Robotsvetsare Team Bemanning jobb - lediga jobb

Robotsvetsare Team Bemanning jobb Robotsvetsare Team Bemanning jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Robotsvetsare Team Bemanning. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Robotsvetsare Team Bemanning. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kundanalytiker- Stockholm

  2. Musikpedagog 30%- Lidingö

  3. Samordnare Job/Uga- Södertälje

  4. Säljare till Ecco i Täby, 20h/v- Täby

  5. Lärare i grundskolans tidigare år- Solna

  6. Behandlingsassistent- Ekerö

  7. Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef- Täby

  8. Sektionschef- Stockholm

  9. Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg- Upplands Väsby

  10. Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist- Stockholm


Mer beskrivning

Kundanalytiker
  Canal Digital – Sveriges skarpaste tv. Canal Digital, ett helägt dotterbolag till Telenor, är Nordens ledande TV-distributör med över 100 tv-kanaler och interaktiva tjänster som används av närmare tre miljoner tittare varje dag. De erbjuder det bredaste utbudet, med bäst ljud och bild direkt från satelliten i rymden till boxarna i hemmen. Med deras Play och On Demand tjänster kan tv nu ses när som helst – var som helst. Canal Digital Sverige har ett 60-tal anställda och ytterligare 20 anställda i Finland som ingår i den svenska organisationen. Företaget ansvarar för all distribution, administration, försäljning och service till både privatpersoner och företag. Är du proaktiv, analytisk, driven och motiveras av att analysera data och förstå kunders beteenden? Då söker Canal Digital dig. Kundanalytiker I rollen som kundanalytiker ansvarar du för att söka och analysera information och ta fram underlag för att företaget ska nå sina övergripande mål. Din uppgift är att analysera kunddata och dra slutsatser från stora datamängder, förmedla information internt, bistå med underlag för beslut samt prioritera och driva på de frågor som du bedömer viktigast för affärsverksamheten. Med dina analyser stöttar du CRM- avdelningen och säljavdelningen i arbetet att öka kundlojaliteten och öka nykundsförsäljningen. Arbetet innebär allt från kundbasanalyser till segmenteringsarbeten av befintliga kunder, samt upphandling och/eller genomförande av kundundersökningar. Bakgrund/Kvalifikationer • Relevant högskoleutbildning inom statistik och/eller ekonomi. • Minst 2 års erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter. • Erfarenhet av större segmenteringsarbeten som leder till målgruppsanpassade aktiviteter. • Erfarenhet av att arbeta med kampanjhanteringssystem och riktade kampanjer/erbjudanden, gärna erfarenhet av systemet SAS. • Van att självständigt driva undersökningar och tillhörande processer. • Vana att hantera kontakter med externa undersökningsföretag. • Vana att dra slutsatser från och presentera analys- och undersökningsresultat. • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift i svenska och engelska. • Goda kunskaper i Excel. För att lyckas i rollen måste du vara drivande, analytisk och bra på att utveckla egna idéer för dataanalys. Du stimuleras av att förstå siffror och beteenden, prova olika antaganden samt förmedla och presentera dina analyser. För att trivas hos oss bör du vara proaktiv, nyfiken och uppskatta att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Du kommer att arbeta i nära samarbete med sälj och CRM – funktionerna i företaget och du har en viktig roll i att analysera och initiera undersökningar av stora datamängder. Tjänsten som kundanalytiker ingår i avdelningen Product & Business Development och rapporterar till Director of Product & Business Development. Mer om tjänsten I den här rekryteringen sammarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Jan Moström på tfn 076-525 90 40. Vi ser fram emot din ansökan via www.wise.se/jobb så snart som möjligt, dock senast 2013-08-15. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tillämpar löpande urval och rekommenderar att du skickar din ansökan omgående. Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Kundanalytiker jobb, Kundanalytiker Stockholm, Kundanalytiker Wise Professionals AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundanalytiker

Musikpedagog 30%
Detta söker vi: Vi söker dig som ser fördelarna med att arbeta i arbetslag, ser varje barn utifån deras förutsättningar, som delar med dig av din glädje när du lyckats få barnen att utvecklas och tagit steg de annars bara drömt om. Som hjälper varje unik elev att få lyckas och känna glädje samtidigt som du utmanar och med ditt pedagogiska förhållningssätt förljer barnens process.  Det är viktgt för dig att vara i en miljö där både du och dina kollegor trivs och blir respekterade. Du är tydlig med vad du vill samtidigt som du är ödmjuk inför andras åsikter. Du gillar att komma med nya ideer och våga tänka om och tänka nytt i kombination med att alltid sätta barnet i centrum. Det viktiga är inte att du kan allt från början utan att du vill och vågar utvecklas som pedagog. Våra elever är kreativa och ställer höga krav på sina pedagoger. De är verbala och övade i att argumentera, så dina lektioner behöver vara genomtänkta och kännas meningsfulla Du är lärarutbildad i musik, tjänsten kan kombineras med spanska eller eventuellt ett annat ämne. Vi erbjuder: Vi erjuder en tjänst på 30 % i musik. Hos oss får du arbeta i inarbetatde arbetslag där glädje och högt till tak är ledord. Vi hjälper och stöttar varandra, utmanar och på så vis utecklas vi. Våra lektioner/arbetspass är långa och sammanhängande, vilket gör att du har två grupper på en dag. Du lär känna eleverna, kan tilllåta dem vara i en arbetsprocess utan att avbryta samt att du slipper springa mellan olika grupper på en dag. Vi bryr oss om varandra och får ofta höra från besökare att vi har en mycket trevlig miljö och stämmning.  För att förstå vad vi menar vill vi att du kommer och träffar oss. Men först får du skicka in ditt cv och personliga brev.   Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Lidingö kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se. Vi har också en rekryteringsfilm ”Att jobba för Vittraskolorna” som du hittar på www.youtube.com/vittrakanalen. Låter detta intressant? Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Var vänlig ansök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Om du har frågar angående tjänsten är du välkommen att kontakta rektor Ole Hass på ole.hass@vittra.se. Välkommen med din ansökan! Vittra grundades 1993 och är idag ett av Sveriges ledande friskoleföretag med drygt 30 förskolor, grundskolor och gymnasieskolor runt om i landet. Vittra är ett värderingsstyrt företag med en bärande idé om att bidra till ökade livschanser genom utbildning och lärande. Vår pedagogiska riktning utgår från samspelet mellan individ och gemenskap. Vittra ingår i Academedia.
Företag: Vittra för- och grundskolor
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Musikpedagog 30% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Musikpedagog 30%

Samordnare Job/Uga
Hermods grundades 1898 av en entreprenör och den andan lever kvar ännu. Hermods är en av Sveriges största aktörer med över 30 000 studerande inom gymnasie- och vuxenutbildning, svenska för invandrare (sfi), yrkesutbildning och arbetsmarknadsprojekt. I stark utveckling med Inter IKEA Investments som huvudägare omsatte vi 2012 400 mkr med ca 650 anställda på drygt 15 orter i Sverige. Till vårt affärsområde Arbetsmarknadstjänster söker vi dig som vill driva vårt projekt inom Jobb och Utvecklingsgarantin i Södertälje  Arbetet ställer krav på: - Kunskap om arbetsmarknadens krav och förutsättningar - Lust och passion för att bygga affärer från grunden och i en fluktuerande miljö - Tydligt och engagerat ledarskap som för verksamheten och arbetsgruppen      framåt - Stark tro på människors möjligheter och viljans starka kraft - Administrativ erfarenhet och organisationsförmåga Vi vill att du har erfarenhet av: - Arbetsförmedlingen som kund - Coachande ledarskap - Ekonomisk uppföljning, budgetering och de allmänt ekonomiska krav som ställs på   en verksamhet i uppstartsskede Kravet vi ställer på dig är att du: -  har erfarenhet av att ansvara för bland annat löpande kontakter med flera parter, logistik och uppföljning - har erfarenhet av kvalitetssäkring och rapportering Du som söker till oss är: - Prestigelös - Kraftfull - Engagerad - Målfokuserad I tjänstens tillsättning kommer stor vikt läggas till personlig lämplighet. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega/MIA och Unionen/SI. Är du intresserad? Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka därför din ansökan redan idag, dock senast den 2/9! Sök tjänsten via länken nedan. Vi tar ej emot ansökan via e-post. Försäljning kopplade till denna annons undanbedes.
Företag: Hermods
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Samordnare Job/Uga jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samordnare Job/Uga

