Säljkollega B2B SOCIAL & MOBILMEDIA jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljkollega B2B SOCIAL & MOBILMEDIA. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljkollega B2B SOCIAL & MOBILMEDIA. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Ekonomicontroller till Strängnäs kommun!- Strängnäs
- IT-projektledare till Strängnäs kommun!- Strängnäs
- Personlig assistent i Trosa sökes!- Trosa
- Vi söker dig gruppledare till en kommun i vackra Sörmland!- Eskilstuna
- Logistikplanerare till Åkers Sweden- Strängnäs
- Föreståndare Skönhetssalong- Nyköping
- Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!- Nyköping
- Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!- Eskilstuna
- Kvalitetsansvarig till Kronfågel- Katrineholm
- Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping- Nyköping
Mer beskrivning
Ekonomicontroller till Strängnäs kommun!Vill du utvecklas och utveckla Strängnäs kommun tillsammans med oss? Vi är en attraktiv tillväxtkommun med 35 000 invånare i hjärtat av Mälardalen. Vi har bra kommunikationer. Härifrån är det knappa 50 minuters resväg med tåg till Stockholm, och än mycket närmare till exempelvis Eskilstuna. Hos oss får du vara med och göra skillnad, både för individen och för samhället. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med en stor bredd av meningsfulla och utmanande jobb med goda möjligheter att påverka och utvecklas. I Strängnäs kommun arbetar drygt 2 500 kunniga och kompetenta medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att göra invånarnas vardag så bra som möjligt â nu och i framtiden. Våra medarbetare trivs hos oss, det ser vi i vår årliga medarbetarundersökning. I organisationen arbetar vi aktivt med vår vision och vår värdegrund som präglas av respekt, öppenhet, utveckling och tydlighet, Vi vill att du som medarbetare trivs och bygger vår framtida kommun tillsammans med oss. Vi behöver din kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter. Tillsammans gör vi varandra bättre! Ekonomiavdelningen erbjuder stöd och service till kommunens verksamhet och politiken inom områdena redovisning, controlling, finans och inköp, i syfte att säkra en långsiktigt hållbar ekonomi för kommunen. Ekonomiavdelningen har även en styrande och kvalitetssäkrande roll baserat på lagar, policys och riktlinjer samt utvecklar arbetsmetoder och styrdokument för processerna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en ekonomicontroller för stöd till kommunens verksamheter. Som ekonomicontroller kommer dina arbetsuppgifter huvudsakligen handla om att medverka i boksluts- och budgetarbete samt ge verksamhetsföreträdare stöd vid budgetering, uppföljnings- och prognosarbete. I ditt arbete ingår också att göra utredningar och skriva rapporter samt utveckla resursfördelningsmodeller och ekonomiprocesser. Du arbetar som internkonsult och ger råd och stöd i ekonomifrågor samt medverkar vid informationstillfällen och utbildningar. Du kommer att ha mycket kontakt med verksamheten och ett nära samarbete med övriga ekonomer. KVALIFIKATIONER Krav: - Ekonomexamen på högskolenivå - Några års erfarenhet av arbete som ekonomicontroller - Du behärskar Office-paketet och har mycket goda kunskaper i Excel. Meriterande med tidigare erfarenhet av; - arbete i kommunal verksamhet - utveckling av resursfördelningsmodeller - utvecklingsarbete kring rutiner och processer för en effektiv ekonomihantering - ekonomistyrning inom vård och omsorg och/eller utbildning. Dina egenskaper: - Analytisk, strukturerad och ansvarsfull - Mycket god förmåga att förmedla budskap muntligt och skriftligt - Service- och samarbetsorienterad - Vilja att bidra till avdelningens utveckling och du ser utmaningen i en tempofylld arbetssituation med höga målsättningar. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper Strängnäs kommun strävar efter mångfald ur alla aspekter. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi ber dig som sökande att ansvara för dokumentation av din kompetens på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Som kommun omfattas vi av offentlighetsprincipen och innebär att vi är skyldiga att lämna ut ansökningshandlingar som begärs av allmänheten och massmedia. Strängnäs kommun har gjort mediaval för denna rekrytering och undanber därför bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Företag: Strängnäs kommun, Ekonomiavdelning
Ort: Strängnäs
Publicerad : 06-01
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomicontroller till Strängnäs kommun! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomicontroller till Strängnäs kommun!
