Sångpedagog Ljusdals kommun jobb - lediga jobb

Sångpedagog Ljusdals kommun jobb Sångpedagog Ljusdals kommun jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sångpedagog Ljusdals kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sångpedagog Ljusdals kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningsansvarig- Stockholm

  2. Senior Quantitative Analyst- Stockholm

  3. Senior Compliance Officer- Stockholm

  4. HR Manager till Sealed Air Sverige- Stockholm

  5. Drifttekniker inom fastighetsautomation- Stockholm

  6. Affärsorienterad Dealmaker M & A- Stockholm

  7. Originations Administrator- Stockholm

  8. Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!!- Stockholm

  9. Vi söker en operationssjuksköterska- Stockholm

  10. Erfaren Sekreterare sökes, start omgående- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningsansvarig
Vår klient: Svensk Fondservice är ett helsvenskt, privatägt och helt oberoende bolag som står under tillsyn av Finansinspektionen. Sedan starten 2008 har bolaget vuxit kraftigt och är idag en av Sveriges ledande kapitalförvaltare, med över 110 000 kunder och ett förvaltat pensionskapital på drygt 9 miljarder. Svensk Fondservice sysselsätter över hundra personer med huvudkontor i Stockholm och ett lokalt kontor i Gävle och samarbetar även med fristående, oberoende och av Finansinspektionen godkända försäkringsförmedlare i hela Sverige. Tjänsten är ett vikariat från 1 november 2013 till 31 januari 2015 med placering på huvudkontoret i Stockholm med ansvar för all redovisning inom Svensk Fondservice med tillträde omgående. I tjänsten som Redovisningsansvarig ansvarar du för bolagets redovisning samt relaterade system. Du rapporterar till bolagets CFO och arbetar tätt tillsammans med övriga funktioner inom ekonomi och bolaget. Din utmaning: Ansvara för såväl månads-, kvartals- och årsbokslut samt vara behjälplig vid rapportering. Genomföra månadsvisa avstämningar samt bokslutsarbete, månad, kvartal och år. Upprätta årsredovisning. Upprätta månatlig moms- och skattedeklaration. Vara delaktig i arbete med utveckling och förbättring av processer och rutiner för ekonomifunktionen. Din bakgrund: Civilekonom eller motsvarande med minst 3-5 års relevant erfarenhet. Positiv med en ”can do” attityd med en vilja att arbeta och utvecklas i en dynamisk och entreprenöriell miljö. Genuint intresse för den verksamhet vi bedriver. Erfarenhet av koncernredovisning är meriterande. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av Svensk Fondservice? Sänd då ditt CV till Martin Andersson och Fredrik Newstam med referens MA/928 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Human Capital på 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig jobb, Redovisningsansvarig Stockholm, Redovisningsansvarig Human Capital Group AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig

Senior Quantitative Analyst
Vår klient: We are seeking to recruit a Senior Quantitative Analyst to one of the leading banks in Stockholm. The Financial Quantitative Modeling and Research is a unit within Group Risk Control responsible for quantifying market risk within the Group and counterparty risks within the Groups trading portfolio. The unit has a global responsibility and is the hub for quantitative analysis within the Group Risk Control network. The group´s strong position in the Capital Markets and its advanced client product offering creates a need for highly skilled risk modellers within a wide range of areas and products. To strengthen the focus, meet the challenges and comply with the strengthened requirements from regulatory authorities, the group is strengthening its quantitative unit within the Risk Control function. We have currently an open position for a Senior Quantitative Analyst at our client´s office in Stockholm city. We offer a challenging and exciting international working environment, with lots of opportunities for successful candidates to further develop their career. Din utmaning: As a Senior Quantitative Analyst you will ensure that GRC uses models and methods that meet the complexity of the risks within the group and compliant with the requirements of external regulators. The main responsibilities of a Senior Quantitative Analyst include the development and specification of quantitative methodologies used to measure market and counterparty risk as well as analyses of the risks based on the current models: Understand the properties and risks in the trading products. Identify all sources of market and counterparty risks inherent to the business. Develop new market and counterparty risk measurement models. Develop stress testing framework for market and counterparty risks inherent to the bank’s portfolios. Operationalize new regulatory standards and communicate with regulatory authorities on the topics related to risk measurement within the Group. Provide high quality analysis of market and counterparty risk inherent to senior management and the Board. Communicate risk computation principles to the banks risk-taking units worldwide as well as other relevant internal- and external stakeholders. Din bakgrund: The candidate should have a quantitative background and a university degree in mathematics, statistics or engineering. The role would be perfect for a candidate with several years experience within risk. It is essential that the candidate has a very good understanding of derivative instruments and the risks they generate.  A quantitative background is essential, programming skills is a merit. Problem solving skills, as well as computational and communication skills, are essential. The candidate should be able to explain complicated concepts clearly to all risk-taking units worldwide as well as present the results of their analysis in a clear and precise manner to senior management and regulatory bodies. The candidate should be systematic and focused on delivery and have high communicational skills Din ansökan: In this recruitment Please apply by sending your CV with reference TD/910 to Apply Now . If you have any questions regarding the position please contact Tobias Danielsson or Ola Johansson at Human Capital at +46 8 546 992 60 http://www.humancapital.se/ www.humancapital.se Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Quantitative Analyst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Quantitative Analyst

Senior Compliance Officer
Vår klient: Klarna erbjuder säkra och smidiga betalningslösningar till över 15 000 e-butiker och över 9 miljoner kunder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Österrike och Nederländerna. Klarna grundades 2005 med idén att skapa en problemfri betalningslösning som skulle tillåta köpare och säljare att interagera enkelt och tryggt vid handel på nätet. Klarna gör detta genom att låta kunden få varorna först och betala efteråt, medan vi bär kredit- och bedrägeririsken för handlarna. Idag är Klarna ett av Europas snabbast växande företag och har på bara sju år vuxit till 800 anställda i 8 länder. Klarnas omsättning 2012 var knappt 1,2 miljarder SEK. Klarna är ett kreditmarknadsbolag och enheten Compliance utgör ett stöd för ledning och styrelse i att driva verksamheten enligt för finansbranschens gällande lagar och regler. Då kraven på bolaget ökar i och med den kraftiga expansion som Klarna genomgår, söker vi nu en senior Compliance Officer för att förstärka teamet. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Stockholm. I tjänsten som senior Compliance Officer inom Klarna får du en unik inblick i de juridiska frågeställningar som ett snabbväxande bolag inom en internationell och föränderlig bransch ställs inför. Din utmaning: Bistå med råd och stöd till verksamheten gällande tillämpliga lagar och regler. Inom områdena kundskydd, marknadsuppförande, penningtvätt, tillståndsrelaterade frågor och myndighetskontakter. Identifiera och analysera nya och ändrade regler relevanta för Klarnas verksamhet i Sverige och utomlands, samt kommunicera de nya kraven till verksamheten. Identifiera och följa upp compliancerelaterade risker i verksamheten. Hålla compliance- och penningtvättsutbildning för Klarnas personal i Sverige och utomlands. Stödja en sund compliancekultur på Klarna. Kontrollera/monitorera och rapportera eventuella brister i verksamheten. Tillsammans med Klarnas riskfunktion arbeta med att förhindra att Klarna utnyttjas för penningtvätt, samt utreda och rapportera misstänkta fall av Penningtvätt. Din bakgrund: Jur.kand. examen med minst fem års erfarenhet som Compliance officer eller Jurist med erfarenhet ifrån regulatoriska frågor, ev är du Civilekonom med relevant erfarenhet från finansbranschen. Arbetslivserfarenhet ifrån bank, finansbolag, advokatbyrå eller Finansinspektionen. Goda kunskaper om regelverksfrågor avseende finansbranschen, inklusive penningtvätt. Du är systematisk, analytisk och har god erfarenhet av att dokumentera och kommunicera i tal och skrift. Du är van att självständigt hantera ärenden men har samtidigt en god samarbetsförmåga och du tycker om förändring. Du har hög integritet och en god social kompetens. Du talar och skriver svenska såväl som engelska flytande ytterligare språk anses meriterande. Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Du ska inte jobba för Klarna, du kommer jobba med Klarna. Din ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Human Capital och alla ansökningar samt CVs skall skickas till Apply Now med referens TD/930, sista ansökningsdag är 5 augusti. Vid eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Tobias Danielsson på Human Capital, telefon 08-546 992 60. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Compliance Officer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Compliance Officer

