Säljsupport jobb - lediga jobb

Säljsupport jobb Säljsupport jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljsupport. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljsupport. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Säljsupport- Stockholm

  2. Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport- Sollentuna

  3. Spännande och utmanande tjänst inom säljsupport!(Sthlm)- Stockholm

  4. Säljsupport med intresse för teknik- Göteborg

  5. Säljsupport- Stockholm

  6. Koordinator/säljsupport- Stockholm

  7. Modeföretag rekryterar finsktalande och utåtriktad säljsupport- Täby

  8. Innesälj / Säljsupport- Örebro

  9. Säljsupport med intresse för teknik- Göteborg

  10. Säljsupport- Göteborg

  11. Säljsupport till expansiva företag i Umeå- Umeå

  12. Säljsupport , Eon- Stockholm

  13. TEKNISK DOKUMENTATION OCH SÄLJSUPPORT- Järfälla

  14. Administratör/Säljsupport- Göteborg

  15. Förtroendeingivande säljsupport till skönhetsbranschen!- Stockholm

  16. Säljsupport- Täby

  17. Säljsupport- Stockholm

  18. Innesäljare/säljsupport- Täby

  19. Säljsupport till Histolab Products AB- Göteborg

  20. Koordinator/säljsupport- Stockholm

  21. Fransktalande säljsupport med hög servicenivå- Mjölby

  22. Inköp/Säljsupport Profil & Presentreklam- Stockholm

  23. Innesäljare/Säljsupport- Stockholm

  24. Säljsupport/kundservicemedarbetare till Kompan Barnland AB- Göteborg

  25. Administratör/Säljsupport- Haninge

  26. Expand söker en tysktalande Säljsupport- Stockholm

  27. Norsktalande innesäljare/säljsupport!- Göteborg

  28. Säljsupport med kundansvar- Mellerud

  29. Säljsupport inom byggsektorn- Malmö

  30. Säljsupport - kalkylator- Stockholm

  31. Vi söker en kvalitetsmedveten Säljsupport till Dustin Financial Services.- Nacka

  32. Point söker en vikarierande medarbetare för säljsupport- Stockholm

  33. Säljsupport söker förstärkning- Linköping

  34. Mötesbokare/Säljsupport- Malmö

  35. Norsktalande innesäljare/säljsupport!- Göteborg

  36. Inköpare och säljsupport till Lemo- Sundbyberg

  37. Innovativ säljsupport med intresse för teknik- Stockholm

  38. Kundtjänst/Säljsupport till Durable i Vallentuna- Vallentuna

  39. INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD- Kungsbacka

  40. CAD konstruktör / Teknisk säljsupport- Helsingborg


Mer beskrivning

Säljsupport
AllTele erbjuder fast och mobil telefoni, bredband, TV och molnbaserade växellösningar till privatkunder och företag i hela Sverige. Våra erbjudanden ska uppfattas som enkla, nära och prisvärda. Vi följer noga marknadens utveckling och anpassar Bolaget efter kundernas behov, något som vi ser som en styrka för Bolaget och en anledning att välja AllTele som leverantör. En av entreprenörskap präglad organisation. För att säkerställa en hög servicenivå bedriver AllTele kundserviceverksamheten i egen regi. AllTele söker, med placering i Stockholm, Säljsupport till fältsäljare och partnersäljare I rollen ingår bl a att: • hantera dagliga frågor från våra säljare och återförsäljare, t ex priser, leverans och produktpaketering • stöd till sälj vid offersvar • support och utbildning gällande vår webbaserade kundportal/ÅF portal • medverka till att kravställa fortsatt utveckling av våra produkter och webbaserad kundportal/ÅF portal Dina kvalifikationer: • erfarenhet från arbete med säljsupport inom telekommunikationsbranschen • vana att jobba med slutkunder och återförsäljare/partners • generellt god PC-erfarenhet samt goda kunskaper i MS Office och gärna olika CRM-system • lätt att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och engelska • vana vid support och kundkontakter via telefon • teknisk kompetens inom telekom samt god administrativ kunskap • god samarbetsförmåga, social kompetens, stresstålig och gillar att ha många bollar i luften samtidigt Om du tycker ovan låter intressant, vill växa med oss och ser att just du har det vi behöver, är du välkommen med din ansökan
Företag: AllTele
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport jobb, Säljsupport Stockholm, Säljsupport AllTele
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport

Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport
Quadriga is the single partner to the global hospitality industry, integrating TV and Mobile communications platforms, Internet, Network and Multi Media solutions to deliver operational efficiencies and new revenue opportunities, enabling customers to better compete in an interactive, interconnected and globally accessible world. Quadriga has over 30 years experience serving the hospitality sector, supporting 345,000 guest rooms and is the number 1 in Europe and the number 2 globally. The company has unrivalled expertise and over 10 years experience in managing hotel networks, Internet provision and digital IP systems, with over 120,000 Internet rooms. Read more on www.quadriga.co Arbetsbeskrivning Som ekonomiassistent på Quadriga ansvarar du för all administration inom leverantörs- och kundreskontran samt viss övrig kontorsadministration. Detta innebär registrering och kontering av fakturor, kundfakturering, avstämning av relaterade konton samt även hantering av rikskuponger, reseräkningar och handkassa. I tjänsten ingår även ett ansvar för säljsupport genom administration i företagets CRM-system där du ansvarar för uppdatering och införande av kundordrar samt bistå Försäljningschefen i det dagliga arbetet. Du kommer också ansvara för kontorsadministrationen genom allt från posthantering och inköp av kontorsmaterial till att boka resor och hotellvistelser. Arbetsplats är Sollentuna. Vem är du? Du har några års relevant arbetslivserfarenhet med kunskap om arbetsuppgifterna beskrivna ovan. Du är i början av din karriär och ser nästa tjänst som ett tydligt steg i din karriär och personliga utveckling. Arbetet kräver såväl flytande svenska som engelska, och det är meriterande om du har jobbat i en internationell miljö förut. Som person är du självgående, initiativtagande, noggrann, positiv och social. Du organiserar effektivt din egen tid, löser problem och agerar med ödmjukt självförtroende när du stödjer kollegor, möter deadlines och tar egna initiativ. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Sjöberg via telefon: 08-739 29 59.Urval sker löpande men pga. semestertider kommer intervjuer att ske först i augusti.
Företag: Manpower Ekonomi
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport

Spännande och utmanande tjänst inom säljsupport!(Sthlm)
OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – Dokumenthantering, Videokonferens, IT-drift, Telekommunikation och Förbrukningsvaror. Vi erbjuder ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer och enbart välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2011 på 650 miljoner så är vi en organisation som kännetecknas av driv, framåtanda och gemenskap. Mer information finner du på www.officemanagement.se Välkommen till en spännande och utmanande tjänst! Vi söker dig som är en sann ”multitasker” och som brinner för att ge hög service och att sätta kunden i fokus. Dina primära arbetsuppgifter är följande: ü  ”Projektledning” operatörstjänster ü  Registering av avtal ü  Indrivning av provisioner ü  Servicehantering för mobiltelefoner och tillbehör ü  Kundservice med inslag av försäljning Din profil: Vi ser det mycket meriterande om du har arbetat i en kundstjänstmiljö med inslag av försäljning. Du gillar att arbeta i team, tänka utanför ramarna och ta stort eget ansvar. Du vill göra skillnad, ta plats och vara med och bygga något nytt. Du är duktig på att hitta lösningar där andra ser svårigheter. I ditt dagliga arbete kommer du ha direktkontakt med kunder så det är bra om du är kommunikativ och kan förstå och besvara deras behov. Vi fokuserar på förebyggande åtgärder och långsiktiga lösningar, varför det är viktigt att du delar dessa värderingar. Du brinner för problemlösning och utveckling och tycker om att vara bäst på det du gör. God analytisk förmåga, samt struktur och noggrannhet i ditt arbete är egenskaper som värdesätts. Serviceinriktad, initiativ- och ansvarstagande, kommunikativ förmåga samt ett konsultmässigt beteende och en hög grad av affärsmässighet är egenskaper som är ett krav för tjänsten. Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke rökare. Din ansökan: Ange i din ansökan varför du tror att just du passar för uppdraget. Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi arbetar med löpande urval och välkomnar därför din ansökan snarast möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Daniel Henriksson, Försäljningschef, eller Mari Larsson, HR-chef, på telefon 08-734 30 00.
Företag: OFFICE Management Sharp Center AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-21
Sök fler jobb liknande: lediga Spännande och utmanande tjänst inom säljsupport!(Sthlm) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Spännande och utmanande tjänst inom säljsupport!(Sthlm)

Säljsupport med intresse för teknik
Johnson Matthey AB är ett helägt dotterbolag till Johnson Matthey Plc, en ledande tillverkare av avgaskatalysatorer till den internationella bilindustrin. Vid vårt teknikcenter i Göteborg utvecklar vi katalytisk avgasrening för såväl tunga som lätta dieselmotorer. Vi är för närvarande ett 50-tal personer som arbetar med utveckling samt kundstöd till bolagets europeiska kundbas. Till vårt förfogande har vi 9 st moderna motorprovrum samt serviceverkstäder för mätinstrument och motorer i våra lokaler i Västra Frölunda. Besök www.matthey.com för närmare presentation. Johnson Matthey förstärker nu sitt säljteam med en person som vill arbeta som säljsupport. I rollen som säljsupport kommer du bland annat att arbeta med att; -         Ta emot och administrera prototypordrar -         Hantera orderuppföljning i Excel -         Sammanställa försäljningssiffror och prognoser Du kommer att arbeta nära säljteamet och ta emot beställningar av prototyper från företagets kunder och administrera dem. I arbetsuppgifterna ingår att sköta kontakten med Johnsson & Mattheys kontor i England på daglig basis och förmedla kundernas önskemål, i rollen ingår att ha mycket kontakt med företagets kunder och att ge hög service. Utöver ovanstående kommer du även att arbeta med försäljningsprognoser och uppdatering av prislistor. Det här ett arbete för dig som trivs i en omväxlande och bred roll som kombinerar administrativt arbete och problemlösning i ett expanderade teknikföretag. För rätt person finns det möjlighet att påverka rollen och goda chanser till utveckling. Det här ett företag som är måna om sina anställda och det är hög trivsel på kontoret där man hjälps åt. Är du den vi söker? Vi söker dig som antingen är nyutexaminerad högskoleingenjör med inriktning mot maskin eller kemi alternativt dig som har erfarenhet som säljsupport, tidigare gärna från ett teknikföretag. Rätt kandidat har hög servicekänsla och förståelse för förhållandet mellan leverantör och kund samt är mån om att bygga en långsiktig relation med kunden. Det är viktigt med ett tekniskt intresse. Som person är du prestigelös, noggrann och självgående, en problemlösare som trivs i en miljö där du får ta egna initiativ för att lösa en uppgift. Ett krav är att du har goda kunskaper i Excel  och är van vid att arbeta med Excel dagligen, vidare är du duktig på att uttrycka dig på engelska och svenska i tal och skrift då du dels kommer att ha mycket kontakt med kunder i Sverige samt kommer att ha daglig kontakt med leverantörer i England. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan: Du registrerar enkelt din ansökan via nedanstående formulär, vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera ansökningar via mail eller telefon. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdatum är 9.e augusti. Information om uppdraget Start: Början av september Arbetstid: Flexibel kontorstid Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund).
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport med intresse för teknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport med intresse för teknik