IT-projektledare till Strängnäs kommun!
Vill du utvecklas och utveckla Strängnäs kommun tillsammans med oss? Vi är en attraktiv tillväxtkommun med 35 000 invånare i hjärtat av Mälardalen. Vi har bra kommunikationer. Härifrån är det knappa 50 minuters resväg med tåg till Stockholm, och än mycket närmare till exempelvis Eskilstuna. Hos oss får du vara med och göra skillnad, både för individen och för samhället. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med en stor bredd av meningsfulla och utmanande jobb med goda möjligheter att påverka och utvecklas. I Strängnäs kommun arbetar drygt 2 500 kunniga och kompetenta medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att göra invånarnas vardag så bra som möjligt â nu och i framtiden. Våra medarbetare trivs hos oss, det ser vi i vår årliga medarbetarundersökning. I organisationen arbetar vi aktivt med vår vision och vår värdegrund som präglas av respekt, öppenhet, utveckling och tydlighet, Vi vill att du som medarbetare trivs och bygger vår framtida kommun tillsammans med oss. Vi behöver din kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter. Tillsammans gör vi varandra bättre! IT-och digitaliseringsavdelningen består av 14 personer som ansvarar för kommunens IT-infrastruktur, gemensamma IT-miljön och kommunens digitaliseringsarbete. Vi stödjer, supporterar och arbetar tillsammans med kommunens olika verksamheter. Strängnäs satsar fokuserat på sitt digitaliseringsarbete och har stora ambitioner de närmaste åren. ARBETSUPPGIFTER Som projektledare på IT- och digitaliseringsavdelningen är du en viktig drivkraft och sammanhållande koordinator i det förbättringsarbete som genomförs av IT-miljön i kommunen. IT- och digitaliseringsavdelningen driver och medverkar i olika typer av verksamhetsutvecklings-, teknik- och upphandlingsprojekt. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen har du jobbat med egna uppdrag i IT-miljö några år, som IT-Projektledare eller motsvarande, gärna med verksamhetsutveckling och processer, helst inom offentlig/kommunal förvaltning. Det är mycket bra om du även har erfarenhet av att driva projekt inom e-förvaltning, har god verksamhetskännedom och förstår praktiska förutsättningar i en kommun. Som person är du drivande, analytisk och målinriktad samt är duktig på att planera, organisera och strukturera ditt arbete. Vi ser att du är en självgående person som har ett engagemang för förbättrings- och utvecklingsarbete och förstår att det är verksamhets- och medborgarnytta som är målet. I Strängnäs kommun har vi möjlighet till flexibel arbetstid, att arbeta hemifrån och friskvårdsbidrag. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi ber dig som sökande att ansvara för dokumentation av din kompetens på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Som kommun omfattas vi av offentlighetsprincipen och innebär att vi är skyldiga att lämna ut ansökningshandlingar som begärs av allmänheten och massmedia. Strängnäs kommun har gjort mediaval för denna rekrytering och undanber därför bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Företag: Strängnäs kommun, IT- och digitaliseringsavdelning
Ort: Strängnäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-projektledare till Strängnäs kommun! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-projektledare till Strängnäs kommun!
Personlig assistent i Trosa sökes!