HR Manager till Sealed Air Sverige
Vill Du jobba i ett spännande och dynamiskt företag i en global miljö? Vill Du jobba på ett företag med god gemenskap? Sök då tjänsten på Sealed Air på! I denna rekrytering samarbetar Sealed Air med First Reserve. Placering Stockholm alternativt Aneby 4 mil från Jönköping. Om företaget Sealed Air is a global leader in food safety and security, facility hygiene and product protection. With widely recognized and inventive brands such as Bubble Wrap® brand cushioning, Cryovac® brand food packaging solutions and Diversey® brand cleaning and hygiene solutions, Sealed Air offers efficient and sustainable solutions that create business value for customers, enhance the quality of life for consumers and provide a cleaner and healthier environment for future generations. Sealed Air generated revenue of $7,6 billion in 2012 and has approximately 25,000 employees who serve customers in 175 countries. For more info see sealedair.com Arbetsuppgifter Sealed Air befinner sig i en dynamisk och utvecklande organisationsfas, för ca 1,5 år sedan förvärvades Diversey. Vi söker nu en HR Manager för Sverige med verksamhet i Stockholm och Aneby (totalt 170 anställda), som vill vara med på den fortsatta resan i att bygga en gemensam företagskultur samt integrera Sealed Airs och Diverseys rutiner och processer. Rollen som HR Manager innebär både strategiskt- samt operativt personalarbete. Du rapporterar till HR Director för Norden. Resor förekommer i tjänsten. Vem är du? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av brett personalarbete i större, gärna internationella matrisorganisationer. Du har en högskoleexamen, gärna inom HR. Är van vid engelska som koncernspråk och behärskar språket väl i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Excel. Som person är du lätt att samarbeta med och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och din omgivning. Du är kommunikativ i både tal och skrift och har förmågan att ge mycket god service såväl internt som externt. Du har förmågan att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt. Självklart har du en glad och positiv attityd! Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Viveka Holm, tel: 08-705 80 64 eller Sandra Solomon 08- 705 80 63. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga HR Manager till Sealed Air Sverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR Manager till Sealed Air Sverige

Drifttekniker inom fastighetsautomation
Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi drifttekniker till kund i Södertälje. Kunden levererar tjänster inom energi och VVS för kundkategorierna industri, kommunala lokaler, större fastighetsägare av bostäder samt privatkunder. Som drifttekniker är du en central person för driften av värme- och ventilationssystem i uppdragsgivarens fastigheter. Dessutom ansvarar du för arbetet med utveckling av dessa. Du fungerar på ett naturligt sätt som bollplank ute i verksamheten. Idag arbetar kunden med systemlösningar främst från TAC, INU, Fidelix, KTC och Exomatic. Arbetet består både av självständigt arbete och samarbete med kollegor och kunder. I arbetsgruppen finns många olika kompetenser och ett gemensamt intresse kring energi och VVS. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast. Jourtjänstgöring kan förekomma. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Vem är du? Du är utbildad inom styr- och reglerteknik på lägst gymnasienivå eller har skaffat dig likvärdig kunskap på annat sätt. Du har flerårig erfarenhet av och kunskap i styr- och övervakningssystem på fastighetssidan och du har även god datorvana. Goda kunskaper i att tala och skriva på det svenska språket är ett krav, liksom B-körkort. Som person är du öppen, personlig, enkel och modig. Vad kan vi erbjuda dig? Låt Manpower öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan erbjuda jobb inom de flesta branscher och på alla nivåer. Vi kan erbjuda: – Spännande tjänster på marknadens hetaste företag – Karriärmöjligheter på företaget du alltid drömt om Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Detta innebär att annonsen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag.
Företag: Manpower Industri & Logistik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Drifttekniker inom fastighetsautomation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drifttekniker inom fastighetsautomation

