Söker säljare, Sommarjobb_Extrajobb_Heltidsjobb? jobb - lediga jobb

Söker säljare, Sommarjobb_Extrajobb_Heltidsjobb? jobb Söker säljare, Sommarjobb_Extrajobb_Heltidsjobb? jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Söker säljare, Sommarjobb_Extrajobb_Heltidsjobb?. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Söker säljare, Sommarjobb_Extrajobb_Heltidsjobb. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Account Manager New Business Sthlm - internt till Maxkompetens I Stockholm- Stockholm

  2. Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1 em/v- Lidingö

  3. Kundservicemedarbetare - visstidsanställning på AMF- Stockholm

  4. Ekonomiassistent till Norstedts Förlagsgrupp- Stockholm

  5. Assistent till 46-årig kvinna, i Täby. Sommarjobb!- Täby

  6. Personaladministratör till KTH, SCI-Skolan, Fysikadministrationen- Stockholm

  7. So/En-lärare årkurs 6-9- Botkyrka

  8. ERFAREN KOCK- Nacka

  9. Barnflicka till familj i Stocksund- Danderyd

  10. Sales!- Stockholm


Mer beskrivning

Account Manager New Business Sthlm - internt till Maxkompetens I Stockholm
Maxkompetens Sverige AB Dina arbetsuppgifter Till vårt nystartade affärsområde New Business Sthlm söker vi nu dig som på egen hand har förmågan, drivet och viljan att arbeta upp din egen kundkrets. Till ditt förfogande står hela vår organisation för att hjälpa till med att prospektera din egen marknad, bearbeta denna utifrån identifierade affärsmöjligheter och därefter göra avslut. Som Account Manager New Business Sthlm jobbar du med försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Du har daglig kontakt med främst nya och kunder och ditt arbete handlar om att identifiera, skapa och utveckla kundrelationer samt finna kundanpassade lösningar. I ditt arbete ingår mötesbokning, canvasbesök, genomförande av kundmöten, offert- och avtalsskrivning samt rapportering. Du kommer jobba i ett mindre team tillsammans med andra account managers och rekryterare för att kontoret skall nå utsatta mål enligt budget. Vi ger dig utmaningen att avancera och få utökat ansvar vad gäller kundrelationer, exempelvis storkunder, eller att gå vidare till ledande befattningar. Tjänsten är i dagsläget ett tidsbegränsat vikariat till och med sommaren 2014 men vår ambition är att du ska kunna utvecklas med oss och övergå till en fast anställning. Vi som jobbar på Maxkompetens är ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare med glimten i ögat. Du kommer att rapportera direkt till försäljningschef Sverige. Din arbetsplats kommer att vara belägen i fräscha lokaler i centrala Stockholm och du får även tillgång till poolbil. Din profil Vi söker dig som tycker att försäljning är det bästa som finns. Du brinner för nöjda kunder och får en kick av perfekta avslut. Du har en glädje, ett driv och en stor vilja i ditt arbete samtidigt som du har uthålligheten att komma igen vid tillfälliga motgångar. Tidigare erfarenhet från försäljning inom bemanningsbranschen eller B2B är meriterande men inte ett krav. Stor vikt läggs istället vid dina personliga egenskaper och främst din vilja att lyckas. Du har lätt för att ta kontakt och utveckla nya, långvariga relationer. Du är ambitiös, drivs av resultatmål och trivs i ett högt arbetstempo. Som kollega är du lättsam, flexibel och kunnig samtidigt som du bidrar med energi till gruppen. B-körkort är ett krav Omfattning: Heltid Arbetsplats: Stockholm Start: augusti/september 2013 Anställningsform: Tidsbegränsat vikariat till sommaren 2014 med chans till tillsvidareanställning Lön: Fast lön + provision Maxkompetens står för trygghet, enkelhet och service. Det innebär att vi etablerar nära kontakt med våra uppdragsgivare för att förstå deras behov. Vill du bli en del av vårt Account Managers- team? Sök redan idag, urval sker löpande! Om oss Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Företag: Maxkompetens
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager New Business Sthlm - internt till Maxkompetens I Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager New Business Sthlm - internt till Maxkompetens I Stockholm

Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1 em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familj på Lidingö med tre barn (5, 7 & 9 år) önskar hjälp med barnpassning ca en dag i veckan mellan ca 14.30-18 (ibland kan det bli längre). Dagen kan vara flexibel. Familjen söker en lekfull och intiativrik person. Fördel med körkort, start mitten av augusti månad. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1 em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1 em/v

