Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal _ekonomistudent!

Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal _ekonomistudent! jobb Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal _ekonomistudent!

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal _ekonomistudent!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal _ekonomistudent. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Vasastan, 2 ggr/månad- Stockholm

  2. Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm- Stockholm

  3. Synsam söker två optiker till vår butik i Sundbyberg- Stockholm

  4. Redovisningsekonom deltid- Sollentuna

  5. Jobba extra som truckförare i Stockholmsområdet?- Stockholm

  6. Vik lärare åk 2 till Björkestaskolan- Nykvarn

  7. Lagspelande kock eller kallskänka?- Stockholm

  8. IP Tekniker, IP Access Operations, Networks- Stockholm

  9. Konsultchef till Poolia- Stockholm

  10. Projektledare Infrastruktur- Stockholm


Mer beskrivning

Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Vasastan, 2 ggr/månad
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familj i Vasastan med två barn (15 månader & 5 år) önskar hjälp med barnpassning två kvällar i månaden mellan ca 17.30-21/22.30, det kan vara såväl vardag som helg. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Vasastan, 2 ggr/månad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Vasastan, 2 ggr/månad

Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Vår uppdragsgivare är en oberoende aktör med säte i centrala Stockholm. Bolaget erbjuder kapitalförvaltning och rådgivning till förmögna privat personer. Under de senaste 2 åren har bolaget haft en god tillväxt och är nu 5-6 rådgivare. Tack vare fortsatt expansion söker man nu 1st rådgivare som skall ansluta sig och arbeta mot befintliga samt potentiella kunder med placering i bolagets kontor i centrala Stockholm.  Vi söker dig som.. * Har minimum 2 års erfarenhet av liknande arbete, gärna från bank eller fondkommissionär * Är Swedsec licensierad * Har förmåga att etablera relationer och inge förtroende * Kan förklara komplexa lösningar på ett enkelt och pedagogiskt sätt * Är representativ och social Är du rätt person erbjuds du.. * Ett fritt och stimulerande arbete med likasinnade kollegor * En bred produktportfölj från ledande leverantörer och produktbolag * Förbokade kundmöten såsom direkt möten och seminarie möten * A-conto lön under uppstarts period samt marknadsledande provisions system * Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Stämmer du in på ovansteånde? Skicka oss då din ansökan innehållandes CV, personligt brev samt foto. Då intervjuer kommer att ske löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm

Synsam söker två optiker till vår butik i Sundbyberg
Synsam är idag Nordens ledande optikkedja med ca 400 butiker i Sverige, Norge och Danmark. I Sverige är Synsam en expanderande detaljhandelskedja med idag ca 160 butiker - från Luleå i norr till Ystad i söder. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda optiska kvalitetslösningar. Synsams styrka återfinns i våra medarbetare vilket blir avgörande i mötet med kunden. Den dag vi slutar bli bättre slutar vi vara bra. Vi är ärliga mot varandra och håller vad vi lovar, på Synsam har vi samsyn. Nu söker Synsam i Sundbyberg två försäljningsorienterad Leg. optiker med kontaktlinsbehörighet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från optikbranschen. Din huvuduppgift som optiker på Synsam är att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera synhjälpmedel till våra kunder. Du har ett ansvar för att kunden blir sedd och blir väl bemött. Som optiker är du också ansvarig för ordning och reda i butik, detta för att göra vår butik till en attraktiv handelsplats.   I tjänsten ingår det: - Genomföra synundersökningar enligt socialstyrelsens kvalitetsnorm - Ordinera synhjälpmedel - Försäljningsarbete - Hålla ordning och reda i undersökningsrum och i butik - Lyhördhet för kundens behov - God kundvård inför, under och efter genomfört köp - Arbeta utefter Synsams anvisningar och föreskrifter - Arbeta mot de mål som är satta för verksamheten - Hålla sig ajour med nyheter inom branschen samt verksamheten Din profil: Vi söker dig som vill vara en del av ett vinnande team och som gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vi arbetar tillsammans för att nå våra mål, både kort- och långsiktiga - på Synsam går laget före jaget! Vi vill ge våra kunder den bästa servicen. Därför söker vi dig som är driven, social, ärlig och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska vara lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som medarbetare. Du har: - Legitimation som kontaktlinsoptiker - Erfarenheter från optikbranschen är meriterande men inget krav Du är: - Serviceminded - Uthållig och målfokuserad - Positiv och driven - Ärlig och lojal På Synsam erbjuder vi: - Avtalsenliga löner och pension - Premiepaket - Kompetensutveckling - Goda karriärmöjligheter Varaktighet & anställningsform: Provanställning sex månader med möjlighet till tillsvidareanställning Arbetstid: Deltid, 80% Tillträde: Augusti 2013 Rekryteringen sker löpande.  Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt.
Företag: Synsam Drifts AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Synsam söker två optiker till vår butik i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Synsam söker två optiker till vår butik i Sundbyberg

