Söker Barnsjuksköterska till Falu Lasarett veckorna 28 31 jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Söker Barnsjuksköterska till Falu Lasarett veckorna 28 31. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Söker Barnsjuksköterska till Falu Lasarett veckorna 28 31. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Leg Sjuksköterska- Haninge
- Nannynu! Barnvakt Stockholm Stora Skuggan 1 eftermiddag/vecka- Stockholm
- Lärare i Sv & Fr- Järfälla
- Personliga assistenter till man på Södermalm i Stockholm- timvikarier- Stockholm
- Prestiglös redovisningsekonom till myndighet i Stockholm- Stockholm
- Informatör/projektassistent- Stockholm
- Lärare i grundskolans tidigare år, Skanskvarnsskolan- Stockholm
- Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort- Stockholm
- Bankgirot söker Kundrådgivare- Stockholm
- Kundtjänstmedarbetare sökes- Stockholm
Mer beskrivning
Leg SjuksköterskaOm Praktikertjänst Geriatrik AB Praktikertjänst är Sveriges äldsta och största vårdföretag inom privat entreprenörsdriven hälso- och sjukvård. Sedan 2009 driver Praktikertjänst Geriatrik AB Handengeriatriken och Rudans Vårdscentral som ligger i södra Stockholm. Vi kan erbjuda patienten en sammanhållen, trygg och obruten vårdkedja. Kliniken har tre vårdavdelningar med inriktning akutgeriatrik, rehabilitering och palliativ slutenvård. Verksamheten omfattar också en stor öppenvård bestående av Avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), Äldreteam, Trygg Hem Haninge och Trygg i Tyresö, Minnesmottagning, Rudans Rehab, Logopedmottagning samt Rudans vårdcentral där det även finns medicinsk fotvård. Vårt koncept Patientnärmre vård lägger stor vikt vid patientens delaktighet och bygger på ett utvecklat teamarbete. Våra värdeord är kompetens, tillgänglighet och respekt. Vi välkomnar mångfald och vill inkludera människor med olika bakgrund och förmågor i vår verksamhet. Vi är HBT-certifierade. Om PTJ Geriatrik AB Handengeriatriken ligger i den vackra skärgårds kommunen intill Haninge Centrum. Gångavstånd från pendeltåget samt bussterminal. Från Stockholms central tar resan ca. 25 minuter och hit går bussar från Nacka,Tyresö,Farsta samt Huddinge Arbetsuppgifter Avd 3 på Handengeriatriken är en rehabiliterings avdelningen med inriktning ortopedi och stroke. Vi tar in patienter dygnet runt för det mesta från akutsjukhusen men även intag direkt från hemmet eller VC. Vi arbetar i team runt patienten med helhetsansvar för ett mindre antal pat. Vi arbetar efter konceptet Patientnärmre vård med pat. i fokus och lägger stor vikt på patientens vård och social förmåga samt delaktighet. Nattarbetet innebär att vi arbetar 2 st. sjuksköterskor runt 22 patienter. På natten delar vi även upp oss och tar helhetsansvar för 11 pat. vardera . Under natten har vi även resurs som är undersköterska som ambulerar mellan två avdelningar och är behjälplig där behovet är som störst. Vi arbetar på schema 7 nätter/3 veckor med tjänstgöring var 3 helg. Vi dokumenterar i Take care Kvalifikationer Leg.sjuksköterska Erfarenhet inom rehabilitering är ett plus men ej krav.
Företag: PTJ Geriatrik AB
Ort: Haninge
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Leg Sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg Sjuksköterska
Nannynu! Barnvakt Stockholm Stora Skuggan 1 eftermiddag/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Stora skuggan har två barn på 3 och 9 år. De vill ha barnpassning 1 eftermiddag/veckan ca klockan 15.30/16.00-18.00/18.30. Sökande får gärna kunna franska. (Ej ett krav.) Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Stora Skuggan 1 eftermiddag/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Stora Skuggan 1 eftermiddag/vecka
Lärare i Sv & Fr
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Björkebyskolan är en 6-9 skola i stark utveckling. Elever och personal har en egen dator och en trygg och lugn studiemiljö är centralt för oss. ARBETSUPPGIFTER Traditionella arbetsuppgifter som lärare. KVALIFIKATIONER God samabetsförmåga. Sätter eleven i centrum. Driftig och utvecklingsbenägen.
