Sala Kommun, Vård och omsorgsförvaltningen jobb - lediga jobb

Sala Kommun, Vård och omsorgsförvaltningen jobb Sala Kommun, Vård och omsorgsförvaltningen jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sala Kommun, Vård och omsorgsförvaltningen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sala Kommun, Vård och omsorgsförvaltningen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Arbetsledare med trädgårdsinriktning- Stockholm

  2. Receptionist extra till Arvid Nordquist- Stockholm

  3. Erfaren löneadministratör sökes till uppdrag över sommaren- Stockholm

  4. Lärare i förskoleklass- Stockholm

  5. Karaktärsämneslärare BF inriktning Fritid och Hälsa, Solna Gymnasium- Solna

  6. Hungrig Junior Driftanalytiker till energibranschen- Stockholm

  7. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog- Stockholm

  8. Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö- Stockholm

  9. Platschefer Stockholm- Stockholm

  10. Vi söker en inköpare med förhandlingsvana- Solna


Mer beskrivning

Arbetsledare med trädgårdsinriktning
Peab Drift & Underhåll i Stockholm AB är ett av ABC-läns största företag inom skötsel och underhåll av allt som finns i vår gemensamma utemiljö. Våra verksamhetsområden är mark och anläggning, drift och underhåll, yttre fastighetsskötsel samt vägdrift. Våra kunder är både statliga och kommunala samt bostadsrättsföreningar och vägföreningar, stora som små. Antalet anställda är ca 500 och omsättningen är drygt 1 Mdkr. Peab Drift & Underhåll i Stockholm AB är ett helägt dotterbolag till Peab Anläggning AB. Vi söker nu arbetsledare till Stockholm City och Stockholm Syd.  Arbetsuppgifter: Som arbetsledare bistår du platschefen, planerar, leder och fördelar arbetet. Du ansvarar för olika projekt, vilket bland annat innefattar kvalitetssäkring, kundkontakt, ekonomisk uppföljning, planering av personal och maskiner, fakturering samt delaktighet vid budget. Projekten innebär drift och skötsel av grönområden i privat och offentlig förvaltning. Arbetsuppgifterna är bland annat skötsel av grönytor, lekplatsbesiktning, underhållsarbete, reparationer och vinterunderhåll. Din arbetsgrupp består av parkarbetare, lekplatsservice och underhållsarbetare. Vintertid ingår beredskapstjänstgöring i arbetet. Du kommer att vara del av en arbetsgrupp där en kombination av ett gott skratt och hårt arbete är en del av vardagen. En stor del av arbetet är att göra kunden nöjd i alla lägen! Vem är du? Vi ser att du har minst 5 års erfarenhet inom yrket. Du har utbildning som landskapsingenjör eller trädgårdstekniker alternativt att du har 5 års dokumenterad och vitsordad erfarenhet som arbetsledare inom trädgård. Du har god datorvana och B-körkort. Vi söker dig som är driven, initiativtagande och motiverad. Vidare ser vi att du har goda ledaregenskaper och kan arbeta självständigt, samt att du har förmåga att skapa förtroende. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Företag: Peab Drift och Underhåll
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare med trädgårdsinriktning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare med trädgårdsinriktning

Receptionist extra till Arvid Nordquist
Om Arvid Nordquist Arvid Nordquist HAB är ett svenskt familjeföretag som grundandes 1884. Idag har bolaget verksamhet i samtliga nordiska länder med en framgångsrik affärsmodell som innefattar bearbetning av alla betydande aktörer inom snabbrörliga konsumentvaror. Företaget erbjuder detaljhandeln, restauranger och grossister internationellt kända varumärken inom mat och dryck inkl. vin och öl från hela världen. Däribland Arvid Nordquist-Classic kaffe som med kompromisslöst fokus på kvalitet tillverkas i det egna rosteriet i Solna. Arvid Nordquist arbetar med kvalitetsprodukter på ett långsiktigt och innovativt sätt som värnar om kunder, varumärkesägare och miljö. Företaget har ett aktivt miljö- och CSR arbete och sätter upp årliga förbättringsmål, dessutom klimatkompenserar företaget till 100 % för de växthusgasutsläpp som produktionen av företagets kaffe medför. Försäljningen uppgick 2011 till 1600 MSEK och antal anställda är ca 170. Vi söker nu en person som vill arbeta extra vid behov. Tjänsten är ett konsultuppdrag och i uppdraget samarbetar vi med First Reserve AB. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Tillsammans skapar vi framgång!  Arbetsuppgifter Du kommer tillsammans med en kollega att ansvara för reception och telefonväxel samt ta emot besökare. Du ansvarar för att ytorna i receptionen alltid är representativa, resebokningar, beställningar av kontorsmaterial, bud samt andra administrativa arbetsuppgifter och du är en allmän servicefunktion och ett stöd till kollegor på andra avdelningar. Vem är du? Vi söker nu dig som vill arbeta extra vid behov. Du har något års erfarenhet av receptionsarbete eller annat relevant servicearbete, gärna från ett mindre företag. Du är en trygg och mogen person som har känsla för kvalitet och god service och du trivs med att vara den första personen besökare möter när de kommer in på företaget. Du är serviceinriktad och social samt professionell i din roll som företagets ansikte utåt. Du är ansvarstagande och strukturerad och van vid att ha många olika arbetsuppgifter parallellt. Du är framåt och ser möjligheter att stötta och hjälpa dina kollegor och hitta lösningar för utvecklingen av receptionen.  Din svenska och engelska är flytande i tal och skrift och du är en van användare av Office-paketet. Ett krav är att du har B-körkort.  Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på First Reserve på tel 08-705 80 63.  Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist extra till Arvid Nordquist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist extra till Arvid Nordquist

