SERVICEELEKTRIKER Elajo El & Energiteknik AB jobb - lediga jobb

SERVICEELEKTRIKER Elajo El & Energiteknik AB jobb SERVICEELEKTRIKER Elajo El & Energiteknik AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: SERVICEELEKTRIKER Elajo El & Energiteknik AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: SERVICEELEKTRIKER Elajo El & Energiteknik AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Brandingenjör- Stockholm

  2. Arbeta som timvikarie hos Vakansen- Järfälla

  3. Säljare inom el- Stockholm

  4. Vi söker medicinska sekreterare för längre distansuppdrag- Stockholm

  5. Säljare- Stockholm

  6. Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar- Sollentuna

  7. Senior M3 Technical Support Consultant for Infor- Stockholm

  8. Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar- Huddinge

  9. Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor- Stockholm

  10. Transfer pricing-specialist, Solna- Solna


Mer beskrivning

Brandingenjör
Poolia Teknik Presentation Vi söker nu en brandingenjör för ett konsultuppdrag hos en av våra stora kunder i Uppland. Tjänsten är på heltid och för rätt person finns eventuellt möjlighet till övergång i fast anställning hos kunden. Vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna in din ansökan redan idag. Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken. Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset – både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter. Arbetsuppgifter Hos vår kund hamnar du i en verksamhet där det har varit stor tillväxt inom byggområdet de senaste åren och kommer så att vara en lång tid framöver med många spännande projekt. Arbetsuppgifterna som brandingenjör kommer att innebära att du, främst, kommer att arbeta i byggprojekt där du i tidigt skede kommer att vara sakkunnig för att säkerställa att brandkrav efterlevs. Vidare kommer du att arbeta med att: - ta fram brandskyddsdokumentation i olika projekt för byggkontorets räkning - föreslå olika konstruktionslösningar med avseende på brandfrågor - säkerställa brandcellsindelningar vid om- och nybyggnation - säkerställa utrymningsvägar. Du kommer även att arbeta med dokumentation gällande brandskydd. Utbildning/erfarenhet För den här tjänsten krävs det att du har en brandingenjörsexamen och/eller civilingenjörsexamen. Du kan även ha en byggnadsingenjörsexamen och ha stor erfarenhet av brandfrågor. Meriterande är erfarenhet av liknande arbete. Då arbetet till viss del innehåller teknisk dokumentation, krävs goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper och hur du kompletterar arbetsgruppen. Du bör vara en person som är utåtriktad då arbetet är självständigt med många externa och interna kontakter. Vidare är du noggrann, driven och jobbar kvalitetsmedvetet. Företagsbeskrivning En ingenjör på Poolia har en mängd av tjänster att välja mellan. Oavsett om du vill arbeta på ett stort eller litet företag, inom privat eller offentlig sektor, så har vi en tjänst för dig. Att det bland det viktigaste för en individ är att få återkoppling i sitt arbete det har vi tagit fasta på. Därför fokuserar vi på vidare- och karriärutveckling som de viktigaste byggklossarna i både Poolias och din framgång. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Pooliahar flera år vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Teknik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Brandingenjör jobb, Brandingenjör Stockholm, Brandingenjör Poolia Teknik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandingenjör

Arbeta som timvikarie hos Vakansen
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Vård och omsorg är Järfälla kommuns utförarorganisation inom äldre- och handikappomsorg, placerad inom Socialförvaltningens verksamhet och har till uppgift att utföra stöd- och hjälpinsatser till äldre personer och personer i alla åldrar med funktionsnedsättningar av olika slag. För mer information se http://www.jarfallaomsorg.se Vakansen är Vård och omsorgs egen bemanningsenhet som tillgodoser behovet av korttidsvikarier alla tider på dygnet. För att täcka bemanningsbehoven anställer Vakansen kontinuerligt nya timvikarier som kan arbeta flexibelt inom Vård och omsorgs olika verksamheter och som med kort varsel kan ställa upp när ordinarie personal är frånvarande. Verksamheter som Vakansen bemannar är hemtjänsten, äldreboenden, personlig assistans, gruppbostäder där det bor personer med t.ex. psykiska funktionsnedsättningar, utvecklingsstörning, autism osv. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta som timvikare hos Vakansen. Detta innebär att du vid behov arbetar på Vård och omsorgs olika enheter. Arbetstiderna varierar, mestadels är det dock dag- och kvällstider under vardagar och helger. Arbetspassens längd varierar också. Eftersom du kommer att arbeta vid behov kan vi inte garantera dig ett visst antal timmar eller något fast schema, oftast hör vi av oss till dig angående ett ledigt arbetspass dagen innan eller samma dag som det ska påbörjas. KVALIFIKATIONER För att få arbete hos oss krävs det att du tidigare har arbetat inom vården, vi ser gärna att du även har en vårdutbildning. Det krävs också att du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Som person är du ansvarsfull, flexibel, självständig och har god samarbetsförmåga. Du sätter kunden i fokus och kan sätta dig in i någon annans situation samtidigt som du kan sätta gränser samt skilja på det personliga och privata. Vidare är du initiativrik, men det är viktigt att du kan följa de rutiner och instruktioner som finns på en specifik arbetsplats.
Företag: Järfälla kommun, Vakansen
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Arbeta som timvikarie hos Vakansen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbeta som timvikarie hos Vakansen

Säljare inom el
Säljare till ett lättsålt och trevligt projekt inom el sökes! Vi är ett ungt, positivt och engagerat gäng där teamwork står i centrum. Du behöver inte ha någon erfarenhet. Kanske är det här ditt första riktiga jobb? Är du sugen på att skapa en karriär som säljare, då kan du börja med att söka det här jobbet! Skicka ditt cv till jobba@speaker.nu så hör vi av oss. Eller ring oss på 08-41051025 om du vill veta mer! Vi ligger i Farsta Strand, 5 minuters promenad från t-bana och pendeltåg Vi söker både heltid och deltid.
Företag: Thunderworker KB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare inom el jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare inom el

Vi söker medicinska sekreterare för längre distansuppdrag
Prime Professional Prime Care söker fem medicinska sekreterare för ett längre distansuppdrag inom akutsjukvård, med start omgående och tillsvidare. Du ska vara utbildad medicinsk sekreterare och ha god erfarenhet från yrket. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innefattar journalskrivning i Take Care med digitala ljudfiler och DRG-registrering. Vem är du? Du är en person som tycker om att ge god service, är stresstålig och van vid självständigt arbetet. I ditt arbete är du flexibel och har lätt att sammarbeta med olika yrkeskategorier. Vi ser vidare att du är snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos vår kund. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker medicinska sekreterare för längre distansuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker medicinska sekreterare för längre distansuppdrag

Säljare
Söker du jobb? Vill du lära dig försäljning? Vi har ett kontor i Farsta Strand och letar efter nya medarbetare. Vi har inget krav på tidigare erfarenhet, endast att du är duktig på svenska. Skicka ditt CV till work@megaworker.org så kontakar vi dig för en intervju och berättar mer om tjänsten. Vi söker både deltid och heltid
Företag: Megaworker Säljrekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare jobb, Säljare Stockholm, Säljare Megaworker Säljrekrytering
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare

Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar
Prime Professional Prime Care söker en medicinsk sekreterare för ett längre sommaruppdrag på en vårdcentral. Uppdraget är heltid och under veckorna 28-32. Du ska vara utbildad medicinsk sekreterare och ha god erfarenhet från yrket. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som journalskrivning, scanning och posthantering. Vem är du? Du är en person som tycker om att ge god service, är stresstålig och van vid självständigt arbetet. I ditt arbete är du flexibel och har lätt att sammarbeta med olika yrkeskategorier. Vi ser vidare att du är snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos vår kund. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar

Senior M3 Technical Support Consultant for Infor
Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget COMPANY DESCRIPTION At Infor, we work with a core belief. We believe in the customer. We believe that the customer is seeking a better, more collaborative relationship with their business software provider. And a new breed of business software: created for evolution, not revolution. Software thats simple to buy, easy to deploy and convenient to manage. Our 70,000 customers in more than 100 countries stand with us. We look forward to your sharing in the results of our belief. There is a better way. For additional information, visit www.infor.com . Dina arbetsuppgifter MAIN RESPONSBILITIES: Infor is actively recruiting a Senior Technical Support Consultant to strengthen our team for technical back end 2nd line support. Reporting to the Manager for Global Support, you will provide responsive, quality technical support to Infor’s customers for our Infor M3 ERP software product. You will perform complex investigations regarding customer problems with servers, performance problems, database problems or network problems. Occasionally you will help the installations team while implementing for customers. It is very important that you like to work in a team. You will get the opportunity to participate in the launch of new products. Since we will launch a lot of new technical products in the coming year it is important that you are keen to learn new products. As the role liaises heavily with our customers we expect you to have a service attitude and feel that you really want to help the customer. Responsibilities: •Answering questions from our Global customers on technical aspects of the Infor M3 software product, being fully responsible for the resolution of issues you are handling. •Proactively keeping customers informed of resolutions progress with focus on retention and reference ability, documenting all information in required tracking systems. •Responsible for appropriate referral to other departments, if necessary. •Contributing and maintaining information in global knowledge base. •Developing product knowledge and identifying areas for further specialisation. This position is a recruitment, meaning you will be employed by Infor. Din profil DESIRED SKILLS & EXPERIENCE •A background in iSeries and /or Windows MS SQL Server is essential. Any knowledge in WAS or Web Service is advantageous. •Experience of M3, specifically within installation, migration and configuration of M3 products is preferred although not essential. Knowledge of UI (user interfaces) and M3 products such as Workplace, Smart Office and Smart Client is advantageous. •Skills in GRID and SharePoint are a plus for this role although not essential. •Written and spoken Swedish and English are necessary for this role. Other languages such as German or French or any other languages are a bonus. •Strong problem solver with excellent team/partnering skills •Solid verbal communication skills •Flexibility and a genuine desire to learn •High degree of attention to detail •Excellent time management skills Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Senior M3 Technical Support Consultant for Infor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior M3 Technical Support Consultant for Infor

Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar
Prime Professional Prime Care söker en medicinsk sekreterare/läkarsekreterare för ett uppdrag på en smärtavdelning/mottagning. Uppdraget startar den 22/7 och fortlöper till den 30/8. Arbetstiden är kl. 08:00-16:00 Du som söker ska vara utbildad medicinsk sekreterare/läkarsekreterare med några års erfarenhet. Du ska även ha goda kunskaper i svenska språket samt i medicinsk terminologi. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter är följande: Journalskrivning i Take Care Reception Bokning Telefonpassning Meriterande om du har erfarenhet av Take Care. Vem är du? Du är en person som tycker om att ge god service, är stresstålig och van vid självständigt arbetet. I ditt arbete är du flexibel och har lätt att sammarbeta med olika yrkeskategorier. Vi ser vidare att du är snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos vår kund Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar

Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor
Ensolution är ett konsultföretag inom management och IT. Vi arbetar inom tre affärsområden; kommun, landsting och företag, bland annat med metoderna Activity Based Management, Process Management och Balanced Scorecard. Ensolutions konsulter hör till branschens bästa och har lång erfarenhet av att tillhandahålla faktabaserad beslutsinformation för både privat och offentlig verksamhet. Ensolution har kontor i Stockholm och i Halmstad. Ensolution söker en konsult med stort intresse för offentlig verksamhet för att förstärka vårt affärsområde kommun. Vi arbetar framförallt mot socialtjänsten, med projekt inom bland annat kalkylering och kvalitetsmätning för att strategiskt utveckla och stödja verksamhetsstyrningen. Vårt största erbjudande inom området är Kostnad per brukare (KPB), en kalkyleringsmetod som syftar till att följa upp verksamheten ur olika perspektiv.) Som konsult på Ensolution arbetar du huvudsakligen med insamling och bearbetning av information. Stor del av arbetet utförs ute hos kunden där fokus ligger på att selektera ut det relevanta ur kommunernas informationsflöden. Ju mer erfaren du blir i konsultrollen, desto mer kommer du även att vara involverad i och ansvara för själva analysarbetet. Initialt kommer du att delta i mer seniora kollegors projekt för att efter sex månader axla ett tyngre ansvar genom att självständigt lösa uppgifter för klienters räkning. Målsättningen är att du så snart du är redo ska få ägandeskap över projekten. Är du den vi söker?           Du kommer att få komma in på strategisk nivå och jobba med lednings- och utvecklingsfrågor med efterfrågade tjänster. Du har ca 1-5 års relevant arbetslivserfarenhet. Vi lägger vikt vid erfarenhet inom ekonomi, projektledning, kundkontakt och analys. Utbildningsmässigt har du en akademisk utbildning, gärna med inriktning mot ekonomi och/eller offentlig verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete inom/med offentlig sektor. Som person är du lojal, självgående, tar stort ansvar och har en hög social kompetens. Att hålla deadlines, leverera bra resultat, men även vara en god teamspelare är viktigt för dig. Du uppskattar det mindre och flexibla företaget och ser fördelar med att arbeta i en sådan organisation. Givetvis är dina språkkunskaper i svenska mycket goda. Även aktiviteter och engagemang vid sidan av studierna värderas högt och är meriterande. Du har inga problem att resa frekvent, då våra projekt finns över hela landet. Placering i Halmstad med resor i mellersta och södra Sverige. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och frågor besvaras av rekryteringskonsult Anna Olsson på anna.olsson@komet.se. Skicka in din ansökan genom ansökningsformuläret nedan, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Intervjuer för tjänsten kommer att ske i augusti/september. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund, men att du sedan blir anställd av företaget
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor

Transfer pricing-specialist, Solna
Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss. Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.Storföretagsregionen ansvarar för de största företagens beskattning i landet. Regionen har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Ludvika med totalt ca 400 medarbetare. Vi söker nu en specialist till Storföretagskontoret Stockholm med placering i Solna. Vi erbjuder dig en arbetsplats - med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter - som är till nytta för medborgare och företag - med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald - som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling - med en god balans mellan arbete och fritid. Ditt nya jobb innebär att du huvudsakligen arbetar med revision med inriktning mot transfer pricing (TP) mot landets största företag. Vi vill möta företagen utifrån deras behov och situation. Utöver en effektiv kontrollverksamhet strävar vi efter att stödja och hjälpa företag att göra rätt från början. Detta gör vi bland annat genom att utveckla vår dialog och vårt samarbete med företag och deras rådgivare. Som TP-specialist ställs det krav på att du både har en stark analytisk förmåga, men lika viktigt är din förmåga och ditt intresse för samverkan och för att informera och kommunicera. Vi söker dig som • har en akademisk utbildning om minst 120p/180hp med ekonomisk eller juridisk inriktning • har erfarenhet av att arbeta med internprissättning, gärna i en konsultativ roll • har mycket god analytisk förmåga • har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att se helheten • har god förmåga att samarbeta • inger förtroende • kan arbeta självständigt och samverka • är prestigelös och har ett kundanpassat förhållningssätt • har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift • har mycket goda kunskaper i engelska, såväl skriftligt som muntligt • är en stabil och trygg person. Det är meriterande om din utbildning har en inriktning mot internationell företagsbeskattning. Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy. När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Anställningen är tills vidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi kan komma att tillämpa sex månaders provanställning. Välkommen med din ansökan till oss! Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?
Företag: Skatteverket
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Transfer pricing-specialist, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transfer pricing-specialist, Solna


Sök lediga jobb SERVICEELEKTRIKER Elajo El & Energiteknik AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se