Robotsvetsare Monera Resurspartner AB jobb - lediga jobb

Robotsvetsare Monera Resurspartner AB jobb Robotsvetsare Monera Resurspartner AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Robotsvetsare Monera Resurspartner AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Robotsvetsare Monera Resurspartner AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. PTP-psykolog- Stockholm

  2. Modersmålslärare/tränare i norska- Nacka

  3. Modersmålslärare i tagalog i grundskolan- Järfälla

  4. Biträdande enhetschef- Stockholm

  5. Enhetsassistent- Stockholm

  6. Undersköterskor med körkort till Natt/Larmpatrullen- Täby

  7. Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 2 eftermiddagar/vecka- Stockholm

  8. Informationssäkerhetskonsult- Stockholm

  9. Företagssäljare sökes SE HIT!- Solna

  10. Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling!- Stockholm


Mer beskrivning

PTP-psykolog
Enheten för unga med psykos/bipolär sjukdom BUP kliniken är en länsövergripande verksamhet centralt belägen på Södermalm och består av fyra enheter: Akutenheten, Enhet Nord, Enhet Syd, samt Enheten för unga med psykos/bipolär sjukdom. Vår enhet fungerar i huvudsak som en psykiatrisk öppenvårdsenhet med målgruppen barn och ungdomar upp till 18 år med psykotiskt eller bipolärt syndrom. Uppdraget är att utreda och behandla målgruppen samt hämta in och sprida kunskap om den. Vi bedriver även forskning med anknytning till Karolinska institutet. Arbetsuppgifter: Arbetet bedrivs i team bestående av förutom psykolog även läkare, sjuksköterska och kurator. Vi samarbetar med andra mottagningar inom BUP samt med skola, socialtjänst, missbruksvård m.m. Som PTP-psykolog här arbetar du med bedömning, konsultation, utredning och KBT samt bidrar med ett psykologiskt perspektiv till verksamheten. Du kommer att vara delaktig i arbetet med våra gruppverksamheter och i forskningen om diagnosgrupperna kopplat till bl.a. neuropsykologisk testning av funktionsnivå. Vid sidan av sedvanlig PTP-handledning kommer du att ingå i KBT-handledningsgruppen med enhetens övriga tre psykologer. Kvalifikationer: Vi söker dig med psykologexamen och minst grundläggande utbildning i kognitiv beteendeterapi, gärna med tidigare erfarenhet av psykiatriskt arbete. Personliga egenskaper: Viktiga egenskaper är självständighet, flexibilitet och god samarbetsförmåga och vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Övrig information: Vi tillämpar registerkontroll före beslut om anställning Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga PTP-psykolog jobb, PTP-psykolog Stockholm, PTP-psykolog Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: PTP-psykolog

Modersmålslärare/tränare i norska
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Vi söker en Modersmålslärare/tränare i norska, till Nacka språk och utbildningscentrum. Arbetsplatsen Olika skolor/förskolor i Nacka Arbetsuppgifter Modersmålsundervisning i skolan för elever från åk 1 till åk 9, och modersmålsträning i Förskolan. Kvalifikationer Modersmålslärare behörighet eller motsvarande, mycket goda kunskaper i modersmålet och svenska Anställningsvillkor Tillsvidare anställning, deltid, 30% från HT-2013. Mer information och ansökan Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du biträdande rektor, Graham Brodie, 070 431 83 13. Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast den 15 juni 2013.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare/tränare i norska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare/tränare i norska

Modersmålslärare i tagalog i grundskolan
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Järfälla språkcentrum organiserar modersmålsstöd i förskolan och modersmålsundervisning och studiehandledning i grundskolan och gymnasieskolan. Årligen deltar ca 2500 barn och elever i mer än 40 olika språk i verksamheten. I uppdraget ingår att främja flerspråkiga barn och elevers språk-, kunskaps- och identitetsutveckling. ARBETSUPPGIFTER Järfälla kommun söker modersmålslärare i Tagalog cirka 15% för modersmålsundervisning i grundskolan. Under förutsättning att tjänsten inte tas i anspråk vid övertalighet inom kommunen. KVALIFIKATIONER Behörighet som modersmålslärare. Du ska ha goda kunskaper i modersmålet och i svenska. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Företag: Järfälla kommun, Järfälla Språkcentrum
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare i tagalog i grundskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare i tagalog i grundskolan