Erfaren löneadministratör sökes till uppdrag över sommaren
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Löneadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals med start omgående. Vi söker en person som kan arbeta under sommaren t.o.m 31 augusti. Ditt uppdrag Som löneadministratör kommer du att arbeta med hela löneprocessen och göra lönerna från ax till limpa. Företaget är mitt uppe i en omorganisering så därför söker vi dig som är flexibel och anpassningsbar. Företaget har precis implementerat ett nytt tidredovisningssystem samt 600 löner från ett uppköpt bolag. Din bakgrund Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av att jobba som löneadministratör och känner dig trygg i rollen. Det är mycket meriterande om du har arbetat i Personec L tidigare. Som person är du självgående och kan prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du kan hålla deadlines och trivs i att arbeta i ett högt tempo. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Barbara Lidholt på nummer 076-525 90 47. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren löneadministratör sökes till uppdrag över sommaren jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren löneadministratör sökes till uppdrag över sommaren

Lärare i förskoleklass
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Björnbodaskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Björnbodaskolan är en F-6 skola med ca 580 elever i Vinsta/Kälversta, Vällingby. Skolan är indelad i årskursarbetslag med tre grupper/klasser per årskurs, förutom den åldersblandade monessoriinspirerade F-3 gruppen. Skolan har också en liten undervisningsgrupp åk 1-3.Till enheten hör också Sörgårdsskolan med ca 240 elever årskurs F-6. 1 plats(er). Förskollärare till grundskolans tidigare år - till en åldersblandad F-3 grupp Tjänsten är en förskollärartjänst till en åldersblandad monessoriinspirerad grupp åk F-3 med tot ca 60 elever. Du kommer att ansvara för åk F-eleverna men ha ett nära samarbete med två grudskollärare och fritidspedagoger och barnskötare som också finns i arbetslaget. Skola - fritidsverksamheten arbetar tillsammans för barnens heldagsomsorg. Vi ser gärna att du som söker har en god kunskap om F-klassundervisning i skolan. God samarbets- och initiativförmåga samt flexibilitet är egenskaper vi värdesätter högt. Du bör ha en helhetssyn på barns utgveckling, både kunskapsmässigt och socialt. Erfarenhet av montessoripedagogik är en tillgång. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: rektor Agneta Brandelius,08-50805761 Inga-Lill Ankerhag, bitr rektor, 08-50805762, 076-1205762 Marie Mårtensson, bitr rektor, 08-50805 221, 076-1205221 Tillträde: 2013-08-12. Tiiträde önskas till 12 augusti 2013 eller efter överenskommelse.
Företag: Stockholms stad; Björnbodaskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskoleklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskoleklass

Karaktärsämneslärare BF inriktning Fritid och Hälsa, Solna Gymnasium
ARBETSUPPGIFTER Behörighet är önskvärd KVALIFIKATIONER Behörig lärare med erfarenhet från undervisning på BF intriktning Fritid och Hälsa. Erfarenhet av undervisning inom Drift- och underhåll, Fritid- och idrottskunskaper, Fritidsmiljöer och arenor
Företag: Solna Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Solna
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Karaktärsämneslärare BF inriktning Fritid och Hälsa, Solna Gymnasium jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Karaktärsämneslärare BF inriktning Fritid och Hälsa, Solna Gymnasium