Redovisningsekonom deltid
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Nu söker vi en erfaren redovisningsekonom som är intresserad av att arbeta 10 timmar varje månad. Vår kund är ett mindre mjukvaruföretag som sitter i Sollentuna. Uppdraget startar i september. Tjänsten Du kommer att självständigt ansvara för företagets redovisning, högt som lågt. Företaget behöver hjälp ca 10 timmar varje månad, vid årsbokslut och budgetarbete kan de behöva ytterligare lite hjälp. Du kommer antingen var anställd som konsult via Placera Personal, eller gå som underkonsult. Företaget är ett aktiebolag med sex personer på kontoret i Sollentuna. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsekonom ingår det bland annat följande arbetsuppgifter: • Kund- och leverantörsreskontra • Fakturering • Löpande bokföring • Avstämningar • Moms/ deklarationer • Månadsbokslut • Löneadministration • Ta fram årsredovisning Kvalifikationer För att passa för tjänsten som redovisningsekonom ser vi att du har: • Utbildning som civilekonom allternativt gymnasieekonom • Några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter • Goda kunskaper i Excel • Erfarenhet av SPCS är meriterande Är du självgående, prestigelös och trivs med att ta eget ansvar då kan det här vara uppdraget för dig. Om du är intresserad av tjänsten som redovisningsekonom tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vi tar inte emot ansökan via post.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom deltid

Jobba extra som truckförare i Stockholmsområdet?
Procon work solutions AB Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. ProCon Work Solutions levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på proconworksolutions.se Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos ProCon är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Dina arbetsuppgifter Just nu söker vi personer som vill och kan jobba extra på spännande uppdrag hos våra kunder i Stockholmsområdet. Du ska ha lagervana och truckvana. Det är extra meriterande om du har vana av och även stor erfarenhet av att köra skjutstativtruck och höglyftande plocktruck. Vänligen observera följande: Det krävs att du har en annan sysselsättning på 50% vid sidan av i form av annat arbete eller studier för att du ska kunna arbeta extra hos oss. Din profil För att kunna hjälpa våra kunder på bästa sätt så är du driven, har stor ansvarskänsla och en stor vilja att alltid prestera maximalt. Vidare så är du initiativrik och bidrar med idéer och förslag på hur vi kan hjälpa våra kunder ytterligare i sin strävan att optimera sin verksamhet. Välkommen med din ansökan redan idag då vi gör urval löpande!
Företag: ProCon Work Solutions
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Jobba extra som truckförare i Stockholmsområdet? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jobba extra som truckförare i Stockholmsområdet?

Vik lärare åk 2 till Björkestaskolan
(ref.nr 145652/2013) Arbetsuppgifter: En av våra lärare ska vara föräldraledig och vi söker dig som vill arbeta hos oss som lärare i åk 2.   Björkestaskolan är en F-5 skola med 465 härliga elever och en mycket kompetent personalgrupp. Vi arbetar med ett lösningsinriktat arbetssätt på hela skolan och vill att du ska ha ett positivt synsätt på ditt arbete. Viktigt att du har en god samarbetsförmåga.   Tillsammans med arbetslaget ansvarar du för planering, genomförande och utvärdering av arbetet i åk 2. God föräldrakontakt ingår i ditt arbete. Kvalifikationer: Du ska vara behörig lärare för grundskolan åk 1-5. Anställningen: Tjänsten är ett vikariat på 100 % fr.o.m. 131015 och under ordinarie innehavares ledighet, dock längst t o m 140618. Möjlighet till förlängning finns.   Intervjuer sker löpande från den 5 augusti. För mer information ring: Rektor Kristina Segernäs                         tfn 08-555 013 01   Bitr rektor Maria Åkerlund                        tfn 08-555 013 20 Fackliga företrädare Lärarförbundet, lärare Kersti Arnebo          tfn 08-555 013 02 Lärarnas Riksförbund, lärare Siv Sjödin       tfn 08-555 014 40 Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Nykvarns kommun
Ort: Nykvarn
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Vik lärare åk 2 till Björkestaskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vik lärare åk 2 till Björkestaskolan

