Rullstolstaxiförare_ färdtjänstbuss_caddy jobb - lediga jobb

Rullstolstaxiförare_ färdtjänstbuss_caddy jobb Rullstolstaxiförare_ färdtjänstbuss_caddy jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Rullstolstaxiförare_ färdtjänstbuss_caddy. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Rullstolstaxiförare_ färdtjänstbuss_caddy. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Arbetsterapeut, nybyggt äldreboende- Stockholm

  2. Head of Operational Excellence, Finance- Stockholm

  3. Silverdals serviceboende söker Boendestödjare- Sollentuna

  4. Lugn & positiv servicehandläggare- Stockholm

  5. Sharepoint-Specialist- Stockholm

  6. Förskollärare i förskoleklass- Stockholm

  7. Utvecklare web 062608- Stockholm

  8. Utvecklare dotnet 062609- Stockholm

  9. Projektledare telekom 062612- Stockholm

  10. Servis- Sundbyberg


Mer beskrivning

Arbetsterapeut, nybyggt äldreboende
Stora Sköndal är en idéburen organisation som bedriver diakonalt arbete genom bland annat neurologisk rehabilitering, äldreomsorg, socialpsykiatri och ensamkommande flyktingbarn. Genom Ersta Sköndal högskola AB bedriver vi också högskoleutbildning och forskning. Att stödja särskilt utsatta människor och att som non-profit organisation återföra alla eventuella överskott tillbaka in i verksamheten är en självklarhet. På Stora Sköndal erbjuder vi vård och omsorg med hög kvalitet och fokus på att skapa trygghet och kontinuitet i en levande verksamhet. Vi eftersträvar förtroende hos våra boende, deras närstående och uppdragsgivare. Vi tar ansvar för hela vårt uppdrag och möter alla med respekt och vänlighet. Vi ser individens unika möjligheter, gör alltid vårt bästa och sätter den boende främst. I enlighet med den nationella värdegrunden arbetar vi för att den boende ska ha ett värdigt liv och känna välbefinnande. Nybyggt äldreboende - Villa Sköndal Den 18 november 2013 öppnar Villa Sköndal som har 54 lägenheter och ligger i vårt natursköna område alldeles intill Drevviken. Din roll: Som arbetsterapeut arbetar du förebyggande, habiliterande och rehabiliterande. Du identifierar den boendes rehabiliteringsbehov och bedömer genomförandeförmåga kring personlig vård och aktiviteter. Du provar ut och förskriver tekniska hjälpmedel samt handleder och undervisar den boende, närstående och berörda medarbetare i hur förskrivet hjälpmedel ska användas. Du handleder och undervisar övriga medarbetare i ett rehabiliterande arbetssätt samt undervisar i förflyttningsteknik. Du ansvarar tillsammans med sjukgymnast för att den boende har en aktuell rehabiliteringsplan. Kvalifikationer: Du är legitimerad arbetsterapeut med erfarenhet inom äldreomsorg och eller geriatrik. Erfarenhet av palliativ vård, vård av personer med Parkinsons sjukdom och personer med demenssjukdomar är meriterande. Du är självständig med god problemlösningsförmåga. Du har engagemang och viljan att starta och driva en äldreomsorg med Stockholms bästa kvalitet. Du är innovativ, handlingskraftig, ansvarstagande, flexibel och har nära till skratt. Arbetstid/varaktighet: Deltid/dagtid. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Kontakt: Ingela Mohlin, projektledare tel 08-400 29 275 Facklig kontakt: Skyddsombud SACO: Karin Norström tel 08-400 29 114 Ansökan: Skicka in ditt ansökningsbrev och CV via e-post, vi tar inte emot ansökningar per brev. Rekryteringen pågår löpande. Sista ansökningsdag 130831 Ange referensnummer: 3120 Vi tar emot ansökan via epost: ledigajobb@storaskondal.se Arbetsgivare: Stora Sköndal 128 85 SKÖNDAL Tel vx: 08-400 29 100
Företag: Stora Sköndal
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsterapeut, nybyggt äldreboende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsterapeut, nybyggt äldreboende

