SELLEGI TECHNOLOGIES AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: SELLEGI TECHNOLOGIES AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: SELLEGI TECHNOLOGIES AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Förskollärare till förskoleklass, Enskedefältets skola- Stockholm
- Vill du få följa dina elever till år 3?- Haninge
- Butikschef till ny butik i Skärholmen- Stockholm
- Säljare Delikatessavdelningen - Coop Lidingö- Lidingö
- Elinstallatörer- Sollentuna
- Auktoriserad elinstallatör- Sollentuna
- Hallvärd/kundmottagare till premiummärke- Stockholm
- Innesäljare / Account Manager till världsledande Cobolt- Solna
- Godsmottagare med truckkort för uppdrag i Norrort- Stockholm
- Lagerarbetare med truckkort till Söderort- Stockholm
Mer beskrivning
Förskollärare till förskoleklass, Enskedefältets skolaStockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning Enskedefältets skola är en väl fungerande och omtyckt kommunal F-6 skola med ca. 500 elever. Skolan som egentligen ligger vid Sockenplans tunnelbanestation, har närhet till både natur och idrottsplats samtidigt som vi med lätthet kan utnyttja stadens kulturutbud. Under en period bedriver vi vår verksamhet i den helt nyrenoverade Lindeskolan vid Enskede gårds tunnelbanestation, pga renovering av vår egen skola. Vi räknar med att flytta tillbaka till vår nygamla skola lagom till höstterminen 2020. Skolans vision är âFör varje elevs framgångâ och vi som arbetar här vill skapa goda förutsättningar för just detta. Personalen är engagerad och har höga förväntningar på sig själva, varandra och eleverna. Skolan har ett väl fungerande elevhälsoteam där skolledning, skolsköterska, kurator och specialpedagoger ingår. I anknytning till elevhälsoteamet finns skolans trygghetsgrupp, rastverksamhet samt kompisstödjare. Sammantaget är detta en viktig del i värdegrundsarbetet och det förebyggande elevhälsoarbetet på Enskedefältets skola. Arbetsbeskrivning Vi på Enskedefältets skola arbetar utifrån ett tematiskt arbetssätt med leken som ett naturligt inslag. Inlärningen ska vara lustfylld. Som förskollärare för förskoleklass ansvarar du för planering, undervisning och gruppens utveckling. Du kommer i samarbete med två fritidskontakter i gruppen ingå i ett arbetslag med elever F-3, lärare, förskollärare, fritidspedagoger och barnskötare. På Enskedefältets skola arbetar vi inkluderande. Vi ser därför gärna att du även har kunskaper, erfarenhet och vilja att arbeta med elever i behov av särskilt stöd. Kvalifikationer Du är utbildad förskollärare. Du ska ha goda ledaregenskaper och god förmåga att kommunicera och skapa positiva relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Du ska kunna möta elever utifrån var och ens behov och arbeta för att alla elever ska nå målen och komma så långt som möjligt i sitt lärande. Du är intresserad av att utveckla din profession och driva utveckling. Vi söker Dig som kan ta egna initiativ, är engagerad och intresserad av barns lärande och utveckling. Vi förutsätter att Du har förmåga att skapa goda relationer med elever, kollegor och föräldrar. Utbildning som förskollärare är ett krav. Erfarenhet är meriterande. Övrigt Tjänsten är en ferietjänst och arbetstiden är förlagd måndag-fredag, med början 8.00. Apt-möte var 4:e vecka, tisdagar kl.16.00-18.00. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till förskoleklass, Enskedefältets skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till förskoleklass, Enskedefältets skola
Vill du få följa dina elever till år 3?
