SCM Coordinator Korean speaking jobb - lediga jobb

SCM Coordinator  Korean speaking jobb SCM Coordinator Korean speaking jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: SCM Coordinator Korean speaking. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: SCM Coordinator Korean speaking. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Örbyskolan söker SO- lärare, åk 7-9- Stockholm

  2. Arbetsterapeut till REMEO Stockholm!- Stockholm

  3. Sjuksköterskor sökes till äldreboenden i Södertälje- Södertälje

  4. Vi söker en receptionist norr om stan- Stockholm

  5. Web Developer- Stockholm

  6. Kalkylator på EBAB- Stockholm

  7. Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd- Danderyd

  8. Arriva söker bussförare till Ekerö- Ekerö

  9. Produktionschef på EBAB- Stockholm

  10. Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby!- Upplands Väsby


Mer beskrivning

Örbyskolan söker SO- lärare, åk 7-9
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning I Stockholms stad finns drygt 140 grundskolor och knappt 30 gymnasieskolor med olika inriktningar. Hos oss hittar du nya utmaningar utan att behöva byta arbetsgivare. Med Stockholms stad som arbetsgivare gör skickliga lärare skillnad på riktigt. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: - Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov. - Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas. - Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande. - Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen. Örbyskolan är sedan hösten 2017 en F-9 skola med ca 660 elever. Skolan är belägen i ett trivsamt villaområde mellan Högdalens centrum och Älvsjö. Skolmiljön är lugn och trivsam och består såväl av äldre kulturminnesmärkta som nybyggda hus. Kommunikationerna är goda, bussförbindelse finns intill skolan. Läs mer på www.orbyskolan.stockholm.se . Arbetsbeskrivning Du ska undervisa årskurs 7-9 i SO-ämnena. I tjänsten ingår även uppdraget att vara mentor för en klass i årskurs 7-9. Kvalifikationer Vi söker en legitimerad lärare i alla fyra So-ämnena med behörighet i årskurs 7-9. Du är intresserad av att utveckla din egen profession och att driva utvecklingen i dina ämnen framåt. Du har goda ledaregenskaper och en förmåga att kommunicera och skapa positiva relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Vi ser gärna att du är drivande i kollegialt lärande och är van att arbeta ämnesöverskridande. Då vi på Örbyskolan kommit långt med programmering i alla årskurser ses det som meriterande om du har och kan visa att du jobbat med det. Övrigt Skolan kan erbjuda pedagogisk, avgiftsfri lunch. Friskvårdstimme och friskvårdsbidrag på 1000 kr per år. Tjänsten kommer tillsättas under förutsättning att skolan får ett ökat elevantal. Besked ges senast 8/6. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Örbyskolan söker SO- lärare, åk 7-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Örbyskolan söker SO- lärare, åk 7-9

Arbetsterapeut till REMEO Stockholm!
Är du arbetsterapeut och nyfiken på nya utmaningar?Vill du vara med och forma ett nytt vårdkoncept? Ta chansen och ansök redan idag! Sedan mer än 4 år erbjuder REMEO en vårdnivå som succesivt anpassas till patienter med behov av avancerad andningsvård och rehabilitering. Vi startar ifrån intensiv-/intermediärvård, gör en vårdplan, rehabiliterar till att slutligen facilitera återgång till hemmet eller annan vårdinrättning. REMEO tillhör en global organisation inom Linde Health Care.Här finns utvecklingsmöjligheter för dig som vill engagera dig internationellt, både kliniskt och akademiskt. Läs mer om företaget nedan. http://www.remeo.se/ http://www.linde-healthcare.se/ Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av Bedömning/träning av ADL samt handfunktion, kognitiv funktionsbedömning, hjälpmedelsutprovning, deltagande i vårdplanering och hembesök. Kvalifikationer - Legitimeradarbetsterapeut. - Minst tre års arbetserfarenhet inom slutenvård ellerneurologiska rehabiliteringsinsatser. Din profil Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, och fokus för oss är att du har en förståelse för patientens behov i en rehabiliteringsinriktad och värdig vårdprocess. Du har erfarenhet inom vidare planering av patienter, där du på ett engagerat och aktivt sätt deltar i en multiprofessionellt teambaserad vård som kräver hög flexibilitet- och samarbetsförmåga. Vidare ser vi attdu ärsjälvständig, nyfiken och har ett eget driv. Omfattning Tjänsten är en tillsvidareanställning hos REMEO Stockholm, heltid 100%. Arbetstid, dagtid. Ansökan Din ansökan ska bestå av CV, personligt brev och examinationsbevis för att vara komplett.Du ansöker genom att trycka på "Skicka ansökan" nedan. Urval och intervjuer sker löpande så ta chansen och ansök redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta Felicia Sommensjö Rekryteringsansvarig Medrek felicia.sommensjo@medrek.se 0709 921 029 Hör av dig redan idag för intresse!
Företag: Onrec AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsterapeut till REMEO Stockholm! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsterapeut till REMEO Stockholm!

