Sønderborg jobb - lediga jobb

Sønderborg jobb Sønderborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sønderborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sønderborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Mjukvarutestare inom autonoma uppkopplade fordon- Göteborg

  2. Butiksmedarbetare till spel- och postombud- Borås

  3. Personalutbildare till kompetenscenter Göteborg- Göteborg

  4. IT-tekniker till stort IT-konsultbolag- Göteborg

  5. Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center- Göteborg

  6. Medarbetare (kväll vardag)- Göteborg

  7. Medarbetare dagtid vardagar- Göteborg

  8. Medarbetare (natt)- Göteborg

  9. Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag- Göteborg

  10. Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan- Trollhättan


Mer beskrivning

Mjukvarutestare inom autonoma uppkopplade fordon
Vi söker dig som vill arbeta som testingenjör av aktiva säkerhetsfunktioner i bil, inom ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) och autonom parkering. I denna tjänst kommer du arbeta med test och verifiering av mjukvara för autonoma funktioner, integrationstest och diagnostik på ECU:er (Electronic Control Unit). Vi arbetar även inom flera olika system och funktionsområden som exempelvis connectivity, autonoma fordon och elektrisk drivlina. I tjänsten ingår: - Planera, utföra och analysera testningen. - Integrationtestning av aktiva säkerhetssystem, både i rigg- & bilmiljö. - Dokumentation och sammanställa testrapporter. - Utveckla och förbättra test- och analysmetoder. - Dialog med både interna och externa kunder. - Spännande expeditioner förekommer i uppdraget. Tjänsten kommer tillsättas snarast och vi kommer intervjua kandidater löpande. ________________________________________ Välkommen till HRM EDAG Engineering AB! Vi på HRM EDAG Engineering växer och vi söker nu mjukvarutestare för uppdrag inom autonoma uppkopplade fordon. Vi har just nu intressanta uppdrag både för dig som är en erfaren testare men också för dig med mindre erfarenhet. Vi erbjuder möjlighet att växa i din kompetens samt påverka din framtid. Vi på HRM EDAG värderar de mjuka värdena högt, självklart ska vi trivas på jobbet och att ha kul tillsammans! Vi söker i första hand dig som har minst två års erfarenhet av arbete med test av mjukvara, erfarenhet av att jobba med fordonsindustrin är starkt meriterande men inget krav. För att lyckas i rollen tror vi att du du har följande profil: • Eftergymnasial utbildning inom datateknik, elekronik, mekatronik eller liknande. • God förståelse för testmetodik för elektronik och system, gärna ifrån automotive. • Erfarenhet av testverktyg som CANalyzer, CANoe eller liknande. • Erfarenhet av arbete med riggar HIL och SIL • Kunskaper i något av Matlab, Simulink, Dspace, JIRA, C, C ++, Python. • Är du van att jobba enligt ISTQB eller är certifierad är det meriterande. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Som person trivs du i en självgående och serviceinriktad roll då du kommer arbeta med våra kunder. Vidare tror vi att du har en noggrann och flexibel personlighet för att möta våra kunders krav. Tjänsten kräver körkort B. Vi tar emot din ansökan via mail till career@hrmedag.se , märk din ansökan med 2018011. Frågor tas emot av Manager Electronics & Software, Mattias Hektor på 070-2510598. Varmt välkommen med din ansökan! HRM EDAG arbetar med aktiva val av rekryteringsmetod och annonskanaler. Vi ber därför att inte bli kontaktade av säljare inom dessa områden. HRM EDAG är ett teknikdrivet företag. Vår specialistkompetens finns inom fordonsutveckling där vi erbjuder våra kunder konsulter inom inbyggda system, IT och mekanik. Vi är både stora och små samtidigt. Globalt är vi ca 8300 medarbetare och detta ger enorma möjligheter till intressanta uppdrag och projekt. Lokalt i Göteborg är vi ca 170 medarbetare . Vi fortsätter att växa, samtidigt som vi strävar efter att behålla den familjära känslan med det större företagets möjligheter. Vi på HRM EDAG värderar de mjuka värdena högt, självklart ska vi trivas på jobbet och att ha kul tillsammans! Som konsult på HRM EDAG får du inte bara möjligheten till spännande och utvecklande uppdrag hos tekniskt ledande kunder, utan även möjlighet att knyta många kontakter internt och umgås med dina kollegor genom våra gemensamma konsultaktiviteter.
Företag: HRM EDAG Engineering AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 06-01
Sök fler jobb liknande: lediga Mjukvarutestare inom autonoma uppkopplade fordon jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mjukvarutestare inom autonoma uppkopplade fordon