Jag är en man i 60-årsåldern som är bosatt i Trosa och bor tillsammans med min fru. Jag är en positiv, glad och social person . Innan jag drabbades av ALS var jag snickare med eget företag. Jag har alltid levt ett aktivt liv och tycker om att umgås med min fru, barn, barnbarn och vänner, ta hand om hemmet och pyssla med t.ex. bakning och snickeri. Min funktionsnedsättning gör det svårt för mig att på egen hand ägna mig åt mina intressen och behov, men tillsammans med dig blir det lättare! Mina förväntningar på dig som assistent: Du försöker vara lyhörd och inkännande i alla situationer Du är självgående och förstående kring mig och min familj. Du har b-körkort och är körvan (jag har egen bil) Du är inte allergisk mot katt Du har en professionell inställning till yrket som personlig assistent och flexibiliteten det kräver Du behärskar svenska språket Du är rökfri Jag söker dig som kan hoppa in vid behov när mina ordinära assistenter till ex blir sjuk eller tar semester. Om det känns bra för oss båda  och du vill arbete mer hos mig finns det möjlighet för en tjänst med schema anställning på 75% från juli. Mina assistenter är anställda av Balans, vilket innebär en nära kommunikation med arbetsledare, en noggrann och tydlig introduktion, personlig handledning, samt ut- och fortbildning, så att Du får det stöd Du behöver för att vara trygg i ditt uppdrag som min personliga assistent. Hoppas vi ses!
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Trosa
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent i Trosa sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent i Trosa sökes!
Vi söker dig gruppledare till en kommun i vackra Sörmland!
Välkommen till Sörmlands hjärta! Som medarbetare hos vår kund är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande. Avdelningen Individ och familj är en av fyra avdelningar inom Socialförvaltningen. Enheterna har enhetschefer med budget- personal- och arbetsmiljöansvar inom respektive enhet. Vi söker nu en gruppledare till vår mottagningsgrupp, som består av familjehemssekreterare och uppföljare i placeringar, kontaktfamiljer och kontaktpersoner, som vill vara med och påverka och möjliggöra detta utvecklingsarbete tillsammans med oss. Arbetsuppgifter Som gruppledare leder du det dagliga arbetet och skapar förutsättningar för att teamet ska kunna göra sitt yttersta för våra brukare. Medarbetar- och brukarfokus är genomgående i arbetet. Du har ett ledningsansvar genom att leda och fördela det dagliga arbetet i gruppen. Du har i uppgift att ge nära ärendehandledning och stöd till handläggarna, både i grupp och individuellt. Gruppledaren har ett gemensamt ansvar med enhetschef att engagera och motivera medarbetarna till förnyelse och utveckling och verka för att verksamhetens mål uppfylls, gruppledaren är underställd enhetschef och deltar i avdelningens ledningsgrupp. Vem är du? Du är utbildad socionom och har erfarenhet av arbete inom familjehemsvård och uppföljning. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha varit i ledarfunktion. Eftersom du i det här arbetet behöver vara trygg i att handleda, prioritera andras arbete samt beslutsfattande utifrån delegation så ser vi gärna att du har några års erfarenhet av att arbeta med placerade barn och deras familjer. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som är bra på att lyssna in andra. Du kan planera och prioritera, både ditt eget och andras arbete. Du har god analytisk och pedagogisk förmåga att förmedla kunskap samt erfarenhet av verksamhetsutveckling. Arbetet som gruppledare innebär också att du behöver ha god förmåga i att skapa relationer, kommunicera, att hantera svår situationer samt att vara strukturerad och tydlig. Med tanke på arbetets karaktär av mellanmänskliga möten och byggande av relationer som grund för det sociala arbetet, läggs stor vikt vid dina personliga kompetenser. För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi erbjuder ett spännande, meningsfullt och varierande arbete i en liten kommun med korta beslutsvägar. Hos oss får du ett nära chefsstöd, extern handledning och möjligheter till kompetensutveckling. Vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss. Därför erbjuder vi dig: ⢠Friskvårdsbidrag. ⢠Möjlighet till semesterväxling. ⢠Kollektivavtal. ⢠Försäkringar. ⢠Tjänstepension. ⢠Företagshälsovård. Vi hanterar ansökningarna löpande och kallar på intervjuer. Välkommen in med din ansökan! Vid frågor kring tjänsten kontakat: Victoria Machreki Mån-Fre kl. 08-17 08-470 70 25 Företagsbeskrivning Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration, Reception och Socialt arbete i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli konsult hos oss innebär att du blir anställd hos Prime professional och uthyrd till någon av våra kunder och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se sökord: socionom socialsekreterare handläggare biståndshandläggare LSS, socialkontor.