Säljsupport
Effective Communicaation är idag ett av Sveriges främsta Telemarketingbolag. Effective Communication har idag cirka 30 anställda och är etablerat i Stockholm sedan 2010. Effective Communication är i en expansiv fas och vi söker ständigt nya medarbetare till vårt fräscha kontor. Vi utbildar och coachar alla våra säljare internt för att lyckas. Vi söker några nya förmågor till vårt centralt belägna kontor vid Alvik i Stockholm. Som säljsupport hos oss kommer du att arbeta med support och underhåll av kundstocken. Arbetet inkluderar uppföljning mot kund, merförsäljning och orderhantering. 18 år, svenska i tal som skrift. Säljerfarenhet är meriterande, men inget krav. Så om du har ett leende som slår allt så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Sveriges trevligaste arbetsplats.
Företag: EFFECTIVE COMMUNICATION DNR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-22
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport jobb, Säljsupport Stockholm, Säljsupport EFFECTIVE COMMUNICATION DNR AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport

Koordinator/säljsupport
Brandwill AB är ett grossistföretag som enbart vänder sig till återförsäljarna. Vår produkt som erbjuds är allt från våra egna varumärken till många fina partier som har valts ut med noggrant övervägande för att passa våra kunder. Hos oss anser vi att det är ett nöje att hjälpa våra kunder så att de hittar rätt produkter för att förbättra och stärka deras image och därigenom skapa affärsnytta. Tack vare kompetenta medarbetare hos Brandwill skapar vi alltid nya möjligheter för våra kunder genom att utveckla deras produkter och sortiment för att uppfylla just deras behov. Vi är idag verksamma i hela Europa. Vi söker nu en kreativ koordinator/säljsupport som är positiv, ambitiös och har en hög stresströskel för att supporta vår säljkår som befinner sig ute på fält samt att hantera egen försäljning på inkommande förfrågningar.  Som koordinator/säljsupport kommer du:  - administrera orders - leveransbevakning  - assistera våra säljare med deras försäljning/efterbearbetning  - administrera våra mailerbjudanden  - hantera/svara kunder per mail, telefon, chatt, skype m.fl.  - produktuppdatering på vår hemsida  Som du förstår så är du spindeln i nätet och du ska bidra med en god arbetsmoral och gilla när det händer mycket omkring dig. Du har lätt för att kommunicera med kunder och leverantörer och det känns naturligt för dig att ha kontroll över vårt interna orderflöde.  Kravprofil:  Vi tror att du är ung, hungrig, driftig, och gillar högt tempo.  - relevant erfarenhet av Office-paketet,  - relevant erfarenhet i Illustrator och Photoshop,  - intresse för fotografering är ett plus, - duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav då våra kunder är från hela Europa.  - Om du kan ett extra nordiskt språk ser vi det meriterande,  - marknadföringskunsaper är ett plus,  - du är en lagspelare med servicekänsla,  Vi erbjuder:  En ombytlig, aktiv tjänst i ett privatägt företag. Vi har höga målsättningar och för att trivas hos oss ska du gilla och vara beredd på förändringar. Din lön är marknadsmässig.  Ansökan skall vara oss tillhanda snarast då vi driver ärendet löpande. Maila ansökan med CV till: jobb@brandwill.com
Företag: BRANDWILL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-07
Sök fler jobb liknande: lediga Koordinator/säljsupport jobb, Koordinator/säljsupport Stockholm, Koordinator/säljsupport BRANDWILL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Koordinator/säljsupport

Modeföretag rekryterar finsktalande och utåtriktad säljsupport
Med mer än 8000 anställda över hela världen är Safilo Group en av världens största tillverkare av glasögonbågar och solglasögon. Vi finns närvarande på den internationella marknaden genom exklusiva distributörer och 32 dotterbolag i marknader så som USA, Europa och Fjärran Östern. Safilo Nordic marknadsför och säljer till i huvudsak optiker i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland, Litauen och Island. För närvarande är vi ca 63 anställda varav 32 på kontoret i Mörby Centrum. Läs mer på www.safilo.com. I samarbete med Manpower förstärker vi nu vår finsktalande säljsupport med ytterligare en person. Arbetsbeskrivning Arbetet innebär att med en försäljningsinriktad attityd serva företagets kunder på den finska marknaden. Tjänsten innebär en stor del administration men i dina kontakter med kunderna har du även siktet inställt på försäljning och merförsäljning. Tillsammans med en kollega ansvarar du i första hand för kunderna i Finland. Vid behov kan du även få hjälpa kollegor som servar kunder på andra delar av den nordiska marknaden. Förutom dina finska kontakter kommer du även att ha mycket kontakt med kollegor både på kontoret i Mörby och på huvudkontoret i Italien. Tjänsten är en heltidstjänst vid Safilos mycket trevliga kontor i Mörby Centrum. Vem är du? Det är en tjänst som passar dig som har en utåtriktad personlighet och tycker om att prata i telefon. Du har arbetat med försäljning tidigare och trivs med ett jobb där du arbetar både med försäljning och med administration. Förutom att ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter är du en god kollega som ställer upp för gruppen och hjälper dina kollegor när det behövs. För att bli framgångsrik i den här tjänsten bör du ha en egen drivkraft, arbetat ihärdigt och tycka att det är roligt att göra affärer. Eftersom du kommer att arbeta mot den finska marknaden är det ett krav att du talar och skriver en mycket god finska. Även dina svenska- och engelskkunskaper bör vara på en god nivå. Du har en god datavana och har du erfarenhet av att arbeta i SAP är det en fördel. Kontaktperson Välkommen att söka tjänsten vi länken i annonsen. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Åsa Nygårds, Manpower, på telefon 08-764 26 53. Välkommen med din ansökan!
Företag: Manpower
Ort: Täby
Publicerad : 08-09
Sök fler jobb liknande: lediga Modeföretag rekryterar finsktalande och utåtriktad säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modeföretag rekryterar finsktalande och utåtriktad säljsupport

Innesälj / Säljsupport
HEW KABEL expanderar! HEW Kabel expanderar i Norden och behöver stärka sin organisation i Örebro med ytterligare en medarbetare.  Dina arbetsuppgifter Offertsamordnare, löpande dagliga affärer, projektadministration och koordinering, sekreterarfunktion och kontorsservice, telefonväxel. Dina egenskaper Kundfokuserad och serviceinriktad, strukturerad, självgående och självständig i ditt arbete, flexibel. Bekväm i arbetet med både nationella och utländska kundkontakter. Språk: Svenska och engelska i tal och skrift Muntlig förståelse av både norska och danska. Meriterande med tyska. Datakunskaper: Erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem, CRM- system, Microsoft Office Resor kan förekomma. Arbetstider och omfattning Tillsvidare Heltid Tillträde Enligt överenskommelse Ersättning Fast lön   Ansök snarast!  Intervjuer sker löpande och tillsättning önskas snarast.
Företag: Kandidathuset AB
Ort: Örebro
Publicerad : 08-11
Sök fler jobb liknande: lediga Innesälj / Säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesälj / Säljsupport

Säljsupport med intresse för teknik
Johnson Matthey AB är ett helägt dotterbolag till Johnson Matthey Plc, en ledande tillverkare av avgaskatalysatorer till den internationella bilindustrin. Vid vårt teknikcenter i Göteborg utvecklar vi katalytisk avgasrening för såväl tunga som lätta dieselmotorer. Vi är för närvarande ett 50-tal personer som arbetar med utveckling samt kundstöd till bolagets europeiska kundbas. Till vårt förfogande har vi 9 st moderna motorprovrum samt serviceverkstäder för mätinstrument och motorer i våra lokaler i Västra Frölunda. Besök www.matthey.com för närmare presentation. Johnson Matthey förstärker nu sitt säljteam med en person som vill arbeta som säljsupport. I rollen som säljsupport kommer du bland annat att arbeta med att; -         Ta emot och administrera prototypordrar -         Hantera orderuppföljning i Excel -         Sammanställa försäljningssiffror och prognoser Du kommer att arbeta nära säljteamet och ta emot beställningar av prototyper från företagets kunder och administrera dem. I arbetsuppgifterna ingår att sköta kontakten med Johnsson & Mattheys kontor i England på daglig basis och förmedla kundernas önskemål, i rollen ingår att ha mycket kontakt med företagets kunder och att ge hög service. Utöver ovanstående kommer du även att arbeta med försäljningsprognoser och uppdatering av prislistor. Det här ett arbete för dig som trivs i en omväxlande och bred roll som kombinerar administrativt arbete och problemlösning i ett expanderade teknikföretag. För rätt person finns det möjlighet att påverka rollen och goda chanser till utveckling. Det här ett företag som är måna om sina anställda och det är hög trivsel på kontoret där man hjälps åt. Är du den vi söker? Vi söker dig som antingen är nyutexaminerad högskoleingenjör med inriktning mot maskin eller kemi alternativt dig som har erfarenhet som säljsupport, tidigare gärna från ett teknikföretag. Rätt kandidat har hög servicekänsla och förståelse för förhållandet mellan leverantör och kund samt är mån om att bygga en långsiktig relation med kunden. Det är viktigt med ett tekniskt intresse. Som person är du prestigelös, noggrann och självgående, en problemlösare som trivs i en miljö där du får ta egna initiativ för att lösa en uppgift. Ett krav är att du har goda kunskaper i Excel  och är van vid att arbeta med Excel dagligen, vidare är du duktig på att uttrycka dig på engelska och svenska i tal och skrift då du dels kommer att ha mycket kontakt med kunder i Sverige samt kommer att ha daglig kontakt med leverantörer i England. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan: Du registrerar enkelt din ansökan via nedanstående formulär, vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera ansökningar via mail eller telefon. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdatum är 9.e augusti. Information om uppdraget Start: Början av september Arbetstid: Flexibel kontorstid Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund).
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 08-12
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport med intresse för teknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport med intresse för teknik