Butiksmedarbetare till spel- och postombud
Du kommer att arbeta i kassa, samtidigt som du hanterar paket för Postnord, Schenker och DHL. Vi säljer också spel för ATG och Svenska Spel. Du kommer att vara vårt ansikte utåt, så trevligt bemötande och en positiv personlighet går framför erfarenhet och utbildning. Har du jobbat med liknande tidigare är detta självklart meriterande, men inget krav. Internutbildningar måste genomföras innan anställning (via nätet). Post- och Spelbutik på Byttorp i Borås. Vi har även ett sedvanligt kioksortiment.
Företag: Harry Florells På Byttorp AB
Ort: Borås
Publicerad : 06-01
Sök fler jobb liknande: lediga Butiksmedarbetare till spel- och postombud jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butiksmedarbetare till spel- och postombud

Personalutbildare till kompetenscenter Göteborg
Kriminalvården är en del av rättsväsendet och vi har ansvar för fängelser, frivård och häkten. Vi arbetar för att göra samhället säkrare och tryggare. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättsäkerhet. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Kriminalvården är en del av rättsväsendet och vi har ansvar för fängelser, frivård, häkte och NTE. Vi arbetar för att göra samhället säkrare och tryggare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Kompetensförsörjningsenheten är en del av HR-avdelningen vid Huvudkontoret och har i uppgift att ansvara för myndighetens strategiska kompetensförsörjning vilket innebär att vi strukturerat arbetar för att attrahera rätt medarbetare till rätt uppgift, kvalitetssäkrar rekryteringsprocess och ger möjligheter för utveckling på organisations- och individnivå. Enheten ansvarar för att utarbeta och utveckla kursplaner för de myndighetsgemensamma personalutbildningarna samt att genomföra och, genom uppföljning, kvalitetssäkra utbildningarna. Kompetensförsörjningsenheten skall även kvalitetssäkra och utveckla myndighetens långsiktiga modell för personalens lärande och utbildning, planera för kompetensutveckling samt utarbeta, planera,genomföra och följa upp alla personalutbildningar inom enhetens ansvarsområde. Utbildningsverksamheten genomförs vid Kompetensförsörjningsenhetens sex Kompetenscenter. ARBETSUPPGIFTER Som personalutbildare ansvarar du under chefen för Kompetenscenter för att förmedla Kriminalvårdens uppdrag, mål, vision och värdegrund. I uppdraget ingår att föreläsa, planera och leda övningar och seminarier samt handleda enskilda kursdeltagare och basgrupper. Som personalutbildare är du arbetsgivarens representant och ska bedöma och betygsätta kursdeltagare. Du ska samarbeta med såväl kollegor som interna och externa samarbetspartners. Uppföljning, utvärdering och dokumentation är en väsentlig del av arbetet. Som personalutbildare bidrar du aktivt med perspektiv, erfarenheter och bedömningar i uppföljning och revidering av utbildningar och även enskilda delmoment. Olika funktionsuppdrag förekommer som kursledare, schemaläggare, konflikthanteringsinstruktör med flera. KVALIFIKATIONER Du har relevant högskoleutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig. Vi förutsätter att du har pedagogisk kompetens och väl vitsordad erfarenhet från arbete i Kriminalvården. Du har genomfört Kriminalvårdens grundutbildning. Du är positiv, trygg och lyhörd, har lätt att kommunicera med din omgivning och att skapa goda relationer såväl internt som externt. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Personliga egenskaper som bedöms viktiga är självkännedom, mognad, beslutsamhet och engagemang samt förmåga att inspirera och motivera andra. Du kommunicerar tydligt och främjar ett stabilt och förtroendeskapande arbetsklimat. Vi söker dig med god analys- och omdömesförmåga och kreativitet som främjar utveckling och nytänkande. Du ska vidare ha förmåga att arbeta metodiskt, kunna planera och ha god samarbetsförmåga. Du trivs med att arbeta i ett tidvis högt tempo med ett brett uppdrag och kan leverera resultat med hög kvalitet. Du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Ditt förhållningssätt bidrar till att alla blir likvärdigt bemötta. Som personalutbildare är du en god förebild för kollegor i organisationen och känner dig förtrogen med arbetsgivaransvaret som ingår i rollen. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Provanställning kan komma att tillämpas. Säkerhetskontroll kommer att föregå beslut om anställning. Kriminalvården tillämpar rökfri arbetstid. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.
Företag: Kriminalvården
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Personalutbildare till kompetenscenter Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personalutbildare till kompetenscenter Göteborg

