Ridlärare_Ridinstruktör jobb - lediga jobb

Ridlärare_Ridinstruktör jobb Ridlärare_Ridinstruktör jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ridlärare_Ridinstruktör. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Ridlärare_Ridinstruktör. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Timvikarie på Särskilt boende- Sigtuna

  2. Junior tekniker inom Linux- Stockholm

  3. Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma- Stockholm

  4. Barnvakt i Bromma 1-3 dagar/vecka- Stockholm

  5. Nämnd- och rådssekreterare- Stockholm

  6. Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom- Stockholm

  7. Löneadministratör sökes- Sundbyberg

  8. Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten- Stockholm

  9. Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!- Stockholm

  10. Lärare i förskola/Förskollärare- Stockholm


Mer beskrivning

Timvikarie på Särskilt boende
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Socialförvaltningens ansvarsområden är: - Äldreomsorg - Handikappomsorg - Socialpsykiatri - Individ- och familjeomsorg - Tillsyn och tillståndsfrågor ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som timvikarie på våra särskilda boenden i Sigtuna kommun. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbeten
Företag: Sigtuna kommun, Vikarieförmedlingen
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Timvikarie på Särskilt boende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Timvikarie på Särskilt boende

Junior tekniker inom Linux
Adecco IT & Engineering söker nu en tekniker till ett projekt för utrullning av en plattform i Linux.   Hur ser din arbetsdag ut? Som Supporttekniker ingår du i ett team som ansvarar för en utrullning av en Linux-plattform. Dina arbetsuppgifter är att konfigurera och felsöka plattformen. Konfigurera DNS, LDAP samt arbeta med att ta fram en konfigurationsdatabas för nya klienter. Du kommer också jobba med support gentemot installationstekniker under installation. Uppdraget startar i mitten på augusti och sträcker sig till och med årsskiftet.                      Vem trivs här? Du som är nyutexaminerad inom IT på eftergymnasial nivå och har erfarenhet eller ett stort intresse av att jobba med Linux kommer att trivas här. Vi söker efter dig som har teknisk förståelse och vill arbeta i projektbaserat i ett stort välkänt företag. Du talar och skriver flytande svenska samt behärskar engelska. Du som person är serviceorienterad, strukturerad och har god problemlösningsförmåga. Du är självgående och positiv. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas snart och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Alexander Aminoff på tel: 08-587 512 19 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Junior tekniker inom Linux jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior tekniker inom Linux

Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma
Läkemedelsföretaget Octapharma grundades 1983 och är en av de största aktörerna på den internationella blodplasmamarknaden. Octapharma har ca 4000 anställda i 37 länder med tillverkning i Sverige, Österrike, Frankrike, Tyskland och Mexiko. Den svenska delen av Octapharma med ca 600 anställda har sitt ursprung i Kabi och har 60 års erfarenhet av tillverkning av plasmabaserade läkemedel. Våra läkemedel används huvudsakligen inom tre terapiområden: blödarsjuka, intensivvård och immunologi. Tillväxten är snabb och omsättningen 2012 beräknas till ca. 920 MEURO. Mer information finns på www.octapharma.se Octapharma har byggt en ny produktionslinje för rekombinant FVIII (human cl-rhFVIII). Sedan 2010 tillverkas produkt för klinisk prövning i anläggningen. Validering av produktion i 100 l-skala för kommersiell produktion pågår. Vi söker nu en Processingenjör inom avdelningen Biopharmaceutical Production. Den aktuella tjänsten är ett vikariat tom augusti 2014 med tillträde omgående. Arbetsbeskrivning Du kommer att delta i proteinreningsarbetet i vår anläggning. Arbetet omfattar rening av rekombinanta proteiner med framförallt kromatografiska metoder. Arbetet sker under GMP. Tjänsten kräver att du har vana av att författa styrande dokument och rapporter både på svenska och på engelska. Därför är det viktigt att du kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt i båda språken. Exempel på arbetsuppgifter kan vara; uppföljning av produktionen, kvalificering av utrustning och delta i den dagliga produktionen. Vem är du? Du som söker skall vara civilingenjör eller ha likvärdig utbildning. Du skall ha erfarenhet från rening av proteiner. Lång erfarenhet av rening av proteiner i större skala för produktion av läkemedelssubstanser kan ersätta kraven på akademisk utbildning. Har du arbetat med GMP är det en merit. Du skall ha stark drivkraft och vara ansvarskännande. Noggrannhet och kvalitetstänkande samt förmåga att dokumentera utfört arbete är viktigt. Många rapporter skrivs på engelska så god kunskap i engelska är ett måste. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Octapharma med Experis Engineering. Intervjuer kommer att påbörjas först efter 19 augusti, men kom gärna in med din ansökan så snart som möjligt. Fackliga representanter för Unionen, Zahra Kafash-Hoshyar 08-566 43313, för Akademikerföreningen, Peter Aizawa 08-566 43436 Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma

Barnvakt i Bromma 1-3 dagar/vecka
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster. Vi erbjuder städning, barn- passning, hantverkstjänster och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra värderingar Kvalitet, Service och Ansvar. Hemfrid har drygt 1 300 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala. Just nu söker vi en ansvarsfull barnpassare till en familj i Bromma för arbete varje onsdag kl. 15-18. Vissa veckor kommer det bli mer arbete, ca 3 dagar/vecka. Detta är med andra ord ett perfekt extrajobb för dig som studerar eller har annat deltidsjobb till hösten. I arbetsuppgifterna ingår främst hämtning från förskola och barnpassning av familjens två barn, 5 år och 3 år. Vi ser gärna att du har erfarenhet av barnpassning eller utbildning inom området barn. Dagarna hos familjen kan ändras så det är viktigt att du är flexibel och gärna kan arbeta extra vid behov. Körkort är meriterande. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och i privata hem. På sikt kanske du är intresserad av att vidareutvecklas inom serviceyrket och vårt företag. Som person bör du vara: *Självständig *Ansvarsfull *Serviceinriktad *Noggrann *Flexibel *Erfarenhet av barn Detta kan vara ett jobb för dig som studerar eller söker en extra inkomstkälla. Det är också bra om du har tydliga planer för den närmaste framtiden så att det framgår att du är intresserad av att behålla detta extrajobb under en längre period. Givetvis går detta uppdrag att kombinera med andra uppdrag som Hemfrid har. Vill du få mer information om företaget så kan du besöka vår hemsida www.hemfrid.se Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Hemfrid
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Barnvakt i Bromma 1-3 dagar/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnvakt i Bromma 1-3 dagar/vecka