Säljsupport
Proffice söker just nu en offensiv medarbetare som vill fortsätta att utvecklas inom försäljning! Hos vår kund kommer du ansvara för bokning av möten, delta och utveckla kampanjer, vara ett säljstöd till säljavdelningen och arbeta med att kartlägga marknaden och bygga upp pipeline. Du kommer fungera som en ambassadör och representera företaget ute vid mässor och seminarier. Detta är ett spännande uppdrag för dig som påbörjat din karriär inom försäljning och vill fortsätta utvecklas! Uppdragsgivare: Proffice Ort: Göteborg Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013 08 31 För information: Johanna Wall - johanna.wall@proffice.se Kvalifikationer: Vi söker dig som drivs av att arbeta med försäljning och att göra goda affärer! Vår kund är verksam inom IT och teknik och vi ser också att du har den kunskapen med dig! Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och har inga problem att använda telefonen och dator som främsta arbetsredskap. Du är en social person som har självförtroende och driv samt tänker utanför ramarna. Att du har körkort ser vi som ett plus! Start på tjänsten är omgående och är på lång sikt. Sök tjänsten redan idag på vår hemsida www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 08-13
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport jobb, Säljsupport Göteborg, Säljsupport Proffice Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport

Säljsupport till expansiva företag i Umeå
För kunders räkning söker 4Kompetens just nu en social och offensiv medarbetare som både vill utveckla sig inom försäljning, men som även brinner för kundnära abete och att göra affärer. Hos våra kunder (flera) kommer du att ansvar för bokning av möten, delta och utveckla kampanjer, vara företagens säljstöd och att arbeta med att kartlägga marknaden och bygga upp ?pipeline?. Du är en mycket viktig del och kugge i företagens försäljning. Du kommer även att arbeta med kunduppföljning och support. Ort: Umeå Anställningsform: Visstid Omfattning: Deltid/timtid Sista ansökningsdag_ 2013-08-31 Kvalifikationer: Vi söker dig som drivs av att arbeta med försäljning och att göra goda affärer! Våra kunder är verksamma inom IT och teknik samt inom profil och yrkeskläder. Vi ser också att du har den kunskapen och erfarenheten från dessa branscher. Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och har inga problem att använda telefonen och dator som främsta arbetsredskap. Du är en social person som har självförtroende och driv samt tänker utanför ramarna. Att du har körkort ser vi som ett plus, men är inget krav! Start på tjänsten är ganska omgående. Sök tjänsten redan idag på vår hemsida www.4Kompetens.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Mer information om tjänsten kan vår Konsultchef Per Lundgren, 070-327 89 59
Företag: 4Kompetens
Ort: Umeå
Publicerad : 08-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport till expansiva företag i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport till expansiva företag i Umeå

Säljsupport , Eon
Effective Communication är idag ett av Sveriges främsta Telemarketingbolag. Effective Communication har idag cirka 30 anställda och är etablerat i Stockholm sedan 2010. Just nu är i en expansiv fas och vi söker ständigt nya medarbetare till vårt fräscha kontor. Vi utbildar och coachar alla våra säljare internt för att lyckas. Vi söker några nya förmågor till vårt centralt belägna kontor vid Alvik i Stockholm. Som säljsupport på vårt nya projekt kommer du kontakta kunder hos vår samarbetspartner E.on och förnya deras nuvarande avtal samt merförsäljning. Har du jobbat med försäljning innan eller tävlat i någon elitidrott ser vi det som meriterande dock inget krav. 18 år, flytande svenska i tal som skrift är ett krav. Så om du är tävlingsinriktad och hatar att förlora så tveka in på att skicka in ditt CV redan idag och bli en del av Sveriges trevligaste arbetsplats.
Företag: EFFECTIVE COMMUNICATION DNR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-22
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport , Eon jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport , Eon

TEKNISK DOKUMENTATION OCH SÄLJSUPPORT
Vi söker en ingenjör för TEKNISK DOKUMENTATION OCH SÄLJSUPPORT TPi Klimatimport AB startades 1996 och har idag 4 anställda samt representerar ett 10-tal leverantörer av produkter inom komfort och kommersiell kyla samt värmepumpar. Vi är inte det "stora" Företaget, utan det mindre som alltid sätter Kunden i centrum. Vårt mål är att marknadsföra kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Vi söker en person som vill utvecklas inom kylteknik med placering i Stockholm/Järfälla. Arbetet innebär att du har hand om den tekniska dokumentationen hos oss (broschyrer, instruktioner, prislistor etc.), uppdateringar av hemsidan, göra annonser till facktidningar och nyhetsbrev som skickas ut i marknadsförings syfte. Arbetet innefattar också att jobba som innesäljare och hjälpa till med order och leveransbevakning, offerter samt tekniska förslag. Produktutbildning kommer att ske internt, samt hos våra leverantörer, främst Italienska. Kravprofil: - Teknisk gymnasieutbildning (NT), ett plus med kunskaper inom Kyl & VVS teknik - God datorvana samt goda kunskaper inom Word samt Adobe. - Mycket god svenska och teknisk engelska i tal och skrift. (Det är mycket översättningsarbete från Engelska till Svenska) - Lätt för att ta kontakt med människor - Drivkraft och kunna arbeta självständigt. En lämplig person skulle vara en ung och hungrig person med teknikintresse (Kyla, Ventilation, VVS) som vill utvecklas och göra karriär. Är detta du? Skicka CV till mattias@tpiab.com
Företag: TPI Klimatimport AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 08-26
Sök fler jobb liknande: lediga TEKNISK DOKUMENTATION OCH SÄLJSUPPORT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: TEKNISK DOKUMENTATION OCH SÄLJSUPPORT

Administratör/Säljsupport
Listan AB är ett av sveriges mest snabbväxande företag inom tjänsteförmedling, varje månad hjälper vi tusentals köpare och säljare att göra fler och bättre affärer. Tjänstebeskrivning Vi söker en erfaren säljsupport/administratör med placering Göteborg. I rollen kommer du att fungera som säljsupport och administratör. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a.: - Besvara mail, telefon och brev - Mailutskick - Nyhetsbrev, sociala medier, - Fakturafrågor - Kundundersökningar - Kundregister - Kundkontakter och till viss del innesälj Kvalifikationer - Du har erfarenhet från liknande jobb sen tidigare - Du är en utåtriktad, driftig och serviceminded person - Du har god datavana Ansökan Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Skicka till henric@listan.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henric Löfström, 031-7880450.
Företag: LISTAN AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör/Säljsupport jobb, Administratör/Säljsupport Göteborg, Administratör/Säljsupport LISTAN AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör/Säljsupport

Förtroendeingivande säljsupport till skönhetsbranschen!
Är du en inspirerande utbildare med förståelse för försäljning? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig! Hur ser din arbetsdag ut? I denna roll kommer du att genomföra utbildningar med butikspersonal som säljer företagets produkter. Du kommer självständigt att planera inför varje utbildningstillfälle, i planeringen ingår det att skicka ut inbjudan, följa upp anmälningar, ta fram utbildningsmaterial m.m. Vidare kommer du att genomföra säljbesök i butiker/varuhus samt agera säljsupport i samband med större aktiviteter. Du kommer även att hjälpa till i samband med PR-event och utskick till pressen. Arbetstiden är fördelad både över dagtid och kvällar, resor inom Norden ingår. Vem trivs här? Vi söker dig som är social, positiv och har en god planeringsförmåga. Är du en person som arbetar självständigt och är ansvarstagande kommer du att passa in i rollen. Har du dessutom erfarenhet av utbildning/försäljning av skönhetsprodukter, och då primärt hud- och hårvårdsprodukter, är det ett plus! Vidare har du goda kunskaper i engelska och förståelse i norska och danska.Kunskaper i Finska är meriterande. Körkort är ett krav. Som person är du alltid engagerad och affärsmässig i ditt arbete! Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598-981-54. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Förtroendeingivande säljsupport till skönhetsbranschen! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förtroendeingivande säljsupport till skönhetsbranschen!