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.  Vill du få följa dina elever? Brandbergsskolan ligger i Brandbergens centrum i Haninge och är en kommunal F â 9-skola med fritidshem, förberedelseklass, lärstudio och särskoleklass. Skolan har 540 elever. Vi har spetsprofiler i musik, fotboll och media Nu har du möjlighet att få starta upp en år 1 eller en förskoleklass och följa dem till år 3.  Brandbergsskolan har prcecis rekryterat tre nya lärare i 1-3 då flera går i pension, men på en månad har vi fått många nya elever till nästa läsår och behöver utöka verksamheten. Vi driver just nu ett spännande utvecklingsarbete så du kan vara med och bygga och påverka organisationen. Vi arbetar med Bornholmsmodellen, arbetar utifrån ett lågaffektivt bemötande och kommer till hösten utveckla IKT i det pedagogiska arbetet för elever i yngre år Om du dessutom: - är legitimerad - är målfokuserad, trygg och har lätt att samarbeta - har högt engagemang - är flexibel och utvecklingsorienterad - ser varje elevs individuella förutsättningar och möjligheter - kan skapa en miljö för optimalt lärande - är väl insatt i gällande styrdokument Vi ser fram emot din ansökan! Personliga egenskaper värderas högt. Vi kommer att hålla intervjuer löpande under annonsens tid och tjänster kan tillsättas innan annonstidens slut.
Företag: Haninge kommun
Ort: Haninge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du få följa dina elever till år 3? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du få följa dina elever till år 3?
Butikschef till ny butik i Skärholmen
Företaget/företagskultur:  Yves Rocher grundades 1959 av M. Yves Rocher, i den lilla byn La Gacilly i franska Bretagne. Idag är Yves Rocher ett av världens största skönhetsföretag med försäljning i 90 länder på 5 kontinenteroch älskas av fler än 30 miljoner kunder. Från Yves Rocher Nordens huvudkontor i Helsingborg servas ca 2 miljoner nöjda kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Estland via butiker, postorder och e-handel.  Att jobba på Yves Rocher Norden är ett naturligt val för dig som vill göra skillnad på din arbetsplats och för naturen. V årt ursprung och våra produkter är vår passion, och vi är mycket stolta över vårt engagemang för naturen. Vi är ett hängivet team där vi litar på och respekterar varandra. Hos oss finns det möjligheter att utvecklas samtidigt som vår arbetsplats präglas av laganda. Här är livsbalans och hälsa självklara delar av kulturen  _______________________________________________________________________  Tjänsten Som butikschef på Yves Rocher ansvarar du att tillsammans med ditt team  öka försäljningen och lönsamheten i butiken. Du ska som butikschef vara en duktig säljare, skapa teamkänsla  och ständigt sätta kunden i fokus. Du motiveras av nya utmaningar, eget ansvar och drivs av att  överträffa resultat. Ordningssinne och god planeringsförmåga är viktigt för att allt från butikens drift med dagliga rutiner, till bemanning och intern kommunikation skall fungera väl.  Arbetsuppgifter: Koordinera, planera och organisera butikens drift mot satta resultatmål Skapa en säljande miljö utifrån Yves Rochers varumärke, vision, och koncept Driva butiken utifrån Yves Rochers policies, regler och rutiner (för varumärkeskommunikation, produktportfölj, prisstrategi, erbjudanden, merchandising, lager, inventering, kundrelationer etc.) Säkerställa en effektiv bemanning, I enlighet med lagar och avtal och Yves Rocher Nordic HR policies Coacha, utveckla och ge feedback till butikens medarbetare mot satta KPIer och resultat Utvärdera och följa upp utbildningsbehov Koordinera och kommunicera intern information samt hålla regelbundna personalmöten Ansvarig för arbetsmiljö och säkerhet i butiken Ytterst ansvarig för butikens drift och resultat.  Tidigare arbetslivserfarenhet: Minst 3-5 år inom retail som butikschef med P&L och personalansvar samt dokumenterad framgångsrikt försäljningsansvar.  Övriga färdigheter eller erfarenheter (t.ex. datakunskaper, språk etc): Svenska som modersmål med goda kunskaper i engelska. Vi ser gärna att du pratar flera språk.   Personliga egenskaper: Resultat och målinriktad Energisk och engagerande Kommersiellt orienterad Förmåga att leda, coacha, utveckla och motivera dina medarbetare Stark organisationsförmåga med struktur och rutiner i fokus Kundorienterad Förmåga att fokusera och prioritera Vara en god ambassadör för Yves Rochers varumärke, kultur och värderingar En Teamplayer Butikens framgång bygger på din förmåga att jobba med ovan punkter där vikten ligger i  förmågan att coacha ditt team så att de ständigt utvecklas inom sälj och service.  Placering: Skärholmen
