Riksantikvarieämbetet, Informations avdelningen jobb - lediga jobb

Riksantikvarieämbetet, Informations avdelningen jobb Riksantikvarieämbetet, Informations avdelningen jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Riksantikvarieämbetet, Informations avdelningen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Riksantikvarieämbetet, Informations avdelningen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Controller - goda utvecklingsmöjligheter- Stockholm

  2. C-Chaufförer del/heltid med distríbutionsvana.- Stockholm

  3. Arbetsterapeut 50%- Stockholm

  4. Personlig assistent- Stockholm

  5. HAYS SÖKER FÖR KUND EN SERVICE KOORDINATOR- Stockholm

  6. Account Manager inom träning/hälsa/fitness- Stockholm

  7. Circles söker en driven säljare!- Stockholm

  8. Lärare keramik och bild & form till Kulturskolan- Värmdö

  9. Dags för nya utmaningar inom El och Instrument?- Solna

  10. Utredare- Stockholm


Mer beskrivning

Controller - goda utvecklingsmöjligheter
Är du en nyfiken och hungrig person som är intresserad av att bli högst delaktig i ett snabbväxande företags ekonomiska verksamhet? Letar du efter en tjänst där du kan fortsätta att utvecklas och nå nya höjder? Då är det dig vi letar efter! Beskrivning Perido söker nu en controller till vår kund. Kunden är en internationell koncern med starka snabbväxande varumärken som investerar i företag som utvecklar och driver underhållning och spel på bl. a. webben och mobilen. Företaget sitter i nya och fräscha lokaler i centrala Stockholm. Här arbetar du med budgetering och prognostisering, och du är dessutom ansvarig för utvecklandet av bolagets rapportpaket. Du tar fram beslutsunderlag och räknar på olika investeringsalternativ åt ledningen. Arbetet sker nära CFO och VD, så du blir djupt involverad i bolagets affärsverksamhet. Vi tror att du som söker är en civilingenjör med intresse för ekonomi, eller en ekonom som är ganska tekniskt lagt. Goda IT-kunskaper är ett krav, avancerade Excelkunskaper en merit. Du är en noggrann, hungrig och nyfiken person som gillar att hitta lösningar bland siffror. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter. Varmt välkommen med din ansökan. Kravprofil - Högskoleutbildning, civilingenjör/ekonom - Erfarenhet av controlling eller annan relevant arbetslivserfarenhet - Goda IT-kunskaper - Meriterande med avancerade Excelkunskaper - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Tillträde så snart som möjligt, tillsvidare. Heltid, månadslön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8923DB i ämnesraden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 8923DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Controller - goda utvecklingsmöjligheter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller - goda utvecklingsmöjligheter

C-Chaufförer del/heltid med distríbutionsvana.
Vi söker ett par C-Chaufförer för uppdrag hos kund i Västberg. Kunden distribuerar styckegods och utgår från Västberga. En av tjänsterna är förlagt till två dagar per vecka v27-v36 Må-Tis kl 07:00-16:00. De andra är på heltid med varierad arbetsplats och arbetstid. Som chaufför hos oss ställs det höga krav på att du är flexibel, har god fysik, är självgående, arbetsam och tycker att köra lastbil är ett kul jobb. Vi förväntar oss att du är så pass rutinerad att du kan undvika trafiskskador i form av krockar och har åtminstone lite erfarenhet av att lossa, lasta och distribuera gods. Vidare ser vi gärna att du är socialt utåtriktad, kan ta kunder på ett bra och ärligt sätt. Jobbet är i första hand över sommaren men om du är duktig finns chansen till fortsättning även efter sommaren. Kvalifikationer: C-körkort, YKB, digitaltförarkort, och att tala och förstå svenska även över telefon är ett minimikrav. Meriterande är om du även har vana av dryckesdistribution. Om jobbet: Jobbet är fritt, omväxlande men periodvis stressigt. Vår kund består av ett trevligt gäng som visar dig och tar hand om dig under förutsättning att du gör ditt bästa. Lönen är på timme och enligt avtal. Skulle du vara berättigad till Nystartsjobb, Särskilt Anställningsstödeller liknande är dett naturligtvis intressant för oss och då vill vi gärna att du nämner det i din ansökan. Ansök direkt på jobb@sverigelots.se & ange C-Chaufför som referens. Om arbetsgivaren Sverigelots tillhandahåller personal och transportlösningar inom transportområdet. Vi har sedan starten haft en stadig tillväxt med mycket nöjda kunder. Vi som arbetar på Sverigelots har alla mångårig erfarenhet i rollen som inhyrd chaufför och har ett brett kontaktnät inom transportbranschen. Vi vet hur det är att jobba som inhyrd och värnar om vår största resurs, personalen. Välkommen med din ansökan snarast då intervjuer sker löpande och du är självklart välkommen att höra av dig om du har frågor om tjänsten.
Företag: Sverigelots AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga C-Chaufförer del/heltid med distríbutionsvana. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: C-Chaufförer del/heltid med distríbutionsvana.

