Säljare sökes till nytt kontor centralt i Stockholm lediga jobb

Säljare sökes till nytt kontor centralt i Stockholm jobb Säljare sökes till nytt kontor centralt i Stockholm jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljare sökes till nytt kontor centralt i Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljare sökes till nytt kontor centralt i Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!- Södertälje

  2. Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!- Stockholm

  3. Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!- Södertälje

  4. Socialsekreterare- Stockholm

  5. Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm- Stockholm

  6. Enhetschef Anläggningsdokumentation- Sundbyberg

  7. Serviceinriktad Collectionsmedarbetare sökes!- Sollentuna

  8. Serviceinriktad person till kundservice i Sundbyberg- Stockholm

  9. Överläkare- Stockholm

  10. Commercial Manager Recipharm- Stockholm


Mer beskrivning

Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Det går bra för Gunnebo Industrier och vi söker en affärsdriven och självständig industrisäljare. Som industrisäljare ansvarar du för att arbeta med våra befintliga kunder som består av både återförsäljare och slutkunder i region Mälardalen. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell. Tjänsten innefattar mycket resor. Som industrisäljare arbetar du med att lösa tekniska problem till våra kunder och är framgångsrik genom en konsulterande och relationsbaserad försäljningsteknik.  Du  arbetar också med att hålla utbildningar ute hos våra kunder och samarbetar  med våra återförsäljares säljare ute hos kunder. Som säljare vårdar och säljer du Gunnebo Industriers varumärke till kund. Är du den vi söker? Vi söker dig med; * Erfarenhet som industrisäljare * En teknisk bakgrund gärna på gymnasienivå är meriterande, det viktiga är att du har en teknisk praktisk förståelse. * Van att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att lösa tekniska problem med konsulterande inriktning. * Förmåga att bygga långsiktiga relationer,  skapa förtroende och utveckla kontakter. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. * B-körkort. Som person är du affärsdriven, serviceinriktad och självständig i ditt arbete. Du gillar att arbeta strukturerat med resultatmål och har ett inre driv. Vidare är du konsulterande och lösningsorienterad i ditt sätt och du trivs med att prata inför andra människor. Samtidigt finns en naturlig social kompetens som gör att du är skicklig på att kommunicera på alla nivåer inom och utanför företaget. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och Proffice. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet och Proffice förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier. Frågor om tjänsten besvaras efter den 15 augusti på anna.olsson@komet.se
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!

Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Gunnebo Industrier växer och vi söker nu en relationsbyggande ÅF-säljare. Som ÅF-säljare ansvarar du för försäljning genom våra återförsäljare och träffar också våra slutkunder. Du representerar Gunnebo Industrier på industridagar och mässor samt håller produktutbildningar för ÅFs personal och håller dem uppdaterade på sortimentet, säljer in nyheter och arbetar med merförsäljning. Som säljare vårdar du och säljer Gunnebo Industriers varumärke till kund. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell och arbetar i region Mälardalen upp mot Sundsvall. Tjänsten innefattar mycket resor. Är du den vi söker? Vi söker dig; * Som redan idag arbetar som säljare inom branschen. Du kan också ha erfarenhet från exempelvis återförsäljarledet och som nu vill ta steget ut och arbeta på fältet. Kanske har du arbetat som säljare i butik inom bygg, transport eller industri, är besiktningsman eller arbetar inom entreprenadbranschen. * En teknisk bakgrund och har en teknisk praktisk förståelse. * Vana att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att framgångsrikt arbeta med relationsbyggande försäljning och duktig på att skapa förtroende. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * B-körkort.   Som person kombinerar du dina goda förmågor inom  praktiskt tekniskt kunnande och försäljning. Att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier.Frågor om tjänsten besvaras efter den 15 augusti på anna.olsson@komet.se
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!

Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Gunnebo Industrier växer och vi söker nu en relationsbyggande ÅF-säljare. Som ÅF-säljare ansvarar du för försäljning genom våra återförsäljare och träffar också våra slutkunder. Du representerar Gunnebo Industrier på industridagar och mässor samt håller produktutbildningar för ÅFs personal och håller dem uppdaterade på sortimentet, säljer in nyheter och arbetar med merförsäljning. Som säljare vårdar du och säljer Gunnebo Industriers varumärke till kund. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell och arbetar i region Mälardalen upp mot Sundsvall. Tjänsten innefattar mycket resor. Är du den vi söker? Vi söker dig; * Som redan idag arbetar som säljare inom branschen. Du kan också ha erfarenhet från exempelvis återförsäljarledet och som nu vill ta steget ut och arbeta på fältet. Kanske har du arbetat som säljare i butik inom bygg, transport eller industri, är besiktningsman eller arbetar inom entreprenadbranschen. * En teknisk bakgrund och har en teknisk praktisk förståelse. * Vana att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att framgångsrikt arbeta med relationsbyggande försäljning och duktig på att skapa förtroende. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * B-körkort.   Som person kombinerar du dina goda förmågor inom  praktiskt tekniskt kunnande och försäljning. Att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier. Frågor om tjänsten besvaras efter den 15 augusti på anna.olsson@komet.se
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!

Socialsekreterare
Stockholms Stad Socialförvaltningen Socialjouren Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Socialjouren är ett komplement till stadsdelsförvaltningarnas sociala enheter och ansvarar för handläggning av akuta sociala problem som uppstår på icke kontorstid. Socialjouren är den myndighetsutövande enhet som under icke kontorstid fattar beslut i akutärenden inom stadens Individ- och Familjeomsorg. 1 plats(er).Socialt arbete. Myndighetsutning på icke kontorstid av akuta sociala problem inom stadens Individ- och Familjeomsorg. - Socionomutbildning - Du ska vara lugn och stabil i stressituationer. - Du ska kunna prioritera och strukturera. - Du ska kunna arbeta självständigt och ta ansvar för egna beslut. - Du ska ha god samarbetsförmåga med klienter, arbetskamrater och samverkanspartners. - Du ska vara flexibel i olika situationer. - Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga Löneform: Månadslön. Lön enligt gällande avtal Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du ska ha erfarenhet av några års arbete inom kommunal socialtjänst inom verksamhetsområdet individ- och familjeomsorg: vuxensektion alternativt barn- och ungdomsgrupp. Arbetstid: Skift. Treskiftsschema. Arbetstidsmått 34,33 timmar/vecka. Socialjourens personal arbetar på schema dygnet runt årets alla dagar. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Inger Åsebo,08-508 25 353 Ann-Marie Strömberg, SACO/SSR, 08-50825335 (facklig) Jösta Claeson, VISION, 508 25 229, 076-12 25 229, josta.claeson@stockholm.se (facklig) Tillträde: snarast
Företag: Stockholms stad; Socialjouren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Stockholm, Socialsekreterare Stockholms stad; Socialjouren
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm
Isaksson rekrytering och bemanning AB ÅJ Distribution är ett av Sveriges ledande företag för distribution av reklam/POS/butiksmaterial till detaljhandeln. ÅJ arbetar med starka och välkända kunder/ varumärken från internationella företag. Kunderna återfinns främst inom detaljhandeln och ÅJ tillhandahåller tjänster och lösningar inom tryck, packning, logistik/distribution samt lagerhotell. Isaksson Rekrytering och Bemanning söker nu för ÅJ’s räkning en Logistiker/fraktspecialist med placering i Sundby/Spånga. Arbetsuppgifter ÅJ har en stark tillväxt i företaget och söker därför nu en Logistiker/fraktspecialist. Tjänsten innebär att bistå projektledare med bästa möjliga support vid val av fraktsätt samt bidra med expertis avseende exportdokumentation. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att delta i processutvärderingar och ständigt arbeta för att förbättra och utveckla det befintliga. Du är back-up till transportbokaren vilket innebär att du i förekommande fall bokar transporter och skapar exportdokumentation. Vidare kommer du att diskutera avtal med leverantörer och bistå med förslag på lösningar för varje kund utifrån dess unika förutsättningar. Tjänsten innebär även ett systemägaransvar för logistikavdelningens IT-miljö, bestående av följande stödsystem; NYCE, Centiro, Web order och Multishipping. Du skall aktivt delta i projekt för att effektivisera processerna där du bidrar med din expertis inom logistikområdet. Arbetet är stundtals mycket fartfyllt vilken passar den som söker en utmaning men det ställer även höga krav på struktur. Du kommer att jobba i ett logistikteam som består av produktionsplanering, lager och transportbokning. Kompetensprofil Vi söker dig som har ett genuint intresse för branschen och mycket god förståelse för hur distribution och transportbokning fungerar. Ett krav är att du har arbetat med exportfrakt och har minst fem års yrkeserfarenhet av export. Du bör dessutom ha erfarenhet från att ha arbetat i liknande IT-miljöer i tidigare yrkessammanhang. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett framtidstänk. Du skall ha ambitionen och viljan vara med och utveckla och stärka varumärket på marknaden. Som logistik/fraktspecialist kommer du att inneha en central och viktig roll och vi ser därför att du utstrålar pondus och är yrkesstolt. Personliga egenskaper Du är trygg i dig själv, självständig, stresstålig och noggrann. Du bör också ha en känsla för struktur och kunna förmedla dina expertiskunskaper både internt och externt. I ditt arbete kommer det att ingå kontakt med kunder och vi ser därför att du är serviceminded, förtroendegivande och affärsmässig. Detta är en perfekt chans för dig med erfarenhet inom transport och logistik då det för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan Urval sker fortlöpande så välkommen med din ansökan redan idag till ansvariga rekryterare Ira Isaksson 0704-85 75 59, Isaksson Rekrytering & Bemanning arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm

Enhetschef Anläggningsdokumentation
 Vill du leda och utveckla vårt arbete inom teknisk anläggningsdokumentation? Svenska Kraftnät är i en mycket expansiv fas där vi de närmaste åren kommer att bygga ut och förstärka stamnätet för el. Hanteringen av anläggningsdokumentationen har en central roll i såväl utbyggnadsfasen som i förvaltningsskedet. Därför har vi inrättat en enhet som skall fokusera på vår anläggningsdokumentation. Inom enhetens ansvarsområde ligger bland annat arkivering och långsiktig förvaltning av Svenska Kraftnäts tekniska anläggningsdokumentation. Vi ska även aktivt delta som dokumentationsansvariga i våra anläggningsprojekt för att se till att entreprenörer och leverantörer följer våra riktlinjer för dokumentation. I ditt ansvar som enhetschef kommer du att leda och utveckla såväl verksamhet som personal så att uppsatta mål och resultat nås. Du driver arbetet med att skapa rutiner som ger stöd till projekt- och underhållsverksamheten. Eftersom enheten delvis är nybildad är arbetet med att förtydliga rollerna och vidareutveckla processerna en viktig del av arbetet. Du leder också arbetet med vilka krav på stödsystem för dokumentation vi ska ha och ansvarar för vår tekniska riktlinje vad gäller dokumentation. Enheten består av cirka 10 personer som finns placerade på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp. Tjänsten är placerad i Sundbyberg. Vi vill att du har • akademisk examen eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt • erfarenhet av att leda arbetsgrupper • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift Det är meriterande om du har • erfarenhet av att vara chef • erfarenhet av dokumentationsfrågor • erfarenhet från arbete med projekt- eller underhållsverksamhet • god förmåga att sätta dig in i, utvärdera och vara kravställare på system Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och skapar lätt engagemang. Du har lätt för att se helheter och sammanhang och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade. Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063 eller HR-chef Claes Vallin 08-475 8261. Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.  Välkommen med din ansökan senast den 13 september 2013. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef Anläggningsdokumentation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef Anläggningsdokumentation