Head of Operational Excellence, Finance
Sandvik's global Finance organization is gearing up its efforts to identify and realize opportunities to sustainably increase quality, speed and efficiency throughout its operation, thereby increasing value to its stakeholders and making employees more motivated. Therefore we are looking for a talented and experienced leader that will play an important role in a global context in relation to these efforts. The location for this position is preferably Stockholm, Sweden. Other locations can be discussed. Key performance areas This newly created role entails defining strategy, as well as competence and capability needs to execute global initiatives with the purpose of simplifying, aligning and streamlining within the finance area. Results will ultimately be delivered together with the established finance organizations and the Group Finance Management team, and thus the ability to engage, inspire and motivate through others is critical. Your main responsibilities include to: - Structure and communicate the operational excellence agenda within Finance globally, defining the standard of excellence, as well as to monitor and measure implementation of agreed strategies - Lead and facilitate cross-functional, global and transformational initiatives within Sandvik Finance - Guide and support the teams working on the full transformation lifecycle through assessment, design, planning, and implementation of significant programs, projects and work streams - Assist the organization in the development and adoption of best practices and methodology - Align with the One Sandvik strategy principles - Drive quality through Finance processes globally You will report to the Chief Financial Officer (CFO) of the Sandvik Group, and be a member of the Global Finance Management Team (FMT). Your profile We are looking for someone with a Master's degree in Finance, combined with strong business knowledge and experience. You have extensive senior management experience, as well as experience with project management, ideally involving cross-cultural teams. Significant experience from change management in a global environment and knowledge about key financial processes is a prerequisite. Furthermore, high level understanding of IT architectures relevant to finance is also important, as are excellent skills in English. You are an inclusive accomplished leader, who embraces change and supports the development of teams and individuals. You think and act strategically, promoting a culture of innovation and continuous improvements. You are a true team player and you share Sandvik's Core Values. We also expect that you have excellent communication skills with the ability to inspire, influence, build credibility and mobilize commitment across the organization, as well as working cross-culturally. Contact information For further information about this position, please contact: Emil Nilsson, recruiting manager, +46 (0)8 456 12 42 Ana Elisa Morgado, HR Advisor, +46 (0)8 456 12 44 Union contacts Karin Wallblom, Unionen, +46 (0)26 261 012 Maths Scherman, Akademikerföreningen, +46 (0)26 266 734 Patrik Hertel, Akademikerföreningen, +46 (0)26 265 647 Glenn Holm, Ledarna, +46 (0)26 263 809 Send your application no later than July 30 2013. Read more about Sandvik and apply at www.sandvik.com/career, Job ID: 323298. For more information about the recruitment process, please contact HRdirect, +46 (0)20 261 444. Recruiter Irene Sveen
Företag: Sandvik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Head of Operational Excellence, Finance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Head of Operational Excellence, Finance

Silverdals serviceboende söker Boendestödjare
Omsorgsföretaget Orkidén och Silverdals stödboende i Sollentuna söker boendestödjare för tillsvidareanställning. Välkommen med din ansökan senast den 11 augusti. I Sollentuna driver vi på uppdrag av Sollentuna kommun flera verksamheter enligt LSS. Däribland Silverdals serviceboende i vilket vi ger omvårdnad, stöd och service till personer med olika funktionsnedsättningar inom LSS. Som Boendestödjare utgår du från hyresgästens individuella behov och önskemål. Tillsammans med övrig personal arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Arbetstiden är huvudsakligen förlagd kväll och helg. Deltid (i dagsläget finns vakans om ca. 72%). Silverdals serviceboende ligger bra placerat i bostadsområdet Silverdal i moderna och trevliga lokaler. Dina egna kunskaper och erfarenheter delar du gärna med dig av och du är öppen för att ta till dig och lära dig av andra. Du har en positiv inställning, fokuserar på möjligheter och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Vi ställer krav på utbildning och erfarenhet. Erfarenhet av att arbeta utvecklande och strukturerat kring personer med autism är meriterande. Vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga att förmedla en grundtrygghet. I arbetet som Boendestödjare arbetar du självständigt i ditt arbete tillsammans med dina kollegor och arbetsgrupp. Att uppmärksamma behov och förmåga att från eget initiativ lösa problem värderas särskilt. Du ser möjligheter, har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet kräver att du är ansvarskännande, empatisk, flexibel och har en personlig mognad. Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta med andra. För dokumentation och planering använder vi anpassade datasystem och därför bör du ha god datavana, behärska svenska språket och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Omsorgsföretaget Orkidén är ett värderingsstyrt företag. Genom att leva våra värderingar varje dag lyckas vi sträva mot samma mål och ger våra hyresgäster säker och trygg stöd och service. Vi tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Välkommen med din ansökan senast 2013-08-11 via e-post: henrik.johansson@carema.se Annonsen kommer ligga ute under planerade semestrar, vilket innebär begränsad möjlighet till återkoppling. Från och med 2013-08-05 finns kontaktperson åter i tjänst. Facklig kontakt: Kommunal, Team Carema Vretenvägen 12 171 54 Solna Telefon: 010 442 90 32 solna.carema.stockholm@kommunal.se Omsorgsföretaget Orkidén är en del av Carema Care som är ett av Sveriges ledande företag inom omsorg. Vi arbetar inom äldreomsorg, beroendevård, psykiatri, missbruk och omsorg om personer med funktionsnedsättning samt PUT-boenden och HVB-hem. Vi finns i hela Sverige. Carema Care ingår i Ambea AB.
Företag: Omsorgsföretaget Orkidén AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Silverdals serviceboende söker Boendestödjare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Silverdals serviceboende söker Boendestödjare