Arbetsterapeut 50%
Då vår arbetsterapeut nu slutar söker vi redan till slutat av augusti en ny engagerad Arbetsterapeut med erfarenhet ifrån äldreomsorg . Arbetetsuppgifterna är varierande och består bland annat av arbetsterapeutiska bedömningar, hjälpmedels- samt aktivitetsansvar. Arbetet vilar på en kristen, humanistisk värdegrund. Vi arbetar med kontaktmannaskap, temamöten och personcentrerad omvårdnad. Vi har en mycket kompetent och engagerad personalgrupp Löjtnantsgården är ett äldreboende beläget vid tunnelbana Stadion på Östermalm i Stockholm. Vi har 54 platser. 28 omvårdnadsplatser fördelade på 14 platser per enhet och 26 demensplatser fördelade på 9+9+8 platser. All omvårdnadspersonal är utbildade undersköterskor. Vi har 5 sjuksköterskor, arbetsterapeut och sjukgymnast.
Företag: IMMANUELSKYRKANS VÅRD AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsterapeut 50% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsterapeut 50%

Personlig assistent
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Jönköping, Örebro och Västerås. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, hemtjänst, avlösning, ledsagning, boendestöd, stödboende, serviceboende och hushållsnära tjänster. Vi växer ständigt och söker nu fler engagerade och glada assistenter För kunds räkning söker vi nu 1 st assistent arbetsplats i Fruängen. Tjänsten är förlagd på blandad arbetstid så du ska vara öppen för att arbeta både dag och kväll. Vår kund är en man 40+ som bland annat har epilepsi och posttraumatisk stresssyndrom. På kundens önskemål söker vi nu assistenter; * har ett glatt humör och social kompetens * dig som kan pusha och inspirera! *är självgående, lyhörd och vet när du ska "backa". * då vår kund har barn måste du kunna förhålla dig till att arbeta i en familj. * då det finns husdjur i familjen måste du vara van vid katt och hund. *Vidare bör du som söker vara ansvarsfull och ha insikt i hur viktigt det är att du kommer på avtalade tider, har en förmåga att se helheten i en assistans. Du måste vara lätt att samarbeta med och brinna för ditt arbete. Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats på ett roligt och trivsamt uppdrag. Om du passar in på beskrivningen är du varmt välkommen att söka denna tjänst. OmsorgsCompagniet har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personals säkerhet/ trygghet och har därför som rutin att alltid ta ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon utan vi ber er därför att mejla era till den kundansvarige som är delaktig i rekryteringen.
Företag: OMSORGSCOMPAGNIET I NORDEN AB ASSISTANS
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