Företag: Järfälla kommun, Björkebyskolan
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Sv & Fr jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Sv & Fr
Personliga assistenter till man på Södermalm i Stockholm- timvikarier
Rehab Station Assistans är en del av Rehab Station Stockholm. Vi vänder oss till personer med neurologisk sjukdom eller skada. Vår assistans bygger på den kunskap och erfarenhet som Rehab Station utvecklat under de 26 år vi har arbetat med neurologisk rehabilitering. Utgångspunkten för vårt arbete är att alla människor har rätt till ett bra liv. Det är kundens önskemål som styr vårt arbete och arbetet genomsyras av engagemang, kompetens och nytänkande! Jag är en 40-årig man med en nyförvärvad ryggmärgsskada som söker dig som är intresserad av att arbeta som personlig assistent åt mig. Jag behöver hjälp med det mesta i min vardag som t.ex. personlig omvårdnad, aktiviteter och alla arbetsuppgifter som består i ett hem. Jag söker dig som är kvinna i åldern 20-35. Jag vill att du ska vara en positiv, lyhörd och ansvarsfull person som tycker om att arbeta med människor. Det är också en fördel om du är träningsintresserad då en stor del av din tid kommer att gå till att hjälpa mig i min rehabilitering. Det innebär bl. a. att delta i min träning och hjälpa till med stretchning då mitt mål är att bli så självständig som möjligt. Jag och min fru har en dotter på 6 år så det är viktigt att du tycker om och gärna har viss vana av barn. Utbildning och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt körkort är meriterande.  Stor vikt läggs på personlig lämplighet och personkemi. Under arbetstid vill jag att du är rökfri. Lön/förmåner Timlön, individuell lönesättning Kollektivavtal Vårdföretagarna/Kommunal. Anställningsform Timanställd Arbetstid Arbetstiden är kl 07.00-23.00 på vardagar och 08.00-23.00 på helger. Övrigt Rehab Station Assistans har som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra kunder.  Välkommen med din ansökan.  Ansökningarna behandlas löpande.
Företag: Rehab Station Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter till man på Södermalm i Stockholm- timvikarier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter till man på Södermalm i Stockholm- timvikarier
Prestiglös redovisningsekonom till myndighet i Stockholm
Poolia Ekonomi Presentation Vi söker för vår kunds räkning, en redovisningsekonom/ controller. Konsultuppdraget erbjuder dig möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ekonomi. Uppdraget beräknas starta i augusti och pågår till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och du kommer att vara placerad i vår kunds lokaler på Södermalm. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsekonom/ controller kommer dina främsta arbetsuppgifter vara följande: - kontering - bokföring - fakturering - avstämningar - löpande redovisning - behjälplig till ansvarig Controller vid månadsbokslut - budget/budgetuppföljning - ad-hoc analyser och rapporter - diverse förfrågningar från organisationen Det är viktigt att du har ett helhetsgrepp inom ekonomi eftersom du kommer få fortsätta det påbörjade arbetet att strukturera upp ekonomiarbetet och ta fram riktlinjer. Samtidigt som du kommer att jobba med vissa strategiska frågor kommer du också att behöva hjälpa till med mer operativa frågor. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som är civilekonom eller liknande med 5års erfarenhet av yrket. Du har mycket goda datakunskaper och är mycket bra på Officepaketet, på Exel är du expert. Vidare är du duktig på att uttrycka dig i tal och skrift. Du har arbetat i ett eller flera ekonomisystem och har lätt att lära nytt. Som person är du effektiv, strukturerad och stresstålig. Du är också prestigelös och flexibel. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar âTidernas rekryteringâ. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Ekonomi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Prestiglös redovisningsekonom till myndighet i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prestiglös redovisningsekonom till myndighet i Stockholm
Informatör/projektassistent