Lagspelande kock eller kallskänka?
Vi söker en lagspelande kock eller kallskänka som fortfarande vill utvecklas i sitt yrke.... För att klara detta jobb så krävs det att du är självständig lika mycket som att du kan jobba i ett team med flera i ett kök. Du har jobbat dig runt men känner att nu vill du gärna ha en fast tjänst med fast månads lön. Du kommer att bli fast anställd hos oss med en fast månadslön. Du bör ha minst 10 års arbetslivserfarenhet inom olika slags kök.. catering/kurs&konferens/ ala carte... Vi kommer att satsa på dig om du är intresserad av att utvecklas inom ditt yrke ....  Det är varierande arbetstider, främst dagtid men ibland mer en heltid och ibland mindre. Det är säsongerna som styr. Körkort är ett stort plus!! Vi på Four Service hyr ut och rekryterar våra duktiga medarbetare till Hotell & Restauranger i Sverige, det har vi gjort sedan starten 1989. Vi har mycket att erbjuda dig. Vi håller tät kontakt med alla medarbetare genom telefon, personalbrev och interna sidor på nätet www.fourservice.se.  Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Four Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Lagspelande kock eller kallskänka? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagspelande kock eller kallskänka?

IP Tekniker, IP Access Operations, Networks
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget och Glocalnet. Tillsammans har de över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 11,7 Mdr SEK (2011) och cirka 2100 anställda. IP/SDH-tekniker med driv Du blir en del av: Gruppen IP Access Operations som är en grupp inom Network Operations på Telenor. IP Access Operations har ett brett ansvarsområde med ansvar för både leverans och 2:nd line support av både Telenors och Bredbandsbolagets företagstjänster. Det innebär typiskt konfigurering, aktivering av kundroutrar samt felsökning på våra olika plattformar. Du får:  Möjlighet att arbeta med aktivering och konfigurering av Telenors och Bredbandsbolagets företagstjänster i det fasta nätet vilket bland annat innebär konfigurering, aktivering och driftsättning av CPE-utrustning. Gruppen har även en viktig roll som 2nd line Support till Telenors företagssupport, TCC. Arbetet förutsätter många kontaktytor, både inom och utom bolaget där din förmåga att kommunicera och lösa komplexa problem effektivt värdesätts högt. Andra saker som ingår i rollen: –         Felsökning/felavhjälpning på IP-nät, tjänstesystem, transmissionsnät med mera –         Tätt samarbete med tekniker, våra olika affärsområden/divisioner, entreprenörer, leverantörer och våra kunder –         Koordinera/driva problemutredningar tillsammans med Kundservice, 3rd line inom egen nätorganisation, leverantörer samt i många fall även kund. –         Koordinera, lösa och följa upp kundärenden –         Utskick, koordinering och uppföljning av tekniker från fältservice –         Ständigt utveckla våra arbetssätt, processer och avdelningens prestationer Du kan: –         Du har erfarenhet från arbete med nätverksteknik, switching/routing, gärna från telekom med god förståelse för system och nätverksuppbyggnad. –         Kunskap om Checkpoint FW1, DHCP, V-Lan, LAN/WAN –         God erfarenhet från felsökning i IP-baserade nät –         God kunskap om TCP/IP och SDH –         God teknisk förståelse för stödsystem och dess användning –         Är van att arbeta med förändrings- och förbättringsarbete –         Vana att hantera kunder på ett affärsmässigt sätt –         Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska –         Det är meriterande om du har certifiering inom Cisco CCNA/CCIP –         Erfarenhet från telekom-/operatörsvärlden är meriterande –         Kunskaper inom Telenors tjänsteplattformar är meriterande Du är: Som person är du drivande, serviceinriktad och initiativrik. För att nå framgång i rollen krävs att du har god samarbetsförmåga och att du kan arbeta självständigt med egna initiativ för att lösa problem och åstadkomma resultat. Hög arbetskapacitet och förmåga att hantera stress är också viktig för att lyckas i rollen. Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det. Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy. Placeringsort: Stockholm Anställningsform:Tillsvidare Sök:   Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Patrik Rohdin, rekryterande ledare, 0734-417092, patrik.rohdin@telenor.com. Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta Lena Hjalmarström, HR Business Partner, 0734-417102. Sök tjänsten via länken nedan. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag: Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2013-07-19.
Företag: Telenor Sverige AB Telenor Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga IP Tekniker, IP Access Operations, Networks jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IP Tekniker, IP Access Operations, Networks