Säljsupport
Till vårt team inom orderhantering och säljsupport söker vi nu en flexibel och framåt person som vill utvecklas mot en innesäljarroll. Information om tjänsten finner du på vår hemsida: www.signode.se Skicka in din ansökan snarast! Sista ansökningsdag är den 20 september.
Företag: Signode AB
Ort: Täby
Publicerad : 09-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport jobb, Säljsupport Täby, Säljsupport Signode AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport

Säljsupport
AllTele erbjuder fast och mobil telefoni, bredband, TV och molnbaserade växellösningar till privatkunder och företag i hela Sverige. Våra erbjudanden ska uppfattas som enkla, nära och prisvärda. Vi följer noga marknadens utveckling och anpassar Bolaget efter kundernas behov, något som vi ser som en styrka för Bolaget och en anledning att välja AllTele som leverantör. En av entreprenörskap präglad organisation. För att säkerställa en hög servicenivå bedriver AllTele kundserviceverksamheten i egen regi. AllTele söker, med placering i Stockholm, Säljsupport till fältsäljare och partnersäljare I rollen ingår bl a att: • hantera dagliga frågor från våra säljare och återförsäljare, t ex priser, leverans och produktpaketering • stöd till sälj vid offersvar • support och utbildning gällande vår webbaserade kundportal/ÅF portal • medverka till att kravställa fortsatt utveckling av våra produkter och webbaserad kundportal/ÅF portal Dina kvalifikationer: • erfarenhet från arbete med säljsupport inom telekommunikationsbranschen • vana att jobba med slutkunder och återförsäljare/partners • generellt god PC-erfarenhet samt goda kunskaper i MS Office och gärna olika CRM-system • lätt att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och engelska • vana vid support och kundkontakter via telefon • teknisk kompetens inom telekom samt god administrativ kunskap • god samarbetsförmåga, social kompetens, stresstålig och gillar att ha många bollar i luften samtidigt Om du tycker ovan låter intressant, vill växa med oss och ser att just du har det vi behöver, är du välkommen med din ansökan
Företag: AllTele
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-04
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport jobb, Säljsupport Stockholm, Säljsupport AllTele
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport

Innesäljare/säljsupport
Vår uppdragsgivare söker Innesäljare/säljsupport. Vår uppdragsgivare är en av Sveriges ledande leverantörer av industri- och medicinska datorer, med resurser för produktutveckling såväl som framtagning av inbäddade operativsystem, drivrutiner och programvaror. Företaget har stor erfarenhet av industridatorer och har mycket goda relationer med de bästa tillverkarna av industridatorer i USA och Asien. En av framgångsfaktorerna är montering och logistik, laddning av kundprogramvara samt sluttest inkl. "burn in". Förutom att företaget levererar standardprodukter designar och producerar de speciella mekaniska lösningar för sina kunder. Kunderna finns inom automation, transport. fordon, marina, energi och kraft industrin. Företaget har idag 15 medarbetare och omsätter närmare 50 miljoner kronor. Huvudkontoret ligger i Norrort. Du kommer att fungera som ett stöd till våra säljare med kalkyler, offerter samt, orderregistrering. I dina arbetsuppgifter ingår även att se till att våra befintliga och nya kunder får information om våra produkter via mailutskick. Du ser till att uppdatera hemsidan samt behjälplig vid vissa inköp och artikelregistrering. Vi söker dig som har vana av att via telefon och mail ge kunder och medarbetare service utöver det vanliga. Du tar dina arbetsuppgifter på stort allvar och har koll på läget samt ordning och reda. Vi tror att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har ett intresse för teknik och gärna av datorer. Du pratar och skriver svenska och engelska obehindrat. Rekryteringen sker i samarbete med Rutinera. För mera information om tjänsten är du välkommen att kontakta Johnny Gustafsson 072 536 38 82. Din ansökan skickar du till johnny.gustafsson@rutinera.se samt registrerar dig på vår hemsida. Då urval och interjuver sker löpande ber vi dig skicka ansökan omgående.
Företag: EJG BEMANNING & REKRYTERING AB
Ort: Täby
Publicerad : 09-05
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare/säljsupport jobb, Innesäljare/säljsupport Täby, Innesäljare/säljsupport EJG BEMANNING & REKRYTERING AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare/säljsupport

Säljsupport till Histolab Products AB
Har du erfarenhet av anbudsförfarande, orderhantering och kundkontakter? Är du initiativtagande, strukturerad och engagerad och vill ingå i ett familjärt och växande bolag? Som Säljsupport kommer du att vara en viktig funktion i kontakten med Histolabs kunder samt stöd till säljavdelningen. Dina ansvarsområden blir bla: - Kundkontakt via telefon - Orderläggning, fakturering och reklamationshantering - Besvara och bevaka i anbudsportaler - Ta fram statistik och administrera och uppdatera affärssystemet vid prisjusteringar, avtalsförlängningar och fraktvillkor - Ansvara för den totala översynen av Histolabs avtal - Planering av avtalsleveranser - Delta på marknads- och säljmöten Du kommer att arbeta självständigt med stöd av kompetenta och engagerade kollegor. Tjänsten är ett föräldravikariat på 1 år. Kvalifikation: Vi söker dig som har erfarenhet i en säljsupporterande funktion där du har ansvarat för kundkontakter, orderläggning och reklamationshantering. Du har självständigt arbetat med att besvara och bevaka anbud och du har hanterat avtal. Tjänsten kräver att du har god datavana och gärna erfarenhet från ett affärssystem. Har du en vetenskaplig universitetsutbildning såsom BMA och erfarenhet från lab inom Patologi, Cytologi eller Immunohistokemi är det meriterande, men inget krav. Som person är du initiativtagande, noggrann och strukturerad. Du har stort kundfokus och har en förmåga att på ett bra sätt representera företaget både internt och externt. Histolab är ett litet företag vilket kräver flexibilitet, vi alla hugger i där det behövs. På företaget har vi ett gott arbetsklimat och vill gärna att du har glimten i ögat och en förmåga att sprida glädje bland dina arbetskamrater! Vi erbjuder: Histolab AB erbjuder dig ett utmanande arbete med varierande och utvecklande arbetsuppgifter. Du har nära till beslut och får möjlighet att ta mycket eget ansvar. I den här rekryteringen samarbetar Histolab Products AB med Proffice Rekrytering. Ansök till tjänsten på www.proffice.se. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Carina Almquist på telefon 0733-43 44 08. Välkommen med din ansökan senast den 22 september 2012. Skicka gärna din ansökan så snart du kan, urval och tillsättning kommer att ske löpande. Organisations/Företagsbeskrivning: Verksamheten består av försäljning inom affärsområdet vävnadsanalys där vi tillhandahåller kemikalier, förbrukningsartiklar, instrument samt tjänster till celldiagnostiska laboratorier i Sverige, Norge och övriga Europa. Histolab startades redan 1965 vilket innebär att vi har en lång erfarenhet och tradition samt stor kunskap om branschen. Denna kunskap försöker vi dela med oss av till våra kunder. Vi säljer därför inte bara produkter utan försöker förse våra kunder med lösningar som är anpassade efter deras önskemål. Vår ambition är att vara en totalleverantör inom området histoteknik. Vi sammanfattar detta i vår vision: "med sortiment och kunskap som ger våra kunder de bästa förutsättningar för att snabbt och precist kunna leverera ett provresultat". Histolab vill kännetecknas av kompetens, kvalitet, att vi håller vad vi lovar och tillgänglighet. www.histolab.se Uppdragsgivare: Histolab Products AB Ort: Göteborg
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 09-05
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport till Histolab Products AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport till Histolab Products AB

Koordinator/säljsupport
Brandwill AB är ett grossistföretag som enbart vänder sig till återförsäljare. Vår produkt som erbjuds är allt från våra egna varumärken till många fina partier som har valts ut med noggrant övervägande för att passa våra kunder. Hos oss anser vi att det är ett nöje att hjälpa våra kunder så att de hittar rätt produkter för att förbättra och stärka deras image och därigenom skapa affärsnytta. Tack vare kompetenta medarbetare hos Brandwill skapar vi alltid nya möjligheter för våra kunder genom att utveckla deras produkter och sortiment för att uppfylla just deras behov. Vi är idag verksamma i hela Europa. Vi söker nu en kreativ koordinator/säljsupport som är positiv, ambitiös och har en hög stresströskel för att supporta vår säljkår som befinner sig ute på fält samt att hantera egen försäljning på inkommande förfrågningar. Som koordinator/säljsupport kommer du: - administrera orders - leveransbevakning - assistera våra säljare med deras försäljning/efterbearbetning - administrera våra mailerbjudanden - hantera/svara kunder per mail, telefon, chatt, skype m.fl. - produktuppdatering på vår hemsida Som du förstår så är du spindeln i nätet och du ska bidra med en god arbetsmoral och gilla när det händer mycket omkring dig. Du har lätt för att kommunicera med kunder och leverantörer och det känns naturligt för dig att ha kontroll över vårt interna orderflöde. Kravprofil: Vi tror att du är ung, hungrig, driftig, och gillar högt tempo. - relevant erfarenhet av Office-paketet, - duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav då våra kunder är från hela Europa. - Om du kan ett extra nordiskt språk ser vi det meriterande, - du är en lagspelare med servicekänsla, Vi erbjuder: En ombytlig, aktiv tjänst i ett privatägt företag. Vi har höga målsättningar och för att trivas hos oss ska du gilla och vara beredd på förändringar. Din lön är marknadsmässig. Ansökan skall vara oss tillhanda snarast då vi driver ärendet löpande. Maila ansökan med CV till: jobb@brandwill.com
Företag: BRANDWILL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-13
Sök fler jobb liknande: lediga Koordinator/säljsupport jobb, Koordinator/säljsupport Stockholm, Koordinator/säljsupport BRANDWILL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Koordinator/säljsupport

Fransktalande säljsupport med hög servicenivå
Är du fransktalande och har god förståelse för den franska kulturen? Vill du utnyttja dina serviceegenskaper i ett globalt företag? Då har vi jobbet för dig! Vi söker en fransktalande säljsupport till företagets kontor i Mjölby. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att vara de fransktalande säljarna behjälplig vad gäller kundbearbetning, orderregistrering, orderbekräftelser, leverensbekräftelser, artikelregister, kalkylbearbetning och offertgivning, prislistor, reklammationshantering, provbeställningar, inititera produktutveckling, sales promotion och utskick. Arbetet är självständigt och du prioriterar sjäv mellan de olika uppgifterna. Du rapporterar till marknadschefen och arbetstiderna är kontorstider. Kontoret ligger i Mjölby och det förekommer inga resor i arbetet utan kontakten med de fransktalande säljarna och kunderna sker via telefon eller mail. Vem kommer att trivas här? Talar och skriver du franska flytande och har en god förståelse för landets kultur kommer du att ha en god grund att stå på. Kunskaper i Axapta och Office-paketet kommer att underlätta för dig att komma in i arbetet. Engelska är företagets koncernspråk så det underlättar om du kan det i tal och skrift. Eftersom arbetet innebär en del arbete med siffror tror vi att du är ekonom på gymnasienivå eller liknande. Du har hög social kompetens och kan prata med såväl anställda dom kunder. Trivs du i en fartfylld organisation men mycket att göra kommer du att trivas här. Att samarbeta med andra är också något som du gillar att göra. Vad erbjuder vi? Du kommer att få en anställning på Adecco med stora möjligheter att bli övertagen av företaget vid rätt person och kompetens. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Johanna Bradley på tel:013-358882 eller johanna.bradley@adecco.se Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Mjölby
Publicerad : 09-19
Sök fler jobb liknande: lediga Fransktalande säljsupport med hög servicenivå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fransktalande säljsupport med hög servicenivå

