SW konstruktör till Signal Processing jobb - lediga jobb

SW konstruktör till Signal Processing jobb SW konstruktör till Signal Processing jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: SW konstruktör till Signal Processing. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: SW konstruktör till Signal Processing. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag- Stockholm

  2. Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral- Stockholm

  3. Area Sales Manager with country responsibility to EGGER- Stockholm

  4. Slöjdlärare - textil- Täby

  5. Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!- Stockholm

  6. Kassapersonal till Pizzeria i Haninge- Haninge

  7. Gardener/handyman to the Embassy of Japan- Stockholm

  8. Chaufförer för jordgubbstransport!- Stockholm

  9. Turkisk kolgrillskock - Årsta- Stockholm

  10. Scandic Infra City i Stockholm söker Receptionist extra vid behov- Upplands Väsby


Mer beskrivning

Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Företaget är en del av en internationell koncern och finns representerade i ett flertal länder världen över. Företaget arbetar inom trafikinformationssystem för kollektivtrafik och de står bakom ett flertal av de största elektroniska biljetthanteringssystemen i världen. Denna tjänst är placerad i Stockholm, där du tillsammans med tre andra kollegor arbetar i en utmanande och varierande miljö, med den senaste tekniken inom området. Även om man arbetar mot den svenska marknaden så får man vara en del av ett större globalt företag där man får ta del av vad som händer i andra länder. Arbetsuppgifter: Du arbetar i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik, huvudsakligen agerar du teknisk support, gör felsökningar och testar ny mjukvara. Du förser kontorets största kund med second-line support via ett ärendehanteringssystem. I denna roll kommer du även att ansvara för databaser vid utrullning av nya versioner av den egenutvecklade applikationen. Dessa utrullningar sker fyra gånger per år. Företaget har en egen testmiljö med en kopia av det biljettsystem som kunden har där nya versioner och uppgraderingar testas. Kundkontakten är det framförallt first line support som har och det är de som eskalerar svårare och mer komplexa ärenden till second line support. Den enda externa kontakten du har är mot leverantörer. Du arbetar främst i Oracle, SQL-server och egenutvecklade applikationer, men främst i textbaserad OS (Linux och Solaris) Det här är en tjänst där du initialt arbetar som konsult via Bravura under 6 månader för att sedan bli anställd hos företaget. Arbetstiderna är 08.00-16.30 med flextid. Profil: • Utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God kunskap i SQL eller med fördel Oracle • Meriterande med erfarenhet som DBA • Meriterande med erfarenhet av textbaserad OS (Linux eller Solaris) • Flytande svenska och engelska såväl tal som skrift Vi ser att du som söker har ett stort tekniskt intresse och drivet för att utvecklas och lära dig nya saker. Du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar för att finna lösningar för både utveckling och felsökning i databaserna. Det är ofta unika ärenden vilket gör att du behöver tänka utan för boxen då alla svar inte finns dokumenterat. Då teamet arbetar tätt tillsammans och har tät kontakt med andra avdelningar ser vi att du trivs att arbeta i grupp för att leverera en bra produkt och tjänst för deras kund. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Globen, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Second line support, 2nd line, support, IT, databas, DBA, It-tekniker, teknik, server, SQL, Oracle, MS office, Solaris, Unix, Linux, heltid, Stockholm
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag

Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral
Vi bygger upp ett nytt diabetesteam, vill du vara med?  Till hösten kommer diabetesteamet på våra enheter att utökas och förstärkas. Vårt mål är att skapa ett framgångsrikt team som kan erbjuda våra patienter den bästa diabetesvården.    Våra verksamheter:  Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentraler samarbetar genom gemensamma ledningsmöten, samverkansmöten och personalbefrämjande aktiviteter. Båda vårdcentralerna ligger längs gröna tunnelbanelinjen, ca 20 min från T-centralen i Bromma.    Abrahamsbergs vårdcentral är en mindre vårdcentral med ca 7000 listade patienter och ca 25 medarbetare. Brommaplans vårdcentral, belägen vid Brommaplan, har ca 20 000 listade patienter och här är det ca 50 medarbetare som arbetar. Tillsammans finns det hos oss specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, distriktssköterskor/sjuksköterskor, undersköterskor och medicinska sekreterare.     På Abrahamsbergs och Brommaplans vårdcentral arbetar vi med att utveckla, driva och göra oss till ledande i Framtidens Primärvård. Vi vill vara det självklara valet för såväl patienter som medarbetare.     Dina arbetsuppgifter:  Som diabetessköterska hos oss kommer du att vara med och starta upp och driva ett helt nytt team på båda enheterna. Du kommer arbeta tillsammans med en diabetesansvarig läkare och få möjlighet utveckla vårdcentralens diabetesvård. Du kommer till största del att arbete med våra diabetespatienter men även annat mottagningsarbete kommer ingå.    Kvalifikationer:  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom diabetes. Önskvärt med erfarenhet av journalsystemet TakeCare. Svenskkunskaper motsvarande C1 är ett krav inom SLL. Tidigare erfarenhet av primärvård samt journalsystemet TakeCare är meriterande.    Personliga egenskaper:  Som person är du noggrann och ser ett gott bemötande mot patienter och kollegor som en självklarhet. Vi tror att du är självgående och har kunskapen och viljan att starta upp en diabetesmottagning. Du tycker om ansvar och ser möjligheter istället för hinder. Vidare har du god samarbets- och organisationsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Anställningsform:  Tillsvidareanställning på heltid eller deltid. Arbetstid, måndag-fredag. Tillträde enligt överenskommelse.       Upplysningar om tjänsten lämnas av:  Rekryterande chef:   Johanna Högberg, Enhetschef Brommaplans vårdcentral. Tel 070 – 484 19 51.  Caroline Magnusson, Enhetschef Abrahamsbergs vårdcentral. Tel 073 – 914 54 02.    Fackliga företrädare:   Elisabeth Lindgren, Vårdförbundet  08-123 404 88  elisabeth.lindgren@sll.se    Övrig information:  För att motverka spridning av MRSA tillämpar Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) friskhetsintyg innan nyanställning och reglerar möjligheterna för vårdpersonal att bära piercing. Stockholms läns landsting tillämpar registerkontroll före beslut om anställning.    Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag.     Sista ansökningsdag: 180619
Företag: Stockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral

Area Sales Manager with country responsibility to EGGER
Om tjänsten We are looking for an Area Sales Manager with country responsibility to one of Europe's leading flooring company, Egger. Do you have experience of retail sales within construction? Do you like to work independently with a lot of responsibility in a role includes some travel? Then this is the job for you! Om företaget EGGER is a successful producer and supplier of wood based materials worldwide. The teamwork of 9,000 employees makes us one of the leading companies in the industry. Our business areas include Furniture and Interior Design, Building Products and Flooring. The worktop in the kitchen, the load-bearing OSB-board in the apartment house or the non-slip laminate floor in the children ‘s room -every day, we make more from wood in our 18 locations worldwide. Egger is currently active in 18 locations in 8 countries and have more than 9,000 employees. Egger is an internationally oriented family company, which offer its employees a stable and social working environment providing them with attractive career possibilities. Egger and is dedicated and highly qualified employees play a key role in making Egger to one of the leading European companies in the wood-based material industry. Arbetsuppgifter As Area Sales Manager for Sweden, you are working towards Egger's customer segments primarily through various retailers, which are construction stores and chains throughout the country. You further develop existing customer relationships but identify and seek up potential new customers within Egger's product segments. You act as Egger's representative in all customer or consumer related cases. Together with the marketing department in Germany, you will create campaigns and market material for the Swedish customers and the Swedish market. In addition to all sales and marketing in Sweden, in this role you will have responsibility for solving logistical problems and advising on how logistics and distribution are carried out. Together with the Sales Director, you set the pricing for the Swedish market, but also budget and forecasts for sales. You are responsible for a sales plan and are active in the execution of this plan. - Actively seeking new potential customers - Build and maintain relationships with current customers - Making Sure Egger's products have the right placement and POS martial at all retailers - Prepare, plan and execute sales and marking campaigns - Inform and educate customers regarding Eggers products Kvalifikationer We are looking for you who have the experienced within sales and customer care. Preferably you have experience in sales towards retailers within construction. You like being out in the field and being close to the customers. If you have knowledge of flooring and especially laminate flooring it is merit. You are fluent in Swedish and day to day operation is cunducted in Swedish. But we require you to express yourself unobtrusively in English, both in spoken and written terms, as the company language is English. If you also speek German, it is a big plus. Driving license is a requirement and since the customers are located all over the country, you can live anywhere in Sweden. You will run our office from home. Extensive traveling in this role is expected, mainly in Sweden but also to fairs and deferent kind of meetings abroad. Övrigt This position is recruited by KFX, a HR partner in staffing and recruitment, where we, through our long experience and clear processes, help our customers with their staffing needs no matter how big or small they are. Welcome your application in Swedish today! We do not accept applications thru e-mail. For questions about the position, please contact Kevin Brandt Leander at KFX HR Partner, tel. 040-12 02 00.
Företag: KFX HR-partner Syd AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Area Sales Manager with country responsibility to EGGER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Area Sales Manager with country responsibility to EGGER