IT-tekniker till stort IT-konsultbolag
Talangjägarna söker för kunds räkning en IT-tekniker. Vår kund är ett stort konsultbolag som är ledande inom IT-infrastruktur. Tjänsten är placerad i Göteborg. Arbetsuppgifter Som IT-tekniker är dina arbetsuppgifter varierande, du tar emot samtal/mail från användare och hjälper till med felsökning. Du förväntas lösa problem inom både hård- och mjukvara. Du agerar första- och andralinjesupport, du jobbar även onsite/ute hos användarna. Du kommer att få mycket hjälp och stöd av dina kollegor, det finns stora möjligheter till utveckling Din profil Du som söker detta jobb har ett stort intresse för IT och vill stödja användare med IT-problem. Vi tror att du har en IT-utbildning alternativt bred kunskap och erfarenhet inom IT. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en helpdesk eller liknande. Du har väldigt god kommunikation- och samarbetsförmåga, ditt arbete består av mycket kontakt med användare och ett dynamiskt samarbete med dina kollegor. Vi tror att du har mycket goda kunskaper i Windows operativsystem (klient och server), grundläggande kunskap i TCP/IP, Microsoft Office samt Active Directory. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska Start: Omgående Plats: Göteborg Arbetstider: 40h arbetsvecka, kontorstider Lön: Individuell lönesättning Om vi inte kontaktat dig inom två veckor från det att du skickade in din ansökan har vi valt att gå vidare med andra kandidater för denna tjänst Vid frågor, kontakta Erik Isberg på erik.isberg@talangjagarna.se
Företag: Talangjägarna AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-tekniker till stort IT-konsultbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-tekniker till stort IT-konsultbolag

Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center
Vid institutionen för Teknikens ekonomi och organisation bedrivs framstående forskning och undervisning inom bland annat logistik, innovation, entreprenörskap, marknadsföring, kvalitetsutveckling och livscykelanalys. Institutionen har sex forskningsavdelningar, en avdelning för verksamhetsstöd samt fyra centra. Verksamheten är kopplad till flera av Chalmers styrkeområden. Information om Swedish Life Cycle Center Swedish Life Cycle Center är ett nationellt kompetenscentrum för livscykeltänkande inom industri och övrigt samhälle. Chalmers är värduniversitet för centrat, som har sin fysiska tillhörighet på institutionen för Teknikens ekonomi och organisation. Inom centrat samarbetar forskare med beslutsfattare från industri och myndigheter över sektorsgränser med det gemensamma målet att öka produkters och tjänsters miljöprestanda, öka resurseffektiviteten samt att driva på utvecklingen till ett mer hållbart konsumtions- och produktionsmönster. Fokus för verksamheten ligger på livscykelperspektivet och hur denna kunskap kan omsättas i beslutsprocesser inom industri och övrigt samhälle. Mer information om verksamheten finns på www.lifecyclecenter.se. Beskrivning av tjänsten Centrat söker nu en vikarierande projektledare som tillsammans med centrats föreståndare med team ska leda och utveckla verksamheten genom nära samverkan med existerande och potentiella samarbetspartners, finansiärer och andra avnämare. De flesta uppgifter sker genom projektform och kommer att behöva avslutas under 2018. I tjänsten ingår bland annat följande arbetsuppgifter för 2018: - Sprida kunskap och medvetenhet om centrat och dess resultat nationellt och internationellt - Administrera verksamheten och ge support till föreståndare och kommunikatör - Bevaka utvecklingen inom området - Initiera, följa upp och stötta forskningsprojekt, strategiska projekt - Arrangera seminarier, workshops samt planera, facilitera och efterbearbeta möten - Driva arbetsgrupper och nätverk Anställningsform Tidsbegränsad anställning på heltid, tom 1 mars 2019  Kvalifikationer - Intresse och engagemang för hållbar utveckling - Högskoleutbildning inom relevant område - Erfarenhet av skriftlig och muntlig kommunikation (både engelska och svenska) - Kunskap om livscykelperspektivet - Erfarenhet av att facilitera och leda möten - Erfarenhet av ledning av möten, workshops och/eller konferenser - Har arbetat med komplexa frågeställningar i grupp och anser att det är både intressant och inspirerande Du har kännedom om livscykelperspektivet, med begrepp såsom, livscykelanalyser, livscykeltänkande och life cycle management. Du har kunskap och erfarenhet av samverkan, då en viktig del i arbetet handlar om att facilitera och koordinera samarbetet samt kommunicera projektresultat och verksamhetsidé till en bred målgrupp av forskare, näringslivs- och myndighetsrepresentanter. Meriterande för tjänsten: - Eget nätverk inom livscykelområdet - Vana att arbeta i wordpress, Apsis och InDesign Som person är du driven, inspirerande, öppen och trivs i sociala sammanhang. Du är en god lyssnare och klarar också av att driva och facilitera diversifierade grupper och processer framåt i form av projektmöten och seminarier med syfte att skapa samverkan och lyfta och engagera andra personer och organisationer. Du tycker det är roligt att jobba i grupp samt att lösa frågeställningar på egen hand. Du har lätt för att initiera och avsluta både större och mindre projekt, samt ha flera pågående projekt och aktiviteter i rullning. Detta betyder att du i realiteten behöver kunna hantera diversifierade arbetsuppgifter, prioritera samt planera din tid.   Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Chalmers arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare. Jämställdhet och mångfald är viktiga grunder för all verksamhet på Chalmers. Ansökningsförfarande Ansökan ska vara märkt med Namn, Ref 20180228 och dokumenten sparas som PDF-filer enligt nedan: CV Personligt brev • 1-2 sidor Övrigt (valfritt): • Eventuella intyg, betyg etc. Referenser lämnas vid en eventuell intervju. Sista ansökningsdag: 14 juni Vid frågor, vänligen kontakta Föreståndare Carl Karheiding, Swedish Life Cycle Center Mail: carl.karheiding@chalmers.se  Telefon: 031 772 4964 *** Chalmers undanber sig alla erbjudanden om ytterligare jobbannonsering eller rekryteringsstöd i samband med denna rekrytering. ***
Företag: Chalmers Tekniska Högskola AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center

Medarbetare (kväll vardag)
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar att arbeta med likasinnade. Som medarbetare på Burger King är du företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett team med rotation mellan arbetsuppgifterna, vilket innebär att du kommer att få arbeta både i köket, matsalen och med att servera gäster. Vårt krav på dig är att du vara 16 år fyllda,ska kunna jobba kväll, ha servicekänsla och tycka det är kul att arbeta med människor. #welcometalent Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Kan du tillräckligt bra svenska för att kommunicera muntligt utan hinder? - Har du avslutat grundskolan samt fyllt 16 år? - Kan du jobba på vardagskvällar? - Arbetstiderna för detta jobb är kvällstid och du måste kunna ta dig till och från jobbet på obekväma tider. Kan du göra det?
Företag: Burger King
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare (kväll vardag) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare (kväll vardag)