Sjuksköterskor sökes till äldreboenden i Södertälje
Om företaget Vi söker sjuksköterskor till olika äldreboenden i Södertälje. Start snarast och under sommaren, ev. vidare under hösten, vi kan erbjuda både kortare och längre uppdrag. Vi söker dig som vill arbeta heltid-, deltid eller enstaka pass. Kontakta oss gärna för mer information. Din profil Du som söker är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. I övrigt är du trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Rekrytering sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Vi erbjuder: - Konkurrenskraftig lön - Trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar - Introduktion inför nya uppdrag - Friskvårdsbidrag - Rekryteringsbonus - Sommarbonus - Inbjudan till föreläsningar - Festligheter, biokvällar, pubkvällar, sommar- och julfester Om oss Klara är det nya namnet på Rent A Doctor and Nurse. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag. Det innebär bland annat att vi tillämpar kollektivavtal, att vi har ansvarsförsäkring, att vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och att vi har en fastställd jämställdhetsplan. Vi vill vara en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som sjuksköterska. Det betyder i klartext fungerande rutiner men också värme, gemenskap, kompetensutveckling och omtanke. Vården behöver vår kompetens – på flera sätt. Välkommen till oss på Klara!
Företag: Klara D AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor sökes till äldreboenden i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor sökes till äldreboenden i Södertälje

Vi söker en receptionist norr om stan
Jobbeskrivning Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Vi söker nu en driven, engagerad och positiv reception för kunds räkning till kontor i norrort, Upplands Väsby. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med start omgående. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot kunder & besökare, posthantering och tidsbokningshantering: inkommande och utgående samtal. Goda kunskaper i engelska är viktigt då mycke tinkommande samtal kommer från omvärden. Du ska även ha god administrationsvana för att kunna hjälpa HR avdelning samt beställa och attestera fakutror kring kontorsmaterial. Personlig profil: – självsäker & bestämd – driven & självständig, får gärna komma med egna förslag och initiativ – vill utvecklas med rollen – prestigelös – utåtriktad, social Kompetenskrav: – gymnasieutbildning eller motsvarande – god adminförmåga – goda kunskaper i svenska och engelska i tal – goda kunskaper i MS Office I tjänsten ska följande arbetsuppgifter kunna utföras: - ta emot besökare, bud & post - ge service till allmänhet och personal - telefonservice såsom växel och anknytningar - postsortering - registrering och avregistrering av besökare Meriterande kunskaper: - tidigare erfarenheter av liknande tjänst Start för denna tjänst är omgående Arbetstider: mån - fre kontorstider Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter. Vi ser fram emot din ansökan! Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en receptionist norr om stan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en receptionist norr om stan