Säljare till Ecco i Täby, 20h/v
NILSONGROUP är Skandinaviens ledande skokoncern med butikskoncepten DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports samt franchisebaserade Ecco shops. Med 320 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark omsatte NILSONGROUP 3 miljarder under 2011. Genom en oslagbar kombination av varumärken under ständig utveckling, fortsätter företaget att expandera. We put feet first.Befattning:  Vi söker nu en Säljare till Ecco i Täby Omfattning:  Vikariat 20 timmar/vecka tom 2015-05-31 Tillträde: 2013-08-19 Rollen - Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområde Att arbeta hos oss är varierande, kundinriktat, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö och du kommer att jobba i ett gäng med stor gemenskap och teamkänsla. Erfarenhets- och kunskapskrav Vi ser gärna att du har branschvana och ett stort intresse för skor, mode och trender. Du drivs och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal. Det är viktigt att du är serviceinriktad och alltid sätter kunden i fokus. Ansvarstagande och initiativförmåga är andra viktiga egenskaper som vi värdesätter. Vi ser gärna att du har brinnande intresse för service samt erfarenhet av försäljning är meriterande.   • Försäljningfokuserad • Mode, detaljhandeln Personliga egenskaper Med kunderna i fokus tror vi att du är en försäljningsinriktad, social, öppen och kommunikativ lagspelare. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. • Kundorienterad • Försäljningsinriktad • Målinriktad • Tycker om och drivs av att arbeta efter uppsatta mål  Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag för den här tjänsten är 2013-07-28 Observera att vi tar endast emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post  Butikens adress Ecco Täby Stora Marknadsvägen 15 18334 Täby   NilsonGroup strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare, där våra medarbetare kan trivas, utvecklas och känna stolthet. Vi tänker på KUNDEN - Vi tänker ENKELT - Vi tänker NYTT - Vi tänker och visar TILLIT
Företag: NilsonGroup
Ort: Täby
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till Ecco i Täby, 20h/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till Ecco i Täby, 20h/v

Lärare i grundskolans tidigare år
Bergshamraskolan är en kommunal F - 9 skola med ca 440 elever som ligger i natursköna stadsdelen Bergshamra i Solna. Skolan är belägen ett stenkast från Bergshamra centrum och i närheten finns både Ulriksdals slottspark och Edsviken. Mycket goda kommunikationer i form av tunnelbana och bussar. ARBETSUPPGIFTER Ansvar att planera, genomföra och utvärdera undervisning i en åk 1 där du också är mentor. Aktivt bidra till arbetslagets och skolans utveckling. Du tillhör ett arbetslag bestående av lärare som arbetar med årskurserna 1 - 3. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad och behörig grundskollärare mot de lägre åldrarna, gärna med inriktning matematik/naturvetenskap. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du ska vara positiv, ansvarstagande och äga förmågan att leda och entusiasmera andra. Tidigare erfarenhet från läraryrket ses som meriterande.
Företag: Solna Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Solna
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

