Robotoperatör_programmerare Vetlanda jobb - lediga jobb

Robotoperatör_programmerare Vetlanda jobb Robotoperatör_programmerare Vetlanda jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Robotoperatör_programmerare Vetlanda. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Robotoperatör_programmerare Vetlanda. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Enhetschef Teknisk förvaltning- Stockholm

  2. Analytisk student med goda engelskakunskaper- Stockholm

  3. Kundtjänst i Solna- Solna

  4. Nannynu! Barnvakt Stockholm Lidingö 2 eftermiddagar/vecka- Lidingö

  5. Löneadministratör till innovativt företag- Stockholm

  6. Kock till Karbyskolan, Brottby- Vallentuna

  7. Produktionsingenjör med erfarenhet av inköp- Stockholm

  8. Grundskollärare 4-9 Sv/En till Säbytorp- Salem

  9. Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke- Stockholm

  10. Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke- Stockholm


Mer beskrivning

Enhetschef Teknisk förvaltning
Stockholms Stad Fastighetskontoret Fastighetsavdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Fastighetskontoret Fastighetskontoret förvaltar och utvecklar ett unikt fastighetsbestånd viktigt för Stockholms invånare, företagare och besökare. Fastighetsbeståndet består av allt från större kontorsbyggnader, offentliga lokaler, idrottshallar, saluhallar, salutorg, partihandelsområden och brandstationer till slott och herrgårdar, konstnärsateljéer, villor och små torp på landet. Vi förvaltar även natur- och friluftsområden utanför kommungränsen. Bredden i vårt fastighetsbestånd, där varje kund har sina specifika behov, utmanar chefer och medarbetare till nytänkande och kreativitet och till att vara öppna för ständig förnyelse och utveckling. Vår gemensamma strävan är att skapa värden och attraktiva miljöer som lämnar positiva avtryck – på väg mot ett Stockholm i världsklass. Fastighetskontoret har en årlig omsättning på ca 1,3 miljarder kronor. Vi är cirka 140 medarbetare och verksamheten är organiserad i två staber och tre avdelningar. Vi sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Fastighetsavdelningen Avdelningen ansvarar för förvaltningen av fastighetsnämndens unika fastigheter och byggnader, förvaltar inhyrda lokaler för särskilt boende, förskolor, skolor mm samt förvaltningsuppdrag åt andra nämnder inom staden. Avdelningen kommer att bestå av fem enheter. Enhet kundförvaltning, enhet teknisk förvaltning, driftenhet, lokalservice samt enhet fastighetsadministration. Målet för avdelningen är att ha nöjda kunder, tillhandahålla ändamålsenliga lokaler, erbjuda kunderna tjänster samt ha välunderhållna fastigheter. Avdelningen har en beställarroll vad gäller genomförande av underhåll, investeringar, fastighetsutveckling och transaktioner till projekt- och utvecklingsavdelningarna. Enhet Teknisk förvaltning Enheten kommer att bildas under hösten och stå för fastighetskontorets fastighetstekniska kompetens. Enheten ansvarar för den tekniska förvaltningen, underhålls- och investeringsplaneringen, myndighetsbesiktningar, energiuppföljning och energimål samt är kravställare/stödjande i projekt. I ett nära samarbete med kundförvaltarna hanterar enheten de komplexa behov som finns och de stora investeringar fastighetskontoret står inför. 1 plats(er).Du har personalansvar samt ansvarar för att utveckla enheten för teknisk förvaltning. Du leder och fördelar arbetet på enheten, följer upp ekonomi, verksamhetsplanering, myndighetsbesiktningar samt underhålls- och investeringsplanering. Energiuppföljning, energimål och kravställning i projekt är andra viktiga ansvarsområden. Du har arbetsmiljöansvar för medarbetarna, tillhör fastighetsavdelningens avdelningsledning och rapporterar till chefen för avdelningen. Vi söker dig som har högskoleutbildning inom fastighetsteknik med 5–10 års erfarenhet. Du ska ha haft ett arbetsledaransvar samt ansvar för budget och resultat. Du bör ha erfarenhet av att strukturera och utveckla teknisk förvaltning och erfarenhet av myndighetsbesiktningar. Erfarenhet av offentlig verksamhet samt lagen om offentlig upphandling (LOU) är en merit. Personliga egenskaper: Du har ett strukturerat och strategiskt arbetssätt, är duktig på att organisera, planera och genomföra aktiviteter. Du har god samarbetsförmåga, kan uttrycka dig väl i tal och skrift, har goda ledaregenskaper och är van att fatta beslut. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Intervjuer sker löpande genom A-search För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Avdelningschef Carina Jonsson,08 508 270 29 Helen Hafström, A-Search, 0730 35 02 21 Susann Holm, Vision, 08 508 269 71, Semester 22 juli - 19 augusti, susann.holm@stockholm.se (facklig) Reza Etemad, Vision, 508 269 83, Semester tom 29 juli, reza.etemad@stockholm.se (facklig) Birgitta Andersson, SACO, 08 508 284 45, Semester tom 31 juli, birgitta.k.andersson@stockholm.se (facklig) Tillträde: Enlig överenskommelse.
Företag: Stockholms stad; Fastighetsavdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef Teknisk förvaltning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef Teknisk förvaltning