Lugn & positiv servicehandläggare
Tycker du att Stockholms medborgare förtjänar bästa möjliga service? Har du erfarenhet av biståndshandläggning inom LSS och vill nu använda dina kunskaper till att ge information och vägledning till personer med funktionsnedsättning? Då kan det här vara tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker en servicehandläggare åt vår kund. Kunden jobbar med att göra det lättare för människor att hitta rätt information och förenkla vardagen i allmänhet. Tjänsten är placerad strax norr om Stockholm. Som servicehandläggare får du möjlighet att vara med i uppstarten av en ny verksamhet som riktar sig mot personer med funktionsnedsättning. Här får du stor användning för dina kunskaper om insatser för personer med funktionsnedsättning samt dina erfarenheter av handläggning inom LSS. Du hjälper bland annat till med att besvara, registrera och lösa inkommande frågor via telefon, webb och post. Ofta kommer du att hjälpa personer med en neuropsykiatrisk diagnos, varför det är viktigt att du är en lugn och positiv person med mycket tålamod. Vidare tror vi att du via dina studier eller tidigare jobb fått en bred kunskap om struktur samt aktörer inom området för funktionsnedsättning. Vi tror att du som söker är en lösningsorienterad och flexibel person som tycker att det är kul att skapa och utveckla relationer! Är det dig vi söker efter? Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil -Socionomexamen eller av arbetsgivaren bedömd likvärdig erfarenhet -Erfarenhet av arbete som LSS handläggare -God datorvana -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Tillträde 1/9 (viss flexibilitet), uppdragstid 4 månader med chans till förlängning. Heltid, månadslön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret (8962DB) i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 8962DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Lugn & positiv servicehandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lugn & positiv servicehandläggare

Sharepoint-Specialist
Easypeak är ledande specialister på search och headhunting. Vi förändrar människors vardag. Vi hjälper dagligen arbetsgivare och arbetssökare att finna varandra. Vår drivkraft är att hitta rätt person till rätt plats vid rätt tidspunkt. Under 2012 hjälpte vi våra kunder att genomföra ungefär 200 rekryteringar utav såväl young professionals, erfarna specialister till chefer. EasyPeak söker nu, för byBrick Developments räkning, en Sharepoint-Specialist till Stockholm. Under våren 2004 bestämde vi oss för att starta företaget där vi själva ville arbeta, resultatet blev byBrick. Idag hittar du oss i Stockholm, Göteborg och Västerås men vi fortsätter stadigt att växa och expandera. Just nu söker vi fler duktiga och ambitiösa systemutvecklare som är specialister på SharePoint. Dina arbetsuppgifter Som SharePoint-Specialist kommer du agera rådgivare och relationsbyggare på dina uppdrag. Du kommer få möjligheten att arbeta ute hos våra spännande kunder med den senaste tekniken inom ditt område. Du kommer även att agera mentor för mindre erfarna utvecklare både internt och externt. Vem är du? Vi söker dig med minst 5 års dokumenterad erfarenhet inom SharePoint. Du behärskar programspråken/ramverken .NET (C#), ASP.NET, HTML, CSS, JavaScript, JQuery och Knockout. Stort plus om du har intresse och erfarenhet av HTML5. Vi ser det som meriterande om du även är certifierad inom något av dessa områden. Vi erbjuder byBrick är skapat ur övertygelsen att rätt människor med rätt kompetens och personlighet tillsammans kan uträtta stora saker. För oss är det viktigt att alla trivs både med sitt arbete och sina kollegor och därför har vi regelbundet gemensamma sociala aktiviteter som ytterligare stärker banden mellan oss. Kompetensen hos våra medarbetare är vår främsta tillgång, vilket avspeglas i en lärande miljö där målet är gemensam och personlig utveckling. Vi satsar mycket på kurser, seminarium, gemensamma kompetensdagar och certifieringar som både stärker oss i vår personliga utveckling men också som team. Är du rätt person så finns här mycket goda utvecklingsmöjligheter både i konsultrollen och inom bolaget. Frågor? Rekryterare: Veronica Andersson Telefonnummer: 08-41200346 E-postadress: veronica.andersson@easypeak.se
Företag: Easypeak AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Sharepoint-Specialist jobb, Sharepoint-Specialist Stockholm, Sharepoint-Specialist Easypeak AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sharepoint-Specialist