Affärsorienterad Dealmaker M & A
Vår klient: Vår kund befinner sig idag i en process där de vill finna en Affärsorienterad Dealmaker som på sikt skall vara en stark kraft för att driva bolaget vidare. Befintliga ägare och Partners inom företaget har lyckats skapa en väl fungerande affär och genomfört flera lyckade transaktioner genom åren. Vår kund har en hög ranking inom sitt segment inom M & A och Corporate Finance. De nuvarande delägarna söker nu en skicklig affärsman med ett starkt nätverk inom branschen och erbjuder en Partner roll inom snar framtid. Vi söker nu en entreprenör med ett gediget track record inom M & A transaktioner för att arbeta med affärsgenerering. Tjänsten är med placering på kontoret i centrala Stockholm. Din utmaning: Genom eget nätverk och nykundsbearbetning sälja in egna uppdrag och hantera kundrelationer med stort engagemang och integritet som skapar förtroende. Aktivt arbeta med rådgivning för klienter inför köp och försäljnings processer. Samordna, leda och utveckla projekten med stöttning av projektledare och analytiker. Ansvara för intäkts generering inom uppsatt budgetram. Skapa nya kundrelationer genom stor förståelse för kundernas verksamhet och behov. Din bakgrund: Relevant akademisk utbildning med minst 15 års erfarenhet av M & A transaktioner från Mid- och Small Cap segmentet. Dokumenterad meritlista från flertalet M & A och Corporate Finance transaktioner. Du är initiativrik och vill ha säljansvar i en entreprenöriell miljö. Starkt kommersiellt driv med en känsla för vad som är värdedrivande i affären. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Din ansökan: Vill du ta chansen att vara med i detta spännande företag? Sänd då ditt CV till Human Capital med referens TD/932 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta Tobias Danielsson 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsorienterad Dealmaker M & A jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsorienterad Dealmaker M & A

Originations Administrator
Vår klient: CIT Group Inc., med huvudkontor i USA, är ett finansbolag med global närvaro och ett omfattande tjänsteutbud. I Europa arbetar avdelningen Vendor Finance Group nära tillverkare, återförsäljare och distributörer av kapitalvaror för att erbjuda innovativa och flexibla finansieringslösningar till företag. Vendor Finance Group i Europa är ett viktigt affärsområde inom CITs verksamhetsområde Global Vendor Finance och den nordiska kärnverksamheten möjliggör paneuropeiska finansieringslösningar för våra kunder. På uppdrag av vår klient söker vi nu en driven Originations Administrator. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader med placering på Sveavägen fram till oktober då kontoret flyttar till Solna. Din utmaning: Ansvara för spännande Sales Support-aktiviteter såsom att koordinera arbetet mellan försäljnings- och kreditfunktioner, tillsända kunder offerter i enlighet med överenskomna villkor samt sammanställa avtal och annan dokumentation. Vara huvudkontakt för kunden och samarbetspartners under pågående avtal samt bistå säljare, kreditanalytiker och övriga interna funktioner. Kvalitetssäkra processen och dokumentationen bakom finansieringslösningen och därigenom säkerställa att Compliance-kraven efterföljs. Växa i en administrativ och koordinerande roll i en internationell miljö med många olika kontaktytor. Din bakgrund: Du har högskoleutbildning med inriktning mot ekonomi eller motsvarande. Du har arbetat något eller några år med administrativa uppgifter på en ekonomiavdelning, bank eller annan finansiell verksamhet. Tidigare erfarenhet från administration av leasingavtal eller likartade finansiella lösningar är en fördel. Du tycker om att arbeta i en internationell miljö och du har en mycket god förmåga att på både svenska och engelska uttrycka dig i tal och skrift. Du är en social, professionell och positiv person med erfarenhet av omfattande kundkontakter. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av CIT Group? Sänd då ditt CV till Martin Andersson och Fredrik Newstam med referens FN/933 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Human Capital på 08-546 99 260 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Originations Administrator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Originations Administrator

Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!!
DET PERFEKTA SOMMARJOBBET!!! Vi söker säljare som vill jobba på våran trivsam arbetsplats. Är du driven, hungrig och sugen på utmaningen så är du välkommen att söka in till oss på via mail snarast markus@hsnkonsult.se. Du kommer få all utbildning du behöver på plats! Ingen tidigare erfarenhet behövs, men det är meriterande om du jobbat i kundtjänst, försäljning eller besöksbokning.  Arbetstid: 08.00-16.15 (vardagar) Löneform: Garantilön + Provision Varmt välkommen att söka!
Företag: FSG Outsourcing AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!!

Vi söker en operationssjuksköterska
VO-Handkirurgi Handkirurgiska kliniken på Södersjukhuset är enda specialistklinik inom Stockholms läns landsting och har även utomlänsansvar för Sörmland och Gotland. Kliniken har nästan 70 medarbetare, varav 16 specialistläkare. Vi har två egna operationsavdelningar där vi har totalt 5 operationssalar. Verksamheten omfattar all typ av handkirurgi för barn och vuxna (några exempel på högspecialiserad handkirurgi är rekonstruktioner efter svåra handskador inkl nerv- och senskador, plexusskador samt operation av barn med missbildningar eller cerebral pares.) Som regionklinik har vi även ett stort undervisningsansvar och bedriver forskning inom flera områden. Kliniken är inne i en dynamisk utvecklingsperiod med ett brett förankrat förbättringsarbete i verksamheten och fokus på att stärka profilen som högspecialiserad klinik. Vi har ett högt arbetstempo, men god sammanhållning bland medarbetarna. Arbetsuppgifter: Vi erbjuder dig ett intressant och omväxlande arbete på Handkirurgens Operationsavdelning som är i en spännande utvecklingsfas. Kvalifikationer: Vi söker dig som är operationssjuksköterska. Du har några års erfarenhet av operationssjukvård. Personliga egenskaper: Som person är du positiv, flexibel och har god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har några års yrkeserfarenhet. Dina värderingar stämmer överens med våra – du ser varje dag hur ditt arbete bidrar till att patienterna känner sig välkomna till oss på Södersjukhuset. Övrig information: Nu är det sommar och semesterperioder. Har du frågor om tjänsten så kontakta oss i början av augusti då vi är åter i tjänst. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Södersjukhuset AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en operationssjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en operationssjuksköterska

Erfaren Sekreterare sökes, start omgående
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind söker för kunds räkning en driven Sekreterare till en internationell advokatbyrå som bland annat fokuserar på områdena IT, telekom, media, life sciences samt food & beverage. Du kommer att arbeta på kontoret som är beläget centralt i Stockholm där det idag sitter runt 100 personer. Detta är ett konsultuppdrag till att börja med, start omgående. I denna roll kommer du att ha hand om sedvanliga sekreteraruppgifter med fokus på renskrivning, kontrakthantering och liknande. Vi ser att du arbetat med liknande uppgifter tidigare samt har god datavana, framförallt i MS Office. Inget krav på utbildning finns, utan fokus ligger på tidigare erfarenheter. För denna roll är det viktigt att du är kommunikativ och behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.  Vi söker dig som är positiv samt snabb och effektiv i ditt arbete och gillar att arbeta i högt tempo. Du drivs av att ha många processer igång samtidigt och är trygg i din roll som Sekreterare. Du levererar alltid med högsta kvalité och är professionell i ditt arbete.   Då tjänsten ska tillsättas omgående ser vi gärna att du skickar in din ansökan snarast. Vi intervjuar kandidater löpande.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Sekreterare sökes, start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Sekreterare sökes, start omgående


Sök lediga jobb Sångpedagog Ljusdals kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se