Hungrig Junior Driftanalytiker till energibranschen
För kunds räkning söker vi nu en Junior Distributionsanalytiker som vill jobba i energibranschen och fördjupa sig inom fjärrvärme- och fjärrkylaområdet. Företaget är verksamt inom energibranschen och din arbetsplats kommer att vara på deras kontor i Stockholm. Uppdraget startar mot slutet av sommaren och pågår fortlöpande. Arbetsuppgifter Du kommer in i en junior roll inom en enhet som har till uppdrag att säkerställa ett effektivt utnyttjande av distributionssystemen för fjärrvärme och fjärrkyla. Du och dina kollegor kommer att utföra olika typer av analyser och beräkningar på distributionsnätet och bistå med underlag mot det egna företaget, detta för att säkerställa driften vid om- och nybyggnation. I uppdraget ges utrymme för dig att finna dina egna arbetsmetoder och samtidigt hela tiden ha företagets stöd i ryggen. Utbildning/erfarenhet Vi tror du har en relevant ingenjörsexamen inom området energiteknik. Du ett eller ett par års tidigare arbetserfarenhet utav analys, beräkning och optimering, gärna inom styrning, tryck och flöden. Du har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. Det är meriterande med programmeringskunskaper. Du har förmåga att snabbt kunna lära dig att använda olika IT-system. Du kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift utan problem. Personliga egenskaper Vi tror att du brinner för teknik och är kommunikativ, hungrig och van vid att jobba mot tydliga mål med en god analytisk förmåga och kan agera problemlösare i olika situationer. Du har även en god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i grupp samtidigt som du är bekväm att arbeta individuellt och att ta eget ansvar. Eftersom tjänsten till stor del handlar om systemövergripande frågor är det viktigt att du har en helhetssyn och en förmåga att förankra och skapa förståelse för förändringar avseende driftstrategier i driftorganisationen. Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan. Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Hungrig Junior Driftanalytiker till energibranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hungrig Junior Driftanalytiker till energibranschen

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Sörgårdsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Björnbodaskolan är en F-6 skola med ca 580 elever. Sörgårdsskolan är annexskola med ca 240 elever, också årskurs F-6. Båda ligger i Vinsta/Kälvesta i Vällingby. Björnbodaskolan är indelad i årskursarbetslag med två-tre klasser per årskurs. I Sörgårdsskolan är det en klass per årskurs, stora klasser. I fritidsklubbsverksamheten är det ca 120 elever från årskurs 4-6 inskrivna, med tonvikt på åk 4-elever. Fritidsklubbsverksamheten bedrivs i parkleken Björnideparken. 1 plats(er). Fritidspedagog/fritidsledare till fritidsklubbsverksamhet Enheten Björnbodaskolan - Sörgårdsskolan söker en fritidspedagog/fritidsledare till sin fritidsklubbsverksamhet för åk 4-6 elever. Du kommer att arbeta med två andra fritidsledare på em-tid i en parklek som heter Björnideparken. Tjänsten är på 50% och till att börja med tidbegränsad. Vi vill att du är behörig fritidspedagog/fritidsledare. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 11 dagar - 3 månader. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: rektor Agneta Brandelius,08-50805761 Mia Mårtensson, bitr rektor, 08-50805221, 076-1205221 Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Sörgårdsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi en driven platsannonssäljare till Sveriges och världens största mediehus inom IT, teknik, affärer och miljö. Vi söker dig som vill arbeta med B2B-sälj på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter där bara du själv sätter gränserna för hur högt du vill nå. Har du dessutom ett intresse för miljö och hållbar utveckling ser vi det som ett stort plus! Tjänsten Som platsannonssäljare bearbetar du i stort sett alla företag/organisationer som har behov av Miljö- eller hållbarhetskompetens. Varumärket (mediakanalen) som du arbetar för är mycket välkänd och uppskattad i sin nisch. Arbetet består av både ringa på eftermarknaden 50% dvs på platsannonser som redan publicerats någon annan stans. 30% proaktivt arbeta med stora kunder som kommer köpa flera gånger under samma år och där det är viktigt att bygga relationer och förtroende och 20% employer branding, dvs varumärkesbyggande annonsering för kunden som arbetsgivare. Framöver får du även möjlighet att hålla möten på egen hand ute hos kund och prospekts. Din arbetsplats är på det moderna kontoret i city och du kommer ingå i ett team med fem drivna kollegor. Som platsannonssäljare erbjuds du en spännande tjänst i ett växande företag som satsar stort. Företaget erbjuder en fast och stabil grundlön samt ett generöst provisionssystem. Kvalifikationer För att passa i rollen som platsannonssäljare ser vi att du har: • Minst gymnasieutbildning • Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande • Stort intresse att utvecklas inom försäljning • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift Är du säljaren med DET? Den person vi söker ska drivas av att hitta de bästa annonseringslösningarna för våra kunder. Har du en enorm energi, drivkraft och en stark vilja att lyckas? Vi söker dig som är kommunikativ och social, som älskar affärer och vill jobba mot högt uppsatta mål, en teamplayer som även är duktig på att arbeta självständigt. Vi erbjuder dig en arbetsplats som karaktäriseras av entreprenörskap, resultatfokus och trevliga kollegor. För rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling och en intern karriär på ett expanderande företag. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sökord: säljare, innesäljare, Account mananger, platsannonssäljare.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö

Platschefer Stockholm
Espresso House är en coffeeshop-kedja med över 100 coffeeshops runt om i landet. Vår vision är att erbjuda ”Världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst”! Vi är drygt 900 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först. Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss. På Espresso House lever vi efter värderingarna: gästen går alltid först, vi älskar initiativ och ansvar, vi pratar med varandra och vi har kul på jobbet, samtidigt som vi skapar lönsamhet!I dagsläget söker vi Dig som lockas av att arbeta som Platschef på Espresso House i Stockholm. Om Du känner igen Dig i följande beskrivning kan Du vara rätt person för tjänsten: Du är en serviceinriktad ledarpersonlighet med ordningssinne, som vill känna stolthet i ditt arbete. Du kan skapa rutiner i vardagen och samtidigt stå för ett flexibelt och nytänkande arbetssätt. Du vill vara ledare för att få vara med och påverka och inspirera dina medarbetare till nya prestationer och älskar att se andra personer växa. Siffror och lönsamhet lockar Dig och Du är alltid intresserad av att överträffa både dina egna och omgivningens förväntningar. Du trivs i ett högt tempo och har förmågan att lägga in rätt växel när det krävs. Vad gör Du som platschef? Den största delen av tiden arbetar Du som Barista i baren, där målsättningen är att Du och dina Baristor gemensamt skall sträva efter att uppnå och överträffa budgeterade försäljningsmål. I arbetsuppgifterna ingår också schemaläggning, beställningar, kontakter med leverantörer, hygienfrågor, personalfrågor och uppföljning av det ekonomiska resultatet. Arbetet är krävande men utvecklande och Du måste vara beredd att arbeta hårt och bjuda mycket av dig själv. Ansvaret är stort och i många avseenden jämförbart med att driva egen verksamhet, men det finns en stabil supportorganisation som stöttar för att säkerställa konceptet (drift, HR och marknad). Du är antagligen 25-45 år, har erfarenhet av ledande roll inom servicebranschen.    Tjänsterna omfattar heltid. Månadslön enligt kollektivavtal med HRF. Vi håller intervjuer och rekryterar löpande under våren.
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Platschefer Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschefer Stockholm

Vi söker en inköpare med förhandlingsvana
EMC Corporationär världens ledande leverantör av produkter, tjänster och lösningar för lagring och hantering av information. EMC:s automatiserade lagringsnätverk hjälper organisationer att maximera värdet av sin information till lägsta möjliga kostnad vid varje tidpunkt i informationens livscykel. EMC finns idag representerade i mer än 80 länder med totalt ca 60 000 anställda världen över. EMC:s svenska organisation har vuxit stadigt sedan etableringen 1995 och idag arbetar 140 personer på våra två kontor i Stockholm och Göteborg. Mer information om EMC:s produkter och tjänster finns påwww.sweden.emc.com respektivewww.emc.com. Rollen som inköpare innebär ett brett ansvar för hela inköpsprocessen. Du kommer att driva inköpsprocessen och utvärdera leverantörer för att säkerställa pris och kvalitet.  Det handlar om långsiktiga samarbeten med leverantörer men kan även innefatta större, kortvariga investeringsprojekt. Du kommer att arbeta med inköp för EMC i Sverige Norge, Finland och Danmark. Du kan beslutskraftigt driva inköpsprocessen utifrån organisationens behov, med utgångspunkt från centrala inköpsstrategier och avtal, från upphandling och riskbedömning till uppföljning. Du kommer även att ansvara för dagliga operativ frågor. Du hanterar inköpsordrar och ser till att nya leverantörer läggs in i systemet. Vid behov, se över fakturor med leverantörsreskontra när priset eller villkor inte är överens med beställningen Du har förmåga att arbeta med minimal struktur och besitter en hög grad av kreativitet. Du har förhandlingsvana och kan argumentera för din sak. Som person är du stresstålig, social och serviceminded. Du tycker om att ta egna initiativ och får saker gjorda. Du är analytiskt lagd och har förmåga att arbeta effektivt i organisationen. Erfarenhet/utbildning Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet av inköp. Det är meriterande med erfarenhet från arbete i internationell organisation Du som söker har universitetsexamen inom relevant utbildning exempelvis ekonomi/inköp/logistik. Du har goda kunskaper i Officepaketet framförallt Excel.  Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet SAP och/eller Oracle baserade system. Då du arbetar i en internationell organisation förutsätts det att du behärskar både engelska och svenska mycket väl i tal och skrift. Vi kommer att intervjua löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. EMC samarbetar med Randstad i denna rekrytering. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Carin Wall på tel. 072 988 90 07. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB
Ort: Solna
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en inköpare med förhandlingsvana jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en inköpare med förhandlingsvana


Sök lediga jobb Sala Kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se