Säljare med_utan erfarenhet sökes i Nynäshamn. jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljare med_utan erfarenhet sökes i Nynäshamn.. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljare med_utan erfarenhet sökes i Nynäshamn.. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ...- Solna
- Brand Designer/Art Director- Stockholm
- Processoperatörer till kund i Södertälje- Södertälje
- Kommundirektör- Nykvarn
- Arbetsmiljöingenjör till Scanias Företagshälsovård i Södertälje- Södertälje
- Business System Specialist â Learning Support- Södertälje
- proffsig assistent till Haninges- Haninge
- ÄR DU VÅR NÄSTA SUPERSTJÄRNA? INNESÄLJARE STOCKHOLM SÖKES!- Stockholm
- Vi söker EuroMaints framtida chefer och ledare- Stockholm
- CIO-/IT- och digitaliseringschef- Nykvarn
Mer beskrivning
Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ...Söker du ett jobb på heltid i sommar? Vill du har möjligheten att fortätta jobba extra till hösten? Nu söker vi fler kundservicemedarbetare till Electrolux där vi ger rådgivning och service till befintliga kunder. Arbetsuppgifter Arbetet på kundtjänsten cirkulerar kring att ta emot inkommande samtal, ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang och därefter anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Samtalen du hanterar är av blandad karaktär och kan exempelvis handla om behov av service på vitvaror samt frågor kring produkter och garanti. I ditt team finns mentorer med gedigen kunskap och erfarenhet tillgängliga för att stötta dig under din första tid. Vidare ges du kontinuerlig coachning av din Team Manager som aktivt uppmuntrar dig i din fortsatta utveckling hos oss. âDet som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand â det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått.â â Johanna, Advisor Är det dig vi söker? Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och snabbt lär dig nya system. Du bör även ha godkända betyg i svenska och engelska på gymnasienivå. Vi erbjuder: Avtalsenlig lön, förmåner samt goda karriärsmöjligheter! Eftersom Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas. Heltidsjobb i sommar med möjlighet att fortsätta jobba i höst. Stämningen på kontoret Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. För att stärka sammanhållningen i gruppen anordnas teamaktiviteter med jämna mellanrum där teamet tillsammans bestämmer aktivitet. âDå vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.â â Johanna, Advisor Om jobbet Region  Stockholm Arbetstid Kundtjänsten har öppet 7.30-18.00 på vardagar samt 10:00-18:00 på helger. Under detta tidsspann förläggs arbetstiderna. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Du har även möjlighet att lämna vissa önskemål kring schema samt byta pass med kollegor. Lön / Förmåner Enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Företag: Webhelp Nordic
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ...
Brand Designer/Art Director
Global migration is a 21st-century reality: Whether people are fleeing from something or racing towards better opportunity, cultures are now living side by side in a new way. At Rebtel, we believe in tearing down borders â both the geographical borders that complicate international communication and the cultural borders that keep people divided. Weâre on a mission to build products serving the 2 billion internationals of the world. Starting, but not stopping, with communications and international calling to connect all migrants with their friends and family worldwide.  Our team mirrors our global audience:  we are a diverse team of people from over 40 different countries that get together everyday â and weâd love for you to join us. Do you have what it takes to join the worldâs leading disruptor for modern migrants? Rebtel is looking for a Brand Designer/Art Director  Role: As the brand designer/art director at Rebtel you will be responsible for defining and keeping both the visual and conceptual language of our brand together. You will be executing a wide range of marketing campaigns, from digital to print, and be able to help guide other designers, possess great attention to detail, and be able to successfully meet deadlines in a self sufficient manner. You will have the ability to articulate creative concepts and work with external clients, designers, and other stakeholders to develop high-quality creative that supports and meets the design standards and guidelines at Rebtel.  Responsibilities: Work closely with the copywriter and creative director to create concepts and content that best tells our story to our users Work closely with the community and product teams to establish and maintain our design standards and guidelines Create and iterate on assets that allow for a consistent brand experience across all deliverables, such as online graphics, presentations, tradeshow creatives, web content, advertising, prototypes, and printed materials. Develop the design reasoning and explain your thoughts and decision to cross-functional teams, which will require the ability to articulate and express your thoughts and concepts both verbally and visually Execute a variety of design requests in a timely and professional manner  Qualifications Bachelorâs Degree in Graphic Design preferred Experienced with a strong portfolio to showcase the range of abilities including both print and digital media Experience in directing photo shoots and campaigns is a plus Strong knowledge of current digital platforms (web design and email template design) Strong conceptual thinker and creative problem solver Ability to communicate effectively (written and verbally) with designers, peers, and internal and external clients Attention to detail and a focus on quality is a must Extensive experience and proficiency with current graphic design software and tools, practices and procedures including Adobe Creative Cloud (InDesign, Illustrator, Photoshop, Acrobat), Microsoft PowerPoint and Microsoft Word, Keynote and others Understanding of, and ability to design for, current social media platforms Extensive knowledge of production processes for print, environmental and digital media Expert knowledge of layouts, graphic fundamentals, typography, possibilities and limitations of media  Applications without a portfolio will be disregarded  We are an equal opportunity employer and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.
