SJUKSKÖTERSKA, arbeta extra i SJUKHUS! jobb - lediga jobb

SJUKSKÖTERSKA, arbeta extra i SJUKHUS! jobb SJUKSKÖTERSKA, arbeta extra i SJUKHUS! jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: SJUKSKÖTERSKA, arbeta extra i SJUKHUS!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: SJUKSKÖTERSKA, arbeta extra i SJUKHUS. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kallskänka- Stockholm

  2. Key Account Manager Nordic; Provanum- Stockholm

  3. Servicehandläggare till äldreomsorgen- Stockholm

  4. Web Content Admin for Expanding Ecommerce Brand- Stockholm

  5. Social och trevlig receptionist/telefonist- Stockholm

  6. Business Controller till litet företag- Stockholm

  7. Flytt & städ, 2 personer-omgående!- Stockholm

  8. Försäljningsingenjör- Stockholm

  9. Bagare/konditor/kock- Upplands-Bro

  10. Kock, extra vid behov- Upplands-Bro


Mer beskrivning

Kallskänka
Vi behöver nu en ytterligare kallskänka till Buco Nero. Förrätter är väldigt stort inom det italienska köket och likaså desserterna. Du kommer jobba sida vid sida med vår huvudkallskänka. Vi söker någon med: Minimum 3 års erfarenhet inom kallskänk Hög arbetsmoral Teamkänsla Ambition av att växa Vi erbjuder: Fast rullande schema Fastlön Goda utvecklingsmöjligheter Ett starkt team Maila in din ansökan med referenser. MVH / Sacha och Pär
Företag: Caffé Nero
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kallskänka jobb, Kallskänka Stockholm, Kallskänka Caffé Nero
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kallskänka

Key Account Manager Nordic; Provanum
Provanum söker Key Account Manager Nordic Provanum AB är ett datakonsultföretag med verksamhet inom informationssystem för ingenjörer och då främst dokumentsystem och ritningsarkiv för ingenjörsdokumentation. Vi hjälper våra kunder att öka tillgängligheten till och rationalisera hanteringen av ingenjörsbaserad information. Företaget levererar produkter som t ex Trix Organizer och tjänster såsom analyser, förstudier, utredningar, verksamhetsstöd, systemleveranser, utbildningar och serviceavtal. Produkter och tjänster är egenutvecklade och i företagsgruppen ingår också det helägda amerikanska bolaget Trix Systems Inc beläget i Boston. Vi söker nu för Provanums räkning till deras kontor i Stockholm (alt Göteborg, se annan annons): Key Account Manager Nordic Provanum är en etablerad aktör med ett starkt varumärke. Som vår Key Account Manager Nordic kommer du att ha ansvar för försäljning av systemlösningar och produktsortiment direkt till kund eller via partners. Du kommer även att genomföra förstudier och analyser hos kunder. Arbetet berör i första hand Norden, men också vår marknad inom Europa och USA. Provanum kommer nu att expandera inom såväl befintliga som nya marknadssegment inom områdena CAD - PLM - BIM. I din roll kommer du att ha stora möjligheter att påverka utvecklingen av organisationen och därmed även utforma din egen arbetsplats. För att lyckas tror vi att du har en mångårig bakgrund som systemsäljare, främst inom området dokumentsystem. Du brinner för att göra affärer och tar gärna kreativa initiativ för att skapa sälj på seminarier, mässor och säljmöten. Att träffa kunder och prospekts är din livsluft. Du har förmåga att lösa komplexa arbetsuppgifter affärsmässigt och att snabbt ta till dig ny teknik. Du kommer att ta ett helhetsgrepp på kundrelationerna och en betydande del av arbetet handlar om kontakter med ingenjörer och datatekniker. Därför krävs grundläggande ingenjörsutbildning med datateknisk inriktning. Erfarenhet av CAD-, PLM- eller BIM-system kommer att underlätta ditt arbete. Flytande svenska och engelska i tal och skrift liksom b-körkort är grundkrav för tjänsten. ANSÖKAN Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Mer info om tjänsten får du genom att kontakta Stephan Adner på 0723 13 00 19 eller per epost till stephan.adner@vaxarekrytering.se dit du även skickar din ansökan som du märker med: Provanum / STHLM
Företag: NETcommunity Scandinavia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager Nordic; Provanum jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager Nordic; Provanum