Företag: Prime Professional Sverige AB
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker dig gruppledare till en kommun i vackra Sörmland! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker dig gruppledare till en kommun i vackra Sörmland!
Logistikplanerare till Åkers Sweden
Åkers Sweden AB ingår i Union Electric Steel Corporation och tillsammans säljer man valsar under varumärket Union Electric Åkers. Bolaget har ca 220 anställda och har sin tillverkningsenhet i Åkers Styckebruk, som ligger i Strängnäs kommun ca 75 km från Stockholm. Det är också här som koncernen har sitt FoU-centrum för gjutna och smidda valsar. Åkers Sweden AB producerar ett brett utbud av gjutna valsar till kunder över hela världen. Genom gjutprocessen formas valsen för att därefter värmebehandlas och maskinbearbetas. Vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas där vårt stora fokus ligger på säkerhetsarbete och implementering av vårt produktionssystem ÅPS som bygger på LEAN-filosofin. Ryggraden i detta arbete är våra gemensamma värdegrunder respekt, samarbete, engagemang och åtagande. Läs gärna mer på www.uniones.com Nu söker vi dig som vill ta chansen att utvecklas ytterligare i rollen som logistikplanerare på Åkers Sweden. Den här tjänsten är perfekt för dig med erfarenhet av att delta och leda logistikprojekt, logistikplanering och som har en akademisk utbildning inom logistik eller liknande. Har du dessutom ett genuint intresse för utvecklingsarbete är saken klar - då måste du söka det här jobbet! Vi ser fram emot din ansökan! Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Åkers Sweden och Experis. Du kommer att bli anställd hos Åkers Sweden. Vad innebär jobbet som logistikplanerare? I den här rollen kommer du i första hand att arbeta i hela processen när det gäller det administrativa flödet med kontroll och uppföljning av orderns genomförande. Du kommer även delta och leda operativa möten, hantera problem och avvikelser och informera berörda avdelningar. Du är en del i en process där du kommer validera ordrar, registrera samt fakturera dem. Du ingår i logistikavdelningen som i dag består av sju personer. Du kommer bland annat att: * föreslå nya effektivare arbetssätt, ha löpande kontakt med leverantörer, bevaka och analysera olika trender inom logistikområdet och arbeta med ärenden kring skeppningar av olika sorters gods * ansvara för att flödet optimeras, både det fysiska och det administrativa Den vi söker Du har en akademisk utbildning inom logistik eller liknande samt erfarenhet av att arbeta med logistikplanering. Du har förmåga att uttrycka dig väl, i tal och skrift, på svenska och på engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta enligt LEAN. Som person är du framförallt nyfiken och framåt och du önskar att leverera kvalitet i det arbete du utför. Du tycker om att ha diversifierade arbetsuppgifter och drivs av att arbeta med förbättringar. Vi söker dig som: * har tidigare erfarenhet från arbete inom industri- eller teknikbolag och har arbetat med logistik inom en global koncern * vill arbeta med en hel process och utveckla samt förbättra den löpande tillsammans med de övriga inblandade * vill delta och leda logistikprojekt * har en positiv inställning Om Union Electric Steel Corporation Union Electric Steel Corporation är ett dotterbolag till Ampco-Pittsburgh Corporation, som är en ledande tillverkare av smidda och gjutna valsar för världens stål- och aluminiumindustri såväl som en leverantör av göt och skänksmidesprodukter till olja- och gas, aluminium- och plastindustrin. Union Electric Steel Corporation har produktionsanläggningar i USA, Canada, Storbritannien, Sverige, Kina och Slovenien. Koncernens huvudkontor ligger i Carnegie, Pennsylvania, USA. Fackliga företrädare: Louice Nilsson (Unionen) och Ulrika Scherberg (Akademikerna) Sök tjänsten i dag! Ansök med ett uppdaterat cv via www.experis.se. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Thomas Andersson på Experis, 016-155733, . Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Vi ser fram emot att höra från dig!