HAYS SÖKER FÖR KUND EN SERVICE KOORDINATOR
Kidde Sweden AB är ett helägt dotterbolag till UTC Fire & Security, världens ledande brandsäkerhetsföretag, med en omsättning på över 35 miljarder. Vi är idag 43 000 anställda i 27 länder, med ambitiösa expansionsplaner både när det gäller produkter och geografi! Kidde Sweden har huvudkontor i Stockholm och är geografiskt heltäckande via våra åtta regionkontor men också via ett väl utvecklat nätverk av partners och återförsäljare. Vi är 130 anställda som omsätter ca 190 mkr i år. Utöver det har vi dotterbolag i Finland, Estland och Litauen.Vi har en heltäckande verksamhet inom brandskydd och brandsäkerhet med bl a försäljning och service av brandsläckare, brandposter och fasta släckanläggningar. Försäljningen sker under mycket kända varumärken som Tempus® , Noha®, Angus® och Argonite®. Nu söker Kidde en Service Koordinator med start så fort som möjligt till Region Stockholm. Detta är en nyupprättad tjänst där du halva tiden kommer att fungera som stöd och hjälp till servicechef och halva tiden arbeta med riksservice. Dina ansvarsområden kommer bla att vara: Som service koordinator kommer du att i första hand effektivisera och ha ordning på materialflödet för enheten, göra beställningar enligt gällande inköpsrutiner för regionens tekniker och konsulter. - Du skall göra inköp och beställningar åt tekniker och konsulter. Tillsammans med servicechefen kommer du att säkerställa att rätt produkter finns tillgängliga för de närmsta veckorna. - Du skall skriva ut plocklistor och arbetsordrar, attestera fakturor samt per telefon svara på kundförfrågningar och vägleda kunder. Du ska för attestera fakturor och övriga sysslor i samråd med servicechef. - Du skall fungera som bollplank emot kund dvs att du kommer att fungera som Kiddes riksservice kunders kontakt när det gäller utförande och uppföljning. Du kommer tillsammans med servicechef / kundansvarig kontrollera att serviceuppdrag för deras riksservicekunder utförs i tid och dokumenteras. - Du kommer att ansvara för att dokumentation och underlag är uppdaterade och kan presenteras för kund vid uppföljningsmöten. Vara kontakten mellan Kidde och kund för åtgärder och övrig information som berör uppdraget. - Du kommer att fungera som en back up för lager chefen vid sjukdom eller under perioder med hög arbetsbelastning. Bakgrund: Vi ser att du har en 3 årig gymnasieutbildning och sedan har arbetat i några år gärna i en administrativ roll eller i en typ av koordinator roll. Du ska ha goda Excel kunskaper och du är van att arbeta i olika affärssystem. Du är god till både engelska och svenska i tal och skrift. Person: Som person är du serviceminded, hjälpsam och hjälper gärna till där det behövs. Du tycker om att ha många bollar i luften och är flexibel. Du kan arbeta självständigt och du är ansvarstagande. Du är prestigelös och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Du är stresstålig, glad och öppen. Du är social, utåtriktad och ambitiös i ditt arbete. Ansökan: Ansök genom att klicka på länken nedan och skicka ditt CV i Word. Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, vi kallar in på intervju löpande. Om du har några frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Catharina Duus på 070 450 60 09.
Företag: Hays AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga HAYS SÖKER FÖR KUND EN SERVICE KOORDINATOR jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HAYS SÖKER FÖR KUND EN SERVICE KOORDINATOR