Förskollärare i förskoleklass
Behörig förskollärare En plats. Franska skolan är en svensk friskola som följer svensk läroplan. Undervisningen sker på svenska och eleverna läser franska från förskoleklass. Kunskaper i franska språket är inget krav, dock meriterande. Verksamheten omfattar 950 elever från grundskolans förberedande klass till gymnasiet, samt 120 anställda. Skolan ligger i centrala Stockholm vid S:t Johannes kyrka. Information om ledig tjänst: Vi söker en behörig förskollärare till förskoleklass. Arbetstid/varaktighet : Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, heltid. Tillträde: 7 augusti 2013 Lön: Fast lön Kollektivavtal finns. Ansökan: Sista ansökningsdag 20130804. Sökande kallas till intervjuer i början av augusti. Ansökan märkt "förskollärare BaC". Då vi byter datorer och datasystem så ska ansökan skickas med brev till: Franska Skolan Att: Barbro Carlén Box 1344 111 83 Stockholm
Företag: Franska skolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare i förskoleklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare i förskoleklass

Utvecklare web 062608
Presentation av UCG UCG/Radio Support är ett konsultbolag för tjänster inom IT och elektronik/telekom. Vi har kontor i Kista i norra Stockholm men är verksamma över hela landet. Vissa av våra annonserade tjänster är placerade utomlands, främst i Norge och Danmark. Oavsett tjänstens placering så blir du anställd av UCG, med svenska anställningsvillkor och svensk lön. Konsultrollen Som konsult får du möjlighet att arbeta på flera olika arbetsplatser och med många olika system och tekniker. UCG bistår med vidareutbildning, men du behöver i allmänhet ha erfarenhet av kundens system innan vi kan placera dig där. Din arbetsplats är förlagd hos kunden vilket ger spännande möten men också ställer vissa krav på flexibilitet och social kompetens. Utbildning Våra roller kräver teknisk grundutbildning, och teknisk högskoleutbildning är ofta ett krav. Man kan också ha gått den långa vägen med då krävs rejält med erfarenhet. Erfarenhet Du ska ha minst tre års relevant yrkeserfarenhet för alla våra roller. Kompetenskrav Mycket erfarenhet av systemutveckling i web projekt Erfarenhet av programmering front-end Erfarenhet av Flash och HTML5 Arbetsspråk: svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av video, on-demand tjänster Tillträde juli Denna tjänst är placerad i Stockholm För att ansöka, skicka din CV till rekrytering@ucg.se. Vi tar endast emot ansökningar via e-post och vill att du skickar från din egen e-postadress, då blir det enklare för oss att svara. Vi behandlar ansökningarna löpande. Vi önskar inte kontakt med annonsörer eller andra försäljare via denna annons!
Företag: UNITED CONSULTANTS GROUP UCG AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklare web 062608 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklare web 062608

Utvecklare dotnet 062609
Presentation av UCG UCG/Radio Support är ett konsultbolag för tjänster inom IT och elektronik/telekom. Vi har kontor i Kista i norra Stockholm men är verksamma över hela landet. Vissa av våra annonserade tjänster är placerade utomlands, främst i Norge och Danmark. Oavsett tjänstens placering så blir du anställd av UCG, med svenska anställningsvillkor och svensk lön. Konsultrollen Som konsult får du möjlighet att arbeta på flera olika arbetsplatser och med många olika system och tekniker. UCG bistår med vidareutbildning, men du behöver i allmänhet ha erfarenhet av kundens system innan vi kan placera dig där. Din arbetsplats är förlagd hos kunden vilket ger spännande möten men också ställer vissa krav på flexibilitet och social kompetens. Utbildning Våra roller kräver teknisk grundutbildning, och teknisk högskoleutbildning är ofta ett krav. Man kan också ha gått den långa vägen med då krävs rejält med erfarenhet. Erfarenhet Du ska ha minst tre års relevant yrkeserfarenhet för alla våra roller. Kompetenskrav Mycket erfarenhet av utveckling i .NET miljö Erfarenhet av och goda kunskaper i Silverlight Arbetsspråk: svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av video, on-demand tjänster Tillträde juli Denna tjänst är placerad i Stockholm För att ansöka, skicka din CV till rekrytering@ucg.se. Vi tar endast emot ansökningar via e-post och vill att du skickar från din egen e-postadress, då blir det enklare för oss att svara. Vi behandlar ansökningarna löpande. Vi önskar inte kontakt med annonsörer eller andra försäljare via denna annons!
Företag: UNITED CONSULTANTS GROUP UCG AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklare dotnet 062609 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklare dotnet 062609