Konsultchef till Poolia
Poolia Presentation Drivs du av försäljning och människor? Är du dessutom engagerad, driven och vill arbeta tillsammans med ambitiösa kollegor? Vi söker nu en affärsorienterad och resultatdriven konsultchef till ett av Poolias branschteam, med huvudansvar för att behålla och utveckla affärerna med våra kunder inom bl.a. industri, energi, läkemedel och sjukvård. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande under sommaren och intervjuarbetet kommer att påbörjas i mitten av augusti. Arbetsuppgifter Din roll som konsultchef spänner över ett brett område och innehåller många olika arbetsuppgifter, och du har personalansvar för i dagsläget ca 60 konsulter. Bland annat ingår det i ditt jobb att: - ha personalansvar och fungera som chef på distans åt de anställda konsulterna - kontakta, etablera och vårda utvalda kundrelationer - självständigt vårda och utveckla affärer samt kunna förhandla med kunderna - ansvara för och ta hand om uppföljning av uppdrag, både med kunder och konsulter Utbildning/erfarenhet Du som söker har minst tre års erfarenhet av affärsskapande kundarbete och av att sälja kvalificerade tjänster, där rollen gärna även inneburit personalledning och HR -relaterade frågor. Du har en akademisk utbildning i botten. Erfarenhet från bemanningsbranschen är mycket meriterande. För att trivas i rollen bör du vara resultatinriktad, driftig och kommunikativ samt känna dig trygg i att jobba såväl på svenska som engelska. Du klarar av att jobba strukturerat i en vardag som ofta blir ostrukturerad. Du är van vid att arbeta självständigt, är orädd och söker alltid nya affärsmöjligheter. Sist men inte minst är du prestigelös och bidrar till en positiv stämning i gruppen. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra och att vara en tillgång för teamet. Företagsbeskrivning Hos oss hittar du de bästa medarbetarna och de bästa jobben - och vi hjälper dem att hitta varandra genom att matcha rätt kandidat mot rätt uppdrag. Genom mer än 20 års erfarenhet, specialisering, arbetsmetodik och vårt engagemang har vi lärt oss vad rekrytering och uthyrning av kvalificerade tjänstemän innebär. Som bemannings- och rekryteringsföretag förser vi företag och organisationer med den kompetens som - tillfälligt eller permanent - tillgodoser deras behov av kvalificerade tjänstemän. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se.
Företag: Poolia
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultchef till Poolia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultchef till Poolia