Inköp/Säljsupport Profil & Presentreklam
The Brand Concept arbetar med att bygga varumärken genom profil och presentreklam. Vi erbjuder allt ifrån enklare promotionartiklar till helhetslösningar som täcker hela företagets profilbehov. Vi söker dig med rätta gnistan, utstrålningen och som har den rätta känslan för kundservice och som älskar att bygga och vårda relationer. . Du blir en del av ett team på 6 personer som sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm. Din uppgift är att arbeta som backoffice till säljarna, du hanterar hela vårat sortiment, inköp, import, du hanterar korrektur och du uppdaterar vår hemsida löpande. Du sköter även om ut/inleveranser, hanterar reklamationer, servar kunder som ringer och följer upp inkommande förfrågningar. Arbetet är väldigt roligt och omväxlande och ställer krav på dig att du kan hålla mycket i luften och driva projekt. Branschvana är det vi söker i första hand! Personliga egenskaper: * Datavana, speciellt från affärssystem * Tåla ett högt tempo * Du är kreativ * Du är en god kommunikatör och är noggrann Du är attraktiv för oss för att: - Du har affärssinne och drivs av resultat - Du är orädd och har stor social förmåga samt tycker om att förhandla och bygga relationer - Du tycker att det är kul att arbeta självständigt samt i grupp i en intensiv miljö Vi attraherar dig för att: - Du får en grundlön men även en ersättning på hela företagets resultat - Du får möjlighet att utvecklas parallellt med företagets expansion - Du får arbeta på ett centralt beläget kontor med bra kommunikationer, en bit från Stureplan - Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Önskemål: Erfarenhet av Profil & Presentreklambranschen. Det finns mycket goda chanser till utveckling. Företaget är litet och vår ambition är att vi skall växa med dig. Vi vill ej ha samtal från rekryteringsföretag el. liknande! Tack.
Företag: The Brand Concept Sweden
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-20
Sök fler jobb liknande: lediga Inköp/Säljsupport Profil & Presentreklam jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inköp/Säljsupport Profil & Presentreklam

Innesäljare/Säljsupport
Backoffice/Kundtjänst/Säljsupport/ m.m. För att möta den allt större efterfrågan söker DPJ en mångsysslare. DPJ växer så det knakar. Inom DPJ Gruppen arbetar idag 24 personer och gruppens totala omsättning uppgår till ca 100 miljoner med en stark tillväxt. Försäljningen av inredning och konferensteknik växer kraftigt vilket medför att vi behöver anställa en riktigt duktig mångsysslare till vårt team. Du kommer att vara stationerad i vår butik på Mäster Samuelsgatan i Centrala Stockholm. Här tar du emot kunder och hjälper våra säljare med beställningar, offerter, samt övriga förekommande uppgifter. - Det är viktigt att du är mycket serviceinriktad och att du har förståelse för kundens behov. Vi tror att du: - har ett stort intresse av att ge service både till kunder & medarbetare - har god allmänbildning och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift - har ett drivande sätt och är en målinriktad person - har ett ordningssinne & kan hålla många bollar i luften. - är strukturerad och inger förtroende - kan arbeta under press För att du ska trivas och utvecklas hos oss bör du ha erfarenhet av att ge service och vara riktigt duktig på att hålla koll på många pågående projekt. Egenskaper som behövs är drivkraft och att kunna ta ansvar för att arbeta självständigt. Våra krav: - Du skall kunna utrycka dig väl i tal & skrift. - Du har erfarenhet från liknande tjänster. Som person är du driven och ansvarstagande med god förmåga att skapa relationer och samarbeta. Följande arbetsuppgifter ingår i tjänsten: - Orderregistrering och ordermottagning - Uppdatera och hålla koll på pris- och produktinformation - Uppföljning av kundkontakter och relationshandlingar - Lämna besked om order- leverans- och transportstatus till kunder och säljare - Hantera returer - Vara behjälplig med offertarbete efter förfrågningsunderlag i dialog med ansvarig säljare - Du ansvarar för att ta emot kunder i vårt Showroom vilket kräver ett säljande och professionellt framträdande - Samt förmågan att kunna hjälpa kunder med val av produkter. Utöver den sedvanliga säljsupporten innefattar tjänsten även: - Projektarbete. Att tillsammans med ansvarig säljare ta fram ett koncept med kalkylunderlag innefattande marginaler, offert till kund, illustrationer av företagets lösningar, kontakt med leverantörer för pris och leverans information, projektadministration. - Vid order av framtagna projekt skall ordern administreras i företagets system, leveranstider bevakas, och kontakt med säljaren upprätthållas för att se till att projektet är i fas. - Administration av inköpsbeställningar, inleveranser och artikelregister. - Tjänsten innebär även att kontinuerligt upprätthålla ordning & reda i vårt showroom. Låter det här intressant? Då vill vi att Du skickar din ansökan med ett personligt brev och löneanspråk till ansokan@dpj.se Märk ansökan med "Innesälj/kundtjänst".
Företag: DPJ Svenska AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-20
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare/Säljsupport jobb, Innesäljare/Säljsupport Stockholm, Innesäljare/Säljsupport DPJ Svenska AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare/Säljsupport

Säljsupport/kundservicemedarbetare till Kompan Barnland AB
Tjänstebeskrivning: Kompan Barnland expanderar och söker nu ytterligare två nya medarbetare till deras säljsupportgrupp! Som säljsupportmedarbetare är du ett stöd till säljarna i Sverige samt att du har daglig kontakt med deras kunder och säljare. Du tar hand om förfrågningar, skriver offerter, tar emot reservdelsbeställningar och i samband med det hanterar du ritningar över lekredskapen. Du kommer emellanåt också att medverka till framtagandet av enklare skisser över lekplatsen. Tjänsterna är placerade på KOMPAN Barnlands försäljningskontor i Mölnlycke Fabriker, Göteborg. Kvalifikationer: Vi söker dig som har erfarenhet av att ha jobbat med kundservice. Du är van vid daglig kontakt med kunder och säljare. Du har en ekonomisk förståelse, trivs med att jobba självständigt och strukturerat med en hög servicegrad. Det är meriterande med kunskap om 2D ritningar och erfarenhet från arbete i teknisk miljö. Arbetet innebär en del utlandskontakter varför vi räknar med att du behärskar engelska i tal och skrift. Företaget är just nu i en spännande fas där vi arbetar med att skapa branschens starkaste säljkultur. Vi söker dig som har en entreprenörsanda, viljan att vara med och skapa och ett starkt driv. Organisation & företagsbeskrivning: Kompan Barnland AB är ett helägt dotterbolag till danska KOMPAN A/S, som är världens ledande producent av redskap för lek och näridrott. Efter 40 års utveckling och produktion har vi byggt upp marknadens största sortiment av lekredskap och lekplatsutrustning. KOMPAN A/S, som ägs av Nordic Capital, omsatte 2012 ca 1,6 miljarder SEK och är ca 875 medarbetare i koncernen. På kontoret i Göteborg/Mölnlycke arbetar idag 12 personer. Läs mer om KOMPAN på www.kompan.com. Ansök till tjänsten på www.proffice.se. Frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Carina Almquist 0733-43 44 08. Urval, intervju och tillsättning kommer att ske löpande men du är välkommen med din ansökan senast 13 oktober 2013. Tillträde enligt överenskommelse. Uppdragsgivare: Kompan Barnland AB Ort: Göteborg
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 09-24
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport/kundservicemedarbetare till Kompan Barnland AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport/kundservicemedarbetare till Kompan Barnland AB

Administratör/Säljsupport
Däckspecialiseten Haninge AB söker en säljare. Arbetsuppgifter är bl.a. registrera försäljningsinformation i databas och kontakta med kunder i Sverige och eventuellt utomland för försäljning och därför är språkkunskaper att viktiga. Du ska kunna prata flyttande svenska och engelska i tal och skrift. I tjänsten som säljare kommer du att jobba i företagets intranät, samt externt mot både kunder i Sverige, utomland som utesäljare och återförsäljare. Det är viktigt att du har arbetat med hemsida och du är datavanor och behärska MS (Word, Excel..). Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a.: Nyhetsbrev, sociala medier, - Fakturafrågor - Kundundersökningar - Kundregister - Kundkontakter och till viss del innesälj
Företag: Däckspecialisten Haninge AB
Ort: Haninge
Publicerad : 09-26
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör/Säljsupport jobb, Administratör/Säljsupport Haninge, Administratör/Säljsupport Däckspecialisten Haninge AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör/Säljsupport