Biträdande enhetschef
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Finansdepartementet utarbetar riktlinjer för den ekonomiska politiken och finanspolitiken. Departementet samordnar den statliga budgeten, skattepolitiken samt deltar i internationellt ekonomiskt samarbete. Även tull-, finansmarknad, kommunal ekonomi, kommunal lagstiftning och spelmarknad hör till ansvarsområdet liksom statligt ägande. Departementet har drygt 450 anställda. Skatte- och tullavdelningen, som har ca 90 medarbetare, ansvarar inom Regeringskansliet för frågor och lagstiftning om skatter, tullar och socialavgifter och består av fyra enheter, varav tre juristenheter. Utöver juristenheterna finns en skatteekonomisk enhet. Frågor med EU -rättslig anknytning har stor betydelse för verksamheten på avdelningen. Enheten för skatteadministration, skatteavtal och tullfrågor (S3) ansvarar för den lagstiftning som rör taxering, skattebetalning och indrivning, skattekontroll och skattebrott, registerfrågor, folkbokföring, internationella skatteavtal och andra internationella frågor, tullpolicy, tullagstiftning och tullförfaranden nationellt och inom EU och frågor om tullsamarbete inom EU och med tredje land samt myndighetsstyrning av Tullverket, Kronofogdemyndigheten, Skatteverket och Bokföringsnämnden. Enheten leds av en enhetschef som biträds av två biträdande enhetschefer. Till enheten söks nu en biträdande enhetschef för vissa internationella frågor. Arbetsuppgifterna innebär att med huvudmans ansvar hantera vissa internationella frågor inom enhetens lagstiftningsområde, men även att biträda enhetschefen i olika frågor. Vi söker dig som är kvalificerad jurist med mycket goda vitsord. Vi förutsätter att du har erfarenhet från kvalificerat lagstiftningsarbete i Regeringskansliet. Du bör ha erfarenhet från ett eller flera av enhetens sakområden, men även av gemenskapsrättsliga frågor. Arbetet förutsätter att du kan leda och fördela arbete. Som allmänna krav gäller dessutom att du har god samarbetsförmåga, kan arbeta såväl självständigt som i grupp, har god analytisk förmåga och helhetssyn samt har god förmåga att förstå och verka i en politisk styrd organisation. Arbetet ställer stora krav på förmågan att uttrycka sig i tal och skrift. Goda kunskaper i engelska förutsätts. Mer information lämnas av departementsrådet Fredrik Löfstedt, tfn. 08-405 27 08, 070-263 95 06, Fackliga företrädare är för SACO Peter Österberg, tfn 08-405 48 97 och för ST Lotta Nordqvist, tfn 08-405 16 62.Upplysningar om anställningsvillkor lämnas av Jakob Petruson på personalenheten, tfn. 08-405 1958. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev märkt med referensnummer Fi2013/2523. Sista dag för att registrera ansökan är den 15 augusti 2013. Tillträde snarast. Lön sätts efter kompetens och tidigare erfarenhet.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande enhetschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande enhetschef

Enhetsassistent
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Finansdepartementet utarbetar riktlinjer för den ekonomiska politiken och finanspolitiken. Departementet samordnar den statliga budgeten, skattepolitiken samt deltar i internationellt ekonomiskt samarbete. Även tull-, finansmarknad, kommunal ekonomi, kommunal lagstiftning och spelmarknad hör till ansvarsområdet liksom statligt ägande. Departementet har drygt 450 anställda. Skatte- och tullavdelningen, som har ca 90 medarbetare, ansvarar inom Regeringskansliet för frågor och lagstiftning om skatter, tullar och socialavgifter och består av fyra enheter, varav tre juristenheter. Utöver juristenheterna finns en skatteekonomisk enhet. Frågor med EU -rättslig anknytning har stor betydelse för verksamheten på avdelningen. Enheten för skatteadministration, skatteavtal och tullfrågor (S3) ansvarar för den lagstiftning som rör taxering, skattebetalning och indrivning, skattekontroll och skattebrott, registerfrågor, folkbokföring, internationella skatteavtal och andra internationella frågor, tullpolicy, tullagstiftning och tullförfaranden nationellt och inom EU och frågor om tullsamarbete inom EU och med tredje land samt myndighetsstyrning av Tullverket, Kronofogdemyndigheten, Skatteverket och Bokföringsnämnden. Arbetsuppgifterna innebär att ge administrativt stöd till enhetschef och till enhetens handläggare. Detta inkluderar bland annat ansvar för administrationen av enhetens handläggning av ärenden, planering inför genomgångar med den politiska ledningen och upprättande av beredningslistor inför regeringssammanträden. I arbetsuppgifterna ingår även allmänt administrativt arbete och viss ekonomihantering. Vidare kommer du delta i att utveckla enhetens rutiner och arbetssätt. Vi söker dig som har gymnasial utbildning och erfarenhet av att arbeta som assistent i en större organisation eller företag. I arbetet ingår många kontakter såväl internt som externt vilket innebär att du måste vara flexibel, ha en positiv och utåtriktad läggning och stor integritet. Du har god organisations- och prioriteringsförmåga, du måste ha lätt för att sätta dig in i arbetsuppgifterna, samarbeta, ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du är noggrann och serviceinriktad. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Officepaketet. Du har förmåga att hantera många uppgifter, ibland under tidspress. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska. Erfarenhet av liknande arbete inom Regeringskansliet eller från annan statlig myndighet är meriterande. Mer information lämnas av departementsrådet Fredrik Löfstedt, tfn. 08-405 27 08, 070-263 95 06, Fackliga företrädare är för SACO Peter Österberg, tfn 08-405 48 97 och för ST Lotta Nordqvist, tfn 08-405 16 62. Du ansöker genomatt registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev märktmed referensnummer Fi2013/2524. Sista dag för att registrera ansökan är den 4 september 2013. Lön sätts efter kompetens och tidigare erfarenhet.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetsassistent jobb, Enhetsassistent Stockholm, Enhetsassistent Regeringskansliet
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetsassistent

Undersköterskor med körkort till Natt/Larmpatrullen
HSB Omsorg erbjuder hemtjänst, hushållsnära tjänster och driver äldreboenden i Stockholmsregionen. Vi är en del av den kooperativa HSB-rörelsen och har arbetat med verksamheter inom äldreomsorg sedan 1993. Grundtanken i vår verksamhet är att kunden själv utformar sin omsorg och blir bemött med respekt. Våra tjänster anpassas efter våra kunders behov, önskemål och förväntningar. Vi är ett företag under stark tillväxt med 1 300 medarbetare och en årlig omsättning på över 360 Mkr. Vår värdegrund ETHOS: Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan, präglar vår verksamhet. Mer information om HSB Omsorg finner du på vår hemsida, www.hsbomsorg.se HSB Omsorg söker undersköterskor med körkort till Natt/larmpatrullen i Täby. Tjänstgöringsgrad 55 %-65 %. Helgtjänstgöring ingår. Du erbjuds ett varierande arbete nattetid, där både larmutryckningar och fasta kundbesök ingår i arbetsuppgifterna. Vi söker dig som har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Du vill arbeta med omvårdnad hemma hos våra kunder och genomföra arbetet med hög kvalité. Vårt mål är att ge en omsorg som tilllåter varje individ att få fortsätta att vara unik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att utföra kvalificerat omvårdnadsarbete i kundens hem. I arbetet ingår dokumentation vilket innebär att du måste ha datorvana samt kunna uttrycka dig på svenska i både tal och skrift. Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med stort ansvar. Du kommer ingå i ett härligt dynamiskt team med duktiga och målinriktade medarbetare. Vi söker dig som har omvårdnadsutbildning eller motsvarande samt känner att följande personliga egenskaper passar in på dig; ansvarsfull med förmåga att planera och organisera, glad, hjälpsam och en posititiv kollega, trygg i din yrkesroll men öppen för idéer och har förmågan att hitta lösningar och möjligheter i olika situationer. Att du delar vår värdegrund, ETHOS, är en självklarhet för dig. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringsprocessen. Vi ser gärna manliga sökande, då vi är en kvinnodominerad arbetsgrupp. Körkort och körvana är ett krav då bilkörning ingår i tjänsten. Tjänsten är tillsvidare och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Endast sökande med körkort och erfarenhet kommer att beaktas i processen. Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden så tveka inte att skicka in din ansökan till oss. I samband med anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail, utan hänsvisar till extern länk. För mer information kring tjänsten, vänligen kontakta, Helena Ölwing. Telefon 070-255 45 33 Kontaktperson för Fackförbundet Kommunal, Jonas Forsberg. Telefon 08-758 10 30 Vi sköter hanteringen av denna rekrytering internt och avböjer därför extern hjälp med annonsering, urval etc.
Företag: HSB Omsorg
Ort: Täby
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterskor med körkort till Natt/Larmpatrullen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterskor med körkort till Natt/Larmpatrullen

Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 2 eftermiddagar/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen på Södermalm vill ha barnpassning 2 eftermiddagar/vecka ca kl 16-19, vilka veckodagar är flexibelt. Barnen är 5,5 och 1,5 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 2 eftermiddagar/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 2 eftermiddagar/vecka

