den 5 augusti då du börjar med utbildning. Vi finns på Facebook https://www.facebook.com/GoExcellent.se
Företag: GoExcellent Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!
Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående!
Professional Consulting Vi söker just nu en serviceminded och driven person som kundtjänstmedarbetare för ett uppdrag i Spånga! Arbetsplatsen är ett företag som tillhandahåller transportlösningar och leveranser. Som medarbetare i deras kundtjänst kommer du ta emot inkommande samtal från kunder. Du kommer även hantera utgående samtal gällande bokning av tid för leverans hos kund och övriga ärenden. Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma. Arbetstiderna är måndag till fredag 8.00-16.30. Uppdraget startar omgående och det finns goda chanser till tillsvidareanställning. Du blir anställd av Professional Consulting men arbetar hos vår kund. Du som söker ska ha hög arbetsmoral och vara flexibel. Det är viktigt att du är tillgänglig för anställning omgående. Vidare vill vi att du är lyhörd och serviceinriktad och förstår vikten av att sätta kunden i fokus. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete eller annan vana av att arbeta med telefonen som redskap samt service. Du ska ha god datavana, då främst av Excel, och behärska engelska språket utan problem. Passar beskrivningen in på dig? Ta chansen att få erfarenhet hos ett respekterat logistikföretag och sök tjänsten redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående!
Storkundssäljare till Upstream
Storkundssäljare till framgångsrik IT-distributör Varför nöja dig med mainstream? Bli en del av team Upstream! Upstream är en framgångsrik uppstickare som går emot strömmen inom IT/mjukvara. Vi har genom år av svett och tårar hittat de vassaste produkterna på marknaden som vi har exklusiva säljrättigheter på inom Norden. Marknaden och potentialen är enorm, det går bra för oss och vi ska växa ytterligare. Vi ska därför utöka vårt team med ytterligare en säljare. Personen som vi söker kommer att etablera affärer med större företag och partners på den nordiska marknaden. Du kommer att arbeta självständigt och möta våra kunder med smarta insikter som hjälper dem att bli mer effektiva och lönsamma. Du älskar att hitta nya affärsmöjligheter där andra inte ser dem och att utveckla dig själv och dina prospekt.  Du kommer att: * Ta initiativ till nya affärsmöjligheter mot större kunder och partners, nya som befintliga * Få helhetsansvar för säljprocessen mot potentiella partners och storkunder * Göra skillnad hos dina kunder med din affärskreativitet och entusiasm * Följa företagets värderingar och vision om att alltid ligga i branschens framkant * Bidra och vara en del av Upstreams tillväxtresa  Vi erbjuder: * Driven och entreprenörsledd arbetsmiljö * Unik portfölj med stabila, innovativa produkter * En arbetsplats som uppmuntrar initiativtagande och personlig utveckling * En enorm möjlighet att hitta och skapa nya affärer i hela Norden * Fast och rörlig lön utan provisionstak samt budget för personlig utveckling * Trygg arbetsplats, alltid lönsamma med AAA-rating och utsedda till svenskt âSuperföretagâ  Vi ser gärna att du: * Har ett kreativt affärstänk och möjlighet att möta kunder i konstruktiva samtal * Har erfarenhet av aktivt sälj mot mellanstora/stora organisationer * Är positiv och självgående, tar mycket eget initiativ * Värdesätter kvalitet och långsiktiga relationer * Alltid har levererat mot dina säljmål i din karriär  Allmän information: * Huvudkontor i Solna * Resor inom tjänsten: ca 40% * Rapportering till säljchef  Läs mer om oss på www.upstream.se I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Rekryteringen sker löpande. Vänligen kontakta Rekryteringskonsult Tobias Jägerskog på telefonnummer 072 9889038 vid frågor om tjänsten. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Account Manager, Area Sales Manager, Key Account Manager, Territory Manager, Account Executive, Sales Executive, Sales Representative, Fieldsales, Fältsäljare, Utesäljare, Säljare, Storkundssäljare, Nykundssäljare
Företag: Randstad AB Stockholm
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Storkundssäljare till Upstream jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Storkundssäljare till Upstream
Söka jobb tips