Expand söker en tysktalande Säljsupport
Expand söker en Säljsupport med tysk inriktning. Vill du vara med på en spännande resa i en internationell miljö? Som Säljsupport är du spindeln i nätet på internationell nivå. Du kommer dagligen att kommunicera med kunder på den tyska marknaden. Du kommer huvudsakligen att arbeta med telefon och mail som arbetsverktyg. I din roll är du behjälplig säljare och kunder vid behov. Du kommer arbeta mot såväl befintliga kunder som nya kunder inom ett brett marknadsområde. Vi erbjuder: Ett omväxlande arbete i ett spännande tillväxtbolag som verkar i en internationell miljö. Som medarbetare hos oss har du stora möjligheter att påverka din roll som innesäljare. En roll som präglas av stort eget ansvar och möjlighet att ta egna initiativ. En kreativ och innovativ miljö med stark teamkänsla och härlig atmosfär. Kvalifikationer som behövs för att bli framgångsrik i rollen: •  driven, självgående och får saker att hända •  lösningsorienterad •  lyhörd och engagerad •  har vanan att ha många bollar i luften •  duktig på att skapa relationer •  talar flytande tyska och svenska I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Daniel Bjerndahl. Önskas ytterligare information är du välkommen att kontakta Daniel på 0765-25 90 29. I denna rekrytering kommer urval att ske löpande, där av ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar din ansökan via www.salesonly.se Expand är föregångare inom tillverkning och marknadsföring av portabla mediadisplayer och ett av de ledande företagen på världsmarknaden. Vår framgång är ett resultat av att genom åren fokusera på våra kärnvärden - ”vara smarta och innovativa i allt vi gör” - från marknadsundersökning, produktutveckling och design till leverans och service. Se vidare på vår hemsida: www.expandmedia.com Vi är 200 personer anställda globalt, varav 30 arbetar på huvudkontoret i Stockholm.
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-01
Sök fler jobb liknande: lediga Expand söker en tysktalande Säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Expand söker en tysktalande Säljsupport

Norsktalande innesäljare/säljsupport!
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar. Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook! Norsktalande säljsupport till internationell elektronikdistributör SW söker för kunds räkning en norsktalande säljsupport. Vår kund är en distributör som tillhandahåller reservdelar till elektronikprodukter. De sitter i trevliga lokaler i Mölndal och är i dagsläget 15 anställda. Tjänstebeskrivning I rollen som säljsupport kommer du att supportera den norska marknadens kunder, såväl som tekniker och privatkunder. Du kommer att lotsa kunden i olika ärenden och beställningar på produkter. Du kommer också att följa upp nyhetsutskick till befintliga kunder och ta kontakt med potentiella kunder genom utgående samtal. Lämplig bakgrund Vi söker dig som vill arbeta i en säljande supportroll med stor kundkontakt. Du är en person med ett stort elektronik- och teknikintresse. Du har telefonvana och har ett stort inre driv, en hög servicenivå och ett sinne för affärer. När du är varm i kläderna så finns möjligheten att ta ett större helhetsgrepp om den norska marknaden och du kommer då få möjligheten att resa till Norge en vecka i månaden för att göra kundbesök och personliga avstämningar. Företagets kunder kan vara tekniker med bred kunskap om artiklarna som behöver hjälp med att lägga en order. En stor del av kunderna är dock ”vanliga” privatpersoner som behöver en reservdel och behöver då lotsas via telefon så rätt artikel beställs. Som person tror vi att du är professionell, tillmötesgående och lösningsorienterad. Du är flytande i norska och svenska i tal och skrift. Du behärskar även engelska väl. Du har goda kunskaper i MS Office och med ditt intresse för it och teknik bör du kunna sätta dig in i olika affärssystem snabbt. Viktig information Ovanstående är en rekrytering med anställning så snart som möjligt hos vår kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Larsson 031- 333 54 84.
Företag: SW GBG
Ort: Göteborg
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande innesäljare/säljsupport! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande innesäljare/säljsupport!

Säljsupport med kundansvar
Emballator Mellerud Plast AB har sedan 1961 utvecklat, designat och tillverkat förpackningslösningar till kunder med höga krav på form, funktion och kvalitet. Vi erbjuder förpackningar inom områdena Kem, Livsmedel, Pharma och Hälsa samt Sportflaskor, och är en av de ledande producenterna på marknaden. Företaget är lokaliserat i Mellerud i hjärtat av Dalsland, och vi är idag 80 medarbetare. Beskrivning av arbetsuppgifter: Du är ansvarstagande och engagerad och har som drivkraft att utveckla våra affärer och kundrelationer. Du kommer arbeta med säljsupport och ha ett visst kundansvar. Du deltar i hela försäljningsprocessen från produktutveckling till leverans. Vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter i ett öppet och stimulerande arbetsklimat. Beskrivning av kvalifikationer: Har du tidigare erfarenhet av försäljning, marknadsföring, arbete i affärssystem och säljstödssystem och/eller likvärdig utbildning är det meriterande. Några förutsättningar är kunskap i Officepaketet, engelska i tal och skrift samt B körkort.
Företag: Emballator Mellerud Plast AB
Ort: Mellerud
Publicerad : 10-03
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport med kundansvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport med kundansvar

Säljsupport inom byggsektorn
Juhler Services AB TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 30 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se Företagspresentation Vår kund är ett mindre byggföretag som specialiserar sig mot golvläggning av fastigheter runt om i Skåne. Vi söker dig med en annan huvudsaklig sysselsättning som kan arbeta uppskattningsvis 10 - 20 h per vecka. Tjänstebeskrivning Som säljsupport kommer du att arbeta med uppsökande försäljning via telefon och säljmöten. Du kommer att kontakta presumtiva kunder via telefon för att boka in möten. Du kommer därefter tillsammans med en representant från företaget delta och sälja in bolagets tjänster på mötet. Du kommer att tilldelas ringlistor med målföretag som du ringer på. Sysselsättningsgraden kommer att variera och skräddarsys tillsammans med kund. Kvalifikationer Vi ser det som en fördel om du har erfarenhet från byggbranschen och/- eller från försäljning. Vi ställer som krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier, annat arbete eller är företagare. Du innehar Körkort B. Du behärskar det svenska talet i såväl tal som skrift. Egenskaper Som person är du positiv, drivande och brinner för att göra affärer. Du trivs med och är duktig på att bygga och underhålla kundrelationer. Du är van vid att arbeta självständigt och är ansvarsfull. Ansökan Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanny Malmberg på telefonnummer 040- 611 07 61.
Företag: TEMP-TEAM
Ort: Malmö
Publicerad : 10-08
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport inom byggsektorn jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport inom byggsektorn

Säljsupport - kalkylator
Affärsområde Stockholm, ett av fem affärsområden inom Buildings Division, söker en Kalkylingenjör till vår verksamhet i Stockholm. Som Kalkylingenjör kommer ditt huvudsakliga ansvar vara att designa och kostnadsberäkna styr- och reglerentreprenader. Du kommer att behöva samla in fakta för att skapa anbudsunderlag, självständigt upprätta kalkyler, och till viss del designa styr- och regleranläggningar. För att lyckas med detta bör du vara van och ha intresse av att arbeta med tekniska handlingar. I samarbete med försäljningsavdelningen skall du ta fram ett anbudsunderlag som svarar upp mot kundens önskemål. Du kommer att ha viktiga kontakter utanför Schneider Electric med produktleverantörer och underentreprenörer. Kvalifikationer Det är meriterande om du har arbetat som serviceingenjör, projektledare eller konstruktör inom automation, el eller VVS. Du ska tycka om att göra affärer tillsammans med försäljningsavdelningen, samt gilla att vara med och skapa nya tekniska lösningar, allt ifrån IT till traditionell styr- och regler. Vi söker dig som är noggrann, lojal och som trivs med att arbeta i högt tempo. Du är van att arbeta fokuserat, ibland under tidspress, utan att göra avkall på kvalitet. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet och vi söker dig som har stark drivkraft och engagerar dig i din uppgift och i vår gemensamma utveckling. Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi kan erbjuda dig med rätt kvalifikationer och inställning, arbete i ett internationellt marknadsledande företag med intressanta utvecklingsmöjligheter samt trevliga arbetskollegor. Övrigt Vill du ha mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Tommy Ståhl, 08-726 95 08. För övriga frågor är du välkommen att kontakta Dinah Zadeh, HR, 072-5430785. Vi arbetar med löpande urval och ber dig därför att skicka in din ansökan via länken nedan så snart som möjligt. Läs mer om oss på www.schneider-electric.se/jobb Eftersom vi även har en säkerhetsavdelning inom företag kommer vi att begära ett utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning. Välkommen med din ansökan! Schneider Electric är en global energispecialist med fler än 140 000 anställda och verksamhet i mer än 100 länder. Företaget har ett starkt fokus på energieffektivisering och erbjuder integrerade lösningar för industriell automation, säkerhet, fastighetsautomation, avbrottsfri kraft, eldistribution och elinstallation. Schneider Electric är noterat på den franska fondbörsen i Paris och 2012 uppgick försäljningen till 24 miljarder Euro. I Sverige sysselsätter koncernen ca 2?000 personer. Läs mer på: www.schneider-electric.com/se
Företag: Schneider Electric
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport - kalkylator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport - kalkylator

Vi söker en kvalitetsmedveten Säljsupport till Dustin Financial Services.
Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT och hemelektronik. Sedan starten 1984 har vi vuxit till en koncern med fler än 900 engagerade medarbetare i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Idag omsätter vi 6 miljarder kronor och erbjuder omkring 200 000 produkter med tillhörande tjänster via webben och vår katalog. Våra kunder utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Vi erbjuder smarta helhetslösningar, brett sortiment och snabba leveranser – allt för att tillgodose dina IT-behov. Mer information hittar du på dustin.se.Det går bra för Dustins finansbolag, Dustin Financial Services, och därför behöver vi nu utöka med ytterligare en säljsupport. Att arbeta som Säljsupport innebär att du hanterar nya och befintliga finansieringsavtal på ett korrekt och lönsamt sätt. Några av dina uppgifter är att stötta våra säljare inom finansiering och hyreslösningar, ansvara för uppläggning och hantering av finansieringsavtal i affärsprocessen och registrering i stödsystem, hantering av restvärdesåtaganden från tredje part och även arbeta med utveckling av våra affärsprocesser. För att lyckas i rollen bör du vara positiv, strukturerad, kvalitetsmedveten och intresserad av affärer och försäljning. Vi tror också att du har en analytisk förmåga och att du utmanas av problemlösning. För att trivas i rollen, och på Dustin, är du en drivande person, har en god kommunikativ förmåga, är engagerad och målfokuserad. Det är också viktigt att du är en lagspelare.  Din bakgrund – vi vill att du: ·         har minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi ·         eftergymnasial utbildning är meriterande ·         har minst tre års erfarenhet från bank och/eller finans branschen ·         kan uttrycka sig väl såväl muntligt som skriftligt, både på engelska och svenska ·         har goda kunskaper i Officepaketet och framför allt Excel  Din intresseanmälan med meritförteckning registrerar Du via webbportalen senast den 6/12.  Rekryteringsprocessen pågår fortlöpande. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta DFS Manager Tomas Ferngren, via e-post tomas.ferngren@dustin.se
Företag: Dustin AB
Ort: Nacka
Publicerad : 11-08
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en kvalitetsmedveten Säljsupport till Dustin Financial Services. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en kvalitetsmedveten Säljsupport till Dustin Financial Services.