Arena Personal AB Om företaget Arena Personal söker just nu till vår kund, belägen i centrala Stockholm, en informatör med god kommunikativ förmåga och som på ett pedagogiskt och tydligt sätt kan se till att instruktioner och rutiner förmedlas och efterlevs. Du kommer att vara anställd av oss på Arena Personal och uthyrd till kundföretaget. Arbetsuppgifter Som informatör kommer du att arbeta i ett projekt med anledning av att ett nytt inköpssystem nyligen implementerat. Du kommer att sköta information både internt och externt, se till att rutiner förmedlas och skapa instruktioner för att de på bästa sätt följs. I projektet kommer du främst att arbeta tillsammans med ekonomiavdelningen och till vis del arbeta med frågor kring fakturahantering. Din profil För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet från liknande roller samt erfarenhet av att arbeta både med intern och extern kommunikation. Du är en god kommunikatör och har förmågan att tydligt förmedla instruktioner. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av fakturahantering. Är du även noggrann och driven i ditt arbetssätt, serviceminded, prestigelös, självgående och har lätt för att ta egna initiativ kommer du att lyckas i denna roll. Uppdraget är på heltid och kommer att starta i slutet av augusti. Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Informatör/projektassistent jobb, Informatör/projektassistent Stockholm, Informatör/projektassistent Arena Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Informatör/projektassistent
Lärare i grundskolans tidigare år, Skanskvarnsskolan
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Skanskvarnsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skanskvarnsskolan är en skola för elever F-6. Här går elever i "vanliga" klasser och elever med funktionsnedsättning, rörelsehinder. Vi är i utvecklingsfas så du har stora möjligheter att bidra. Skolan ligger i Årsta på gångavstånd till Gullmarsplan. Vi har naturen inpå knutarna så att bedriva undervisning utomhus är enkelt. Vi arbetar i arbetslag med klasslärarskap och mentorskap. Lärare förväntas undervisa i sina ämnen inom arbetslaget. 1 plats(er). Lärare mellanstadiet Lärare på mellanstadiet i årskurs 4 Behörighet krävs i sv, so och gärna eng. Löneform: Månadslön. Individuell lönesättning Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Vi ser gärna att du arbetat några år. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. Ferietjänst För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Elisabeth Bäck,0850816661 Marianne Zetterlund, Lärarförbundet, 08508 16 660 (facklig) Christina Bäck, LR, 0761286637 (facklig) Tillträde: 2013-08-13. Tillträde vid höstterminsstarten 13/8-13
Företag: Stockholms stad; Skanskvarnsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år, Skanskvarnsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år, Skanskvarnsskolan
Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Redovisningsbyrån erbjuder bland annat redovisning, löneadministration, skatteplanering och bokslut. Kunder är små och medelstora företag inom olika branscher, allt från vård och omsorg till produktion. Totalt har byrån cirka 300 kunder. Det råder en familjär kultur på redovisningsbyrån och här arbetar cirka 10 personer. Detta är en tjänst för dig som vill arbeta i en trygg, prestigelös mijö. Det här är ett längre uppdrag men där det finns chans till förlängning. Arbetsuppgifter: Som redovisningsassistent arbetar du med löpande bokföring och redovisning. Du kommer exempelvis arbeta med kund- och leverantörsreskontra, fakturering och månadsavstämningar. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av löner. Du arbetar brett och avlastar samtliga på byrån, varför du kommer hjälpa till med såväl stora som små kunder. Profil: -Ekonomiutbildning, gymnasial nivå eller yrkeshögskola -Minst 2 års arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå/ekonomiavdelning -Erfarenhet av löner (meriterande) -Kunskaper i Hogia (meriterande) -Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Här få du som är social och prestigelös chansen att bli en del av en trevlig och kompetent arbetsplats. Du är ansvarsfull och noggrann. Du arbetar effektivt och trivs med att ha en bred arbetsroll med enklare och mer ansvarsfulla arbetsuppgifter. Övrig information: Start: mitten av augusti eller tidigare Omfattning: Heltid Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: redovisningsassistent, redovisningsbyrå, redovisning, ekonomi, hogia Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort
Bankgirot söker Kundrådgivare
Bankgirot är ett europeiskt clearinghus med uppdrag att leverera marknadsledande lösningar inom betalområdet som ökar kundernas konkurrenskraft. Som det enda clearinghuset för massbetalningar i Sverige har Bankgirot en central roll i den svenska betalnings-infrastrukturen och hanterar den stora merparten av denna typ av betalningar. Bankgirot ägs av SEB, Swedbank, Handelsbanken, Nordea, Danske Bank, Skandiabanken och Länsförsäkringar Bank. För mer information: www.bankgirot.se Arbetsuppgifter Bankgirots Kundservice hanterar support och rådgivning till banker och bankernas företagskunder för Bankgiroprodukterna och Bankgirots e-produkter. I tjänsten kommer Du att arbeta som kundrådgivare på Bankgirots Kundservice. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot och besvara telefon- och e-postärenden från bankerna och bankernas företagskunder som har frågor om betalningsinformation samt behöver rådgivning kring Bankgirots produkter och tjänster. Lämplig bakgrund Du har minst gymnasieexamen, gärna med ekonomisk eller teknisk inriktning. Du har tidigare erfarenhet av kundbemötande samt liknande administrativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du arbetat med kundservice via olika kanaler såsom telefon, e-post och fax. Vidare har du har en god förmåga att ge service gentemot banker och bankkunder. Du har goda kunskaper i svenska såväl som engelska i tal och skrift. Vidare har du goda datakunskaper och har gärna arbetat i olika IT-program och affärssystem. För att trivas i rollen som kundrådgivare bör du vara utåtriktad, lyhörd och känna engagemang i varje kundärende. Vidare är du effektiv samt har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Övrigt Ovanstående tjänst är ett vikariat med visstidsanställning hos Bankgirot. Perioden för vikariatet är slutet av augusti till och med sista januari 2014. Rekryteringen till vikariatet genomförs i samarbete med SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringsassistent Simon Jordal på telefon 08-407 55 68. *****  *****
Företag: Bankgirot
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Bankgirot söker Kundrådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bankgirot söker Kundrådgivare
Kundtjänstmedarbetare sökes
www.mathem.se - för dig som vill handla mat på nätet. Vi är Sveriges största och smartaste matbutik på internet. I vårt sortiment finns tusentals matvaror, samt flera sorters färdigkomponerade matkassar, som kan beställas direkt hem till dörren med ett enda klick. Arbetsuppgifter Din uppgift är att hjälpa våra kunder med alltifrån att slutföra en order via vår hemsida, följa upp en försenad leverans till att diskutera kryddningen av en rätt i vår senaste matkasse. Du är MatHems röst utåt och en MatHems viktigaste säljare och ambassadör. All kontakt med våra kunder sker huvudsakligen via telefon och e-mail. Arbetstiden är förlagd enligt schema måndag-fredag mellan kl.8-22, samt söndag mellan kl.12-22. Kvalifikationer För att kunna hjälpa våra kunder på ett tillfredsställande sätt, krävs det att du kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt, har bra datakunskaper, är pedagogisk, samt kreativ till att hitta lösningar. Arbetsbelastningen varierar under dagen och kan periodvis vara väldigt hög, vilket ställer krav på att du också är stresstålig och strukturerad i ditt arbetssätt. Då du är länken mellan MatHem och dess kunder måste du också vara en god kommunikatör.Tidigare arbete med kundtjänst och/eller telefonförsäljning är meriterande. Vi ser en ansvarstagande person, med ett par års erfarenhet av serviceyrken. Du ska ha grundläggande datakunskaper gällande Word, Excel och PowerPoint samt flytande svenska i tal och skrift. Även goda kunskaper i engelska är viktigt då flera av våra kunder föredrar engelska i tal och skrift. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan!
Företag: Mathem i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes
Söka jobb tips