Företag: Experis AB
Ort: Strängnäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Logistikplanerare till Åkers Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistikplanerare till Åkers Sweden
Föreståndare Skönhetssalong
Verksamhetsbeskrivning Beauty Center är startad i ny regi med ny ägare och ny välutbildad personal. Vårt mål är att kunderna skall få den bästa servicen, den hösta kvalitén och känna sig väl omhändertagna och trygga när de besöker oss. Kunderna skall känna full trygghet i företagets produkter och tjänster. Beauty Center har som vision att leverera de bästa och de senaste behandlingarna inom området som vi verkar inom, tjänster och produkter. Företagets nyckelord är hög kvalité, personlig service, trygghet, engagemang. Vår verksamhet bedrivs i endamålseniga lokaler centralt i Nyköping. Arbetsuppgifter Vi söker du vårt ansikte utåt! Vi söker dig som vill arbeta som föreståndare för salongen. Arbetsuppgifterna kommer också innefatta behandlingar som vaxning, ögonbrynsformning och färgning, ögonfransfärgning, ansiktsbehandlingar och make-up. Utbildning/Erfarenhet Du skall ha adekvat utbildning samt erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du behöver även ha ett driv och ett positivt kundbemötande. Du skall tala mycket god svenska då det skapar trygghet för kunderna vad gäller olika behandlingar. Vi ser gärna kvinnliga sökanden.
Företag: Beauty Center
Ort: Nyköping
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Föreståndare Skönhetssalong jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Föreståndare Skönhetssalong
Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!
Välkommen till Sörmlands hjärta! Som medarbetare hos vår kund är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande Arbetsuppgifter I denna tjänst som gruppledare jobbar du 50% som handläggare och 50% som gruppledare. I det dagliga arbetet skapar du förutsättningar för att teamet ska kunna göra sitt yttersta för våra brukare. Medarbetar- och brukarfokus är genomgående i arbetet. Du har ett ledningsansvar genom att leda och fördela det dagliga arbetet i gruppen. Du har i uppgift att ge nära ärendehandledning och stöd till handläggarna, både i grupp och individuellt. Gruppledaren har ett gemensamt ansvar med enhetschef att engagera och motivera medarbetarna till förnyelse och utveckling och verka för att verksamhetens mål uppfylls, gruppledaren är underställd enhetschef och deltar i avdelningens ledningsgrupp. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett spännande, meningsfullt och varierande arbete i en liten kommun med korta beslutsvägar. Hos oss får du ett nära chefsstöd, extern handledning och möjligheter till kompetensutveckling. Vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss. Därför erbjuder vi dig: ⢠Friskvårdsbidrag. ⢠Möjlighet till semesterväxling. ⢠Kollektivavtal. ⢠Försäkringar. ⢠Tjänstepension. ⢠Företagshälsovård. Vem är du? Vi söker dig som vill vara med och utveckla kommunens socialtjänst där det förebyggande arbetet är en central del. Du är utbildad socionom och har dokumenterad erfarenhet av arbete med myndighetsutövningens olika delar; förhandsbedömningar, utrednings- och uppföljningsarbete av beslutade insatser enligt SoL, LVU och LVM. Du sätter rättssäkerheten högt i ditt arbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledningsarbete. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som är bra på att lyssna in andra. Du kan planera och prioritera, både ditt eget och andras arbete. Du har god analytisk och pedagogisk förmåga att förmedla kunskap samt erfarenhet av verksamhetsutveckling. Arbetet som gruppledare innebär också att du behöver ha god förmåga i att skapa relationer, kommunicera, att hantera svår situationer samt att vara strukturerad och tydlig. Arbetet kräver att du är stresstålig och lugn. Erfarenheter och kunskap om ett lösningsfokuserat och systematiskt förhållningssätt är meriterande. Med tanke på arbetets karaktär av mellanmänskliga möten och byggande av relationer som grund för det sociala arbetet, läggs stor vikt vid dina personliga kompetenser. För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi hanterar ansökningar löpande och kallar på intervjuer. Välkommen in med din ansökan. Frågor kring tjänsten kontakta: Victoria Machreki Mån- Fre kl. 08-17 08-470 70 25 Företagsbeskrivning Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du en engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Företag: Prime Professional Sverige AB
Ort: Nyköping
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!
Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!
Välkommen till Sörmlands hjärta! Som medarbetare hos vår kund är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande Arbetsuppgifter I denna tjänst som gruppledare jobbar du 50% som handläggare och 50% som gruppledare. I det dagliga arbetet skapar du förutsättningar för att teamet ska kunna göra sitt yttersta för våra brukare. Medarbetar- och brukarfokus är genomgående i arbetet. Du har ett ledningsansvar genom att leda och fördela det dagliga arbetet i gruppen. Du har i uppgift att ge nära ärendehandledning och stöd till handläggarna, både i grupp och individuellt. Gruppledaren har ett gemensamt ansvar med enhetschef att engagera och motivera medarbetarna till förnyelse och utveckling och verka för att verksamhetens mål uppfylls, gruppledaren är underställd enhetschef och deltar i avdelningens ledningsgrupp. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett spännande, meningsfullt och varierande arbete i en liten kommun med korta beslutsvägar. Hos oss får du ett nära chefsstöd, extern handledning och möjligheter till kompetensutveckling. Vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss. Därför erbjuder vi dig: ⢠Friskvårdsbidrag. ⢠Möjlighet till semesterväxling. ⢠Kollektivavtal. ⢠Försäkringar. ⢠Tjänstepension. ⢠Företagshälsovård. Vem är du? Vi söker dig som vill vara med och utveckla kommunens socialtjänst där det förebyggande arbetet är en central del. Du är utbildad socionom och har dokumenterad erfarenhet av arbete med myndighetsutövningens olika delar; förhandsbedömningar, utrednings- och uppföljningsarbete av beslutade insatser enligt SoL, LVU och LVM. Du sätter rättssäkerheten högt i ditt arbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledningsarbete. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som är bra på att lyssna in andra. Du kan planera och prioritera, både ditt eget och andras arbete. Du har god analytisk och pedagogisk förmåga att förmedla kunskap samt erfarenhet av verksamhetsutveckling. Arbetet som gruppledare innebär också att du behöver ha god förmåga i att skapa relationer, kommunicera, att hantera svår situationer samt att vara strukturerad och tydlig. Arbetet kräver att du är stresstålig och lugn. Erfarenheter och kunskap om ett lösningsfokuserat och systematiskt förhållningssätt är meriterande. Med tanke på arbetets karaktär av mellanmänskliga möten och byggande av relationer som grund för det sociala arbetet, läggs stor vikt vid dina personliga kompetenser. För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi hanterar ansökningar löpande och kallar på intervjuer. Välkommen in med din ansökan. Frågor kring tjänsten kontakta: Victoria Machreki Mån- Fre kl. 08-17 08-470 70 25 Företagsbeskrivning Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du en engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Företag: Prime Professional Sverige AB
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!