Point söker en vikarierande medarbetare för säljsupport
Point är ett av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Vi har verksamhet i Norden, Baltikum, Storbritannien, Frankrike och Island. Point Sverige har 160 anställda med huvudkontor i Stockholm. Företaget är grundat 1987 och erbjuder betallösningar för små och stora kunder. Sedan 2012 ingår Point i VeriFonekoncernen. Mer information finns på www.point.se.  Rollen Som säljsupport inom vårt storkundssegment är du ansvarig att inom tilldelad administration undersöka, följa upp och återrapportera inkomna ärenden internt i organisationen. Du kommer att vara baserad i Stockholm. Eftersom rollen innebär att du kommer att driva stora delar av eftersäljprocessen är det viktigt att du har lätt för att lära och utmanas av lite komplexare produkter och ärenden. På Point är det viktigt att jobba nära våra kunder och det innebär att du som säljsupport måste förstå kundens behov och önskemål. Point kännetecknas av nära samarbete och du som säljsupport har en viktig roll i teamet och kommer att arbeta väldigt nära våra storkundssäljare. Din bakgrund Du bör ha erfarenhet av administration rörande eftersäljarbetet, gärna inom B2B. Det är viktigt att du har en passion för administration och är självgående. Som person motiveras du av att prestera och ständigt utvecklas. Du är social och intresserad av att utveckla både nya och befintliga relationer. Du har en stark inre motor och får din kraft och energi i att lösa uppgifterna/ärenden. Minst gymnasieutbildning tror vi är en passande utbildningsbakgrund. Ett allmänt intresse och förståelse för säljprocessen är en förutsättning för att lyckas i jobbet, liksom god planering och struktur. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten Tjänsten är ett vikariat med beräknad start 2013-12-01 till och med 2014-12-31, med möjlighet till förlängning. Ansökan Intervjuer sker fortlöpande och sista ansökningsdag är 19 november. Din ansökan, personligt brev och CV skickar du in via nedanstående länk. Har du frågor är du välkommen att kontakta Niklas Ceresjö via niklas.ceresjo@point.se eller via telefon 0768-534691. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Point Transaction Systems AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-12
Sök fler jobb liknande: lediga Point söker en vikarierande medarbetare för säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Point söker en vikarierande medarbetare för säljsupport

Säljsupport söker förstärkning
Med anledning av vårt nya kamerasystem, söker vi nu nya medarbetare till vårt bokningsteam! Vi söker en driftig och självgående person som vill arbeta med att kontakta såväl befintliga som nya kunder på företagssidan och boka in säljbesök till våra fältsäljare. Coachning och peppning av säljare samt uppföljning av de besök man har bokat ingår också i arbetsuppgifterna. Du tar även hand om inkommande samtal från intresserade kunder och andra tips. Vi söker dig som är van att ta eget ansvar och skapa goda resultat i ett högt tempo tycker om att kommunicera och skapa relationer med kunder har lätt för att uttrycka dig på ett tydligt sätt har god datavana Vi vill även att du har vana från arbeten med kundkontakt antingen från telefonförsäljning och/eller kundtjänst. Som person är du social, strukturerad samt har mycket energi och drivkraft. Du är tävlingsinriktad och ger allt för att nå dina mål. Arbetet utförs dagtid mellan 8-17 från vårt centralt belägna kontor i Linköping. Lönen består av en fast grundlön och provision. Intresserad och vill veta mer? Ring Susanne Jacobsson, 0733-16 59 62 Din ansökan med personligt brev och CV skickar du till rekrytering@securitasdirect.se senast 2013-11-30.
Företag: Securitas Direct Sverige AB
Ort: Linköping
Publicerad : 11-14
Sök fler jobb liknande: lediga Säljsupport söker förstärkning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljsupport söker förstärkning

Mötesbokare/Säljsupport
Virotell är ett snabbväxande företag inom telekom som erbjuder helhetslösning inom telekommunikationsområdet och tjänster från ledande operatörer i Sverige. Virotells ambition är att vara företagens partner vid upphandling av telefonitjänster samt genom en opartisk analys finna den optimala kommunikationslösningen för företag. Vi ingår i RingUp kedjan som är rikstäckande. Vi befinner oss i en expansiv fas med nyinflyttande lokaler i centrala Malmö och därmed söker nu 2 st erfarna mötesbokare. Arbetsbeskrivning Du kommer kontakta beslutsfattare på företag för att boka in kostnadsfria kundmöten för våra ute säljare. Du kommer ha ett väldigt nära samarbete med utvalda ute säljare där enklare administrativa uppgifter kommer ingå. Kvalifikationer Vi ser gärna att du arbetet med mötesbokning tidigare eller haft en säljande roll med telefonen som främsta arbetsverktyg. Du har god tal och skrivförmåga i svenska och engelska. Du hanterar Microsoft Office programmen. Andra personliga värderingar - Du är social och har lätt för att skapa kontakt med nya människor - Du är målinriktad och strävar alltid för att nå bästa resultat - Du är förtroendegivande , positiv och glad som person - Du gillar att arbete med tekniska telekom produkter - Du är snabblärd och har lätt för att bryta rådande handlingsmönster - Du har god tal och skrivförmåga i svenska och engelska Vad erbjuder vi dig? - Vi erbjuder möjligheten att avancera inom ett expansivt företag med stark affärsidé - Kontinuerlig coachning för att lyckas ännu bättre - Möjligheten att arbeta med varierande uppdrag - Arbeta med de stora operatörerna - Tävlingar med fina priser! - Grundlön + Bonus Skicka din ansökan med personligt brev , CV och gärna en bild till jobb@virotell.se Ange referens:Mötesbokare 1113
Företag: VIROTEL AB
Ort: Malmö
Publicerad : 11-14
Sök fler jobb liknande: lediga Mötesbokare/Säljsupport jobb, Mötesbokare/Säljsupport Malmö, Mötesbokare/Säljsupport VIROTEL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mötesbokare/Säljsupport

Norsktalande innesäljare/säljsupport!
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar. Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook! Norsktalande säljsupport till internationell elektronikdistributör SW söker för kunds räkning en norsktalande säljsupport. Vår kund är en distributör som tillhandahåller reservdelar till elektronikprodukter. De sitter i trevliga lokaler i Mölndal och är i dagsläget 15 anställda. Tjänstebeskrivning I rollen som säljsupport kommer du att supportera den norska marknadens kunder, såväl som tekniker och privatkunder. Du kommer att lotsa kunden i olika ärenden och beställningar på produkter. Du kommer också att följa upp nyhetsutskick till befintliga kunder och ta kontakt med potentiella kunder genom utgående samtal. Lämplig bakgrund Vi söker dig som vill arbeta i en säljande supportroll med stor kundkontakt. Du är en person med ett stort elektronik- och teknikintresse. Du har telefonvana och har ett stort inre driv, en hög servicenivå och ett sinne för affärer. När du är varm i kläderna så finns möjligheten att ta ett större helhetsgrepp om den norska marknaden och du kommer då få möjligheten att resa till Norge en vecka i månaden för att göra kundbesök och personliga avstämningar. Företagets kunder kan vara tekniker med bred kunskap om artiklarna som behöver hjälp med att lägga en order. En stor del av kunderna är dock ”vanliga” privatpersoner som behöver en reservdel och behöver då lotsas via telefon så rätt artikel beställs. Som person tror vi att du är professionell, tillmötesgående och lösningsorienterad. Du är flytande i norska och svenska i tal och skrift. Du behärskar även engelska väl. Du har goda kunskaper i MS Office och med ditt intresse för it och teknik bör du kunna sätta dig in i olika affärssystem snabbt. Viktig information Ovanstående är en rekrytering med anställning så snart som möjligt hos vår kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Larsson 031- 333 54 84.
Företag: SW GBG
Ort: Göteborg
Publicerad : 11-18
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande innesäljare/säljsupport! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande innesäljare/säljsupport!