Analytisk student med goda engelskakunskaper
StudentWork Sharper AB Om företaget Till kund söker vi nu en analytisk person med goda kunskaper i engelska! Vår kund är ett internationellt företag specialiserade på mediabevakning av såväl traditionell media som sociala och elektroniska medier. De arbetar med att underhålla sina kunder med relevant information som cirkulerar i medierna. Dina arbetsuppgifter I denna tjänst kommer du att referera svenska tidningar på engelska. I arbetet innebär detta att du kommer söka relevant information i svenska medier, analysera och ta ut relevanta delar ur texten och sedan sammanställa resultatet på engelska. Det handlar i första hand om ekonomiartiklar, men det kan även förekomma artiklar med politiskt eller samhällsinnehåll. Din profil Vi söker dig som har goda kunskaper inom skriftlig engelska och förståelse för ekonomiska artiklar. Du bör vara nogrann och ha lätt att lära för att effektivt kunna finna relevant information. Det är meriterande om du har en utbildning inom ekonomi och ett intresse för media och samhällsfrågor. Omfattning: 75% - heltid Datum: 22 juli - 16 augusti Plats: Medborgarplatsen Tjänsten tillsätt omgående, så ansök redan idag! Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Analytisk student med goda engelskakunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytisk student med goda engelskakunskaper

Kundtjänst i Solna
Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 120 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på www.ageris.se. Vi behöver fler medarbetare i höst och nu söker vi dig som har det lilla extra och som tycker det är roligt att leverera kundservice med hög kvalitet! Vi samarbetar med ett flertal uppdragsgivare, t ex Viking Line, Ikano Bank och Adressändring. Du kommer främst att arbeta med inkommande samtal, där du hjälper kunderna genom att registrera ärenden och besvara frågor m.m. Vi kontaktar även befintliga kunder. Vi sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park, med tunnelbana, pendeltåg och bussar i närheten. Vi tror att du • är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift • är utåtriktad och lyhörd • har lätt för att samarbeta och är målinriktad   • är strukturerad • har ett stort intresse för människor och förmågan att anpassa dig till olika människor och situationer • vill arbeta i vårt glada gäng! Tjänsterna är både hel- och deltider (ca 20-40 tim/vecka). Inom vissa uppdrag arbetar vi även helger enl. rullande schema. Tjänsterna är visstidsanställningar med fast timlön. Anställningen inleds under augusti med utbildning på plats hos oss, så skicka din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta Johanna Lundell eller Paula Holmberg på tel 08-738 40 00 (vxl) mellan kl 9.30-11.30 eller 13.00-16.00. Välkommen med din ansökan!
Företag: Ageris Kontaktcenter AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänst i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänst i Solna

Nannynu! Barnvakt Stockholm Lidingö 2 eftermiddagar/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen på Lidingö har tre barn på 9, 7 och 4 år De vill ha barnpassning 2 eftermiddagar/vecka ca klockan 15.30/16 - 18.30./19. Vilka dagar är flexibelt. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Lidingö 2 eftermiddagar/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Lidingö 2 eftermiddagar/vecka

Löneadministratör till innovativt företag
Trivs du i rollen som löneadministratör och vill jobba i ett internationellt och innovativt företag där du kommer vara med och påverka och utveckas? Sök då tjänsten som löneadministratör till vår kund i Norrort. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Tillsammans skapar vi framgång! Arbetsuppgifter Som löneadministratör kommer du att tillhöra företagets löne- och HR avdelning. Förutom dina dagliga arbetsuppgifter kring hela löneprocessen kommer du bl.a. vara med och bygga upp rutiner och processer för avdelningen. Vem är du? Vi söker dig som har några års erfarenhet av hela löneprocessen och som talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.  Du  är systemintresserad och har lätt för att sätta dig in i nya system. Som person är du ansvarsfull och flexibel med en positiv attityd. Du är förändringsbenägen och har en hög servicekänsla. Vidare är du driven och hjälpsam och du trivs att arbeta tillsammans med andra. Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på tel 08-7058063
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör till innovativt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör till innovativt företag