Kundservicemedarbetare - visstidsanställning på AMF
Amendo AB Om företaget AMF är pensionsbolaget med enkla och trygga tjänstepensionslösningar med hög avkastning till låg kostnad. AMF förvaltar cirka 426 miljarder kronor (2013-03-31) i aktier, fastigheter och räntebärande papper åt cirka 3,8 miljoner sparare. AMF är ett av Sveriges ledande pensionsbolag och en av de största ägarna på Stockholmsbörsen. AMF har bara ett kontor och cirka 340 medarbetare. AMF är ett livförsäkringsaktiebolag som till lika delar ägs av LO och Svenskt Näringsliv. Bolaget drivs enligt ömsesidiga principer, vilket betyder att AMFs vinster i sin helhet tillfaller spararna. AMF arbetar med fokus på tjänstepensioner på både individ- och företagsmarknaden. Samtliga produkter erbjuds antingen som traditionell försäkring eller som fondförsäkring. AMF Fonder AB erbjuder även fondsparande utan koppling till pension. Arbetsbeskrivning Kundservice är den avdelning inom AMF som ansvarar för alla bolagets kontakter med slutkund inom områdena tjänstepension och privat pensionssparande. De huvudsakliga kanalerna för dessa kontakter är via telefon, e-post, chat och brev samt vår hemsida. Vi söker nu fyra nya medarbetare för en visstidsanställning hos AMF i ca 11 månader. Som kundservicemedarbetare är dina arbetsuppgifter att via telefon, e-post och chat informera om, samt sälja våra produkter. Ett genuint intresse för människor och av att ha kundkontakter är en förutsättning. I mötet med kund är det viktigt att inge förtroende och ha förmåga att ge en kvalificerad och korrekt information på ett lättförståeligt sätt. Kvalifikationer och egenskaper Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundtjänstarbete sedan tidigare och det är mycket meriterande om du har utbildning inom tjänstepension, fondsparande, privat pensionssparande eller ekonomi. Du ska ha goda kunskaper i svenska språket och ha lätt för att lära. Du är flexibel, har en god samarbetsförmåga och brinner för att ge god service. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar vi med Amendo Talents och rekryteringskonsult Magnus Holmqvist tel. 08-662 16 24 magnus.holmqvist@amendo.se. Fackliga representanter är för FTF, Ingela Mellberg, och för Saco, Carina Blomberg. Tjänsterna söker du via www.amendo.se omgående då tjänsterna avser att starta 5/8.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare - visstidsanställning på AMF jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare - visstidsanställning på AMF

Ekonomiassistent till Norstedts Förlagsgrupp
  Norstedts Förlagsgrupp grundades 1823 och är Sveriges äldsta förlag, med ambitionen att också vara det modernaste. Norstedts Förlagsgrupp utgivning omfattar skönlitteratur och fakta under förlaget Norstedts och utgivning till barn och ungdom under varumärket Rabén & Sjögren. Norstedts Förlagsgrupp ingår i KF Media, ett helägt dotterbolag till Kooperativa Förbundet (KF). Där ingår även Akademibokhandeln, Bokus och böcker inom Coop. KF Media har ca 560 medarbetare och omsätter ca 2 miljarder kr (2011). Ekonomiassistent med inriktning Kundreskontra Norstedts söker nu en Ekonomiassistent till en nybildad funktion inom Ekonomiavdelningen. Som Ekonomiassistent är du ansvarig för Kundreskontran och har löpande kontakt med kundtjänst som hanterar faktureringen. Du är även back-up för din kollega som ansvarar för Leverantörsreskontran. Du rapporterar till Redovisningschefen och har ytterligare en ekonomiassistent och en Redovisningsekonom som kollegor i teamet. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat: • Säkerställa att kundreskontrainbetalningar bokförs korrekt och att påminnelser mot kunder hanteras snabbt och effektivt tillsammans med företagets inkassobolag • Mycket kundkontakt, främst per telefon, gällande frågor kring betalningar • Visst utredningsarbete då felaktigheter uppstår • Manuell bokning av försäljning för bokklubbar och Kartbutiken • Värdering utländsk valuta i kundreskontra • Intrastat och periodisk sammanställning till myndigheter • Avstämning av kundreskontran med tillhörande likvidkonton Din bakgrund Du kommer att vara med och utveckla och förbättra rutiner och processer inom kundreskontran för denna nya avdelning. Därför söker vi dig som arbetat med liknande uppgifter i minst 2-3 år. Du är gymnasieekonom och trivs med att arbeta i en snabb och föränderlig miljö där du får ta stort eget ansvar. Du är nyfiken vetgirig, och tycker om att lära dig nya system. Som person är du mycket noggrann och arbetar effektivt även under press. Att hålla deadlines är något som kommer naturligt för dig. Du behärskar såväl svenska och engelska i tal och skrift. Norstedts Förlagsgrupp erbjuder På Norstedts Förlagsgrupp får du arbeta i en anrik och kreativ miljö tillsammans med människor som är mycket hängivna sitt arbete. Du får vara med och påverka och bygga upp den nya ekonomifunktionen. Vi finns i det vackra Norstedtshuset på Riddarholmen vid Norrström. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Ann-Christine Stafwerfeldt på telefon 076-000 1872. Du är även välkommen att kontakta facklig företrädare för Norstedts Förlagsgrupp AB, Eva Josefsson, Unionen, på telefon 010-744 21 76. Observera att vi intervjuer sker löpande, varför vi ser fram emot att få din ansökan via www.wise.se/jobb så snart som möjligt, dock senast 2013-07-31. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals AB – kvalificerad bemanning och rekrytering – http://www.wise.se/ – Stockholm – Göteborg – Malmö – växel 08-555 29000
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till Norstedts Förlagsgrupp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till Norstedts Förlagsgrupp