Informationssäkerhetskonsult
Cybercom är idag ledande när det gäller konsulttjänster inom IT- och informationssäkerhet. Våra erbjudanden spänner från avancerad strategisk rådgivning och analys, till att ta helhetsansvar för komplexa implementationer och förändringsprocesser. Vi har kompetens och kapacitet att leverera inom hela den bredd som krävs, från infrastruktur till verksamhetsfrågor och projektledning, och möter alla de höga krav på säkerhetslösningar som marknaden idag efterfrågar. Vi är väl insatta i berörda områden, från lagstiftning och regelverk till tekniska lösningar. Det gör att vi kan trygga våra kunders verksamhetskritiska system, där information och kunskap inte bara skall skyddas, utan också kunna hanteras på ett produktivt och kostnadseffektivt sätt. Vi hjälper våra kunder att förändra sin verksamhet till att bli säkrare, tryggare och effektivare. Tjänsten Vi söker dig som har lång erfarenhet inom informationssäkerhet och är beredd att leverera säkerhetskompetens och förändring hos kund. Du vill arbeta med organisatorisk och teknisk förändring av verksamheter inom informationssäkerhet. Hos oss får du arbeta med många spännande och utmanande uppdrag bland intressanta kunder inom de flesta branscher. Du blir del i ett kompetent team som delar med sig och hos oss får du goda möjligheter till kompetensutveckling. Din bakgrund Du har minst 5 års erfarenhet och kunskap inom: • IT-styrning via metoder/regler (ex ISO 27000-serien, BITS, PCI, Common Criteria, ITIL, COBIT) • säkerhetscertifieringar, (ex CISSP, CISA, CISM) • IT-styrning utifrån kundens verksamhet (ex riskanalys, affärsnytta, praktiskt säkerhetsarbete) Du är civilingenjör eller systemvetare och goda kunskaper i svenska och engelska. Vi ser gärna att du har kunskaper inom Payment Card Industri standarden(PCI), ISO 27000-serien, Common Criteria, Risk Management, produktackrediteringar eller liknande styrande metoder/regelverk. Som person är du nyfiken, initiativrik, flexibel och gillar att vara en del i teamet. Du drivs av utmaningar och att hjälpa kunder nå sina mål. I din roll kommer, förutom den tekniska kompetensen, även den sociala, kommunikativa och affärsmässiga kompetensen vara viktig. Vi erbjuder Vi har ett starkt engagemang i allt från de egna uppgifterna och gruppens uppdrag till organisationens övergripande mål. Vi jobbar aktivt med våra värdeord: Passion, Innovation och Förtroende vilka är viktiga grundpelare i vår organisationskultur. Cybercom tror på löpande kompetensutveckling där vi skapar utrymme och stöd för att utvecklas. Lärande i det dagliga arbetet ser vi som självklart precis som kompetensutvecklingsinsatser i form av bland annat kompetensgrupper. Cybercom har en tydlig position på marknaden, har några av landets mest intressanta uppdrag samt skräddarsydd, personlig utveckling bland trevliga och inspirerande kollegor. Cybercom eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter kulturell och etnisk mångfald. Du kan läsa mer om oss på vår karriärsida på www.cybercom.se Intresserad? Vid frågor är du välkommen att ringa Mikael Sundberg, Business Unit Manager, på nummer 070-575 3905 alternativt Annica Pettersson, HR på 0722-440 496. Vi rekryterar just nu, ta chansen!
Företag: CYBERCOM GROUP AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Informationssäkerhetskonsult jobb, Informationssäkerhetskonsult Stockholm, Informationssäkerhetskonsult CYBERCOM GROUP AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Informationssäkerhetskonsult

Företagssäljare sökes SE HIT!
Elite Vendite AB fokuserar bara på en sak och det är att bemanna och rekrytera säljare till alla typer av företag där framgångsrik försäljning är bärande för verksamhetens framgång! Företagspresentation Vi på Elite Vendite AB ökar med fler projekt, och behöver nu fler säljare som vill lyckas hos oss. Vi har idag 40 säljare som jobbar hos oss och vi utökar för fullt. Vi söker nu ytterligare 5 innesäljare som vill vara med och i vårt team som strävar efter att tjäna dom bästa lönerna. Bolaget har erfarenhet av försäljning och har ett mycket gott rykte inom branschen.     Tjänstebeskrivning Tjänsten innebär försäljning via telefon till företag på den svenska marknaden. Du kommer att erbjuda attraktiva tjänster som är beprövade med gott resultat under lång period.   Om tjänsten: - Försäljning via telefon till företag  - Administration av order/säljsamtal i säljsystem  - Vi erbjuder en HÖG fast lön, provision samt bonus på all försäljning - Heltid (08:00 - 17:00) - Du kommer att arbeta i ett TEAM med högt tempo tillsammans med drivna och engagerade medarbetare där individen är den viktigaste lagspelaren.    Kvalifikationer Erfarenhet inom försäljning är inget krav, då vi hjälper dig att bli den bästa. Som person är du driven, har en hög social kompetens och är lyhörd. Du trivs att arbeta i ett högt tempo och bidrar gärna till den positiva stämningen på arbetsplatsen.    Ansökan Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev. Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval är det viktigt att du skickar in din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Företag: Elite Vendite AB
Ort: Solna
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssäljare sökes SE HIT! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssäljare sökes SE HIT!

Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling!
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Oscar Rouhi på 0733-499 201
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling!


Sök lediga jobb Robotsvetsare Monera Resurspartner AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se