Behandlingsassistent
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga psykosociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. SiS finansierar forskning för att förbättra vården och behandlingen. SiS ungdomshem Rebecka är beläget strax utanför Ekerö i Stockholm. Målgruppen är flickor mellan 12 och 20 år och flickorna är omhändertagna enligt 3 eller 6 §§ LVU. Institutionen har 26 platser fördelat på fyra avdelningar, två låsbara akut- och utredningsavdelningar, en låst behandlingsavdelning och en öppen motivations- och utslussavdelning. ARBETSUPPGIFTER SiS ungdomshem Rebecka söker en behandlingsassistent till vår öppna Motivationsavdelning. Som behandlingsassistent har du ett stort ansvar för det dagliga arbetet med flickorna. Tillsammans med övrig personal är du en vuxen förebild och ansvarar för att skapa en stabil och trygg miljö för flickorna. För att möjliggöra denna miljö är det viktigt att skapa en tydlig struktur på avdelningen, gällande exempelvis lagar, regler och rutiner. En annan viktig uppgift är att samarbeta med verksamhetens skola samt bedriva motivationsarbete med de placerade flickorna genom bland annat strukturerade samtal. Dokumentation är också en betydande del av arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad behandlingsassistent, socionom, beteendevetare, behandlingspedagog eller motsvarande. Du har utbildning i MI och återfallsprevention på minst grundnivå. Du bör även ha erfarenhet från liknande verksamheter. För arbetet krävs att du är en mogen och stabil person med tålamod. Du har förmåga och erfarenhet av att hantera stressfulla situationer och har mod att sätta gränser och vara konsekvent. Det krävs att du har en mycket god samarbetsförmåga. Du bör även uttrycka dig väl i skrift då dokumentation är ett viktigt verktyg i det dagliga arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din förmåga att samarbeta. B-körkort är önskvärt.
Företag: Statens institutionsstyrelse, SiS ungdomshem Rebecka
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Behandlingsassistent jobb, Behandlingsassistent Ekerö, Behandlingsassistent Statens institutionsstyrelse, SiS ungdomshem Rebecka
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behandlingsassistent

Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef
FÖRETAGSPRESENTATION Aleris ägs av Investor och är ett av nordens största vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 7000 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom hälso- och sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. ALERIS MEDILAB Aleris Medilab är ett laboratoriemedicinskt centrum för hälso- och sjukvården och är verksamt inom följande områden: - klinisk kemi - mikrobiologi - patologi och cytologi Verksamheten bedrivs vid centrallaboratoriet i Täby samt vid ett 30-tal närlaboratorier i Stockholmsområdet. Aleris Medilab ingår i Aleris Diagnostik AB. Läs gärna mer om oss och vår verksamhet på www.alerismedilab.se Legitimerad Biomedicinsk analytiker, Sektionschef på sektionen för Klinisk kemi  Laboratoriet för Klinisk Mikrobiologi och Kemi söker en sektionschef till centrallaboratoriet i Täby, med placering på sektionen för Klinisk kemi och serologi. Arbetet innebär att ansvara för personaladministration inom sektionen, så som personalplanering och medarbetarsamtal/lönesamtal med sektionens personal. Men även att organisera och deltaga i den dagliga analysverksamheten. Du skall vara ansvarstagande, lyhörd, kunna organisera, ha lätt för att kommunicera samt kunna delegera. Flera års erfarenhet av klinisk kemi på medicinskt diagnostiskt laboratorium är ett krav.   Varaktighet Tillsvidare, provtjänstgöring 6 månader tillämpas.    Kvalifikationer: Biomedicinsk analytikerutbildning med mångårig erfarenhet av klinisk kemi. Om du tidigare jobbat som områdesansvarig, sektionsledare/chef är detta meriterande.   Personliga egenskaper: Vi värdesätter god samarbetsförmåga, öppenhet och flexibilitet, du ska vara noggrann, stresstålig och positiv. Lön : Individuell lönesättning   Kontaktperson Marié Carlsson, Avdelningschef Centrallaboratoriet avdelningen för Klinisk Mikrobiologi och Kemi, 08-123 191 79 OBS! Vi kan ej ta emot ansökningar i pappersform, använd istället länken ovan för att registrera din ansökan.
Företag: Aleris Medilab
Ort: Täby
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef

Sektionschef
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en sektionschef för heltidsuppdrag till en kommun i söderort. Du kommer att leda sektionen utredningsenheten för barn och ungdom samt ingå i ledningsgruppen och enhetsledningen. Du kommer att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund. Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Leda sektionen utredningsenheten och vara underställd verksamhetschefen. • Ha fullt budget-, personal och arbetsmiljöansvar på din sektion. • Arbeta utifrån förvaltningens värdegrund, verksamhetsidé och ledarvision. Din profil För att lyckas i rollen som sektionschef krävs det att du har en socionomutbildning eller motsvarande. Du ska ha arbetat i en ledande roll i minst 3 år tidigare från ett liknande verksamhetsområde och i en politiskt styrd organisation. Du bör ha kunskap i LVU och socialtjänstlagen. Du ska även ha erfarenhet av arbete med budgetstyrning och ekonomisk management. Du ska kunna bjuda in till dialog, vara öppen för förändringar och inspirera och engagera dina medarbetare för att uppnå enhetens mål. Utbildning i BBIC (barns behov i centrum) är starkt meriterande. Som person krävs det att du är tydlig och kommunikativ. Du ska vara beredd att ta risker och pröva nya idéer. Du ska kunna kommunicera visioner, mål och se helheten före delarna, dvs. se bortom din del i verksamheten för helhetens bästa. Du ska ha ett transparant och ärligt ledarskap som förser medarbetare med tydliga riktlinjer. Du har en stark motivation att utvecklas och utveckla andra, du är lyhörd och flexibel. Om oss Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst med start i slutet av augusti. Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du finns tillgänglig. Den personliga lämpligheten är avgörande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hittaunika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs och Arena Personal i Norge ingår, är vi en komplett HR-Partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionschef jobb, Sektionschef Stockholm, Sektionschef Arena Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionschef

Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg
Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi nu lagerpersonal med vana av truckkörning till ett uppdrag mellan vecka 30-33 i Rosersberg. I arbetsuppgifterna ingår i huvudsak upp- packning och nedpackning av varor. Det kan även innefatta ordermottagning och leverans av varor. Arbetstiden är mån-fre och du kommer jobba i två-skift; 08.00-17.00 och 11.00-20.00. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Vem är du? Som person är du mycket noggrann och stresstålig. Du ska även vara flexibel och pålitlig. Meriterande är truckkort och erfarenhet av truck: skjutstativ. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Detta innebär att annonsen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag.
Företag: Manpower Student
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg

Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist
Poolia IT Presentation Vill du arbeta som kommunikationsspecialist? Har du erfarenhet av routing och switching med inriktning på Cisco? Uppdraget är på heltid/ konsultbasis och skall påbörjas under augusti månad. Arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning som är en stor aktör inom IT-branschen en rutinerad kommunikationsspecialist inom enhet Network Services Change inom ES Network Services. Network Services Change bemannar och jobbar inom samtliga tjänsteområden inom kommunikations området. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att förvalta och effektivisera driften. Du kommer även att - Agera 3:d line kvalificerad support - Bemanna processer - Delta i projekt och ändringshantering både internt och i kunduppdrag. Hög kvalitet och säkerhet i processerna och projekten med avseende på tjänsteleverans inom driftsområdet är ett måste. Som teknikspecialist är dina arbetsuppgifter att säkerställa driftsleverans av både kundunika och gemensamma kommunikationstjänster. Utbildning/erfarenhet I rollen som kommunikationsspecialist bör du ha mycket god teknisk kompetens och lång erfarenhet inom följande områden: - Routing och Switching med inriktning på Cisco. Du är väl förtrogen med begrepp som BGP/MPLS/switching och routing samt ISP tjänster och funktioner. Du har någon certifiering inom området. - Checkpoint - Fortigate – UTM plattform - VPN med inriktning på Cisco - Vana att jobba i projekt Som person är du analytisk, driven och är van att arbeta i team. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du värdesätter goda relationer och ett positivt arbetsklimat. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist


Sök lediga jobb Robotsvetsare Team Bemanning

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se