Servicehandläggare till äldreomsorgen
Är du en problemlösare som vill ge service i världsklass? Har du erfarenhet från äldreomsorgen och är socionom? Vill du jobba i ett öppet arbetsklimat som präglas av allas lika värde? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en servicehandläggare till vår kund som arbetar med att göra det lättare att vara stockholmare. De ger information, vägledning och tar emot synpunkter och är en viktig informationskanal för stadens verksamhet. Tjänsten är placerad strax norr om centrala Stockholm. I rollen som servicehandläggare får du besvara, registrera och lösa inkommande frågor via telefon, e-post och brev gällande Stockholms äldreomsorg. Här hanterar du ärenden från kunder och Stockholms medborgare, främst från de äldre men även från deras anhöriga, och din sociala förmåga kommer väl till användning. Dessutom ger du aktuell information till dessa och vägleder dem i deras frågor. Vi söker dig som är en problemlösare och har lätt för att skapa relationer. Vi ser gärna att du är stresstålig och flexibel samtidig som du är strukturerad i ditt arbete och letar efter ett jobb där du kan utvecklas. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Socionomexamen eller motsvarande - Något års erfarenhet från arbete i kundtjänst - God kunskap om eller erfarenhet av äldrevården - Mycket meriterande om du har erfarenhet av Agresso och Paraplyet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 8986JL i ämnesraden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Servicehandläggare till äldreomsorgen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicehandläggare till äldreomsorgen

Web Content Admin for Expanding Ecommerce Brand
Online retailer LensOn has grown to become one of Europe's largest online stores within the ophthalmic industry, selling contact lenses, sunglasses, eye tests and make-up via the site www.lenson.com. The team at LensOn has a strong commitment and passion for what they do and are always focused on customer satisfaction and getting results. To make sure you fit our team, you should be a person who strives in a fast-paced environment and would like the freedom and responsibility to develop yourself and your work. LensOn is run from Kungsholmen in central Stockholm. We are looking for a Web Content Admin to join our Marketing Operations Team Main tasks: - Supporting Marketing Operations team workload by managing content on the website - Organizing, inputting and maintaining product-related texts, images and data, including managing and updating product information in CMS - Inputting and maintaining other texts and images, and keeping them up-to-date - Creating and maintaining website category structure - Supporting changes to website functionality, design, content, and customer service with uploading of relevant and accurate supporting web content - Actively auditing websites: investigating and addressing any problems with all user-facing content and functionality, including reconciling missing items (products, texts, images, sections, etc.) - Setting up campaigns, offers and promotions in the web CMS - Supporting email campaigns with the management of required e-mail and on site content and functionality - Thoroughly testing and quality assuring of all uploaded content before going live - Closely working with Content Marketing Manager to ensure all content is error-free and appropriately search engine-optimized, as well as supporting text production tasks - Other ad hoc duties as requested by senior team members We are looking for someone who has: - A proven ability to multitask and work against short deadlines in a fast paced environment - Strong organizational and time management skills - A strong ability to work independently as well as with other people in different teams - Excellent written and oral communications skills; professional working proficiency in English required, native/ bilingual proficiency in Swedish a plus (for tasks involving collaboration with Content Marketing Manager). - Excellent keyboard skills and accuracy - Excellent administration skills - Good PC skills; understanding of MS Office, Wordpress, and Photoshop; willing to receive training on multiple new software packages/systems - A keen eye for detail - Previous experience in similar positions/ CMS experience a plus - Interest/ previous experience in e-commerce a plus As a person, you are: - Positive and social - Extremely organized and structured - Patient, but eager! We are a young company in a changing industry and therefore always act quickly and adapt to our ever-changing environment. This places high demands on you to be flexible and willing to constantly improve and spot new opportunities! This is a permanent and full time position, based in Stockholm. Interested? Mail a relevant cover letter and your CV to work@lenson.com as soon as possible. Please quote the reference "Web Content Admin". We are holding interviews on an ongoing basis. If you want to know more about this position, please contact Maika Beato (Marketing Operations Manager) on maika.beato@lenson.com
Företag: LENSON AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Web Content Admin for Expanding Ecommerce Brand jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Web Content Admin for Expanding Ecommerce Brand