Assistent till 46-årig kvinna, i Täby. Sommarjobb!
Nordström Assistans har sedan 1998 bedrivit personlig assistans med fokus på kunden och deras situation. Utifrån de möjligheter LSS erbjuder vi en rättvis personlig assistans. Vi har kunder i hela landet och finns idag lokalt i Stockholm, Malmö och Gällivare. Jag är en 46-årig kvinna i mina bästa år som älskar att njuta av vad livet har att ge. Jag älskar att shoppa, åker till Täby Centrum så ofta jag kan. Jag tycker även om att spela sällskapsspel, fika, matlagning och inredning. Jag sitter i en manuell rullstol och behöver därför hjälp med matlagning, vardagliga förflyttningar (med golvlyft), städning och personlig hygien. Är det fint väder sitter jag gärna ute och bara njuter av solen. Vissa dagar är jag, på grund av min sjukdom, väldigt trött och svag och håller mig då hemma och vilar.   Jag ser gärna att du som söker är en glad och positiv tjej/kvinna över 20 år och som delar några av mina intressen. Dock så är flytande svenska ett krav. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av personlig assistans och vi tycker att det är viktigt att du är ödmjuk, noggrann och arbetsvillig.     Arbetspassen ligger på både dagtid, kvällstid, vaken natt, samt helg. Tjänsten är främst ett sommarvikariat, med arbetspass främst i juli och augusti. Deltid. Tillsättning omgående! Så skicka in din ansökan snarast.    Individuell lönesättning. Timlön. Kollektivavtal finns.
Företag: Nordström Assistans AB
Ort: Täby
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till 46-årig kvinna, i Täby. Sommarjobb! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till 46-årig kvinna, i Täby. Sommarjobb!