Inköpare och säljsupport till Lemo
Om kunden Lemo är erkänd som ledande i design och tillverkning av kundanpassadeprecisionsförbindningslösningar. Deras högkvalitativa push?pull kontaktdon finns inom en bred palett av utmanande applikationer och miljöer - bland annat inom medicinteknik, industri kontroll, mät & test, audio & video samt telekommunikation. Lemo är ett internationellt bolag som förser 100 000 kunder i över 80 länder med sina produkter. Sverigekontoret är beläget i Sundbyberg i ljusa och fräscha lokaler. Läs gärna mer på www.lemo.se. Om jobbet Lemo söker nu en person som vill arbeta med inköp, kund- och säljsupport. Tjänsten fyller en central funktion inom företaget och du kommer att arbeta nära kollegor inom lager och försäljning. I arbetsuppgifterna ingår främst: - Leveransbevakning - Inköpsfrågor - Daglig orderhantering - Avstämningar och service mot kund via telefon, e-post och fax - Interna avstämningar samt rapportering - Statistik och myndighetsrapportering - Arbeta som stöd åt säljarna Möjligheter På Lemo blir du en del av en sammansvetsad och dynamisk organisation med kompetenta och sociala medarbetare. Tjänsten innebär stor frihet under ansvar och du får själv möjligheten att påverka innehållet och utvecklingen av din roll. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en analytisk och strukturerad person som är orädd och kan fatta egna beslut. Det är mycket viktigt att du är serviceminded, kommunikativ samt har god social kompetens då tjänsten genomgående kräver interna och externa kontakter. Då bolaget är litet ser vi gärna att du är innovativ och proaktiv samt trivs med att driva egna projekt och inte är rädd för att hugga tag där det behövs. Kompetenskrav Vi ser att du har erfarenhet från att arbeta som inköpare alternativt inköpsassistent med förståelse för inköpsplanering. Du har goda datakunskaper, främst i Excel, samt erfarenhet av något större affärssystem, exempelvis SAP eller Lawson. Om du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller annat serviceyrke är detta meriterande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och eftersom du kommer att ha mycket kontakt med det schweiziska moderbolaget krävs det även mycket goda kunskaper i engelska. Arbetstider, omfattning och tillträde Tillträde sker så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid. Du kommer till en början att vara anställd som konsult via Hero för att vid god arbetsprestation rekryteras av Lemo. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=369 Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30 alternativt via e-post rekrytering@hero.se Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 11-18
Sök fler jobb liknande: lediga Inköpare och säljsupport till Lemo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inköpare och säljsupport till Lemo

Innovativ säljsupport med intresse för teknik
Poolia Sälj & Marknad Presentation Poolia söker nu för kunds räkning en erfaren och driven säljsupport/koordinator. Företaget verkar inom elektronikbranschen och sysslar med tillverkning och utveckling elektronikkomponenter. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående med goda chanser till förlängning och möjlighet till anställning. Det här är en tjänst för dig som trivs i en proaktiv miljö där du med din Doer-mentalitet, kommunikativa förmåga och tekniska förståelse arbetar i en koordinerande roll för att stötta teamet samt utvecklar och effektiviserar försäljningsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter På kontoret i Kista arbetar i dagsläget tio medarbetare varav två andra säljare i liknande roll. Huvudkontoret är stationerat i England och säljarna arbetar mot Sverige men även länder i Europa. Din roll är kontorsbaserad men det kommer ibland förekomma besök ute hos samarbetspartners tillsammans med de andra säljarna. Personen i fråga kommer även få grundlig distributörsutbildning och introduktion i processer och rutiner (ISR, DFAE) från medarbetare. Huvudfokus för denna tjänst är följande: - Tillämpning av Business Intelligence - Arbetar med mönsterregistreringar och godkännanden av förfrågningar - Arbetar i system Cat4 som är system mot diverse återförsäljare - Se över prognoser - Spårar produkter - Altera DSM/FSE Support, Rep Support - Distrubition och Channel management support - Vara proaktiv igenom att driva processförbättringar - Uppföljning av intäkter Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har arbetat eller arbetar som säljare. Meriterande är om du har erfarenhet och intresse av elektronikkomponenter samt har arbetat inom elektronikbranschen. Vi ser gärna att du tycker om att vara involverad i affärer och att arbeta som spindeln i nätet i samarbete med externa säljare och produktionen. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Inom sälj och marknad finns många kreativa möjligheter. Med en bredd från marknadschef och säljare till inköpare, informatörer och webbredaktörer har vi tjänster och uppdrag som kan intressera dig. Som konsult får du möjligheten att testa olika yrken och få en bred erfarenhet längs vägen fram till ditt drömjobb. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Sälj & Marknad
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-19
Sök fler jobb liknande: lediga Innovativ säljsupport med intresse för teknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innovativ säljsupport med intresse för teknik

Kundtjänst/Säljsupport till Durable i Vallentuna
Durable Scandinavia är ett dotterbolag till Durable GmbH i Tyskland. Vi ansvarar för försäljningen, som sker via återförsäljare, i hela Norden. Durable tillverkar kontorsprodukter och kombinerar innovativ design med hög kvalité. Vi finns i Vallentuna, norr om Stockholm, och där finner du kundservice, administration, lager samt sälj- och marknadsfunktionen. Arbetsuppgifter: Durable erbjuder ett spännande arbete i en verksamhet som ger ett stort utrymme för ansvar under frihet. Du blir en del av 14 medarbetare i Sverige och kommer arbeta med att supportera våra kunder samt säljare. Du kommer att ingå i kundtjänstteamet på tre personer. I arbetsuppgifterna för kundtjänst ingår orderregistrering, telefon- och mejlsupport samt övriga på kundtjänst förekommande arbeten. I rollen som säljsupport arbetar du bl a med att tillsammans med säljarna ta fram och följa upp kundaktiviteter samt skapa offerter. Du kommer ha mycket kontakt med både medarbetare och kunder. Utbildning och erfarenhet: Vi söker dig som behärskar engelska i tal och skrift. Det är en stor fördel om du förstår och kan göra dig förstådd på danska eller norska. Du bör ha god datorvana. Det är meriterande om du har erfarenhet av säljsupport- eller marknadsarbete. Som person är du en relationsbyggare med mycket driv och hög social kompetens. Du brinner för dina arbetsuppgifter och har ett stort engagemang i det du gör. Du har en naturlig fallenhet för att strukturera och organisera dina arbetsuppgifter samtidigt som det är av stor vikt att du har förmåga att självständigt planera din tid effektivt. Placering: Vallentuna, Stockholm Omfattning: Start omgående med hänsyn till ev. uppsägningstid Kontaktperson: Rekryteringskonsult Åsa Wahlström, 073-707 97 68 Referensnummer: 21311 Denna rekrytering genomförs i samarbete med HR-Specialisterna, www.hrspecialisterna.se. Skicka din ansökan till asa.wahlstrom@hrspecialisterna.se senast den 5 december. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Visa ditt intresse redan idag!
Företag: HR-SPECIALISTERNA I STOCKHOLM AB
Ort: Vallentuna
Publicerad : 11-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänst/Säljsupport till Durable i Vallentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänst/Säljsupport till Durable i Vallentuna

INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD
Gasellföretag i Kungsbacka söker INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD AutoConcept Insurance AB är ett tillväxtföretag som sedan 1999 förmedlar försäkringslösningar till den nordiska fordonsbranschen. Företaget innefattar sälj-skadereglering- ekonomi-marknadsföring- administration- IT. Som Försäkringsförmedlare arbetar företaget under överinseende av Finansinspektionen Till företaget söker vi en person med mycket driv och energi. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a; - Kunna arbeta såväl B2B som B2C - Arbeta med långsiktiga kundrelationer - Förmåga att se helhet och prioritera - Snabb återkoppling till nya och befintliga kunder - Säljstödjande åtgärder - Kundvård Arbetet innebär många kontakter med kunder, såväl handlare som slutkund samt säljstöd till våra fältsäljare i Norden. Du måste förstå såväl Norska som Danska och det är en fördel om du talar något annat nordiskt språk än Svenska. Då alla våra försäkringar är kopplade till fordonsbranschen bör Du ha goda fordonstekniska kunskaper. Du har en hög stresströskel och ett eget stort fokus för att trivas med arbetet. Vi erbjuder en miljö präglad av tillväxt och utveckling, öppenhet och stort engagemang. Trevliga och kunniga medarbetare. Ljusa och luftiga lokaler. Goda parkeringsmöjligheter. Tjänsten är en tillvidareanställning (heltid) med 6 månaders provanställning. Placeringsort är Kungsbacka Vi kommer att arbeta med löpande urval varför Du bör söka omgående. Välkommen med Din ansökan och CV till info@autoconcept.se
Företag: AutoConcept Insurance AB
Ort: Kungsbacka
Publicerad : 11-27
Sök fler jobb liknande: lediga INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD jobb, INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD Kungsbacka, INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD AutoConcept Insurance AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: INNESÄLJARE-SÄLJSUPPORT-KUNDVÅRD

CAD konstruktör / Teknisk säljsupport
Dreamwork Kort om tjänsten LK Valves söker i samarbete med Dreamwork en CAD konstruktör / teknisk säljsupport med placering på företagets huvudkontor I Helsingborg. Om företaget LK Valves is adding value to global marine industry customers with high expectations, by producing and supplying premium quality valves, strainers and actuation solutions. We have all parts of the operations under our own roof, committed to deliver quality in everything we do. This means from product idea until you have the delivery on site we are involved in every step of the process. www.lkvalves.com Mer om tjänsten Du kommer att arbeta som stöd i säljprocessen genom att ta fram ritningsunderlag och produktanpassningar av företagets produkter för att möta kundernas behov. I arbetet har du kontakt med och samarbetar med våra säljkontor i Norge och Singapore. Rollen handlar om att arbeta med konstruktionsarbete, dokumentation mot kund men även med produkt- och process förbättringar. Några av dina övriga arbetsuppgifter blir: - Teknisk dokumentation mot olika marknader. - Sammanställa ritningar, diagram etc. till offerter - Ta fram teknisk dokumentation till marknadsavdelningen, presentationer etc. - Utveckling och förbättringsarbete för nya och befintliga produkter Din profil Du har en teknisk eftergymnasial utbildning och några års relevant erfarenhet. Du har erfarenhet av 3D-CAD, gärna Solid Works. Som person är du noggrann, kommunikativ, har en förmåga att arbeta under stress och ha ett flertal projekt på gång samtidigt. Du har hög social kompetens och lätt att samarbeta med människor, både internt och externt. Det är viktigt för dig att arbeta organiserat och nå deadline i dina projekt. Har du erfarenhet från en internationell arbetsmiljö är det meriterande. Dina kunskaper i engelska är mycket goda. Tjänsten innebär en del resor och du måste ha körkort. Ansökan Om du tycker att detta låter intressant ansöker du tjänsten på dreamwork.se. Ansöka gärna snarast då vi arbetar med ett löpande urval. Har du ytterligare frågor kan du även maila patrik.staaf@dreamwork.se som är ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen med din ansökan!
Företag: Dreamwork Scandinavia AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 11-28
Sök fler jobb liknande: lediga CAD konstruktör / Teknisk säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CAD konstruktör / Teknisk säljsupport


Sök lediga jobb Säljsupport

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se