Företag: Rebtel
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Brand Designer/Art Director jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brand Designer/Art Director
Processoperatörer till kund i Södertälje
Om tjänsten Är du en driven person med tekniskt intresse som har erfarenhet av att arbeta som operatör eller kanske inom lager, logistik eller industri? Då har vi jobbet just för dig! För detta uppdrag söker vi en mycket noggrann och ansvarstagande person. Som person är du som söker även flexibel och målinriktad. Du trivs att arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga och fungerar bra i team. Arbetet innebär mycket dokumentation och kräver därför mycket goda kunskaper i det svenska språket. Vi söker nu personal för ett kommande uppdrag. Tjänsten är ett konsultuppdrag och sträcker sig i ca mellan 3-6 månader med goda chanser till förlängning. Som processoperatör arbetar du skift hos vår kund. Om Logent Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management för logistikintensiva verksamheter. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2016 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Om kunden Vi söker nu processoperatörer till kund i Söderälje, Arbetsuppgifter Kunden är aktiv inom läkemedelsbranschen och ger dig möjligheten att utvecklas, lära dig nytt och att öka dina tekniska kompetenser. Din profil Fullständig gymnasieutbildning är ett krav, gärna med någon form av teknisk inriktning. Det är meriterande om du har erfarenhet av läkemedelsindustrin och/eller av att arbeta enligt GMP och med LEAN. Det är också ett krav att kunna uttrycka sig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: ⢠Beredning ⢠Packning ⢠Dokumentation ⢠Maskinunderhåll m.m
Företag: Logent AB Stockholm
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Processoperatörer till kund i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processoperatörer till kund i Södertälje
Kommundirektör
Företagspresentation: I Nykvarn är det enkelt att komma nära det som är viktigt. Nykvarn har ett strategiskt läge i Stockholmsregionen och i Mälardalen. Här finns en stark entreprenörsanda och kommunen vill möjliggöra ett rikt och varierat näringsliv. Nykvarn ska vara en plats med möjlighet att växa och där livets alla behov finns tillgodosedda. Vi är ett småskaligt samhälle som tänker stort, med ena foten intill storstadens möjligheter, den andra i den Sörmländska naturens lugn. I Nykvarn bor det ca 10 700 kommuninvånare och är en av de snabbast växande kommunerna i Sverige. Nykvarns kommun ses som rikets 8:e tryggaste och säkraste kommun. Grundskolan är fortsatt rankad som bäst i länet och den femte bästa i riket. De kommuninvånare som är i behov av hemtjänst får länets bästa. Vidare är kommunen rankad högt bland alla kommuner i Sverige när det gäller det politiska klimatet. I Nykvarns kommun är alla verksamheter samlade i en förvaltning. Kommunförvaltningen sköter den löpande verksamheten, förbereder och utreder ärenden samt genomför de politiska beslut som fattas. Sammantaget har Nykvarns kommun drygt 690 medarbetare varav de flesta arbetar inom vård, förskola och skola. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Som kommundirektör har du det övergripande ansvaret för att kommunens olika verksamheter och tjänstemannaorganisationen driver arbetet framåt mot uppsatta mål och att beslut verkställs. Utifrån Vision 2035 driver och inspirerar du till utveckling av verksamheterna för att möta framtida krav och förväntningar på kommunen. Som kommundirektör är förväntningarna höga, dels på dig som ledare i det interna arbetet i kommunen, och dels i det utåtriktade arbetet som ska bidra till en fortsatt positiv bild av Nykvarn i mötena med kommuninvånare och näringsliv. Kommunen har ambitiösa mål när det gäller god service till medborgare och näringsliv och som kommundirektör har du ansvar att se till att kommunen levererar med hög kvalitet inom dessa områden. Du har ett övergripande ansvar för press- och mediakontakter, kriskommunikation samt är ytterst ansvarig för att driftbudgeten för kommunen är i balans. Du har även ett ansvar att se till att förvalta det goda samarbetet mellan politik och tjänstemän. Som kommundirektör är du även stabschef för kommunens krisorganisation samt koncernchef för kommunkoncernen med dotterbolag AB Nykvarnsbostäder. Du rapporterar till kommunstyrelsens ordförande. Din profil: Du har relevant akademisk examen och många års erfarenhet från ledarskap samt är en dokumenterad kompetent ledare för underställda chefer i större organisation. För att lyckas i uppdraget krävs att du har goda kunskaper om strategiska samhällsfrågor relaterade till kommunal verksamhet samt god kännedom om näringslivsfrågor. Vi förutsätter att du har gedigen erfarenhet från att driva förändrings- och utvecklingsarbete. Det är viktigt att du har arbetslivserfarenhet från en politisk styrd organisation och tidigare haft budgetansvar. Det är en merit om du har mediavana. Du planerar och organiserar ditt arbete på ett realistiskt sätt samt integrerar helhetsbilden med kort- och långsiktiga mål. Du sätter höga mål, är van att utmana status quo och söker nya perspektiv samt kan initiera förändrings- och utvecklingsinsatser. Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. Du har lätt för att förstå strategier och prioriteringar inom verksamheten och fokuserar din energi och resurser på projekt och uppgifter som ger mervärde. Ansök redan idag!: Ansökan Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt cv. Ansvarig konsult är Stefan Bölin och nås på 076-778 15 01 eller på stefan.bolin@unikresurs.se Välkommen! Unik Resurs: Välkommen till Unik Resurs! Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig konsult om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag. Lycka till!
Företag: Unik Resurs i Sverige AB
Ort: Nykvarn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kommundirektör jobb, Kommundirektör Nykvarn, Kommundirektör Unik Resurs i Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommundirektör
Arbetsmiljöingenjör till Scanias Företagshälsovård i Södertälje
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar.  Safety & Health är en organisation med fokus på expertsupport inom områdena Hälsa och Arbetsmiljö. Vi har en utgångspunkt från huvudkontoret i Södertälje men sammarbetar globalt då vi även har företagshälsovård på våra produktionsorter i Oskarshamn, Luleå , Zwolle i Holland samt Angers i Frankrike.  Vårt uppdrag är att supportera och stödja Scanias verksamhet i deras systematiska arbetsmiljöarbete.  Vi söker nu förstärkning till avdelningen med Arbetsmiljöingenjörer. Avdelningen består idag av 10 Arbetsmiljöingenjörer där man i första hand jobbar mot ett specifikt kundområde där man ingår i ett tvärfunktionellt hälsoteam. Dessa team består av företagsläkare, ergonom, företagssköterska, hälsopedagog, arbetsmiljöingenjör och psykolog/ beteendevetare.  Dina arbetsuppgifter ⢠Arbeta tvärfunktionellt i ett hälsoteam tillsammans med ergonom, företagsläkare, företagssköterska, beteendevetare och hälsopedagog. ⢠Stödja produktionsenheter med support inom det organisatoriska arbetsmiljöarbetet. ⢠Stödja linjechefer rörande arbetsmiljöfrågor. ⢠Svara för rådgivning och support i tekniska skydds- och arbetsmiljöfrågor. ⢠Genomföra mätningar, utredningar och undersökningar inom arbetsmiljöområdet. ⢠Genomföra utbildning av chefer och medarbetare i arbetsmiljöfrågor. ⢠Stötta vid utveckling av arbetsmiljöarbetet inom Scania. ⢠Stötta vid utveckling av standardiserade metoder och tvärfunktionellt arbete.  Din profil Du är utbildad arbetsmiljöingenjör och har erfarenhet från verkstadsindustri. För att lyckas i arbetet behöver du vara driven, nyfiken, strukturerad och tycka om att arbeta tvärfunktionellt med övriga kompetenser. Du är utåtriktad, pedagogisk och har förmågan att väcka engagemang. Du har lätt för att kommunicera med olika funktioner inom företaget då våra kontaktytor är breda. I rollen ingår även att delta och utveckla Scanias arbetssätt avseende arbetsmiljö, vilket förutsätter att du har ett stort intresse för dessa frågor.  Ansökan Ansökan ska innehålla personligt brev, CV och betygskopior. Ansök via HR InLine/Jobbsök, senast den 2018-06-15  För ytterligare information och frågor är du välkommen att höra av dig till: Gruppchef Marco Barsk, tel: 070 081 09 38, e-mail: marco.barsk@scania.com För facklig information från SIF, Akademikerföreningen, Ledarna eller Metall, gå in på www.scaniafacken.com  Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2016 levererade vi 73 100 lastbilar, 8 300 bussar samt 7 800 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 104 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 46 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Volkswagen Truck & Bus. För ytterligare information, besök www.scania.com.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsmiljöingenjör till Scanias Företagshälsovård i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsmiljöingenjör till Scanias Företagshälsovård i Södertälje
Business System Specialist â Learning Support