Social och trevlig receptionist/telefonist
Har du arbetat något år som receptionist och vill ha ett meriterande uppdrag på en myndighet? Tycker du om att ge god service och ser till att saker fungerar på ett smidigt sätt? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en receptionist/telefonist för kunds räkning. Kunden är en myndighet som arbetar med kompetensutveckling och utbildning och den här tjänsten är placerad en kort resa från centrala Stockholm. I den här tjänsten kommer du tillsammans med resten av arbetsgruppen se till att logistik och service fungerar som det ska vid möten och konferenser. Rollen innefattar även att ta emot besökare och bud, ge information till kunder och medarbetare och andra sedvanliga receptionistsysslor. I arbetet ingår också arbeta med myndighetens växel. Vi tror att du som söker den här tjänsten tidigare har arbetat inom reception och trivs när du får möta många människor, arbeta med olika uppgifter och anser att det alltid är viktigt att ge god service. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasium eller likvärdig utbildning - Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem - Goda kunskaper i kontorsstödsprogram - B-körkort - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8991CT i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 8991CT Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Social och trevlig receptionist/telefonist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Social och trevlig receptionist/telefonist

Business Controller till litet företag
Business Controller till BJÖRK&BERRIES - 14 mån vikariat Vill du jobba med Sveriges hetaste och skönhetsmärke med exklusiva naturliga produkter? Svenska Björk & Berries söker en erfaren Business Controller till ett vikariat på 14 mån. BJÖRK & BERRIES är ett exklusivt skönhetsvarumärke med ett produktsortiment som omfattar produkter inom Body, Face och Home. Produkterna innehåller naturliga, ekologiska och handplockade ingredienser och tillverkas i Sverige. Bolaget startades i Högbo 2006 av bland annat den kända svenska parfymören Pierre Wulff som ett initiativ att återuppliva den skönhetsindustri som fanns i Gävleregionen på 1800-talet. Alla produkter tillverkas i Sverige och distribueras av ca 250 återförsäljare i Sverige samt via egen butik. Som Business Controller på skönhetsvarumärket BJÖRK&BERRIES jobbar du mitt i verksamheten och varierat inom flera olika områden som tex ekonomi, inköp, logistik och försäljning. Du jobbar på huvudkontoret i vid Stureplan i Stockholm och rapporterar till VD. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 14 månader, med start i slutet av september 2013. Arbetsuppgifter Stödja ledningen genom finansiell kontroll och verksamhetsstyrning Ansvara för budget, försäljningsprognoser och uppföljning av resultat Uppföljning av butik och veckomöten Månadsrapporter till vd, styrelse och delägare Ansvara för bokslut och löpande ekonomiärenden Cash Management Kontakter med Grant Thornton, KPMG, bank, IT-support, lager och logistik Kundservicekoordinator mellan sälj och lager Produkt- och lönsamhetsanalyser Prissättning av produkter Stödja sälj i kundanalyser och offertarbete Ansvar för Visma Inköpsprognoser och inköp av emballage Ansvar för lagerfrågor Erfarenhet & kompetens Civilekonom med minst 5 års erfarenhet inom mindre bolag som Business Controller Gärna erfarenhet av retail och tillverkande företag Goda kunskaper i excel och powerpoint Erfarenhet av Visma Administration 2000 Arbetet sker i en entreprenöriell miljö och det förväntas därför att du som person är flexibel och prestiglös med ett stort eget driv. Du har en god samarbetsförmåga samt är analytiskt lagd med ett gott sinne för affärer. Du är dessutom till naturen en mycket strukturerad och noggrann person som kan arbeta både högt och lågt. Du ansöker till tjänsten genom att klicka på länken nedan där du bifogar personligt brev och CV. Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att kontakta Susanne Liljefors Krueger på Academic Search, tfn 0701-65 31 92, som ansvarar för denna rekrytering. Skicka gärna in din ansökan snarast.
Företag: Academic Search International AB Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Business Controller till litet företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Controller till litet företag

Flytt & städ, 2 personer-omgående!
SG Fascility Services har behov av 2 personer som ska jobba inom flytt, flyttstädning och packning. Vi tar emot ansökan via E-post: info@apsolut.se. Körkort är inget krav.
Företag: SG FACILITY SERVICES AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Flytt & städ, 2 personer-omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flytt & städ, 2 personer-omgående!