Kock till Karbyskolan, Brottby
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. BARN- OCH UNGDOMSFÖRVALTNINGEN I Vallentuna finns tio grundskolor, ett tjugotal förskolor/familjedaghem samt en gymnasieskola i kommunal regi. Resurscentrum är samordnare för barn i behov av särskilt stöd. Kostenheten ansvarar för skolrestaurangerna. Inom barn- och ungdomsförvaltningen arbetar ca 800 medarbetare och ca 5 500 barn och elever. Kostenheten inom barn- och ungdomsförvaltningen söker en kock till Karbyskolans skolrestaurang. Karbyskolan har cirka 400 barn och elever från förskola till årskurs 9. Skolrestaurangen har ett tillagningskök och serverar frukost, lunch och mellanmål. Köket levererar även lunch till en fristående förskola. Arbetsuppgifter: Tillsammans med kökschefen svarar du för planering och tillagning av dagens måltider inklusive specialkoster. Du deltar i samtliga arbetsuppgifter som kan förekomma i ett kök. Du ska även fungera som kökschefens ersättare vid dennes frånvaro. Kvalifikationer: Vi söker dig som har en dokumenterad utbildning som kock eller lång erfarenhet inom yrket med inriktning mot storhushåll. Du har goda kunskaper och erfarenhet av tillagning av specialkoster. Du har ett genuint intresse av matlagning och trivs bland barn och ungdomar. Du har goda kunskaper inom hygien och egenkontrollprogram. Du har god samarbetsförmåga, är ordningsam, flexibel och utåtriktad. Du behärskar svenska i tal och skrift. Organisation: I Vallentuna är skolrestaurangerna och förskolornas kök organiserade i en kostenhet under kostchefen. Kökschefen har ansvar för sin skolrestaurang avseende personal och planering av verksamheten. Vi arbetar efter en gemensamt utarbetad meny och serverar dagligen två alternativa rätter och en vegetarisk rätt till lunch. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid med omfattning 87,5 %. Uppehållstjänst. Tillträde i samband med skolstart efter överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ner på sidan, senast 2013-08-06. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Mer information och fackliga representanter hittar du på http://vallentuna.se/sv/om-vallentuna/Lediga-jobb/. VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kock till Karbyskolan, Brottby jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock till Karbyskolan, Brottby

Produktionsingenjör med erfarenhet av inköp
Aptera Bemanning & Rekrytering - Ett företag för dig och din organisation. Vi är ett bemanning- och rekryteringsföretag med fokus på Kvalitet, Flexibilitet, Enkelhet & Nöjda kunder. Vår verksamhet bygger på långsiktighet och ett stort ömsesidigt förtroende i nära samverkan med våra kunder och konsulter/kandidater. Vi etablerade vår verksamhet 1984 och har ett mycket stort och välutvecklat kontaktnät i alla branscher. Vi jobbar mycket professionellt mot såväl kunder som kandidater för att uppnå högsta möjliga träffsäkerhet i alla uppdrag. Våra konsultchefer har alla en egen karriär bakom sig i näringslivet, och har jobbat i många år med Bemanning & Rekrytering I samarbete med Aptera Bemanning & Rekrytering söker vår uppdragsgivare en Produktionsingenjör, till ett av sina produktområden. Tjänsten kommer att vara lokaliserad på företagets kontor i Farsta. Företaget tillverkar och levererar maskiner och utrustning för vatten- och avloppsvattenrening. De har många års erfarenhet och är världsledande inom sina specialområden. Företaget omsätter ca 500 miljoner SEK och har 140 anställda, med huvudkontor i Göteborg.  Huvudsakliga arbetsuppgifter: -          Teknisk produkthandläggning -          Medverka i offertstadiet, ta fram förslag på alternativ -          Handlägga inköp till underleverantörer samt verkstäder -          Produktionsplanering och uppföljning -          Söka nya leverantörer och tillverkningsmetoder -          Hantera kostnadskalkyler, leverans- och avtalsvillkor -          Dokumenthantering gällande produkten -          Besiktning av tillverkat gods Vi söker dig som har: -          Erfarenhet av inköp och produktionsplanering -          Kännedom om verkstadsteknik, tunnplåt samt rostfria material -          Mycket god kunskap i svenska och engelska, tal och skrift -          Erfarenhet av vanliga kontorsdataprogram, Office-paketet -          Körkort Utöver ovanstående är det meriterande om du har erfarenhet av logistikuppgifter och fördjupade kunskaper av produktion och tillverkning inom verkstadsindustrin. Likaså är erfarenhet av affärssystemet Pyramid meriterande. För att lyckas i tjänsten är du en noggrann person med positiv inställning och förmåga att självständigt lösa även komplicerade uppgifter. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Holmdahl på Aptera Bemanning & Rekrytering, tel. 0727-42 40 46 Välkommen med din ansökan!
Företag: Aptera Bemanning & Rekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionsingenjör med erfarenhet av inköp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionsingenjör med erfarenhet av inköp