Account Manager inom träning/hälsa/fitness
Effective Communicaation är idag ett av Sveriges främsta Telemarketingbolag. Vi har idag cirka 30 anställda och är etablerat i Stockholm sedan 2010. Effective Communication är i en expansiv fas och vi söker ständigt nya medarbetare till vårt fräscha kontor. Vi utbildar och coachar alla våra säljare internt för att lyckas. Vi söker några nya förmågor till vårt centralt belägna kontor vid Alvik i Stockholm. Om tjänsten Då du kommer att samarbeta med en av Sveriges största och snabbast växande gymkedja så ska du vara intresserad av träning för att kunna motivera och inspirera andra till en sundare hälsa. Att kunna hantera stress väl samt jobba målinriktat ser vi som en självklarhet som du söker till oss. Våra fem frågor till dig: Vill Du jobba hårt i ett högt tempo med telefonen som verktyg? Är Du tävlingsinriktad och energisk? Sporras Du av tydliga mål och höga förväntningar? Har Du toppresterat inom försäljning, idrott eller inom något annat område? Ett plus är även om du gillar att träna då du kommer att samarbeta med en av Sveriges största gymkedjor så ser vi helst att du gillar att röra på dig. Säljerfarenhet är meriterande, men inget krav. Så om du har ett leende som slår allt så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Sveriges trevligaste arbetsplats.
Företag: EFFECTIVE COMMUNICATION DNR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager inom träning/hälsa/fitness jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager inom träning/hälsa/fitness

Circles söker en driven säljare!
Dags för nya utmaningar? Arbetar du med försäljning idag men känner att det är dags att gå vidare i karriären? Vill du anta nya utmaningar genom att lära dig en bransch som ständigt utvecklas? Hos oss får du chansen att tillsammans med vårt svenska team utveckla försäljningen av conciergetjänster, främst i Stockholm, Malmö och Göteborg. Du har även möjligheten att utveckla vårt erbjudande tillsammans med övriga länder inom Circles. Circles erbjuder tidsbesparande och lojalitetsskapande conciergelösningar till företag, online eller på plats. Circles ägs av franska Sodexo och är idag en del av Sodexos globala conciergeerbjudande. Circles team består av glada, idérika, initiativtagande, handlingskraftiga personer som gillar korta beslutsvägar, som ser möjligheter och inte är rädda för nya utmaningar. Vi har en stark teamkänsla och letar efter en ny medarbetare med liknande egenskaper. Du kommer att arbeta självständigt men har självklart stöd från sälj och VD. Du segmenterar marknaden, bokar och genomför möten, bygger affärsförslag, driver förhandlingar och är inte rädd för att avsluta affären och överlämna till vår operativt ansvarig för att sedan säkra att villkoren följs. Du rapporterar direkt till VD. Resor kan förekomma. Vi tror att du har... * 3-5 års erfarenhet från säljpositioner inom Stockholmsområdet eller annat storstadsområde * Bevisad framgång som säljare inom B2B * Vana att förhandla och bygga relationer med personer i ledande funktioner * Erfarenhet av att segmentera marknaden och bygga upp en sälj-pipeline. Du är... En person som brinner för försäljning, resultatinriktad och en "hunter, not a farmer". Vi tycker att det är meriterande om du har... * Erfarenhet inom områden som; fastighetsmarknaden, FM, lojalitet, företagsförmåner, event eller annonsbranschen Vi kommer att kalla till intervju fortlöpande. Ev. frågor gällande tjänsten skickas till Charlotte Borg Johansson, VD, charlotte.borgjohansson@sodexo.com
Företag: Circles Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Circles söker en driven säljare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Circles söker en driven säljare!