Företag: Yves Rocher
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Butikschef till ny butik i Skärholmen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikschef till ny butik i Skärholmen
Säljare Delikatessavdelningen - Coop Lidingö
Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu en ny medarbetare till Coop Lidingö - som ligger ca 20 min resa med kollektivtrafik från Stockholm city. Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! När du arbetar som säljare hos oss har du varierande arbetsuppgifter såsom försäljning, varuplock, exponering och kassaarbete. Du kommer att arbeta främst i vår manuella delikatessdisk som är 27 meter lång och har manuellt kött, ost, färdigmat och fisk.Vi har ett butikskök där vi har en del egen tillverkning för att ge våra kunder extra service och matglädje Dina arbetsuppgifter innebär också att: - Se till att hyllor alltid är frontade och väl påfyllda - Se till att alla varor har prisskyltar på hyllorna - Skylta om i butiken - Hantera reklamationer och klagomål enlig gällande riktlinjer och på ett professionellt sätt - Hålla ordning inne i butiken så att allt är välstädat Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vi har öppet när våra kunder vill handla, därmed kan arbetstiderna variera â dag, kväll & helg. - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning är meriterande - Erfarenhet och kompetens inom serviceyrken är meriterande - Flerspråkig och erfarenhet/intresse av olika kulturer är meriterande Det är betydelsefullt att du har ett genuint intresse för mat, service och försäljning. Du trivs med att arbeta i grupp och bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och kan hantera stressiga miljöer. Kontaktpersoner Butikschef Fredrik Hedenberg 0107419451 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Företag: Coop
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare Delikatessavdelningen - Coop Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare Delikatessavdelningen - Coop Lidingö
Elinstallatörer
Kundföretaget I samarbete med Montico HR Partner söker Oreli consulting AB nu två elinstallatör med ECY-certifikat (BB1 eller begränsad auktorisation) med placering i Rosersberg. Montico HR Partner ansvarar för rekryteringsprocessen men anställningen blir hos Oreli consulting AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning med fast månadslön. Oreli consulting AB är ett nytt och växande företag inom elinstallation- och konsultverksamhet. De arbetar med elinstallationer samt komplexa lösningar åt kund. De är idag 13st anställda i Linköping men expanderar hela tiden inom sina områden och nu även i Stockholmsområdet. Deras stora fokus är att alltid leverera kvalitet och en bra service till sina kunder. Oreli prioriterar alltid säkerheten för sin personal och sina kunder runt deras installationer där kvalité genomsyrar företaget. Oreli är måna om att deras medarbetare arbetar under goda förutsättningar med rätt verktyg och utrustning. Vill du vara med att utveckla framtidens Oreli tveka inte att höra av dig! Arbetsbeskrivning Du blir en viktig del i Orelis installationsteam som arbetar med att säkerställa elförsörjningen till deras kund i Rosersberg. I rollen som elektriker får du bidra med dina kunskaper inom installation, dokumentation samt service av -48V system. Du ansvarar för att genomföra arbetsorder som din gruppchef har planerat. Du kommer arbeta med ny teknik och fungera till viss mån som ett stöd inom området mot kunden. I rollen ingår även merförsäljning genom att se möjligheter för kunden, föreslå förbättringar och lösningar. Du kommer arbeta tillsammans med tre