Scania is now undergoing a transformation from being a supplier of trucks, buses and engines to a supplier of complete and sustainable transport solutions. In Scania´s journey to become the leader in sustainable transport, Scania Academy supports the business to attract, retain and develop top employees and to be seen as an employer of choice. We enable all employees to perform at their best by providing solutions that increase and secure the right competences, behaviors and attitudes to reach the goals. Business System Specialist â Learning Support, team Business System Support Business System Support is commissioned to work with customers from all of Scania's operations globally and is in an interesting development phase. We are responsible for system support and maintenance in Scanias Learning Management System, MyCompass. Tasks ⢠To support Local Learning and Local Performance Administrators ⢠Manage requests and inquiries Develop in existing system functionality ⢠Test and release new and updated system functionalities ⢠Train Local Learning and Local Performance Administrators ⢠Communication to users and administrators ⢠System Content Management Knowledge and skills ⢠Analytic and creative problem solving ⢠Customer oriented ⢠Communication and active listening skills ⢠Knowledge in system administration ⢠Ability to visualize complex issues ⢠Teamwork ⢠Fluent in English and Swedish, both spoken and written. Education and experience ⢠University degree or equivalent ⢠2-3 years of experience with maintenance support or similar Your profile You are an open minded and dedicate person with great social skills. You like to work in a team, are a business oriented problem solver who is motivated to work with continuous improvements. You have a consultative attitude and are good in communication. This is a full-time position Contact: Head of Learning Support, Scania Academy Cathrine Hedman cathrine.hedman@scania.com Scania offers We offer an open, diverse and inclusive working environment. In addition to personal and professional development opportunities, benefits, mutual bonus, occupational pension, flexible working hours, lunch at reduced prices and much more. If you live in Stockholm, we offer a direct bus service between Stockholm City â Liljeholmen â Södertälje, Scania Job Express.  Application Your application should include CV, cover letter and relevant certificates. Selection is ongoing throughout the application period. We need your application no later than 18th of June. Scania is a world-leading provider of transport solutions. Together with our partners and customers we are driving the shift towards a sustainable transport system. In 2016, we delivered 73,100 trucks, 8,300 buses as well as 7,800 industrial and marine engines to our customers. Net sales totalled nearly SEK 104 billion, of which about 20 percent were services-related. Founded in 1891, Scania now operates in more than 100 countries and employs some 46,000 people. Research and development are concentrated in Sweden, with branches in Brazil and India. Production takes place in Europe, Latin America and Asia, with regional production centres in Africa, Asia and Eurasia. Scania is part of Volkswagen Truck & Bus GmbH. For more information visit www.scania.com.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Business System Specialist â Learning Support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business System Specialist â Learning Support
proffsig assistent till Haninges
Frösunda har dryga 3 000 kunder och 8 500 anställda inom Personlig assistans, Äldreomsorg, Funktionsnedsättning och Individ och familj med verksamheter över hela Sverige. Frösundas vision är att vara drivande i utvecklingen mot nya spelregler i omsorgen så att alla våra kunder får en självklar plats i samhället. Vill du arbeta med kundens fokus, och ha ett förhållningssätt som innebär att det är kunden som får bestämma, samtidigt som vi i varje ögonblick arbetar för att samhällets resurser används effektivt och ansvarsfullt? Välkommen, då är du sannolikt rätt person för oss! Vi söker nu två stycken proffsiga personliga assistenter med vana av vård och personlig assistans för en man i haninge med stora omsorgsbehov. Det är viktigt att du är nogrann, har hög arbetsmoral och du ska kunna följa rutiner. Erfarenhet av att hantera personlift är en förutsättning. Tjänsterna kommer att tillsättas 1 juni och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag.
Företag: Frösunda
Ort: Haninge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga proffsig assistent till Haninges jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: proffsig assistent till Haninges
ÄR DU VÅR NÄSTA SUPERSTJÄRNA? INNESÄLJARE STOCKHOLM SÖKES!