Slöjdlärare - textil
Täby kommun är en av Stockholmregionens snabbast växande kommuner, nära både centrala Stockholm och Arlanda. Inom tio år har Täby vuxit från dagens drygt 70 000 invånare till 90 000 och år 2040 beräknas finnas 20 000 nya arbetstillfällen. Just nu förbättras kollektivtrafiken och vägarna, på sikt kommer Roslagsbanan att förlängas till city via Odenplan. Hög kvalité i välfärden och möjlighet för invånare att välja bland annat skola och omsorg är en del av kommunens signum. Tycker du att det låter spännande att vara en del av utvecklingen? En unik möjlighet att få en fast anställning i Täby kommun och att jobba i en jättebra skola med fantastiska förutsättningar vad gäller bl.a. kollegor, lokaler och närmiljö! En tydlig och trivsam skola i nordöstra Täby naturskönt alldeles intill Rönningesjön. Vi har en tydlig värdegrund – ”Betonghjärtat, Fisken och Luckorna”. Allas absolut lika värde är en självklarhet. Alla är ansvariga och bidrar till vår gemensamma arbetsmiljö. Alla ska längta till, trivas, utmanas och lyckas i vår skola. Hos oss är det viktigt att alla upplever våra verksamheter, vår undervisning , tillgänglig i stimulerande lärmiljöer. Alla ska längta till, utmanas, trivas och lyckas i vår skola! Vi vill alltid utveckla våra metoder för att alla ska utvecklas och lyckas maximalt. Tjänsten nu gäller textilslöjd 100% fördelat 50-50 på två skolenheter, Ängsholmsskolan och Myrängsskolan. Halva veckan på ena och andra halvan på den andra. Att du ska vara en klart lysande stjärna är en självklarhet – sök så att vi får mötas! Välkommen till oss i Löttingelundsskolan – förhoppningsvis är du kuggen vi just nu saknar. Kontakta oss för mer information. Hälsningar Linda Gillberg Rektor ARBETSUPPGIFTER Slöjdlärare - textil åk 3-5 KVALIFIKATIONER Du ska helst ha en pedagogisk utbildning till slöjdlärare och ha erfarenhet av undervisning i aktuella årskurser. Möjligheten till en tillsvidareanställningen gäller enbart legitimerade slöjdlärare. ÖVRIGT Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut med sökande eller redan anställd person i Täby kommun. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Täby Kommun, Löttingelundsskolan
Ort: Täby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Slöjdlärare - textil jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Slöjdlärare - textil

Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!
Välkommen till Sörmlands hjärta! Som medarbetare hos vår kund är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande Arbetsuppgifter I denna tjänst som gruppledare jobbar du 50% som handläggare och 50% som gruppledare. I det dagliga arbetet skapar du förutsättningar för att teamet ska kunna göra sitt yttersta för våra brukare. Medarbetar- och brukarfokus är genomgående i arbetet. Du har ett ledningsansvar genom att leda och fördela det dagliga arbetet i gruppen. Du har i uppgift att ge nära ärendehandledning och stöd till handläggarna, både i grupp och individuellt. Gruppledaren har ett gemensamt ansvar med enhetschef att engagera och motivera medarbetarna till förnyelse och utveckling och verka för att verksamhetens mål uppfylls, gruppledaren är underställd enhetschef och deltar i avdelningens ledningsgrupp. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett spännande, meningsfullt och varierande arbete i en liten kommun med korta beslutsvägar. Hos oss får du ett nära chefsstöd, extern handledning och möjligheter till kompetensutveckling. Vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss. Därför erbjuder vi dig: • Friskvårdsbidrag. • Möjlighet till semesterväxling. • Kollektivavtal. • Försäkringar. • Tjänstepension. • Företagshälsovård. Vem är du? Vi söker dig som vill vara med och utveckla kommunens socialtjänst där det förebyggande arbetet är en central del. Du är utbildad socionom och har dokumenterad erfarenhet av arbete med myndighetsutövningens olika delar; förhandsbedömningar, utrednings- och uppföljningsarbete av beslutade insatser enligt SoL, LVU och LVM. Du sätter rättssäkerheten högt i ditt arbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledningsarbete. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som är bra på att lyssna in andra. Du kan planera och prioritera, både ditt eget och andras arbete. Du har god analytisk och pedagogisk förmåga att förmedla kunskap samt erfarenhet av verksamhetsutveckling. Arbetet som gruppledare innebär också att du behöver ha god förmåga i att skapa relationer, kommunicera, att hantera svår situationer samt att vara strukturerad och tydlig. Arbetet kräver att du är stresstålig och lugn. Erfarenheter och kunskap om ett lösningsfokuserat och systematiskt förhållningssätt är meriterande. Med tanke på arbetets karaktär av mellanmänskliga möten och byggande av relationer som grund för det sociala arbetet, läggs stor vikt vid dina personliga kompetenser. För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi hanterar ansökningar löpande och kallar på intervjuer. Välkommen in med din ansökan. Frågor kring tjänsten kontakta: Victoria Machreki Mån- Fre kl. 08-17 08-470 70 25 Företagsbeskrivning Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du en engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Företag: Prime Professional Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppledare till en rolig och kombinerande tjänst sökes!

Kassapersonal till Pizzeria i Haninge
Pizzeria i Haninge söker en duktig, driven person med kassavana och serveringsvana för arbete i restaurangen. Dina arbetsuppgifter består av att hantera kassan, servera kunder, ta emot beställningar, hantera salladsbaren med mera. Det är mycket meriterande om du har vana av restaurangverksamhet och kundbemötande, är serviceinriktad och är organiserad. Du behöver behärska det svenska språket eftersom du tar emot beställningar och möter våra kunder. Vi är en italiensk pizzeria som serverar pizza, kebab och sallader.
Företag: Batum Pizzeria Handelsbolag
Ort: Haninge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kassapersonal till Pizzeria i Haninge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kassapersonal till Pizzeria i Haninge

Gardener/handyman to the Embassy of Japan
Gardener/handyman The Embassy of Japan is looking for a full-time gardener/handyman. Gardening, snow plowing and other maintenance work at the Japanese ambassador's residence in Djursholm. Good knowledge of English and Swedish is required. Please send your application with CV by June 15, 2018, to: Embassy of Japan "Gardener" Gärdesgatan 10 115 27 Stockholm You may also send your application to: admin@st.mofa.go.jp
Företag: Japanska Ambassaden
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gardener/handyman to the Embassy of Japan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gardener/handyman to the Embassy of Japan

Chaufförer för jordgubbstransport!
VERKSAMHETSBESKRIVNING Finnerödja Bär i Jämtland har ansvar för distributionen av jordgubbar i Stockholm. ARBETSUPPGIFTER Lastning, transport och lossning till livsmedelsbutiker och andra försäljningsställen. Söker dig med B-körkort för leveranser i hela Stor-Stockholm. Vi söker även dig som vill tjäna extrapengar och kan hoppa in och köra extratimmar. Framför allt nu till midsommar! KUNSKAP Lokalkännedom Ansök tjänsten genom att ringa direkt till Morgon Tjernberg 070 - 377 27 77!
Företag: FINNERÖDJA BÄR I JÄMTLAND AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Chaufförer för jordgubbstransport! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chaufförer för jordgubbstransport!