andra elinstallatörer och en gruppchef. Arbetet kommer att utföras i nya, fina och rena lokaler där det är högt fokus på arbetsmiljö. Din profil Vi ser att du som söker har gymnasieutbildning och innehar ECY-certifikat (BB1 eller begränsad auktorisation). Din sociala och serviceinriktade förmåga kommer väl till pass i denna tjänst då du jobbar och är stationerad hos kund på heltid. Du gillar att arbeta strukturerat och har en mycket god datavana. Som person är du en lagspelare och förstår vikten av ett väl utfört arbete för att uppnå bästa möjliga resultat. Svenska och engelska är ett krav för tjänsten. Registerutdrag från belastningsregistret kan komma att begäras. Vårt företag Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås. Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail. Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Montico HR Partner AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Elinstallatörer jobb, Elinstallatörer Sollentuna, Elinstallatörer Montico HR Partner AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elinstallatörer
Auktoriserad elinstallatör
Kundföretaget I samarbete med Montico HR Partner söker Oreli consulting AB nu en elinstallatör med AL-auktorisation med placering i Rosersberg. Montico HR Partner ansvarar för rekryteringsprocessen men anställningen blir hos Oreli consulting AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning med fast månadslön. Oreli consulting AB är ett nytt och växande företag inom elinstallation- och konsultverksamhet. De arbetar med elinstallationer samt komplexa lösningar åt kund. De är idag 13st anställda i Linköping men expanderar hela tiden inom sina områden och nu även i Stockholmsområdet. Deras stora fokus är att alltid leverera kvalitet och en bra service till sina kunder. Oreli prioriterar alltid säkerheten för sin personal och sina kunder runt deras installationer där kvalité genomsyrar företaget. Oreli är måna om att deras medarbetare arbetar under goda förutsättningar med rätt verktyg och utrustning. Vill du vara med att utveckla framtidens Oreli tveka inte att höra av dig! Arbetsbeskrivning Du kommer vara en viktig del i Orelis installationsteam som arbetar med att säkerställa elförsörjningen till deras kund. Du kommer få möjlighet att arbeta självständigt på plats i Rosersberg och fungera som gruppchef över fyra installatörer hos kund på heltid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att planera och ansvara för arbeten som utförs av din grupp. Arbetet innefattar lågspänningsområdet. Främst -48VDC, men även 230-400VAC. Du arbetar inom ny teknik och all planering och dokumentation görs med hjälp av dator. I rollen ingår även merförsäljning genom att se möjligheter för kunden, föreslå förbättringar och lösningar. Arbetet kommer att utföras i nya, fina och rena lokaler där det är högt fokus på arbetsmiljö. Din profil Vi ser att du som söker är elektriker och har auktorisation inom lågspänning (AL). Det omfattar alla elinstallationsarbeten på lågspänningsanläggningar. Du är eltekniskt sakkunnig och har ett pedagoiskt förhållningsätt både mot gruppen och kunden. Du trivs i en självgående roll, är noggrann och värdesätter kvalitén i dina arbetsuppgifter. Som person är du serviceinriktad och socialt orienterad då du jobbar och är stationerad hos kund på heltid. Svenska och engelska är ett krav för tjänsten. Registerutdrag från belastningsregistret kan komma att begäras. Vårt företag Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås. Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail. Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Montico HR Partner AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Auktoriserad elinstallatör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Auktoriserad elinstallatör
Hallvärd/kundmottagare till premiummärke