Personaladministratör till KTH, SCI-Skolan, Fysikadministrationen
KTH svarar för en tredjedel av Sveriges kapacitet av teknisk forskning och ingenjörsutbildning på högskolenivå. Utbildningen och forskningen täcker ett brett område – från naturvetenskap till alla grenar inom tekniken samt arkitektur, industriell ekonomi och samhällsplanering. Totalt finns vid KTH mer än 12600 studenter på grundnivå och avancerad nivå och över 1800 forskarstuderande. KTH har nästan 4800 anställda. Skolan för teknikvetenskap bedriver frontlinjeforskning inom ett brett fält, från forskning inom grundläggande ämnen som fysik och matematik, till teknisk mekanik med tillämpningar inom bland annat flygteknik och fordonsteknik. Vi driver och utvecklar civilingenjörsutbildningarna Teknisk Fysik och Farkostteknik, kandidatprogrammet SIMTEK (simuleringsteknik och virtuell design), liksom utbildningsprogrammet Öppen ingång och ett flertal masterprogram. Tjänsten är placerad vid den gemensamma fysikadministrationen inom SCI-skolan, KTH. Du kommer att tillhöra Fysiks administrativa avdelning som består av 11 personer som arbetar med frågor som rör ekonomi, personal, registratur/ arkiv, inköp/ upphandling samt utbildningsadministration. Avdelningen servar ca 220 anställda inom de tre fysikinstitutionerna. ARBETSUPPGIFTER I rollen som personalhandläggare kommer du att tillsammans med en kollega vara den som tar hand om institutionernas personalärenden. Mycket av din tid kommer att spenderas på kontakter med personalen via besök, mail och telefon. Du rapporterar till Gruppchefen för Fysikadministrationen. Huvudsakliga ansvarsområden: • Handläggning av anställningsavtal, ansökan till forskarstudier, reseräkningar, stipendier och övriga personalärenden exvis semestrar föräldraledigheter och sjukanmälan samt arvoden till svenska och utländska gäster • Stödfunktion och expert i HR-frågor för chefer och medarbetare • Tolka regelverket inom arbetsrätten • Kontakter med olika myndigheter såsom Skatteverket, Migrationsverket, Försäkringskassan och Kammarkollegiet KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen inom personalområdet, alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Du bör ha något års erfarenhet av personalarbete, och det är meriterande om erfarenheten kommer från högskolevärden eller det statliga området. Vidare är det meriterande med kunskaper i HR+. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Båda språken behövs då tjänsten har många internationella kontakter men också kontakt med svenska myndigheter och mycket dokumentation som är på svenska. Övriga önskvärda kvalifikationer Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du är självgående och noggrann och har god förmåga att ta egna initiativ samt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är också kommunikativ, serviceinriktad och har lätt att samarbeta med andra. Du gillar att utveckla och förbättra arbetsrutiner och tänka strategiskt.
Företag: Kungliga Tekniska Högskolan , KTH Teknikvetenskap
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Personaladministratör till KTH, SCI-Skolan, Fysikadministrationen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personaladministratör till KTH, SCI-Skolan, Fysikadministrationen

So/En-lärare årkurs 6-9
Falkbergsskolan ligger centralt i Tullinge i Botkyrka kommun. Skolan har till höst 400 elever i årskurs 6-9 och är en skola att trivas och utvecklas i för såväl anställda som för elever. Vår vision är: Falkbergsskolan ska vara den bästa skolan för våra elever, alla elever skall ges möjligheter att nå så långt som möjligt. Falkbergsskolan skall ligga i framkant vad gäller IT och pedagogisk utveckling. Skolan är just nu i en positiv utveckling, många elever söker till skolan och vi behöver därför rekrytera fler medarbetare. Vi har en positiv anda på skolan med höga resultat och hög trivsel hos både elever och personal. ARBETSUPPGIFTER Vi söker So/En-lärare med behörighet att undervisa i årskurs 6-9. Förutom undervisning i engelska och so-ämnena ingår mentorskap för ett antal elever, en merit är om du även är behörig i andra ämnen. Falkbergsskolan är en så kallad ”1-1-skola”, dvs eleverna har varsin bärbar dator, vilket innebär att man som lärare har ytterligare ett verktyg till sin hjälp och förväntas utveckla och förändra undervisningen på ett kreativt och nytänkande sätt. KVALIFIKATIONER Vi förväntar oss att du: *har relevant utbildning *har goda ledaregenskaper *har god samarbetsförmåga och förmåga att vara flexibel *har ett intresse för ungdomar och deras utveckling *har intresse och förmåga att utveckla och förändra En/So-undervisningen *har en positiv syn på livet
Företag: Botkyrka kommun, Falkbergsskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga So/En-lärare årkurs 6-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: So/En-lärare årkurs 6-9

ERFAREN KOCK
Eddis Bar AB är en restaurng/bar och lunchservering med svensk husmanskost. Vi söker nu en KOCK med erfarenhet av att laga svensk husmanskost. För att allt skall fungera smidigt i köket behöver du minst 3 års erfarenhet som kock och goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, eftersom du kommer att utarbeta och skriva menyer och göra beställningar.
Företag: Eddis Bar AB
Ort: Nacka
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga ERFAREN KOCK jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ERFAREN KOCK