Turkisk kolgrillskock - Årsta
Pizzeria Amore i Årsta är en restaurang som bland annat serverar Kolgrillsrätter, pizza och sallader. Vi söker nu en Turkisk Kolgrillskock som kan hjälpa oss med att baka turkisk pide, förbereda och tillaga kolgrillrätter, m.m. Du bör ha jobbat i branschen i minst 2 år.
Företag: Pizzeria Amore
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Turkisk kolgrillskock - Årsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Turkisk kolgrillskock - Årsta

Scandic Infra City i Stockholm söker Receptionist extra vid behov
På Scandic Infra City ingår du i ett stort professionellt team med målet att ge våra gäster en hotellupplevelse i världsklass. Med en stor mässhall, 320 hotellrum och över 25 konferenslokaler är vårt främsta fokus konferenser, event och mässor vilket innebär att det är en mycket spännande arbetsplats för våra medarbetare. Varje dag är inte den andre lik då vi hanterar allt från 2-1800 personer. Vi erbjuder våra medarbetare en rolig och utmanande arbetsplats i en unik hotellmiljö! Är du vår nästa kollega? Vilka är vi? Scandic är Nordens marknadsledande hotellkedja med närmare 280 hotell och 16 000 medarbetare. Med hjälp av vår nordiska anda, företagskultur och vårt sätt att göra saker ska vi bli det bästa hotellföretag vi någonsin kan bli – vi siktar mot världsklass! Vill du vara med oss och skapa enastående hotellupplevelser? Nu söker vi på Scandic Infra City i Stockholm Receptionist extra vid behov! Inom Scandic är dina karriärmöjligheter obegränsade. Vi brukar säga att only the sky is the limit! Har du en härlig inställning och delar våra värderingar, då är du helt klart rätt person för oss och vi är rätt arbetsgivare för dig. Be Caring, Be Bold, Be a Pro, Be You! Som anställd på Scandic arbetar du på en spännande arbetsplats i ett härligt team, du erbjuds även en anställning med trygga villkor såsom kollektivavtal, friskvårdsbidrag, utbildnings- och utvecklingsmöjligheter samt goda personalrabatter. Du kommer även arbeta på ett företag som ligger i framkant gällande mångfaldsfrågor och hållbarhet. Är du vår nya medarbetare? Då kommer du vara hotellets ansikte utåt och möta de viktigaste personerna hos oss – våra gäster! Vi söker dig som gillar att ge det lilla extra och leverera service i världsklass. Du älskar mötet med gästen och har förmågan att snabbt skapa goda relationer. Du tar egna initiativ, är flexibel för förändringar och har förmågan att se lösningar. Du kan hantera stressiga situationer och samtidigt kunna prioritera rätt saker. Vad är din roll? Din roll är otroligt viktigt då du påverkar gästens intryck och vistelse. Som receptionist är det viktigt att vara uppdaterad och ha en övergripande syn över hotellets verksamhet och dess omgivning, vilket bidrar till service utöver det vanliga. I dina arbetsuppgifter kommer du: Möta, välkomna och finnas till för våra gäster Checka in och checka ut våra gäster Säkerställa att standard och koncept följs Skapa merförsäljning Arbeta med kassahantering Ta emot bokningar och frågor per telefon Fakturera  Vi söker dig som har Goda datakunskaper Erfarenhet från serviceyrket Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)  Meriterande     Kunskap i ytterligare språk Erfarenhet av konceptstyrd verksamhet och att följa givna tidsramar Information om tjänsten Tjänsten är extra vid behov och innefattar skiftarbete. Önskat tillträde i augusti 2018. Kontakt Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Camilla Berglund, camilla.berglund@scandichotels.com     Ansökan Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt.   Välkommen med din ansökan via länken nedan!
Företag: Scandic Infra City
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Scandic Infra City i Stockholm söker Receptionist extra vid behov jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Scandic Infra City i Stockholm söker Receptionist extra vid behov


Sök lediga jobb SW konstruktör till Signal Processing

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se