Projektledare Infrastruktur
Ramböll är ett ledande ingenjörs- design- och konsultbolag som ständigt strävar efter att skapa innovativa och inspirerande lösningar som gör verklig skillnad för våra kunder, slutanvändare och samhället i stort. Vi vet att våra lösningar är beroende av medarbetarnas kreativitet, kunskap och integritet. Därför stöttar vi våra medarbetare, välkomnar individuella skillnader och skapar allsidigt sammansatta team som producerar inspirerande lösningar. Ramböll är i dag nordens starkaste teknikkonsultföretag. Du erbjuds en arbetsgivare med stor bredd av spetskompetens i sitt erbjudande, starka marknadskontakter och hög tillväxt. Du blir en del av en välmående koncern som månar om att vara en attraktiv arbetsgivare för sina medarbetare. Vi sitter i moderna lokaler vid Mariatorget i Stockholm.Ramböll Projektledning är en division inom Ramböll Sverige. Vi erbjuder kvalificerade projektledningstjänster inom bygg-, infrastruktur-, fastighets-, och anläggningssektorerna. I ett brett perspektiv bistår vi med kompetens inom t ex strategi, management och organisation, samt projektutveckling, genomförande och förvaltning. Vi är verksamma inom flera olika segment, bl. a. hälso- och sjukvård, kultur, undervisning, handel, bostad, infrastruktur, industri och andra projekt helt utanför byggsektorn. För att kunna möta upp våra kunders förfrågningar på projektledning av infrastrukturprojekt behöver vi fler duktiga, seniora projektledare. Vi jobbar i dag med bland annat ny bussdepå i Charlottendal Hagastaden stadsutveckling samt Brista kraftvärmeverk. I din roll som projektledare har du ansvar för att utveckla affärer och driva projekt inom segmentet Infrastruktur. Du får god insikt i vilken kunskap som finns inom Ramböll Projektledning och du är den som samordnar grupper av kompetenser utifrån kundens önskemål. Som projektledare hos oss ansvarar du också för: * Kommunikationen med kunden/beställaren * Leverans enligt uppsatta mål * Kostnadsstyrning * Tidsstyrning * Upphandlingar * Att leda projektgruppen mot uppsatta mål * Du kan arbeta i olika faser i projektet – från idé och analys, till projektering och produktion, för att i slutfasen arbeta med drift och underhåll. Du har en övergripande ansvarsroll och leder projektet med avseende på funktion, tid och budget. I denna roll rapporterar du till enhetschef för Industri och Infrastruktur. Du har också nära samarbete med divisionsledning i utvecklande av segmentet. I Stockholm är vi i dag ca 55 medarbetare inom byggprojektledning. Dina kvalifikationer Vi söker dig som är en etablerad projektledare alt. projekteringsledare, gärna med goda marknadskontakter och mångårig erfarenhet från branschen. För att lyckas som projektledare hos oss har du ett strukturerat arbetssätt med fokus på tid, kostnad och kvalitet samt är van att fatta beslut och att prioritera. Du är affärsmässig och handlingskraftig och trivs med att arbeta i team. Om du vill vara med och utveckla såväl vår egen som våra kunders verksamhet, kommer du att trivas hos oss! Din akademiska utbildningsnivå är Civilingenjör/högskoleingenjör eller motsvarande, med kompletterande yrkeserfarenhet. Om Ramböll På Ramböll vet vi att nya idéer föds och utvecklas när människor med olika bakgrunder, kompetenser och personligheter möts och interagerar över professionella och nationella gränser. Det är våra medarbetares kunskaper och erfarenheter som ligger till grund för verksamheten. Därför är vi måna om att ge möjligheter till utveckling i sina respektive yrkesroller. Vi har tydliga utvecklingsvägar och via Ramboll Academy erbjuds kompetensutveckling i ett brett kursutbud. Du ställer tillsammans med din chef upp en utbildnings- och utvecklingsplan som stödjer vägen mot ditt karriärsmässiga mål. Det är viktigt för oss att våra medarbetare känner att de har en bra balans mellan arbete och privatliv. Vi vet dessutom att i en platt organisation som vår ges individen stora möjligheter till initiativ och kreativitet. Vi kombinerar rikstäckande kännedom med global kunskap genom samarbeten mellan våra ca 200 kontor i 21 länder runt om i världen. I Sverige är vi omkring 1 500 medarbetare ett 30-tal kontor från Kiruna till Malmö. Ramböll ägs av en stiftelse, Ramboll Foundation, vilket ger förutsättningar för att bedriva ett långsiktigt arbete. Delar av vinsten återinvesteras i företaget i form av teknikutveckling. Vi avsätter varje år stora summor till välgörenhet. Ramböll är ett företag med stabil värdegrund som kan erbjuda sina medarbetare en långsiktig trygghet. Så här söker du Du söker jobbet genom att klicka på länken nedan/följa instruktioner här på sidan. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Karin Tarre Olthoff, enhetschef Projektledning Infrastruktur Stockholm på 010-615 60 00. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! I denna rekrytering har vi redan gjort våra val gällande annonskanaler och rekryteringspartner. Vi undanber oss därför samtal rörande detta. Tack!
Företag: Ramböll Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare Infrastruktur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare Infrastruktur


Sök lediga jobb Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal _ekonomistudent!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se