Barnflicka till familj i Stocksund
Beskrivning av arbetsuppgifter: Vi är en familj som består av Mamma Cattis och Pappa Johan sam tre glada och lagom livliga killar (5, 6 och 8 år). Vi söker en barnflicka ("allt i allo") som kan underlätta vår vardag och ersätta vår uppskattade barnflicka som fått jobb på annan ort. Vi söker dig som tycker att det är kul att "hugga i" med lite av varje. I huvudsak består arbetet dels i att ta hand om barnen på olika sätt. Max som är 8 år och Paul som är 6 år går i skolan, Tim som är 5 går på dagis. Vi behöver hjälp att lämna 1-2 dagar per vecka samt hämta 2-3 dagar per vecka då du också lagar familjens middag och ev hjälper till att köra till någon av barnens alla aktiviteteter. Det är gångavstånd till skola och dagis (Max går själv) men vi försöker ofta lösa det så det finns en bil hemma som du kan använda. Utöver det ingår det 1-2 kvällar per vecka. Utöver lek och barnpassning ingår annan form av avlastning och hjälp med diverse hushållssysslor; t.ex. att hålla allmän ordning och reda i hemmet, städa, hänga tvätt, stryka, bädda sängar, åka och handla, laga mat, plocka undan, köra till återvinningen etc. Rent allmänt gillar vi ordning och reda, så vi vill att du också är mycket ordningsam. För dig är det självklart att ställa/lägga saker på sin rätta plats och i övrigt själv se vad som kan och behöver göras och du tar egna initiativ! Veckorna ser ofta likadana ut även om arbetsinnehållet varierar från dag till dag beroende på allas scheman och andra omständigheter. Arbetstiden är 25-30 timmar per vecka. Vi vill att du kan stanna en längre tid, gärna till midsommar 2013. Det viktigaste är personkemin med barnen och att du har de personliga egenskaper som vi söker! Utöver ordningssinnet och att du är självgående och inte behöver detaljinstrueras, vill vi att du är familjekär och har ett genuint intresse i barn, att du är glad och trygg i dig själv, ärlig, ansvarsfull, tolerant och positiv i ditt förhållningssätt till andra, inte minst i förhållande till barnen. Vi vill också att du är flexibel, påhittig och har en hög energinivå. Att du har ett B körkort är ett absout krav. Med dessa egenskaper tror vi att förutsättningarna för att trivas hos oss och med barnen är bäst! Vi bor i villa nära vattnet i Stocksund som ligger 9km från Stockholm City. Det finns bra kommunikationer. Du får tillgång till eget rum i en egen del av huset med egen dusch och toalett. TV, dvd och trådlöst bredband finns självklart i rummet. Du har även en egen köksdel utanför ditt rum där du lagar frukost och lunch. Middag är du välkommen att äta med oss eller så ställer vi in en tallrik i din kyl. Vi har även stairmaster och träningscykel som du är välkommen att använda. Om du tycker om att springa finns det fina möjligheter runt i Stocksund. Arbetet går bra att förena studier på Universitetet som ligger nära. Det finns många familjer runt i området som har barnflickor från både Sverige och från utlandet så det är lätt att hitta kompisar. Skriv ett mail till oss e-mail: catharina.ljungberg@microsoft.com där du berättar om dig själv, dina framtidsplaner och vad du har gjort hittills! Intresset i barn hoppas vi att du kan visa t.ex. genom att du tidigare arbetat som barnflicka, på dagis eller tagit hand om småsyskon. Skicka gärna med ett foto! Lägg även med två referenser som vi kan kontakta.
Företag: Familjen Ljungberg
Ort: Danderyd
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Barnflicka till familj i Stocksund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnflicka till familj i Stocksund

Sales!
Nu söker vi förstärkning till vår säljavdelning på IdHAIR sweden! Vi söker en säljare till området Stockholm, Mälardalen, Uppland, Östra Sverige. Vi söker dig som är: - Driven - Branschvan - Tävlingsinriktad - Ny sökande - Duktig på att skapa långsiktiga relationer - Van att arbeta självständigt med frihet under ansvar Uppfyller du detta? Då ska du kontakta oss idag på info@brushhaircompany.com med bifogat CV. Frågor kan besvaras per tfn. 026-455 02 01eller 040-40 06 50 och tala med Håkan Silvefjord. IdHAIR skapar framtid, med en ny hårvårds styling serie banar vi nya vägar inom frisöryrket. IdHAIR sweden är idag en heltäckande leverantör inom frisörbranschen, med ledord som kunskap, insikt & glädje. IdHAIR A/S omsätter idag över 250 miljoner i Skandinavien.
Företag: Brush haircompany AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Sales! jobb, Sales! Stockholm, Sales! Brush haircompany AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales!


Sök lediga jobb Söker säljare, Sommarjobb_Extrajobb_Heltidsjobb?

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se