Kvalitetsansvarig till Kronfågel
Kvalitetsansvarig till Kronfågel Nu söker vi en kvalitetsansvarig till det kända företaget Kronfågel AB, arbetsplatsen ligger i Valla utanför Katrineholm. Kronfågel är den ledade producenten av kycklingbaserad livsmedelsprodukter i Norden. Nu söker vi dig som har en avklarad högskoleutbildning inom livsmedelsteknik (eller likvärdig erfarenhet), vi vill också att du har minst 1års arbetslivserfarenhet från kvalitetsarbete och produktsäkerhet inom en produktionsverksamhet. Utöver detta ska du ha god svenska och engelska. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid. Start enligt överenskommelse och med en uppdragslängd till och med 2018-12-31. Med chans till förlängning samt övertag av kund. Arbetstider är vardagar 8.00-17.00. Arbetsbeskrivning: Som kvalitetsansvarig så har du det viktiga ansvaret att säkerställa att produkten uppfyller de kvalitetskrav som finns utifrån lagstiftning, kvalitetsstandarder och kvalitetssystem. Din roll är att projektleda, planera, genomföra, dokumentera, säkerställa och följa upp projekt/uppdrag kopplat till produktkvalitet och nyutveckling. Du ska verka för en hög hygienisk standard och främja förbättrad produktkvalitet. Befattningen kräver hög grad av sekretess och resor ingår i tjänsten. Exempel på arbetsuppgifter: ⢠Genomföra avvikelseutredningar, driva HACCP-arbetet framåt och utföra riskanalyser (samt uppdatera kvalitetsledningssystemet då nya produkter tas fram). ⢠Bistå och följa upp vid certifieringar och revisioner samt genomföra reklamationsutredningar. ⢠Hålla i hållbarhetstester och bakteriologiska analyser samt skicka för mikrobiologisk analys. ⢠Ansvara för utveckling av dokumentationssystemet samt överblicka att all dokumentation inom kvalitet finns. Kvalifikationer: Här behöver du: ⢠Avklarad högskoleutbildning inom livsmedelsteknik, eller likvärdig erfarenhet. ⢠Minst 1års arbetslivserfarenhet från kvalitetsarbete och produktsäkerhet inom produktionsverksamhet. ⢠God svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare erfarenhet av projektledning och projektutveckling, arbetat med liknande arbeten i minst 3 år samt har god PC-vana inom Office paketet. Utöver detta är det även meriterande om du kan fler nordiska språk utöver svenska. : Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du en god förmåga att effektivt driva dina projekt framåt, från start till mål. Du har även en god förmåga att driva dessa inom beslutade och givna ramar. Utöver detta är du resultatorienterad och proaktiv. Du är en person som har ett affärsförståelse och helhetssyn. Du har lätt för att samarbeta i team och är kreativ, initiativrik och har ett öppet förhållningssätt. I samverkan med denna flexibilitet har du också en god analytisk förmåga. Hos oss ska du ska vara experten på märkningslagstiftningen och mikrobiologi. Låter det här som du? Då kommer du vara en mycket uppskattad kollega hos oss! För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om Randstad: Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. Sista ansökningsdag: 2018-06-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Sofia Wänblad | sofia.wanblad@randstad.se [ mailto:sofia.wanblad@randstad.se ] |
Företag: Randstad AB
Ort: Katrineholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalitetsansvarig till Kronfågel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalitetsansvarig till Kronfågel
Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping
Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu en ny medarbetare till Stora Coop Nyköping. Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! Som avdelningsansvarig säljare har du utöver det dagliga arbetet som förkommer i butik, huvudsaklig sysselsättning att vara ansvarig för mejeri inklusive varuplock och kassaarbete. Det innebär att du ska se till att det området är välfyllt, inbjudande och levande alla dagar i veckan. Du jobbar även ständigt mot uppsatta mål. Utöver detta består dina arbetsuppgifter även av att: - Se till att hyllor alltid är frontade och väl påfyllda - Se till att alla varor har prisskyltar på hyllorna - Skylta om i butiken - Hantera reklamationer och klagomål enlig gällande riktlinjer och på ett professionellt sätt - Hålla ordning inne i butiken så att allt är välstädat Tjänsten är ett vikariat på 30 tim/vecka, t.o.m 19 augusti med möjlighet till förlängning. Vi har öppet när våra kunder vill handla, därmed kan arbetstiderna variera â dag, kväll & helg. - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning, speciellt inom ditt område, är meriterande - Erfarenhet och kompetens inom serviceyrken är meriterande - Flerspråkig och erfarenhet/intresse av olika kulturer är meriterande Vi ser gärna att du som söker har branschkunnighet och affärsmannaskap för att driva en framgångsrik avdelning. Vidare ser vi att du är mål- och resultatinriktad med ett utpräglat sinne för ordning och reda. Det är betydelsefullt att du har ett genuint intresse för mat, service och försäljning. Du trivs med att arbeta i grupp och bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att hantera stressiga miljöer. Kontaktpersoner Kjell Lundgren Ottosson Butikschef Stora Coop Nyköping Direkt 010 741 47 81 Fackliga representanter Birgitta Kjellström Handels Tel 010 741 47 80 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Företag: Coop
Ort: Nyköping
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping
Söka jobb tips