Om företaget Vi söker nu dig som är driven, glad och serviceinriktad som vill utvecklas i bilbranschen! Här är din chans till en givande karriär i en spännande och växande bransch. För kunds räkning söker vi nu personer som vill jobba som hallvärd och kundmottagare hos en av våra kunder i söderort på deltid. Dina arbetsuppgifter Som hallvärd/kundvärd/kundmottagare innehar du har en viktig roll för företaget då du är den första personen som kunderna möter när de kommer in till bilhallen. Dina arbetsuppgifter innefattar att välkomna kunder och se till att de blir uppmärksammade och får den hjälp de behöver. Det kan innebära allt ifrån att servera kaffe, informera om en bil, ett event, dela ut broschyrer till att erbjuda provkörningar och sköta om demobilar. Vidare kommer du att ansvara för posthantering, mail och telefon, hålla snyggt vid lounge/kaffemaskin mm, På vissa bilanläggningar kommer du även att boka in verkstadskunder på service och reparationer. Ta emot och lämna ut bilar. Du kommer även att administrera i bokningssystem, ta betalt av kunden mm. Stort fokus ligger på service och kundnöjdhet. Arbetstiderna kommer att vara 7,00-9,00 eller 15,00-18,00. Vid intresse kan båda passen bli aktuella. Din profil Vi söker dig som är en glad, framåt och serviceinriktad person. Då rollen innefattar mycket kundkontakt är det viktigt att du har intresset att skapa goda relationer och du delar självklart också vårt stora intresse för bilbranschen. Du har goda datorkunskaper och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Har du tidigare erfarenheter från att arbeta med service är detta meriterande, men inte ett krav. B-körkort är ett krav. Vi erbjuder: - En rolig och stimulerande tjänst - En trygg arbetsgivare med stora möjligheter - En fot in i bilbranschen Som anställd hos oss på Autorekrytering har du möjlighet att testa olika typer av arbetsplatser och du får utvecklas och lära dig mer om bilbranschens arbetsroller och uppgifter. Du är viktig för oss då du är vårt ansikte utåt och därför jobbar vi tätt tillsammans med dig och vår kund för att se till att du trivs och att det fungerar på arbetsplatsen. Du har en konsultchef som finns till hands under ditt uppdrag och som hjälper dig med ev. nya kommande uppdrag längs vägen. Vi främjar även utveckling och ser gärna att du växer med oss genom nya roller eller utbildning som vi erbjuder i de fall det är möjligt. Detta är ett bemanningsuppdrag på heltid, med omgående start. Som konsult hos oss behöver du vara flexibel och kunna ta dig an flera olika roller. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Malin Dunder 0706226382. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Hallvärd/kundmottagare till premiummärke jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hallvärd/kundmottagare till premiummärke
Innesäljare / Account Manager till världsledande Cobolt
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Cobolt grundades år 2000 och är en spin-off från ett forskningsprojekt på KTH. Idag är bolaget en del av HÃBNER, bestående av 2400 anställda på 13 platser över hela världen. Cobolt levererar kompakta och effektiva högpresterande lasrar för avancerade analytiska instrumentapplikationer såsom biomedicinsk fluorescensanalys, Raman-spektroskopi, interferometri och partikelanalys. Cobolt är marknadsledande inom branschen på den globala marknaden i att leverera dessa innovativa produkter som uppfyller eller överträffar marknadens förväntningar på kvalitet, tillförlitlighet och prestanda. Lasrarna är konstruerade och tillverkade för att säkerställa en hög tillförlitlighet och genom Cobolts kvalificerade och etablerade processer kan de säkerställa den höga kvaliteten som eftersträvas. Bolagets produktion och utveckling är baserad vid huvudkontoret i Solna med ett fyrtiotal medarbetare. Som arbetsgivare erbjuder bolaget sina medarbetare den perfekta kombinationen av ett väletablerat dynamiskt företag med en transparent arbetsmiljö. Bolaget planerar att expandera och en viktig del i denna satsning är att stärka säljorganisationen med en innesäljare som kommer att arbeta i ett nära samarbete med bolagets Regional Sales Managers / Product Managers, distributörer och R&D avdelning. Arbetsuppgifter: I rollen som innesäljare är ditt huvudsakliga ansvarsområde att öka bolagets försäljning genom att skapa och bibehålla relationer med bolagets internationella kunder och distributörer. I dagsläget sker försäljningen dels