Web Developer
We are looking for a Web Developer that wantsto help millions of small businesses all over the world succeed. Todaywe are 15+ web developers at iZettle and we want to become more!We love to explore new technologies! We have a passionate, open and friendly culture. We're constantly reviewing our work, learning from each other, and sharing our knowledge. Go where the people speak your language Together with your team, you will solve any problem. Meaning that you will choose the technologies, what and how to develop, maintain and where to host it. You will have frequent interaction with other teams, working with some of the best engineers. For us, it's crucial to have a mindset of constant progress. You will work with a life-changing product for small businesses all around the world, with hundreds of thousands of users. This, by helping our merchants to grow their business and therefore building a more democratic world. This means working with modern Javascript and state-of-the-art technologies, always in a way that will keep iZettle balanced and resilient. What we are working with: - Web developers at iZettle hold Javascript dear and we hope you are as passionate as we are. - Javascript in browser and Node. - TypeScript, Elm and Ruby. The latter is something we’re moving away from, but we still have some code in Ruby. - Frameworks and libraries such as React, Redux, MobX, RxJS, Express, Koa and ReactNative. We have two major web products; our public website and our Portal (logged in view). Currently we are looking for new colleagues for multiple teams. More importantly, we would love to know what you want to work with. We hire people. Not CVs. We believe you are not afraid of trying new things and stepping out of your comfort zone. You are triggered by learning, and native to the web platform, which means fluency in Javascript or other compile to Javascript languages. Small minds never helped small businesses. It takes originality and an open mind to start a small business. That’s why small minds have no place in ours. At iZettle, we celebrate the individuality of the people we work with, valuing the impact that diverse experiences, backgrounds, perspectives and ideas can have on our culture and the products we build. We’re proud to be an equal opportunities employer, a place where everyone can benefit from equal access to professional development and bring their whole personality to work. We’re iZettle. iZettle is on a mission to help small businesses succeed in a world of giants. Founded in Stockholm in 2010, we revolutionised mobile payments with the world’s first mini chip card reader and software for mobile devices. Today iZettle’s commerce platform for small businesses in Europe and Latin America provides tools to get paid, sell smarter and grow your business. We’re more than 500 employees of 45 different nationalities operating in 12 countries, and we’re recruiting the best and brightest from around the world to help us grow further. Bring your talent to our attention. Go on, hit apply and say hello! LI-POST
Företag: iZettle
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Web Developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Web Developer

Kalkylator på EBAB
EBAB rekryterar: Kalkylator Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 250 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fem bolag med verksamheter i Stockholm. Vill du arbeta i tidiga skeden med att ta fram kalkyler för några av Stockholms mest utmanande och stimulerande fastighetsprojekt. Är du en lösningsorienterad lagspelare som vill arbeta i ett framstående företag med möjlighet till personlig utveckling? Då kommer du att trivas hos oss! Som kalkylator hos oss får du ett självständigt och ansvarsfyllt arbete där du kommer att ingå i ett team med bred kompetens. Du kommer att erbjudas en roll med fokus på att skapa förutsättningar för kvalitet och lönsamhet i olika fastighetsprojekt. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att kostnadsberäkna olika typer av projekt och du kommer att ha nära kontakter med leverantörer och beställare. Vi hjälper även våra beställare med tekniska inventeringar och du kommer att ingå en grupp där vi tillsammans utvärderar och hittar lösningar på tekniska utmaningar och ekonomiska förutsättningar. Vår kalkylavdelning ingår i affärsområde Projektutveckling där du får möjlighet att få vara med att samverka och påverka i tidiga skeden. ERFARENHET, UTBILDNING OCH PERSON För att trivas hos oss i rollen som kalkylator är du självgående och noggrann samt gillar utmaningar där kreativitet och problemlösning är viktiga ingredienser. Du har en byggteknisk utbildning med tidigare erfarenhet från branschen där det är meriterande om du har tidigare vana av att arbeta med kalkyl. Du är dessutom en lagspelare med en affärsmässig och professionell inställning till ditt arbete. DIN UTVECKLING ÄR VÅR UTVECKLING Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet. En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare. ÄR DU REDO FÖR NÄSTA STEG? För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog på 070-931 23 64 eller veronica.warneskog@ebab.se Du kan även läsa mer om oss på www.ebab.se Vill du ansöka direkt bifoga din CV och fyll i formuläret. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen
Företag: EBAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kalkylator på EBAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kalkylator på EBAB

Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd
Om företaget Veterankraft är ett tjänste- och bemanningsföretag som hjälper privatpersoner och företag. Vi har ett trettiotal kontor över hela landet och till största delen drivs dessa lokalkontor av franchisetagare. Vi söker därför nu en Franchise Manager för att utveckla och leda vår franchisingverksamhet. Om tjänsten Som Franchise Manager ansvarar du för rekrytering, igångssättning, planering och hantering av franchisekontoren. Du kommer att ansvara för att utveckla nya franchisemöjligheter samt ansvara för franchisebudgeten. Arbetet innebär resor dels till de orter där vi önskar etablera oss samt till orter där vi har befintliga kontor, kontakt med presumtiva franchisetagare, utbildning och on-boarding, coachning och stöttning under etablerandet av de nya kontoren, samt att finnas till hands som ett kontinuerligt stöd till samtliga franchisekontor för att säkerställa framgång för såväl franchisegivare som franchisetagare. Dina arbetsuppgifter Utveckling av nya marknader - Utvecklingsansvar: Tillsammans med marknadsavdelningen förbereda och genomföra Veterankrafts marknadsstrategi för presumtiva franchisetagare i syfte att attrahera, signera och sätta igång nya franchisetagare - Budgetansvar: Utveckla budgeten för franchiseutveckling, samt ansvara för uppfyllande av budgeten. Identifiera, välja ut och utveckla franchisetagare - Identifiera och undersöka potentiella marknader för att starta nya franchisekontor. - Agera rådgivare till VD och styrelse angående nya marknader. - Identifiera och lokalisera potentiella franchisetagare: upptäcka och utforska möjligheter. - Analysera franchisetagare genom att se över investeringskrav, franchisetagarens potential och ekonomi, franchisetagarens erfarenhet och vision - Förhandla kring villkoren för varje franchiseavtal, samt ansvara för avtalsskrivning mellan VD och franchisegivare. - Ansvara för lansering och utveckling av franchisekontoret enligt överenskomna villkor. Franchise Management - Assistera i utvecklingen av affärsplanen - Se till att franchisetagarens resultat och intäkter uppnås genom analys av dess vinst och förlust samt följa upp KPI:er - Arbeta som kontaktpunkt mellan franchisetagare och franchisegivare och se till att eventuella synpunkter, problem och önskemål tas om hand på ett effektivt sätt - Stötta franchisetagaren med det dagliga arbetet: Rådgivning och support inom alla affärsområden inklusive: standard, kundrelation, personal, bemanning, ekonomi och fakturering, kostnadskontroll och expansion. - Se till att franchisegivarens system och processer används hos franchisetagaren. - Utveckla försäljnings- och marknadsföringsverktyg, arbeta med marknadsföringsaktiviteter för att stödja franchisetagarna. - Se till att företagets varumärke kommuniceras och underhålls i alla franchiseföretagens kommunikations- och marknadsaktiviteter. - Se till att franchisetagaren följer lagstadgade regler och förfaranden Utbildning och utveckling för franchisetagare - Utveckla och utföra utbildningsprogrammet för franchisetagare. - Se till att franchisetagaren och dess personal har fått tillräcklig utbildning för att kunna tillhandahålla tjänster i linje med företagets kundpolicy. Vem är du? Försäljning: Koncept, affärsstrategi, företagstjänster, marknadsföring och PR. Utmärkta kunskaper i försäljning och affärsutveckling krävs. Kommunikation: Presentationer till VD, styrelse, franchisenät samt intern samordning Personlighet: Centrum för positiv energi. Bra på det mellanmänskliga mötet, sociala färdigheter och god kommunikation. Analytisk: Ha en förståelse för Veterankrafts modell och nyckeltal samt ha en förmåga att förmedla ut det i Franchisenätet. Resultatorienterad: Få saker gjort, se möjligheter, ha uthållighet, vara resultatorienterad och kunna uppnå intäktsmål. Måste kunna uppvisa tidigare goda resultat. Erfarenhet: Erfarenhet av utveckling och förvaltning av bemanning / franchise är önskvärt Integritet. Hög etik, integritet och pålitlighet Ledarskap: Förmåga att ha flera projekt igång samtidigt, ledarskapserfarenhet och en vilja att utvecklas. Datorkunskaper: Kunskaper i Officeprogrammet, Outlook, internet och sociala medier. Ansökan Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Företag: Veterankraft AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd

Arriva söker bussförare till Ekerö
Arriva är en av Europas ledande operatörer inom kollektivtrafiken. I Sverige hjälper vi cirka 170 miljoner resenärer varje år att komma fram till sina resmål. Med cirka 3 900 medarbetare, 900 bussar, 150 tåg och 90 spårvagnar skapar vi moderna transportlösningar där säkerheten alltid kommer i första hand. Som resenär hos Arriva ska du uppleva att vi gör allt för att din resa ska kännas trygg och ha service av hög kvalitet. Året runt – dygnet runt – fram och tillbaka. Arriva Sverige är en del av Europas största koncern för persontrafik – Deutsche Bahn. Det gör det möjligt för oss att kombinera det mindre företagets snabba anpassningsförmåga med stabiliteten och kunskapen hos det stora moderbolaget. Vi uppfattar oss som en seriös utmanare på den svenska kollektivtrafikmarknaden med ambitionen att kontinuerligt vinna nya marknadsandelar. Det åstadkommer vi genom att alltid se möjligheterna till nya innovativa lösningar som får ännu fler människor att resa kollektivt. Hoppas att du vill vara med på vår resa. Bussförare med kunden i fokus Som Arrivas bussförare möter du våra kunder ombord på någon av företagets bussar. Kollektivtrafik innebär inte bara att köra många resenärer varje dag, utan också att ge dem god service. Som företagets ansikte utåt är du en viktig del av det team som har ansvaret för att se till att kunden får en god upplevelse under en trygg och säker resa och att denne kommer fram till ankomstplatsen i utsatt tid. Din bakgrund Som bussförare hos Arriva är det en självklarhet att du har rätt attityd är positiv och att du har en hög arbetsmoral. Du är en lugn person som har förmågan att hålla huvudet kallt i stressiga situationer. Vi ställer stora krav på din personlighet och att du bidrar till att skapa en god och respektfull stämning bland passagerare och kollegor.  Är du även noggrann, och punktlig så kommer du att trivas bra i denna roll. Du har giltigt busskörkort (D) och YKB samt gärna erfarenhet från att köra buss. Tidigare arbeten där kommunikation och service har varit en betydande del är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Vad kan vi erbjuda dig Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats tillsammans med många goda kollegor och dessutom en god och öppen arbetsmiljö. Du blir en del av en mångkulturell och internationell organisation i utveckling där vi uppmuntrar initiativ i vardagen och där din utveckling är viktig för oss. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Ansökan Då vår urvalsprocess sker löpande ser vi gärna att din ansökan är oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 2018-08-19. Har du frågor om tjänsten kontakta Enhetschef carina.soderberg@arriva.se Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk och kulturell mångfald och ser gärna kvinnliga sökande då det är en underrepresenterad grupp bland bussförare. Du söker tjänsten via länken nedan Övrigt Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få tester skickade till din e-mail. Vi tillämpar tester i samband med rekryteringen som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar och tester kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju. Innan du kan bli aktuell för anställning måste du genomgå en hälsounder­sökning och lämna ett utdrag från belastningsregistret. Arriva har nolltolerans mot alkohol och droger. Din anställning inleds med betald praktisk utbildning. Välkommen med din ansökan! Vi hanterar endast ansökningar genom hemsidan.
Företag: Arriva Sveriga AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Arriva söker bussförare till Ekerö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arriva söker bussförare till Ekerö