Vill du också bli en superstjärna? Välkommen till Safe Sales- startskottet på din nya karriär inom försäljning! Det är på tok för vanligt att ungdomar som vill in på arbetsmarknaden eller byta arbetsplats hamnar på tråkiga arbetsplatser där drömmar dör och söndagsångest är ett faktum. Detta är något vi på Safe Sales jobbar aktivt mot att vända om helt och hållet! Eftersom att genomsnittssvensken förmodligen spenderar mer tid på jobbet än hemma vill vi skapa en arbetsplats där vi längtar efter måndagen istället för fredagen och där det känns tråkigare att gå hem vid dagens slut än att stanna kvar på jobbet. Vi vill att alla medarbetare ska känna sig viktiga och delaktiga på den resan vi gör mot högre höjder och varje dag utvecklas med oss. Låter detta Intressant? Vi kräver ingen tidigare erfarenhet inom försäljning utan tittar mer på hur du är som person. Är du i regel alltid glad och positiv? Drivs du av att prova på nya utmaningar och jobbar effektivt samt lösningsorienterat? Är du taggad på att arbeta hårt och intensivt- och också bli belönad för det? Då har du kanske hittat hem! Vi erbjuder rätt person: - Stockholms roligaste säljgolv med sköna kollegor, hög puls och en driven coach som dagligen lär upp dig och motiverar dig att bli en riktig superstjärna! - Produkt och säljutbildning i världsklass! Vi jobbar alltid efter att kunden ska bli så nöjd som möjligt och därför är detta oerhört viktigt! - Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget! - Ett familjärt företag där vi jobbar hårt efter att alla medarbetare ska trivas. Därav investerar vi mycket i teambuilding, spännande tävlingar på säljgolvet och roliga AW-fester! - Fast månadslön och provision utan tak! Tror du att du kan vara den vi söker? Tveka inte att söka redan idag! OMFATTNING Vi kontaktar alla kunder via telefon och vi söker just nu bara personer som kan jobba heltid vanliga kontorstider, måndag- fredag. KONTAKT Alexandra Jonsson, rekryteringsansvarig Telefon: 0704996946
Företag: Safe Sales
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga ÄR DU VÅR NÄSTA SUPERSTJÄRNA? INNESÄLJARE STOCKHOLM SÖKES! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ÄR DU VÅR NÄSTA SUPERSTJÄRNA? INNESÄLJARE STOCKHOLM SÖKES!
Vi söker EuroMaints framtida chefer och ledare
Till EuroMaints karriärprogram / traineeprogram söker vi dig som har siktet på att bli en av deras framtida ledare eller chefer! Har du några års arbetslivserfarenhet och är i början av din karriär som nyexaminerad ingenjör eller ekonom? Lockas du av en spännande roll i en platt och kundnära organisation i ett företag med kraftig tillväxt? Då kanske du är en av EuroMaints framtida ledare eller chefer? Till EuroMaints karriärsprogram / traineeprogram söker vi dig som vill få en unik möjlighet att under ett års tid arbeta i spännande projekt och olika roller samt bygga ett stort nätverk inom företaget. Under programmet får du lära känna företagets olika funktioner och strukturer samtidigt som du får följa en dedikerad mentor som sitter i företagets ledningsgrupp. Låter det spännande? Nu söker vi dig som vill utvecklas med oss på EuroMaint! Välkommen med din ansökan! VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att arbeta tätt tillsammans med kompetenta kollegor och kunder i ett företag som arbetar med teknik och underhåll i framkant. EuroMaint har ett positivt affärsläge och ser ljust på framtiden. Under ett års tid får du en unik möjlighet att bygga ett nätverk och lära känna EuroMaint och företagets organisation. DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER ⢠Följa en erfaren och dedikerad mentor som sitter i företagets ledning. ⢠Projektarbete inom exempelvis inköp, miljö, säkerhet, produktionsteknik eller affärsutveckling. ⢠Kontinuerliga uppföljning för att säkerställa din personliga utveckling. ⢠Kontaktperson hos TNG för en löpande dialog och coachning. ⢠Efter ett års tid kommer du erbjudas en intressant roll med målsättning att bli en av EuroMaints framtida ledare eller chefer. ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Som framtida ledare hos på EuroMaint ser vi dig som vill ta både ett affärs- och ledaransvar Då vi finns på ett flertal orter i landet förekommer resande och eventuell placering på annan ort under en begränsad tid. Givetvis ordnar vi med boende om arbetet sker på annan ort än din bostadsort.  