Serviceinriktad Collectionsmedarbetare sökes!
ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. Är du en norsktalande och serviceinriktad collectionsmedarbetare? Till vår kund i Sollentuna söker vi nu en norsktalande och serviceinriktad collectionsmedarbetare med hög stresstålighet. Kunden är världsledande inom sin bransch och tillhandahåller kontorslösningar som bidrar till att öka företags effektivitet. Hos vår kund får du möjlighet att bli en del av ett stort internationellt företag där företagskulturen bland annat kännetecknas av en dynamisk organisation med högt i tak. Arbetsuppgifter - Bevaka norska kundfordringar och koordinera påminnelser och Inkasso. - Bevaka kreditspärrade order och släppa dem efter avstämning med kundansvariga och i enlighet med bolagets kreditpolicy. - I samråd med kundansvariga följa upp kunder som har betalningsproblem eller dylikt. - Rapportering och uppföljning av bolagets nyckeltal inom Collections. Önskade kvalifikationer Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet. Vidare har du goda kunskaper i svenska, engelska och norska är ett krav. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomi samt i affärsystemet SAP är det meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete med Collections, kundfordringar och inkassohantering samt har god vana att arbeta i flera olika datasystem. Personliga egenskaper Som person är du mycket social samt stresstålig och serviceinriktad. Vidare är du självständig, driftig och har en god prioriteringsförmåga och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete. Du är nyfiken, lyhörd och har en stor vilja att lära nytt och trivs med att arbeta i team. Vi erbjuder För rätt person en möjlighet till en tillsvidareanställning hos kunden.
Företag: ISS Personaltjänster
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad Collectionsmedarbetare sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad Collectionsmedarbetare sökes!

Serviceinriktad person till kundservice i Sundbyberg
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar. Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook! SW söker för kunds räkning en flexibel och driven kundservicemedarbetare. Vår kund arbetar med betalkort för företagskunder och sitter i Sundbyberg. Tjänstebeskrivning I rollen som kundservicemedarbetare kommer du sitta med inkommande samtal. Du är en del av ett hängivet och kunnigt kundserviceteam på 20 personer där stämningen präglas av hängivenhet till arbetet, samarbete och högt i tak. Du kommer exempelvis att: -       Fakturafrågor -       Betalkortsfrågor -       Autogiroärenden -       Viss merförsäljning Som kundservicemedarbetare hos vår kund får du som driven tävlingsmänniska ansluta till en arbetsglad grupp kolleger som brinner för sina kunder. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och är flytande i engelska och svenska i tal och skrift. Du är datavan och är lättlärd i system. Vi ser gärna att du har några års arbetserfarenhet inom kundservice. Som person är du serviceinriktad och sätter alltid kunden i förstahand. Du är en lösningsinriktad person med en god förmåga att hantera uppkomna problemställningar. Du är en flexibel lagspelare som fungerar utmärkt i grupp samt är beredd att vara kollegor behjälpliga. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW . Uppdragstiden är från och med början av augusti till och med 2014-01-31.  Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 08-407 55 68. Konsult hos SW Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Företag: SW
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad person till kundservice i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad person till kundservice i Sundbyberg

Överläkare
ASIH Stockholmsgeriatriken Stockholmsgeriatriken är en centralt belägen geriatrisk klinik på Sabbatsbergs sjukhus. Vi har akutsjukvård med bl a direktintag och rehabiltering för äldre multisjuka. Kliniken har en bred verksamhet med sex vårdavdelningar, Minnesmottagning, ASIH Sabbatsberg och läkarinsatser i ett antal särskilda boenden. Kliniken vill ständigt utveckla sig, vi ger dig möjligheter att vara med i utvecklingsarbetet och ser dina synpunkter som viktiga. Arbetsuppgifter: ASIH Sabbatsberg har upptagningsområde innerstaden och Lidingö. Som överläkare är du medicinskt ansvarig på den verksamhet du arbetar med. Du arbetar i team, deltar i handledning och utbildning av medarbetare. ASIH Sabbatsberg är en del av Stockholmsgeriatriken och som överläkare har du jour vid klinken. Kvalifikationer: Utbildad inom geriatrik, onkologi eller annan lämplig specialistutbildning. Ett krav är att du har Nordisk specialistkurs i palliativ medicin. Kontakta någon av nedanstående och vi kan berätta mera. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Överläkare jobb, Överläkare Stockholm, Överläkare Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Överläkare