Produktionschef på EBAB
EBAB rekryterar: Produktionschef Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 250 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fem bolag med verksamheter i Stockholm. Vill du leda och motivera ett produktionsteam i några av Stockholms mest utmanande och stimulerande fastighetsprojekt? Är du en strukturerad ledare med en bra helhetssyn och vill arbeta i en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet? Då kommer du garanterat att trivas hos oss! Vi söker dig som vill leda och motivera ett team med bred kompetens. Du kommer att vara en central nyckelperson med ansvar för att styra och planera produktionen. Du upprättar produktionstidplaner och är beställarens representant på plats för att samordna samtliga delentreprenader i våra CM projekt. Dessutom ansvarar du för att produktionen genomförs med god lönsamhet, bra kvalitet och hög kundnöjdhet. I dina arbetsuppgifter ingår även dokumentation, förebygga och skapa en god och säker arbetsmiljö, medverka vid projektering, inköp samt ansvar för efterföljande av uppsatt tidsplan. ERFARENHET, UTBILDNING OCH PERSON Du har en teknisk utbildning med tidigare erfarenhet från liknade tjänster samt är Bas U-certifierad. Då du i din roll som produktionschef kommer att skapa och arbeta med långsiktiga kundrelationer så är affärsmässighet och resultatfokus en självklarhet. Som person är du driven, strukturerad och lösningsorienterad samtidigt som du är en god kommunikatör med goda ledaregenskaper. DIN UTVECKLING ÄR VÅR UTVECKLING Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet.En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare. ÄR DU REDO FÖR NÄSTA STEG? För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog på 070-931 23 64 eller veronica.warneskog@ebab.se Du kan även läsa mer om oss på www.ebab.se Vill du ansöka direkt bifoga din CV och fyll i formuläret. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen med tidigare erfarenhet av ledarskap.
Företag: EBAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionschef på EBAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionschef på EBAB

Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby!
Vi söker en ny kollega till vår butik i Väsby Centrum! Tjänsten avser en deltidstjänst med arbete 12,5 timmar/vecka i snitt med stor möjlighet till mer jobb vid behov. Tjänsten är tillsvidare och tillträde sker i enligt överenskommelse.  Hos oss får du möjlighet att briljera och ha roligt på jobbet! Som säljare på Teknikmagasinet möter du varje dag mängder av kunder som ska bemötas med bästa möjliga service, tekniskt kunnande och ett stort leende. Är du vår nästa toppsäljare? Våra butiker är fyllda till brädden med spännande produkter och all försäljning sker över disk. Jobbet som säljare innebär att sälja våra produkter utifrån varje kunds specifika behov, att bidra till att butiken hålls i gott skick, samt andra förekommande butikssysslor.  För att lyckas som säljare på Teknikmagasinet tror vi att du: - Är målfokuserad och har ett tävlingsinriktat förhållningssätt till försäljning och resultat. - Har förmågan att se vad som behöver göras och tar egna initiativ, samt kan prioritera rätt när arbetstempot ibland är högt. - Är en lagspelare och bidrar till att nå butikens gemensamma mål samtidigt som du kan ta eget ansvar när situationen kräver det. - Har grundläggande tekniska kunskaper, men framförallt ett brinnande intresse för ny teknik. Tidigare erfarenhet av försäljning är mycket meriterande. Du måste vara 18 år fyllda då delar av vårt produktsortiment kräver det. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Om du känner att det är just dig vi beskriver så tveka inte! Vi vill ha din ansökan senast 2018-06-15. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden dröj därför inte med din ansökan! Frågor om tjänsten ställs till jobb@teknikmagasinet.com. Vi tar dock ej emot ansökningar via e-post.
Företag: TEKNIKMAGASINET SWEDEN AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby!


Sök lediga jobb SCM Coordinator Korean speaking

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se