Projektledare telekom 062612
Presentation av UCG UCG/Radio Support är ett konsultbolag för tjänster inom IT och elektronik/telekom. Vi har kontor i Kista i norra Stockholm men är verksamma över hela landet. Vissa av våra annonserade tjänster är placerade utomlands, främst i Norge och Danmark. Oavsett tjänstens placering så blir du anställd av UCG, med svenska anställningsvillkor och svensk lön. Konsultrollen Som konsult får du möjlighet att arbeta på flera olika arbetsplatser och med många olika system och tekniker. UCG bistår med vidareutbildning, men du behöver i allmänhet ha erfarenhet av kundens system innan vi kan placera dig där. Din arbetsplats är förlagd hos kunden vilket ger spännande möten men också ställer vissa krav på flexibilitet och social kompetens. Utbildning Våra roller kräver teknisk grundutbildning, och teknisk högskoleutbildning är ofta ett krav. Man kan också ha gått den långa vägen med då krävs rejält med erfarenhet. Erfarenhet Du ska ha minst tre års relevant yrkeserfarenhet för alla våra roller. Kompetenskrav Mycket erfarenhet av systemprojektledning inom mobila telekomsystem Erfarenhet av Noder mm i telekomsystem Erfarenhet av att releasa telekomprodukter Erfarenhet av SAP Business Objects Arbetsspråk: svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av kravhantering, Reqpro Erfarenhet av PROPS Tillträde juli Denna tjänst är placerad i Stockholm För att ansöka, skicka din CV till rekrytering@ucg.se. Vi tar endast emot ansökningar via e-post och vill att du skickar från din egen e-postadress, då blir det enklare för oss att svara. Vi behandlar ansökningarna löpande. Vi önskar inte kontakt med annonsörer eller andra försäljare via denna annons!
Företag: UNITED CONSULTANTS GROUP UCG AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare telekom 062612 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare telekom 062612

Servis
I höst öppnar Story Signalfabriken och vi söker nu servis till vår nya restaurang, tillträde sker enligt överenskommelse. Story Signalfabriken är ett nytt hotell med tillhörande restaurang och bar som öppnas i Sundbyberg av Story Hotel. Story Hotel är en av Stockholms mer spännande mötesplatser. Vår bar och matsal håller hög kvalitét och är en självklar del av Stockholms nattvärld. Vi arbetar hårt på att hålla stämningen på topp, både bland våra gäster och vår personal. Nu ska ta vår unika känsla och sprida den vidare, därför behöver vi din hjälp. Du kommer vara med att skapa ett härligt team och en ny fantastisk arbetsplats. Vi ser att du är positiv och glad människa som gillar att göra det där lilla extra. Vi ser även att du har följande egenskaper; - Utpräglad servicekänsla - Gedigen kunskap av mat och vin - Minst 3 års erfarenhet - Svenska och engelska talas och skrivs obehindrat Varaktighet/Arbetstid Tillsvidareanställning, flexibel arbetstid, dagar, kvällar och helger. Lön enligt överenskommelse Maila din skriftliga ansökan till sw@storyhotels.com. Vi vill gärna ha ansökan senast den 27/7, viktigt att du märker ansökan "Servis" då vi även söker andra tjänster. Vi söker även dessa tjänster - Hovmästare - Servis dag - Servis kväll - Frukostvärdinnor - Servis extra
Företag: STORY HOTEL SUNDBYBERG AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Servis jobb, Servis Sundbyberg, Servis STORY HOTEL SUNDBYBERG AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servis


Sök lediga jobb Rullstolstaxiförare_ färdtjänstbuss_caddy

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se