Nämnd- och rådssekreterare
Stockholms Stad Trafikkontoret Trafikkontoret Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Trafikkontoret i Stockholms stad arbetar för att vår huvudstad ska vara ren, snygg och trygg att bo och vistas i. Vi utvecklar trafik- och stadsmiljön för att skapa god säkerhet och framkomlighet. Vi arbetar med gestaltning av gator, torg, parker och kajer. Vi är 370 anställda och finns huvudsakligen i Tekniska Nämndhusets lokaler på Kungsholmen. 1 plats(er).Trafikkontorets nämndsekretariat administrerar fem tekniska nämnder i Stockholms stad; trafik- och renhållningsnämnden, exploateringsnämnden, stadsbyggnadsnämnden, miljö- och hälsoskyddsnämnden och fastighetsnämnden samt nämndernas råd för funktionshinderfrågor. Vi skriver även protokollen för servicenämnden och vi har ibland vikarierat vid andra nämnder. Vi upprättar och sänder ut nämnd- och rådshandlingar såsom föredragningslistor med tillhörande tjänsteutlåtanden, snabbprotokoll, protokoll och skrivelser, besvarar frågor om nämndens och rådets arbete och lämnar service i olika avseenden till kontor, politiker, rådsledamöter och allmänhet. Till vår enhet söker vi nu en nämnd- och rådssekreterare. Anställningen är en tidsbegränsad anställning som sträcker sig till och med juni månad 2014. Du kommer att vara huvudansvarig för någon av våra nämnder och råd. Du kommer även att vara övergripande involverad i all administration då vi arbetar för att alla ska kunna gå in för varandra i de olika nämnderna och råden. Tjänsten kräver högskoleutbildning och god kommunalrättslig kännedom. Erfarenhet av tidigare arbete som nämndsekreterare och arbete i offentlig förvaltning samt kunskap om arbetet i en politiskt styrd verksamhet ser vi som en merit. Har du dessutom vana av att arbeta i webbaserat ärendehanteringssystem är det en fördel. Nödvändiga egenskaper är förmåga att arbeta självständigt, noggrannhet, strukturerat arbetssätt och samarbetsförmåga samt att du är serviceinriktad och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Välkommen med din ansökan elektroniskt till https://jobbistan.stockholm.se . senast den 5 augusti 2013. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Avdelningschef fredrik Alfredsson,08-508 28737 (v29) Åse Geschwind, Enhetschef, 08-508 26847 (v31) Luis Lopez, Vision, 08-508 27929 (facklig) Rita Gottberg, SACO, 08-508 40 627 (facklig) Karin Wrannvik, Ledarna , 076-1290750 (facklig) Tillträde: 2013-09-01. Snarast enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Trafikkontoret
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Nämnd- och rådssekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nämnd- och rådssekreterare

Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom
Nu söker vi en duktig redovisningsekonom till Semantix huvudkontor. Ekonomiavdelningen hanterar koncernens fyra svenska bolag samt bolaget i Norge och behöver nu förstärkas ytterligare för att möta företagets fortsatta tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, betalningspåminnelser och inkassohantering, löpande bokföring, avstämningar, månatlig skattedeklaration, månads- och årsbokslut samt rapportering. Du kommer även vara delaktig i utvecklingen av ekonomiprocesser och arbetsrutiner. Uppdragsgivare: Semantix Ort: Stockholm Vem söker vi? Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på högskolenivå alternativt en efter gymnasial KY-utbildning. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet från kvalificerat redovisningsarbete, gärna från mindre bolag eller som konsult. Du behärskar ett eller flera redovisningssystem och har mycket goda kunskaper i Excel och Word. Du talar och skriver engelska obehindrat. Har du dessutom kunskaper i norska eller finska är det meriterande. Som person är du driven och framåt och trivs i en miljö där förändringar är en del av vardagen. Du är optimistisk och serviceinriktad och arbetar noggrant och strukturerat. Du känner igen dig i beskrivningen av dig som engagerad, kundorienterad och professionell. Vidare är du leveranssäker och har du kapacitet att klara perioder med hög arbetsbelastning. I denna rekrytering lägger vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 8 augusti, då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökan sker via www.dfindfinance.se. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Michaela Wennmark 0733-434 798 alt. michaela.wennmark@dfindfinance.se. Företagsbeskrivning Semantix hjälper sina kunder att bli effektivare i sin kommunikation. Vi gör det genom att erbjuda språktjänster som är anpassade efter varje kunds behov av kvalitet och prisvärdhet. Semantix är ledande i sin bransch och vill vara en stabil expansiv företagsgrupp där medarbetarna trivs, ser möjligheter att utvecklas och stannar kvar. Koncernen består idag av 4 svenska bolag, ett norskt och ett finskt bolag. I samarbete med Dfind Finance & Executive rekryterar nu Semantix en Redovisningsekonom.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom

Löneadministratör sökes
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov. Nu söker vi Löneadministratör till kontoret i Rissne/Sundbyberg.   Som löneadministatör kommer Du att arbeta med löneadministration för ca 400 anställda på Rapid Larmcentral AB och Rapid Bevakning AB.   I arbetet ingår bland annat följande arbetsuppgifter: * Lönekörningar * Arbetsgivarintyg * Registrera nya anställda * Lägga upp och registrera löner * Lönerelaterade kontoavstämningar * Hantering av personalförsäkringar     Kvalifikationer och egenskaper:   Den vi söker är löneadministratör med minst 2års erfarenhet av kvalificerat lönearbete. Det är en merit att du har erfarenhet av Hogia Lön och Hogia Personal, det är en extra merit om du har kunskaper i Pyramid och/eller Intelliplan. Vi söker dig som arbetar systematiskt och effektivt. Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga. Det är viktigt att du som person är strukturerad, ordningsam, noggrann och serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt. Vidare har du intresse av att utvecklas och lära mer inom löneområdet.     Varaktighet/Arbetstid:   Fastanställning med 6 mån provanställning Heltid     Lön   Månadslön Lönekrav lämnas i ansökan     Ansökan   Endast skriftlig ansökan, samt innehålla CV och lönekrav. Ange referens: Löneadministratör Kontaktperson: Peter Holmgren  peter.holmgren@rapidbevakning.se   Sista ansökningsdatum: 2013-08-06 Intervjuerna kommer att ske löpande & tjänsten kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatumet. Information om Rapid hittar du på www.rapidbevakning.se
Företag: Rapid Bevakning AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör sökes

Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Länsstyrelsen är en statlig regional myndighet som finns nära människorna. Länsstyrelsen har en unik ställning i det svenska demokratiska systemet och är en viktig länk mellan människor och kommuner å ena sidan och regering, riksdag och centrala myndigheter å den andra. Länsstyrelsen är också den mest mångsidiga myndigheten med frågor som spänner över hela samhällsområdet. Här finns därför en mängd olika kompetenser: jurister, biologer, arkitekter, agronomer, jägmästare, ingenjörer, informatörer, arkeologer, socionomer, veterinärer, samhällsvetare, ekonomer med flera. Länsstyrelsen förenar en lång tradition med ett rättssäkert arbetssätt med en modern myndighet som präglas av nytänkande, god service och öppenhet. Länsstyrelsen ska bland annat verka för att de nationella målen får genomslag i länet, samordna länets olika intressen, främja länets utveckling och bl a genom tillsyn värna om rättssäkerheten i samhället. Länsstyrelsens arbete leds av landshövdingen. Arbetsbeskrivning Arbetsplatsbeskrivning Länsstyrelsen är regeringens företrädare i regionen och samordnare för det regionala utvecklingsarbetet. Vi arbetar med frågor som rör miljö, natur, arbetsmarknad, kompetensförsörjning, näringsliv, social utveckling, djurskydd, beredskap, jämställdhet, integration, infrastruktur och bostäder. Med bred kompetens och helhetssyn arbetar vi för en långsiktigt hållbar utveckling i Stockholms län – där ekonomisk utveckling, miljö och social välfärd förenas. Bredden i vårt uppdrag ger våra 450 medarbetare intressanta och varierande arbetsuppgifter, goda möjligheter att utvecklas samt möjligheten att bidra till en god samhällsutveckling. Ansvar, respekt, balans och engagemang vägleder oss i arbetet och beskriver vårt förhållningssätt till varandra, medborgarna och andra intressenter. Arbetsbeskrivning Länsstyrelsen Stockholm har som prioriterade insatsområden bland annat att verka för ökat bostadsbyggande och utvecklad infrastruktur i länet. Enheten för överklagande har en central roll i arbetet med att förverkliga ambitionerna inom dessa områden. Överklagandeenheten består av cirka 30 personer som hanterar bl.a. prövning av överklaganden av olika kommunala beslut, främst enligt PBL och Miljöbalken. I enheten ingår även Länsstyrelsens juridiska verksamhetsstöd som ger konsultativt juridiskt stöd till övriga avdelningar. Medarbetarna har hög kompetens och åldersfördelningen är jämn. Enheten tillhör avdelningen för rättsliga frågor som även innefattar fyra andra enheter som bl.a. handlägger frågor om tillstånd och tillsyn inom olika rättsområden. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och tar därmed ansvar för hela avdelningens verksamhet och utveckling. Vem är du? Du ska ha - relevant akademisk examen - några års erfarenhet av chefsposition i offentlig sektor - arbetat i ärendetung verksamhet - intresse för att leda verksamhet och medarbetare - förståelse för helheter och samband - intresse för samhällsfrågor Du ska vara - en närvarande ledare och god förebild - utvecklingsinriktad och konstruktiv - god pedagog och kommunikatör - drivande, resultatinriktad och handlingskraftig Det är meriterande om du arbetat i statlig myndighet likaså om du har grundläggande kunskaper i PBL och Miljöbalken. Någon form av ledarskapsutbildning är också meriterande. Länsstyrelsen värdesätter språkkunskaper och erfarenheter av olika kulturer. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Kontaktperson Länsstyrelsen samarbetar med Experis/ Manpower Group i denna rekrytering. Vid frågor kontakta Experis rekryteringskonsult Lisa Lundeberg, 08-452 33 67 Lisa.Lundeberg@se.experis.com eller rekryteringskonsult Catrine Björn, 08-452 33 99 catrine.bjorn@se.experis.com. Du kan skicka in din ansökan via länken nedan, på offentligajobb.se eller via mail. Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tillträde snarast. Ansökan Ansök senast: 2013-08-23 Referensnummer: 22793
Företag: Experis Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten

Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Administrativa uppgifter kommer att utföras vid behov. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Utbildning/erfarenhet Du som söker bör minst ha gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från försäljning alternativt en säljande personlighet,samt god datorvana . Du bör kunna uttrycka dig väl både skriftligt och muntligt Vi ser helst att du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller telemarketing. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt kring din personlighet, du är framåt, representativ och professionell i bemötandet med kunder och har en bra verbal förmåga. Som person bör du vara stresstålig och resultat- och prestationsinriktad. Vi erbjuder: - Omväxlande arbetsuppgifter och möjlighet till karriärutveckling - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bra ledarskap - 101 kr i Timlön   Intresserad? Skicka in din ansökan till rekrytering@sveatelecom.se .   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!

Lärare i förskola/Förskollärare
Stockholms Stad Farsta SDF Hökarängens förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hökarängens förskoleenhet består av 7 förkolor, ca 95 pedagoger, ca 390 barn, 1 förskolechef och 2 biträdande förskolechefer och 1 administratör. Enheten arbetar efter en årsplan som skapar förutsättningar för en god struktur och organisation. Det finns olika forum för möten där arbetslag, förskolevis och i hela enheten träffas kontinuerligt för att byta erfarenheter, ideér och utveckla verksamheten.Kompetensutveckling sker bla genom satsningar från stadsdelen. Pedagogernas olika kompetenser tas tillvara genom workshops, där man har möjligheter att lära och inspireras av varandra. Alla pedagogerna i enheten arbetar med ett gemensamt tema: Hökarängen, en plats i världen. Där barn och pedagoger gör många spännande upptäckter tillsammans. I temat har vi samarbete med Konsthall C. Under hösten kommer vi att fokusera på hälsa, kost och rörelse i förskolan. 1 plats(er).Förskollärare med avdelningsansvar. Du ska leda arbetet enligt enhetens årsplan, vilket ger en tydlig struktur och organisation på avdelningen. Vi arbetar med pedagogisk dokumentation och ska fördjupa oss i det kommande terminer. Du ska vara nyfiken på barns lärande och vilja utmana barnen i deras tankar. Du ska vara lyhörd för barnens intresse och ha god samarbetsförmåga. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs Vi ser gärna att du har kunskap och nyfikenhet på följande områden; utforskande arbetssätt, matematik och naturvetenskap. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Annika Bergman,08-50847499 Lotta Fristedt, Fackombud Lärarförbundet, 08-508 18 000 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Hökarängens förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare


Sök lediga jobb Ridlärare_Ridinstruktör

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se