Lärare keramik och bild & form till Kulturskolan
Värmdö kulturskola har 28 anställda som undervisar inom såväl obligatoriska skolan som inom frivillig- undervisning. Undervisning sker i egna lokaler i Gustavsberg samt på kommunens grundskolor. Rollen som keramik- och bild och formlärare innebär att du undervisar du fyra grupper om vardera 90 minuter under tio veckor. Grupperna kommer att bestå av 8 barn per grupp i åldrarna 7-12 år, en grupp per ämne för lågstadie- och en grupp per ämne för mellanstadiebarn. Vi söker dig som har adekvat pedagogisk examen. Antingen har du erfarenhet från undervisning i både bild & form och keramik eller i ett av ämnena. Du bör vara utåtriktad och tydlig i ditt ledarskap som lärare. Då verksamheten är ny inom ramen för Värmdö Kulturskola värdesätter vi erfarenhet av att beställa material samt utforma kursplaner. För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens brottsregister en förutsättning för anställning. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och åldersspridning medför. Vi ser gärna sökanden med olika typer av bakgrund och livserfarenhet. Anställningarna är visstidsanställningar på timbasis den 10 veckors period som undervisningen pågår. Då verksamheten är nystartad kan anställningen eventuellt övergå till en tillsvidareanställning då ett elevunderlag skapats. Tillträde den 26 augusti 2013. I Värmdö kommun arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder olika former av friskvård och tillämpar rökfri arbetstid. Ansökan Du söker tjänsten via www.varmdo.se/jobb. Välkommen med din ansökan senast 4 augusti 2013. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Ella-Kari Norberg, kulturskolechef 08-570 482 05. Fackliga representanter nås via kommunens växel 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. _______________________________________________________ Värmdö är en del av Stockholms skärgård, en unik natur med över 10 000 öar. Här möter land hav, bara 20 minuter från Stockholm. I vår anrika huvudort, Gustavsberg, finns en lång tradition inom design och form som lever vidare genom en fortsatt satsning på konst och kultur. Kommunen har ca 39 000 invånare varav drygt 10 000 bor i Gustavsberg. Vi har en mycket ung befolkning där var fjärde invånare är yngre än 15 år. Värmdö är dessutom en av de snabbast växande kommunerna i landet. Denna dynamik avspeglar sig även i arbetsgivaren Värmdö kommun. Vi erbjuder dig stora möjligheter och intressanta utmaningar.
Företag: Värmdö Kommun
Ort: Värmdö
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare keramik och bild & form till Kulturskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare keramik och bild & form till Kulturskolan

Dags för nya utmaningar inom El och Instrument?
Om jobbet Vår verksamhet är framgångsrik och efterfrågan på våra tjänster ökar kontinuerligt. Vi behöver därför expandera ytterligare för att kunna täcka marknadens behov! Till vår El- och Instrumentavdelning i Stockholm söker vi nu duktiga el- och instrumentingenjörer med kompetens för och intresse av att arbeta inom projektering, konstruktion och/eller projektledning. Gruppen arbetar t.ex. med el- och instrumentkonstruktion, fältbussteknik, PLC/DCS-system samt elbesiktningar. Vi erbjuder ett stimulerande arbete med utmanande uppdrag i ett trevligt gäng och du kommer att arbeta med både lokala kunder och delta i internationella projekt. Vem är du? - Du har en teknisk utbildning på gymnasienivå, högskolenivå eller motsvarande. - Du har erfarenheter från process, kraft, kärnkraft eller annan industri. - Då resor ingår i tjänsten så är körkort ett krav. Vi tycker att det är viktigt att du trivs och har roligt på jobbet och kommer därför att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas hos oss tror vi att du är målmedveten, analytisk och intresserad av att bygga kontakter både internt och externt. Du är flexibel och har förmågan att arbeta med flera projekt samtidigt. Vi söker dig som är intresserad av att själv utvecklas och att vara med och utveckla samt förstärka vår position som ledande teknikkonsult. Stämmer det här in på dig? Verkar det intressant eller har du några frågor? Tveka inte att höra av dig! Vi erbjuder Det är på ÅF det händer! Vi är marknadsledande och därmed hjärtat i teknikvärlden. Där teknik finns, där finns också vi. När du jobbar hos oss får du tillgång till en ovärderlig kunskapsbank och en omfattande kollektiv kunskap. Med andra ord kommer du på ÅF att utveckla din kompetens både på djupet och på bredden, och därmed stå rustad inför framtidens utmaningar. Hos oss får du ett omväxlande, dynamiskt och utvecklande arbete. På ÅF är vi också passionerade. Vi uppmuntrar dig att göra det som du är bra på. Det är våra passionerade medarbetare som skapar ÅFs kreativa miljö där tankar och idéer får flöda fritt. Om företaget ÅF är ett ledande teknikkonsultföretag med 7000 medarbetare och över 16 000 oberoende partners och specialister. Vi fokuserar på energi och miljö, infrastruktur, IT och industri. Vår bas finns i Europa, men vår verksamhet och kunder finns i hela världen.
Företag: ÅF-Industry AB, Solna
Ort: Solna
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Dags för nya utmaningar inom El och Instrument? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dags för nya utmaningar inom El och Instrument?