Commercial Manager Recipharm
Commercial Manager Recipharm Vi söker nu en Commercial Manager till Recipharm Stockholm AB (RST). Commercial Manager är ansvarig för att leda, koordinera samt utveckla RST kundrelationer. Du rapporterar direkt till VD och är medlem i RST’s ledningsgrupp. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som Commercial Manager kommer du vara kommersiellt ansvarig för hela RST, dvs att utveckla och stärka samarbetet med kunderna och för att upprätthålla en effektiv hantering av strategiska kommersiella kundprocesser. Du är mottagare och koordinerar RST’s RFI/RFQ-process. Du säkerställer att affärsvillkoren i RST´s offerter, beställningar och kontrakt har en acceptabel kommersiell nivå. I arbetet ingår tolkning av kundförfrågningar, framtagning av affärskalkyler och prisförslag samt författande av kommersiella avtalsvillkor vid offerering och förhandlingar med kunder. Du leder de årliga prisförhandlingarna med kunderna. Du kommer agera som huvudkontaktperson mot Business Management på Recipharm koncernen. Du bevakar att supply avtal förnyas i tid samt utveckla och underhålla kundkonton för utifrån ett Recipharm grupps perspektiv. Du föreslår också utvecklingsmål för nuvarande affärer samt har ett kommersiellt synsätt på långsiktiga prognoser med nuvarande kunder. Du är ansvarig för informations- och kommunikationsstrukturen internt RST vs kund samt att utveckla, underhålla samt mäta och sätta mål i syfte att uppnå både kortsiktiga och långsiktiga affärsfördelar med kunder. Vi söker en person med följande kompetensprofil • Högskoleutbildning eller motsvarande kompetens, med teknisk eller ekonomisk inriktning • Mycket god ledarskapsförmåga • Hög fokus på kundservice • Kommersiellt synsätt och lång erfarenhet av försäljning • Goda projektledaregenskaper (RFQ aktiviteter) • Gedigen erfarenhet från läkemedelstillverkningsindustri • Tekniska kompetenser inom produktion av läkemedel • Goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift • Mycket god kommunikationsförmåga internt och externt Tjänsterna är tillsvidareanställning med tillträde snarast. Vill du veta mer om arbetsuppgifterna kontakta VD Helene Fehrm. Andra frågor rörande tjänsten besvaras av personalchef Göran Nylin. Vi är nu på semester och du når oss fr. o m den 5 augusti om du har frågor kring tjänsten. Du når oss på telefon 08-602 52 00. Sista ansökningsdag är 13 augusti, 2013. Ansök genom nedanstående länk. Vi tar inte emot ansökningar via post eller e-mail. Recipharm AB är ett ledande CDMO-företag (Contract Development and Manufacturing Organisation) med säte i Sverige och ca 1 600 anställda. Företaget omsätter ca 2,1 miljarder SEK och har utvecklings- och tillverkningsanläggningar i Sverige, Frankrike, Storbritannien, Tyskland och Spanien och har sitt huvudkontor i närheten av Stockholm. Recipharm förser den globala läkemedelsmarknaden med ett hundratals olika produkter i ett flertal beredningsformer, såsom tabletter, granulat och pulver, sterila vätskor och frystorkat pulver, krämer och geler, betalaktamer, hormoner, orala lösningar, sprayer och torrpulverinhalatorer.
Företag: Recipharm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Commercial Manager Recipharm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Commercial Manager Recipharm


Sök lediga jobb Säljare sökes till nytt kontor centralt i Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se