genom olika distributörer runt om i världen, men även genom egna säljkanaler, och som säljare kommer du att arbeta nära dessa. Du ansvarar själv för kontakten med distributörer som du dels hjälper med att utveckla deras affär samtidigt som du införskaffar dig insikter och förståelse för marknaden. Det primära syftet med rollen är att du ska verka som en trygg punkt dit olika samarbetspartner kan vända sig med frågor. De frågor som du framför allt hanterar berör pris-, leverans-, retur- och generella produktfrågor. Profil: ⢠Minst två års erfarenhet av relationsskapande försäljning ⢠Talar och skriver svenska och engelska flytande Meriterande: ⢠Tidigare erfarenhet inom teknisk konsultativ försäljning ⢠God teknisk förståelse med en förmåga att sätta sig in i avancerade tekniska problem ⢠Grundläggande förståelse för laser och optiska system ⢠Starkt meriterande med akademisk utbildning Till den här tjänsten söker vi dig som är proaktiv och visar ett stort engagemang för ditt arbete. Du drivs av att söka nya lösningar och tycker om att samarbeta med andra. Du trivs i en internationell miljö med högt tempo och tycker om att skapa relationer med såväl kollegor som kunder. Det är även viktigt att du är inlyssnande och inspirerande både mot kunder och dina egna kollegor samt besitter en övertygande förmåga. Vidare är du självgående och driver arbetet framåt både enligt de riktlinjer som är överenskomna, men också utifrån egna initiativ. Du gillar att bygga system, sätta saker i sina rätta sammanhang och ha god ordning och reda omkring dig. Övrig information: Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm, Solna Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:
Företag: Bravura
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare / Account Manager till världsledande Cobolt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare / Account Manager till världsledande Cobolt
Godsmottagare med truckkort för uppdrag i Norrort
Om företaget Som lagerarbetare hos vår kund kommer du att jobba med in- och utleverans, lagerhållning, truckkörning. Rollen ställer höga krav på flexibilitet och teamwork. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta på lager och är intresserad av bilar, meriterande att ha truckkort och jobbat på lager tidigare Detta är ett yrke som passar dig som är villig att hugga i och gillar lagarbete. Då det förekommer tunga lyft krävs också god fysik. Din profil Som person är du noggrann och serviceinriktad, med bra samarbetsförmåga. Du tar stort ansvar i din yrkesroll och är självgående. Du tycker om när det är mycket att göra, samt har en förmåga att se helheten och gillar att jobba i team. Truckkort C2 är meriterande. Anställningen är en fast anställning på heltid med start omgående. Urval har påbörjats så skicka in din ansökan omgående. Välkommen med din ansökan!
Företag: Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Godsmottagare med truckkort för uppdrag i Norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Godsmottagare med truckkort för uppdrag i Norrort
Lagerarbetare med truckkort till Söderort
Om företaget Som lagerarbetare hos vår kund kommer du att jobba med in- och utleverans, lagerhållning, truckkörning. Rollen ställer höga krav på flexibilitet och teamwork. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta på lager och är intresserad av bilar, meriterande att ha truckkort och jobbat på lager tidigare Detta är ett yrke som passar dig som är villig att hugga i och gillar lagarbete. Då det förekommer tunga lyft krävs också god fysik. Din profil Som person är du noggrann och serviceinriktad, med bra samarbetsförmåga. Du tar stort ansvar i din yrkesroll och är självgående. Du tycker om när det är mycket att göra, samt har en förmåga att se helheten och gillar att jobba i team. Anställningen är en fast anställning på heltid med start omgående. Urval har påbörjats så skicka in din ansökan omgående. Välkommen med din ansökan!
Företag: Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerarbetare med truckkort till Söderort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerarbetare med truckkort till Söderort
Söka jobb tips