Försäljningsingenjör
Thurne Teknik AB är ett nordiskt privatägt företag som grundades 1962 och erbjuder avancerade processystem, utrustning och komponenter till processindustrin i Norden och i Baltikum. Tack vare vår vision och vårt starka engagemang har vi skapat en portfölj av central utrustning inom områdena life science, bioteknik-, kemi- och livsmedelsindustrin. Vi är i en expansiv fas och vill utöka teamet med en Försäljningsingenjör Arbetsuppgifter Du kommer att vara ansvarig för vår produktgrupp Process Filters som innehåller produkter och lösningar från våra leverantörer och arbeta gentemot kunder verksamma inom kemi, läkemedel och livsmedelsbranschen. Arbetet som säljingenjör går ut på att upprätthålla och utveckla vår marknadsposition i Sverige och Norge genom att utarbeta tekniska lösningar och offerter i samarbete med kunder, kollegor och leverantörer. I tjänsten ingår ansvar för försäljningsbudget. Placeringen är på vårt kontor i Hammarby Sjöstad, och tjänsten är även förenad med resor inom Sverige och Norge. Kvalifikationer Vi söker dig som har kunskap inom området processfiltrering och gärna med erfarenhet inom försäljning. Du ska tycka om försäljning och arbetet med både befintliga kunder och potentiella nya kunder. Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande. Som person är du engagerad, noggrann och tycker om att planera och genomföra egna aktiviteter och projekt. Du har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team. Tjänsten kräver goda kunskaper i engelska samt B-körkort. Vi erbjuder dig möjligheten att tillsammans med kreativa medarbetare få vara med och forma och utveckla ett starkt varumärke som ständigt växer. Du kommer att få en introduktion och fortlöpande kompetensutveckling och möjlighet att rikta in dig på det du brinner för. Förutom de kundkontakter du kommer att förvalta får du dessutom ta del av ett internationellt partnernätverk med värdefulla kompetenser. Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Thurne Teknik med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Lovisa Skoog, +46 (0) 8 511 617 48. Skicka din ansökan till lovisa.skoog@jobway.com snarast, urval sker löpande.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Försäljningsingenjör jobb, Försäljningsingenjör Stockholm, Försäljningsingenjör SIG INTERNATIONAL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäljningsingenjör

Bagare/konditor/kock
c/o Tammsvik är ett konferens hotell som ligger i Upplands Bro norr om Stockholm. Vi söker dig som vill jobba med ett glatt gäng i fantastisk miljö. Besök gärna vår hemsida www.careofhotels.com Vi söker nu en bagare/konditor med några års erfarenhet. Eller är du kock i grunden som älskar att baka och pyssla med desserter? Tjänsten är mestadels förlagd till dagtid men kvällar samt helger förekommer. Eftersom c/o Tammsvik är lantligt beläget är körkort ett krav. Välkommen att maila din ansökan till: helena.landar@tammsvik.se
Företag: TAMMSVIK KONFERENS OCH HERRGÅRD AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Bagare/konditor/kock jobb, Bagare/konditor/kock Upplands-Bro, Bagare/konditor/kock TAMMSVIK KONFERENS OCH HERRGÅRD AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bagare/konditor/kock

Kock, extra vid behov
c/o Tammsvik ligger i Bro, strax norr om Stockholm och 40 min från Arlanda Du kan läsa mer om oss på www.careofhotels.se Vi söker dig positiva, ambitiösa kock som vill jobba i ett kök med höga kvalitetskrav på maten. Vi vill att du har gymnasieutbildning samt några års yrkeserfarenhet. Körkort och bil är ett måste för att kunna ta sig ut till oss. Arbetstiderna är dagtid, kvällstid och vissa helger. Tror du att du passar i vårt glada gäng? Maila din ansökan med CV till: helena.landar@tammsvik.se Helena Landar Kökschef c/oTammsvik och c/o Villa Mälargården
Företag: TAMMSVIK KONFERENS OCH HERRGÅRD AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kock, extra vid behov jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock, extra vid behov


Sök lediga jobb SJUKSKÖTERSKA, arbeta extra i SJUKHUS!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se