Grundskollärare 4-9 Sv/En till Säbytorp
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Skyttorpsskolan F-4 och Säbyskolan 5-9 bildar tillsammans en gemensam F-9 skola, Säbytorps rektorsområde. Där ingår också en särskola samt en grupp för elever med högfungerande autism, F-9 uppdelad på de två enheterna. Skolan ligger centralt i Salems kommun. Våra ledord är: Glädje som grund Ordning som stöd Kunskap som mål ARBETSUPPGIFTER Du ska arbeta som klasslärare i åk 4. Du ska vara intresserad av att arbeta i arbetslag och villig att samarbeta med kollegor. Det är viktigt att du följer upp elevernas resultat, analyserar dem och vidtar åtgärder för att resultaten ska förbättras. KVALIFIKATIONER Du ska ha en lärarexamen. Du ska kunna uppvisa ett registerutdrag ifrån belastningsregistret innan anställning kan bli aktuell.
Företag: Salems kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Salem
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskollärare 4-9 Sv/En till Säbytorp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskollärare 4-9 Sv/En till Säbytorp

Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker två personliga assistenter till en 12 årig kille som bor på Södermalm. Arbetet är förlagt dagtid i pojkens skola som ligger i Sollentuna. Hans intressen är fysisk aktivitet såsom att gå i skogen och simma. Han leker gärna med sin Ipad, tittar i böcker, ritar, leker och busar. Han är en stark kille som kommunicerar med enstaka ord. Han har grav autism, ADHD och epilepsi.Vi söker dig man eller kvinna som trivs att arbeta med barn med särskilda behov. Viktigt att du har god fysik då arbetet ibland kan vara tungt. Har du erfarenhet av TBA (tillämpad beteende analys) och har tidigare jobba med personer som har epilepsi är det mycket meriterande. Har du ett intresse för specialpedagogik är detta ett stort plus. Handledning och utbildning för assistenterna förekommer. Då pojkens mamma snart ska skaffa hund är det viktigt att du inte är allergisk. Du ska behärska god svenska i tal och skrift. Då du ska följa med pojken till badhuset är det viktigt att du tål klor. Vi söker två personer på deltid. Det är en stor fördel om du är flexibel och kan gå in och arbeta extra då din kollega har frånvaro. Välkommen med din ansökan! Arbetstid/Varaktighet: Två tjänster på 50 %. Dagtid. Schema kl 0800-1530. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Augusti, uppdraget startar med introduktion Kontaktperson: Emma Bjurbäck Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke

Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker två personliga assistenter till en 12 årig kille som bor på Södermalm. Arbetet är förlagt dagtid i pojkens skola som ligger i Sollentuna. Hans intressen är fysisk aktivitet såsom att gå i skogen och simma. Han leker gärna med sin Ipad, tittar i böcker, ritar, leker och busar. Han är en stark kille som kommunicerar med enstaka ord. Han har grav autism, ADHD och epilepsi.Vi söker dig man eller kvinna som trivs att arbeta med barn med särskilda behov. Viktigt att du har god fysik då arbetet ibland kan vara tungt. Har du erfarenhet av TBA (tillämpad beteende analys) och har tidigare jobba med personer som har epilepsi är det mycket meriterande. Har du ett intresse för specialpedagogik är detta ett stort plus. Handledning och utbildning för assistenterna förekommer. Då pojkens mamma snart ska skaffa hund är det viktigt att du inte är allergisk. Du ska behärska god svenska i tal och skrift. Då du ska följa med pojken till badhuset är det viktigt att du tål klor. Vi söker två personer på deltid. Det är en stor fördel om du är flexibel och kan gå in och arbeta extra då din kollega har frånvaro. Välkommen med din ansökan! Arbetstid/Varaktighet: Två tjänster på 50 %. Dagtid. Schema kl 0800-1530. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Augusti, uppdraget startar med introduktion Kontaktperson: Emma Bjurbäck Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter sökes till 12 årig pojke


Sök lediga jobb Robotoperatör_programmerare Vetlanda

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se