VEM ÄR DU? Vi söker dig som är nyexaminerad från universitetet eller högskolan och exempelvis har studerat logistik, maskin, kvalitetsteknik eller industriell ekonomi samt har några års arbetslivserfarenhet. Självklart har du ett stort tekniskt intresse med siktet inställt på en fortsatt karriär inom EuroMaint. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och har en god IT-vana. Som person trivs du med att ta en ledande roll och är duktig på att samordna och motivera. Du är betraktande och hänsynsfull samt förstår och analyserar komplexa problem och frågor snabbt. Vidare fokuserar du på resultatet, är systematisk, agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet. Du är öppen för förändring samt är självständig och idérik.  INTRESSERAD? I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker EuroMaints framtida chefer och ledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker EuroMaints framtida chefer och ledare
CIO-/IT- och digitaliseringschef
Företagspresentation: I Nykvarn är det enkelt att komma nära det som är viktigt. Nykvarn har ett strategiskt läge i Stockholmsregionen och i Mälardalen. Här finns en stark entreprenörsanda och kommunen vill möjliggöra ett rikt och varierat näringsliv. Nykvarn ska vara en plats med möjlighet att växa och där livets alla behov finns tillgodosedda. Vi är ett småskaligt samhälle som tänker stort, med ena foten intill storstadens möjligheter, den andra i den Sörmländska naturens lugn. I Nykvarn bor det ca 10 700 kommuninvånare och är en av de snabbast växande kommunerna i Sverige. Nykvarns kommun ses som rikets 8:e tryggaste och säkraste kommun. Grundskolan är fortsatt rankad som bäst i länet och den femte bästa i riket. De kommuninvånare som är i behov av hemtjänst får länets bästa. Vidare är kommunen rankad högt bland alla kommuner i Sverige när det gäller det politiska klimatet. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Rollen som CIO/IT-och digitaliseringschef är ny och innebär ett strategiskt arbete med att utveckla IT-verksamheten i kommunen och samtidigt fungera som ansvarig för IT-enheten. Som CIO/IT-och digitaliseringschef skall du leda IT-enheten med underställd personal och ansvara för att verksamheten följer plan och att besluten följs. Det strategiska arbetet består primärt utav att driva utveckling av digitalisering för kommuninnevånare och organisationen. Uppdraget består även av att kontinuerligt lyssna av verksamheternas behov av IT-stöd och digitalisering samt att på ett konstruktivt och strategiskt sätt informera om möjligheter till förbättringar av verksamhetens IT-system. Det krävs ett samförstånd mellan IT- och verksamhetsledning där CIO/IT-och digitaliseringschef verkar som ett stöd till de olika verksamheterna. I tjänsten ingår ett ansvar för att utarbeta strategier för framtiden och därför är omvärldsbevakning en viktig del av denna tjänst. CIO/IT-och digitaliseringschef är föredragande i digitaliseringsutskottet och rapporterar till chef för kommunledningskontoret. Din profil: För att lyckas i uppdraget tror vi att du har högskoleexamen inom informations- eller datateknik eller annan relevant akademisk utbildning. Du har erfarenhet från flera års arbete med att driva IT-frågor på strategisk nivå. Du har tidigare arbetat med digitaliseringsfrågor och har dokumenterad erfarenhet från utvecklingsarbete. Det är önskvärt att du tidigare har arbetat som ledarare med personalansvar och har erfarenhet från en politisk styrd organisation. Det är viktigt att du vågar utmana status quo, söker nya perspektiv samt initierar utvecklingsinsatser. Du driver egna initiativ inom och utanför ramarna för ditt eget arbete och kan fatta egna beslut. Du planerar och organiserar ditt arbete på ett realistiskt sätt och integrerar kort- och långsiktiga mål med helhetsbilden. Du håller andra informerade, ger konstruktiv feedback och lyssnar in på ett bra sätt. Du hjälper andra när det behövs, delar information och är bra på att samarbeta. Ansök redan idag!: Ansökan Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt cv. Ansvarig konsult är Stefan Bölin och nås på 076-778 15 01 eller på stefan.bolin@unikresurs.se Välkommen! Unik Resurs: Välkommen till Unik Resurs! Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig konsult om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag. Lycka till!
Företag: Unik Resurs i Sverige AB
Ort: Nykvarn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga CIO-/IT- och digitaliseringschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CIO-/IT- och digitaliseringschef
Söka jobb tips