Utredare
Diskrimineringsombudsmannen (DO) söker utredare som vill arbeta med myndighetens tillsynsverksamhet avseende bestämmelserna om aktiva åtgärder. DO har fått ett regeringsuppdrag att under 2013 och 2014 utöka tillsynen över arbetsgivares arbete med lönekartläggning. För att genomföra detta uppdrag behöver vi utöka vår tillsynsverksamhet med fler utredare. DO är en statlig myndighet som arbetar mot diskriminering och för allas lika rättigheter och möjligheter. Myndigheten ska verka för att diskriminering som har samband med kön, könsidentitet eller könsuttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning och ålder inte förekommer. För närvarande är vi ca 90 anställda som arbetar i centralt belägna och tillgängliga lokaler på Torsgatan 11 i Stockholm. Vi ser inte ytterligare anpassningar som ett hinder. Granskningsenheten Enheten ansvarar för myndighetens tillsynsverksamhet avseende bestämmelserna om aktiva åtgärder i arbetslivet och inom utbildningsväsendet. I övrigt medverkar enheten i myndighetens utbildnings- och rådgivningsverksamhet och andra arbetsmoment som kräver särskild kunskap i frågor inom enhetens ansvarsområde. Arbetsuppgifterna Arbetsuppgifterna innebär att du ska arbeta med att granska arbetsgivares arbete med lönekartläggning, analys och handlingsplan för jämställda löner. Vidare ingår det i arbetsuppgifterna att följa upp, analysera och dokumentera projektets aktiviteter och resultat. Kravprofil Vi söker dig med: - akademisk examen inom samhällsvetenskap eller juridik alternativt motsvarande utbildning som DO bedömer som likvärdig - arbetslivserfarenhet med inriktning på förebyggande och främjande arbete i enlighet med diskrimineringslagens bestämmelser om aktiva åtgärder eller motsvarande Du ska ha förmåga att: - på ett strukturerat och systematiskt sätt analysera och bedöma tidvis komplex och omfattande information - formulera beslut och skriftlig information på ett korrekt och lättbegripligt sätt - dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter - vara lösningsinriktad och lyhörd för verksamhetens behov - samarbeta och skapa goda relationer - arbeta självständigt Meriterande: - erfarenhet av juridiskt arbete hos arbetsgivarorganisation eller central facklig organisation alternativt erfarenhet av statligt tillsynsarbete Tjänsten är en allmän visstidsanställning med tillträde enligt överenskommelse dock längst tom 2014-12-31. DO erbjuder dig en arbetsplats med förmåner som bland andra flexibla arbetstider, friskvårdsersättning och friskvårdstimme. DO värnar om en rekrytering fri från diskriminering och som ger lika möjligheter för alla. Kontaktperson är enhetschef Peter Tai Christensen eller HR-handläggare Anna-Kristina Engman. Fackliga företrädare är Caroline Diab för SACO och Pilar Apelgren för ST. Du når dem via DO:s växel 08-120 20 700. Ansökan som ska vara DO tillhanda senast den 4 augusti 2013 sänds till Diskrimineringsombudsmannen, Box 3686, 103 59 Stockholm eller till ansokning@do.se med refnr: LED 2013/163.
Företag: DISKRIMINERINGSOMBUDSMANNEN
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Utredare jobb, Utredare Stockholm, Utredare DISKRIMINERINGSOMBUDSMANNEN
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utredare


Sök lediga jobb Riksantikvarieämbetet, Informations avdelningen

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se