Medarbetare dagtid vardagar
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar att arbeta med likasinnade. Som medarbetare på Burger King är du företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett team med rotation mellan arbetsuppgifterna, vilket innebär att du kommer att få arbeta både i köket, matsalen och med att servera gäster. Vårt krav på dig är att du ska ha servicekänsla och tycka det är kul att arbeta med människor samt kunna jobba dagtid på vardagar. #welcometalent Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Kan du tillräckligt bra svenska för att kommunicera muntligt utan hinder? - Har du avslutat grundskolan? - Har du ett flexibelt schema i skolan (om du går i skolan) och kan jobba minst 4 vardagar i veckan dagtid?
Företag: Burger King
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare dagtid vardagar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare dagtid vardagar

Medarbetare (natt)
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar att arbeta med likasinnade. Som medarbetare på Burger King är du företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett team med rotation mellan arbetsuppgifterna, vilket innebär att du kommer att få arbeta både i köket, matsalen och med att servera gäster. Vårt krav på dig är att du vara 18 år fyllda,ska kunna jobba natt, ha servicekänsla och tycka det är kul att arbeta med människor. #welcometalent Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Kan du tillräckligt bra svenska för att kommunicera muntligt utan hinder? - Har du avslutat grundskolan? - Arbetstiderna för detta jobb är sena kvällar och nätter och du måste kunna ta dig till och från jobbet på obekväma tider. Kan du göra det? - Är du 18 år gammal?
Företag: Burger King
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare (natt) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare (natt)

Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag
Har du ett brinnande intresse för test och verifiering? Är du redo att ta dig an utmaningar inom dagens snabbt utvecklande teknik? Då har vi tjänsten för dig! Åt kunds räkning söker vi nu en mjukvaruutvecklare med placering i Göteborg. Dina arbetsuppgifter Som mjukvaruutvecklare hos vår kund arbetar man som konsult ute hos slutkund med ett dagligt arbete inom inbyggda system. Projekten du kommer arbeta med varierar och kan vara allt mellan 6 månader – 2 år. Uppdragen är främst inom fordonsindustrin och du kommer arbeta med test och verifiering. Tillsammans med din konsultchef kommer ni skapa en individuell utvecklingsplan för dig som har fokus på långsiktighet samt kortsiktiga karriär mål. Utöver deras noggrannhet av work life balance erbjuder dom också hög kvalité av friskvård, vidare utveckling, karriärmöjligheter, dator, telefon och fantastiska kollegor. Om företaget Vår kund erbjuder kvalificerade konsulttjänster inom Engineering, Technology Trade och Management till högteknologiska kunder inom Energi, Medtech och Fordon. Vår kunds mål är att minska slutkunders kostnader och miljöpåverkan genom innovativa tekniska produkter. Slutkunderna utvecklar framtidens teknik för miljö- och teknisk hållbarhet. De står inför en intensiv period av nya projekt för att utveckla såväl processer som teknik. Du skall alltså skräddarsy en komplett lösning för kundens behov med hjälp av det produkterna som finns att tillgodose. Din profil Skallkrav: - Högskoleexamen inom mekatronik eller automation - Grundläggande kunskaper i C++ - Engelska i tal och skrift Meriterande: - Svenska i tal och skrift - Python, Javascript, Capl, C - Idrottsbakgrund - Erfarenhet av INCA - B-körkort Om oss Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Augusti Placering: Göteborg Omfattning: Heltid
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag

Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan
Vill du arbeta med rådgivning och försäljning på Apoteket - Sveriges mest hållbara företag? Välkommen till apoteket Etagehuset där jag, Marie-Louise Krantz, tillsammans med mina 6 medarbetare varje dag gör vårt bästa för att skapa en trevlig atmosfär och den bästa upplevelsen för våra kunder. Apoteket Etagehuset ligger i ett externt köpcentrum i det stora handelsområdet Överby, ca 10 minuters bilfärd utanför Trollhättans city. Det går också flera regelbundna bussturer hit. Apoteket är ett shoppingapotek från 2010, med ett brett egenvårdssortiment. Apoteket ingår också i en apoteksgrupp tillsammans med apoteket Svanen i Trollhättans centrum, och samarbetar tillsammans då vi delar apotekschef och säljledare. Öppettiderna är mån-fre 10-19, lördagar 10-17 samt söndagar 11-17. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid alternativt deltid och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Som farmaceutisk rådgivare hos oss på apoteket Etagehuset arbetar du i huvudsak med receptservice, professionell rådgivning och egenvårdsförsäljning. Du kommer, med dina farmaceutiska kompetenser och din affärsmässighet, att möta våra kunder och bidra till att stärka vår ställning på marknaden. Du erbjuds arbete i en stimulerande miljö och vi möter dagligen nya utmaningar och har roligt tillsammans. Du tar ansvar för både dina egna och gemensamma arbetsuppgifter och täcker upp för andra roller än dina egna vid behov. Du kommer att växla mellan olika arbetsuppgifter beroende på kundflödet under dagen.  Din profil Du är legitimerad receptarie eller apotekare med goda farmaceutiska kunskaper och ett genuint intresse av försäljning. Du ser som din främsta uppgift att ge professionell rådgivning och individuell service utifrån varje kunds behov. Du deltar aktivt för att utveckla verksamheten och för att apoteket ska nå uppställda mål.    Som person är du engagerad och kundinriktad, kan arbeta självständigt, gillar utmaningar och är positiv till förändringar. Du har god förmåga att kommunicera och samarbeta med såväl kunder som kollegor och ser dig som en viktig del av Apoteket AB. Du har ett stort intresse av hälsa, både din egen och andras. Du är en lagspelare med positiv grundsyn, ser möjligheter, tar initiativ och gillar att arbeta mot tydliga mål. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Vi erbjuder dig Apoteket har en unikt bred verksamhet där du som farmaceut har goda möjligheter att utvecklas och göra karriär. För att vi ska kunna bedriva en hållbar verksamhet och göra det enklare för kunden att må bra känns det viktigt för oss att satsa på din kompetensutveckling och din hälsa. Varje medarbetare har en egen kompetensutvecklingsplan, och utvecklingssamtal genomförs årligen. Vi tror nämligen att när du mår bra och är engagerad i ditt jobb har du också riktigt bra kundmöten. Via vår egen utbildningsenhet får du tillgång till ett omfattande utbildningsprogram med bland annat ett hundratal e-utbildningar och olika nätverksträffar. Som medarbetare i Apoteket får du ett årligt friskvårdsbidrag, tillgång till en lång rad rabatter och andra förmåner. Självklart har du tjänstepension och sjukförsäkring samt föräldralön utöver den från Försäkringskassan. Om Apoteket AB Vi gör det enklare att må bra!  Apoteket är Sveriges ledande apotekskedja med 3200 anställda och apotek över hela landet. Vi erbjuder ett brett sortiment av varor och tjänster inom läkemedel och hälsa till privatpersoner, företag och producenter inom vård och hälsa. Ett liv i hälsa är en vision som leder oss att skapa värde för kunder, medarbetare och för samhället i stort. De produkter och tjänster som vi erbjuder bidrar till ett hållbart samhälle genom att visa omtanke för människan och miljön. Vår ambition är att vara ett värdeskapande företag som tar hänsyn till mänskliga rättigheter, arbetsförhållanden, miljö och etiska frågor i hela värdekedjan. Alla erbjudanden om rekryterings- och ansökningshjälp i samband med denna rekrytering undanbedes!
Företag: Apoteket AB
Ort: Trollhättan
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan


Sök lediga jobb Sønderborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se